Ženski kupaći kostim

Odlučio sam se na jedno zadnje vikend putovanje motociklom krajem rujna. Otišao sam u petak i vratio bih se u ponedjeljak, dajući mi četiri dana da završim sezonu jahanja. Planirao sam jahati niz obalu u petak i pronaći mjesto za kampiranje, a zatim obaviti lokalno jahanje u subotu i nedjelju prije nego što se vratim u ponedjeljak.

Dok sam u petak jahao prema jugu, uživao sam u vedrom nebu i toplom vremenu kad sam ugledao reklamni pano za kamp koji je zvučao zanimljivo pa sam slijedio upute da dođem do njega. Kad sam otkrio, nalazi se na samoj obali s vlastitim privatnim pristupom plaži i kolibama za iznajmljivanje. Također sam otkrio da je to izborni kamp samo za odrasle.

Stao sam u uredu da vidim imaju li kolibu i imali su pa sam je unajmio za subotu i nedjelju. Brzo sam spremio ono malo opreme Odrasla težina koker španijela sam imao sa sobom na biciklu i zatim počeo provjeravati mjesto. Svaka je kabina bila prilično Tinejdžer ćaska sa njom i nijedna nije zadirala u drugu.

Također sam pronašao sobu za rekreaciju i imala je sve uobičajene sadržaje za kamp. Tuševi su bili prilično veliki i čisti. Dok sam se vraćao u svoju kolibu, usput sam sreo nekoliko drugih kampera, od kojih su mnogi goli uživali u toplom vremenu i suncu.

Dok sam sjedio na prednjem trijemu kabine i uživao u hladnom pivu, odlučio sam biti gol pa sam skinuo odjeću i stavio je u kabinu, a zatim se opustio uz pivo. Opet sam vidio ljude kako hodaju goli i razgovarao s nekoliko njih. Čini se da se ovdje ovaj vikend okupljao nekakav nudistički klub.

Jedina čudna stvar koju sam ipak primijetio je Ženski kupaći kostim sam viđala samo muškarce. Činilo se da s njima nije bilo žena. Dok sam razgovarao s nekoliko drugih kampera, spomenuo sam ovo i rekli su mi da su gay nudistički klub, tako da vjerojatno neće biti nijedne žene u kampu ovog vikenda jer ovdje imaju svoje godišnje okupljanje.

Također su me pozvali da se kasnije pridružim njima i nekoliko njihovih prijatelja na odresku i pivu. Spremno sam prihvatio.Krenuli su i u šali mi rekli da je to dolazak dok se okupljate i da se ne oblačim previše za to. Svi smo se nasmijali i oni su otišli.

U pet sam krenuo prema paviljonu gdje su bili roštilji i tamo je već bilo pola tuceta ljudi koji su pili pivo i družili se. Upoznali su me i dali su mi pivo i osjećao sam se kao kod kuće s tim dečkima. Ubrzo smo jeli hranu i razgovor se okrenuo večerašnjim aktivnostima. Čini se da su htjeli učiniti nešto posebno kako bi me primili u svoju grupu.

Pokušao sam preklinjati, ali nisam mogao izaći iz toga jer su mi rekli da kad god su ovdje uvijek to rade sa svakim novim u mjestu, inače su mi predložili da potpuno odem. Pošto mi se ovdje svidjelo i svidjeli su mi se oni koje sam upoznao, odlučio sam poći s njima.

Domaćin kampa je došao i rekao da je soba za igru ​​postavljena i spremna. Ubrzo sam se uvukao u to. Ženski kupaći kostim WOW, ova soba je doista postavljena. Postavljena je kao BDSM tamnica. U njemu je bilo svih vrsta opreme za vezivanje koje se moglo zamisliti.

Uskoro su me smjestili na stol za preglede, slično onome što bi se moglo naći u liječničkoj ordinaciji. Ruke i noge su mi bile privezane za njega i onda se počelo pomicati. Odvajao se po sredini od mog dupeta do stopala šireći me širom otvorene. Moja glava je također bila spuštena tako da je bila na razini taman da mi penis s lakoćom sklizne u usta i grlo. Dok sam razmišljao o ovome, našao sam penis kako mi se gura u usta dok je netko gurao lubrikant u moju mušku rupu.

Nije trebalo dugo prije nego što sam osjetio tvrdi penis guranje u moje dupe. Pokušao sam zastenjati, ali nisam mogao s ustima punim penisa. Dvojica koja su me koristila sada su pronašla prilično dobar ritam i počela mi ga stvarno davati duboko i brzo. Kurac u mojim ustima počeo je bubriti i pulsirati dok je počeo pumpati svoj teret u moja usta i grlo.Bio je to ogroman teret i progutao sam koliko sam mogao, ali veći dio mi je istjecao iz uglova usana.

Čim je ovaj penis završio, onaj u mojoj guzici objavio je da me pari i gurnuo svoj kurac što je dublje mogao, a zatim ostao miran dok je pumpao svoje sjeme u moja crijeva. Netko je tada rekao da me digne i stavi u remen. Dakle, sada sam bio premješten u remen i čim sam bio osiguran u njemu, moja guzica je bila ispunjena još jednim tvrdim kurcem.

Ovaj kurac je bio nešto duži i deblji od prvog i dok sam stenjao netko mi je gurnuo svoj kurac u usta. Zatim sam u svaku ruku stavio po jednog pijetla i dok su me pekli na ražnju u ovoj rećci, trzao sam još dva pijetla. Sada su ova četvorica očito već radila ovo jer su ušli u rotaciju u kojoj bi se kretali s jedne pozicije na drugu rotirajući od rupe do ruke do rupe do ruke i opet.

Kad su to učinili za ono što se činilo kao zauvijek, objavili su da su svi spremni svršiti i svi su povukli svoje kite od mene i završili s puhanjem svojih tereta po mom tijelu.

Kad su završili skinuli su me s remena i dali mi pivo i kratko se odmoriti. Rekli su da me ne žele prerano istrošiti jer je noć još mlada i imaju više posla sa mnom.

Nakon otprilike trideset minuta odlučili su da smo se dovoljno napunili za početak druge runde. Sada su me privezali licem prema dolje na klupu za jebanje i ponovno me počeli jebati na oba kraja. Kad je prvi tip koji me jebao završio i odmaknuo se, donijeli su jebeni stroj i postavili ga iza mene.

Pokrenuli su stroj polaganim plitkim guranjem i postupno pojačavali nakon što je svaki svršio u moja usta. Nakon što je šesti kurac završio s jebanjem mog grla, taj stroj su imali na maksimalnoj brzini i dubini. Sjedili su uokolo i pili pivo i komentirali kako me stvarno dobro jebe.

Kad su popili pivo, isključili su ga i uklonili.Pustili su me s klupe i netko mi je pomogao da dođem do kabine. Rekli su mi da će me sutra poslijepodne upoznati sa stazama po cijelom kampu. Bili su sigurni da ću uživati ​​u poslijepodnevu na stazama.