priča Milf riders

U dobi od dvadeset sedam godina odlučio sam da posao i nikakva zabava ne smetaju mom umu i tijelu. Živim blizu oceana u južnoj Kaliforniji, ali nikada nisam provodio puno vremena na plaži.

Uzeo sam slobodan dan na poslu i odvezao se do mirnog dijela plaže gdje sam odložio ručnik, skinuo se u stari jednodijelni kupaći kostim i ušuškao se kako bih čitao dobru knjigu. Ubrzo je plaža počela vrviti jer je stizalo više ljudi, uključujući mnoge surfere.

Proveo sam više vremena gledajući ljude nego čitajući moju knjigu. Nisam mogla vjerovati koliko je žena nosilo vrlo oskudne bikinije, čak i puno starije od mene. Zabilježila sam sutra u kupovinu bikinija.

Bio sam fasciniran gledajući surfere kako se brzo kreću kroz vodu dok su jahali surf. Također sam bila iznenađena kada sam vidjela koliko surferica naizgled nema problema s rukovanjem svojim velikim daskama.

Nedugo zatim na plaži je kraj mene zauzela mjesto sitna djevojka s dugačkom daskom. Dok je depilirala svoju dasku, pozdravila me i razgovarale smo dok je radila. Pitao sam je koliko je teško voziti dasku za surfanje. Nasmijala se i rekla da ako imaš ravnotežu i gipkost je vrlo lako. Rekla mi je da se zove Jill i da ako želim mogu ići s njom u vodu i ona će mi pokazati osnove.

Nakon otprilike sat vremena Jill je rekla da sam prirodni surfer, ali da bi bilo dobro da uzmem neke sate ili da pohađam surferski kamp. Pitao sam Jill što je surf kamp, ​​rekla je da je to četverodnevna škola/zabava na plaži gdje noću spavaš u šatoru i cijeli dan surfaš ili pričaš o surfanju. Zapravo, Jillin tata sponzorirao je kamp za dva tjedna na privatnoj Tinejdžer iz osnovne škole Court phoenix uz obalu. Kasnije kad je odlazila dala mi je svoj broj telefona i rekla da je nazovem ako sam zainteresirana za kamp jer mi može osigurati popust.

Sljedećeg sam dana nazvao Jill i rekao joj da želim ići na surferski kamp. Bila je jako sretna što sam nazvao i rekao da će ona sve srediti.Jill mi je rekla da sve što trebam ponijeti u kamp su ručnici, krema za sunčanje, odjeća za hladnije noći i brojni bikiniji jer je to pravilo odijevanja svaki dan.

Dok sam prekidao poziv Jill, sjetio sam se da danas idem kupiti novi bikini i sada se činilo da ću morati kupiti više od jednog. Odvezao sam se do trgovačkog centra i satima kupovao u svim trgovačkim lancima velikih marki i još uvijek nisam imao niti jedno odijelo. Dok sam se vozila autocestom 1 u malom gradu na plaži, vidjela sam malu rupu u zidu dućana bikinija u kojem su posvuda vani visila slatka odijela svijetlih boja. Parkirao sam i ušao provjeriti odijela.

Izabrala sam pet bikinija i otišla u garderobu isprobati ih. Na moje iznenađenje, garderoba je bila jedna velika soba obrubljena ogledalima, nije bilo zavjesa niti bilo kakve mogućnosti privatnosti. Srećom po mene, bio sam jedini kupac u trgovini u to vrijeme.

Prodavač je bio u garderobi i čistio ogledala dok sam se ja polako svlačila da isprobam bikinije. Bez problema sam skinula majicu i hlače, ali sam oklijevala trenutak prije no što sam skinula grudnjak nadajući se da će službenik otići. priča Milf riders Napokon znajući da ona neće otići, otkopčao sam grudnjak, skinuo naramenice s ramena dopuštajući košaricama da padnu s mojih grudi od 38C i spustio grudnjak na pod. Brzo sam obukla gornji dio bikinija, a zatim donji dio koji sam obukla preko gaćica iz higijenskih razloga.

Čula sam prodavača kako kaže da ne moram nositi gaćice jer trgovina čisti sva odijela nakon što su isprobana. Sada mi je stvarno bilo neugodno i skinula sam donji dio i gaćice. Dok sam navlačila donji dio bikinija, podigla sam pogled i vidjela sam službenicu koja je stajala tik do mene i gledala moje polugolo tijelo.

Dok sam se gledala u ogledalo pomislila sam WOW, izgledam dobro, valjda se sve to vrijeme koje sam provela u teretani i sve te dijete stvarno isplatile.Bikini mi je savršeno pristajao, osjećala sam se tako seksi u prvom odijelu koje je bio jednostavan standardni bikini da sam se vratila do police i uzela nekoliko oskudnih bikinija na uzice za isprobavanje.

Službenik mi je donio dva odijela da ih isprobam, rekavši da ću s mojim tijelom izgledati zgodno u njima. Jedna je bila crna tanga na leđima, a druga je bilo narančasto odijelo s špicama s više žica nego tkanine. Službenik mi je tada pomogao da skinem posljednje odijelo koje sam imao na sebi i pomogao mi s uzicama odijela s žicom. Ova me slatka službenica nikad nije dotaknula dok mi je pomagala obući seksi odijela, ali sama spoznaja da može vidjeti svaki centimetar mog golog tijela natjerala me da trnem od uzbuđenja iznutra, a bradavice su mi otvrdnule. Narančasto odijelo bilo je tako malo da su mi se stidne dlačice vidjele sa svih strana sićušnog trokuta od tkanine, službenica je rekla: 'Izgleda da netko treba obrijati bikini'.

Kupila sam četiri bikinija, uključujući tange i gaćice. Otišla sam kući i ponovno obukla narančaste gaćice i odlučila podrezati svoje stidne kosti dok ih odijelo ne prekrije. Nasapunala sam svoje stidne pubice i polako obrijala malo po malo svoje plave kovrče dok "ups" nije ostalo ništa. Isprao sam svoj sada ćelavi stidni brežuljak i pogledao svoj zgodan rad u ogledalu.

Zaista sam dobro izgledala i koža mi je bila tako glatka dok sam utrljavala losion na svoju tek izloženu kožu. Ubrzo sam utrljavala losion sve niže i niže dok nisam osjetila da mi se klitoris stvrdnuo pod pritiskom mojih prstiju. Losion mi više nije trebao jer je moje međunožje postajalo sve vlažnije i vlažnije kako se brzina mog prsta povećavala na mojoj mačkici. Počela sam osjećati taj duboki topli osjećaj kako raste u meni i znala sam da sam blizu, pa sam gurnula dva prsta u svilenkaste nabore svoje vagine, to je bilo to, počela Vrući latino prici se tresti dok je val za valom orgazma prolazio mojim tijelom napuštajući ja ležim na podu kupaonice.

Napokon je stigao dan kada je krenuo surf kamp, ​​moje uzbuđenje je raslo dok sam se Slatka dlakava tinejdžerska maca sa do plaže. Kad sam izašao iz auta, ugledao sam Jill i zgodnog starijeg muškarca kako pozdravljaju goste kampa.Kad sam se približio, Jill mi je potrčala i toplo me zagrlila govoreći mi koliko je sretna što sam došla u kamp i što se dobrovoljno prijavila da Hardcore slike dupe svom tati da predaje u školi.

Smjestio sam se u šator koji je Jill već postavila malo dalje od ostalih šatora. Rekla je da će u našem šatoru biti tri djevojke, ona, ja i devetnaestogodišnja crvenokosa po imenu Mary. U drugim šatorima bilo bi šest dječaka srednjoškolske dobi, a njezin tata Bill imao bi vlastiti šator.

Jill je već bila u bikiniju i rekla mi je da požurim i presvučem se jer je nastava trebala početi. Brzo sam se skinula iz ulične odjeće i bila sagnuta nad glavom kopajući po kovčegu tražeći svoj bikini kad sam osjetila pokret iza sebe. Odjednom sam shvatio da sam ostavio vrata šatora otvorena, dok sam se okretao da zatvorim vrata, on je stajao, Jillin tata. Stajao je tamo i zurio u moje golo tijelo bez riječi. Samo se nasmiješio i podignuo mi palac dok se okrenuo i otišao.

Završila sam obući svoj bikini i otrčala na nastavu baš kad je Bill započeo nastavu s ažuriranim sigurnosnim pravilima. Bill me gledao ravno u oči dok je davao posljednje pravilo koje je bilo da pokušajte držati vrata svog šatora zatvorena jer ne znate što bi moglo biti privučeno u vaš šator. Osjećala sam kako mi lice postaje crveno, ali srce mi je ubrzano lupalo.

Nastava se nastavila do ručka kada sam imao priliku upoznati ostale kolege iz razreda. Svi dečki su imali 18 godina i tek su završili srednju školu i bili su jako nezreli dok su nas djevojke pokušavali skinuti očima dok smo razgovarale. Druga djevojka, Mary, bila je vrlo snažna osoba s velikim sisama koje su bile stisnute u vrlo malen bikini s tangama.

Kad je nastava ponovno počela, Mary je sjela pokraj mene i rekla da će poraditi na preplanulosti dok je na nastavi pa je bez oklijevanja odvezala gornji dio bikinija i povukla ga preko glave dopuštajući svojim velikim okruglim dinjama da slobodno padnu. Bill je gledao i nasmiješio se Marynom postupku, ali nije odstupio od svog govora.Kad je predavanje završilo, Bill je objavio da kupaći kostimi nisu obavezni na ovoj plaži i da slobodno možete uživati ​​u danima u kampu.

Mary je pitala želim li ići plivati, a ja sam odgovorio, naravno. Mary je otrčala do vode i dok je trčala odvezala je donji dio bikinija i pustila ga da padne na pijesak. Sustigao sam je u vodi gdje smo oboje jahali i prskali jedno drugo oko sat vremena. Napokon smo izašli iz vode i otišli pod tuš, Mary gola, a ja u bikiniju.

Stajao sam pod toplom vodom dok je Cool tinejdžerski forum preko mojih sada golih grudi kada je Mary ušla u moju tuš kabinu i rekla, "Štedi vodu, tuširaj se s prijateljicom" dok mi je počela sapunati leđa i ramena. Nisam rekao ništa i dopustio joj da nastavi s nježnim napadom na moje tijelo.

Ubrzo me Mary okrenula oko sebe i utrljala sapun po mojim grudima i torzu, bez razmišljanja sam joj uzvratio uslugu ubrzo sam klizio rukama natopljenim sapunom preko i oko njenih masivnih grudi, bradavica i čvrstog trbuščića. Čarli Šin Koledž Maryna ruka pronašla je moj ćelavi stidni brežuljak i njezini sapunasti prsti kliznuli su u moju macu. Nikad prije nisam bio sa ženom, ali bilo mi je lako raširiti njezine usne od pice i ubaciti prst u nju.

Nije trebalo dugo da se oboje žestoko jebemo prstima do orgazma. Završili smo s tuširanjem, a zatim smo se goli vratili u naš šator gdje smo pronašli Jill kako leži na svojoj vreći za spavanje s velikim dildom u ruci i bezobzirno ga gura u svoju mokru macu, izazivajući glasne zvukove srkanja. Jillina druga ruka bila je zauzeta štipanjem lijeve bradavice čineći je crvenom i tvrdom.

Jill je sigurno osjetila da smo tu jer je otvorila oči i bez zaustavljanja nasrtaja na svoju macu rekla: "Vidjela sam vas dvoje pod tušem, bilo je tako vruće da sam morala nešto učiniti". Upravo tada je počela ispuštati tihi zvuk gugutanja dok je lagano kliznula u dugi orgazam. Svi smo se mazili i ljubili dok nismo utonuli u blaženi san.

Sljedeći dan proveli smo cijeli u vodi na našim daskama učeći jahati na malim valovima.Jill, Mary i ja nismo se zamarale gornjim dijelovima i nosile smo samo donji dio bikinija s tangama. Dvojica dječaka također su se osjećala hrabrima i samo su se nasmiješili dok su njihove gaćice ostale na plaži, potpuno goli, njihovi kurčevi izgledali su tako primamljivo. Mary mi je rekla da će za ručak pojesti jednu od onih kita, bilo mi je toliko vruće da sam rekla da ću napraviti drugu.

Konačno je došla pauza za ručak i Mary i ja smo zgrabili dva gola dječaka i povukli ih u njihov šator na ručak. Uzeo sam Mikesov kurac u usta i lizao i sisao njegov natečeni član sve dok nije postao toliko tvrd da si njime mogao zabiti čavao. Pogledao sam Mary i vidio da ona to dobiva u stilu psa od svog sina Johna. Ustao sam na sve četiri i ubrzo sam imao dugi tvrdi kurac koji mi je zabijao macu. Činilo se kao satima dok nisam osjetio kako ovaj mladi klinčić počinje pulsirati dok je punio spermu u moju macu. Mike se izvukao iz mene i pao na leđa da se odmori. Još uvijek sam bila napaljena pa sam se spustila na njegov kurac kušajući vlastite sokove po prvi put i popušila taj kurac u život. Mike je gurnuo taj svoj kurac u moj oralni otvor u ritmu mojih pokreta sisanja.

Mogla sam osjetiti kako mu se jaja stežu u pripremi za još jednu dozu sjemena. Usisala sam njegovu osovinu što sam dublje mogla u svoja usta čekajući njegov porod, željela sam to SADA pa sam uzela svoj mokri Jebeno pijane tinejdžerke koji je bio zauzet igranjem s mojim klitorisom i zabila ga u njegov šupak zbog čega ga je pustio i pucao u svoju vrućinu, slan teret u stražnji dio grla. Progutala sam sve s Teen mali susjed veliki penis, dok je Mike povlačio svoj penis koji se sada smanjivao s mojih zadovoljnih usana, posljednji sam ga poljubila u vrh dok sam lizala posljednju kap sperme s njegovog alata.

Završili smo popodnevni sat s Mary i ja potpuno goli i iscrpljeni. Kad je pao mrak, svi smo sjedili oko vatre i jeli hrenovke i marshmallows. Dok se vatra gasila, ispričala sam se da odem u krevet, ali sam umjesto toga otišla do Billsovog šatora i go uvukla u njegovu vreću za spavanje.Sada sam htjela pravog muškarca i odlučila sam da će Bill biti taj muškarac. Tiho sam ležala kad sam čula Billov glas kako se približava, ali s kim je razgovarao. Uskoro sam saznao kad su Bill i Jill ušli u šator. Jill je Priča o zrelim nogama odjevena samo u veliki ručnik za plažu, a Bill je na sebi imao kratke hlače. Nisu znali da sam ja tu dok su se spajali u dugom poljupcu. Bill je odvezao njezin ručnik pustivši ga da padne na pod dok su njihovi jezici igrali u ustima drugih.

Jill je povukao njegove kratke hlače prema dolje dok je kleknula ispred njegovog sada golog tijela. Lizala je njegovu krvlju natopljenu osovinu dok je gledao dolje na njezine prekrasne grudi. Ubrzo je lizala njegova potpuno obrijana jaja dok je rukom pumpala njegov kurac.

Bio sam tako vruć gledajući ovu akciju da nisam dugo počeo raditi na klitorisu s obje ruke. Više me nije bilo briga hoću li me otkriti i ubrzo su moji jauci zadovoljstva odali mjesto za skrivanje. Bill je povukao pokrivače i rekao Jill, evo jedne od tvojih igračaka s kojom se možemo igrati.

Nije gubio vrijeme provlačeći se između mojih sada široko raširenih nogu i jezikom i prstima obrađujući mi klitoris. Dok je Bill radio na mojoj mačkici, Jill je čučnula preko mog lica i spustila svoju obrijanu, mokru vaginu na moje čekajuće usne. Jezikom sam razdvojio njezine usne i gurnuo sam ga u njezine svilenkaste nabore. Koledž tast jebač Imala je tako dobar okus da se nisam mogao zaustaviti dok sam je lizao do njenog prvog orgazma.

Bill je bio stručnjak za jedenje maca i ubrzo me doveo do ruba dok me je prožimao veliki orgazam. Nije čekao da se oporavim kad je stavio svoj veliki kurac u moju macu i precizno radio svojim alatom dok mi nije ispunio ponor sa svojom ljubavnom tekućinom.

Pogledao sam Jill i našao je kako ulazi u neku vrstu pojasa koji joj je pristajao oko struka, dok se okrenula i suočila sa mnom, Posteljina i dekor za tinejdžerke sam vidjeti najveći gumeni penis koji sam ikada vidio pričvršćen za pojas. Rekao sam "Što je to dovraga?" Ona je odgovorila: "Prvo ću te pojebati s ovim remenom, a onda moraš ti mene s njim".

Kad je stavila vrh velike igračke na moju macu, zakleo bih se da nikada neće stati u mene, ali s mojim sokovima pomiješanim s Billom spermom koja je curila iz mog tijela, gumeni kurac je skliznuo do balčaka. Dok je Jill rastezala moju unutrašnjost s najvećim projektilom ikada umetnutim u mene, Bill je stavio svoj polutvrdi penis na moja usta i ušao unutra. S glavom njegovog penisa u svojim ustima milovala sam njegov sad tvrdi član s obje ruke.

Između dilda koji se zabijao u moju macu i usta punih muškosti bio sam u raju. Mogao sam osjetiti masivni orgazam koji raste duboko u mojim slabinama, dok se približavao nadolazeći vrhunac, izvukao sam Billov kurac iz svojih usta i vrištao od radosti dok je Jill gurala posljednje thrusts u mene izazivajući valove užitka da paraju kroz mene.

Billov penis prsnuo je s mlazovima guste bijele tekućine na moje lice i prsa koje sam brzo polizao. Svi smo zajedno utonuli u dubok san.

Do zadnjeg dana kampa pojebala sam ili popušila svakog dečka u kampu i mnogo puta vodila nježnu djevojačku ljubav s Mary i Jill.

Mary i ja smo se pakirali da odemo kad me je pitala jesam li ikada bio T.P. Rekao sam da ne mislim jer ne znam što je. Mary je otrčala iz šatora i ubrzo se vratila sa svih Koledž dječaka iz razreda. Rekla mi je da se skinem gol dok je i ona to učinila. Momci su također bili goli i polako su tukli svoje mlado meso.

Trojica dječaka odvela su me na pod gdje sam dobila upute da prvom dječaku sjednem u krilo i stavim njegov penis u svoju macu, što sam i učinila. dječak je stajao ispred mene, ali njegov penis u moja usta i ja sam ga gladno sisao. Odjednom sam osjetio još jedan penis kako gura moj šupak, posegnuo sam okolo i razdvojio guzice dopuštajući posljednjem kitu da polako sklizne u moj rektum s vrlo malo boli, ali s puno užitka. Zatim sam čuo Mary kako viče, "to je to, oboje su T.P.'d- Tripled penetrirali". Užitak je bio golem dok sam se ljuljao gore-dolje na tri mlade tvrde kite.Skoro sam se onesvijestio kad sam došao u nevjerojatno iskustvo.

Kad sam se oporavio, Mary me držala uz svoje velike meke grudi i držala me dok nisam imao dovoljno snage da se obučem i odvezem kući. Dok sam se vozio, znao sam da ću do sljedećeg ljeta sigurno morati ponovno pohađati surf kamp na tečaj osvježenja.