Istinita priča o ropstvu

Išli smo na odmor i posjetili

Klub Molly

Kakvo iskustvo?

Sjedeći na hotelskom bazenu na odmoru dok je sunce obasjalo šumu suncobrana, mahnuo mi je dok mi je prilazio moj nalik, kojeg nikad prije nisam osobno upoznao, samo na internetu. Ovo je bio početak nezaboravnog odmora.

Oboje smo bili studenti strojarstva na povezanim sveučilištima u Glasgowu i Gdanjsku, dio procesa bratimljenja, svaki je student ispunio upitnik o sebi koji je kompjuterski obradio radi kompatibilnosti i došao do prijateljskog sustava. Sprijateljio sam se s Ericom Valenskim.

Ne samo da smo proučavali iste teme o pogonskom inženjerstvu, već smo izgledali ljepotice s visinom od metar i šest inča, crnom kosom i svijetlom puti, neobična kombinacija s tankim tijelom koje svaki teži manje od 120 funti. U početku smo zajedno razgovarali na sveučilišnim otvorenim chat linijama i Facebooku, zatim diskretnije na Skypeu i WhatsAppu.

Dijelili smo svoje živote intimno jedno s drugim jer oboje, iako smo možda gay, u Poljskoj nije dobra stvar razmišljati ili biti slušan da razgovaramo o takvim stvarima. Kako je naše prijateljstvo raslo, naši videopozivi postajali su intimniji. Sudbina je htjela da oba naša roditelja, koji se nikada nisu upoznali, idu na odmor u Barcelonu u isto vrijeme, uz malo treniranja natjerali smo ih da odaberu isti hotel u kojem smo se dogovorili da se prvi put osobno nađemo .

Za odmor smo kupili identične kupaće kostime, bijele spidose s duginim džepom na boku koje ćemo nositi kad se prvi put sretnemo. Kad smo se upoznali, fizički smo se intimno zagrlili, ali smo se obuzdali, što definitivno nije isto kao da gledamo jedno drugo preko ekrana računala. Sjedili smo i razgovarali oko pola sata kada je Eric predložio da odemo prošetati do obližnje gay naturalističke plaže koju smo oboje istražili na internetu.

Šetali smo šetalištem samo u kupaćim kostimima, tenisicama i lažnim Ray Ban sjenilima sve dok nismo došli do znaka koji je slikom označavao da ćemo ući u gay naturalističku plažu. Šetajući šetnicom ispred sebe smo mogli vidjeti istospolne parove zagrljene ili hodajući držeći se za ruke. Ovo nas je doista izazvalo i oboje nas je napalilo, posebno Erica koji tome nikada prije nije svjedočio u javnosti. Mogao sam osjetiti kako moja anatomija počinje reagirati na to, Eric je zatim srušio moje ograničenje za šest kad je posegnuo dolje i uhvatio me za ruku, nagnuo se i poljubio me pred svima, bez da nas je itko gledao.

Oboje smo shvatili da naše anatomije možda prenaglašavaju naše namjere u javnosti i diskretno smo se spustili na plažu s manje ljudi, dok smo hodali Kod tinejdžerskih mama toplom pijesku, stavio sam ruku oko Ericovih leđa klizeći prstima dolje u stražnji dio njegovih spidosa. Uzvratio je kompliment, sada su naše izbočine bile uočljive koliko god diskretno pokušavale.

Dok smo prolazili pokraj nekih iglu šatora, lokalni trgovac na plaži pozvao nas je da unajmimo jednu od njegovih ljubavnih koliba kako ih je nazvao za 20 € za 30 minuta, ali kao nova mušterija mogli bismo je dobiti za 15 € za sat vremena. Eric me pogledao, a ja sam kimnuo u znak slaganja, svatko je platio svoj dio koristeći svoje telefone, trgovac nam je također dao dvije zapečaćene kutije s kondomima, maramicama i uljima.

Ušli smo unutra iako je bilo svijetlo zbog prozirnog vrha kupole, vrućina i vlaga su bile opresivne. Oboje nismo bili sigurni da Erotski tinejdžerski web zapravo želimo učiniti, Eric je napravio prvi potez skliznuvši sa svojih spidosa, ja sam se ukočila dok nije posegnuo i spustio moj spidos. Oboje smo stajali goli jedno nasuprot drugome s dodirivanjem naših sada vrlo tvrdih erekcija čekajući jedno drugo da napravimo sljedeći potez. Kad sam sjela na nešto više od zračnog madraca na pijesku, Eric mi se pridružio klečeći iznad mojih nogu.

Bio je to moj prvi put da je netko drugi držao moju erekciju u svojoj ruci, kad je počeo maziti, postala sam toliko uzbuđena da sam počela špricati gotovo istog trenutka, to ga nije spriječilo da me nastavio navlačiti sve dok nisam morala pustiti prijeđi preko nas oboje. Eric je zatim legao pokraj mene pozivajući me da i njega dovedem, bio je Uska dječačka maca kao i ja, ali uspio je izdržati dulje prije nego što se istovario preko nas oboje. Ovo nam je bio prvi put i osjećali smo da smo prešli nepoznatu fantaziju u stvarnost.

Nakon toga smo zajedno ležali i punili se mazeći jedno drugo u predigri koju smo gledali na Utubeu, tada smo otvorili prvu kutiju. Eric je navukao kondom dok sam ja ležala licem prema dolje klečeći on je namazao ulje, a strah je brzo raspršen erotskim iskustvom. Zatim sam osjetila kako me pritišće, nije funkcioniralo kao na video snimkama na Utubeu, odjednom sam imala osjećaj kao da se rastavlja čičak, a zatim prekrasno iskustvo punjenja dok smo se spajali.

Svaki put kad bi se zatalasao mogla sam osjetiti kako raste iščekivanje i nekontrolirano erotsko uzbuđenje, a onda sam počela gurati unatrag dok se on gurao kući, nije trebalo dugo prije nego što smo naučili raditi u harmoniji. Istinita priča o ropstvu Odjednom je Ericov ritam zamijenjen mucavim iskoracima kao uvodom u rasterećenje, osjetila sam kako raste, a zatim nestaje, naš je rastanak bio spor i dugotrajan.

Odvojeni smo ležali zajedno. Vrućina, vlaga i naš napor su uzeli danak, moje uzbuđenje je bilo ogromno, došao je red na mene. Eric mi je stavio kondom, do sada sam već bio na tako visokoj razini da sam se spremao eksplodirati, Eric se pripremio, a zatim sam nanio ulje, nitko od nas nije pročitao upute jer su bile na španjolskom.

Ovdje su se stvari poništile, moje ruke čvrsto na njegovim bokovima Voleo bih da mogu svaku devojku na svetu sam kao Eric, ali predviđajući otpor, entuzijastična nauljenost koja je još uvijek bila na mojim rukama prouzročila je da poskliznem i snažno sam skočila naprijed, potpuno se uključivši u jedan iskorak koji se naglo zaustavio kad je Eric izbacio na poljskom nešto što nisam razumio, ali sam razumio njegovo značenje.Nekako sam se prebacila preko njega, moje nauljene ruke nisu pomogle, povukla sam se bacivši se nekako postrance.

Nakon što smo se pribrali brišući ulje s ruku, pokušao sam ponovno, ali nježno i puno manje entuzijastično. Uspjelo je, osjetio sam kako se nježno i polako uključujemo, a zatim sam počeo valovito, Eric je ubrzo poduzeo harmonizirajući pokret. Sada smo mogli osjetiti kako se jedno drugo počinje uzbuđivati, disanje je postalo dublje i produženo, mogla sam čuti Ericovo stenjanje sve dok ga nisam izgubila u svom entuzijazmu i dosegla vrhunac. Oboje smo klečali poput isprepletene smrznute statue u ekstazi dok je znoj curio s nas, na kraju smo se odvojili i ležali jedno uz drugo gledajući se u oči s erotskim zadovoljstvom.

Anonimni mjerač vremena zazvonio je da imamo deset minuta da se pripremimo za odlazak, iskoristili smo sve maramice za čišćenje iz druge kutije ponijevši sa sobom preostale kondome i pakete ulja.

Kad smo otišli, dočekala su nas dva viša i nešto starija od nas dugokosih platinasto plavih Nijemaca iz susjedne kolibe koji su se predstavili riječima.

"Zvučali ste kao da oboje uživate."

Eric je uzbuđeno odgovorio "Da, jesmo."

Objasnili smo im da smo studenti na odmoru, oni su rekli da su bili na odmoru na radnoj razmjeni, ali da obično rade kao plesači i zabavljači u noćnom klubu u Bremerhavenu, Eric je nevino upitao što to podrazumijeva?

"Plesati i seksati se s klijentima Kluba."

Mislim da su oboje tihih otvorenih usta postavili pitanje, a da zapravo nisu progovorili.

Steph, viša od njih dvoje, rekla je: "Mi plešemo za njih, jebemo se međusobno ili oni jebe nas ili mi njih, što god oni žele. Trebali biste probati, to je sjajan posao i novac je dobar. Isprobavali smo novu rutinu za večeras u kolibi pokraj tebe. Trebao si nam se pridružiti jer ste oboje zvučali kao da se sportski ševite."

Tada smo oboje izgubili živce pred iskustvom, kao što je Eric rekao.

"Ne, to nam je bio prvi put."

Aral se nasmiješio dok je rekao.

"Da smo znali da bismo te pozvali da nam se pridružiš da se zajedno fotografiramo da se prisjetimo današnjeg dana i jedni drugih."

Do sada smo se udaljili od koliba u prirodoslovno područje koje je bilo prilično zauzeto golim tijelima koja su se sunčala ili igrala igre s loptom.

Naizmjenično smo se fotografirali s telefonima u kupaćim kostimima, a Steph je posebno oduševio njihov džep s duginim bedžom koji je postao središnja točka nekih njegovih fotografija. Aral je predložio da i mi postanemo prirodnjaci i fotografiramo jedni druge. Budući da su i Eric i moja obitelj bili prirodnjaci na odmoru, bilo je ugodno raditi ovo.

Aral i Steph prebacili su svoje kamere na video i naizmjence nas natjerali da plešemo s njima na plaži, bili su jako dobri plesači, pridružili su im se i drugi prirodnjački promatrači. Netko je napravio ghetto blaster i svi smo imali glazbu za ples kao Steph a Aral nas je sve fotografirao kako plešemo. Eric i ja smo već priznali da su nas naše majke poslale na satove plesa prije nego što smo krenuli na fakultet i da smo već plesali goli jedno s drugim preko Skypea.

Diskretno smo napustili improvizirani beach dance party, obukli se prije nego što smo napustili naturalističku plažu i vratili se na šetnicu. Kad smo se rastajali, Aral je ponudio besplatne ulaznice za Molly-Club koji je bio dio našeg hotelskog kompleksa u koji su išli te večeri, pozivajući nas da im se pridružimo. Dogovorili smo se da ćemo se naći s njima u devet nakon obiteljskog ručka.

Kad smo se vratili u hotel, nije bilo ni traga našim obiteljima. Eric je izvadio ostatke kondoma i ulja sugerirajući da odemo u moju sobu jer sam ja jedina imala njihovu vlastitu sobu. Eric je dijelio sa svojim roditeljima, moja sestra i Xxx holic epizoda prijateljica imale su svoju sobu, ali su morale dijeliti krevet, ali činilo se da je to ok. Moji su roditelji imali svoju sobu, a ja sam imao besplatnu, ali vrlo malu jednokrevetnu sobu s krevetom za jednu osobu ušuškanom u kutu na gornjem katu.

Otišli smo u moju sobu, iako je to bio krevet za jednu osobu između dvoje, bilo je puno bolje od kolibe na plaži koju smo već dijelili, a soba je bila klimatizirana. Nije nam trebalo dugo da završimo s kondomima i uljem, naša zajednička izgradnja samopouzdanja omogućila nam je da uživamo u ponovljenim zadacima u krevetu. Zatim smo se tuširali u vrlo tijesnoj prostoriji, što je zapravo bilo i jako zabavno. Dogovorili smo se da ćemo se naći nakon obiteljskih obroka.

Moja obitelj i prijateljica moje sestre sjedili su za našim stolom dok je Eric ulazio sa svojom obitelji koju je doveo da ih upozna sa mnom. Do sada smo svojim obiteljima rekli da smo internetski prijatelji, tako da nema potrebe za pravim objašnjavanjem, majke koje su majke složile su se da bismo svi trebali zajedno jesti, što smo i učinili.

Moja sestra i njezina prijateljica ispričale su se da su tijekom svog poslijepodnevnog šopinga pronašle cjelonoćnu diskoteku na La Ramblas u koju mogu ići, a Eric i ja smo rekli da smo pronašli cjelonoćni klub u koji možemo otići. Oba su se naša roditelja složila da zajedno odemo u grad i probamo noćni život za odrasle. Naš veliki plan je uspio, oboje smo bili zajedno i slobodni od svojih obitelji.

Već smo izvidjeli gdje se nalazi Molly-Club, sve što smo znali o njemu bilo je s interneta, bio je to stari edvardijanski naziv za sex klub u kojem su se svi oblačili u seksi haljine. Obje smo htjele isprobati cross dressing i Aral nas je uvjerio da će Klub osigurati odjeću, uključujući šminku. Večeras je bila večer s japanskom tematikom morali smo se obući u japansku odjeću klub je birao tko će što nositi. Kako smo mogli odbiti takav poziv, bili smo uzbuđeni što će to značiti, a bilo je besplatno.

Na vratima su nas dočekali Aral i Steph koji su nas uveli u svlačionicu, članovi kluba zapravo nisu stigli do bliže ponoći, ali to bi nam dalo vremena da vidimo klub i uživimo se u lik za noć.Pokazali su nam prostor klupske pozornice gdje će nastupiti, pitajući nas želimo li im se pridružiti, rekli smo ne drugi put. Zatim su nam pokazane privatne tematske sobe i ostali klupski sadržaji koji su bili impresivni.

Uz prilično jaku nizozemsku kavu, Aral i Stephin šef objasnili su što će se dogoditi, komode će nas pripremiti uključujući šminku, mi ćemo biti dvije japanske Sukiyaki djevojke u uniformama. U početku bi paradirao na pozornici i kako je vidio naš ples Dvostruka penetracija Aralovom videu plaže, predložio je da možemo plesati ako želimo i on bi dao komentar.

Selektivni klaberi licitirali bi za našu tvrtku u pet sati po satu za koje bismo bili plaćeni minimalno 50 €/sat, sve iznad bonusa. Klijenti bi s nama razgovarali na japanskom gestama ruku, mi bismo pričali samo na engleskom, to je ono što oni žele. ples Dvostruka penetracija Bilo što drugo o čemu se dogovorite s klijentom, a o vama ovisi, mi rješavamo sva pitanja plaćanja između vas i vašeg klijenta. Večeras možete očekivati ​​minimalno 250 €, ovisno o tome na što se slažete, ovo bi se moglo više nego udvostručiti.

Ostavio nas je da razmislimo o tome, imali smo po 150 eura za tjedni odmor i studentski kredit za otplatu, sve što bismo radili je ono što Milf dildo seks radili danas poslijepodne. Pa smo pristali na njegovu ponudu.

Raul, španjolski student, trebao je biti naš garderober. U početku smo dobili depilaciju cijelog tijela voskom, a zatim smo bili pošpricani blistavim uljem i stavili smo crnu periku, morala sam nositi široki plavi top, bijelu lepršavu suknju s plavim obrubima, odgovarajuće donje rublje u obliku srca i plesne cipele. Eric je bio odjeven isto osim što mu je odjeća bila crvena. Na mom vrhu bilo je otisnuto moje ime Jin i Ericova Kata; sada smo bili u liku.

Steph i Aral podučavali su nas u scenskom plesu koji smo prebrzo odradili, Summer glau ass naši satovi plesa ipak nisu bili uzalud, drugi su pripremili fotografije koje su snimljene na plaži ili smo dali svoje telefone projicirati na zidove iza nas dok smo plesali .

U trenutku kad je stigao bilo je još četvero drugih na audiciji na kojoj sam ja bio prvi, počela je glazba. Nisam mogao vidjeti tko ili koliko je ponuđača zbog rasvjete. Bio je to vrlo djevojački ples iz kazališne predstave koju sam igrala zajedno sa trakama.

Moje su fotografije bile projicirane na zidove, gola od plaže do odjevena kao Sukiyaki s prikazanim profilom crne sjene mog plesa, ono što sam shvatila iz komentara je da se zovem Jin i da sam bila djevica koja je tražila svoje prvo iskustvo od majstor, ostatak je bio na japanskom, mislim. Eric, odnosno Kata, bio je sljedeći.

Klaberi su se nadmetali za našu tvrtku na svojim Ipadima, nismo imali pojma kako je prošlo nadmetanje, bilo je potrebno nešto manje od 30 minuta da se odradi svih šest pozornica. Entertainment Manager je tada objavio tko je pobijedio u nadmetanju, ja kao Jin imao sam jednu osobu za sva četiri sata, a Eric kao Kata dvije za svoja četiri sata.

Raul me upoznao s mojim Učiteljem te noći kada je bio vrlo dobro predstavljen noseći svileni bijeli kimono sa zlatnim obrubom. Zvao se Haru, Aral me naučio kako da priđem, ne da uspostavljam kontakt očima, već da pognute glave gledam u svoja stopala, japanski način da se pokorim njihovoj nadmoći nad tobom. Pristojno se naklonio i izgovorio moje ime Jin, ostatak je bio na japanskom koji nisam mogla razumjeti, vodeći me pokretima ruke do niskog stola na razini poda.

Klečali smo za stolom i pili indonezijski biljni zeleni čaj u malenim šalicama, kasnije sam saznao da je snažan afrodizijak i nije nam trebalo dugo prije nego što smo oboje bili tvrdi i uzbuđeni od njega.

Haru me odveo u svoju privatnu kabinu s japanskim oznakama, a na podu je bio niski japanski Bukkake madrac. Dok smo stajali jedno nasuprot drugome, skinuo je moj gornji dio nježno mi ga prebacivši preko glave i pažljivo ga položivši preko šipke za odjeću, a zatim mi je posegnuo oko struka kako bi otkopčao moju kratku suknju koju sam skinula. Moje mikro G-stringe imale su lako otpuštajuće vezice koje je on nježno otkopčao. Moja sada vruća i pulsirajuća erekcija je bila oslobođena.

Odvezao sam mu vezicu kimona i skinuo mu je s ramena, a njegova pulsirajuća erekcija sada je također bila oslobođena. Primaknuo se meni gdje su se naše erekcije intimno dodirivale i trljale. Mogla sam osjetiti nekontroliranu žurbu kako prolazi između nas. Zakoračila sam unatrag na madrac i legla na njega koji je bio odgovarajuće oblikovan. Zatim sam pomaknuo koljena i razmaknuo noge kao pozivnicu.

Nagnuo se i polako me počeo milovati pripremajući se za naše sada nadolazeće seksualne zaruke sve dok se oboje nismo potpuno uzbudili glede izgleda onoga što je pred nama. Dok je dodirivao, bilo je tako erotično da sam pulsirala, njegov polagani ulazak bio je nebeski bez žurbe, nježan, uvijek tako ispunjavajući osjećaj, ekstaza je počela rasti dok je dodirivao moju P-točku, trznula sam se od uzbuđenja i osjetila kako počinjem prije svršavanja da kapne gotovo odmah. Bila sam ushićena dok je valovio tako polako, glava mi se počela okretati, tijelo mi se trzalo dok sam stenjala.

Njegovi pokreti postajali su predaniji i uzbudljiviji svaki put kad bi me dotaknuo što mi je dalo takav nalet adrenalina ili tako nešto. Pokušao sam ga zadržati, njegov ritam se povećavao, a mogao sam osjetiti i njegovo uzbuđenje. Njegovi ritmovi su se ubrzali i počeo se grčiti dok je doživljavao vrhunac, a ja sam se također grčila sve većom brzinom. Haruov ritam se prekinuo kad se grčio i stao. Mogao sam osjetiti njegov protok pritiska u meni, a zatim fantastičan osjećaj kad je popustio. Rastali smo se i ležali jedno uz drugo na leđima, oboje iscrpljeni.

Ležali smo ondje, činilo se, dugo vremena prije nego što smo se oporavili, Haru je tada priznao zašto je odabrao mene, bila sam neokaljana nevinost, tražila životno iskustvo koje će mi prenijeti izazov koji se nije mogao odbiti. Također se želio suočiti sa svojim vlastitim izazovom da i dalje može doživjeti vrhunac tri puta u svakom satu kada smo večeras bili zajedno. Haru je tada rekao možeš li sjesti na mene na američki kaubojski način. Legla sam preko njega polako se spuštajući dok sam se bavila njime kao što sam vidjela na Utubeu, držao me mirno dok smo se bavili.

Prvo sam polako počela Meri Woronov gola, a onda sam izgradila svoj ritam, osjetila sam da je počeo reagirati, brže nego što sam očekivala. Počinjao sam trčati sa svakim udarcem dok je Haru posegao prema meni, ponovno je bilo nježno i uzbudljivo povremeno dodirivati ​​moju P-točku, mogao sam vidjeti po Haruovom izrazu lica da i on uživa u tome.

Oči su mu sada bile zatvorene, glava lagano nagnuta dok ju je okretao s jedne na drugu stranu. Dvostruka penetracija Sandra Partizan Odjednom je bez upozorenja pustio, nisam bila spremna to je bio usamljeni trenutak ektazije. Oboje smo sjedili ukočeni u vremenu poput kipa od bijelog mramora, ne mičući se niti reagirajući. Haru je prekinuo naš zajednički trenutak ekstremne ekstaze uklonivši svoj stisak dopuštajući nam da se odvojimo i legnemo jedno uz drugo. Dok smo ležali Haru mi je zahvaljivao na ovom trenutku uživanja. Ta je noć bila jedna od kontinuirane ekstaze Haru je postigao svoj cilj seksualne vještine, moju prvu avanturu u životu.

Dok smo ih ležali u tišini, Haru je rekao da je bolje da se operemo. Tuš je bio topao s polaganim, obilno blagim protokom vode, Haru je prvo oprao mene, a zatim ja njega. Kasnije sam saznao da je to bio znak velikog poštovanja prema nekome iz samurajske klase da te opere. Haru obučen u svoj kimono, a ja u svoju odjeću Sukiyaki Girls vraćajući se tamo gdje je sve počelo prije pet sati.

Nakon odijevanja Entertainment Manager nam je svima rekao da su naši klijenti te večeri bili jako zadovoljni s nama i da smo zaradili 850 € svaki, ako dođemo sutra poslije dvanaest mogli bismo pokupiti svoj novac. Na povratku u hotel razgovarali smo o tome što smo učinili, Ericova dva klijenta željela su troje na velikom vodenom krevetu iz kojeg je počelo curiti, ali su svi nastavili u mokrom vodenom krevetu koji se polako ispuhnuo. Očito je to i bilo namijenjeno.

Kad smo se vratili u naš hotel, doručak je već bio poslužen, iako smo bili umorni nakon prosvjetljujućeg dana i noći, odlučili smo doručkovati. Moja sestra i njezina prijateljica već su bile za našim stolom s dvije nove djevojke koje su upoznale u cjelonoćnoj diskoteci.Nismo rekli ništa, a oni nisu rekli ništa o sinoć.

Nakon što su nam oba roditelja stigla, otišli smo u moju sobu i spavali dok mi se alarm nije oglasio malo prije dvanaest. Do sada je sunce već nestalo, a zamijenila ga je olujna, opresivna i vlažna španjolska kiša, bez odjeće za kišu, pa smo obukli kupaće hlačice stavljajući gornje dijelove u plastičnu vrećicu. Kad smo stigli u klub, bili smo mokri i kapali smo po podu, Raul je bio na radnom stolu i uživao u našoj nevolji, odveo nas je do svlačionice i pronašao suhe klupske ogrtače za nositi.

Voditelj zabave sredio je naše plaćanje, bez problema. Kad smo napustili njegov ured, Steph i Aral pitali su ih želimo li ih vidjeti kako vježbaju na pozornici za svoj kasnopodnevni nastup u prostoriji za privatne zabave. Recimo da su otišli do kraja, prvi put sam vidio seks emisiju uživo i Boy o' Boy, i Erica i mene to je napalilo. Eric je u svom uzbuđenju potaknutom adrenalinom rekao Aralu da ponekad zajedno plešemo erotski ples s navijačima preko Skypea, Aral se ubacio i rekao pokaži nam.