Slike mlade ebanovine mace

Vidio sam Marca kako bulji u Aninu guzicu dok je izlazila iz taksija. Nije mi smetalo. Inače nisam ljubomorna osoba, ali da jesam, Marco bi bio tip koji bi to zapalio. Imućan, zgodan, Latin. Njegovo me zurenje nije nimalo uznemirilo.

Izašao sam kroz druga vrata, a zatim se okrenuo da pružim Isabelli iz taksija.

"Gracias senor", nasmiješila se izlazeći. Prišla je svom suprugu Marcu, a ja sam stavio ruku na leđa svoje Ane dok sam prolazio pokraj nje. Otvorio sam vrata vile da nas sve pusti unutra.

"Nos casa estan sus casa," nasmiješio sam se uvodeći ih unutra - 'Naša kuća je vaša kuća.'

Pa nije to baš bila naša kuća – iznajmljivali smo je na dva tjedna – Ana i ja. Putovanje za četrdeseti rođendan za nju. Mi smo ljudi s plaže; sunce, pijesak i more. Vila na plaži na Karibima činila se kao savršeno mjesto za nas.

Nakon tjedan dana putovanja bili smo na otoku. Vila je imala privatnu plažu i Ana se prirodno sunčala. Moja draga je bila nut smeđa, što je STVARNO isticalo njene zelene oči i tamnoplavu kosu. Sunce ju je izblijedjelo još više nego inače i nisam mogao odvojiti pogled od nje dok se zajedno izležavala na plaži. Nikada ne biste znali da je tjedan dana prije napunila četrdeset jer su zategnuta, dotjerana i zategnuta pridjevi koji opisuju njezinu figuru. Slatka stopala, lijepe noge, zategnuto dupe, male, ali drske grudi na vrhu sa smeđim bradavicama - nikad se ne umorim od gledanja. Slatko ovalno lice s punim usnama koje umiru od želje za poljupcem, svjetlucavim zelenim očima punim nestašluka. Ona je fascinantna. Egzotično. Rođena je na Azorima, ali je odrasla u SAD-u.

Ne možete provesti SVO vrijeme na plaži ili vodeći ljubav (ili oboje). Probali smo, Bog zna da smo probali, ali treba jesti s vremena na vrijeme. Slike mlade ebanovine mace U jednom od onih pohoda u grad u potrazi za hranom sreli smo Marca i Isabellu.

Odlučili smo zapravo izaći van na noć, prošetati malo gradom. Ana je odjenula bijelu haljinu s otvorenim ramenima. Stegnuta u struku i lepršava.Dvanaest gumba spuštalo se od struka do poruba. Zakopčala je samo gornja četiri, pokazujući lijepo prostranstvo preplanule noge dok je hodala. Niske sandale koje su joj se vezivale do lista. Kao što je to njezin običaj na odmoru, nije nosila donje rublje. Mogao sam vidjeti njezine tamne bradavice kao jasne sjene kroz tanki, bijeli materijal njezine haljine.

Mi. Otok g. Kaki lanene hlače, plava svilena košulja sa suptilnim ispisom otoka, mokasinke bez čarapa. Za razliku od moje ljubavi, ja nosim donje rublje. Svilene bokserice.

Uzeli smo taksi u grad, malo kupovali, kupili tipične suvenire za naše obitelji. Zaustavili smo se na večeri, a zatim odšetali u vodeni bar na nekoliko pića. Gitarist je svirao i pjevao na otvorenom dvorištu okrenutom prema zaljevu. Sjeli smo vani i približili stolce jedno drugome. Moja se ruka našla do Anine noge i dokono sam je gladio po bedru kroz tanki materijal haljine dok smo pijuckale piće i slušale Latina gole slike je dobar", rekao je glas s kultiviranim latinoameričkim naglaskom iza i s moje lijeve strane.

Okrenula sam se da vidim obraća li se glas meni. One je bio. Zgodan gospodin u srednjim pedesetima sa nevjerojatno lijepom družicom. Bila je mnogo mlađa, najviše trideset godina. javlja se latinski; on sa sijedom kratko ošišanom kosom, pristao i mršav, tamno preplanuo; ona s visokim jagodicama, tamnim očima, crnom kosom zabačenom unatrag. Zrela figura, vitki ali zaobljeni bokovi i pune grudi. Skupa odjeća na obje. Bijele svilene havana hlače i košulja za njega, lepršava bež haljina i sandale za nju.

"Da, jest", odgovorila sam uzvrativši mu osmijeh.

"Vi ste Norte Americanos?" upitao je, ne izazivajući, već jednostavno započinjući razgovor.

"Da, jesmo", odgovorio sam. "Y Usted?"

Kimnuo je, priznajući moj španjolski, ali je nastavio na engleskom, "Mi smo Argentinci. Ja sam Marco, Državna uniforma navijačica ovo je moja žena Isabella."

"Con mucho gusto", odgovorio sam. "Ja sam Bob, a ovo je Ana."

Mi smo njih pozvali da nam se pridruže ili su oni nas pozvali da im se pridružimo – stvarno se ne sjećam.Upoznali smo ih malo bolje, Isabella mu je bila druga žena – Argentina je bila kozmopolitskija nego što sam mislio. Marco je posjedovao imanje koje je njegova obitelj uspjela zadržati tijekom loših godina kada je Fotografisanje ukrajinskih modela supruga dupe dio privatnog zemljišta bio nacionaliziran.

Bili su na odmoru - u Argentini je bilo ljeto, ovdje zima. Rekli smo im za nas. Nismo u braku, ali zapravo smo par. Drugi put za nas oboje, niti smo osjećali potrebu da 'legitimiziramo' ono što imamo – MI smo znali da je to legitimno, slaveći Anin rođendan ovdje u raju.

Primijetio sam da Marco gleda Anu. Bio sam navikao na to. Čening Tejtum Zavodeći svoje sinove Ana privlači mušku pažnju, ne trudi se, samo radi, ima 'to' i ne zna da ima. Što je to'. Teško za opisati. Ana je lijepa, da, ali nije manekenka. Ima lijepu figuru, ali to je više od toga. Ona privlači vašu pažnju kada uđe u sobu, suptilno to zahtijeva.

Uglavnom, kao što rekoh, navikao sam, ne smeta mi. Nije mi smetalo što je gledao. Ana je moja i ne želi nikog drugog. Zapravo, uživala sam u njegovom izgledu. Što se toga tiče, Michelle Williams zapaljivi seks se da i Isabella gleda, u Anu ne u mene. Bila je simpatična prema meni, prijateljski nastrojena, ali pogled joj se stalno vraćao na Anu, pokušavala je uvući je u razgovor. Bio sam Želite od ruskih nevjesta zabavljen i pitao sam se je li Ana primijetila. Obično to čini. Nije činila ništa što bi ohrabrilo nijednog od njih, ali nije činila ništa što bi ih obeshrabrilo. Znala je da uživam u njezinom flertu sve dok ne izmakne kontroli i držala je ruku na meni cijelo vrijeme. Stvarno je volim.

Popili smo nekoliko pića, smijali se, plesali, još se smijali. Ana je plesala s Marcom. Možda je stajao malo preblizu, ali nema se čemu prigovoriti - vrlo džentlmen. Prije nego što smo shvatili, bar se zatvarao i morali su nas napustiti.

"Tako smo se zabavljali!", plakala je Ana. “Rano je, zašto moraju zatvoriti. Dođite kod nas na povratku kući, prekrasno je, na samoj vodi.Možemo šetati plažom."

“Bila bi nam čast”, složio se Marco. "Hvala."

Uzeli smo taksi natrag do vile i ja sam izvukao Isabellu iz taksija i poželjeli smo im dobrodošlicu u naš 'dom'.

Ana je projurila kroz kuću, otvorivši velika francuska vrata koja su gledala na more. Svi smo gledali njezino kretanje.

"Idemo dolje na plažu!" rekla je, vodeći nas kroz vrata.

Stao sam i uzeo bocu bijelog vina iz hladnjaka, odčepio je, zgrabio četiri čaše i pošao za njima van.

Ana ih je odvela dolje do plaže. Privatno je, na osami, pomalo kao uvala. S lijeve strane, Halle Berry seks isječak rukavca uvale mogli smo vidjeti nekakav klub na plaži sav osvijetljen. Ondje je svirao bend, a glazba je tiho dopirala preko zaljeva do nas, jedva čujna preko zapljuskivanja valova. Ostatak obale je spavao, palme i kuće vidjele su se samo kao tamne sjene u daljini.

Kad sam se približio, Ana je graciozno sjela na pijesak. Marco je sjedio blizu nje, blizu, ali ne preblizu. Isabella je, vidjevši da prilazim, prišla i uzela mi dvije čaše za vino iz ruke i držala ih dok sam točio. Između nas je proletio pogled koji nisam mogao dokučiti. Zavodeći svoje sinove Sandra Afrika Nije to bio poziv, ne baš poziv, već osmijeh pun iščekivanja koji kao da je govorio 'ostanite s nama'.

Zadržavši čašu za sebe, prišla je da drugu pruži Marcu, očešavši se o Anu dok je prolazila. Smiješeći se, pridružio sam im se, dodajući Ani čašu i onda je napunivši. Ispunivši jedan od svojih, podignuo sam ga i predložio, "Novi prijatelji."

"Novi prijatelji", ponovili su.

I sam sam sjedio u pijesku, meškoljio se da se udobno smjestim, izuo cipele i zakopao nožne prste u hladan pijesak. Ana mi se nasmiješila i podigla koljena, nagnula se naprijed i obgrlila ih rukama poput djevojčice.

"Idem u vodu!" oglasila se Isabella. "Pođi sa mnom Ana!"

- Ne, ne još - nasmijala se Ana. – Ti mi reci kako Slike mlade ebanovine mace je balansirala na jednoj nozi dok je izuvala cipele, zbog čega je nespretan stav izgledao nekako graciozno.

"Nemoj pasti Isabelita!" Marco se nasmijao.

"Brujo!" uzvratila je, isplazivši jezik i bacajući cipele na njega u lažnom bijesu. Dodatno se migoleći u svom ionako laganom hodu, otrčala je do vode, okrenuvši se prema nama Milf cruiser priča je dosegla sredinu Seks profesora klavira je jako dobra, uđite!" ponovno je pozvala gledajući ravno u Anu.

- Pokisnut će mi haljina - nasmijala se Ana. Privremena je bila; moja Ana ne bi ni pomislila da joj se haljina smoči da baš želi u vodu.

"Onda je podigni ovako", izazivala je Isabella, podižući rub svoje haljine do sredine bedra, otkrivajući vrlo preplanule, vrlo zategnute noge. "Ili ga ti skini!" rekla je s vrlo zločestim smiješkom.

Ana se ponovno samo nasmijala kao odgovor.

Glazba iz kluba na plaži s druge strane zaljeva ponovno se oglasila, tiha, ali više nego dovoljno glasna da je slijedi.

"Volim ovu pjesmu!" povikala je Isabella, počevši se njihati u ritmu glazbe. Nisam prepoznala melodiju, vrlo latino, seksi, tečna, nemoguće joj je odoljeti. Isabella je pjevušila dok se njihala, još uvijek visoko držeći rub, dok je voda prskala uvis, lijepila se za njezine noge u kapljicama koje su svjetlucale na mjesečini.

Bacio sam pogled na Anu i Marca. Marco je gledao svoju ženu kako pleše, dobroćudno se smiješeći. I Ana je promatrala s čudnim izrazom lica. Zainteresiran i možda uznemiren. Osvrnuo sam se na Isabellu, ona je pozorno zurila u Anu, znakovito se smiješeći. Iznenada mi je sinulo kako je Ana sjedila, s podignutim i savijenim koljenima, da joj je haljina spala i da je cijela donja strana njezinih bedara - a možda i više - bila izložena Isabelli. Ana me pogledala i uputila mi težak, sparan osmijeh.

Nasmiješila sam se. Klasična Ana, možda ne zna da ima 'to', ali zna kada je netko privlači. Znao sam da neće ništa učiniti, bez brige, ali ona se kreće na instinktivnoj razini kad se bavi seksom, uvijek gurajući granicu. Ana je bila najnevjerojatnija ljubavnica koju sam ikad imao, neprestano pokušavajući dovesti stvari na višu razinu.Uzbudila ju je seksualna napetost u zraku i dodavala ju je kao način da nas oboje odvede dalje, više. Znala je da me uzbuđuje Isabellina gola želja za njom i poticala ju je, donekle, kao način da me pokuša uzbuditi do točke da izgubim kontrolu. Uzbuditi mene uzbuđivalo je i nju, što je, dodano osjećajima za koje sam sumnjao da ih Isabella izaziva, značilo da je do sada sigurno već počela curiti. Nisam bio siguran što će se sljedeće dogoditi, ali znao sam da će biti nezaboravno.

Isabellini pokreti postali su širi, a ples senzualniji. Ispružila je ruke prema Ani, pozivajući je da joj se pridruži. Suknjica njezine haljine - držana skupljena oko njezinih bedara kako bi ostala suha do sada, pala je; porub koji pluta na vodi. Ana se nasmiješila i odmahnula glavom u znak negacije. Isabella se krivo nasmiješila i počela se kretati prema njoj, napuštajući vodu, a vlažni dijelovi njezine haljine lijepili su joj se za noge dok se njihala uz pijesak.

Stajala je ravno ispred nje, tiho, seksi vrteći uz daleku glazbu. Anina haljina skliznula je niz podignuta koljena, otkrivajući joj noge s visine do bedra. Sada nije bilo sumnje da Isabella dobiva pravi show. Marco ih je gladno promatrao, siguran sam da mu je izraz lica odgovarao mojemu. Ana se naslonila, poduprla se stavljajući ruke iza sebe, naslonivši se na ruke. Noge su joj se razmaknule nekoliko centimetara i vragolasto se nasmiješila Isabelli.

Isabellino lice se ozarilo. I dalje se njišući, posegnula je iza sebe i spustila patentni zatvarač svoje haljine, pustivši gornji dio da padne kako bi otkrio svoje velike, dobro oblikovane grudi. Bili su blijedi na mjesečini usprkos njezinoj tamnoj preplanulosti. Bradavice su joj bile velike, ali ne prevelike za njezinu veličinu. ZNAM da sam se cerio. Isabella je senzualno prešla rukama preko svojih grudi, cereći se Ani.

Nisam više mogao mirno sjediti. Znao sam da Ana čeka da napravim sljedeći potez, da joj dam znak da nastavi s onim što je planirala. Ustao sam. Isabella je odmah poskočila, iznenađena mojom naglošću.Namignula sam joj i pomaknula se iza Ane, kleknuvši iza nje. roleplay price Nagnula se prema meni, okrenuvši glavu da me poljubi u vrat. Ispružio sam ruku i zakačio palčeve za elastični dekolte njezine haljine. Ana me nježno ugrizla, smijući mi se u vrat.

"U REDU?" šapnuo sam joj.

"Naravno, u redu", uzvratila je šapatom. "Što ti je trebalo toliko dugo?"

Polako sam spustio haljinu preko njezinih ramena, otkrivajući sve više i više nje dok joj male, drske grudi nisu iskočile, a tamne bradavice naborale se na hladnom noćnom povjetarcu. Sada je bio Marcoov red da se nasmiješi dok je proučavao Anine grudi. Osmijeh mu nije sišao s lica pa pretpostavljam da mu se svidjelo ono što je vidio.

Ana je ustala i počela plesati s Isabellom, blizu, vrlo blizu, njišući se sve bliže, ali ne dodirujući se. Obje su žene znale da imaju našu nepodijeljenu pozornost i uživale su u tome. Ovdje se odvijala sporedna igra. Znali su da gledamo i igrali su za našu korist, ali barem s Isabelline strane bilo je više. Primijetio sam kako se suptilno zanjihala bliže Ani, ali je Ana vješto održavala razmak između njih konstantnim ne prekidajući ritam plesa. Zadirkivati ​​djevojku kao što je ona zadirkivala nas.

Marko ruža; Ana ga je pratila a da nije ni izgledala, spremna reagirati ako pokuša prijeći nevidljive granice koje je sama sebi postavila. Nije se trebala brinuti; imao je na umu drugi kamenolom. Krenuo je iza svoje žene i, ne rekavši ni riječ, otkopčao joj haljinu do kraja, malo je gurnuvši da padne na pijesak gdje je formirala lokvu svile do njezinih nogu.

Izašla je iz njega, nježno se okrećući, gola osim crnih tangi. Tijelo joj je čvrsto i zrelo. Pogledala je Anu, s neizrečenim izazovom u njezinom pogledu. Kratko me pogledavši – više kako bi se uvjerila da gledam nego kako bi pitala za dopuštenje, Ana je povukla haljinu gore i preko glave, zapovjednički mi je pruživši, ispružene ruke, očiju uprtih u Isabelline.

Izgledala je poput carice, stojeći na pijesku, veličanstveno Tiffany tinejdžerske gole slike, privlačeći poglede svakoga na plaži.Koža joj je blistala na mjesečini, leđa ravna, grudi izbačene, glatka linija njezina trbuha i bedra prekinuta je samo tankim tamnim prugom stidnih dlaka koje je ostavila njezina kozmetičarka kako bi objavila njezinu ženstvenost. Ispustila mi je haljinu u ruku kad sam ispružio ruku da je uzmem od nje. Prošla je rukama kroz svoju dugu plavu kosu, raširivši je u grivu dok se polako vrtjela i njihala u ritmu glazbe, brže sad kad se tempo ubrzao.

Vidljivo uzbuđena, bradavica stršećih u noćni zrak, Isabella joj je odgovarala, odražavajući njezine pokrete u nekom iskonskom ritualu.

Ana je razbila čaroliju, približivši se djevojci.

"Još si odjeven", tiho je primijetila.

Lagano je stavila ruke na Isabelline bokove, polako gurajući pojas svojih tangi niže, dajući djevojci dovoljno vremena da je zaustavi ako to odluči. Isabella je ostala mirna pa je Ana gurnula malu donju odjeću preko bokova. Pao je na pijesak, pramen tkanine, stijeg značenja.

Isabella, sada gola poput Ane, stajala je gotovo drhteći. Njezina je želja bila jasna. Marco i ja smo zadržali dah čekajući da vidimo što će se sljedeće Tinejdžerska fotografija naučnog centra iznenadnom skupljanju volje, Isabella se nagnula naprijed i poljubila Anu u njezine pune usne. Isprva je to bila njihova jedina točka kontakta, ali kad je Ana počela uzvraćati poljubac, Isabella je ubrzo položila ruke na ramena moje ljubavi. Kako se poljubac produbljivao, ruke su se ubrzo pomaknule s njezinih ramena na grudi, nježno prateći svaku tvrdu bradavicu. Ana je na trenutak dopustila ovo milovanje, a zatim prekinula poljubac, nježno odgurnuvši djevojčine ruke uz nježan osmijeh.

Okrenula se i prišla mi. Uzevši me za ruku, počela me voditi natrag do kuće, gledajući preko ramena u ostale i izdajući jednostavnu naredbu: "Slijedi nas."

Nisam se trebao osvrtati unatrag da bih znao da nas Marco i Isabella slijede.Niti sam se trebao osvrnuti kako bih znao da su njihove oči, kao i moje, bile uprte u Aninu slasnu guzicu dok se ljuljala naprijed-natrag dok se penjala pješčanom stazom natrag do kuće.

Ana me povela kroz otvorena francuska vrata u veliki, otvoreni dnevni boravak, okrenuvši se da me nježno, gladno poljubi. Isabella i Marco ušli su u sobu, a Isabella joj je prišla iza leđa i nježno joj dodirnula gola leđa.

Ana je prekinula poljubac, okrenula se prema njima, pokazala na jedan od dva velika kauča u sobi i rekla: "Sjednite ovdje. Gledajte."

Nakon kratkog oklijevanja, Marco je sjeo, a Isabella ga je slijedila, priljubivši se uz njega. Ana se okrenula prema meni i ponovno me počela temeljito ljubiti, jezikom mi milujući usne, pipajući moja usta, mačujući se s mojima. Prešao sam rukama niz njezina glatka leđa kako bih joj obuhvatio guzicu, gotovo, ali ne zaboravivši da imamo publiku.

Ana nije zaboravila. jebanje na wc-šolji Zavodeći svoje sinove Počela je otkopčavati moju košulju polako, pretjerano, prateći svaki otvoreni gumb poljupcem, ostavljajući ukusan mokar trag niz moja prsa. Odgurnula mi je majicu prije nego što je pala na koljena i zapetljala mi remen. Imao sam ludu želju da zapovjedim: "Na koljena, djevojko!" - našalila se naša privatna šala, ali suzdržala sam se znajući da će prasnuti u smijeh, a to NIJE reakcija koju sam u ovom trenutku tražila.

Uz vrlo malo petljanja, otkopčala mi je remen i hlače, povlačeći ih preko mojih bokova. Moj se kurac isticao, stežući moje bokserice. Lagano se pomaknula u stranu kako ne bi zaklanjala pogled Marcu i Isabelli, prešla na ¾ profila, želeći me pokazati. Zakačila je prste za struk mojih bokserica i prebacila ih preko mojih bokova, morala ih je izvući naprijed kako bi ih prebacila preko mog ukočenog kuraca, ali ubrzo se oslobodio. Na trenutak mi je bilo neugodno što sam razotkrivena, ali sam pogledala Isabellu i vidjela kako netremice zuri u nas. Moja se nelagoda odmah pretvorila u uzbuđenje.

Pustivši da moje bokserice padnu na pod, Ana me brzo zarobila svojim ustima, uzimajući me cijelom dužinom brzim, tečnim pokretom. Zastenjao sam osjetivši njezina topla, mokra usta omotana oko moje osovine i instinktivno stavio ruke na njezinu glavu. Posegnula je i odgurnula moju desnu ruku, isprva me iznenadivši, ali sam brzo shvatio da zaklanja pogled našim gostima. Pomaknuo sam ga i prigušio smijeh. Ana se stvarno počela razmetati.

Ne znajući što da radim sa svojom rukom, spustio sam je na bok i ubrzo zaboravio na nju jer je Ana počela raditi na meni. Ona je talentirana, izmjenjuje duboke s plitkim potezima, koristi puno jezika i povremeno naznake zuba. Uskoro me natjerala da zastenjem. Sa svojim uobičajenim izvrsnim osjećajem za tajming, zaustavila se prije nego što je sve otišlo predaleko, pustivši moj kurac da vlažno iskoči iz njezinih usta. Zatim se sagnula i uhvatila moja jaja, nježno sisajući jedno pa drugo i opet natrag, cijelo vrijeme milujući moja prsa svojim mekim prstima. Uzela je moj kurac natrag u svoja usta.

Pogledao sam Marca i Isabellu. Ruka mu je bila zakopana između njezinih široko raširenih nogu. Vidjela sam njegove prste, glatke i blistave, kako se zabija u nju. Izbacila mu je kurac, dugačak i neobrezan, i trzala ga u ritmu Aninog ritma. Njihovu pažnju plijenilo je ono što je Ana radila.

Odlučio sam dati svoju emisiju. Nježno sam odmaknuo Aninu glavu od sebe. Podigla je upitni pogled.

“Ustani”, rekao sam joj sa smiješkom. Ona učinila. Poljubio sam njezina mokra usta, a zatim je okrenuo prema Marcu i Isabelli. Držeći je za ramena, dobro ih gledajući.

"Ne miči se", šapnuo sam joj, klizeći rukama preko njezinih prsa, dolje Ne cosbys xxx dvd grudi, prelazeći po bradavicama vršcima prstiju. Osjetio sam kako su se izdužili, već tvrdi, još su se više ukrutili. Snažno sam ih uštipnuo, zbog čega je ostala bez daha. Marco se nasmiješio, Isabella je samo zaneseno zurila.

Nastavljajući se poigravati s Aninom lijevom bradavicom, pustio sam desnu ruku da klizi niz njezin trbuh.Uživajući u osjećaju njezine glatke kože, spustio sam se niže dok nisam naišao na grubu kosu njezina malog dijela. Prstom sam pronašao udubinu njezine rascjepe.

"Raširi noge", naredio sam joj.

Jeste, stojeći raširenih nogu, teško dišući. Posegnuo sam niže, prstom joj razdvojivši usne. Anine unutarnje usne su male, ali vire iz vanjskih. Znao sam da se Marco i Isabella dobro vide.