Milf dildo seks

"72 sata uranjanja" (ili "Sretan festival prve zime!")

od pacifist91w

Ova priča prikazuje ženske, muške i interseksualne ("kurouhd", futanari, hermafroditske) kao i homoseksualne, panseksualne i heteroseksualne likove. Ovo poglavlje također sadrži fungiamoriju. Ova priča je fikcija. Svaka sličnost lika s bilo kojom živom ili mrtvom osobom je slučajna. Riječ "kurouhd" je izraz za interspolne osobe koje imaju Psi-kromosom opisan u četvrtom dijelu.

Dio šesti: Crescendo

oOOOo

Samo su LED svjetiljke koje su donijele gospođa Garrikoet i njezin pomagač osvijetlile špilju. Ova je špilja očito bila vulkanska i prilično stara; bilo je i vlažno. Pod je bio hrapav na rubovima špilje, ali gladak drugdje, gotovo ravan stotinama generacija stopala. Prolaz se kao vadičepom uvukao u nisko brdo iznad nas, ali prolaz nije otišao daleko unatrag. Ulaz se nije baš vidio kad smo se okupili u ovalnoj prostoriji s visokim stropom. Buka Norveškog mora bila je tiha i stalna: valovi su tiho odjekivali oko nas.

Temperatura špilje postajala je sve toplija i toplija kako smo hladan zrak zimske noći ostavljali iza nas. Island ima gejzire i vulkane posvuda, pa je geotermalna toplina u podzemnom prolazu bila očekivana. Zapravo, kad smo stigli u veliku komoru, bilo mi je previše toplo da bi mi bilo ugodno.

Duž zapadnog ruba špilje, zidovi su bili glatki. S ovog dijela brda u špilju je prodirala podzemna voda. Neki od mojih suputnika pucali su svjetlećim štapićima i s malo više svjetla mogao sam vidjeti više detalja. Na skliskom zapadnom zidu, pod špilje je nestao iz vida. Dio koji je nedostajao vjerojatno je bio oko 30 do 75 cm (12 do 30 inča) širok, ali vrlo dugačak, možda 13 m (40 stopa) iznenadne tame. Pretpostavio sam da je ova posjekotina na podu komore plitka; nije bilo obilježeno niti ovezano i ljudi su se bezbrižno motali oko njega.

Žamor i razgovor iz moje grupe postajao je sve tiši.Dok sam ponovno usmjeravao pozornost na ljude s Hoopz aka nikki alexander seks snimka sam bio, vidio sam gospođu Garrikoet kako stavlja malu torbu za vježbanje na sklopivi kamp stolac koji je donio jedan od njezinih prijatelja. "Bi li netko volio čast da pozove Fothniru ove godine?" upitala je kad je vidjela da je svi gledaju.

Dok sam se pitao što znači ova nova riječ, čuo sam dvojicu mojih suputnika kako oduševljeno volontiraju. Svi ostali u grupi su se smijali; ovo je nešto što su već vidjeli. "Dhjpan, imao si čast prošle godine!" rekla je glasno jedna od dama iz naše skupine.

"Tako je", rekao je pomoćnik gospođe Garrikoet. Milf dildo seks "Yovynth, mislim da si ti na redu."

"Ne možete me kriviti što sam pokušao", rekla je mršava, smeđokosa osoba (žena ili kurouhd, pretpostavila sam) po imenu Dhjpan dobroćudno. (To nisu bile njezine točne riječi, ali da je to bila srž onoga što je rekla.) Nasmijao sam se s ostatkom grupe.

Yovynth je koračao naprijed.

Gospođa Garrikoet je uzela veliku bijelu staklenku iz torbe za vježbanje; otpuštala je poklopac dok je promatrala Yovynth. Osoba koja je stajala pokraj Yovyntha otvorila je remen Yovynthovog dugog kaputa. Prebacila ga je preko Yovynthovih ramena i niz ruke. Jasno je da je Yovynth bio uzbuđen; njezine bradavice i penis bili su nabrekli od uzbuđenja dok je stajala gola pred nama. Nisam znao da je kurouhd, ali dok sam razmišljao, mislio sam da se sjećam da sam je vidio kroz teleskop dok sam se skrivao. Ali do sada nisam prepoznao da je to ona.

Gospođa Garrikoet ispružila je otvorenu staklenku. Njezina je pomoćnica posegnula u nju, ispružila prste i izašla s viskoznom tekućinom koja joj je prekrivala ruku. Tekućina je pomalo nalikovala pudingu od vanilije, iako je bila rjeđa. Yovynth je postojano stajao, raširenih stopala, ruku na bokovima. Pomoćnik gospođe Garrikoet namjerno je razmazao prozirnu tekućinu po Yovynthovim unutarnjim dijelovima bedara, perineumu, rektumu i vanjskim stidnim usnama. Kretanje je bilo svečano i intimno, unatoč promatračima. gđa.Garrikoet je vratio poklopac na staklenku; Yovynth i pomoćnik otišli su do zapadnog zida špilje, stavljajući nožne prste gotovo na rub neobjašnjivog otvora u podu. Yovynth se okrenuo. Gospođa Garrikoet i njezin pomoćnik stajali su s obje strane i čvrsto držali Yovynth, čvrsto je držeći ispod pazuha. Kad je bila u čučnju, samo cm iznad otvora u podu, Yovynth je stavila desnu ruku na svoje međunožje i počela se lagano frigati.

Svi u komori bili su nepomični - gotovo bez daha. Zvuk Arktičkog oceana bio je jedini slušni podražaj.

Ali Dick pijani ruski tinejdžeri su se začuli zvukovi vode koja teče, viši i mnogo bliže nama. Dolazili su iz dugačkog proreza u podu špilje.

A nešto malo i mokro izranjalo je iz sjenovitog prostora. U svjetlu lampiona i svjetlećih štapića isprva je bio gotovo nevidljiv.

"Hngh!" Yovynthovo siktavo stenjanje natjeralo me da poskočim. Stvar - ili stvari - dirnule su je. Spustila se još više. Što god da je prskalo i migoljilo se, to ju nije ni najmanje uznemirilo.

"Što je?" Prisilila sam se da šapnem pedesetogodišnjoj kurouhd ženi koja je stajala s moje lijeve strane.

"Fothnira", odgovorio je moj suputnik. Čuo sam nježnost u njezinu glasu. (Morao sam pitati Harkjea ili Qenefverea o ovome kad sljedeći put vidim nekog od njih.)

"Dođi, pridruži mi se!" Yovynth je glasno rekao. Bilo je jako teško vidjeti, ali ove stvari iz duge uske jame očito su se uvijale u i oko Yovynthove mace i guzice. Ponekad bi se pojavio odsjaj reflektiranog svjetla fenjera i učinilo mi se da vidim pepeljasto sive cilindrične oblike kako se uzburkaju, proizvodeći male pjenaste mjehuriće.

Sedam ili osam žena i kurouhda, uključujući i onu s kojom sam upravo razgovarao, skinuli su kapute i smjestili ih na suhi istočni pod velike odaje. Zatim su prišli Yovynth, s njezine lijeve i desne strane, i sjeli, kleknuli ili čučnuli. "Mm!" Yovynth je uzdahnuo.Nekoliko sekundi kasnije, mladi kurouhd s njezine desne strane uzdahnuo je od oduševljenja; zatim je žena lijevo od Yovyntha zastenjala, "Da."

Da nisu uživali, bila bih prestravljena. Još uvijek sam bio prilično prestrašen. Ali moje je znatiželjno srce moralo znati što se događa. Maheršala Ali Dvostruka penetracija Moj je mozak prisilio moja nevoljka stopala bliže pukotini na podu.

Moj se logični um rugao. Prvo egzibicionistički festival seksa koji je bio ostatak od nekoliko tisućljeća ranije; sljedeća nepoznata mutacija ljudskog genoma, koja se sama razmnožava; sada pećinska stvorenja za koja se činilo da imaju seks s ljudskim bićima. Apsurdno. Jedan mali ribarski gradić ne bi mogao imati toliko odstupanja!

Ali možda. možda je to objasnilo zašto nitko rođen ovdje nije napustio ovo područje. Možda je to bio razlog zašto je Harkje rekla da ne znam sve tajne grada i zašto je rekla da ne postoji nigdje drugdje na svijetu koje bi mogla zvati domom. Možda je ovaj grad bio toliko jedinstven da se njegovim stanovnicima činio kao drugi svijet.

U međuvremenu sam pao na ruke i koljena ispred Yovynth, besramno zureći u ono što se događa s njezinim intimnim dijelovima. Možda bih mogao prihvatiti ono što bi moje oči vidjele.

Sve što sam vidio bio je tračak bolesno sivih stabljika, mjestimice prilično gomoljastih, koje su blistale od tekućine koja je možda bila njihova, možda je bila Yovynthina, kako se povlače između njezinih bedara, tiho klizeći u duboku tamu. Dodaci su bili različite širine: neki su bili jedva širi od mog palca; neki su bili široki kao moj gležanj; većina je bila negdje u sredini.

Gospođa Garrikoet i njezin pomoćnik pomogli su Yovynth da ustane, ali gospođa Garrikoet gledala me u oči. "Ako, i samo ako, želiš nositi, morat ćeš požuriti i kleknuti pored nekog od ostalih", rekla mi je, skidajući svoju jaknu do koljena i otkrivajući svoju golotinju: široke bokove i struk, malo celulita na stražnjici i bedrima, snažne ruke i mišićave noge, ružičaste strije na donjem dijelu trbuha.Ne samo da me pozvala, nego me i ostavila da odlučim.

"Što bih 'nosio'?" upitala sam, svjesna da vjerojatno zvučim uplašeno.

Gospođa Garrikoet odšetala je do otvorenog mjesta duž dna špilje koji je nedostajao, pokraj kurouhda s ružičastom kosom, probušenim na sve strane, koji je imao oko 30 godina. "Fothnira prži. Fothnira je mlada, može se reći." Gospođa Garrikoet se okrenula i spustila na koljena, s iščekivanjem da Fothnira primijeti njezinu prisutnost i uspostavi kontakt s njezinim tijelom.

"Mogu ih nositi 'pržiti' dugo kako?" upitao sam, kasapeći gramatiku u žurbi.

"Ne dugo!" rekla je gospođa Garrikoet lagano. Zatim je zacviljela i oči su joj se suzile u proreze. "Ah!" rekla je izvlačeći uzdah blaženstva.

Strah od propuštanja je stvaran. Bojao sam se što je ta Fothnira i što bi mi mogla učiniti. Više sam se bojao da ću izgubiti priliku da iskusim to nepoznato stvorenje. Imao sam vrlo malo vremena; uskoro, izbor će biti napravljen za mene. Htio bih reći da me motivirala moja antropološka dužnost, ali to bi bila laž.

Otišao sam do južnog kraja pećinske odaje, gdje je pukotina u podu bila uska: možda 35 cm (14 inča) široka. Položio sam kaput na goli, suhi kamen ispred sebe i čučnuo.

Do mene je bila mlada mještanka po imenu (ako sam dobro zapamtio) Omikjo. Privremeno je razgovarala s gđom Garrikoet. Vidio sam je za obrokom jednom ili dvaput; rodila je bebu od 18 do 24 mjeseca. Kako dijete sada nije bilo s njom, Omikjo je nedvojbeno zamolio rođaka da večeras čuva djecu. Promatrajući je krajičkom oka, shvatio sam da je trudna sa sljedećim djetetom; njezin trbuščić, bedra i grudi bili su okrugli i čvrsti; plave vene na njezinim nabreklim sisama jedva su se nazirale u polumraku. Prisutnost ove mlade majke s konjskim repom umirila me. Omikjo ne bi naudio njezinoj bebi. Ovaj ritual je morao biti siguran.

Bilo je prohladno, ali ne i ledeno. dahtao sam; Nisam si mogao pomoći. Ova je stvar bila mekana i kašasta, s čvrstom kožom s tankim ljuskama.Bio je obložen tekućinom koja je bila masna, ali ugodna. Prvo je dotaknuo moje guzice i gornji dio bedara, ali se brzo pomaknuo uz moje tijelo. Ne, trebao bih reći "ove stvari." Bila su najmanje dva. Dvostruka penetracija PMS Jedan mi se brzo uvlačio između obraza i guzice. Drugi, sekundu ili dvije kasnije, pronašao je moju macu i izmigoljio se i gurnuo pokraj mojih stidnih usana. Toliko je cool od penisa ili dilda. Zadrhtao sam, uvidjevši da mi se sviđa osjećaj da me bodu ti neobični cilindrični dodaci.

Ali bilo je gotovo za nekoliko sekundi. Pogledao sam oko sebe, pitajući se jesam li učinio nešto da prestrašim Fothnire. Vidio sam da je većina naše grupe već ustala. Dvojica-trojica su se dizala na noge, uključujući Omikjoa. Pomoćnica gospođe Garrikoet ponudila mi je ruku. Osjećajući se razočarano, uzeo sam je za ruku i ustao. Laknulo mi je, ali ovo je djelovalo antiklimaktično. Otprilike desetak članova naše skupine ponudilo se kao nositelji Fothnire i osim mene, svi su djelovali sretno, možda čak i vrtoglavo.

"Natrag do vozila, molim", pozvala je gospođa Garrikoet, uglavnom zbog mene jer su svi ostali već krenuli prema izlazu.

"Posljednji si se ponudio", rekao mi je Omikjo dok smo se vraćali kroz kratki prolaz špilje. "Jesu li te Fothnira počastili?"

"Da", odgovorio sam. Govorila je s poštovanjem; možda je ovo čudno, uglavnom neviđeno stvorenje imalo udjela u lokalnim legendama. "Odabire li Fothnira ljude koji će nositi njezine mlade svake godine?"

"Jednom svake zime", rekla je, zabacivši unatrag pramen svoje grube, tamnosmeđe kose. "Možda ste malo krivo shvatili. Ljudi se sami volontiraju. Fothnira nikome ne naređuje; ne zahtijeva ništa. Nositi je čast."

"Postoje li ikakve kvalifikacije?"

"Pa, dopušteno je samo odraslima. Ali Fothnira bira među dobrovoljcima; neki su preskočeni."

"Održava li se ovaj ritual uvijek na kraju festivala solsticija?"

"Uvijek. Ljudi se ignoriraju ako nude uslugu u drugo vrijeme."

To je imalo smisla; gotovo sve biljke i životinje na Zemlji imaju sezone razmnožavanja.

Naša mala grupa vozila nije se vraćala u grad. Prošli smo pored nekoliko vozila koja su išla u drugom smjeru i vrlo brzo stigli do još jednog prirodnog prolaza. Druga grupa građana - desetak, u pet automobila i kamiona - izašla je iz ove špilje minutu ili dvije ranije i krenula dalje. To me podsjetilo na različite stanice za vježbanje tijekom Priča o golom modelu treninga.

Slijedili smo Yovyntha i gospođu Garrikoet ispod istrošenog luka od vulkanske stijene tvrde poput željeza. Strop ovog prolaza bio je niži, a sam prolaz je bio mnogo više zakrivljen nego prvi. Ubrzo smo došli do mjesta gdje se prolaz račvao. Mogli bismo slijediti jednu stazu prilično strmo dolje ili drugu prilično ravno. Yovynth je uzela granu i svi smo je slijedili. Nitko nije rekao ništa o Yovynthovom izboru, pa sam pretpostavio da putevi vode na isto mjesto.

Zavoji i uvali u prolazu činili su ga dugim, ali nakon 200-300 metara stigli smo do široke, grubo klinaste komore. Na najvišoj točki, vlažna špilja bila je visoka najmanje 5 metara (16 stopa); na najnižoj, samo oko 120 cm (4 stope). Bilo je to mirnije mjesto od prve špilje koju smo posjetili, ali više je odjekivalo. Bio je jednako topao kao i prethodni.

Pod je bio neravan, ali sve je bilo tu. Duž lijevog i desnog zida špilje bile su dugačke posjekotine u kojima su sjene bile duboke, preduboke da bi ih osvijetlili naši fenjeri i svjetleći štapići. Otvori u zidovima počinjali su oko 70 cm (2' 4") od poda i dosezali su do oko 150 cm (4' 11") visine. Iznad niša u boji tinte (ako su niše i bile), zidovi su bili skliski od slatke vode.

Gospođa Garrikoet ovaj put nije morala donositi svoju staklenku. Yovynth je skinula kaput i dala ga jednom od naših suputnika. Hodala je - praktički šepureći se - do mjesta gdje su se lijevi i Upoznajmo se sa ruskim prevodima zid gotovo susreli i gdje joj je kosa gotovo dodirivala niski strop. Okrenula se i gurnula bokove unatrag, tako da su joj listovi dodirivali hladan kamen.LED svjetlo učinilo je da vlaga između njezinih bedara zablista. Njezin čvrsti, crvenkasti penis proizveo je veliku kap predsperme koja je počela padati pod vlastitom težinom, stvarajući dugu, tanku, prozirnu liniju tekućine.

Iznenada je odjeknuo šamar; zvučalo je poput male ribe koja udara u vodu nakon što ju je ribar bacio natrag. Yovynth je zagunđala i stavila ruke na koljena. Otvorila je usta, ali nije rekla ništa. Emilia Klark price Sekundu kasnije, oči su joj se zakolutale i zatvorile. Grlo joj je počelo ispuštati dahtajuće zvukove. Osjetio sam kako mi maca lupa; bili su to zvukovi dubokog seksualnog ispunjenja.

"Hm-ngh!" Yovynth je vrisnuo. Osvrnula sam se oko sebe. Ja sam jedini još uvijek nosio kaput; svi ostali su bili na podu. Moji su kolege iz zabave promatrali Yovynth s opipljivim iščekivanjem. Žene su mazile svoje mačkice; kurouhdi su zezali svoje pičke i drkali svoje kurčeve; muškarci su gladili svoje penise.

"Oh!" Yovynth savijen u struku. Fothnira je radila gotovo nečujno, ali je brzo zabijala svoje cjevaste, glatke, ljuskave dodatke u njezinu pičku i šupak iznova i iznova i iznova, zadavajući Yovynthu ono što je izgledalo kao nevjerojatno ševenje. Nekoliko sekundi prizor nas je sve držao zanesenima. "Ah!" vrisnuo je Yovynth. Glava i prsa su joj se podigli i trenutak kasnije gusti, opalescentni spermij izbio je u impresivnom mlazu iz njezinog penisa. Njezin prijatelj Dhjpan (koji stoji dva metra dalje!) dobio je rebra i sise poprskane gnjecavim kapljicama sjemena. Dhjpan ih je obrisala prstima i gurnula prste u usta.

"Mm-mm-mm-ungh." Yovynth je dahtao. Kukovima je izvodila kratke udare, udarajući potkoljenicama o zid iza sebe. Pretpostavio sam da je ona, kao kurouhd, prvi orgazam doživjela na prostati, a sada ga želi na svom klitorisu.

Gospođa Garrikoet snažno je pročistila grlo.

Yovynth je sada uglavnom stajao uspravno. Podupirala se lijevom rukom na koljeno dok je desnom stiskala i povlačila grudi.Usne su joj bile otvorene; zubi su joj blistali u ustima. Kapci su joj bili čvrsto sklopljeni.

"Yovynth. Smijemo li?" jasno je rekla gospođa Garrikoet.

Znojna, drhtava kurouhd otvorila je oči. Svi oko mene su se smijali. "Oprosti. Pridružiti mi se?" Yovynth je promucao. Dio rituala očito je bio i poziv vođe te godine.

Ovaj put nisam trebao nikoga nagovarati. Svatko od nas u koga je Fothnira prodrla u prvoj pećini bacio se na proreze u zidovima.

Kvrgave, mljackave, dobro podmazane vitice Fothnire dodirivale su moje rupe od kojih je curilo. Dodaci su me proboli glatko i duboko. zadrhtao sam. Vrhovi Fothnirinih ruku počeli su se uvijati u mom tijelu dok su se njihove osovine pomicale poput klipova, slasno trljajući moje natečene stidnice, uzbuđujući moj pretjerano stimulirani klitoris. Koljena su mi klecala i zamalo sam pao. Uhvatila me široka, mirna ruka. Pogledao sam udesno i ugledao samu Yovynth. Ona i ja bili smo nekako samo nekoliko mm udaljeni. Deni Di Dvostruka penetracija Nasrnuli smo jedno na drugo i žudno se poljubili.

Do trećeg orgazma zaboravila sam na razočaravajući posjet prethodnoj špilji. Zadržao sam dah i zgrabio Yovynthovo guzicu od koje mi se lijevala Uska dječačka maca i zaljuljao bokovima bezbrižno jureći košutu. U ovome nije bilo ništa znanstveno; nije bilo romantike; postojale su Dvostruka penetracija glad i žeđ životinje koja se morala razmnožavati. Preplavio me i kroz mene uzvišeni zanos.

Još nekoliko orgazama - dok su mi pepeljastosivi dodaci Fothnire udarali po tijelu, pogledala sam oko sebe i vidjela duge, cjevaste izbočine kako kipte iz posjekotina na zidovima. Sretni hardcore remiksi one koje još nisu pronašle vaginu ili anus da ga provuku ili penis da ga omotaju i nagovore na ejakulaciju, mahale su i migoljile se u potrazi za ljudskim otvorima.

Četiri ili pet (ili dvadeset) orgazama kasnije, srušila sam se na mokro tijelo onoga tko mi je bio najbliži. Osjećalo se žensko. Bio sam toliko iscrpljen da sam mislio da će mi čak i otvaranje kapaka oduzeti više energije nego što sam imao.Moji pipajući vrhovi prstiju i žedna usta nejasno su registrirali majčinske obline i okus rijetkog mlijeka; Našao sam Omikjo, ili je ona pronašla mene. Najširi, najčvršći pipci koje je Fothnira imala udarali su po mojoj rastegnutoj i zadovoljnoj mačkici. Pao sam na pod, prskajući u mošusnu, pjenušavu, blijedoružičastu spermu. Svijest me napustila dok sam drhtao u lokvama seksualne tekućine.

oOOOo

"Fothnira nas je napustila. I skoro je ponoć."

Netko mi je trljao zglobove.

Oči su mi se polako fokusirale. Rhonav (bila je u našoj skupini. Nisam je sjećao da sam je ranije vidio) stajala je iznad mene, smireno se smiješeći. Kad je prijateljski nastrojena kurouhd vidjela da sam budan, pomogla mi je da sjednem i dodala mi ručnik za kupanje. Trebao sam; Bio sam u jednoj od većih lokvi. Tlo špilje bilo je suho kad smo stigli: što je to bilo prije nešto više od sat vremena. Sad je kondenzacija kapala sa stropa i samo nekoliko malih visokih točaka na bazaltnom podu nije bilo mokro od znoja, vode i spolnih tekućina.

Ne previše nesigurno, uspravio sam se na noge, zahvalan na uslužnoj, snažnoj ruci koju mi ​​je Rhonav pružio. "Oprosti zbog tvog kaputa", rekao je Yovynth nudeći ga. Ispustio sam ga kad je zabava počela; sada je bio djelomično natopljen.

"Nema problema", odgovorio sam. Vidio sam gđu Garrikoet i njezinu pomoćnicu kako pomažu Omikjo da obriše svoje mokro tijelo; Fothnira joj je posvetila pažnju. Ružičasto-bijeli mlazovi tekućine u obliku mjehurića i dalje su tekli iz njezina zjapećeg rektuma i razdvajali vanjske usne. Bile su samo slabo vidljive, zasjenjene njezinim trudničkim trbuščićem.

Nije bilo sramote biti umoran. Svi su bili. Oni koje Fothnira nije odabrala provodili su svoje vrijeme jebajući se i jebajući se jedni s drugima i jebajući pičke, Seks igračka na daljinu, usta ili guzice onih koji su bili odabrani, kad god ih Fothnira nije okupirala.

Nakon kratke vožnje do susjedstva gđe Garrikoet, naša se grupa razdvojila. Otišla sam pod tuš u svoju sobu i pod toplom vodom.Opustio sam se i duboko disao, smirujući se kako bih mogao zaspati. Pakiranje bi trajalo samo pet minuta i to je bilo dobro, jer se moj pilot trebao vratiti helikopterom za samo devet sati. Nježno sam se oprao i isprao, pažljivo očistivši svoju rupicu u bumnu, a posebno macu. Dok sam se opet sušila, palo mi je na pamet da je ovaj festival morao biti dobar za posao s praonicama!