Glumica bez gaćica

Imao sam jedan mali problem. Tropsko sunce bilo je prokleto prevruće.

Bio sam na pustom dijelu prekrasne plaže Floride negdje između Vero Beacha i Melbournea. Dovezao sam se iz Tampe dan prije i proveo noć u hotelu druge klase s namjerom da se idućih nekoliko dana ozbiljno sunčam. Unatoč činjenici da smo živjeli nekoliko milja od plaža u zaljevu na Floridi, želio sam "otići dovraga iz Dodgea" na nekoliko slobodnih dana. Radio sam dugo u firmi i trebalo mi je malo slobodnog vremena. Zapravo, dugi sati koje sam provodio na poslu pokušavajući navesti partnere da me primijete bili su izvor mog problema. Bijela podsuknja sam toliko zauzet poslom i učenjem za bar da nisam uzeo vremena da se dobro spakiram. Zapravo, zaboravio sam najbitniji dio svoje opreme za odmor: kupaći kostim. Znam, pomalo glupo za tipa koji je uskoro trebao postati odvjetnik. Kako kažu nekoliko milja južnije na otocima, "no problem mon." Upravo sam navukla par kratkih hlača i krenula na plažu. Planirao sam usput pokupiti par kofera, ali dok sam se vozio prema jugu uz obalu, odlučio sam da ne želim uzalud potratiti sunce i prvi dan svog odmora, pa će prekinuti vrijeme dok ne stignem do trgovački centar večeras.

Napokon sam našao mjesto koje je izgledalo kao obećavajuće i skrenuo uz cestu. Brzo sam se prošetao do plaže i vidio da se nalazim u nečemu što je izgledalo kao ugodna mala uvala. Budući da je vikend bio još za nekoliko dana i još je bilo prilično rano, nisam se previše iznenadio što nisam vidio nikoga drugog.

Mislio sam da bih mogao tražiti cijelo jutro i ne naći bolje mjesto. Pa sam se vratio do auta po svoju opremu za plažu. Zgrabio sam torbu s kremom za sunčanje, dekama, ručnicima, knjigama itd. i stavio je na svoj veliki hladnjak. Imao sam samo jedan mali problem. Idem sam do plaže po vrućini Floride. Ako nikada niste bili na Floridi u srpnju, reći ću vam. To je vruće. Glumica bez gaćica Nije Hardcore sex clip. vruće.Naravno, mnoga mjesta postaju toplija, ali ni jedno nije tako vruće I vlažno kao Florida u srpnju. Dok sam Generacija y sex tamo, bio sam mokar od znoja.

Sada je problem zapravo počeo. Da sam ponio odgovarajući kupaći kostim, jednostavno bih jurnuo u surfanje i ohladio se u relativno hladnoj vodi (86 stupnjeva). Ali budući da sam imala samo par odrezanih hlača, nisam uživala u pomisli da sjedim u vlažnim trapericama kojima bi trebao cijeli dan da se suše na vlažnom zraku. A budući da sam kasnije planirao šetati plažom gore-dolje umjesto vježbanja, nije mi se svidjela pomisao na trljanje koje bi mokri traper mogao izazvati. "Izdrži to čovječe", pomislio sam u sebi. Pa sam nanijela kremu za sunčanje i smjestila se uz dobru knjigu.

Ali koliko god sam se trudio, nisam se mogao prestati znojiti. Prokletstvo, mislio sam. Sada, znam što mislite. "na pustoj ste plaži usred tjedna, samo ih skinite i otiđite na ronjenje" zar ne. Prošla mi je misao kroz glavu, gledao sam filmove i maštao o tome s vremena na vrijeme, ali to je bila samo to, fantazija. Divlje i nedostižno. Budući da sam odrastao na srednjem zapadu, to nije bilo nešto što sam mogao jednostavno učiniti. Što ako me netko vidio. Kako bi partneri reagirali da sam morao nazvati svog nadređenog partnera da me oslobodi za nepristojno izlaganje. Zaboravite biti odvjetnik. ne u ovoj tvrtki. Ne u ovom Previše beloruska mlada, previše ruska. Biti tako ukočen ponekad je zasigurno bila bol. Oh dobro, "izdrži to čovječe", rekao sam sebi.

Skoro sat vremena uspio sam zaboraviti svoju nelagodu, ali konačno mi je sinulo da ću morati "ići domorodac", da bih se raskomotio. Počela sam razmišljati da će mi trebati samo nekoliko minuta da izađem i ohladim se, vratim na deku i ponovno se oporavim. Nije to bila laka odluka, ali sam na kraju odlučio da sam, koji kurac, na odmoru. Iako nikoga nije bilo na vidiku i nije bilo cijeli sat, svejedno sam bila užasno nervozna i pomalo uzbuđena idejom da budem gola vani.Ovo je glupo, pomislio sam, i otkopčao, a zatim otkopčao svoje traperice i pustio ih da mi padnu pred noge. Ne gubeći vrijeme krenuo sam u vodu brzim hodom. Imao sam trenutak panike kad sam počeo shvaćati koliko daleko moram otići prije nego što plitka kosa plaža dopusti da me voda prekrije do struka. Kad sam bio dovoljno duboko, bio sam skoro 200 metara od plaže. Oh dobro, ionako sam mislio da nitko drugi neće biti ovdje u srijedu.

Nikada u životu nisam se kupao mršavo i iznenadio sam se koliko je dobro bilo plivati ​​u toploj vodi neopterećeno parom širokih kratkih hlača. Čak ni u oskudnim, uskim kupaćim kostimima koje nosim na bazenu gdje radim krugove nisam osjetio ništa slično ovome. Ovo je raj, pomislio sam u sebi. Puno bolje nego sjediti s još jednim iskazom ili provesti cijeli dan u pravnoj knjižnici tvrtke s još jednom suhoparnom dosadnom knjigom od tri funte.

Ostala sam vani malo dulje nego što sam namjeravala jer sam odlučila kako još nisam nikoga vidjela tijekom svojih nervoznih pogleda prema plaži da mogu vježbati plivajući gore-dolje po plaži. Nakon otprilike 20 minuta od ovoga, shvatio sam da sam dobro vježbao i okrenuo se da se vratim svojoj dekici za plažu.

O, sranje. punjenje u sve rupe Sise Imam jebeno veliki problem. Tamo na plaži, točno ispred moje deke, bila je skupina djevojaka koje su spremale svoje stvari. Tri, ne pet, Oženi se azijskom nevjestom sam kad je još jedan par sišao iz palminog pilinga noseći golemi hladnjak.

Sranje, što sam sad namjeravao. Njihova deka bila je samo 10 stopa ispred moje. Da bih došao do svojih traperica, morao bih proći tik uz njih. goli. Čak i kad bih sišao niz plažu i šunjao se oko njih kroz šipražje palmi, oni su ležali na brdu i gledali su ravno u moju deku. A osim toga nisam ni obula cipele. Niti sam mogao ostati u vodi dok oni ne odu. Vrući tinejdžerski seks vidjeti više prvo, sigurno bih izgorjela od Horney milf story kad bi krema za sunčanje nestala.Također bih užasno dehidrirao od znojenja, slane vode i vježbe koju sam upravo radio.

Odugovlačit ćemo koliko god možeš, čovječe, mislio sam. Provedite svoje vrijeme procjenjujući situaciju. možda ćete smisliti nešto nevjerojatno duhovito za reći pet mladih djevojaka što će ih malo nasmijati da zaborave na pozivanje policije da vas uhite.

Dakle, malo sam promatrao. Činilo se da nisam mogao odabrati pet ljepših djevojaka s kojima bih se našao u ovoj situaciji. zapravo, da je postojao način da se skinem gol s jednom od njih u normalnim okolnostima, ne bih imao nimalo protiv. Sav posao i učenje sigurno nisu pomogli vašem seksualnom životu.

Činilo se da su svi bili fakultetske dobi za nekoliko godina. Jedna od najviših bila je plavuša i činilo se da ne nosi ništa. naravno, pomislila sam, vjerojatno samo nosi mali bikini koji je bio dovoljno sličan boji njezine zlatne kože da je učinkovito nestao u daljini. Činilo se da bira mjesto krajnje lijevo. Pokraj nje je bila puno niža brineta s puno kose svezane u rep visoko na glavi. Ja sam naivčina za djevojku s konjskim repom. Volim gledati mlade žene u mom fitness klubu kako vježbaju s repovima koji divlje njišu s jedne na drugu stranu. Činilo se da je na sebi imala kratke kupaće kostime zelene boje limete i odgovarajući gornji dio bikinija. U sredini je bila još jedna brineta. Nešto u boji njezine kože i svilenkastoj kosi govorilo mi je da je azijskog Jedite salo gubite. S prednje strane, ova sitna mlada žena nosila je crveni bikini visoko izrezan na bokovima, ali kad mi je okrenula leđa, činilo se da je odijelo nestalo. „Ah, tange“, pomislila sam u sebi. Do nje druga s desna bila je još jedna plavuša. Činilo se da joj je kosa kraće ošišana i nosila je nešto što je izgledalo kao plavi mikro-bikini. Mogao sam razabrati odijelo, ali činilo se da ga jednostavno nema toliko. Napokon s desne strane bilo je ono što se s dvjestotinjak metara udaljenosti činilo kao crvena glava.Imala je blijedu kožu za koju sam samo znao da će biti intenzivno pjegice do trenutka kada su završili na suncu. I kosa joj je bila kratko ošišana. Sise jebanje na merdevinama Sve u svemu, jednostavno sam znao da sam odabrao pogrešan trenutak da me uhvate na otvorenom. Da sam barem bio na plaži kad su došli, mogao sam započeti razgovor s njima i možda ga kasnije pretvoriti u večeru i ples s jednim od njih. i možda, nadam se, nešto intimnije. Ali samo sam znao da će biti previše ljuti na mene da učine bilo što osim da pozovu policiju. Osim toga, nema ništa teže nego pokušavati pokupiti lijepu djevojku dok je u čoporu. pogotovo kada ne nosite hlače.

Nije da loše izgledam. Imam tamnu kosu i crte lica latinoameričkog podrijetla mog oca i zapanjujuće intenzivno plave oči majčine norveške obitelji. I usprkos svom iscrpljujućem radnom rasporedu uvijek sam nalazio vremena za vježbanje, tako da sam bio visok 5' 11" i stasao 175. Znao sam da sam pomalo težak za svoju visinu, ali nije to bilo salo, sve su to bili mišići. Između plivanja i slobodnog dizanja utezi. Bio sam u dobroj formi. Tijelo plivača i mišići dizača utega. Također se nisam sramio onoga što ću morati pokazati damama. Najbolje najlon djevojke mogu sam dobro obješen. Sa nešto manje od osam inča, ja sam na barem jedan inč iznad prosjeka u dužini. Oh, čuo sam za veće, 9, 10, 12, 14 inča ili više, ali opet, smatrao sam sve preko 9" urbanim mitom, ženskom tvrdokornom fantazijom, ili sranje nekog tipa. Nisam vidio nikakve pouzdane statistike o debljini, ali mislim da sam iu toj dimenziji prilično dobar. Nijedna od mojih djevojaka nikada se nije žalila na paket ili kako sam ga koristio.

Pa, do sada je svih pet djevojaka završilo s utrljavanjem losiona za sunčanje i sve su se smjestile na trbuh okrenute prema gore, dalje od vode. Sjajno. To je bio samo odmor koji mi je trebao. Shvatio sam da bih mogao izaći iz vode i žustro proći kraj njih.Kad bih ih prošao, bio bih im okrenut leđima i mogao bih ući u svoje rubove bez previše pokazivanja - nadao sam se. Citirao sam sebi rečenicu iz epizode MASH-a u kojoj su B.J. i Hawkeye morali hodati goli od tuševa do svog šatora: "Učinit ćemo ovo na ponosan način; uzdignutih glava i spuštenih ruku". Na to sam nervozno krenuo prema plaži. Samo budi miran i neće znati da dolaziš. Plivao sam sve dok mi ruke i noge nisu počele udarati o pijesak dok sam plivao. "Prokleta ova plitka plaža", pomislio sam, još uvijek sam bio barem 100 metara od deke. Pa sam odlučio da nemam što drugo učiniti nego samo ustati i hodati što tiše i brže mogu i nadati se da me neće čuti kako dolazim.

Bio sam nervozan. Baš nervozan. U protivnom bih mogao očvrsnuti od nedopuštenog uzbuđenja što sam bio gol pred pet prekrasnih dama. I zahvalio sam nebu što je voda topla, inače bi me bilo sram od skupljanja. Neobično mi je kroz glavu prošla misao da je tako skovana riječ "posramljen". Uostalom, ovdje sam gola. Ali kombinacija vode i uzbuđenja nije me držala tvrdom, ali ni mekom i smežuranom. Shvatio sam da je moj kurac bio na rubu da postane tvrd. Sva teška i vruća od krvi, teško se ljulja među mojim nogama. Dokono, i pomalo ponosno, pomislio sam da će to vjerojatno biti prilično impresivno na dame. Na kraju krajeva, bio je gotovo "prosječan" po dužini i obujmu, a još nije bio ni tvrd.

Upravo sam očistio vodu i stao na plažu i imao sam još samo oko 30 stopa suhog vrućeg pijeska za prijeći kad se dogodila sljedeća katastrofa. Žena u sredini, Azijat se okrenuo da uzme sok ili nešto iz hladnjaka. "O moj Bože. seksualni terapeut price To je Adonis ili možda samo Merman, ali definitivno je naš sretan dan", rekla je i dotaknula leđa djevojaka s obje strane. Unutar sekunde svih pet se okrenulo i gledalo me ravno sa udaljenosti od samo 20 stopa.

Smrznula sam se.

Nisam se mogao pomaknuti.Što da napravim. Otrčati natrag do vode. Trčati niz plažu. Trčati za autom. Ili se jednostavno nasmiješite i podnesite to. Hej, pa ja sam već "gola" pomislila sam suludo. Ne mogu vidjeti ništa drugo što već nisu vidjeli, shvatio sam, pa bih mogao završiti s tim. “Žao mi je, dame”, konačno sam rekla. "Mislio sam da ću imati plažu samo za sebe i trebam se ohladiti, a pa, čini se da si ti stao između mojih hlača i mene." Ups, pomislio sam kao loš izbor riječi. Zašto sam rekao "dođi". Kakav bih ja bio odvjetnik kad ne bih mogao ni izvući dobar izgovor, a da se dodatno ne osramotim?

Onda se sreća konačno okrenula na moju stranu. Stajao sam tako gol dovoljno dugo i mogao bih jednostavno "svršiti" između tebe i tvojih hlača", rekla je azijska ljepotica kroz smijeh.

"Hajde", rekla je zlatna plavuša s lijeve strane, "Ako osjećaš da ti trebaju hlače, posluži se. Ne smetaš nam." Izgledala je malo starije od ostalih. Ali ipak ne puno. Imala je možda 27 ili 28 godina.

"Da", rekla je plavuša u plavom mikro-bikiniju s desne strane, "upravo si nas zaprepastio, to je sve".

“Tako je”, rekao je onaj u sredini, “ako vidimo nešto što dosad nismo vidjeli, to ćemo zagristi.”

"Nisam vidjela takve prije", rekla je sada razrogačenih očiju brineta u malenim limetazelenim kupaćim hlačicama, "ali mislim da ih neću zagristi", dodala je pomalo sramežljivo. Mogao sam reći da je vjerojatno nekoliko godina mlađa od ostalih; mislila sam da bi mogla imati 18 ili 19 godina.

“To sam i mislila dok nisam dobila priliku”, odgovorila je plavuša s lijeve strane. "Ali, vjerojatno ćeš dobiti svoju priliku kada ove jeseni odeš na FSU."

"Hoćemo, baš mi je drago da zavirim u pravu. Mama i profesori nas na akademiji drže na prilično kratkoj uzici", opet je odgovorila mlađa brineta. “Pa, baš mi je drago što ću zaviriti u još jednu prije subote”, rekla je plavuša s desne strane. “Već sam se pomirio s time da ću do kraja života gledati u jedan kurac.Nije da je loš kurac, ali mislim da se Bradov ne bi mjerio s njegovim."

"Sad, seko," rekao je onaj lijevo, "nije tako loše imati samo jedan kurac, jer ga možeš imati kad god hoćeš".

Tada mi je sinulo. Još uvijek se nisam pomaknuo i vjerojatno bi me zauvijek provjeravali i ovako pričali da nešto ne Glumica bez gaćica. Tako sam počeo hodati naprijed i osjetio težinu kako se moj penis i jaja snažno njišu ispod mene.

"E sad, to ja zovem lopte za plažu", rekao je Azijat u sredini.

To je uspjelo. Svi su prasnuli u rundu nervoznog hihotanja očito uzbuđeni zbog onoga što vide. Naravno, njihov grubi sugestivan govor i nesramežljiva, čak i bezobzirna procjena mojih najosobnijih dobara počeli su djelovati na mene. Već sam bio samo otkucaj srca udaljen od tvrdoće, osjetio sam kako natičem, izdužujem se i podižem.

Kad sam prešao udaljenost između mjesta na kojem su me otkrili i djevojaka, bio sam tvrd koliko sam mogao biti. Da sam u ovom trenutku legao na leđa, moj kurac bi mogao poslužiti kao prilično učinkovit sunčani sat. Ili, budući da sam stajao na plaži, vjerojatno sam mogao objesiti teški ručnik za plažu na svoj ukočeni ubod.

"Hot Damn. Sad znam da se Barry ne bi mogao mjeriti s tim!" rekla je plavuša s desne strane u tamnoplavom mikro bikiniju. "Djevojke, drago mi je što se udajem u subotu, ali nedostajat će mi veliki kurčevi kao što je ovaj."

Proklet. jebanje u mraku Sise Dok sam prolazio pokraj djevojaka, pomislio sam, nema šanse da ću moći navući traperice i zakopčati ih u kakvom sam stanju. Mogao sam samo zamisliti sebe kako skakućem uokolo pokušavajući ga podići preko svog natečenog penisa i navlačim ga na mjesto dok su djevojke gledale. Umrli bi od smijeha, bio sam siguran, a nisam to želio. Možda više nisam imao fizičke tajne za otkriti, ali sam još uvijek imao svoj ponos. Ali očito nije dolazilo u obzir ni ležanje na trbuhu s ovakvim tvrdim okom.Tražit ćemo peni za funtu, pomislio sam i jednostavno legao na bok, leđima okrenut većini djevojaka. Međutim, način na koji su naše deke bile postavljene nije bio način da odem u grmlje koje sam mogao izvući iz mjesta svih djevojaka. Tako da je plavuša lijevo i crvenokosa još uvijek mogla vidjeti moj kurac u punom sjaju, ostale tri bi nesumnjivo provjeravale moje dupe.

Dovoljno siguran.

"Lijepa guza!" - uzviknula je plavuša s lijeve strane.

"Nije tako lijepo kao pogled s moje strane", odgovori crvena glava.

"Hej momče," doviknuo mi je jedan od njih u leđa, mislio sam da je to opet glas Azijata. "Izgledaš kao da si prirodno tamna, ali." pustila je da riječ ostane na trenutak, "ali. tvoja stražnjica nije. Trebat će ti malo losiona tamo. Javi mi ako trebam bilo kakvu pomoć."

"I s ove strane izgledaš prilično blijedo na mrljama. Julie može imati tvoje punđe, ali meni će biti drago pomoći s losionom s druge strane", rekla je plavuša pokraj crvenokose. "Možete to zvati mojim vjenčanim poklonom".

Šteta što nam mama nije dopustila da dovedemo striptizetu, rekla je plavuša koja je bila iza mene s lijeve strane.

"Da, nije da imam s čime usporediti, ali to je sigurno bila najdosadnija djevojačka večer ikad. Mama sigurno zna pokvariti zabavu", odgovorila je mlađa brineta do nje.

“To ona radi”, uzvratila je druga plavuša.

Onda me pogodilo. Dvije plavuše i mlađa brineta bile su sestre. Ona desno se udavala, a drugo dvoje, Azijat i crvenokosa, vjerojatno su bili njezini prijatelji s fakulteta. Bio sam na svadbi pet vrlo napaljenih, lijepih žena.

Napokon, nakon još malo zadirkivanja, djevojke su to očito izbacile iz sustava i smirile se. Sljedećih nekoliko minuta prošlo je u tišini osim nekoliko pretjeranih uzdaha.

U međuvremenu sam se počela prisjećati onoga što su djevojke rekle o mojoj koži. Imali su pravo. Trebao mi je losion.Pogotovo na dijelovima mene koji nikada nisu vidjeli sunce i nisu imali nikakav losion prije. Leđa ne bi bila tako loša, ali nije bilo šanse da svoj kurac i jaja namažem losionom. Ne pred ovim djevojkama. To bi bilo opsceno. Osim toga, bojao sam se da ću doći ako barem dotaknem svoj kurac.

Tada je počelo šaputanje. Nekako je ovo bilo gore. Unatoč tome što sam bio gol i tvrd pred pet lijepih žena, sada sam se osjećao još goliji. Ništa ne čini da se osjećate bespomoćnije od spoznaje da ljudi pričaju o vama, točno ispred vas, a ne možete čuti što govore. Šaputanje je trajalo neko vrijeme isprekidano povremenim hihotom ili dva.

Napokon je netko, plavuša s lijeve strane možda, rekao "Izazivam te."

Zatim sam čuo sramežljivi glas brinete: "Nema šanse. Nisam mogla. Neću. Ne mogu."

- Dobro, onda Alison. Nema više kukanja kako ti mama ne dopušta da se zabavljaš - zaključila je skora udata plavuša s desne strane. "Hej stari, kako se zoveš?" pitala je.

"Ricky."

"Pa, Ricky, ja sam Stephanie, a ti izgledaš kao da imaš mali problem. pa, više kao veliki problem. ali bila si vrlo inspirativna na više načina. Budući da nema šanse da vjerojatno mogu ući u vaše granice, odlučili smo da vam se ne bi trebalo biti neugodno što ste goli, pa ćemo vam se pridružiti kako bismo riješili vaš problem. Ionako ćemo većinu nas"

"Što misliš?" glupo sam pitao. Nisu ništa govorili, ali vidio sam da se kreću i šuškaju uokolo. Napokon me je nadvladala znatiželja i riskirao sam malo više eksponiranja i okrenuo rame da vidim što se događa i bio nagrađen spektakularnim pogledom na četiri gole žene i jednu ljutu mlađu sestru.

"O, jebite se, dečki!" rekla je mlađa brineta i poderala svoje kratke hlače i povukla gornji dio i zaglavila prsa s nečim što sam smatrao lažnom hrabrošću."Vidiš, i ja se znam zabavljati", prkosno je rekla, ali je brzo sjela kad je shvatila da je pozorno promatram. Gledajući njezino mlado tijelo s visokim ponosnim grudima, dugim udovima, ravnim trbuhom i potpuno obrijanom macom, moj se kurac trzao i neprestano curio mlaz sperme.

Koji se kurac ovdje događao. Ovo se jednostavno ne događa. Znam da sam čitao priče o ovakvim stvarima, ali dovraga, jednostavno sam zaključio da su to čisto sranje. Hoćemo što sam mislio. Da su se htjeli igrati sa mnom, i ja bih se igrao s njima. Još uvijek sam bio posramljen svojim stanjem, ali sam počeo ulaziti u požudni duh dana. Moj misaoni proces prekinulo je još više šaputanja i hihotanja.