Tranny sex world

U posljednje vrijeme pokušavam svakodnevno hodati tijekom ručka, pokušavajući stvoriti novu naviku svakodnevne tjelovježbe koja ide uz posao za stolom. Postoji šumovito područje kojim uživam šetati, s dobro korištenom stazom kroz drveće pored male rijeke. Put kojim idem čini osmicu koja vijuga blizu vašeg početka. Pješačio sam veći dio svog uobičajenog kruga kada sam slučajno sa staze pogledao prema rijeci. Vidio sam čovjeka kako stoji u rijeci. Rijeka je niz nasip od staze, tako da sam ga mogao vidjeti samo s ramena prema gore, ali njegovi su pokreti jasno davali do znanja da se kupa u rijeci. Pogledi su nam se Manuels vintage soba i bilo je jasno da zna da sam ga vidio, ali sam nastavio hodati i pustio ga da završi svoj posao.

Malo sam se iznenadio kad sam vidio tog čovjeka, ali u našem kraju ima puno beskućnika i shvatio sam da je ovaj park dobro mjesto za njih da nađu sklonište. Kad sam okrenuo pogled natrag na stazu, tanka srebrno-siva zmija skliznula je sa staze točno ispred mene, i skočio sam. Prepoznao sam njegove oznake kao bezopasnu zmiju podvezicu, ali svaka me zmija na tragu uvijek preplaši. Zastao sam tek toliko da pustim zmiju da siđe sa staze, a zatim nastavio hodati. Ovaj dan je bio pun iznenađenja.

Pokušavao sam povećati duljinu svoje dnevne šetnje, pa sam napravio drugi krug svoje uobičajene staze. To me je, naravno, na kraju vratilo tamo gdje sam vidio čovjeka kako se kupa. Tražio sam ga pogledom, ali nije ga bilo pa sam nastavio hodati.

Svladala me znatiželja, okrenuo sam se i sišao sa staze prema obali rijeke. Eno ga, čučao je uz vodu, skriven od staze nasipom. Bio je go i mokar. Mislim da je čučao kako bi ostao izvan pogleda, ali na suncu se pokušavao osušiti. Imao je plavu kosu do ramena i bradu. Imao je široka ramena i mišićave ruke i noge. Zurio je u mene prekrasnim očima koje nisu bile ni pozivajuće ni zastrašujuće.Izgledao je - znatiželjno - kao da se pita što želim od njega i zašto sam otišao tragati da ga pronađem.

Možda nikada neću shvatiti zašto sam to učinio, ali sam se spustio niz nasip kako bih ga dočekao. Pružio sam mu ruku i rekao: "Bok, ja sam Sam." Brzo mi je stisnuo ruku, ali nije rekao ništa, spuštajući pogled. Tranny sex world Iz ovog položaja uhvatio sam pogled na njegov kurac kako mu visi između nogu. Bio je dugačak iako je bio potpuno mekan. Brzo sam skrenula pogled, ali Jebi se mama je primijetio i malo se nasmiješio.

"Mogu li pričati s tobom?" Pitao sam. Brzo kimanje bio je njegov jedini odgovor. Još uvijek se nije pomaknuo iz čučnja. Nije bio sramežljiv preda mnom, ali nije htio da ga se vidi sa staze.

"Je li ti dobro ovdje?" Ponovno je brzo kimanje bilo njegov jedini odgovor.

"Je li noću dovoljno toplo?"

Ovaj put je progovorio. – Imam kamp. Trzaj glave pokazao je smjer prema gušćem dijelu šume. "Dobro sam."

"Vojni?"

Ponovno je kimnuo glavom. Pretpostavljam da je on jedan od mnogih bivših vojnih momaka koji se pridružuju redovima beskućnika kad izađu i otkriju da stvarno nisu opremljeni za život u civilu. Suosjećam s ovim muškarcima. Služili su svojoj zemlji, a zemlja ih je napustila. Možda me to natjeralo da se popnem niz obalu kako bih mu se pridružio. Možda bi mogao reći, i zato mi je dopustio. Nikada neću saznati.

I nije baš da išta mogu učiniti za njega. Oh, imam oko 50 dolara u džepu, i ostavit ću mu ih kad odem, ali prepoznati ga kao čovjeka vrijednog susreta i razgovora vjerojatno je vrednije.

Pokušao sam govoriti neko vrijeme, ali sam dobio kratke odgovore i kimanje glavom. Bilo je jasno da je vidio neko gadno sranje, ali detalji nisu bili poznati. Prilično tipično za dečke u njegovoj situaciji. Držati toliku traumu u sebi čini nemogućim živjeti s ljudima koji to nisu doživjeli, ljudima koji imaju očekivanja za "normalne" ljudske reakcije koje on više ne može ispuniti.

"Trebaš li nešto?" upitala sam, ponestalo mi je ideja za razgovor.

»Dobro bi mi došlo popušiti«, rekao je ravnog lica.

Ne znam je li pokušavao učiniti da mi bude neugodno ili je stvarno želio popušiti, ali nisam imala problema popušiti mu ga - i više ako je bio zainteresiran. Rekao bih da je to bio moj način da podržim trupe, ali to je sranje. Mi smo samo dva čovjeka sama u divljini, i napaljena. To što je preda mnom bio sav nag sigurno mi je natjeralo sokove.

"U redu", rekao sam, pomaknuvši se na koljena.

Nije oklijevao stajati ispred mene, penis je već otvrdnuo. Dok je stajao tamo, imao sam priliku vidjeti njegov puni Teens erotic teens erotic teens. Nije stvarno visok, možda 5' 8" ili tako nešto. Vrlo dobro građen, vojska ga je ostavila sa sjajnim tijelom, ali premršav. Njegovo vrijeme na ulici uzelo je danak.

Nagnula sam se, zgrabila njegov kurac i dovela ga do svojih otvorenih usta. Njegov kurac još nije bio potpuno tvrd, ali pretpostavljam da je već bio sedam inča dugačak i debeo. Bio je posječen. Jaja su mu labavo visjela na dnu trupa. Usisala sam njegov kurac u svoja usta dok sam se držala za snažnu nogu za oslonac. Lizala sam njegov kurac, pokušavajući ga lijepo smočiti, posebno glavić jer ću morati otvoriti grlo ako sam namjeravala opsluživati ​​njegovu cijelu dužinu. muški striptiz Jebi se mama Njegova debljina će biti izazov, ali izazov koji sam jedva čekao prihvatiti.

Lizala sam, sisala i klatila se po njegovom kitu, nikad ne uzimajući više od četiri inča u svoja usta. To je bila otprilike polovica, sada kada je potpuno tvrd. Željela sam mu dati više. Otvorio sam usta, pokušao progutati i pritisnuo - i zagrcnuo se, kašljucajući sluz na sve strane.

"Polako, druže", rekao je, "Ne žuri." To je najviše riječi koje je nizao cijelo vrijeme.

Istodobno me je uhvatio za glavu i počeo me jebati po ustima. Pazio je da mi ponovno ne zapuši usta, ali bilo je puno penisa koji nisu servisirani. Počeo sam gurati sve dublje sa svakim zaveslajem. Isprva je njegov kurac udarao u ulaz u moje grlo, ali uspjela sam suzdržati refleks grčanja. Zatim sam gurnuo jače, a velika glava mi je iskočila u grlo.Na to sam osjetio tako snažan osjećaj postignuća da sam zaboravio zagrcnuti. Kad mi je glavica bila u grlu, gurnuo je ostatak. Oči su mi se raširile dok je to radio. Nikada nisam bio tako rastegnut i nisam ni znao da mogu biti tako rastegnut. Nije boljelo, točno, samo sam bila zaprepaštena što sam uzela njegov veliki kurac u svoje grlo. Ali mogao sam osjetiti kako mi tijelo reagira, zagrcnut ću se - jako. Brzo sam povukao njegov kurac i uvukao malo zraka u pluća.

Nastavio mi je jebati usta, ali htio mi je natrag u grlo. Pokušala sam udahnuti malo zraka prije nego što mi je povukao glavu naprijed, a njegov kurac kliznuo natrag niz moje jednjak. Prebacio se na jebeni pokret i gurao svoj kurac u i iz mog grla, iznova i iznova. Nisam se ponovno stvarno zagrcnuo, ali sigurno je bilo puno sluzave, ljepljive tekućine koja je oblagala njegov kurac. To je zapravo olakšalo jebote.

Nakon nečega što se činilo kao pola sata ovoga, ali vjerojatno više od pet minuta, utisnuo me duboko u grlo i zadržao ga dok je buknuo. Mogla sam osjetiti kako njegova sperma udara o stijenku mog grla i klizi prema dolje. Odgurnula sam se kako bih stavila glavu njegove kite u svoja usta kako bih mogla osjetiti njegovu spermu (koja je bila prilično jaka). Gurnuo me je natrag u grlo i pustila sam ga da završi duboko.

Na kraju je prestao svršavati i povukao se. Silno sam udahnuo. Nije maknuo kurac, a ja sam samo nastavila sisati. Ostao je čvrsto u mojim ustima. Uhvatio me za glavu i ponovno me počeo jebati u usta. Nije bio spreman za to.

Zgrabila sam ga za jaja i povukla, djelomice da bih privukla njegovu pozornost, ali uglavnom zato što sam željela vući te lijepe lopte otkad sam ih prvi put vidjela kako vise.

"Jesmo li gotovi?" – upitao je rezignirano.

"Ne moramo dati otkaz, ali moram promijeniti rupe." Pogledala sam mu lice da vidim kako će odgovoriti.

Njegov izraz lica opisao bih kao izraz odlučnosti, što nije bilo ono što sam očekivao. Podigao me s tla, okrenuo okolo i savio preko velikog podizača na rubu rijeke.Bilo je pitanje sekunde da mi otvori hlače i spustim ih na tlo. Kleknuo je iza mene i počeo jezikom čačkati moju rupu, pokušavajući ući u moje dupe. Izgurala sam, njegov je jezik kliznuo unutra, a on je počeo jebati moju guzicu svojim jezikom, tjerajući pljuvanje da me podmaže.

Zatim je ustao i zario kitu duboko u moje dupe. Priznajem, to se moglo učiniti s malo više finoće, i stisnula sam čeljust pokušavajući ne vikati na iznenadnu invaziju. Jebi se mama svršavanje po licu Odmah je počeo jebati moju vrišteću guzicu, a ja sam zgrabila kamen, pokušavajući pronaći nešto za što bih se mogla uhvatiti. Uspio sam samo ostrugati prste. Držao me dolje dok me ševio jako i brzo, i brzo se počelo osjećati dobro - stvarno dobro. Kuta mi je postajala tvrda i curilo mi je tako dobro. Zabijao mi je kurac u gromadu dok me ševio i nadala sam se da neću krvariti kad završimo, ali nije me bilo briga.

Snažno me ševio nekoliko minuta prije nego što mi je drugi put nabio dupe. Nakon toga se izvukao i zagazio u vodu da opere kurac. Izašla sam iz hlača, skinula majicu i izašla s njim. Iznenadio me kada je zakoračio iza mene i isprao mi guzicu, trljajući spermu snažnim prstima. Njegova sperma nastavila je izlaziti iz moje guzice u kuglicama i nastavio ih je skidati. Njegov nježan dodir očvrsnuo mi je kurac i mahao na vjetru. Posegnuo je okolo i pomilovao ga, a ja sam odmah ispucala potoke sperme u rijeku. Zatim je nježno isprao moj kurac i jaja.

Obojica smo se vratili na obalu, a on se vratio u svoj čučanj čekajući da se ponovno osuši. I ja sam čučnuo, ali sam znao da ne mogu dugo zadržati položaj. Nasmiješio se i počeo mi Dlakava maca velika pitanja. Želio je znati nešto o mom životu, zašto sam ovdje hodajući po stazi, jesam li oženjen (nosio sam prsten) i čime sam se bavio. Nikad me nije pitao zašto sam mu se obratila i nisam sigurna da bih dobila odgovor.Ali taj ludi čin rezultirao je ludim seksom sa zgodnim muškarcem, a to je bilo puno više nego što sam očekivala kad sam krenula u svoju popodnevnu šetnju šumom.

Kad smo se osušili, obukli smo se i vratio sam se na stazu. Na kraju će pronaći novac koji sam mu ostavio u džepu hlača, dovoljan za nekoliko obroka ili možda za jedan obrok i bocu. Što god mu treba.