Tip jebe kučku

Ples kiše

U redu, sada znam da nisam trebao ovo učiniti.

Dopustite mi da vam pripremim pozornicu: 95 je stupnjeva (samo 89 u hladu!), a ja sam 4800 stopa iznad razine mora. Nije da stvarno postoji more stotinama milja. Ili bilo kakve vode, prokleto blizu. Siguran sam da bi istraživač iz devetnaestog stoljeća ili indijanski šaman ili profesor botanike mogli preplašiti neku aguu tako što bi prerezali jednu od ovih biljaka ili iskopali rupu ili isisali krv iz gila čudovišta, ali ja nisam ništa od toga. Ja sam amaterski planinar-- i to glup, sudeći po mom teškom položaju.

Proljetni praznici u Arizoni zvučali su kao sjajna ideja. U Chicagu su i dalje padale bure, a odlazak kući u Michigan nije se činio mnogo boljim, sudeći po žalobnim zvukovima koje je moja majka ispuštala preko telefona. Ne, odjebavanje od ovog vremena zahtijevalo je drastičnije mjere-- a mislio sam da se ne može bolje od pustinje. Moj prijatelj Joel, koji je diplomirao prije nekoliko godina, ima kuću u Phoenixu i rekao je da bih se tamo mogao srušiti dok je on bio na Karibima sa svojom jako zgodnom djevojkom. Kupio sam karte za najraniji mogući datum, a nakon zadnjeg finala zgrabio sam kofer i odjurio u zračnu luku.

Bilo je očito da nisam bio jedini s ovom idejom; ovaj grad je prepun prolaznika koji upijaju sunce prije nego što se vrate u bilo koju hladnu okolinu iz koje potječu. Krajnji rezultat je da je sve nevjerojatno krcato i teško je natjerati barmene da vas uopće posluže osim ako nemate nešto sa sisama pričvršćenim za ruku. A kome zapravo treba pivo kad imaš nešto sa sisama pričvršćenim za ruku. U svakom slučaju, ja to tako vidim.

Poanta je u tome da mi je dosadila cijela scena u središtu grada u Phoenixu i Tempeu, pa sam tražio nešto drugo za raditi. Grad je okružen planinama, pa sam odlučio pokušati planinariti. Ja sam iz ravničarske države, pa mi je sve to bilo novo.Za što se nadam da će me neko božanstvo priznati "krivim zbog neznanja", budući da koje zdravo područje na planeti ima temperature od skoro sto stupnjeva u travnju?

I evo me, prazna boca Arrowheada u ruci, tri četvrtine puta do neke značajke koju su lokalni drkadžije nazvali "The Flatiron", vraški žedan, a tu je i gola riba koja bijesno masturbira u bazenu vode.

Bazen. Gola cura.

Gledao sam one stare crtiće u kojima Daffy Duck gazi pustinjom, vidi prelijepo jezerce osvježavajuće vode i skače u njega, dobivajući puna usta pijeska po cijeni. Gledao sam te crtiće, a ne igram. Možda ne poznajem pustinjske puteve i glup sam što ne provjeravam temperaturu, ali jedna stvar nisam je lakovjeran. I nema bazena na vrhu ove planine, ni slatkice koja se u njemu zabavlja, a ona me sada ne gleda zaprepašteno.

Što ne objašnjava zašto kada me ova dama-fatamorgana mami očima (kako to drugačije mogu opisati?), ja polako, ali ciljano hodam prema njoj. Zaustavljam se nekoliko stopa dalje i pokušavam pogledati njezine akva-plave (ne, NE grudi!) dok me ona gleda gore-dolje. Ona kimne jednom, jedva, i samo u tom trenutku mogu pročitati na njezinoj potiljku i riječi napisane tamo su: "Doći ćeš."

Pokušavam se oduprijeti, sada, jer znam da se ovo ne događa, ovo je neka bizarna zavrzlama u koju ulazi moja glava jer prošli su sati otkako sam popio vodu i mjeseci otkako sam povalio, a to neće pomoći moja žeđ za bilo kojim ako plivam uokolo u vrućem pijesku i šljunku i napunim usta i pluća prašinom.Idiot planinar sa srednjeg zapada umire u jebenoj prljavštini, glasili bi naslovi. Tip jebe kučku Ili bi trebao. Ali, bogovi mi pomogli, ja sam na koljenima i pljuskam u njezin bazen i pijem duboko iz nje. I osvježavajuće je, stvarno jest; ona ima okus ljeta, a ja pokušavam sve te tople dane uvući u usta.

Ona cijelo vrijeme šuti, a ja bih se pitao radim li uopće stvari kako treba (možeš zaboraviti nakon nekog vremena; nije to kao vožnja bicikla!), ali očito je da moje usne i jezik imaju neki učinak, budući da ona bokovi se aktivno njišu naprijed-natrag. Ne mogu izbrojati koliko me puta pojebe u lice, ali znam da kad svaki put siđe, ponovno otvori te oči, a ja samo pasivno čekam na koljenima u bazenu da joj se vrati apetit. Posljednji put, mlati tako snažno da joj pička pada u dubinu bazena, a ja ronim za njom, a njezina bedra se uhvate oko mog vrata i ja se utapam, ali nije me briga, jer je cool, utapam se i zauvijek ću mirisati ljeto.

Mislim da sam se tada onesvijestio, ali čini mi se da sam se nekoliko trenutaka kasnije probudio i zatekao je kako se sunča na kamenu blizu ruba vode, gleda dolje u mene i nešto pjevuši. Nasmiješim joj se, a ona mi uzvrati osmijeh i tada vidim da su joj zubi oštri i šiljati, poput onih u morskog psa. Onda se odmaknem. Mogu reći da ona Slavi što me izluđuje, ali nije ju briga-- samo se šire osmjehne-- i ponovno me prikova svojim pogledom. Smrznem se, a moja polupuzajuća leđa polako se urušavaju u nešto neutralnije. Ovaj put, ona je ta koja mi prilazi, i ne mogu ti opisati koliko sam prestravljen kada taj set oštrica u njezinim ustima okružuje moj kurac, ali unatoč svom užasu teško mi je kao paklu za ono čemu se žarko nadam nije zadnji put.

Ona ne provodi puno vremena tamo dolje, tek toliko da ja pulsiram od nervnosti. Zatim makne usta i klizne uz mene poput ulja i mokra je (naravno da je mokra, u bazenu smo, ali nisam na to mislio), a ja sam u njoj, odsutno se nadajući da nema odgovarajućeg skup strašnih zuba u drugim otvorima, a znam da joj ne trebaju, jer da sad pokušam prestati to bi Guzica mama slobodna ubilo.Ovo nije požuda ili čak puka želja, ovo je ritualni ples, njegovi pokreti se odvijaju eonima unazad, i ne može se pobjeći od ove mogućnosti od trenutka kada me je ugledala. Predajem joj se, a ona me jaše, otvorenih i užarenih očiju, promatrajući svaku moju reakciju kao da je bilježi za kasnije čitanje, i ubrzo gubim kontrolu. Zabijam je natrag u stijenu na kojoj je ležala silovitošću koja me čudi, a koja ju je trebala boljeti. Ipak joj se to sviđa i omota me objema nogama oko struka, kotrljajući me u okolni pijesak dok ne Dakle, ako ovo bude plodove ljubitelju pivara, njegovo dupe mora biti iz Wisconsina na vrhu.

Napokon vidim da je to ono što ona želi, žudi, treba, a pobjedonosni izraz u njezinim očima tjera me da se snažno zabijem u nju, više puta, ne prestajući dok joj ne otrgnem vrisak iz grla. To je tihi, grleni zvuk, koji zavarava njezinu ženstvenost, i pogađa me poput groma, a njezin je osmijeh istovremeno tužan i sretan, a možda i zadovoljan. Sa zubima. A ja sam iscrpljen i nestao sa svijeta, opet.

***

Kad se ponovno osvijestim, to je tamna svježina pustinjskog zalaska sunca. Ova temperatura mi je sličnija, a nisam više žedan. Proklet bio ako zapravo nisam malo hladan. Glava mi je ponovno bistra, hvala bogu, i nema, kao što sam već rekao, bazena s vodom, niti gole zgodne. Što je na neki način bezveze i prilično je neugodno, budući da mi kurac viri iz kratkih hlača na onaj mlitavi način na koji pitoni rade kad završe s nečim zabavnim. Guram ga natrag i malo me boli, bez sumnje od oštrog kamenja na kojem sam ležao. Vjerojatno je i izgorio na suncu. Jebeno uznemirujuće. Ne mogu a da ne gledam krišom na obje strane dok otvaram patentni zatvarač, da vidim gleda li tko.

Srećom ne. Ponovno krećem niz stazu, vraški se nadajući da neću pasti i slomiti vrat o neki krš skriven mrakom koji polako nadire, čvrsto uvjeren da još ne osjećam miris ljeta na usnama.

Provjerio sam topo karte. Na toj stazi, kao ni na kojoj drugoj u toj bogom zaboravljenoj planinskoj pustoši, nema izvora ni bunara.Ono što se tamo najvjerojatnije nalazi je mala pješčana rupa koja sadrži osušeni DNK glupog planinara koji se izgubio i u svom deliriju od toplotnog udara mislio da radi riječnu božicu. Ili ne; dokaze je vjerojatno isprala kiša koja je počela kasno te noći i nastavila se tjedan dana. Znam da su sljedećeg dana temperature u Phoenixu pale gotovo pedeset stupnjeva i da su ti gadovi imali ono što se smatra najblaže ljeto u posljednjih dvadeset godina. Čuo sam da nikad nije ni iznad 110; "blag" je očito vrlo relativan pojam.

"Brrrr. povraćanje na kurcu (gagging) Slavi Puno ti hvala, čovječe", našalio se Joel na povratku iz Caboa ili gdje god to bilo. "Donio si loše vrijeme ovamo sa sobom."

I ništa na ovom svijetu me neće uvjeriti da je to istina. Stvarno. Ali sada je dvadeset godina kasnije; Razveden sam i trenutno nemam djevojku. I čujem da Phoenix ima rekordne travanjske temperature, kojima se ne nazire kraj.

Mislim da sam za planinarenje.