Jiggly guzica čarapa analni trojac

Bilo je prekrasno ljetno jutro kad je nekolicina nas krenula na jednodnevni izlet u divljinu. Naše odredište bila je popularna vodena rupa gdje bismo se svi opustili u ljepoti prirode.

Igrom slučaja, nešto manje od sat vremena nakon izleta, jedna od naših izletnica je izvrnula gležanj. Odlučila je krenuti natrag, u pratnji još dvoje, koji se ni sami nisu osjećali osobito dobro, možda je to bilo zbog pijanstva uz kamin prethodne noći, možda zbog vrućine, ili možda samo zbog čiste sreće. Potaknuli su nas preostalu trojicu da nastavimo i dogovorili smo se da ćemo se vratiti s pričama o našim pustolovinama koje ćemo te večeri podijeliti oko vatre.

Sue nas je vratila na stazu, nakon što smo ih poslali. Brzo smo ušli u zdrav ritam, i padajući na začelje čopora, napravio sam inventuru svoje sretne okolnosti -- sada sam bio sam u šumi s dvije prekrasne ljepotice. Sue, uglađena plavuša s tijelom modela koje je izazivalo požudu na svakom koraku, i Tina, tamnokosa božica, koja također posjeduje vrlo zgodno mršavo tijelo. Iako je Tina općenito djelovala vrlo konzervativno, sumnjao sam da je u sebi skrivala crtu avanturizma.

Djevojke su hodale naprijed zagrljene jedna s drugom, hihotale su se i šaputale dok su uzbuđeno razgovarale. Da nije bilo hipnotičkog šepurenja njihovih ljupkih guzica i dugih preplanulih nogu, bila bih znatiželjna o temi njihovog intenzivnog razgovora, ali zbog tihih razdoblja između razgovora, bio sam sasvim zadovoljan sanjarenjem i promatranjem krajolika.

U jednom sam trenutku iznenada shvatio da ne idemo prema izvorištu o kojem smo prvotno razgovarali. Smijući se, dame su mi rekle da se naše odredište promijenilo i da smo sada na putu prema još boljem mjestu koje je bila tajna koju je znala samo Sue. Tko sam ja da se svađam?

Nakon nekoliko milja, stigli smo do spektakularne osamljene plaže, pijesak je vodio do čistog plavog bazena koji je bio ušuškan u kamenim prstima strmih stijena oko njega.Činilo se kao savršena nagrada za naše dugo vruće putovanje.

U trenu su Sue i Tina skidale odjeću. Tina je počela s košuljom, a grudi su joj slobodno poskakivale dok je navlačila materijal preko glave. Potajno sam se divio njezinim šiljastim bradavicama, njihovoj tamnosmeđoj areoli koja pokriva njezine lijepo oblikovane brežuljke. Zatim je glatko skliznula Pravilo ruskog pravopisa kratkih hlačica, otkrivajući divan par crvenih hlačica za dječake. Laganim pokretom spustila ih je do gležnjeva i odgurnuvši ih, odšetala u hladnu vodu. Sue je, počevši od drugog kraja, brzo otkrila svoju slatku guzicu u čipkastim bijelim tangama koje su se povukle nakrivo dok je svoje uske traperice prebacivala preko svojih lijepih bokova. Zatim je otkopčala gornji dio uvježbanom brzinom, otkrivajući uski sportski grudnjak. Grudnjak je bio sljedeći, oslobađajući njezine grudi iz kojih su se curile vode na otvorenom dok je izvlačila odjeću van i preko glave. Brzo skidanje gaćica, i ona je također bila gola.

Bilo mi je drago vidjeti da su obje dame glatko obrijane, meni najdraže. Baka i stara, te su slike kratko trajale jer su oboje odmah zaronili u hladne vode. Naravno da sam im se pridružio, skinuo se, uz klicanje djevojaka, i uskočio.

Bilo je to dobrodošlo olakšanje za prašnjavu vrućinu pješačenja. Jiggly guzica čarapa analni trojac Blaženi smo plutali u hladnoj bistroj vodi, prskajući se i igrajući se. Htio sam predložiti ručak, sve dok Sue, pokazujući prema gore, nije otkrila da ovo idilično mjesto nije naše odredište - ima još toga. Morali bismo napraviti kratki uspon uz strmu padinu, ali sve se isplatilo, pogled je bio za umrijeti. Nije se isplatilo ni obući jer je uspon bio tako kratak. Pogledao sam Tinu koja mi je kimala glavom rekla da je igra. Trpajući odjeću u ruksak, držao sam ga iznad glave dok smo prelazili bazen, stigavši ​​do kamenog zida s druge strane.

Uspon je bio siguran, ali dovoljno okomit da je zahtijevao fokus.Zasigurno se nisam žalio na svoj položaj na začelju grupe, budući da mi je uspon pružao neke slatke poglede na gole guzice dama, uz povremeni procvat njihovih raskošnih čari. Ti su me pogledi izluđivali, a kako je hladnoća iz vode nestajala, počeo sam se ulagati u napor da mi kita ne strši ravno van. Posebno sam uživao u prizoru Sueinih stidnih usana bez dlaka koje su virile iz izvrsnih kuglica njezine glatke guzice. Činilo se da je prizor odvratio i Tinu, a nisam primijetio da je zastala sve dok nisam pronašao njezinu guzicu ravno u mom licu. Ne znam što me spopalo, možda je to bila udaljenost, možda samo rezultat mog prljavog uma na poslu, ali iz nekakvog životinjskog nadahnuća, kliznuo sam svojim vlažnim jezikom što je dublje htio u Tinino usko tijelo. naboran anus. Njezin slatki mali pupoljak ruže je pozivljivo popustio kad je iznenađeno zacvrčala. Instinktivno se spustila dupetom dalje, gurajući moj jezik unutra sve dok moje usne nisu pomilovale njezine naborane kolutove.

Pogledala je dolje i nasmiješila mi se namigujući dok je mrdala svojom finom guzicom u zraku. Uzvratio sam joj lukav osmijeh, dok je Sue odozgo pitala što se događa. Tina joj je rekla da će morati zamijeniti položaje ako želi saznati.

Bio sam presretan što sam mogao poslušati jer je Tina preuzela vodstvo.

Ne znam kako sam uspio zadržati fokus, dok je Sue bila ispred mene. Došli smo do ruba izazova kada Spanked on mack Suein stisak skliznuo i njezino se slasno tijelo smjestilo u moje, a koža njezine meke guzice pronašla je mjesto za odmor uz bazu mog penisa. Pomogao sam joj da se podigne, a moja se ruka zadržala na njezinom glatkom boku dok sam joj pomagao da stekne prednost. S Tinom koja mi se smiješila, Sueina slatka guzica na trenutak je bila u mom licu, a moj navlaženi jezik pronašao je svoj trag dok sam ga uvukao u njenu otkrivenu malu rupicu.Izraz na Sueinom licu dok je uživala u tom osjećaju bio je sve što je Tina trebala vidjeti, a Tina je malo zajecala od oduševljenja dok je nastavila penjanje.

Više se nije spominjalo moje ponašanje dok smo nastavili prema gore, iako bih se mogao zakleti da sam vidio bljesak vlage na curama kad god bih malo zasjao.

Kad smo napravili vrh, raširili smo ručnike za odmor i sunčanje. Kao što je Sue obećala, pogled je doista bio spektakularan -- a ni krajolik nije bio loš. Bila je to tajna mala oaza, s veličanstvenim pogledom i krošnjama drveća posvuda. Radila sam sve što sam mogla da zadržim svoj penis podalje. Ženska su me tijela izluđivala dok smo ručale i sunčale se.

Na kraju je Sue prasnula i rekla; "U redu. igrajmo igru, imam ideju." Bila sam šokirana, ali ushićena kada je Sue, nakon što je Tina pitala dalje, rekla; "Da vidimo možemo li očvrsnuti Markov kurac." Na trenutak sam popustio, a kurac mi je odgovorio trzajem. To nije promaknulo Tini koja je sa smiješkom primijetila: "Vidim da mu se sviđa ideja."

Tina je bila presretna što se pridružila, govoreći; "Savršeno, ali prvo moram piškiti". Sue je rekla da također, a dok su se njih Kako da se udebljate više micale, Tina je pitala želim li gledati. Naravno da jesam.

Sue mi je dala znak da sjednem nasuprot njima dok su dame ležale jedna pored druge na maloj stijeni. Sunčeva svjetlost otkrila je ljupke nabore njihovih raskošnih cvjetova dok su obje raširile svoje duge zategnute noge. Hihoćući se, naglas su se pitali hoće li se moći dovoljno opustiti da piški.

Ovo je bila laka igra, moj penis je već bio u porastu. Još više se potreslo kad je Sue jednom rukom posegnula i vješto razdvojila usne. Ali Tina je imala bolju ideju; "odradimo jedno drugo." Posegnuvši u Sueinu ružičastu ranu, stavila je prste s obje strane njezinih usana i lagano ih otvorila -- počastivši me pogledom na Suein sada istaknut suncem obasjan klitoris i izlažući njezinu uretru.

Zajapurena, ali usredotočena, Sue je polizala usne i približila lice, zadirkujući Tinu poljupcem dok je klizila rukom niz Tinin A resursi za tinejdžere jesu, milujući joj brežuljak dok je Tina pomicala bokove da pozdravi intimni dodir. Gvinet Paltrou Jebi mamicu Tinine gole stidne usne otvorile su se pod Sueinim prstima, a njezini nježni nabori također su bili izloženi toploj sunčevoj svjetlosti.

Činilo se da su čak i ptice prekinule svoje glasove, dok se u neodređenom razdoblju zaglušujuća tišina spustila na krajolik dok su djevojke u sebi tražile mir potreban za opuštanje. Nenajavljeno, zlatni mlaz pojavio se iz udubljenja Sueine raširene mace. Upravo je to bila inspiracija koju je Tina trebala, jer se pridružila vlastitom tijeku. Mogao sam vidjeti nabore njihovih anusa kako se trzaju dok su oboje puštali dva zlatna luka koja su, punim tokom, usmjerili preko stjenovitog ruba litice.

Bio sam opčinjen prekrasnim prizorom, kao da je to iz neke žive fontane u privatnom dvorištu razvratnog mletačkog plemića.

Njihovi su se mlazovi smanjili, a Sue je, ustajući, poskakivala bokovima da se osuši. "Sada!" rekla je sa seksi osmijehom; "moraš nas počistiti."

Sue je sjedila između nas dok smo se vraćali prema ručnicima. Nakon što se smjestila, Tina se nagnula i odsutno pomilovala Sueinu bradavicu. Nakon što sam i sama pomilovala drugu bradavicu, jednostavno sam morala kušati.

Sue je tada napravila mjesta za mene, dok sam pratio slatke linije njezina tijela prema dolje, sve dok njezina maca od usta nije bila otvorena nekoliko centimetara od mog lica. Baš sam se spremao zaroniti, kad sam upitao Tinu, "želiš li mi pomoći?"

Budući da nije trebala daljnje ohrabrenje, Tina mi se odmah pridružila dok se Sue širila kako bi nas obje primila. Zagledala se u Suein sočan yoni, raširivši je dok ju je pomno proučavala, koristeći prste da istražuje njezin spol. Sue je očito uživala u dodiru dok su Tinini prsti lagano prelazili preko njezinog klitorisa i oko njezinih mekih latica. Nakon temeljitog pregleda raskošnog krajolika, približila je lice, ispruživši jezik.a onda se povukla -- sramežljivo nam priznavši da ne zna što bi. S velikim sam joj zadovoljstvom ponudio besplatnu lekciju. Način na koji se Sueina maca trznula na ove riječi rekao mi je da ju je ideja uzbudila, dok je iz njezine svjetlucave rupe curio mali mlaz toplog soka.

Tina se privila uz mene dok sam počeo ljubiti meku unutrašnjost Sueinih bedara. Usnama sam istraživao teksturu njezine glatke kože dok sam se polako probijao prema njezinoj mačkici. Slobodnom sam rukom pratio dugo milovanje niz Tinina leđa, uživajući u zategnutosti njezine kože, klizeći preko ljupke staze njezinih kralješaka, sve do mjesta gdje joj je kralježnica uranjala između kuglica njezine guzice. Slijedio sam prekrasnu liniju njezine pukotine, duboko uz trtičnu kost. Tina je uzvratila tako što je prstima obuhvatila oko moje kite i slatko me malo stisnula.

Otrgnuvši se od Sue, nagnuo sam se i smočio jezik na Tinina vruća usta dok je moja ruka posegnula ispod nje, dražeći Tinine meke nabore. Njezino uzbuđenje smočilo mi je prste dok sam nježno povlačio njezine unutarnje usne.

"Prvo odvojite trenutak da uživate u njezinoj ljepoti."

Tina i ja smo zatim vratili pozornost na Sueinu prekrasnu natečenu pičku, kap prozirnog nektara stvarala se na ušću njezine vagine, dok su joj se unutarnje stidne usne izlijevale iz svog skrovišta unutar granica njezinih vanjskih grebena. Pomičući ruku s Tinine mace, nježno sam raširio Sueine usne za naš pogled -- uzrokujući Sue da stenje i ljulja bokovima. Dugo sam lizao svojim sada vrlo mokrim jezikom preko njene vruće kože. Njezina maca cvjetala je pred nama kao cvijet na rubu sagorijevanja. Oboje smo duboko udahnuli, uživajući u njezinom životinjskom mirisu.

Tina se pridružila postavljajući pitanja i iskorištavajući priliku da dodirne i pomazi sočnu blagodat pred nama. Tina se također suptilno manevrirala tako da je moj penis sada bio u kontaktu s toplinom njezine vlažne mace. To mi je olakšalo procjenu Tinine prave zainteresiranosti dok me kupala u malim valovima vruće tekućine.

"Počnite vrlo polako, dajući joj neki lijep pritisak ovdje u pregibu njezinih bokova", rekao sam, kao što sam demonstrirao smještaj moj jezik u pregib Sue's međunožje. Posegnuo sam drugom rukom kako bih lagano pomilovao Tinin mekani prorez. Samo su je aktivnosti slatkog prizora pred nama odvratile od vlastitog uzbuđenja, dok su moji prsti kružili oko Tinine skliske rupe.

Tina je ispružila jezik i dugim lizanjem prešla od baze Sueine vagine sve do kapuljače - njezin prvi okus pičke. Nakratko je zastala kako bi okusila slatke okuse, a zatim počela opetovano dugo lizati. Pridružio sam joj se, oboje smo s užitkom proždirali slasnu gozbu pred sobom. Sueine su ruke hvatale i našle put do naše kose dok nas je pokušavala povući u svoje bolno središte.

"Sjajno ti ide, Tina", rekao sam, a Sue je samo zastenjala kad sam rekao, "Nema dodirivanja klitorisa, samo se približi."

Trenirao sam Tinu da isproba duga lizanja prema dolje. Sue je odgovorila svježim mlazom toplog nektara i obnovljenim stenjanjem. Jebi mamicu bol Tina se namjestila za taj zadatak, sjela u moje krilo. U ovom položaju, moj sada vrlo tvrdi penis bio je tik uz Tininu glatku macu. Prije nego što sam uspio reagirati, Tina je odskočila bokovima, a moj je kurac s lakoćom kliznuo u njezin vrući kanal -- kuglice njezine meke guzice spustile su se na mene dok je lagano gunđala. Njezina me maca sada čvrsto držala.

Bio sam izvučen iz ošamućenosti Tininog vrućeg vaginalnog zagrljaja, oštrim životinjskim jaukom Sue dok je Tinin jezik zabijao Suein Jebi mamicu za topljenje.

Dok je Tinin jezik radio svojom magijom duboko protiv Sueinih unutarnjih zidova, Sueina se glava vratila unatrag, a oči su joj se ispunile pogledom u daljini. Tinine usne sada su bile uokvirene Sueinim naborima, a brada joj je blistala od Sueine vlage, dok se Sue uzaludno borila protiv kamenih formacija oko sebe. Zureći u plavo nebo, rasprsnula se, izjahavši kontrakcije svog orgazma dok su se opuštali iz nje.Držala je Tininu glavu čvrsto uz sebe dok se polako oporavljala.

Ustajući iz svog stjenovitog salona, ​​Sue je sada rekla da je Tinin red. Ponudivši joj ruku, nježno je povela Tinu gore, a moj je kurac neceremonijalno izvučen iz svog toplog glatkog doma.

Dali su mi znak da sjednem između njih. Skliznula sam u položaj uživajući u svilenkastim tijelima bez dlaka uz svoje, i osjećajući njihove grudi kako mi dodiruju prsa dok su obje pomicale glavu unutra. Dvije su me ruke počele milovati, a prsti su ponekad milovali moj kurac dok smo nas troje padali u poljubac jezikom. Vrući dah dame me oduševio, dok su njihovi prsti nježno vukli moje tijelo. Prekinuvši poljubac, Sue je lukavo upitala kako je moj kurac postao tako mokar.

Zajedno, Sue i ja smo se probili do mjesta između Tininih nogu. Naši prsti miluju unutarnju stranu njezinih bedara dok su se sve tako primamljivo kretali prema Tininoj nabrekloj mačkici. Njezina vagina bila je primamljivo otvorena od požude. Dok se Sue smjestila u moje krilo, čvrsto je zarobila moj tvrdi kurac između svojih toplih bedara.

Tinina maca bila je vruća mokra kruška pred nama. Napravio sam polagani potez jezikom od Tinine vagine do neposredno prije njezina klitorisa. Sue me uhvatila u poljupcu na vrhu poteza, čisteći okus Tinine mace s mog jezika. Naš se poljubac produbio, sve dok nas Tinine ruke na našim glavama nisu odvele natrag u njezin sparni vrt. Tamo smo istraživali unisono, jezici su nam se pomicali ponekad usklađeno, ponekad u suprotnosti; široko raširivši svoju macu, omotač njezine gladne vagine zjapi primamljivo otvoren za nas, njezin tamnoružičasti klitoris sada strši, moleći za pažnju. Počinjemo s malim milovanjem prstima blizu ušća njezine vagine.

Sa vražjim pogledom koji ću uvijek pamtiti, Sue mi je šapnula; "Mislim da je mogu natjerati da špricne." I pritom zarila dva prsta duboko u Tininu mokru rupu. Mogao sam vidjeti Tininu glatku cijev kako se grči za Sueine prste dok je počela piliti unutra i van, grabuljajući po namreškanom krovu Tinina kanala.Tinino se tijelo zateturalo kad se ukočila i počela je nesuvislu molitvu prema nebu dok je Sue nastavljala s upornim napadom. Bilo je jasno da neće dugo izdržati. Pomaknuo sam se, ljuljuškajući Tinu u naručju, dok je zarivala lice u dlake na mojim prsima. Gledajući dolje u Sue, vidio sam njezin osmijeh dok je nastavila nemilosrdno udarati Tinu.

Mogao sam osjetiti kako raste u Tini, postupno je dostigao vrhunac, prošla je točku napuštanja i sada se potpuno predala Sueinim zanosnim prstima, koji su ubrzavali. Tinine su se noge podigle same od sebe, prsti su joj se raširili poput zvjerskih kandži.

Tinin orgazam našao je punu snagu dok je dahtala za zrakom. Pogledao sam dolje i vidio Sueino lice poprskano bujicom sokova dok se Tina, uvijajući i hvatajući, grčila u jeku snažnih valova koji su izbijali iz njezinih dubina. Sa svakim vrhom gubila je komade bistre ambrozije, svaki kao pobjednički trofej za Sue, a njezino nasmiješeno lice blistalo je dok su je kupale vode božice.

Šuma je sve to čula. Drveće, stijene i nebo su to ljubazno prihvatili, a oko nas je krajolik sada prikazan s dotad neviđenom svjetlosti.

Napuštajući vrh, oprostili smo se od tajnog mjesta i mislim da se svatko od nas nadao da ćemo se jednog dana vratiti.