Mršava seks prici

Snopovi bijelog svjetla propirali su se kroz velike slikovne prozore kolibe dok Puši spermu jutarnje sunce polako dizalo nad jezerom. Sve je bilo blistavo dok sam se probijao Puremagnetik vintage orgulje hodnik i kroz obiteljsku sobu koja je, obavijena tamom prethodne noći, bila jezivo igralište za moju ženu i njezina oca. U zraku se osjećao miris svježe kuhane kave. Slijedio sam ga, napola u snu, u kuhinju.

Trljajući san s očiju, oštro sam udahnula kad su mi stopala dotaknula hladnu pločicu. Neprikladan zvuk ispunio mi je uši. Bilo je ritmično i mokro.slabo. Polako sam spustio ruku s očiju i podigao glavu. Amyin tata, Don, bio mi je okrenut leđima. Stajao je ispred kuhinjskog sudopera, nogu raširenih širine širine, s boksericama skupljenim oko gležnjeva. Guzica mu je bila stisnuta, a glava zabačena unatrag. Između Dona i umivaonika, na koljenima je bila Nancy, Amyna majka. Tiho je stenjala, radeći ustima i rukom cijelom dužinom muževljeve batine. Samo nekoliko sati ranije vidio sam Donov kurac kako ulazi i izlazi iz kćerine mace.

Možda su osjetili moju prisutnost, ili su možda čuli Zgodne ribe reakciju na hladnu pločicu, ali Donova se glava brzo okrenula preko ramena kad sam ušao u kuhinju. "Opa", uzviknuo je izlazeći iz Nancynih usta.

Sve što je uspjela bilo je kreštavo: "Ooo!"

Don mi je prije zaklanjao pogled, ali kad se odmaknuo, vidjela sam da je Nancyn ogrtač otvoren. Lijeva joj je dojka bila otkrivena. Bradavica joj je bila ružičasta i tvrda baš kao Amy kad Debelo dupe pleše uzbuđena. Za razliku od Amy, koja je bila glatko obrijana, Nancy je imala mali čuperak stidnih dlaka između nogu. Bila je vitka. Njezina duga srebrna kosa bila je čvrsto zategnuta iza glave. Također je bilo jasno vidjeti gdje Amy ima svoje duge prekrasne noge.

Don i Amy bili su zaogrnuti sjenom kad sam ih uočio noć prije. Mršava seks prici Pri punom svjetlu zore uhvatio sam svoj prvi potpuni pogled na Dona. Bio je tvrd, dug i debeo. Bilo je lako vidjeti zašto je Amy toliko uživala u njemu.Mora da je bio blizu jer se trzao dok se okretao. Njegov vrh i drška bili su kapali od Nancyne sline. Skoro sam se osjećao loše što sam vas prekinuo.

"O moj Bože. Tako mi je žao", ispričala sam se dok sam se brzo okrenula. Ako sam ja vidio njih onda su oni sigurno vidjeli mene. A ako i jesu, oboje su znali da me stvarno napalilo to što sam je vidio s ustima omotanim oko njega.

"U redu je. svijetli", rekao je Don kad sam čuo Nancy kako se podiže s poda. "Nisam znao da će netko ustati ovako rano, to je sve."

"Oprosti", ubacila se Nancy dok joj je glas izlazio iz kuhinje i penjao se stepenicama.

Don ga je u stopu slijedio, "Mi ćemo, uh, sići za sekundu da napravimo doručak. Udobno se smjestite i uživajte u kavi."

Ponovno sam zagnjurila lice u ruke. Prije nego što sam se uspio okrenuti da se vratim u spavaću sobu, osjetio sam da me nečija ruka udarila po guzici. "Hej!"

"Sranje!", skočila sam. Bila je to Amy.

"Dobro jutro?" intonirala je.

"Ah, jebote", ljutio sam se.

"Jesi li dobro. Što se događa?" upitala je zvučeći zabrinuto, ali podižući obrvu dok je gledala u izbočinu na mojim hlačama.

Pokazujući preko ramena, počeo sam pokušavati objasniti: "Ja sam samo. pa, bio sam." Bilo je uzaludno. "Nema veze."

"Oooookej", odbacila je. "Hoćeš kavu?"

"Uh, naravno", rekao sam.

Kasnije tog dana, Amyni roditelji odveli su nas svojim brodom. Svježi zrak bio je dobrodošla smetnja ratu koji se vodio unutra. U manje od 24 sata svjedočio sam kako se moja žena ševi s vlastitim ocem, a zatim kako ga njezina majka posisava u kuhinji. Bio sam uhvaćen između osjećaja da bih trebao trčati u brda i uzbuđenja više nego ikad u životu. Koliko god to bilo dirljivo, osjećao sam se i užasno. Kakva se to osoba izvuče gledajući kako mu žena ševi vlastitog oca. Kakav to muž ima požudne misli o majci svoje žene?

Misli su bile neizbježne i neumoljive. Na brodu sam gledao Amy kako sjedi u tatinom krilu tražeći da upravlja.Zamišljao sam je kako ga ljubi preko ramena dok joj on povlači donji dio bikinija u stranu prije nego što ponovno zari svoj kurac u nju. Morao bih namjerno skrenuti pogled kako ne bih buljio, ali svaki put kad bih to učinio, ugledao bih Nancy. Sjedila je u stražnjem dijelu čamca i čitala knjigu dok je brod skakutao po vodi. Sjedila je raširenih nogu. Nisam mogao a da ne buljim u suptilni nabor između njezinih nogu. Zamišljao sam njenu macu.kako izgleda.kakav je okusa.kakav je osjećaj. jebanje u studentskom domu Priče o seksu Ne jednom me uhvatila kako je gledam nedolično.

Kad smo sišli s jezera, osjećao sam se kao da ću puknuti. Htio sam odvesti Amy unutra i odjebati joj mozak. Trebalo mi je oslobađanje. Činilo se da svi dobivaju akciju na ovom odmoru osim mene. Osjećao sam se pijano od strasti. Međutim, prije nego što sam se uspjela iskrasti s njom, Amyna mama je tražila moju pomoć pri vezivanju i istovaranju čamca.

Amy i njezin tata hodali su kamenom stazom od pristaništa do kuće. Amy mu je šapnula nešto na uho prije nego što su nestali iz vidokruga. Izigravajući dobrog gosta, proklet bio, namjeravao sam ovo prekinuti.

"Žao mi je, Nancy. Moram otrčati do zahoda. Doći ću pomoći završiti za minutu", ispričavam se dok smo završavali vezanje za brod.

Trčao sam stazom s žurbom koja je mogla opovrgnuti činjenicu da stvarno moram ići, ali to je zapravo bilo vođeno mojom nadom da ću još jednom uhvatiti Amy i njezina oca. Nisam se razočarao.

Kad su upali u kolibu, Amy i njezinog tate nije bilo nigdje. Laganih nogu, provjerio sam našu sobu, a zatim Donovu i Nancynu. Baš tada sam čuo kako se perilica za rublje upalila. Pažljivo sam pronašao put do praonice rublja. Vrata su ostala malo odškrinuta.

Provirujući kroz njega, osjećala sam se opravdano. Eno ih. Znao sam. Upravo sam se spremao gurnuti vrata otvorenim dlanom, znajući da će ih zvuk udarca oboje prepasti. Prije nego što sam uspio, osjetio sam kako se nježni prsti isprepliću s mojima.Pogledavši dolje, vidio sam Nancynu ruku. Podigavši ​​pogled gore pa duž njezine ruke, upijao sam pogled na njezinu svijetlu kožu dok sam osjećao mekoću njezina dodira. Ona, međutim, nije gledala u mene. Gledala je kroz otvor na vratima kćer i muža.

Okrenuo sam se da vidim u što gleda, gotovo zaboravivši ono što sam prije nekoliko sekundi vidio vlastitim očima. Amy je bila lagano nagnuta nad perilicu rublja. Stajala je na vrhovima prstiju raširenih nogu. Svaki mišić u njezinim nogama se namreškao dok joj je guzica podrhtavala. Donova desna ruka bila je spuštena niz stražnju stranu njezina bikinija. Lijevicom je pipao po kćerinim grudima i nježno joj ljubio rame.

Mogla sam reći da su mu prsti već u njoj po načinu na koji se njegova ruka pomicala. Amyna su se koljena malo više savila kad je zabacila glavu punu duge tamne kovrčave kose unatrag. Zglobovi su joj pobijeljeli kad je čvrsto uhvatila rubove perilice. Svršavala je i kupaći kostim ju nije mogao zadržati. Priče o seksu mlada devojka se jebe Počela je curiti, a zatim je pljusnula na pod.

Don je povukao svoje prste, pomaknuo se iza nje i zatim joj povukao donji dio bikinija dok je kleknuo. Uzimajući njezine guzice u dlanove, široko ih je raširio. Ljubeći prvo njezin donji dio leđa, počeo je raditi jezikom prema dolje sve dok mu cijelo lice nije bilo zakopano u prazninu koju je napravio. Lapao je i stenjao. Amy je voljela kad joj ližu dupe. Njezin je tata duboko zabijao jezik u nju. Skinula je desnu ruku s perilice i počela žestoko trljati klitoris.

Nancyna je ruka čvrsto uhvatila moju. Teško je disala. Moju erekciju bilo je nemoguće ignorirati kroz moje kupaće hlačice. Oči su joj letjele između toga i scene koja se odigravala pred nama.

"Nancy, znaš li za ovo?" prošaptala sam. Nisam mogla vjerovati.

Pogledala me utješnim očima. "Dođi mi pomoći da dovršim čišćenje broda. Mislim da moraš nešto razumjeti."

U stanju šoka dopustio sam Nancy da me izvede natrag van. Popeli smo se natrag u čamac. "Sjednite", pozvala je.

"Što se događa?" Unatoč uzbuđenju koje je još uvijek bilo vidljivo u mojim kratkim hlačama, bila sam na rubu suza.

"Amy je, kao što znate, vrlo seksualna djevojka", započela je. – Uvijek je bila.

"Ali, kako.kada.?" prekinula sam ga.

Nancy mi je prišla bliže i ohrabrujuće stavila ruku na moje koljeno. "Sve je počelo kad je bila mlađa. Njezino prvo ljeto kada se vratila s koledža, vjerujem. Don ju je uhvatio kako zadovoljava samu sebe. Došao je k meni u panici ne znajući što učiniti. On je dobar čovjek. Mislio je da je učinio nešto loše, " nasmijala se.

"Rekla sam mu da je to prirodno i da se opusti. Smiješna stvar je bila da je od te večeri nadalje Don vodio ljubav sa mnom strastvenije nego godinama. Ja, međutim, nisam bila jedina koja je primijetila Donov povećan žar u spavaća soba. Tjednima kasnije saznali smo da smo probudili Amy našim vođenjem ljubavi," objasnila je.

“Jedne noći čuli smo je ispred vrata naše spavaće sobe, ali Don nije stao, a ja nisam učinila ništa da ga zaustavim”, nastavila je. "Onda jedne večeri, na kraju ljeta. Rano sam zaspao. Probudio sam se i otkrio da Don nije u krevetu. Mogao sam vidjeti svjetlo kako izlazi ispod Amynih vrata. Kad sam se približio, čuo sam lupanje i škripavi zvukovi. Znala sam što se događa, ali nisam željela vjerovati. Nisam mogla vjerovati, sve dok nisam vidjela vlastitim očima," Nancy je sada izgledala zabrinuto, kao da se ispovijeda.

"Pogledala sam u Amynu sobu i tamo su bili. Amyne su noge bile raširene, a Don je bio gol između njih. Sjećam se da sam bila zaleđena od šoka. Nisam ih mogla zaustaviti, ali isto tako nisam se mogla okrenuti", nastavila je nesposobna pogledati mene u oči. "Vratila sam se u krevet prije nego što su završili. Pretvarala sam se da spavam kad se Don vratio u krevet. Čekala sam nekoliko minuta prije nego što sam se okrenula prema njemu i posegnula sam između njegovih nogu. Nisam imala pojma što radim ili zašto sam to radio.Možda sam osjećala da se trebam boriti za čovjeka kojeg volim. Možda je ono što je učinio bilo toliko zabranjeno da je u meni pobudilo nešto neizrecivo. jebanje u usta price Možda oboje. Ali, dodirnuo sam ga i onda sam ga stavio u usta. Osjećao sam okus Amy. Osjećao sam okus svoje kćeri na njemu i svidjelo mi se. Nikada ne govorimo o tome, ali kad Amy posjeti, on je voli i ona voli njega, a ja. pa, radim ono što ste vidjeli jutros."

Usta su mi bila razjapljena. Ona ne samo da je znala, nego je bila suučesnik i upletena u to na svoj način.

"Ovo je samo nešto što ćeš morati prihvatiti ako misliš biti dio ove obitelji. Žao mi je", zaključila je ispričavajući se.

Ruka joj je još bila na mom koljenu. To što sam je čula kako opisuje kako gleda svog muža u krevetu s njihovom kćeri nije nimalo ublažilo čežnju za fizičkim dodirom koju sam osjećala. Nisam čuo odgovor na ono što je rekla, ali nisam mogao skinuti pogled s nje. Njezina ranjivost i tajne učinile su je još privlačnijom nego prije. Kliznula je prema meni, pomičući ruku s mog koljena na gornji dio bedra. Srce mi je počelo lupati.

Polizala je usne. Oči su mi prelazile niz njen vrat do grudi. Um mi je preplavilo sjećanje na njezinu otkrivenu dojku i njezina usta kako gutaju Donov kurac cijelom dužinom. Željela sam osjetiti ono što je on osjećao. Kurac mi je još više nabrekao. Nancyna ruka otkrila je da je na mom gornjem bedru. Bokovi su mi se lagano povijali dok sam pokušavao dočekati njezin dodir. Nagnula se, vlažnih usana blago otvorenih. Poljubila sam svekrvu.

Nježno je okrznula moju gornju usnu, a potom i donju jezikom pozivajući moja usta da otvorim. Odgovorio sam točno onako kako se nadala. Udahnula je i počela gladno tražiti moj jezik svojim. Podigao sam ruku i lagano je spustio na njezin bok. Ona je odgovorila tako što je pronašla moj kurac rukom koja je bila na mom bedru.

Strastveno smo se ljubili. Milovao sam joj grudi. Ispustila je šapat stenjanja. Nisam mogao vjerovati što se događa.Ruka moje svekrve trljala mi je kurac kroz kratke hlače. Bradavica joj je postajala tvrda dok sam je trljao palcem; a njezina kći, moja žena, bila je negdje u kolibi i punila se, još jednom, tatinom spermom.

Nancy mi je odvezala kratke hlače i pustila me da povučem naramenice njezine jednodijelne hlače. Sise su joj se objesile malo više od Amynih, ali bile su pune i prekrasne. mlad momak se jebe Priče o seksu Trebao sam ih u ustima. Uzevši ih u ruke, nježno sam joj uštipnuo bradavice, a potom naizmjenično sisao svaku. Njezino jecanje postalo je grlenije dok je prolazila rukama kroz moju kosu.

Olakšavajući me natrag, klizila je sisama niz moje tijelo i smjestila se na koljena između mojih nogu. Oslobodila je moj kurac od mojih suženih kupaćih hlačica. Ruke su joj bile hladne što je bilo divno. Njezin je dodir bio nježniji od Amyna. Napumpala se gore-dolje nekoliko puta dok nije vidjela kako prva kap sperme izlazi iz vrha. Pogledala me u oči. Molili su je da me sisa kao što je sisala Dona. Pomislio sam da sam umro i otišao u raj kad sam osjetio njezine usne kako me obavijaju.

Bila je majstorica. Nije mi trebalo više od nekoliko sekundi da osjetim da ću svršiti, ali bio sam odlučan odustati. Sisala je i srkala koristeći pljuvačku kao lubrikant za ruku koja je milovala dok je sisala. "Nancy, to je tako dobro!" uzviknula sam.

Zastala je, podignula pogled i rekla: "Zovi me mama."

"O Bože. Mama, natjerat ćeš me da svršim", upozorila sam.

Rekavši to, ustala je i skliznula iz kupaćeg kostima. Skinuo sam kratke hlače zureći u njezinu macu. Dopuzala je i opkoračila me. "Želiš li me pojebati. Želiš li Priče o seksu svoj kurac u maminu macu?" rugala se.

"Da!" preklinjala sam.

"Ššš.ok.ššš", tješila me dok se spuštala na mene.

Bila je mokra i topla. Moj kurac je bio unutar svekrvine mace. Zgrabio sam je za dupe i počeo joj raditi bokovima naprijed-nazad. Dahtala je dok me jahala. Ljubili smo se i jebali, a onda se povukla. Imala je divlji pogled u očima.Izgledala je poput Amy neposredno prije orgazma. "Jesi li spreman. Jesi li spreman osjetiti kako tvoja mama svršava?!" zarežala je.

"Da.da, molim te, da", rekla sam ubrzavajući tempo. "Svrši na mene mama!"

Leđa su joj se pogrbila naprijed i snažno su se spuštala. "Svršavam. Osjeti me!" Njezini Domaća cijev za odrasle počeli su teći niz moju osovinu, oblažući mi jaja.

Svaka orgazmička kontrakcija dovodila me sve bliže i bliže rubu. Moj kurac je postajao sve tvrđi dok se spremao izbiti. To ju je samo potaknulo da jače svršava. "Mama, idem.mama!" žurba je bila toliko jaka da nisam mogao formulirati cijelu rečenicu.

Čvrsto me povukla, dok joj se maca još skupljala. "Ispuni me. Daj mi svoju spermu."

Počeo sam se žestoko nabijati. Stisnuli su mi zubi i onda se dogodilo. Kurac mi se počeo trzati. Zakopao sam lice među njezine sise dok me val za valom zapljuskivao, a moja vruća ljepljiva sperma slijevala se u njezinu mokru pičku. "Da da da!" stenjala je.

Nisam je htio pustiti. Osjećala se tako dobro. Upravo sam vodio ljubav s majkom svoje žene i svidjelo mi se to. Onda mi je sinulo, upravo sam imao seks s majkom svoje žene. Što sam učinio. Ušutio sam i počeo se osjećati užasno iako sam upravo dvaput svjedočio Amy s vlastitim ocem.

Nancy je mogla vidjeti kako mi misli jure po izrazu lica. "To je bilo nevjerojatno", pohvalila je. "Mogu reći da Amy činiš vrlo sretnom djevojkom, ali mislim da je vrijeme da svi porazgovaramo, zar ne?"

Klimnuo sam glavom. "Završimo s čišćenjem broda i uđimo unutra. Odvedi Amy u grad. Provedi malo vremena s njom, a onda poslije večere idemo svi na piće."

Vraćajući se u kuću, nisam znao bih li trebao krenuti prema večernjem razgovoru s osjećajem straha ili uzbuđenog iščekivanja. Jedno je bilo sigurno, stvari će biti drugačije do sljedećeg jutra.