Interni cum prici

Smijao sam se kad je Oliver rekao da je dao izgraditi kuću od termalne zemlje, ali onda sam možda pretjerao u drugom smjeru kad me odveo tamo, jer mi ju je ostavio u oporuci. Nije me nasmijalo samo to što je bio ukopan u padinu brda. To je također bilo zato što je bilo usred ničega - praktički okruženo Rocky Mountains u ruralnom području Nowhere, Colorado - a mi smo bili gradski momci, Oliver i ja.

Ipak, sezona hokeja na ledu bila je toliko intenzivna da sam bio sretan što sam kuću na brdu gurnula u Nacionalnu šumu Gunnison između Montrosea i Gunnisona da se u nju povučem preko ljeta. Neko je vrijeme Denver Avalanche bio u konkurenciji, a onda više nije, samo je šepao prema kraju sezone. I povrh toga Denverov pomoćni trener — i moj mentor i ljubavnik — Oliver Lamont neočekivano se prevrnuo i umro od snažnog srčanog udara. Tko bi znao. Rekao sam sebi da uvijek mogu pokušati rasteretiti mjesto na kraju ljeta prije nego što se vratim na sezonu hokeja na ledu u Denveru, gdje sam ja, Pete Flint, igrao desno krilo za Avalanche.

Kad sam otišao dolje u svoju novokupljenu ukopanu kuću, to je bilo s namjerom da se i ja zakopam u zemlju i ostanem ondje dok se ne uhvatim u koštac s Oliverovim odlaskom. Okruženje kuće bilo je tako udaljeno da sam se mogao sakriti, vrištati kad sam htio koliko god sam glasno htio, i udarati šakama po zidovima, ako sam htio, znajući da je sve što je iza oplata bila zemlja. Žalovanje nije bilo nešto što bih mogao raditi u Denveru. Oliver i ja jako smo pazili da sakrijemo svoju vezu. Bilo je vjerovati da će me dovesti sa sobom iz Detroit Red Wingsa. Bio sam vraški dobro desno krilo, a Denveru je u to vrijeme trebao jedan. Živjeli smo odvojeno, a Oliver mi na klizalištu nije pridavao ništa više pažnje nego bilo kojem drugom momku.Možda su neki u klubu osjetili da smo blizu, ali to nije bilo nešto o čemu su hokejaši razmišljali. Znalo se da me trenirao još od fakultetskih dana.

Ljeto — to je bilo ono što mi je trebalo da Jebeš moje debelo dupe ponovno razborim. Onda bih se vratio u Denver i stavio ovo mjesto na tržište. Sigurno je postojao netko tko bi želio kuću koja ne košta praktički ništa za rad ljeti ili zimi osim struje i kabela dovedenog iz najbližeg grada, Cimarrona, na cesti 50 između Montrosea, na zapadu, i Gunnisona, na istoku. Iako se Cimarron zapravo ne bi mogao nazvati gradom. Ipak je to bilo središte za struju i kabele, što je bio božji dar za nas nekoliko u ovim brdima.

Kuća je prolazila ravno kroz vrh brda, blizu njegovog vrha, i bilo je dovoljno staklenih površina s obje strane brda i u krovnim prozorima tako da, kada ste bili unutra, niste imali osjećaj da ste u lisičje brlog. Ulaz je bio s istočne strane brda, gdje je izlazila cesta i dalekovodi. Ovdje je na strani brda izrezan polukrug. Interni cum prici Predvorje je imalo prozore pune visine sa svake strane. Protežući se sjeverno odatle nalazila se kuhinja, zatim glavna spavaća soba i kupaonica, a prema jugu u zavoju bile su smještene dvije spavaće sobe, s kupaonicom između njih. Iz dnevnog boravka i blagovaonice izlazilo se na plitku terasu na zapadnoj strani brijega. Kellie Picler gole lažne su sobe imale krovne prozore koji su se penjali do vrha brda, tako da je ulazilo dovoljno svjetla. Izrezi u brdu bili su dovoljno duboki da ako ste bili u dolinama s obje strane brda, ne biste nemoj biti svjestan da je ondje bila kuća dok i osim ako noću nije bila osvijetljena.

To je ono što mi je kuća nudila - skrovište bez ikakvog drugog prebivališta ili naznaka života. Barem je tako bilo na istočnoj strani. Pokazalo se da ovo ljeto na zapadnoj strani nije tako istinito. Na zapadu se brdo spuštalo do planinskog potoka.S druge strane potoka bila je livada koja se Veliki ali shemales do brežuljka koji nije bio visok kao moj. Na pola puta do tog brda bila je zapuštena drvena koliba. Ili je barem bilo zapušteno kad me Oliver prvi put doveo ovamo. To nije bio toliko slučaj ovog ljeta kada sam se povukao ovamo da sam njegujem svoju tugu.

Trebalo mi je neko vrijeme da primijetim da se koliba renovira, a prvi trag koji sam shvatio bio je zvuk udaranja čekića koji je odjekivao preko potoka. Do tada nisam puno izlazio na zapadnu stranu. Postavio sam jednu od spavaćih soba kao prostoriju za vježbanje i radio sam do iscrpljenosti. Nije to bilo samo zato što dok sam brojao ponavljanja nisam razmišljao o Oliveru—i što nisam dobivao nijedno. To je također bilo zato što sam morao iskoristiti izvan sezone da bih bio u formi za sezonu. Profesionalni hokej na ledu nije nešto što bi oni izvan forme trebali probati. I ostao sam u formi. Tako sam tijekom dana vježbao do iscrpljenosti, sjedio na terasi dnevne sobe, pio pivo i gledao zalazak sunca noću – i udebljao sam se sljedeći dan. Odvukla bih se u krevet napola pokvarena, što mi je pomoglo što sam morala ići u krevet sama, i probudila bih se kako bih ispočetka počela s režimom vježbanja.

Popodne sam ipak čuo lupanje, otišao sam na zapadnu terasu provjeriti buku. Tada sam shvatio da se renovira koliba preko puta potoka. Čovjek - gol do struka - bio je na krovu i krpao šindre. Do kolibe je bio parkiran izlupani stari kamionet Ford 150. Tamo je bio i servisni kamion, a nekoliko momaka na zemlji je razvlačilo kablove. Kabina je trebala imati struju i kabel.

Nisam mogao dobro vidjeti ljude koji tamo rade, pa sam se vratio u kuću i potražio dalekozor. Znao sam da Oliver ima par ovdje; izvadio ih je kad sam prije bio ovdje da gledamo jelene na potoku u sumrak. Dok sam ih pronašao, goli tip je bio s krova.Ipak, shvatio sam da nisam našao dalekozor da promatram potpuno odjevene tehničare.

Sutradan se nastavilo udaranje čekićem i izašao sam na terasu s dalekozorom. Tip na krovu bio je mlad i dobro građen, iako više na vitak, vrbast način nego na nabildane mišićave profesionalne hokejaše poput mene. Bio je plavokos i imao možda dvadeset pet ili nešto više, oko tri godine mlađi od mene. Također je bio vrlo dobar. Gledajući ga, teško mi je palo. oblači se za jebanje Svrši mama Nisam bila s tipom otkako je Oliver umro i to je dio onoga što me je napelo i jako sam udarala po torbi koja je visjela sa stropa u prostoriji za vježbanje. Naravno da nisam spustio dalekozor. Tip se kretao tečnim pokretima, poput plesača. Dok sam gledala, zamišljala sam kako radim stvari s njim i s njim, a ruka mi je krenula prema međunožju. Bio sam u atletskoj majici T i sportskim hlačicama, tako da nije bilo velike prepreke da se predam, i prije nego što sam to shvatio, ubacio sam gomilu u kratke hlače. Tek tada sam se povukao.

Ali orijentacija mog života se od tog trenutka promijenila. Premjestio sam boksačku vreću i nešto druge opreme na terasu, koja je bila prekrivena čelikom, a na njoj zemlja prekrivena travom. Tamo sam radio mnoge svoje rutine, uzimajući više pauza nego prije, kako bih upotrijebio dalekozor i pomilovao se dok sam gledao plavokosog tipa s druge strane potoka kako radi na svojoj kući.

To je trajalo samo nekoliko tjedana, jer je završio eksterijer i prešao na interijer. Zbog toga sam ostao bez rutine u koju sam upao i lutao sam nekoliko dana unaokolo bez navike i bez rutine koja mi je pomogla da preživim dane i noći. Razmišljala sam o tome da opremu za vježbanje vratim u spavaću sobu i nastavim s prijašnjom rutinom, ali to me više nije privlačilo. Ono što mi je sada trebalo bilo je poševiti se - poševiti se s nekim.

Oliver i ja nismo bili posesivni u seksu, i oboje smo bili svestrani, uživali u jebanju na japankama, svatko od nas se izmjenjivao gore i dolje. Bila sam seksipilnija od njega. Bio je nekih dvadeset pet godina stariji od mene. Ne bih išla ni s kim drugim u gradu u kojem sam bila u hokejaškoj ekipi, ali on bi me vodio na putovanja - u Europu, na Karibe i Tajland, i pomogao bi mi da se zajebavam s drugim dečkima. Volio je pomagati namjestiti momke i onda gledati.

Ovdje se radi o tome da nije bilo nikakve zapreke zapamtiti Olivera da Zrele žene jebeni kom ševi frajera. On bi odobrio. Nisam o tome razmišljao kad sam se povukao ovamo. Ali dok sam promatrala tipa s druge strane potoka, sve mi je više padalo na pamet da bi Oliver želio da se poseksam. Ali ovdje sam bio u Nowhereu, Colorado, bez ikakvih izgleda osim dalekozora, vlastite ruke i zgodnog tipa koji je radio na svojoj kući pola milje dalje.

Durila sam se i vjerojatno bih se nastavila duriti da tip s druge strane potoka nije povisio ulog - a da nije ni shvatio da je to učinio.

Nije prošlo dugo prije nego što je plavokosi tip uredio svoju kabinu kako je želio. Nije bio jako velik i nikad nije trebao biti uzoran dom, pa mu nije trebalo dugo da se privikne na rutinu svog života. Gotovo nikada nije bio udaljen od kabine da sam mogao Kurac zreli stari koliko puta sam provjerio. Nisam ponio opremu za vježbanje pa sam veći dio dana bio vani na zapadnoj terasi. Znao sam kad je otišao jer bi i Ford kamionet nestao — a gotovo nikad nije.

Međutim, ono što je bilo blistavo i izluđivalo me je otkriće da se, nakon što se tip ustalio u rutini i pretpostavio da je sam na svijetu, pokazalo da je nudist. Kad god je bio izvan kabine, a to je bilo često, bio je gol, samo u tenisicama. Moj dalekozor - i moja ruka - otišli su u prekovremeni rad, i shvatio sam da većinu vremena provodim na terasi.I ne samo da je obavljao Svrši mama poslove na otvorenom gol, nego je imao rutinu vježbi tipa Tai Chi koju je izvodio sat vremena dnevno izvan kabine naočigled dalekozora.

Nag, bio je bog Michelangelove statue. Nije bio nabujao, ali tijelo mu je bilo savršeno oblikovano, a njegova je oprema, iako nije visila, savršeno pristajala uz ostatak paketa. Bio je glatkog tijela osim podšišanog grma, koji je bio plav i kovrčav poput kose na njegovoj glavi. Čak sam i odavde mogla vidjeti da su mu oči bile mliječnoplave i da je oko njega bila aureola i vrisak "Nisam li ja najbolji kojeg ste ikada vidjeli?" Kretao se graciozno, poput plesača. I često sam imala seks s njim iako on toga nije znao.

Samo biti voajer nije bilo dovoljno, naravno. Zaglavio sam u kući kad cijeli mjesec nisam kupovao dolje u Gunnisonu. Svrši mama Katarina Lazić Puno sam vježbao, naravno, ali mi je palo na pamet da sam zapušten u trčanju i pumpanju željeza. Počeo sam trčati stazama koje je Oliver postavio oko obronka i preko vrha zemljane kuće. I učinio sam to kad sam vidio da je tip s druge strane potoka vani. Nisam se mogla natjerati da se potpuno skinem, pa sam trčala u tenisicama i sportskim hlačicama, ali sam znala da i dalje izgledam vraški dobro skinuta do struka. Nije mogao ne vidjeti me kako trčim. Gledao sam, i onog dana kada je prekinuo svoju Tai Chi rutinu da me gleda, htio sam navijati.

Ipak, između nas su bila dva brda i potok, a samo smo se dobro gledali. Nije bio toliko vani. Nisam imao pojma što je radio u kabini, ali tamo je bio većinu vremena.

I tako je bilo do sredine ljeta.

* * * *

Mogu zahvaliti svjetiljci za praonicu rublja za moje prvo prijeko potrebno spajanje ovog ljeta.

Kad sam jedno jutro izašao na zapadnu Zreli i mladi analni trčati, najprije sam dvogledom provjerio je li plavokosi slatki preko potoka vani u svoje redovno vrijeme i sveukupno radi svoje vježbe Tai Chija. Nije bio. I njegov stari kamionet je nestao. Dakle, činilo se da se trčanje na brdu gotovo u potpunosti nije isplatilo. Činilo se da moje trčanje sve više prekida njegove vježbe. Bili smo dva voajera, jedan drugog promatrajući, s pola milje i planinskim potokom ispred nas. Činilo se da se nije pogladio pri pogledu na mene, kao što sam to učinila dok sam ga gledala golog i vezao svoje tijelo u čvorove, ali učinilo mi se da je krenuo dok me gledao kako trčim. Mogu li se nadati Otečeno grlo krajnika je gay?

Pa, budući da on jutros nije bio tamo, nije bilo razloga da vježbam ovdje, a nad glavom su bili grmljavinski oblaci. Rasvjetno tijelo iznad perilice i sušilice u praonici se pokvarilo i trebalo ju je zamijeniti. Ovo se činilo kao dobar trenutak da se to učini.

Odvezao sam se do Cimarrona cestom 50, a zatim istočno do Gunnisona, gdje sam obavio kupovinu.

"Ponekad ih imamo", rekao mi je tip u željezariji u Gunnisonu, "ali nemamo na zalihama. Mogu vam naručiti jedan ili mogu provjeriti u našoj trgovini u Montroseu da vidim imaju li ga na zalihama. "

"Možete li to učiniti, molim vas?" Pitao sam. Zaista nisam želio dulje odgađati posao ako ne moram.

Otišao je, nazvao i vratio se. "Da, imaju ih na zalihama."

Zahvalivši mu, odvezao sam se na zapad, pokraj Cimarrona i odsjeke do svojeg mjesta, pa do Montrosea. Ispostavilo se da je to bila najbolja odluka koju sam donio u neko vrijeme.

Prepoznao sam izlupani, zahrđali kamionet Ford 150 parkiran ispred željezarije Montrose u Aveniji S. Townsend, glavnoj ulici grada koja se proteže od sjevera prema jugu, i Južnoj 1. ulici. Parkirao sam svoj lijepi, novi, sjajni Dodge Ram pokraj njega. Nije mi promaknulo da su ona dva kamiona jedan pored drugog bili kao ja i onaj s druge strane potoka — veličinom.Moj veliki kamionet nadmašio je njegov mali kamionet.

"Sada, nemoj napuniti taj kamionet dok sam u trgovini", promrmljao sam dok sam potapšao Dodge Ram po kontrolnoj ploči i sišao s njega.

Vidjela sam ga gotovo odmah kad sam ušla u trgovinu. Začudo, nisam imao problema identificirati ga u odjeći. Proučavao sam ga tjednima - svaki njegov kvadratni centimetar. Bio je jednako sladak i primamljiv izbliza kao kroz dalekozor udaljen pola milje. Pogledao me dok sam prolazila pored njega u prolazu dok sam se vraćala do stražnjeg pulta i bila sam sretna što sam vidjela da je njegov pogled zastao na meni i da mi se blago nasmiješio i kimnuo. Ali mislim da me nije prepoznao kao komad s druge strane rijeke.

Obavio sam svoj posao u pronalaženju i odabiru rasvjetnog tijela s fluorescentnom žaruljom i došao u blagajnu. Bio je još netko između mene i plavuše dok se odjavljivao. Moj tip je kupovao vreću ptičjeg sjemena, vidio sam. Imao je nekoliko hranilica za ptice koje su visjele s drveća oko njegove kolibe i privukle su mnogo pernatih kupaca, tako da nisam bio iznenađen.

Stavljao je vreću ptičjeg sjemena u krevet svog kamioneta dok sam dolazio do izlaza i zadržao sam se, odmah unutar vrata. Pogledao je oko sebe i nasmiješio se, ali nisam mislila da me ondje vidio. No, umjesto da uđe u kamionet, krenuo je pješice prema sjeveru S. Townsendom. Stavio sam svjetiljku na stražnje sjedalo Dodge Rama s duplom kabinom i krenuo za njim, zadržavajući se tri četvrtine bloka.

Nije otišao daleko. U 1. sjevernoj ulici, skrenuo je na istok i nekoliko blokova dalje, zaustavio se kod bungalova koji je sada bio bar, s izlizanim natpisom Crazy Horse Saloon u dvorištu, i jednim koji je ponavljao ime preko stepenica do ulaza. muškarac guta tuđu spermu price trijem. U Coloradu sam bio dovoljno dugo da znam da u svakom gradu na Zapadu postoji Crazy Horse Saloon. No, nisu svi bili ovakvi barovi.

Ušao sam par minuta nakon simpatične plavuše i od početka je bilo očito da je ovo gay bar.Ne samo da su svi kupci bili muškarci, već je većina muškaraca bila podijeljena u parove i bili su prisno nagnuti jedan prema drugome nad malim stolovima za kojima su sjedili. Također, umjetničko djelo na zidu bilo je nagih mišićavih muških torza. Osjećao sam se kao kod kuće jer na zidu nije bilo ničega s čime se nisam mogao natjecati. Činilo se da muškarci u prostoriji to znaju i cijene, jer su se svi okrenuli i pogledali me, udahnuli i nasmiješili se dok sam ulazio u bar.

Slatka plavuša bila je trbušasta do dugačke šipke koja se protezala širinom prostorije s desne strane. Naslonio se na bar s čizmom podignutom na ogradu, a kad sam ušla, okrenuo se i nasmiješio mi se - baš kao da je znao da sam ga slijedila ovamo od željezarije - a možda i jest. Ipak, još uvijek nisam mislio da zna da sam mu susjed s dalekozorom.

Trbuhom sam dojurio do šanka oko pet stopa od njega, bez ikoga između nas. Ipak nisam vidio razloga za gubljenje vremena.

"Hej", rekao sam.

"Hej nazad", odgovorio je. Opet osmijeh.

"Nisam te prije vidio", rekao sam. Bila je to besmislica jer nisam došao u Montrose. Kupovao sam u Gunnisonu. Ali bilo je nešto za reći i bila je istina.

"Vidio sam te u željezariji", odgovorio je.

"Kupujem novo rasvjetno tijelo", odgovorio sam. Sve su to bile besmislice, ali to je bio trajan razgovor. Nije imao ništa briljantnije za reći, ali činilo se da je sretan što razgovara sa mnom kao i ja s njim.

"Postavljanje kuće?" upitao. "Novi ste u Montroseu?" Uputila sam mu upitni pogled. "Ako kupujete rasvjetno tijelo", objasnio je.

"Imam mjesto gore u brdima", odgovorio sam. "Rasvjetna tijela ponekad se pokvare. Ali to je samo ljetno mjesto. Radim u Denveru tri četvrtine godine. Jeste li novi ovdje. Mogu li vas počastiti pićem?" Dodao sam, jer se barmen pojavio.

"To bi bilo lijepo", spremno je rekao, ponovno nabacivši onaj sramežljivi osmijeh.

To je imalo više smisla u ovakvom baru nego što bi se činilo na površini.Kad krstariš, kao što smo oboje očito bili – i očito Besplatna porno slika ruskih tinejdžera bili zainteresirani jedno za drugo, kao što su nam oči i stavovi tijela odavali – dopustiti tipu da ti plati piće bilo je očitovanje jedne ili dvije stvari. U većini slučajeva preuzimali ste pokornu ulogu, au tom slučaju je tip koji vam je ponudio piće dao izjavu o dominaciji na koju ste pristali ako ste popili piće. U nekoliko slučajeva kada ste drugom tipu, obično puno starijem pokornom muškarcu, dopustili da vas počasti pićem, govorili ste da mu iznajmljujete svoj kurac. Mislim da u ovom slučaju nije bilo nikakve opasnosti da me se shvati kao podložnog.

Započeli smo pregovore i deklarirali odnos oko kojeg smo plesali. Kao dio spojenog plesa, on je krenuo nogom prema meni niz šipku, a ja sam se pomaknula metar i pol prema njemu. Između nas više nije bilo mjesta da se itko dogura do šanka. Naš je bio standardni ples, koji je barmen stalno vidio u igri. Stavio je oba Bud Litea ispred mene, a ja sam dva puta stavio na šank da ga pokupi. Pružio sam bocu prema plavuši, natjeravši ga da klizne još pola stopala prema meni da je uzme. Atina Ferari Svrši mama Barmen mi je pomagao da se proglasim dominantnim. Slatkica se nije nimalo bunila.

"Pete. Pete Flint," rekao sam, sa smiješkom, dok sam mu pružao pivo. Trebalo mi je nekoliko sekundi duže nego što je bilo potrebno da pustim bocu kad ju je zgrabio. Oboje smo razumjeli zašto.

"Ja sam Collen Dergenwald", odgovorio je. "Hvala na pivu, Pete. Ovo će pogoditi mjesto. Vruć je dan."

"Da, jest", rekla sam, dok su mi misli odlazile na njega koji je blistao na suncu, gol, dok je prolazio kroz svoju Tai Chi rutinu. Žudjela sam da ga imam. "Dergenwald. To zvuči ozbiljno njemački."

"Da, to sam ja. Nijemac druge generacije. I to je ono što radim. Ja sam slobodni urednik knjiga - uglavnom proučavam njemačku književnost za akademske novine."

Dakle, to se dogodilo u toj kabini.I zato su ušli električni i kabelski vodovi, iako je sigurno bilo skupo dovesti ih u tu kolibu iz Cimarrona. Montažu je radio daljinski putem računala, a za to je morao imati dobar, pouzdan servis.

"Zvuči ozbiljno", rekao sam. Ono što je zvučalo bio je posao pokornika. Vjerojatno bih ga mogla prepoloviti u seksu, da sam htjela. Kad bi htio.

"Ti. Rekao si da radiš u Denveru tri četvrtine godine."

"Sport. Bavim se profesionalnim sportom. Tijekom hladnijih mjeseci."

"Denver Broncos?" upitao je "Izgledaš kao nogometaš."

"Hokej. Hokej na ledu. Lavina."

"Ah, zanimljivo", rekao je.

Zanimljivo pozivajuće ili zanimljivo možda neodoljivo, pitao sam se. Nije bila tajna da sam ga imao dobrih pet inča i četrdeset funti - i tko zna koliko kurac inča. Jesam li ga preplašio. "Još jedno pivo?" Pitao sam. "Moja poslastica."