Big girl creampie

Sinoć sam sanjao da sam opet otišao u raj. Vjerujem da taj susret možemo zahvaliti Daphne du Maurier. Moja turneja po Cipru bila je pri kraju, ali izdržao sam mjesec dana, poslavši svoju ženu natrag u Washington, D.C., da ponovno otvori kuću i da sve tamo bude u funkciji i da uputi jedno od naše djece u nova sveučilišna godina. Ostao sam nakon datuma rotacije zadatka kako bih prisustvovao okupljanju umjetnika u planinskom selu Platres u Troodosu. U njemu je tijekom ljeta živjela međunarodno poznata naivna umjetnica koja je tamo održavala jednotjedno godišnje umjetničko okupljanje. Bio sam pozvan na povlačenje jer sam upravo objavio roman koji se temelji na njezinom intrigantnom životu, a ona je napisala naslovnicu za knjigu. Slavno smo se slagale, pa sam se ovdje okupila s njezinim prijateljima umjetnicima i pokušavala pratiti razgovor o svjetlu i sjeni, ravnoteži i dubinskoj percepciji - sretno sam shvatila da nisu nepoznati pojmovi ni za kreativnu spisateljicu.

Umjetnici su bili razbacani po raznim rezidencijama u rustikalnom planinskom selu i sastajali su se poslijepodne u umjetnikovoj prostranoj i hladnoj kući radi razgovora, a zatim svake večeri u 22:30 u središnjem restoranu na otvorenom kako bi proslavili svoj talent u lokalnom vinu i meze, koji je bio neprestani marš prstohvata po stolu. Nakon toga su se odvukli natrag u domove domaćina i spavali do sljedećeg poslijepodnevnog okupljanja u umjetnikovom domu.

Ipak sam se odlučio za drugi smještaj. Napuštao sam zemlju koju sam volio i želio sam iskoristiti svaki trenutak koji sam mogao. Postojao je lijepi stari, međunarodno poznati hotel u engleskom stilu, Forest Park, na rubu Platresa, visoko na brdu. Odlučila sam se za to djelomično, ali ne isključivo, zbog njegove pomalo dishabille raskoši, ali i zbog sobe koju sam tražila i uspjela rezervirati - apartman u kojem je Daphne du Maurier napisala nacrt svog klasičnog romana Rebecca.

Upravo sam počeo učiti u kojem ću smjeru biti nakon karijere špijuna, zahvaljujući uspjehu mog romana, i želio sam potražiti inspiraciju u sobi u kojoj je Rebecca unovačena - možda čak i začeta. Ovo je već dobro funkcioniralo kad sam uspio unajmiti kuću Lawrencea Durrella na sjevernoj obali otoka, gdje je napisao Wow Nikki bbw dio svog Aleksandrijskog kvarteta. Dakle, tražio sam muzu. Nikada ne bih mogla zamisliti da sam također našla princa.

Pokucao mi je na vrata u Forest Parku kasno jutro nakon što sam stigao i pristojno me zamolio može li samo pogledati sobu. Predstavio se kao Gregor i rekao da je student, na smjeru kreativnog pisanja, i da samo želi vidjeti gdje je Du Maurier upotrijebila magiju svog pera. Tako je odmah uspostavljen kao sutragatelj.

Tijekom ručka na velikoj kamenoj terasi s više razina u stražnjem dijelu hotela saznao sam da postoji nekoliko drugih dijelova s ​​njegovim imenom, a onaj koji je zaista odzvonio bio je Habsburg. Priznao je da pripada tim Habsburgovcima i zapravo je bio princ na papiru, iako mu nikad nije bilo dopušteno vidjeti što bi bila njegova vlast u Mađarskoj da se nije umiješalo nekoliko svjetskih ratova.

Bio je vrlo naočit mladić čvrste građe, zgodnih crta lica osim vrlo istaknute čeljusti za koju sam trebao saznati da je genetsko prokletstvo njegove obitelji, blijedoplavih očiju i bujne tamne kose koja mu je neposlušno skakala s glave, ali ne neprivlačna moda. Bio je divan sugovornik i već sam u mislima razmišljao o rasporedu umjetničkog povlačenja kako bih odredio kada bih ga mogao ponovno vidjeti, kad je spriječio moje napore. Dok su mi se misli vrtjele u glavi, pitao sam ga što radi ovdje na Cipru osim što hodočasti u jazbine poznatih pisaca.

"Kontrast sportskih interesa", odgovorio je sa zanosnim osmijehom.

"Ispričajte me?" Pitao sam. "Koji bi to sportovi bili?"

"Želim skijati na snijegu i plivati ​​u oceanu istog dana."

"I to možete učiniti ovdje?" upitala sam, ne vjerujući baš njegovom odgovoru, misleći da je samo neozbiljno iskričav u svom razgovoru.

"Da. Big girl creampie Postoji minimalna skijaška staza gore na planini Olimp, ne više od tri četvrt sata vožnje odavde. Obično ima dovoljno prirodnog snijega ovako kasno u sezoni, ali ako ga nema, jednostavno ga naprave. Gore je dovoljno hladno. A onda za samo sat vremena odavde mogu biti dolje na plaži Pissouri i plivati ​​u Sredozemnom moru."

– Ne vjerujem. rekao sam, pomalo jadno. Nije bilo razloga da sumnjam u njega, ali bio sam godinama u zemlji i nisam čuo za skijanje. Ali tada bi se ta tema rijetko pojavila kada bi se raspravljalo o uglavnom prašnjavom i toplom mediteranskom otoku. Skandinavci su dolazili ovdje na kupanje na Novu godinu.

"Mogu to dokazati, ako si u igri", rekao je Gregor. – Dođi sutra sa mnom, ujutro ćemo skijati, a poslijepodne otići dolje i Slika seksa tinejdžera se u moru.

Poziv koji nisam Djevojke jebane do orgazma odbiti. Umjetnici me ne bi propustili na poslijepodnevnoj seansi i siguran sam da bi bili oduševljeni Gregorom kao i ja da sam ga doveo na večernju proslavu.

Gregor je bio u pravu. Ujutro smo skijali na planini Olimp, iako su padine bile takve da je više služilo za novost aktivnosti nego za vježbu ili uzbuđenje spusta. Do podneva smo bili dolje na pomalo gruboj obali plaže Pissouri. Malo smo plivali, a zatim ležali na ručnicima za plažu na škriljcu jedan do drugoga i razgovarali o pisanju i europskoj povijesti i umjetnosti dok smo se sušili. Marljivo smo izbjegavali razgovarati o bilo čemu intimnom, ali naši Speedosi nisu imali šanse sakriti jedan od drugoga naše sve veće zanimanje jedno za drugo. Gregor je bio mišićav, iako pomalo majmun, s kratkim, snažnim nogama na dobro proporcionalnom i blago dlakavom torzu, i dugim rukama s finim prstima, senzualnim rukama umjetnika.

Priznajući gotovo u isto vrijeme da smo gladni, preselili smo se u kafić na otvorenom uz more i naručili swarme, slastan sendvič od pita kruha punjen obrijanom pečenom govedinom prelivenom umakom od tahinija. Činilo se da se mladi grčki konobar koji nas je posluživao jako dopao Gregoru, a on konobaru, i nesramežljivo su očijukali dok smo jeli. Gregor je završio svoj roj prije mene i ispričao se na nekoliko trenutaka. Kad sam završio, otišao sam do onoga što je predstavljalo muški WC, što je više bila rupa u zemlji u dijelu odvojenom od stražnjeg dijela kafića i ograđenom rešetkom prekrivenom vinovom lozom.

Mogao sam vidjeti kroz rešetku dok sam pišao u rupu, i vidio sam da je Gregor kleknuo ispred grčkog konobara, koji je bio naslonjen na stražnji zid kafića. Gregor je konobaru davao duboke i ritmične glave, a konobar je to obožavao. Bilo je nešto u istaknutoj habsburškoj čeljusti koja je radila na lijepom, tvrdom kurcu što je bilo očaravajuće. Znala sam da u nekom trenutku ovog kratkog susreta s princem želim nešto od toga i za sebe.

Konobar se vratio za stol nekoliko minuta prije nego što se Gregor ponovno pojavio, a mladić se smiješio i pjevušio veselu melodiju za sebe, što bi i mogao biti. Nisam bila jako iznenađena što se Gregor nije prvi pojavio. Dao mi je dovoljno vremena da primim i platim račun za ručak; Ranije tog dana sam shvatio tko će platiti kada sam uspio prvi izvaditi novčanik na svakom koraku skijaškog iskustva. I, naravno, vozili smo se u mom BMW kabrioletu. Gregor je tvrdio da je to zato što se zaljubio u auto, ali ja sam sumnjala da Gregor nema pravo vlastito prijevozno sredstvo. Ipak, nije bilo gubitka na računu za ručak. Prezadovoljni konobar nije naplatio Gregorov obrok.

Te večeri u restoranu na otvorenom na gradskom trgu pod jarkim zvijezdama koje su virile kroz lelujavu borovu šumu i hladnim povjetarcima koji su dolazili s Mt.Olimp na ovom inače otoku tava na početku ljeta, atmosfera je bila svečana i napeta. Umjetnici znaju kako se dobro zabaviti i kako ostati druželjubivi dok tonu sve dublje u piće. Gregor, kojeg sam, naravno, doveo i kojeg su umjetnici, naravno, odmah i s entuzijazmom usvojili, bio je posebno druželjubiv s obično vrlo ozbiljnim mladim apstraktnim slikarom za kojeg sam uvijek mislio da sebe shvaća malo preozbiljno.

Oko sredine večeri, koja je završila tek oko 4 ujutro, primijetio sam produženu odsutnost i Gregora i apstraktnog slikara, i nije mi dugo trebalo da ih nađem u malom šumarku samo nekoliko koraka od rasvjete. nizova bijelih lampica za božićno drvce koje su definirale perimetar restorana od kamenom obrubljenih ulica koje su se spuštale gore-dolje oko njega pod nesigurnim kutovima.

Gregor je svojom snažnom čeljusti snažno pumpao kurac apstraktnog slikara, a slikar se mahnito naslanjao na njega, na vrhuncu ekstaze, ni malo po strani, isključen na nekoj svojoj razini u vatrometu strasti. diskriminacija Volim mamu Gregor je dokrajčio drugog mladića u bujici sperme i prigušenom kriku oslobađanja, a ja sam ih ostavila tamo, ljubeći se duboko u sjeni.

To, naravno, nije smanjilo moju napetost i iščekivanje jer je zabava prestala, a Gregor me slijedio natrag uz brdo pješice do visoke Park šume. Nisam se pitala zašto je još uvijek u korak sa mnom i ostala bih bez daha da je Ti si pičkica bilo kakav pokret da me napusti. Ali nije; otpratio me do vrata moje sobe i vrlo mi pristojno zahvalio što ga pratim u njegovim svakodnevnim pustolovinama, a posebno što sam ga dovela u krug mojih prijatelja umjetnika.

Zadržali smo se, ništa nismo rekli, a on se okrenuo da ode, ne mogavši ​​nastaviti razgovor. Bio sam potpuno ugušen.Htjela sam ga zamoliti da uđe, ali Big girl creampie u životu nisam progonila muškarca i imala sam tako snažan osjećaj kodeksa da ne počinjem sada. Osjećala sam da ću tada krenuti nizbrdo preko brda u tim muško-muškim odnosima. Nisam želio postati jadni starac koji moli za to.

Gledala sam u očaju kako se Gregor okrenuo i krenuo niz hodnik. Ali tada, baš kad sam otvorila vrata i namjeravala se preseliti u sobu - vjerojatno kako bih bila ljuta na sebe do kraja tjedna - okrenuo se i stidljivo mi se nasmiješio.

"Zapravo, nemam pojma kamo idem", rekao je. "Nisam ništa organizirao za noćenje. Bojim se da je to Habsburgovac u meni, obiteljska osobina življenja od naroda. Biste li uopće mogli.?"

Širom sam otvorila vrata i jedva smo ih uspjeli zatvoriti za sobom kad smo bili jedno na drugome, proždirajući jedno drugo, a ruke i usne su nam se utrkivale da otkriju sve što mogu od oblina i pukotina jedno drugoga - točaka na kojima se senzualni jauk, uzdah ili stenjanje mogli bi se izmamiti iz drugoga.

Skinuo mi je hlače s nogu, a ja sam iz prve ruke iskusio čast habsburške čeljusti omotane oko kite koja je bila spremna za njega, žudjela za njim, od ranog poslijepodneva na plaži. Ta habsburška čeljust zbog koje su se dinastiji generacijama rugali bila je za mene burna posuda za vođenje ljubavi. Pala sam natrag na zid pokraj vrata dok su njegova topla, senzualna, iskusna usta svirala simfonije užitka na mom pulsirajućem članu i jajima.

Brzo sam došao, sanjajući ovo cijeli dan, a onda sam ga povukao i okrenuo trbuhom uza zid, gurnuo mu hlače dolje i provukao mu kurac kroz široki stav koji je zauzeo s ovim dobro mišićavim bedrima. Zastenjao je, obraza naslanjajući se na tapetu, i lagano udarao šakama o zid dok sam ja naizmjence stavljala njegovu glavu na njegov uvučeni kurac i kvasila i olabavila njegovu napućenu rupu svojim usnama i prstima.

Kad je njegova rupa zjapila i on je molio za nju, žablje sam ga odmarširao do kreveta, gurnuo ga na leđa, široko mu raširio noge, zabio se u njega i ševio ga sve dok oboje nismo potrošili na sjajna snimanja krema.

Zatim smo se potpuno skinuli, zajedno otuširali i obrisali ručnikom te podijelili krevet, a on me sada vodio u sporom, tromom bočnom odvajanju božanstvenog pumpanja koje je trajalo do zore.

Čvrsto smo spavali - ili barem ja jesam. Spavala sam tako čvrsto, zadovoljna i ispunjena da kad sam se probudila, Gregor je nestao i nije bilo traga od njega osim bilješke napisane na dopisnici Forest Parka i položene na nešto za što je ploča tvrdila da je upravo pisaći stol na kojem ju je Du Maurier napisao slavni roman o romantici, požudi i konačnom izgnanstvu. U nekoliko kratkih, neurednih, ali majstorskih poteza, Gregor je napisao kako je vrijeme sa mnom bilo ugodno i nezaboravno. Njegov potpis, zacijelo puno ime koje je dobio, zauzelo je više mjesta nego dobro prihvaćeni osjećaji koje mi je ostavio. I sjećam se da sam se tada nasmijao i pitao se hoće li njegov autogram ikada biti vrijedan onoga što sam potrošio na njega.

Ali, nema veze. Moj princ je došao - i dolazio i dolazio - na najdivniji i najnezaboravniji način.