Angeles City sex

Probudio sam se usred noći, svjestan da se nešto promijenilo. Nismo se micali i nije se osjećalo da ispod nas brusi motor.

Bio sam zaključan u jednoj od manjih kabina u potpalublju - nisam vezan i nije mi bilo osobito neugodno, ali kanal mi je bio bolan. Brzo bih se oporavio, ali nikada u životu nisam imao takvu vožnju kakvu su mi priuštili Fazil Fikret i njegov glomazni njemački tjelohranitelj Axel u gospodarevoj kabini dok smo još bili na vidiku obale ciparskih Turaka.

Moja prva pomisao bila je da sam još uvijek živ—i bio sam zahvalan na tome. Moja druga pomisao bila je uzdahnuti zbog nevjerojatne dvostruke vožnje koju su mi njih dvojica pružili. Doveli su me do vrhunaca ekstaze kakvu nikad prije nisam doživio.

Bio sam nag i bolan, ali sam bio zahvalan što nisam bio vezan lisicama za krevet kao što sam bio u Fazilovoj kabini. I mogao sam osjetiti da je kabina u kojoj sam bio mnogo manja od Fazilove.

Iznad ruba kreveta nalazio se prozorski otvor, pa sam oprezno ustao i pogledao van, pretpostavljajući da ću vidjeti svjetla Bospora. Vjerojatno smo plovili dovoljno dugo da stignemo do turske obale. A da smo bili na sidru, logika bi govorila da smo stigli do Istanbula.

Ali nisam mogao ništa vidjeti kroz prozor osim nagovještaja valova koji su nježno zapljuskivali bok broda. To je samo po sebi bilo čudno, budući da bi brod trebao pokazivati ​​trkaća svjetla, bilo da je na jedru ili na sidru, i trebao bi postojati neki nagovještaj svjetla koje se odbija od vode.

Ali nije bilo. Vani je bio mrkli mrak - gotovo kao da brod ne želi da ga se vidi. A ako je Fazil čak i sada bio aktivno angažiran u napadu s Angeles City sex jahtom, to bi objasnilo ne samo zašto brod nije imao svjetla, već i zašto sam bio ovdje, a ne natrag na Cipru. Sada sam shvatio da je više od moje senzualne privlačnosti potaknulo Fazila da me povede Iz sise curi mlijeko ovu vožnju brodom.

Već pri našem susretu u restoranu na keju Kyrenia, Fazil se sigurno zapitao mojoj namjeri.Bila je porazna pomisao da me nije doveo sa sobom samo zbog teške vožnje - vožnje moje guzice - ali razum mi je govorio da je nervozan zbog onoga što namjeravam - i koga zapravo predstavljam. Da je znao istinu o tome, vjerojatno bih sada ležao u kirenijskoj uličici s metkom u potiljku. Bila je to moja sreća, dobra ili loša, što je moje upravljanje njegovim nećakom kao sredstvom za prikupljanje obavještajnih podataka dovelo u kontakt s mnogo većom igrom.

Onda sam osjetio kvrgu na strani broda suprotno od mene i znao sam da me nije zaustavljanje broda probudilo iz mojih postjebačkih snova, koliko god je prošlo otkako sam se onesvijestio od napora dvostrukog ševa i nedostatka kisika u Fazilovom grubom seksu. Bio je to udarac o bok broda i zvuk spuštanja nečeg teškog u spremište jahte. Čuo sam i osjetio niz udaraca i trzaja, a jahta je zadrhtala i zanjihala se noseći nešto teško.

Ustao sam s kreveta i bolno, gotovo pognutih nogu, prišao vratima kabine i pokušao. Kao što sam i pretpostavio, bilo je zaključano.

Još uvijek iscrpljen od prethodnog seksa, samo sam nakratko pipao po kabini kako bih locirao što je tamo. Srećom, za kabinu je bila pričvršćena mala glava, pa sam se iscurio i istuširao pod kišom hladne vode te se obrisao izlizanim ručnikom. Činilo se da u sobi nema ladica - barem nijednu koju sam ja mogao pronaći - a ormarići su bili prazni. Jedini komad odjeće koji sam uspio pronaći bile su uske odrezane traperice položene na ravnoj stolici. Angeles City sex Ostavio sam ih za jutro i doteturao natrag do kreveta gol.

Tamo sam se srušio i ponovno čvrsto zaspao gotovo trenutno.

Probudio sam se, još u mraku noći, uz poznati osjećaj tvrdog penisa koji klizi u moj kanal.

Ležao sam potrbuške na krevetu, s teškim tijelom rastegnutim duž mene.Držala me nepokretna ne samo težina tijela na meni, već i snažne mišićave ruke zapetljane ispod mojih pazuha i omotane oko mojih bicepsa, sa šakama spojenim na stražnjoj strani vrata u punom Nelsonovom držanju.

Teško sam progutao i dahtao i nehotice zastenjao zbog dubine koju je penis dosegao u meni. Zubi su mi strugali po naboru između lopatica.

"Rekao si da ćemo to uvijek raditi na svjetlu, Fazile," promrmljala sam i tiho mu se uzdahnuto nasmijala u znak dobrodošlice.

"Was. Was sagst du?" odgovorio je zadihani, promukli glas.

"Oh, nema veze, Axel", šapnula sam. "Ohh, da, tako. Ohhhhh, yesss!" Njemački tjelohranitelj me ševio dugim dubokim potezima. Nježnije nego što sam doista volio, ali stručno, pronalazeći svaki osjetljivi kutak i pukotinu u meni sa žaruljom njegovog dugog, tvrdog penisa.

Osjećala sam se kao da bi me ovako mogao jahati cijelu noć - i prilično je to i učinio, ne odlazeći sve do zore, dok je sperma višestrukih ejakulacija curila iz mog kanala.

I kad me ostavio i čuo sam kako su vrata škljocala i brava je pala na svoje mjesto, shvatio sam da brodski motori već neko vrijeme bruje. Opet smo bili u pokretu.

* * Urasle dlake na mom penisu *

"Reci mi o tome kamo si planirao ići nakon što si ostavio Tahira u I koljena amature teen neku noć."

Fazil je pecao. A ja sam znao što lovi. Htio je znati koja je marža da me održi na životu i njega.

Stajali smo u kućici mosta jahte s lepezom, pokraj kapetana koji je bio za upravljačem. Nije bilo kopna na vidiku, a od kratkog vremena koje sam promatrao sunce, činilo mi se da se krećemo prema zapadu u Sredozemnom moru, a ne u smjeru istoka koji bi brod odveo iz luke Kyrenia na sjevernom Cipru do Istanbula na Bosporu, tjesnacu koji odvaja Sredozemno od Crnog mora, gdje se egzotični grad Istanbul nasumice uzdizao s obje strane, graničeći između Zapada i Istoka.

Pustili su me iz moje kabine po danu i jeo sam s Fazilom u maloj, učinkovito uređenoj blagovaonici. Ipak, nisam baš dobio slobodu upravljanja jahtom. Fazil mi je rekao kada i kamo mogu ići, a uvijek prisutni Axel bio je pričvršćen za mene kožnim povodcem na našim zapešćima. Nije to bio kratak povodac, ali da sam pomislio skočiti preko palube, ne bih mogao ni doći do vode prije nego što su me povukli natrag na palubu - ako su tako odlučili. Nisam baš bio raspoložen da to testiram.

"Nisam planirao ovo putovanje", odgovorio sam. "Uzeo sam taksi za Kyreniju s grčke kontrolne točke u Nikoziji. Namjeravao sam zatražiti prijevoz tamo od Tahira i zatim uzeti taksi do zračne luke. Moja je prtljaga otišla na zračnu luku dan prije i tamo je u ormariću. "

"Napuštali ste Cipar?"

"Da, moja turneja je završila", rekao sam. "Rekao sam ti to jučer. Nemam više posla na Bliskom istoku. Idem kući." Nisam imao pojma hoće li to ublažiti Fazilove brige o bilo kakvom interesu koji bih mogao imati za njega ili za njegov opaki posao, ali nisam Djevojka, da, da razloga da ne dignem još jedan znak u zrak.

"Niste ostavili automobil veleposlanstva u Kireniji?" upita Fazil.

"Ne", lagao sam. Pokušavao sam natjerati Fazila da osjeti da ima dane, a ne sate da se igra sa mnom. Istini za volju, međutim, postaja je znala da ću se te večeri sastati s Tahirom, a imao sam auto veleposlanstva parkiran u ulici Kyrenia. Morao sam vjerovati da će postaja u mojoj odsutnosti dospjeti čak i do nule na Tahira i da bi mogli otkriti, kao što sam i ja, da je još veća riba, Fazil, međunarodni krijumčar oružja, umiješan u moj nestanak. Ali u tom trenutku nada je nestala. Bio sam voljan vjerovati da Tahir doista nije znao da sam plovio s Fazilom - a vjerojatno ni doista nije znao da Fazilova jahta ide prema zapadu u Sredozemnom moru, a ne prema Istanbulu. Moguće je da nije ni znao da je Fazil krijumčar oružja.

"Ali bili ste ispraćeni u zračnoj luci u Larnaci, naravno, a onda ste se ponovno sreli u.?"

"U Londonu. Išao sam u London", odgovorio sam. Kao i obično, istina - ili njezin veliki dio - bila je najbolja linija. "Ili bolje rečeno, moj trenutni zadatak je London. seks sa kumom Utroje Išao sam kući na dvotjedni dopust prije nego što sam se pojavio u Londonu. I, ne, nitko me nije ispratio u Larnacu ili dočekao na mjestu mog kućnog dopusta. Dva tjedna."

"Dva tjedna", ponovi Fazil. Glas mu je bio tih, grleni. Stajao je blizu mene na mostu, oboje smo gledali u valovito more u koje smo krenuli. Sve što sam ja nosila bile su traperice, a on je bio u Speedu. Ruke su mu bile omotane oko mene odostraga i već je neko vrijeme polako valovio svojom zdjelicom u križima. Kapetan i Axel samo su stajali kao da se ništa nepovoljno događa.

Osjećao sam kako se kotači vrte u Fazilovoj glavi. Uz sreću, bio sam na korak od dobivanja dva tjedna odgode. Želio se igrati sa mnom, znala sam. Svi njegovi profesionalni instinkti govorili su mu da me treba ustrijeliti i baciti u more. Nisam se zavaravao ni oko toga. Ali Fazil je bio muževan čovjek u potrebi. Računao sam da će razmišljati svojim kurcem. Većina muškaraca mislila je svojim kurcem. Samo nisam znao hoće li mi dva tjedna biti dovoljno da smislim i provedem plan bijega.

Ali znala sam da moram učiniti sve da me zadrži što je dulje moguće. Bila je to igra visokog rizika koju smo obojica igrali. I to je pojačalo uzbuđenje za nas oboje. Fazil i ja nismo bili toliko različiti.

Prstima i palčevima obiju ruku mazio je moje grudi i gnjavio bradavice. Ispružila sam ruku i gurnula ruku ispod ruba njegovog Speeda i izvukla mu kurac koji je otvrdnjavao. Drugom sam rukom otkopčao kratke traperice i spustio ih na bedra.

"Jebi me, Fazile. Jebi me. Ovdje, sada. Pokaži ovim muškarcima kako se pravi muškarac ševi."

Dašćućim tonom, Fazil je rekao Axelu da odveže povodac koji nas je povezivao. Axel je to učinio i odmaknuo se. Nisam imao pojma što mi Fazil planira učiniti. Nagnuo me preko prednjeg pulta mosta, a donja strana njegove kite bila je u mom pregibu, trljajući se gore-dolje preko moje naborane rupe - rupe koja mu se otvarala na samo sjećanje na posao koji je Fazil radio u meni.

Fazil je podigao ruke ispod mojih udubljenja, preuzimajući težinu svog tijela na njih, dok je podigao stopala do polica koje su se protezale na pultu s obje strane mene. Imao sam dojam da će se popeti na mene i poševiti me poput psa - dubokim udarcima, podižući se nogama s rubova polica.

Ali onda je nastao pakao. Čuli smo povike i pucnje i snažan udarac uz bok jahte, a sva trojica muškaraca, Fazil, Axel i kapetan, posezali su za oružjem i izlazili na palubu gdje su se ostali članovi posade jahte okupljali i gledali prema izvoru neočekivane buke.

* * * *

Nikad prije u životu nisam vidio toliko automata koji se pojavljuju iz ničega.

Iskoristivši odsutnost promatranja i kontrole po prvi put kad sam bio na brodu, jurnuo sam do stola za karte uz kormilo i pokušao uhvatiti što sam više mogao što sam brže mogao. Nikako nisam bio stručnjak za čitanje navigacijskih karata, ali netko mi je učinio uslugu olovkom ucrtavajući naše pokrete i označavajući naše napredovanje nizom položajnih X-ova. Utroje vaginalete Baš kao što sam i mislio, plovili smo na zapad od Cipra, a ne na istok, i bio je veliki X označen dalje duž napredovanja rute do pozicije uz obalu otoka Krf, u Jonskom moru, kraj Albanije.

Albanija, pomislio sam. I mislima sam jurio hrpom telegrama koje sam čitao u postaji u veleposlanstvu. Prisjetio sam se izvještaja o strahu od oživljavanja muslimansko-kršćanskih međusobnih ratova na Balkanu.A kroz izvještaje su se provlačila pitanja o tome odakle muslimanima oružje. Mislio sam da možda imam ideju o tome.

Prešao sam na stranu kuće mosta okrenutu prema buci i pogledao dolje. Dva manja plovila bila su kraj oklopa s motornom jahtom, i dok sam zauzeo poziciju da promatram što se događa, šarolika skupina gusara koji su se ukrcali na nas očajnički se pokušavala vratiti na svoja plovila i odgurnuti se od Fazilove jahta.

Ovakvu obranu velike jahte za razonodu očito nisu očekivali.

Axel je bio u jeku borbe, i ako sam ikad mislio da je on nježni div, sada sam ih se odrekao. Pokosio je dvojicu napadača u jednom smjeru rafalom iz AK-47 koji je labavo i vješto držao za struk. I dok su silazili, Axel se graciozno okretao, gotovo poput plesača, karateom sjeckajući još jednog od gusara, šaljući ga u more i proizvodeći mučan zvuk škripanja kad je ostao uhvaćen između trupa broda koji se melje. Axel je bio hladan kao krastavac i potpuno nemilosrdan. Jeza i straha i zadovoljstva prošla mi je kralježnicom.

Ako mi je ovaj neuspješni napad išta rekao o Axelu, bilo je to da nisam želio biti u njegovoj nemilosti, ako mogu pomoći.

Za nekoliko minuta, gusari koji su uspjeli pobjeći brzo su pomaknuli svoje plovilo s našeg desnog boka, a Fazil, Axel i kapetan vratili su se u kućicu mosta, ponašajući se kao da se ništa nije dogodilo, kao da su ovo učinili nekoliko puta dnevno — i koliko sam znao, to nije bila rijetka pojava u ovim vodama i s određenim brodovima.

Dok smo gledali, čuo sam prasak topa i jedna od gusarskih letjelica raspala se u vodi u prilično šarenu vatrenu kuglu.

"Bože, to je bilo impresivno," rekla sam kad je Fazil ponovno ušao iza mene i omotao ruku oko mene i dlanom mi dodirnuo trbuh. “Rješavao si to kao da je ovo rutinski događaj.Napadaju li nasumične jahte za razonodu na plovidbi između Cipra i Turske prilično često?" upitao sam.

Fazilov stisak na mom trbuhu se pojačao. Zažalila sam što mu nisam mogla vidjeti lice.

"Želiš znati što nosimo dolje u spremištu, zar ne?" šapnuo mi je na uho. Glas mu je bio prijeteći. Smatrao sam da je to uzbudljivo, a kako je spustio ruku da uhvati moju košaru, znala sam da je mogao reći da me uzbuđuje.

"Ne, ne osobito", slagala sam.

"Bojiš se znati, zar ne?" upitao.

"Ne, trebao bih biti?" Odgovorio sam, s lažnom nevinošću.

"Nas više nije briga za to, ti i ja, zar ne?" Fazil mi se sada gotovo rugao, igrajući našu malu igru ​​do kraja.

Nisam odgovorio. Tišina je bila zaglušujuća, kao da smo na nekoj značajnoj prekretnici - a možda i jesmo. Možda smo došli do točke bez povratka u prihvatljivom poricanju. Oboje smo znali da ovdje igramo igru; samo je dio igre bio ne otkriti sve naše karte dok kraj igre nije bio neizbježan. Nisam htio biti taj koji će prijeći taj rub. Moja šutnja je to rekla Fazilu.

On se smijao. "Dođite, pokazat ću vam što prevozimo. Ja sam uvoznik, znate. Kad putujem, naravno da putujem s nečim čime mogu profitabilno trgovati. Dođite, siđite u prtljažni prostor i pokazat ću vam što prevozimo."

Zrak je bio naelektriziran od opasnosti. Za ovo sam živio. Sada sam bio u svom elementu, u punom žaru. Dok sam slijedio Fazila dolje u utrobu broda, dok me Axel gurkao s leđa, otvrdnuo sam, dahćući za tim. Želeći da se usput zaustave u mračnom hodniku i izguraju me na palubu i povedu zajedno otprilike kao što su učinili prethodnog poslijepodneva.

Dolje u mračnom skladištu, morali smo spustiti glave da ih ne udarimo o grede iznad glave, sve što sam mogao vidjeti bile su hrpe drvenih kutija, zapravo sanduka, veličine i oblika prevelikih lijesova.

Fazil je podigao pajser s palube, okrenuo se i prijeteći me pogledao.Oči su mu svjetlucale od opasnosti u polumraku. Axel je stajao blizu mene, držeći me čvrsto ispod bicepsa.

"Fazil." promrmljala sam. Nasmiješio se, vjerojatno misleći da sam počela moliti za svoj život. Ali ono za što sam stvarno molio je kurac. Bio sam na vrhuncu uzbuđenja.

Fazil je gurnuo kraj poluge ispod poklopca najbližeg sanduka i odvrnuo vrh brzim pokretom potkrijepljenim masivnim mišićima.

"Potraži sam", rekao je, odmaknuvši se kad me Axel gurnuo naprijed do ruba sanduka i ja sam pogledala dolje u njega. "Što vidiš?"

"Grožđe", rekao sam. I to je, doista, bilo ono što sam vidio. Ogromna hrpa grozdova zelenog grožđa labavo zbijenih unutar sanduka, s izolacijom oko unutarnjih stijenki kako bi se voće zaštitilo od modrica.

"Da, grožđe", rekao je Fazil, uputivši mi onaj svoj zlobni smiješak. "Cipar ima grožđe, Turska voli vino. Svaki put kad plovim iz Kyrenia u Istanbul, dolazim s grožđem za trgovinu - kad je sezona."

Ništa nisam rekao. Samo sam stajao i gledao u grožđe. Fazil je jednu ruku držao u pojasu mojih hlačica ispred. Drugom rukom mi je otvarao patentni zatvarač na kratkim hlačama.

"Voliš li grožđe?" Upitao.

"Da, naravno", odgovorio sam, "zar ne svi?" Patentni zatvarač na mojim odrezanim trapericama bio je spušten i Fazil mi ih je gurao preko bokova.

"Jeste li ikada radili vino?" Upitao.

"Ne."

"Ali vidjeli ste kako se pravi, zar ne?"

"Da."

"A što je prvo što učine?"

— Muljaju grožđe.

"Hajdemo napraviti malo vina, može?" upita Fazil. Bio sam go, kratke hlače do gležnjeva, a i Fazil se brzo razgolitio.

Podigao me i gurnuo u sanduk s grožđem na leđa, a ja sam jedva imala vremena da raširim noge i zakačim pete za bočnu stranu sanduka dok se on nije našao na meni među grožđem. Njegov tvrdi kurac mi je bockao po donjem Sex tv str trbuha, a ja sam posegnula prema dolje i uzela ga objema rukama, okrenula zdjelicu do njega i dovela ga do svoje rupe.

Groktao je od prigušenog smijeha. erogena zona price U zubima je držao grozd i zgnječio mi ga u lice, gurajući mi zrna grožđa u usta, a za njim njegov jezik koji je tražio.

Dahtala sam, grcala i stenjala dok je povlačio svoj kurac kroz moje dlanove, a zatim se okrutno gurao naprijed, uvlačeći zrna grožđa u mene svojim udarcima, ispunjavajući moj kanal hladnim sokom dok je njegova debela šipka napadala i raširila me.

Kotrljali smo se u grozdovima koji su se raspadali unutar sanduka dok je Fazil gurao i gurao i gurao u mene, bijesno me jebeći. Njegova sivo-crna dlaka na tijelu bila je zamršena Od govornika ruskog zalizana sokom grožđa. Znojio se u tijesnom, mrtvom zraku skladišta i smrdio je poput divlje životinje u visokoj kolotečini. Zgrabila sam njegovu guzu prekrivenu guzom, uživajući u skupljanju i širenju njegovih gluteusa u ritmu s guranjem njegova gladnog penisa u meni. Njegovi su zubi strugali po mom vratu, ne čineći štetu, ali čineći da se osjećam kao da me je uzeo veliki sivi vuk.

Stenjao je koliko me želi, koliko sam loša za njega, kako me se ne može zasititi, a ja sam stenjala zbog egzotičnog okruženja i opasnosti i intenziteta ševe i veličanstvenog osjećaja njegov uzburkani kurac u meni.

Nakon što smo oboje došli, ležali smo u mulju od zgnječenog grožđa, dahćući, čekajući što će se sljedeće dogoditi. Natjerao sam se da se podignem ispod njega, a Fazil je to shvatio kao izazov i okrenuo me na ruke i koljena u blatu i pas me je sjebao, snažno i brzo. I zavijala sam za njim, što ga je činilo tvrđim i odlučnijim da me osvoji i iscrpi.

Kad me ostavio, na leđima u sanduku, bez zgnječenog grožđa, dahćući moju potpuno zadovoljnu predaju, sinulo mi je gdje je držao pohranjeno oružje koje je švercao. Dubina sanduka bila je puno plića iznutra nego izvana. Bio sam zajeban povrh ilegalnog oružja.Pitala sam se pripisuje li mi Fazil zasluge što to znam - i ohladilo me i uzbuđivalo što je možda znao i nije ga bilo briga - ili je dio njegove igre bio osigurati da znam.

Fazil je otišao, ali Axel je još uvijek bio tu, zurio je u mene, jedva uspijevajući prikriti vlastitu želju za mnom.

"Axel", prošaptala sam. Pogledao sam ga za koji sam znao da će razumjeti. "Nacht. Diese Nacht. Kom, bitte." Pokvareni njemački, znao sam, ali sam u trzaju njegove čeljusti i sjaju u očima vidio da razumije. "Večeras, dođi k meni, molim te", preklinjala sam.