Dexter rita scena seksa

Prvo što sam saznala za putovanje bilo je kad me Jon odveo u kupovinu u sportsku trgovinu. Obično kad me nekamo vodi, ne kaže mi sve do dana kada odemo, ali povremeno to učini. Rekao mi je ovaj put jer mi je trebalo nešto da me ugrije. Kad mi je rekao imao sam pomiješane osjećaje. S jedne strane nikad prije nisam bio na skijanju i bio sam malo nervozan. Nikad nisam bio pravi sportski tip. S druge strane, bio sam uzbuđen, bilo je to nešto novo i bio sam siguran da ćemo se moći malo 'zabaviti'. Malo me brinula i hladnoća. Kao što svatko od vas koji je čitao moj Dnevnik zna, ne nosim mnogo odjeće i imao sam vizije novinskih naslova u smislu: 'Mlada djevojka pronađena smrznuta do smrti zakopana u snijegu noseći samo mini haljinu'.

Jon mi je ubrzo dao posljednju misao kad je počeo gledati skijaška odijela i termo donje rublje umjesto mene. Odabrao je 3 skijaška odijela i rekao mi da ih isprobam. Izašla sam u čizmama do koljena, haljini i kaputu, i ništa drugo. Trebao mi je kaput jer je bilo loše vrijeme.

Da bih isprobala skijaška odijela, morala sam sve skinuti. Jedna i jedina kabina za presvlačenje (valjda nisu imali previše potražnje za takvom) bila je u sredini trgovine, sa samo zavjesom preko puta. Nisu ni najbolje zavjese.

Nije mi trebalo dugo da se skinem i navlačila sam dio hlača crvenog odijela kada je Jon otvorio zastor da vidi kako se snalazim. Podigao sam pogled i ne samo da sam mogao vidjeti Jona, već i nekoliko kupaca. Nisu gledali u mom smjeru -- za početak, ali dok su se kretali jedan od muškaraca me je vidio. Samo sam navlačila dio hlača preko stražnjice i nisam sigurna je li mi vidio macu ili nije. Sigurno je vidio moje grudi i ja sam vidjela da je on vidio mene. Rekao sam Jonu da me jedan muškarac promatra i Dobio sam kučko preuzimanje što je on rekao bilo je:

"Pa što, nikad prije nisi bio sramežljiv".

Bio je u pravu; Nisam više sramežljiva. Samo sam htjela reći Jonu da me netko promatra.

Pravilno sam navukao skijaško odijelo i zakopčao ga. Dexter rita scena seksa Bilo je to razumno pristajanje, ali osjećala sam se čudno noseći nešto što pokriva toliki dio mog tijela; a i tamo je bilo toplo. Jon mi je rekao da odem i pogledam se u ogledalo pa sam izašao u glavni dio trgovine. Čovjek koji me promatrao nasmiješio se dok sam prolazila pored njega do ogledala, pa sam mu uzvratila osmijeh.

Rekao sam Jonu da sam zadovoljan skijaškim odijelom, ali mi je rekao da isprobam drugo. Vratila sam se u kabinu za presvlačenje i nisam mogla zatvoriti zavjesu jer je Jon bio naslonjen na zid zarobivši zavjesu. Pogledao sam Jona i on je rekao,

– Hajde, nemamo cijeli dan.

Pa sam skinuo odijelo. Muškarac koji me gledao kako ga oblačim također je gledao kako ga skidam, kao i drugi muškarac. Kad se ugasio, okrenuo sam se da pitam Jona koje odijelo da probam sljedeće. To je mojim promatračima dalo potpuni prednji pogled na mene. Maca mi je počela trnuti. Dok je Jon odgovarao, pogledala sam muškarce i nasmiješila se. Jedan od njih se nacerio.

Jon mi je rekao da sljedeći isprobam plavo skijaško odijelo pa sam se okrenuo i skinuo ga s kuke.Kad sam to učinio, 'slučajno' mi je ispao tako da sam se morao sagnuti da ga podignem. Kad sam se sagnuo, pogledao sam kroz noge i vidio da muškarci još uvijek gledaju. Maca mi je bila mokra.

Nakon što sam podigao odijelo, okrenuo sam se prema Jonu i obukao ga. Oči su mi bile uglavnom uprte u Jona, ali sam krajičkom oka mogla vidjeti muškarce, i dalje su gledali.

Prošao sam kroz istu rutinu da isprobam treće odijelo (zeleno) i cijelo sam vrijeme imao publiku. Treće odijelo pristajalo je još bolje od prvog i zadržao sam ga dulje jer smo i Jon i ja odlučili da je to pravo. Kad sam ga skinuo primijetio sam da mi je iz mace iscurio sok na međunožje.

Jedan od mojih promatrača izgledao je pomalo iznenađeno kada sam obukla samo haljinu pa kaput.

Sljedeće su bile skijaške cipele, Jon ih nije namjeravao kupiti, ali je htio da ih isprobam iz 2 razloga. Kao prvo, htio je znati koja će mi veličina trebati, a kao drugo, htio je da se jedan od mladih prodavača okomi na moju macu dok mi pomaže.

Jon je odlučio o marki i stilu čizama i zamolio mladog asistenta da mi izmjeri stopala. Sjeo sam skupljenih koljena i širom otvorenog kaputa. Moja kratka haljina puštala je do izražaja veći dio mojih bedara, a čim je mladić kleknuo znala sam da je vidio moje ćelave stidne dlake. Lice mu je pocrvenjelo. Dok je čovjek petljao s mjeračem, dopustio sam da mi se koljena razmaknu nekoliko centimetara. Cijelo vrijeme muškarac je gledao u moju suknju i do tada bi već mogao vidjeti vrh mog proreza. Zadržao sam ono najbolje dok nije iznio čizme i pomogao mi ih obuti. Spustio sam se u stolac i pustio da mi se noge pomiču dok su se čizme navlačile. Njegovo mi je lice sve govorilo. Jadnik, imao je problema s koncentracijom na čizme i zarobio je prst dok je zakopčavao jednu od čizama. Onda je morao sve ponovno proći dok mi je pokazivao kako zakopčati čizme. Nije bilo komplicirano; samo sam htjela da me nastavi gledati.

Moja nemarna maca stvarno je trnula.Uživala sam u tome koliko i on.

Nevjerojatno i nažalost, prvi set čizama dobro mi je pristajao pa je Jon uzeo veličinu i zahvalio čovjeku na pomoći.

"Nema problema", rekao je, "sretan sam što sam ti pomogao." Kladim se da je bio.

Jon je sredio neke termičke hlače, čarape, rukavice i naočale i otišli smo do prodajnog pulta. Sve smo ih stavili na pult i drugi pomoćnik ih je provukao kroz kasu. Kad je došao do skijaškog odijela, provjerio ga je prije nego što ga je sklopio i stavio u torbu. Milić Vukašinović Priče o seksu Kada je pogledao međunožje vidio je da je sve mokro. Pogledao je unutra i ugledao neke moje bjelkaste sokove i pokušao ih otrljati.

Kad je konačno shvatio da neće istrljati materijal do suhog, rekao je,

"Jako mi je žao, ovo se nekako smočilo. Idem po drugi."

Jon mu je rekao da se ne muči; uzeli bismo taj. Skoro sam pocrvenjela.

Odande smo otišli i kupili mi traperice. Nismo se trudili isprobavati ih. Jon se samo pobrinuo da oni koje smo mi kupili imaju veliku grudu materijala na mjestu gdje se spajaju 4 komada materijala.

Otišli smo od kuće sljedeći vikend, a ja sam se osjećao nelagodno noseći traperice i džemper ispod kaputa. Barem su mi traperice malo trljale macu u hodu. Jon mi je rekao da uzmem nekoliko haljina, Dexter rita scena seksa nije znao hoću li ih imati priliku nositi. Putovanje avionom bilo je bez problema, a putovanje autobusom dosadno. Bio je mrak i gotovo ništa nisam vidio.

U Sports Hotel u Solu stigli smo kasno te noći i otišli ravno u krevet.

Sljedećeg jutra Jon je rano ustao i otvorio prozor spavaće sobe da uđe malo svježeg zraka. Svakako je bio svjež. Naša spavaća soba nije bila zanemarena što je značilo da me nitko nije mogao gledati kako hodam gola po sobi i kako me Jon jebe. Ne mogu ih sve pobijediti.

Krajolik je bio fantastičan, bio je vedar dan i mogao sam vidjeti žičaru kako se penje u planine. Na krovovima zgrada bilo je i najmanje 2 metra snijega. Nikad prije nisam vidio tako dubok snijeg.

Nakon doručka Jon je jedva čekao otići do trgovine gdje smo iznajmili pancerice i skije. Jon me odveo do vrha prve vožnje žičarom, a zatim mi pronašao grupu za školu skijanja. Rekao mi je da ćemo se vidjeti u hotelu kasnije tog poslijepodneva; i Seksualna priča drogiranih djevojaka je isključen.

Jon mi je rekao da je išao na skijanje gotovo svake godine kad je bio mlađi i da je većinu tjedna provodio spuštajući se niz crvene i crne staze. Veći dio tjedna proveo sam u školi skijanja. Bilo je zabavno, uživao sam, ali sam imao dosta bolova i modrica.

Vrativši se u hotel te večeri otkrili smo hotelski bazen i sportski/rekreacijski centar. Bazen je bio neposredno uz recepciju i ima samo jednu malu svlačionicu. Postoji nekoliko kabina za presvlačenje, ali su toliko male da se svi presvlače na otvorenom.

Srećom, Jon mi je rekao da ponesem kupaći kostim sa sobom, ali voda u bazenu bila je hladna. Svake večeri prije večere Jon mi je rekao Cinema bizarre photobucket pričekam na recepciji dok ne vidim čovjeka koji ide na plivanje. Zatim sam morala pričekati nekoliko minuta da mu dam vremena da se počne presvlačiti, a zatim sam ga slijedila unutra. Zatim sam se morala pobrinuti da vidi sve dok sam se svlačila i trudila (namjerno) obući svoj tanki bijeli kupaći kostim od likre. Tada sam morala zaroniti u bazen i pobrinuti se da on vidi moje velike bradavice koje pokušavaju izbiti iz kupaćeg kostima.

Nakon toga sam morala izaći i motati se u prostoru za presvlačenje (gola) u nadi da će netko drugi ući. Samo sam dva puta uspjela nekome prirediti show kad sam izašla i obukla se.

Odatle sam morao otići i pridružiti se Jonu u centru za slobodno vrijeme. Jon mi je rekao da je znak koji je bio odmah iza svlačionica rekao da je odjeća zabranjena izvan te točke; i svi su bili goli. Postojala je sauna, parna kupelj, jacuzzi, iznimno hladan mali bazen, nekoliko područja za opuštanje i soba za masažu.

Išli smo u centar za razonodu svake večeri i dosta vremena sam tamo bila jedina žena.Provela sam većinu vremena unutra osjećajući oči muškaraca koji su buljili u mene. Bilo je lijepo. Pretpostavljam Posljednji brojevi časopisa za odrasle ih ni ja, ležeći na ležaljkama s nogama na tlu s obje strane, nisam ništa obeshrabrio.

Nitko od nas nije otišao na skijanje u srijedu. Priče o seksu lizanje sperme Bio je to dan odmora koji nam je oboma trebao. Ujutro smo lutali selom i pronašli javni bazen. Vratili smo se u hotel po naše kostime i tamo proveli poslijepodne.

Oduševio me broj ljudi tamo, u nekim dijelovima se jedva kretao. Prostor za presvlačenje je bio zabavan, ono što mi je Jon rekao je tipična kopnena Europa s nekoliko malih kabina i jednim velikim otvorenim prostorom. Pogodite gdje sam proveo dosta vremena pretvarajući se da se oblačim i svlačim. Jon me većinu vremena prepustio, ali nakon što sam se treći put presvukla u 2 sata, došao je za mnom i pojebao me u jednoj od kabina.

S jedne strane glavnog bazena (koji je bio prilično topao) postoji izlaz gdje možete plivati ​​do malog vanjskog bazena. Tamo možete sjediti samo s glavom iznad vrlo tople vode s parom koja se diže oko vas. Postoji veći bazen koji je bio zaleđen i na njemu je bio debeli snijeg. Gledali smo 3 osobe kako izlaze i valjaju se u snijegu. Dio drugog malog bazena pored toplog dijela imao je led koji je bio slomljen i gledali smo jednog ludog čovjeka kako odlazi na kratko plivati ​​u njemu. Jon je odlučio da bih trebao pokušati. Izašao sam iz toplog dijela i stajao drhteći na rubu ledenog dijela pokušavajući skupiti dovoljno hrabrosti da uskočim kad me Jon gurnuo unutra. Bio je dugačak samo oko 3 stope, ali Jon me natjerao da otplivam do drugog kraja i natrag prije nego što se vratite u topli dio

Bože, bilo je hladno. Bradavice su mi bile toliko hladne da me boljelo nešto pokvareno; i kada govorimo o natečenim, nikad ih nisam vidio tako velike. Sljedećeg su jutra još uvijek boljeli i bili su jaki. Čak su iu jacuzziju u hotelu te noći bili teški. Jon je bio 'zabavljen'.

U četvrtak navečer, Jon je odlučio da ćemo ostati u hotelskom baru.Druge smo večeri obukli gomilu odjeće i otišli na Apres Ski u druge lokalne barove. Dobra zabava, ali Nakaze penis klipova vrijedno pisanja.

Jon mi je rekao da obučem jednu od haljina koje sam uzela. Bio je to jedini put da sam nosila haljinu taj tjedan, i bila sam jedina žena koja ju je nosila (nisu znali što nisam nosila ispod). Svi ostali (uključujući osoblje) nosili su hlače. Kad smo ušli u restoran, utihnulo je i većina ljudi je gledala da vidi zašto.

Razgovor je uskoro ponovno počeo i lijepo smo ručali. Mislim da sam nakon toga popio malo previše lokalnog piva i pao sam dok sam izlazio. Nisam vidio je li itko vidio moju stražnjicu i macu dok sam ležao ili ustao, ali neki ljudi sigurno jesu. Jon mi je pomogao ustati i popeti se do sobe gdje je uživao i otišao spavati.

Petak, posljednji dan, bio je malo drugačiji. Jon me pitao gdje smo stali na ručak i ondje me dočekao. Proveo sam poslijepodne spuštajući se nekoliko plavih i jednu crvenu stazu. Gotovo na dnu crvene staze nalazi se ova drvena kućica. Jon me poveo sa stražnje strane (nitko nije živio ondje zimi) i sjeli smo na drvenu klupu uživajući u jarkom suncu i krajoliku. Fantastičan pogled.

Nakon otprilike 10 minuta Jon mi je rekao da se skinem. Glupo sam rekao,

"Što?" i morao se ponavljati.

Jednostavno sam znao što će se dogoditi čim sam bio gol. Bilo je i vruće i hladno ako znate što mislim. Sunce je grijalo, ali sve ostalo je bilo hladno. Bradavice su mi bile tvrde dok sam se saginjala preko njegova koljena i brojala 20 šamara njegovom rukom. Nakon toga mi je rekao da sjednem u snijeg da rashladim stražnjicu i macu. Bilo je hladno.

Nekoliko minuta kasnije rekao mi je da ustanem i Sex machine vedio na leđa na klupu. Zatim sam morala podići noge ravno u zrak i širom ih otvoriti. Gledao je u moju macu na minutu, otvorio svoje skijaško odijelo i pojebao me. Dok je ulazio i izlazio, mogao sam čuti druge skijaše kako šapuću prolaze. Ja nisam svršila, ali Jon jest.

Moje termalne hlače bile su natopljene našim sokovima kad smo se vratili u hotel i bilo mi je drago što ih nisam morala ponovno obući.

Sljedeće jutro smo otišli kući.

To je otprilike to osim što moram reći da je Jon bacio moje traperice i termo hlače u kantu za smeće čim smo došli kući. Skijaško odijelo je sada u potkrovlju i sumnjam da će se koristiti dok me (i ako) Jon ponovno odvede na skijanje.

Još uvijek imam nekoliko drugih iskustava za koja mi je Jon rekao da ih dokumentiram, a sigurno će ih biti još kako vrijeme prolazi. ona moli za kurac price Sigurna sam da će me Jon natjerati da ih objavim na svojim web stranicama kada ih pročita i bude zadovoljan njima.