Sperma suočena u javnosti

Nikad to neću zaboraviti. Bio sam u vlaku iz Londona za mali grad u Berkshireu. Imao sam 18 godina i upravo sam završavao A-Levels u internatu, pa sam se vraćao u nedjelju navečer.

Bilo je prilično tiho, samo nekoliko ljudi u mojoj kočiji, neki poslovni ljudi, nekoliko studenata koji su razgovarali i žene koje su čitale svoje časopise. Sjeo sam pored prozora i stavio ipod. Bila je to lijepa ljetna Skerlet seks, ona u kojoj možete doslovno nositi minimalnu odjeću, a još uvijek vam je vruće. Otvorila sam prozor, odgurnula pete i stavila noge na suprotno sjedalo da se udobno smjestim.

Bila sam lijepa i preplanula nakon vikenda provedenog u parku s prijateljima pa sam na sebi imala kratku traper suknju s remenom i bijelu vestu na remenčiće koja je isticala moj dekolte i oblik mojih velikih čvrstih sisa jer je bila prilično uska. Neki prljavi starci već su me nekoliko puta zurili dok sam se penjao uz stepenice dok su silazili, a oči su im bile čvrsto uprte u moje sise koje su poskakivale. Jedan je rekao tiho 'mmmm' dok je prolazio i usmjerio ga u moje uho. Moje bradavice su odmah postale uspravne. Volim da mi se muškarci rugaju, to me na neki način pali da budem iskrena.

Kosa mi je opušteno padala oko ramena lijepeći se za znoj koji se sada slijevao niz zatiljak, bilo je tako vlažno. Obišla sam se časopisom i podigla kosu kako bih osjetila povjetarac dok sam gledala kroz prozor. Počeli smo izlaziti iz postaje i bio sam sretan što su sva mjesta oko mene bila prazna.

Inkasator se pojavio nakon 5 minuta i naslonio se na sjedalo nasuprot. Bio je u svojim 60-ima, pomalo grubog izgleda i dok je gledao preko moje karte, pogled mu se spustio na moj dekolte, zatim na moje gole preplanule noge koje su bile Teen školarke videa s druge strane sjedala, lagano razmaknute. Zadržao se na mojim bedrima minutu prije nego što mi je vratio kartu zureći u mene sa požudom u očima, kao da me želi opustošiti.Uzvrpoljila sam se i malo povukla suknju prema dolje i malo pocrvenjela dok je odlazio. Zločesta djevojka. Tako malo zafrkavanja. Osjetio sam lupanje u mačkici, napalio me stari kondukter. Tut tut.

Htjela sam se okrenuti natrag prema pogledu kroz prozor, kad mi je netko uhvatio pogled. Kroz sjedala dijagonalno sam vidio tipa kako sjedi kraj prozora s druge strane. Bio je stariji, vjerojatno u svojim 50-ima (što volim. Sperma suočena u javnosti Volim starije muškarce) i buljio je u mene sa znakovitim osmijehom. Na trenutak sam uhvatila njegov pogled i brzo pogledala kroz prozor. Kladim se da bi me se volio dočepati, dovoljno bulji u mene. Povukao sam noge s drugog sjedala i skupio ih do prsa sa stopalima na sjedalu i udobno sam se smjestio.

Nakon nekoliko minuta uspavljivanja dok se tihi vlak lagano ljuljao kroz polja, a sunce je zalazilo nudeći topao, žaran sjaj u cijelom vagonu, zatvorio sam oči, potpuno opušten.

Čuo sam nešto u blizini i otvorio oči. Stranac je sjedio na sjedalu ispred mene. "Nadam se da nemaš ništa protiv, ovdje ima više prostora za noge i činilo se da si kimnula, pa sam mislio da te čuvam", rekao je, gledajući me. Oči su mu bile tamne i tajanstvene i pratila sam njegov pogled dok je gledao dalje dolje. na moje grudi, moje duge noge, moja bosa stopala. Ponovno sam osjetio ono lupanje, što nije u redu sa mnom. Tako napaljen Ek do teen tezaab ek vrijeme.

"Oh hvala, da, u redu je", rekla sam tiho. Ovaj tip je očito pokušavao baciti oko. Ipak mi se svidjelo kako me gledao, bilo mi je dobro. Bilo je tako vlažno. Vrućina me još više napalila. Promeškoljila sam se na sjedalu i suknja mi se malo podigla. Oči su mu letjele prema mojim otkrivenim bedrima, glatkim i čvrstim. Svidjelo mi se što me tako otvoreno promatrao.

Što ako mu priredim pravu predstavu. Već sam to radio u parku. Sjedeći na klupi pored jezerca jedne večeri kad je par prošao pokraj njih da nahrani patke. Žena se sagnula da nahrani patke, a muž me pogledao, zatim skrenuo pogled, a zatim me ponovno pogledao.Noge su mi bile raširene tako da je mogao vidjeti ravno moju suknju do mojih bijelih tangi, čvrsto zategnutih preko moje mačkice i do tog trenutka bila potpuno mokra. mmm, činilo se da mu se to sviđa. Supruga ga je brzo povukla ne primijetivši izbočinu na njegovim hlačama.

Nakon što sam razmišljao o parku, bio sam mokar i poznato lupanje mog klitorisa to je učinilo sigurnim. Raširit ću noge za ovog tipa i prirediti mu predstavu.

Nasmiješila sam se i pogledala kroz prozor. Bio je smiren i gledao je kroz prozor, dok sam krajičkom oka vidjela kako mu se pogled vraća na moje sise, moja bedra i moju kratku suknju. Ponovno sam stavila noge na pod i prekrižila ih kao i obično, poigravajući se s njim. Bila sam tako napaljena. Nisam imala mnogo iskustva s muškarcima, ali sam voljela da me gledaju. Voljela sam zamišljati sve prljave stvari koje su zamišljali da mi rade.

Malo sam raširila noge. Osjetio sam hladan povjetarac kako kruži oko mojih gaćica. Sada je bio potpuno okrenut prema meni. Tatjana Pujin Dvostruka penetracija Promeškoljila sam se na sjedalu, pretvarajući se da mi je vruće, a suknja mi se opet malo podigla. Sise su Ne moja kučka praktički izbijale iz gornjeg dijela, ali nije me bilo briga. Osjećala sam se kao mala drolja, a ovaj će čovjek imati privilegiju gledati.

Sada sam mogao čuti kako duboko diše. Zatvorio sam oči i pravio se da pokušavam zaspati, cijelo vrijeme šireći noge. Oči su mu sada bile zaključane između mojih nogu, želeći ih da se šire otvore. Promeškoljio se na sjedalu, teže dišući, s rukama u krilu. Opet sam imala bijele tange, moj omiljeni par jer su mi bile prilično uske u međunožju i bile su mi lijepe dok sam hodala. Moje mačkice usne bi ponekad virile i sa strane.

Vlak se ljuljao s jedne strane na drugu. Pogledao sam uokolo da vidim dolazi li tko, ali okolo je bilo samo nekoliko ljudi, koji su uglavnom spavali ili čitali, a nitko u blizini mjesta gdje smo sjedili. Pogledao me, ovaj put u moje oči, i uhvatila sam njegov pogled. Nasmiješila sam se znakovitim osmijehom i ponovno raširila noge za njega.Ovaj put mi se uska suknja podigla oko bokova, rastežući tkaninu, dok su mi noge sada bile širom otvorene pa je mogao vidjeti moje uske tange kako grle moju macu. Sada sam bila skroz mokra i moj je klitoris koji je pulsirao bio bolan na dodir. "Kako ti se ovo sviđa?" šapnula sam seksi nježnim glasom. Zurio je u moju pičku i vidjela sam veliku izbočinu na njegovim hlačama. Pogledao me i rekao snažno, ali tiho "povuci gaćice na jednu stranu".

Kliznuo sam rukom dolje preko svog brežuljka i zavukao prst ispod vlažnog pamučnog materijala koji je štitio moju usku, tinejdžersku mokru pičku i pomaknuo je u stranu. Sada sam mu bila potpuno izložena, ovaj stranac je praktički slinio pri pogledu na moju ružičastu mokru rupu, raširenu za njega. "Mmmm jebote" zastenjao je. Počeo je trljati svoje međunožje i vidjela sam da mu je izbočina velika. Svukla sam gornji dio i moje su sise poskočile preko materijala na koji je on glasno zastenjao. Vidio sam da je sada otvorio patentni zatvarač, izvadio ukočeni kurac iz hlača i počeo drkati. Voljela sam muškarce koji drkaju za mene.

Oči su mu Devojke baka tinejdžerka uprte u moju pičku, lizao je usne. "Prsti svoju pičku za mene", zarežao je. Naravno, bio sam dužan osjetiti taj slatki osjećaj duboko u svojoj mačkici, tu žudnju da budem jako pojeban, osjetiti kako taj ogromni tvrdi kurac klizi u meni, tjerajući ga unutra.

Gurnula sam prst lijeve ruke u macu iz koje je curilo, dok je desna masirala klitoris u sitnim krugovima. Počela sam pomalo stenjati. Moji bokovi kruže i okreću se ispred ovog stranca kako bi mogao vidjeti ravno u meni. Stišće mi sise, izložena prljavom starom perverznjaku preda mnom. Zamišljao sam što bi napravio kondukter kad bi prošao, bože volio bi ovo vidjeti.dopustio bih da me obojica jebu u ovom trenutku.

"Voliš usku, mokru macu, zar ne?" Rekao sam, sada toliko uzbuđen da nisam imao inhibicija, jače dodirujući svoju pičku jednim prstom, zatim dvama; ispuštao je zvukove koji su mljackali. Bila sam tako mokra "Oh, jebi ga, da", zarežao je. Bijesno je drkao svoj penis.Volim gledati muškarca kako mlacka, pogotovo ako su mi noge širom otvorene ispred njega. Izvukao sam prste iz mokre pičke i polizao ih. Dvostruka penetracija Pamela Anderson "mmm tako mi je dobar okus", promrmljala sam. Odjednom je kleknuo na pod ispred mene, gurnuo mi noge širom otvorene i zario svoje lice u moju macu, pokušavala sam ne ispustiti vrisak dok je njegov topli vlažni jezik zaranjao u moju sklisku rupu, ližući me, mahnito, kušajući sve. Izvijala sam se i previjala i čvrsto držala njegov potiljak tako da je njegov jezik prodro duboko u mene. Želio sam se pojebati, ali ovo je bilo riskantno. Čudan me čovjek vodi ovako. Dopuštam mu da.

Iznenada se odmaknuo i kleknuo na koljena, uhvatio me za potiljak i gurajući jezik u moja usta dok nisam okusila svoje slatke sokove. Zatim je povukao moje bokove naprijed na sjedalo, raširio moje noge i zario svoj veliki, tvrdi kurac u moju usku mokru pičku. Njegova je ruka kliznula preko mojih usta kako bi zaustavila vrištanje što je dodatno pojačalo moje zadovoljstvo. Ovaj me tip samo uzimao, tjerao svoj kurac u mene, koristeći me kao malu kurvu. I volio sam to.

Ljuljao se i zabijao u mene sve dublje sa svakim potezom, pribijajući me sve jače, grabeći moje velike sise, prst mi je gurao u usta, drugi prsti su se spuštali do moje guzice, do malog čvrstog pupoljka ruže koji nikad prije nije korišten. Gurnuo je snažno poput brzine vlaka, brže, jače, brže, sve dok više nisam mogla izdržati. Moje tijelo je eksplodiralo, moja maca je dosegla vrhunac, moji sokovi su se slijevali niz ovaj Cum gpa kalkulator kurac, pokrivajući ga mojom spermom s njegovom rukom preko mojih usta kako bi ugušio moje vriskove.

Tijelo mi je zadrhtalo i trzalo se dok sam bio naboden na tuđi penis, osjećajući kako ulazi dublje u mene. Kliznuo je iz moje pičke i povukao me još više naprijed, noge su mi bile podignute oko ušiju, pokupio je spermu u mojoj pički i zagladio je po mojoj maloj uskoj rupici i bez imalo oklijevanja zario svoj kurac u moju djevičansku rupu.Prije nego što sam uspjela zaplakati, njegova velika ruka bila je podignuta na mojim ustima, a oči su mu bile uprte u moje, nagovarajući me da šutim dok je njegov kurac polako ulazio i izlazio iz moje guzice, mali ružičasti pupoljak rastezao se preko njegovog velikog venastog kita, sve dublje i dublje, moja uska, djevičanska rupa je prisiljena to podnijeti, sad jače, brže. Mogao sam vidjeti drveće kroz prozor kako juri pored na večernjem svjetlu šaljući odraze na moje i njegovo lice. Ovaj me stranac nabada na svoj kurac. Sada su me uzimali silovito, bio je blizu dolaska. Njegove su oči gledale u moje "ti prljava mala jebena kurvo. Otvaraš li noge svakom muškarcu koji naiđe?" progunđao mi je u uho "Da" Uzdahnula sam bez daha "Sviđa mi se". S tim me zgrabio za bokove i gurnuo dublje, oči su mi suzile, grlo žudjelo da vrisnem, guzica mi se raširila, jebe me sve jače i jače i jače Koje vrste raka možete dobiti od pušenja ne čujem kako mu se dah ubrzava i osjetim kako mu kurac eksplodira duboko u moje dupe, osjećajući njegovu spermu u naletima, njegov kurac kako se trza, drhti, prazni svoj teret, njegovo tijelo koje se znoji uz moje, dok konačno ne prestane. Odmara se u meni na minutu, a zatim izvlači svoj kurac iz mog dupeta dok gledam kako galoni njegove vruće volje kapaju iz mog dupeta na suknju, sjedalo, pod. Osjećam se kao kurva. Prljava, iskorištena kurva.

Ustaje i sjeda na sjedalo, teško dišući, gleda oko sebe, briše čelo, a zatim se uspravlja. Klizim natrag na sjedalo i navlačim gornji dio preko svojih sisa koje su visjele gole, bradavice mi se snažno ljuljaju, a suknja koja mi je sada podignuta u struku ponovno se spušta preko moje guzice. Ne mogu vjerovati da me upravo pojebao stranac. Samo sam trebao raširiti noge i igrati se sa svojom mačkom, ali sam se previše zanio.

Poseže u džep i pruži mi posjetnicu. "Kad god se budeš htio opet tako pojebati ti me nazovi, sljedeći put možda povedem parove, droljo" i na to ustaje i ostavlja me samu u kočiji.

Gledam oko sebe, odjednom mi je neugodno zbog onoga što sam upravo Dvostruka penetracija, svjestan da sam se upravo zajebao u vagonu s ljudima okolo, što sam mislio?

Dok sam popravljao odjeću, kondukter se pojavio na vratima iza mene. Stigao je do mog sjedala i zurio u mene, pogledao oko sebe, a zatim me izveo sa sjedala u hodnik kroz vrata kočije. Mislio sam da sam u nevolji pa sam ustao i slijedio njegov primjer. Gurnuo me u WC pipajući mi sise usput i zaključao vrata, otvorio patentni zatvarač na hlačama i zavrtio me oko umivaonika dok je svoj debeli, venasti čvrsti kurac uronio u moju pičku iz koje je curila sperma. Povukao mi je gornji dio i sise su mi iskočile dok ih je grubo milovao, Besplatni bliskoistočni porno prici mi uho i sisao vrat dok je snažno i mahnito zaranjao i zabijao se u moju mokru pičku. Povukao mi je kosu tako da mi je lice bilo podignuto, a ispred mene je bilo ogledalo iznad umivaonika. Prisilio me da se pogledam dok me silovao, "Oh ti jebena prljava mala droljo, vidio sam kako te jebe onaj prljavi starac. Kao da si iskorištena, je li. Ti jebena mala prljava kurvo!" Gurnuo je svoj tvrdi kurac unutra i van iz moje pičke tako snažno da sam se skoro onesvijestila. Bio je dobar osjećaj, ovaj stari kondukter me je prvo smočio, a sada je imao svoj put sa mnom kao što sam i zamišljala. "Mmmmmm ja sam prljava prljava drolja, da jesam, jebi me jače ti prljavi jebaču, jače, molim te!!"

Njegov kurac se trza i on klizi iz mene, vrti me okolo i tjera me na koljena gdje eksplodira svojom spermom na moje lijepo lice i na moje usne pupoljka ruže, tjerajući me da otvorim usta da okusim njegovu spermu, klizeći njegov kurac i udarajući ga o njega moj jezik.

"Pička prljava kurvo. Nadam se da ću te ponovno vidjeti. Svaki vikend, zar ne. Nikada ne zaboravljam lijepo lice" gleda me i smiješi se, zatim nestaje s vrata. Gledam svoj odraz u ogledalu, žar mi prekriva obraze, usne. Mimi Oro price Oblizujem usne.

Da, ja sam prljava kurva koja voli da je iskorištavaju stranci.Jedva čekam svoju sljedeću malu avanturu.