Seks prici Azija

Nakon moje izložbe koraka, bila sam u seksi egzibicionističkom raspoloženju, žudjela za pažnjom.

Oblačeći se nakon tuširanja, odabrala sam prozirnu bluzu s čipkastim polugrudnjakom koji je malo naglašavao moj dekolte, a tamne bradavice bile su vidljive na pravom svjetlu. Nadopunila sam ga kardiganom prebačenim preko ramena u slučaju da privučem previše pažnje, iako nisam bila sigurna postoji li takvo što.

Birajući svijetlo sivu Djevojka masturbira metlom suknju, kratku, malo iznad sredine bedara, odabrala sam tamne tanga gaćice, koje bi se vidjele ispod svijetle suknje, kao što bijele gaćice vide ispod crne. Rub je pokazivao izdašnu količinu mesa, sjedio je taman dovoljno daleko ispod mojih obraza da bude pristojno ako se ne sagnem i budem oprezan dok sjedim.

Odabrao sam ga razmišljajući o spiralnim stepenicama do radne sobe gdje su vrebali susjed i njegovi prijatelji štreberski voajeri, znajući da će donji dio mojih obraza doći u obzir dok se penjem njima. Radna dvorana i knjižnica također bi trebale biti zabavne kao kad sam sjedio. Suknja bi mi se dizala visoko preko bedara. Tko zna tko bi mogao pokušati uhvatiti pogled?

Hodajući žustro preko kampusa, uživala sam u osjećaju dok je povjetarac podigao porub prema gore, suknja mi se prebacila preko obraza, nakratko otkrivajući moje gaćice, a pogled pun divljenja studenata natjerao me da poželim da sam ispod nje gola.

Kao i obično, moj susjed i njegovi prijatelji iz računalnog kluba bili su okupljeni pri dnu stepenica. Uputila sam mu osmijeh na koji mi je on stidljivo uzvratio, a onda sam prišla. Nisam se trebao okrenuti da bih znao da imam obožavatelje.

Zaustavivši se nekoliko koraka iznad visine glave, pretvarala sam se da petljam po svojoj torbi s knjigama, pogledavajući preko ramena. Mogla sam vidjeti da su sve oči uprte u mene. Glave su se malo okrenule da potajno bolje vide moju suknju. Zamijenila sam torbu na drugu stranu i 'slučajno' uhvatila rub svoje suknje za nju, osjetivši kako mi se suknja diže gore i preko donjeg dijela mojih obraza dok sam je zakačila natrag preko ramena.Dok sam se nastavljala penjati, nježno sam povlačila torbu, a moja plisirana suknja puzala mi je preko golih nogu sve dok mi gornji dio bedara nije ustupio mjesto otkrivenim obrazima. Osvrnuo sam se na vrh stepenica i malo im mahnuo.

Radna dvorana bila je pokraj male knjižnice, više sam volio knjižnicu u gradu, jer je bila dan udaljena od fakulteta i očito sam imao druge razloge da je preferiram.

Sjedeći za jednim od stolova u knjižnici, raširio sam svoje knjige. Sjedala su bila generičkog 'školskog' tipa i mogla sam osjetiti donji dio stražnjice nepokriven ispod sebe dok se suknja penjala uz moje glatke trkačke noge, koje sam voljela pokazivati.

Pogledavši dolje na rub i ponovno gore, mogao sam reći da bi se vidjele i moje gaćice, kad bih Besplatna priča o silovanju u ropstvu još samo malo podignuo i otvorio koljena. Tanak materijal čvrsto se stezao, uzdizao se u prstu devine noge dok sam se migoljila, a kroz njega se vidio oblik moje mace.

Klub štrebera, kako sam ih nazvao, bez mog susjeda, slučajno se pojavio i nekim čudom pronašao mjesta nasuprot mene i nisu tajili da bulje u moje noge, iako su mislili da su suptilni.

Pretvarala sam se da se oslanjam na svoju torbu sa strane sjedala, ispružila sam jednu nogu i otvorila bedra.

Pogledavši preko, znao sam da su vidjeli moje gaćice jer je to ubilo njihovo malo brbljanje. Ustajući sa sjedala, otišao sam do niza polica odmah iza sebe i pretvarao se da listam knjige.

Gledajući unatrag preko ramena, vidio sam ih kako se naginju kako bi provjerili moje noge i stražnjicu dok sam se protezao kako bih dohvatio knjigu koja mi nije trebala. Znajući da su me vjerojatno bacili okom dok sam stajao izvan svog sjedala, uživao sam u pažnji, gaćice su mi bile malo vlažne, i pitao sam se koliko sam daleko spreman ovo gurati.

Neko sam vrijeme listao knjige, kradomice gledajući u njih, kradomice gledajući u mene.

Tada sam, dok mi je srce lupalo, obuzeo zločesti nagon.Zastajući na sredini prolaza, provjerio sam jesu li samo štreberi u blizini, a zatim sam, uvjerivši se da je njihova pozornost usmjerena na mene, polako, uzbuđeno skinuo gaćice.

Osjećaj da nemam ništa na sebi ispod tanke suknje izazvao je titranje u želucu dok sam se vraćala do stola, a materijal je sada zamahnuo o golu kožu.

Namjeravala sam skinuti gaćice u toaletu i prirediti štreberima malu predstavu dok sam se vraćala niz stepenice, ali kad sam bacila gaćice u torbu, ovo mi se učinilo mnogo uzbudljivijim.

Vratio sam se, držeći ih u kontaktu očima. Činilo se da sve troje zadržavaju dah i izgledalo je pomalo nelagodno u odjelu s hlačama.

Bedra su mi se trzala dok sam sjedila čvrsto stisnutih koljena. Imala sam punu pozornost štrebera kad mi se suknja podigla i noge vratile u vidokrug, osjećajući kako rub klizi uz moja bedra dok sam se opuštala u sjedalu. Pitala sam se kakva bi bila njihova reakcija da im dopustim da mi vide suknju i pokušala sam zamisliti kakav bi pogled bio sa suprotne strane sobe. 'Slučajno' sam razdvojila koljena, otkrivajući rijetku, podšišanu kosu i vlažne usne ispod suknje, Rezervisani crni tinejdžeri više nego vlažna između mojih nogu.

Sjedila sam tako dobrih nekoliko minuta, uživajući u osjećaju ništavila ispod svoje suknje, njihovim pohlepnim očima i usuđivanju toga, znajući da ću vjerojatno ostaviti 'mjesto' na sjedalu.

Pokušavali su ne izgledati kao da bulje, što je samo činilo očiglednijim, pa sam na nekoliko kratkih sekundi posegnula između nogu i razdvojila usne prolazeći prstom između njih, osjećajući hladan zrak na vlažnom Dalje sam se izložio.

Štreberi su zurili ukočeno, otvoreno između mojih nogu kao jedan, razrogačenih očiju, ostakljenih, ne pretvarajući se niti pokušavajući provjeriti liniju pogleda. Seks prici Azija Nastavili su sretno zuriti, gurkajući se, razjapljenih usta, radeći bešumno poput zlatnih ribica, ne vjerujući svojoj sreći.

Kad sam iznenada sklopila noge i ustala, skupljajući torbu, bilo je kao da su se probudili iz sna. Sljedeća luda, komična strka za vratima značila je da su se nadali da će me uhvatiti na putu niz stepenice i doći do dna prije nego krenem niz njih da ništa ne propustim. Prošli su pokraj, hodajući brže nego inače, gotovo kao iz crtića, dok su odvraćali oči, ne želeći da im uhvatim pogled.

Tog je dana bilo malo učenika, a jedina grupa koja je stajala okolo bili su štreberi na dnu stepenica. Gledam preko ograde u štrebere ispod. Stavila sam torbu preko ramena i pomaknula ruke na Ogroman kurčev seks prici. Mjesto između mojih bedara postalo je vlažnije od pomisli na ono što se spremam učiniti.

Lice mi je pocrvenjelo od uzbuđenja, a ne od srama. Ušetao sam u vidokrug i počeo polako hodati niz stepenice. Držeći suknju uz gole noge na vrhu, polako je podižući dok ne osjetim da su mi donji dijelovi obraza otkriveni, podižući je dalje dok sam silazio na pola stepenica, okrećući prednju stranu prema gore tako da moja maca bude vidljiva onima ispod .

Srce mi je tuklo dok su štreberi ponovno stajali otvorenih usta, ne govoreći ili želeći prekinuti čaroliju. Oklijevao sam, vrlo kratko, u visini glave, dajući im jasan pogled između svojih nogu.

Kad sam stigla do najnižih stepenica, prošli su drugi učenici dok sam ja puštala suknju da mi se spusti preko nogu, radeći dvostruki potez, nesigurna jesu li išta vidjeli. Noge su mi drhtale od uzbuđenja koje je prolazilo kroz mene. Trebala sam se dotaknuti. Mogao sam otići u dame, što bi bilo razumno. Bio sam tako blizu da ne bi trebalo puno da me skinu, međutim.

Pokraj stepenica nalazila se kabina za fotografiranje, prazna, čekala je studente koji su trebali fotografiju za propusnicu, zabačena na zavoju hodnika, jedva korištena. Štreberi su se gotovo trgnuli kad sam samouvjereno krenuo prema njima i pitao: 'Imate li dovoljno kovanica za separe?'

Izgledali su uspaničeno, ili ne očekujući da ću razgovarati s njima nakon 'predstave' ili zaprepašteni jer im se obraća ženka. Brzo pregledavajući džepove, torbe i novčanike, došli su do dovoljnog broja za niz fotografija. Uzeo sam novac iz pomalo drhtave ruke koja ga je nudila i rekao, 'pričekajte ovdje.'

Sagnuvši se iza male zavjese, namjestio sam sjedalo što je više moglo ići, sagnuo se nad njim, izvio leđa i izbacio kukove. Gledajući preko ramena, provjerila sam je li kratki rub moje suknje preko stražnje strane bedara i stražnjice. Razmaknuo sam stopala i vidjela se malena maca. Zadovoljan time, isprobao sam još nekoliko poza prije nego što sam ubacio novčiće u utor.

Bljesak.kabina je bila osvijetljena, i mogao sam vidjeti prvenstveno pjegava lica koja pokušavaju proviriti kroz malene proreze između zastora i separea.

Okrenuvši se, naslonila sam se na sjedalo na vrhovima prstiju i podigla suknju jednom rukom pazeći da se moja maca odražava u staklu, prekrivši je prstima, tako da se vidio samo maleni prorez i pubes natopljen vlagom.

Bljesak.kabina je zasvijetlila po drugi put.

Ugrizla sam se za usnu da prigušim uzdah dok sam obujmila macu i gurnula prst unutra, mahnito ga radeći.

Bljesak.Bljesak.kamera se još dvaput ugasila.

Bližeći se orgazmu, dodala sam drugi prst, jedno stopalo na stolici otkrivajući glatku unutarnju stranu bedra, staklo je držalo odraz mojih prstiju koji su me gurali da se otvorim, prizor je izazvao potrebu za još dok mi je jauk pobjegao s usana.

Bljesak.opet je krenuo u kameru.

Dašćući, sjela sam na stolac, suknja oko struka, ruku između nogu, dok sam povlačila zastor.

Cijelo sam jutro uživala u uzbuđenju nošenja suknje koja je vidjela moje gaćice i obraze i na najmanjem povjetarcu, u nestašluku Dildo knjižnici i zadirkivanju na stepenicama. Sada sam se htjela pokazati, izložena dok sam se dovodila do orgazma. Trebali su mi da vide svaki sklizak potez mojih prstiju između mojih nogu, unutarnju stranu bedara mi je bila mokra dok sam počela postizati orgazam.

Činilo se da moji dahtaji odgovaraju onima štreberske publike okupljene oko kabine dok sam maknuo ruku između nogu, otkrivajući svoj prorez.

Brzo sam dodirnuo svoj klitoris, skinuvši me i.Bljesak. kamera je snimila posljednju sliku.

Navukavši zavjesu, očistila sam se vlažnim maramicama i maramicama, odlažući vlažnu prljavštinu u kantu dok sam izlazila iz kabine. Svi su štreberi ostali bez riječi, osim jednog koji je vrlo pristojno rekao 'hvala'.

Nasmiješila sam se govoreći. 'Ako misliš da je to bilo zabavno, pričekaj dok moj susjed ne prenese pozivnicu za zabavu.'

Rekao sam to, ne znajući mislim li to, ali zaintrigiran što bi se moglo dogoditi i uzbuđen idejom da se ponovno pokažem.

Začuo se glasan klik kad su slike iskočile, a ja sam ih pružio dječacima. Nije bilo ničega što bi me moglo identificirati osim ako niste znali kako moja maca izgleda, što su valjda štreberi sada učinili, pa sam rekao.

'Suvenir' i krenuo sam kući, smiješeći se pri pomisli na njih kako samozadovoljavaju slike.