I tinejdžeri pravi ruski tinejdžeri

Moja supruga Vicky i ja bili smo pri kraju dvotjednog odmora u Španjolskoj. Proveli smo deset dana u razgledavanju i jebanju po cijeloj zemlji. Pojeo sam joj macu na plaži, jebali smo se na odmorištu na autocesti i zamalo smo se jebali na plaži u Portugalu. Dvije ranije priče govorile su o našim avanturama u malom kafiću u planinama (Vino & Vicky 1 i 2). Vicky je razotkrila svoju macu i doživjela orgazam dok je vlasnik restorana gledao, a onda kad smo se vratili na večeru, vlasnik nas je proveo u obilasku restorana što je kulminiralo time što smo on i ja tukli moju ženu.

Otputovali smo na jug u Sevillu i okolicu nekoliko dana. Tog smo jutra napustili hotelsku sobu u južnoj Španjolskoj i unajmljenim automobilom krenuli u dnevnu avanturu. Vicky je nosila samo haljinu s cvjetnim uzorkom i sandale. Izbacila je donje rublje iz svoje garderobe na moje inzistiranje. Gledati je kako šeta uokolo, ulazi i izlazi iz dućana, znajući da je gola ispod haljine bilo je vrlo erotično i svake sam je večeri nagrađivao strastvenim seksom. Voli kad joj jedem macu.

"Gdje idemo?" upitala je dok smo se vozili u prirodu.

"Idemo vidjeti možemo li vidjeti Gibraltarsku stijenu. Mislim da znam put." Krenuli smo.

Dva sata kasnije, bili smo na obali i dok smo se vozili do vrha brda, mogli smo vidjeti stijenu, blijedo, u daljini. Pred nama se prostirala prekrasna mediteranska plaža. Napravio sam nekoliko fotografija i onda smo se odvezli do parkirališta koje sam uočio. Do plaže je postojao pristup stazom. "Hajde", rekla sam kad sam sa stražnjeg sjedala zgrabila torbu punu pića i stvari za plažu.

"Gdje?"

"Plaža." Odgovorio sam.

"Moram izvaditi svoje odijelo iz prtljažnika."

"Ne, nemaš. Vidjet ćeš."

"U redu ako ne idemo u vodu."

Hodali smo stotinjak metara i prešli dine. Pred nama je bila prekrasna bijela pješčana plaža s raštrkanim ljudima. Kad smo se približili, moja žena je znala što se događa. Bila je to nudistička plaža.U daljini smo mogli vidjeti muškarce i žene kako se sunčaju i hodaju uokolo golih guzica. Razgovarao sam o tome da svoju ženu odvedem na nudističku plažu. I tinejdžeri pravi ruski tinejdžeri Ona se opirala. Vicky nije bila oduševljena dopuštanjem hrpi ljudi da je vide golu (pomislila je).

Sišli smo do otvorenog mjesta, bez ikakvih drugih ljudi. Rekao sam "Podignite ruke." Kad je to učinila, navukao sam joj haljinu preko glave, ostavivši je gole guzice-golu na jakom suncu. Bilo mi je drago što sam je odgovorio od nošenja donjeg rublja početkom tjedna.

Ležali smo na plaži na dva ručnika koja sam ponio. Imali smo vodu i kremu za sunčanje. Vicky je ležala na prednjem dijelu tako da su joj se vidjeli samo guza i leđa. Bila je lijepa, njezino tijelo besprijekorno.

Utrljao sam losion za sunčanje po njezinim golim leđima i nogama, a zatim i po mekim brežuljcima njezine guze. Zamolio sam je da se prevrne. Učinila je, nevoljko, a ja sam joj utrljao losion po rukama i nogama, zatim po grudima, čvrstom trbuhu i dlakavoj mačkici. Postajalo joj je sve ugodnije biti gola. Gledajući jarku sunčevu svjetlost koja je osvjetljavala tijelo moje žene, moj kurac je postao tvrd. Legao sam na trbuh. Moj kurac je pokušavao izbušiti rupu u pijesku.

Zatim je Vicky ustala i utrljala me losionom. Natjerala me da se okrenem i namažem losion na moj kao kamen tvrd ubod. Zadirkivala me kako se tako lako uspravljam. Kako sam mogao pomoći, kretala se uokolo, gola, a sise su joj pomicale pri svakom pokretu ruku. Drugi ljudi na plaži mogli su je vidjeti. Morao sam se okrenuti na trbuh kako bih sakrio svoje uzbuđenje i spriječio da mi ubod izgori na suncu.

Sve je bilo tiho oko sat vremena. Moja žena nije htjela ustati i ući u vodu, pa sam otišao sam. Hladna mediteranska voda dobro se osjećala na mom golom tijelu. Kurac mi je plutao u vodi. Gledao sam druge parove kako skakuću na dasci. Žene su bile ležerno gole, a muškarci skromni s kurcima koji su mlatarali okolo. Govorili su Ebanovina cijev za batine koje nisam razumio.Moja žena me gledala kako se vraćam do našeg mjesta dok mi se polutvrdi kurac klati s jedne na drugu stranu.

Dok sam dolazio do mjesta gdje je sjedila moja žena, primijetili smo još jedan par kako ide prema nama. Na plaži je postala malo veća gužva pa se činilo u redu kad su pitali mogu li sjesti u blizini. Odabrali su mjesto udaljeno desetak stopa. Činilo se prilično blizu, ali bila je to otvorena plaža.

Nakon nekoliko minuta da se dogovore, par se predstavio, Daniel i Charlene iz Francuske. Prilično dobro govore engleski i objašnjavaju da je i njima kraj odmora. Već su bili na ovoj plaži i namjeravali su je posjetiti još jednom. Posjećivali su ga svake godine.

Dok smo mi gledali i razgovarali s njima, oni su se skinuli. Mirko Urošević Slavi Nisam znala trebam li skrenuti pogled, ali oni su nastavili razgovor. Daniel je skinuo košulju i potom spustio kratke hlače. Moja je žena nastavila govoriti, ali je zastala da uzme dah kad je Danielov kurčić izletio van. Charlene je skinula svoj ogrtač za plažu i ostala je odjevena u majicu koja nije nimalo skrivala njezine lijepe male bradavice. Navukla ju je preko glave i potom spustila kratke hlače. Njihovo vrijeme na suncu bilo je očito jer su oboje bili lijepo preplanuli. Charlene je imala lijepe sise, ne tako velike kao moje žene, ali vrlo lijepe. Imala je dobro zategnute noge i slatku malu mrlju na mačkici. Daniel je dogovarao njihove stvari s kitom uvučenom u frizuru za javnost. Znao sam da moja žena gleda u njegov kurac kao što ja gledam u macu njegove žene. Glava joj je bila okrenuta tako da je gledala u kurac drugog muškarca.

Nakon nekoliko minuta primijetio sam da moja žena, koja bi razgovarala sa svakim, sada sjedi tamo, gola, razgovarajući s nekoliko stranaca. Zaboravila je na svoju nevoljkost da je vide golu. Bila je okrenuta prema njima u sjedećem položaju s otvorenim nogama u njihovom smjeru. Jedno je koljeno bilo u stranu, a drugo je bilo iskrivljeno. Mogao sam reći da je Daniel promatrao macu moje žene i da mu se kurac dizao.Bilo je zanimljivo vidjeti drugog muškarca kako se diže gledajući moju golu ženu. Imao sam istu reakciju, gledajući njegovu i svoju ženu.

Nakon što smo napravili i ponovili losion za sunčanje, svi smo otišli u vodu zaroniti. Hodao sam iza kako bih mogao vidjeti dupe svoje žene i gledati kako je ljudi promatraju dok prolazi. Muškarci su se trudili biti diskretni, ali nisu mogli sakriti da je provjeravaju.

Kad smo ušli u hladnu vodu, gacali smo do mjesta gdje je voda bila duboka do prsa. Držao sam se blizu svoje žene i zgrabio nekoliko pipa ispod vode. Zgrabila je moj tvrdi kurac i pitala me zašto sam tako uzbuđen.

"Voliš gledati njezinu macu, zar ne?" Pitala je.

"Volim te gledati I tinejdžeri pravi ruski tinejdžeri kad svi ti ljudi vide kako imam lijepu ženu." Odgovorio sam.

"Nekako je vruće dopustiti drugim ljudima da me vide golu." Rekla je.

"Vidiš li njegov kurac kako postaje tvrd gledajući te?"

Pocrvenjela je i kimnula.

"Svi ti muškarci gledali su u tvoju golu guzicu kad smo išli do vode. Imat će pogled sprijeda na povratku."

Rekla je, "Da li te to čini vrućim, kad ljudi gledaju moje gole sise i macu?"

Zgrabila je kurac i nasmijala se, znajući odgovor.

Nakon nekog vremena u vodi, vratili smo se na svoje mjesto. Daniel i Charlene su otišli prije nas. Hodao sam pokraj Vicky i osjetio kako diše teže dok je prolazila pored parova i samaca, znajući da je vide golu. Mogao sam reći da se voli izlagati i da je bila napaljena.

Vratili smo se na svoje mjesto i nakon nekog vremena, Charlene je zamolila moju suprugu da s njom prošeće plažom da "ugleda krajolik". Moja žena nije bila dovoljno odvažna da to učini sama, ali je popustila kad je Charlene inzistirala. "Hajde, ljubavi. Ne želim ići sam. Netko bi mogao pomisliti da tražim nevolje. Možemo pogledati sve pičke i pičke".

Kimnuo sam da bi ona to trebala učiniti. Otišli su, noseći samo sunčane naočale i šešire sa šiltom. Slavi Ana Alexander Pogledao sam svoju ženu dok je odlazila, potpuno gola da je svi vide.Guzice su joj poskakivale u ritmu sa svakim korakom koji je napravila. Uzvratila mi je pogled, uvjeravajući se da gledam kako se pojavljuje njezin unutarnji egzibicionist.

Kasnije mi je žena pričala o njihovoj šetnji. Osjećala se neobično uzbuđeno. Ljudi su je gledali sa svom izloženom imovinom. Hranilo je njezin ego to što su ljudi promatrali njezino golo tijelo. Krišom bi bacila pogled na mnoge pijetlove i pomislila da su se neki od njih malo uspravili dok su prolazili. Pomisao da je muškarci vide golu za nju je bila dirljiva. Dvije su žene hodale i razgovarale opušteno kao da su upravo šetale nekim parkom. Charlene je spomenula da su ona i Daniel jedan Ruskinja Ruskinja godišnje provodili u Španjolskoj i oslobodili se inhibicija. Rekli su da nikoga ne poznaju i da ih više neće vidjeti, a ni nju svu, pa zašto ne uživati. Kad je to rekla, moja žena je podigla ruke i okrenula se, uživajući u osjećaju slobode.

Kad su se skoro vratili, prošli su pored mladića koji je sjedio sam. "Govorite li engleski?" - upitao je glasom s naglaskom. Charlene je odgovorila da jesu i spomenula da pokušava naučiti više španjolskog. Mladić je objasnio da je student, da studira engleski na sveučilištu i jedva čeka da nađe nekoga s kim bi vježbao. Dvije su se dame zaustavile i započele razgovor, razmijenivši neke zajedničke fraze. Mogao sam ih vidjeti nekoliko metara niz plažu. Vicky je ležerno stajala ispred ovog mladića, samo je pričala, uopće se ne pokrivajući. Njezine sise i njezina maca bile su jarko osvijetljene kasnim poslijepodnevnim suncem. Sjedio je s izravnim pogledom na njezinu macu udaljenu samo nekoliko metara.

Nakon nekoliko minuta iz vode su izašla još tri mladića i pridružila im se. Supruga mi je rekla da je bila zapanjena što stoji ispred četvorice muškaraca, čavrlja, gola. Ni u najluđim snovima nije zamišljala da će se ovo dogoditi. Dvije su žene stajale dok su četiri muškarca sjedila s očima u razini s dva dabra ispred njih.Njihovi ubodi su rasli i moja žena je primijetila.

Kad je jedan od mladića predložio da svi odu u vodu da se rashlade, Charlene je pristala, ne pitajući moju suprugu, i otrčala u valove. Moja supruga je slijedila. Sise i djevice su poskakivale na sve strane.

Gledao sam to izdaleka i zabrinuo se gledajući svoju golu ženu kako trči u surfanje s grupom mladića s tvrdim kurcima koji je jure.

Daniel je rekao: "Ne brini; oni su u redu. Charlene voli zadirkivati, ali nikad ne dopušta da ode predaleko. Voli naljutiti mladiće i ostaviti ih s plavim jajima."

Nisam bio siguran i razmišljao sam da im se pridružim kako bih otjerao napaljene muškarce od ženine mace. Četvorica golih muškaraca približavala su se Vicky i Charlene poput vukova koji tjeraju svoj plijen u kut.

Upravo sam se spremao ustati i krenuti u pomoć kad je Charlene konačno rekla: "Bježimo." Babish pelene za odrasle i moja žena su poletjele, pobjegle iz surfanja i sprintale niz plažu. Četvorica muškaraca su ih uzalud dozivala da se vrate. Odustali su kad su vidjeli dvije žene kako prilaze meni i Danielu na plaži. Gledao sam ih kako se razočarano okreću. Svi su se upalili i nadali su se da će ih upotrijebiti na mojoj ženi i njezinoj novoj prijateljici.

Supruga je ostala bez daha i od mene je očekivala opomenu. Samo sam se nasmiješio i otkrio najveći dišpet koji sam imao u zadnje vrijeme.

Pitala je. "Jeste li voljeli vidjeti druge muškarce kako gledaju tijelo vaše žene. Njihovi su mi kurčevi bili tvrdi." Uzbuđivalo ju je trčanje, ali i napredovanje mladih pastuva.

Pitao sam je: "Jesi li vidjela neki kurac koji ti se sviđa?" Nije odgovorila, već je uzela moju ruku i stavila je između svojih nogu. Bilo joj je jako vruće i mokra, ne samo od surfanja.

"Volio bih da me možeš pojebati upravo ovdje." Rekla je. Daniel i Charlene ljubili su se i gotovo sami to činili.

Morali smo ponoviti losion za sunčanje, ali tuba nam je bila prazna. Moj suprug i ja smo razgovarali o odlasku kako ne bismo izgorjeli od sunca. Htjeli smo otići i vratiti se u hotel.Daniel nas je čuo i rekao: "Imamo dosta." I pružio mi je tubu. Dvije dame legle su leđima na sunce.

Daniel i ja smo se pogledali i kimnuli. Zamijenili Idol, ali gori tinejdžer mjesta. jebanje kod ginekologa price Pomaknuo sam se i počeo stavljati losion na Charlene, dok je Daniel učinio isto mojoj ženi.

Zatekao sam se kako trljam Charleneine noge i njezino prekrasno preplanulo dupe. Bila je pomalo koščata, ne tako slatka kao guzica moje žene, ali istinski sam uživao mažeći je. Osjetio sam mišiće na stražnjoj strani njezinih bedara. Bila je prekrasna, a moj kurac krut kao daska. Utrljao sam joj losion na meku guzicu i leđa.

Gledao sam kako Daniel radi na leđima i vratu moje supruge, a zatim prelazi na njezine noge. Krećući se natrag, počeo je nanositi losion na njezinu stražnjicu. Raširio joj je guzice i dobio pogled na njezin uski mali šupak. Stavio je malo losiona, prislonivši malo prstom na njega. I njegov penis je bio tvrd. Pomaknuo se gore, opkoračio bokove moje žene i trljao kitu o njezino dupe. Vidio sam kako gura svoj kurac između Vickynih nogu. Vrh je tražio toplo mjesto za skrivanje.

Dame su se okrenule na leđa. Daniel i ja mogli smo vidjeti sve izbliza, i još bolje, mogli smo utrljati losion gdje god želimo. Vidio sam kako je Vicky zatvorila oči dok joj je Daniel trljao losion na grudi. Bradavice su joj se uzdigle i bile su jarko obasjane suncem. Daniel se spustio do njezinih nogu, radeći prema gore. Nježno je raširio noge moje supruge i počeo mazati losion po njezinim bedrima, zatim po grmu i na kraju po vulvi. Pokušala je to sakriti, ali se migoljila kad joj je Daniel izmasirao klitoris i uvukao dva prsta u njezinu pičku. Moja draga supruga je uživala u ovom čovjeku koji joj je pružao zadovoljstvo svojim prstima. Bila je očito uzbuđena i pogrbila je zdjelicu dok ju je Daniel pipao prstima. Plaža je sada uglavnom bila pusta. Još nekoliko ljudi bilo je u blizini, ali su išli svojim poslom i činilo se da nisu primjećivali što mi radimo. Očigledno, ovakve stvari nisu bile neuobičajene.

Imao sam isto iskustvo.Umasirao sam losion u Charleneine grudi i trbuh. Podigao sam svaku nogu i utrljao losion sve do vrha, stavljajući prste na njezin klitoris i konačno u njezinu vaginu. Bila je vruća i mokra iznutra. Pomicao sam prste unutra i van, jebeći je prstima. Odgovorila je dahtajući, očito uživajući u mojim uslugama. Njezina mi je pička bila širom otvorena. Oči su mi pile pogled na njezine natečene stidne usne i uspravni klitoris. Protrljao sam kurac drugom rukom, ali sam se natjerao da prestanem da ne dođem.

Bio sam nevjerojatno napaljen gledajući svoju prethodno sramežljivu ženu kako uživa u Danielovim naporima. oksitocin Slavi Ovdje je bila gola, gola, nešto što je rekla da nikada neće učiniti, a stranac ju je doveo do orgazma. Noge su joj bile raširene i mogao sam vidjeti kako joj vulva blista od vlage. Gurao je prste unutra i van nje, jebeći je rukom.

Nakon nekoliko minuta da dođemo do daha, Daniel je rekao: "U redu, sada učini nas."

Žene su krenule s naših leđa. Charleneine su ruke radile na mojim mišićima i trljale mi guzicu losionom. Pomogla mi je da se prevrnem. I Danielov i moj kurac stajali su na sunčevoj svjetlosti.

"Uživaš li u ovome?" moja žena se nasmijala i upitala dok je počela mazati Danielovu prednju stranu losionom. Gledao sam njezinu ruku kako grabi njegov borac i klizi gore-dolje. Zatim sam gledao i osjetio kako Charlene s dvije ruke masira moj kurac i jaja.

Za zaštitu od sunca bio je potreban samo brzi potez losiona, no dame su se nastavile trljati. Moja supruga i Charlene pogledale su se s kurcima svojih muževa u rukama druge žene. Počeli su nas maziti kao u natjecanju tko će brže natjerati kitu koju su držali.

Bilo je blizu izjednačenja. Ispucao sam hrpu sperme na Charleneine ruke malo prije nego što je Daniel ispalio svoj teret na Vickyne šake i ruke. Charlene se nasmiješila mojoj ženi i nastavila lizati kraj mog bodljika, čisteći preostalo sjeme.Da ne duljim, moja žena je uzela vrh Danielovog penisa u usta i sisala ga kao lizalicu. Ležali smo na toplom suncu kako bismo povratili izdržljivost. Charlene je bila pokraj mene, a moja supruga pokraj Daniela.

Oko pola sata kasnije, sunce je zalazilo i većina ljudi je otišla s plaže. Četvorica su se odmarala i vraćala nam snagu. Charlene nas je uhvatila i slijedili smo je u ocean.

Kad smo ušli u vodu do prsa, Charlene je stavila ruke na moja ramena i omotala noge oko mog struka. Poljubili smo se i ona je stavila jezik u moja usta. Posegnula je dolje i usmjerila moj ubod u svoju vatrenu pičku.

Moja žena i Daniel su nas promatrali i približili se. Krajičkom oka promatrao sam svoju ženu kako mu ruke omata oko vrata, a noge oko struka. Vicky je poljubila Daniela i vidio sam kako se trgnula kad je njegov kurac ušao u nju. Daniel ju je držao dok je hodao prema plaži s njom nabodenom na njegovu erekciju. Legli su na pijesak i Daniel ju je pumpao, prvo nježno, a zatim snažnije. Jedna od mojih fantazija bila je vidjeti kako moju ženu jebe drugi muškarac. Nikada nisam namjeravao da se to stvarno dogodi, ali ovdje je imala drugog muškarca koji ju je ševio na javnoj plaži. Njihova mokra, gola tijela bila su isprepletena. Gledao sam kako njegov kurac ulazi i izlazi iz, moje, pičke moje žene. Strastveno su se ljubili i držali jedno drugo. Uvlačila ga je u svoje tijelo.

Charlene i ja smo držale korak, činilo se da smo uskladili ritam ševenja naših supružnika na plaži. Charleneina maca bila je topla i zategnuta. Znala je pomicati unutarnje mišiće kako bi izmasirala moj željni kurac. Poljubili smo se i drago mi je bilo vidjeti njezine gole grudi kako se dižu od uzbuđenja. Dok smo gledali, Daniel je ušao u moju ženu, izbacujući svoje sjeme u njenu nezaštićenu vaginu. Charlene i ja smo još uvijek bili zajedno u vodi. Kad sam vidio da mi žena dolazi, doveo sam se do ruba i ušao sam u Charlene dok se napela i sama ušla.Držali smo jedno drugo dok smo silazili s našeg seksualnog vrhunca.

Izašli smo iz vode i pomogao sam svojoj upravo sjebanoj ženi da ustane. Vratili smo se preko plaže s vlastitim supružnicima. Dok smo sjedili na našim ručnicima za plažu, nježno sam poljubio svoju mladenku. Ležali smo jedno pokraj drugoga, gledali se u oči i dodirivali se. Napokon, dok je sunce zalazilo, svi smo se vratili plažom prema parkiralištu. Moja je žena napokon obukla haljinu nakon cijelog dana golotinje.

Razmijenili smo adrese. Daniel i Charlene rekli su da Bucmasta tinejdžerka pokazuje svoje dupe o odmoru u SAD-u. Rekli Ultrazvuk za određivanje spola fetusa da bismo ih voljeli ugostiti.

Bio je mrak dok smo se vozili kući. Moja žena je šutjela, pa sam je upitao: "Jesi li dobro?"

"Jesam ako si ti." Odgovorila je. "Valjda smo se zanijeli. Jesi li ljuta na mene što sam se ševila s drugim tipom?"

"Ne, to je vjerojatno bila najzgodnija stvar koju sam ikad vidjela. Bila je to jedna od mojih fantazija vidjeti kako te jebe drugi muškarac. Nikada nisam mislila da će se to ponoviti. Moja si i ne želim dijeliti ti s bilo kim, ali dovraga, volim te vidjeti da siđeš."

Pitala je. "Što ti se više svidjelo, vidjeti me kako me jebe onaj tip iz restorana ili gledati Daniela kako me ševi na plaži?"

Nisam se mogao odlučiti.

Rekla je: "To je bilo tako romantično, zajebavati se na rubu valova."

Rekao sam: "Da, ali nisi me zajebavao."

Uvjeravala me: "Ne brini, tvoja sam. Voljela sam se ševiti s drugim dečkima, ali to je samo za zabavu."

"Nije li zabavno zajebavati me?" – upitala sam, možda pomalo samosvjesno.

"To je više nego zabavno. Mi se ne samo ševimo, Devojka velikih sisa iz susjedstva vodimo ljubav."

Dok smo se približavali našem novom hotelu u kojem smo imali rezervacije, upitala je: "Nije li još jedna od vas fantazija da postanete nemarni nekoliko sekundi nakon što je vaša žena bila s drugim muškarcem?"

Nasmiješila sam se i kimnula. Raširila je noge da mi pokaže svoju golu macu iz koje je curila sperma drugog muškarca.

Izašli smo iz auta i požurili u svoju sobu.