Mašina za mlade ladyboy

Ovo je uglavnom istinita priča koja se odvijala na jugu, uglavnom na Floridi. Bio sam na bejzbol izletu. Moje ime je Jess. Tada sam imao srednjih 50-ih i bio sam hrabra osoba. Analni seks, bio sam nudist u 7 država. Odnosno, bio sam u nudističkim odmaralištima posvuda, 3 oko Atlante, neka u Karolini, Floridi, Virginiji, čak i jedno sjajno u brdima Zapadne Virginije.

Koliko god nudistički život bio sjajan, uvijek sam želio učiniti više. Propustio sam veliku modu crtanja u 70-ima dok sam bio na koledžu u Virginiji. Oduvijek sam slušao o velikom nizu koji se još uvijek odvija na Sveučilištu Virginia. Vau. Kakva bi to žurba bila. Što je to što su vas uhitili i prijavili u policijskoj postaji u centru Charlottesvillea. I još bolje, što ako te policajci privedu golog. Kakva bi to žurba bila.

Dok sam išao južno cestom I-95 iz svog nudističkog kluba gore u Zapadnoj Virginiji, sjetio Shemale fucks girl picture se nekih informacija koje mi je rekao jedan od mojih prijatelja nudista u odmaralištu. Rekli su da postoji nudistička plaža oko Titusvillea na Floridi, gdje su ispaljivale rakete. Informacija je bila otići do posljednje plaže na nacionalnoj obali tamo. Dolje je vjerojatno bilo 12 običnih javnih plaža, ali posljednja plaža je bila posebna, jer je tamo bila dopuštena golotinja.

Bio je topao travanjski dan. Pronašla sam nudističku plažu, skinula svu odjeću i legla na ručnik. Vidio sam golog muškarca i njegovu ženu iz Kanade i razgovarali smo kao svaki turist. Svi smo bili goli kao sojke, kako se govorilo u Zapadnoj Virginiji. Kanađanka je bila zgodna, ali ja sam imao kontrolu. Mašina za mlade ladyboy Iako sam bio duž svemirske obale Floride, moja raketa nije bila ni blizu eksplodiranja, moglo bi se reći.

Provela sam divan dan. Na plaži mi se pridružio jedan mladić. Bio je odjeven u kratke hlače i Playboy ima seks. Bila sam gola, ali on nikada nije probao naš način života. U to vrijeme hrpa ljudi bila je na rubu plaže na drvenom vidikovcu, iznad plaže.Svi su bili obučeni, ali su se zabavljali gledajući nas vani. Bilo je kao da su htjeli biti goli sa mnom, ali su se bojali probati nešto novo, zabavljati se na nudističkoj plaži. Mladić kao da pokušava shvatiti jesam li gay ili nisam. Valjda je htio vidjeti jesam li barem malo bi-znatiželjna. Nisam mu dao mnogo da nastavi. Igrao sam ravno i on se odvezao.

Odvezao sam se južnije cestom I-95, stigao u Fort Pierce na noć. Imao sam prilično opekotine od sunca kad sam svratio u Cracker Barrel na večeru. Slatka konobarica je izgleda bila zainteresirana za mene. Poželio sam da imam drugi ključ od motela za nju. Toliko me napalila moja avantura na nudističkoj plaži da bih joj dao ključ od hotela. Ali nisam se pomaknuo. Mislim da kad se osvrnemo na svoje ljubavne živote, ne žalimo za mnogim ljudima s kojima smo spavali, ali žalimo za ljudima s kojima nismo spavali. U mom slučaju oko 5 žena i 5 muškaraca. Idem naprijed-natrag o tome što bih sada učinio da sam tada znao što sada znam. Imao bih seks sa svih 5 žena sigurno i možda 2 muškarca.

Došlo je vrijeme za odlazak na neke bejzbolske proljetne trening utakmice. Uostalom, to je bio razlog zbog kojeg sam otišao na Floridu. Barem je to bila moja naslovna priča kod kuće. Vidio sam kako Braves igraju protiv Metsa u Disneyju, a Tigersi igraju u Lakelandu. Jako je zabavno vidjeti igrače na proljetnim treninzima. Oni su tu da dođu u formu, a bacači su tu da isprobaju neke nove terene. Ljepota je u tome što pobjede i gubici nisu velika stvar

Nakon što sam vidio igre, povukao sam se iz Lakelanda, ali sam imao zanimljivu ideju. Odlučio sam staviti AANR Mladi busty free na branik na svoj auto da vidim znaju li drugi vozači što to znači i da vidim hoće li neka žena vidjeti naljepnicu i pokazati mi ili nekim vozačima kamiona na I-95. Nešto kasnije tog dana, mladi par je vidio naljepnicu, vidio moj odrezani prsluk i mahnuo mi. Oboje su bili zgodni. On je vozio, a oboje su bili goli u svom autu usred bijela dana na međudržavnoj cesti.Bilo je tako cool. Bilo je tako uzbudljivo vidjeti ovo. Odlučio sam te večeri u hotelu sutradan biti hrabriji u javnosti i na cesti.

Izlazim na doručak u zalogajnicu u Savani. BDSM davljenje Analni seks Skinula sam se koliko sam mogla na javnom mjestu. Imala sam majicu bez rukava, kratke hlačice i sandale. Mislim da sam ispod kratkih hlača imao ženski donji dio bikinija. Oduvijek sam želio obući bikini da vidim kako bi se žena osjećala golo u njemu. Moj odgovor, prilično gola. Uzbudljivo je nositi tako malo na plaži ili na bazenu.

Kratke hlače bile su stvarno visoko na mojim nogama kad sam sjeo u zalogajnicu. Voljela sam biti tako seksi i tako razgolićena. Bila je to žurba.

Čekale su me dvije sredovječne žene. Dosta sam brzo dobio uslugu. Voljeli su moj prikaz tijela. Jesam li vam svima rekao da su mi noge obrijane. Da, mi nudisti smo frajeri. Dobro izgleda s dubokom preplanulošću.

Zatim završavam doručak, izlazim iz zalogajnice i vraćam se na I-95.

Nanosim kremu za sunčanje po cijelom tijelu. Nosio sam svoje kratke kratke hlačice, ali bez košulje i bez sandala ili čak japanki.

Odjednom počinjem vidjeti najluđu stvar u svom životu. Najuzbudljivija stvar u mom životu. Okružen sam golim vozačima na međudržavnoj cesti u Floridi. Muškarci koji voze goli, žene koje se voze gole na suvozačkom sjedalu, usred jutra, ni manje ni više. Toliko sam uzbuđen da im se pridružim.

Ja gola u svom autu okružena desecima drugih koji su goli u svojim autima. Obilježio sam na bloku koliko sam golih ljudi vidio. Bilo je više od sto.

Naučio sam ostati u desnoj traci, voziti ograničenje brzine i ne propuštati velike kamione. Bilo je u redu ako su me prošli lijevom trakom.

Oduvijek sam se divio vozačima s 18 kotača, ako obrate pozornost na druge vozače sa svoje lijeve strane u automobilima, vidjet će gole žene, muškarce kako puše, ljude koji se obrušavaju na druge ljude, što god.

Većina ljudi u automobilima me niti ne pogleda. Cijeli dan veliki kamioni imaju najbolji pogled.

Ali, ako se vozite goli, vi u lijevoj, a oni u desnoj traci, primijetit će vas.

Do Jacksonvillea sam bio previše napaljen da bih mario. Propustio sam kamion pored mene. Bio sam gol, vidjeli su me i zatrubili. Bilo je fantastično. Bilo je to jedno od najvećih putovanja u mom životu.

Vidio sam 4 gole studentice u jednom autu u Južnoj Karolini. Otišao sam sjevernije. Što sam dalje išao, to je više ljudi gledalo, posebno u Sjevernoj Karolini i Virginiji. Bilo je zastrašujuće na jednoj razini, ali vruće kao pakao na drugoj. Kakav izlet. Analni seks korset Jedva čekam da se vratim na Floridu. Onda sam počeo razmišljati kakva bi to žurba bila voziti se gol iz Kanade u Miami na I-95. Možda zato toliko snježnih ptica iz Montreala i Toronta odlazi u proljeće na Floridu. Cijeli dan vidite oznake iz Kanade. Pretpostavljam da dolaze na jug kako bi pobjegli od hladnoće i skinuli se za dugo putovanje. Kakva bi to žurba bila.