Besplatni materijal za slike tinejdžerskih lezbijki

Kako početi, kako početi. Da detaljno opišem svoj sretan život prije nego što se sudbina udostojila učiniti me tužnim starim Zmajem, prije nego što sam ponovno pronašao razlog za život.

Prvi put Dnevnik masturbacije je sreo prije devet godina, na svom prvom putovanju preko mora, u Maleziju. Sletio sam u Penang prije samo dva dana i lutao sam po jednom od mnogih gradskih trgovačkih centara kad sam slučajno naišao na malu knjižaru. Ušavši unutra, počeo sam pregledavati mnoge malajske, kineske i nekoliko zapadnjačkih naslova prisutnih na prepunim policama, i nagomilanih na podu, a ova ljupka mala malajska djevojka mi je prišla i upitala me vrlo tihim glasom "Mogu li vam pomoći?"

Nasmiješio sam se i uz blagi pogled prema njezinoj dotjeranoj figuri u svilenoj haljini u stilu kimona koju je nosila, odmahnuo glavom. "Samo gledam, hvala." Uzvratila je osmijeh, i jasno poput zvona, sjećam se da je trgovina bila osvijetljena, kao da ju je obasjala sunčeva svjetlost.

Nasmiješio sam joj se kad se okrenula kako bi pomogla drugom kupcu i nastavio pregledavati. Nekoliko minuta kasnije, čuo sam blagu tučnjavu, i kad sam promolio glavu iza ugla, vidio sam kako ju je druga mušterija grubo gurnula u policu, koja se prevrnula, ili bi da nisam stavio leđa i noge da je zaustavim, i lagano ga vratio na mjesto, izgubivši pritom oko dva reda knjiga na mene.

Dok sam se uspjela osloboditi, nasilna mušterija je izjurila, a vlasnik trgovine je bio užurban posvuda okolo, crven u licu, ljutito režeći na nju dok je mahao rukama na moje očito stanje i hrpu knjiga. preko poda do mojih nogu. Kako su pričali kantonski normalnom brzinom, nisam imao priliku pratiti razgovor, ali ona je samo kimnula, svako toliko izgovarajući kantonsku riječ za 'da' dok ju je on verbalno grdio, a zatim ju je oštro pljesnuo po uhu i odjurio natrag u njegov ured, pokazujući joj da počisti nered koji je 'ona' stvorila.

Pogledala me, očiju blistavih od suza, i sagnula se na jedno koljeno da počne uzimati knjige.Osjećao sam se loše što nisam ništa rekao, iako se cijeli incident dogodio za manje od minute ili tako nešto, pa sam kleknuo i pomogao joj da pokupi neke knjige, dobivši zahvalan osmijeh kao uzvrat za moju pomoć. Brzo smo počistili nered i pronašao sam knjigu koju prije nisam vidio, djelo Arthura C. Clarkea koje je, na moje čuđenje, on potpisao. Još uvijek imam tu knjigu na polici.

Otišao sam do pulta i platio, opet se sramežljivo nasmiješivši, i okrenuo se da odem kad sam čuo oštru razmjenu iz stražnjeg ureda. Savladala me znatiželja, otišao sam do pregrade i pogledao unutra. Ono što sam vidio fasciniralo me i zauvijek me stavilo u sfere spankofila.

Njezin je šef očito zaključio da verbalno režanje nije dovoljno, pa je smatrao da je fizička kazna sasvim u redu. Bila je nagnuta nad radni stol, odjeća oko struka, donje rublje oko bedara, a on je vitlao nekakvim tankim štapom. Dok sam gledao, udario ju je pet puta, vrlo snažno. Svaki je uzrokovao plač u znak prosvjeda, osim što se očito ugrizla za jezik ili tako nešto, jer je samo glasno zastenjala pri svakom udarcu. Mogao sam jasno vidjeti brazde koje su joj se uzdizale na stražnjoj strani pri svakom potezu tanke trske. Položio je posljednji udarac, zatim brzo spustio štap i ponovno zarežao na nju. Očito znak za nju da ustane, i naravno, u žurbi da se smanjim, napravio sam neku vrstu buke i iako me nije mogao vidjeti, čuo sam kako je uzdahnula i znao da me je opazila.

Izašla je manje od minute kasnije, vidjela me kako stojim ondje, stežući svoju torbu i nasmiješila se, a suze su joj još curile iz natečenih očiju. Otišla je iza pulta i uzela torbu, zatim prošla pokraj mene i došla do vrata. Besplatni materijal za slike tinejdžerskih lezbijki Prošla je, zatim stala i pogledala me. Nisam se pomaknuo, a ona je pokazala da želi da je slijedim. Poslušao sam, zbunjen i uzbuđen onim što sam vidio.

Odvela me do malog parka, uglavnom praznog u ove kasne sate, i vrlo oprezno sjela na travu. Sjeo sam nasuprot nje i samo smo se gledali nekoliko minuta.

"Vidiš što se dogodilo?" Pitala je konačno, tihim glasom.

Kimnuo sam. "Jesi li dobro?"

Nasmiješila se. "Boli me, ali mi je bolje."

"Kako se zoveš?" upitao sam je nakon još jedne stanke.

Pocrvenjela je, ali mi je rekla svoje ime, a ja sam joj rekao svoje.

Sljedećih smo sat vremena razgovarali o svemu što smo mogli imati, a do kraja tog sata oboje smo se osjećali vrlo ugodno jedno uz drugo. No, padao je mrak, a ova preslatka 18-godišnjakinja morala je kući ili bi se njezini roditelji jako zabrinuli. Otpratio sam je do autobusne stanice i gledao je kako ulazi u autobus s obećanjem da ćemo se ponovno naći sljedeći dan.

Tijekom sljedeća dva tjedna postali smo jako dobri prijatelji i konačno sam otišao do njezine kuće upoznati njezinu obitelj. Mrzili su me, mogao sam reći. Ne na način na koji su se ponašali oko mene, već na način na koji su gledali moju ljubav. Zajedljivi pogledi koje je upućivala majka, ljutiti pogledi oca i brata, zlobni i podrugljivi pogledi sestara.

Odlučio sam na tom sastanku da im je odvedem. Bio sam tada u mladosti, tražio sam ljubav i našao sam je. Budući da sam neovisno obogatio dobitak na lutriji, mogao sam raditi što sam htio, nisam se morao okupljati ni s kim drugim, i još uvijek ne moram.

Sljedećeg jutra, oko 3 sata ujutro, probudila me zvonjava telefona u mojoj hotelskoj sobi i javio sam se. Noćni službenik mi je rekao da je jedna vrlo uzrujana mlada Prvi put dolje i da želi doći gore. Rekao sam ne, odmah ću sići. Navukao sam piže i ogrtač, zatim sišao dolje i zatekao je kako stoji u predvorju, u voluminoznoj kožnoj bomber jakni koju sam joj dao. U jakni je izgledala sićušno, stisnuta uz vanjski svijet. A kad sam se pojavio, doletjela je do mene, čvrsto me zagrlila i briznula u plač.

Uspio sam je vratiti u svoju sobu i smirio sam se prije nego sam primijetio dvije važne stvari. Na sebi je imala samo majicu ispod sakoa, a stražnjica joj je krvarila. Nije bilo ni čudo što nije htjela sjesti, jer sam je natjerao da legne na krevet na trbuh i skinuo jaknu da vidim njezinu stražnjicu gomilu crvenih i ljubičastih rana, a krv je curila između nekoliko njih.

Odmah sam otvorio torbu, izvadio dvije tablete aspirina, otopio ih u čaši vode i natjerao je da sve popije. Činilo se da ju je to smirilo i prestala je biti toliko nervozna. Što je djelomično bilo zbog činjenice da je prvi put bila polugola i sama sa mnom umjesto mene.

Izvukao sam priču iz nje u napadima. Kad sam otišao, rekla je roditeljima i obitelji da joj se jako sviđam i da me želi ponovno vidjeti. Otac joj je rekao Ne. Majka joj je rekla da ne bi trebala gledati stranca poput mene za svog budućeg muža. Udati se unutar svoje vrste. Rekla je da želi biti sa mnom i da joj se ne sviđa dečko kojeg su joj odabrali. A njezin je otac pobjesnio.

Majka ju je skinula, povukla hlače i gaće s nje, držala ju je nad stolom, a otac ju je udario štapom previše puta da bi se moglo nabrojati. Na kraju se uspjela osloboditi, zgrabila moju jaknu i pobjegla u noć. Hodala je oko pet sati cijelim putem iz predgrađa u srce grada dok nije završila u mojoj hotelskoj sobi.

Tamo sam donio životnu odluku i telefonirao par ljudi. Mira Furlan Prvi put Zatim sam je smjestio u krevet i uspio je natjerati da zaspi, dok sam ja tu noć spavao na stolcu.

Sljedećeg jutra, kad se konačno probudila, već sam bio budan više od sat vremena, a ona je imala novu odjeću za obući, lijepu haljinu i neke vrlo mekane gaćice koje su joj dobro pristajale, ali dovoljno labave da ih ne boli za par najmanje sati.

Imali smo poslugu u sobi koja je donijela doručak, i iako je fino jela, znao sam da je mnogo gladnija nego što je mislila, jer je pojela sve što sam stavio pred nju.

Nakon doručka smo razgovarali, sve do ručka i do oko 15 sati smo samo pričali. I odlučila je prihvatiti moju ponudu i udati se za mene. Imali smo ceremoniju te večeri, u konzulatu gdje sam potpisao potrebne papire da joj otvorim put za dobivanje državljanstva u mojoj odabranoj zemlji. Budući da sam bio multinacionalac, imao sam tri putovnice, uključujući i vrlo rijetku putovnicu UN-a koja mi je teoretski omogućila da uđem u bilo koju zemlju UN-a samo pod njezinom milošću. Nominirao sam Australiju kao državu njezinog državljanstva, jer je tamo bilo jedno od mojih radnih mjesta, a sviđala mi se i klima u Sydneyu.

Tu smo večer konzumirali našu ljubav na tradicionalan način, ali modificirano. Legla je na bok, a ja sam jako pazio da je ne dotaknem još uvijek bolnu stražnjicu. Kao što sam već znao, bila je djevica, a ja nisam bio daleko od toga, jer sam u mladosti imao samo jednog prethodnog partnera. Sljedećeg jutra, kad smo se probudili, pogledala je u mojim očima tražeći ponovnu potvrdu ljubavi, a ja sam joj odgovorio istom mjerom, na njezino ogromno zadovoljstvo.

Bili smo vrlo sretni otprilike dva tjedna nakon toga, zacijelila je samo s vrlo tankom linijom ožiljaka koji su izblijedjeli tijekom sljedećih nekoliko mjeseci dok se nisu izgubili iz vida. Ali onda smo naišli na malu prepreku. Cijeli smo dan kupovali, birali odjeću i druge stvari, a ja sam bila jako umorna jer sam pola noći bila budna dogovarajući poslovni dogovor s jednim od mojih malajskih kontakata. Iako je to znala, svejedno je inzistirala da izađemo u kupnju do otprilike 18 sati sljedećeg dana. Do kraja sam bio mrtav umoran i na kraju sam je uvjerio da se moramo vratiti u hotel kako bih se mogao odmoriti. Zatim je učinila prvu od svojih zločestih stvari. Dok smo odlazili, zastala je da pogleda u izlog, i dok sam ja uzdisao, nestala je u dućanu.

To je bila kap koja je prelila čašu, osjetio sam val adrenalina kako me prožima dok je moj umor ispirala oluja ljute frustracije i ušao sam u trgovinu gdje je ona držala haljinu uza se i gledala se u ogledalo. Primio sam je za nadlakticu i izvukao van. Počela se buniti, ali je prestala kad sam je pogledao i shvatila je da je pretjerala. Tiho smo sjedili u taksiju za povratak u hotel, ali nisam joj pustio ruku, samo sam popustio stisak. Stalno me pogledavala, ali nije dobila ništa zauzvrat. Kad sam se vratio u svoju sobu, povukao sam je i gurnuo na krevet, gdje je dvaput odskočila prije nego što je završila negdje blizu sredine. Kleknula je na krevet gledajući me dok sam ljutito otkopčavao košulju i Besplatna tinejdžerska priča, skidao ih i bacao na stolicu.

"Žao mi je, draga." Rekla je.

"Ne nisi." Odgovorio sam. "Da ti je bilo žao, ne bi to učinio. Znao si da sam proveo pola noći razgovarajući o tom dogovoru s Yanom. Kad sam rekao da sam umoran, trebao si odlučiti otići. Ne smeta mi ako ideš sama u kupovinu, dušo. Ali ako si Teen iskreni blog mnom, onda kažem kad završimo. Jesmo li jasni?"

Spustila je glavu i kimnula. "Razumijem i oprosti, mužu."

"Dobro." rekao sam dok sam svlačio hlače i stavljao ih uz košulju. "Sada se pomakni da mogu leći i malo odspavati. Možeš raditi što god želiš, dušo. Moram spavati."

Promeškoljila se i izgledala zbunjeno. Prvi put pijano jebanje "To je sve. Sve što ćete učiniti?"

Podigao sam pogled prema njoj, zatim se okrenuo na bok, naslonivši glavu na lakat. "Što još postoji, draga. Znala si da si pogriješila i nećeš to ponoviti. Kraj rasprave."

Odmahnula je glavom. "Ne. Nema kraja. Ja - ja loša djevojka, ja zločesta djevojka."

"Ne, nisi, ti si samo. sretan u kupovini." Odgovorio sam.

"Ne. Ja sam loša djevojka. Ti me kažnjavaš." Rekla je, izgledajući vrlo zbunjeno i povrijeđeno.

Sjela sam. "Hoćeš da te kaznim. Što. da te pretučem. Išljakam?"

Kimnula je glavom. “Ne želim, ali ja sam loša djevojka.To je ono što se događa zločestoj djevojci. Dobila je batine, a onda je opet dobra djevojka."

"Ako ne želiš da te udarim, draga. Neću te udariti. Ne želim te povrijediti." rekla sam.

Kao odgovor, ustala je s kreveta i skinula odjeću, zatim legla na krevet licem prema dolje. Nakon minutu ili tako nešto, zgrabila me je za ruku i njome se dvaput pljesnula po stražnjici. "Pljuska." Rekla je, s odlučnošću u glasu.

Podigla sam obrve, ali sam onda slegnula ramenima. To je ono na što je navikla, prema onome što sam već znao. Pa .zašto ne. Kleknuo sam pokraj nje i počeo je udarati po stražnjici, udarajući svaki obraz u kvadrat, sa strane, udarajući oba obraza odjednom, udarajući po donjem dijelu njezine stražnjice, itd. Udarao sam je snažno, dosljedno, sve dok mi ruka nije trnula, a njezina stražnjica pokazivala je lijepu crvenkastu nijansu ispod njezine café-o-lait kože.

Nikada nije plakala; ali bilo je očito, kad sam legao i ona se omotala oko mene, da želi biti fizički kažnjena za svaki prekršaj za koji je odgovorna. Vodili smo ljubav sa strašću te večeri kakvu nikad prije nisam osjetio i po prvi put sam pojebao ženu u guzicu. Bio je to vrlo dominantan osjećaj, osjećaj intenzivnog posjedovanja. Oboje smo znali, dok sam klizio u njezin stražnji prolaz, da to simbolizira njezino potpuno odricanje od 'sebe' kao pojedinca i spajanje naša dva života u jednu silu. Bilo je to nešto poput potpunog povjerenja - prepustila mi se potpuno, bez straha i vjerovala da je neću povrijediti ili nanijeti emocionalnu bol.

Sljedećeg je jutra promotrila svoju išaranu stražnjicu u zrcalu do poda, napućivši usne i stidljivo se osmjehujući, ali nije rekla ništa.

Nekoliko tjedana kasnije dovršio sam posao u Maleziji i imao sljedeći ugovor u Indiji, pa smo spakirali svoje stvari i uskoro bili u avionu za Bombay.Budući da je to bio njezin prvi let avionom i njezino prvo putovanje izvan svoje domovine, bila je vrlo nervozna, ali uspio sam je održati mirnom tijekom okretanja i uzlijetanja aviona, iako me je tako čvrsto zgrabila za ruku da su mi nokti probili kožu i ostavio male krvave tragove u obliku polumjeseca.

Kad je bila u zraku, ponovno se smirila, priviknuvši se na čvrstoću zrakoplova, pa se čak usudila pogledati kroz prozor u zemlju koja je brzo prolazila ispod krila.

Dok smo sjedili u prvoj klasi, posada nas je vrlo lijepo tretirala, a nakon prvog obroka prigušili smo svjetla i pripremili smo se za spavanje. Gurnuvši naslon za ruku, privukao sam svoju dragu ženu k sebi i oboje nas umotao u jednu od zrakoplovnih deka, s glavom na jastuku, s njom sklupčanom u mom krilu s glavom na mojim prsima, oboje smo zaspali prilično lako.

Bombay je bio rupa. Prljavo, prljavo, puno siromaha koji prose i prekriveno prljavštinom i raspadanjem. Nije mi se sviđalo biti tamo čak ni tri kratka tjedna koja su bila potrebna, ali moja žena je mrzila to mjesto i odbijala je napustiti naš hotelski apartman iz bilo kojeg razloga. Nisam je krivio. Čim je moj posao završio, otišli smo do moje sljedeće kontaktne lokacije, Saudijske Arabije. Imao sam pet tjedana rada sa sustavima glavnog računala u rafineriji nafte.

Saudijska Arabija je bila zastrašujuće mjesto. Budući da su napetosti još uvijek bile visoke nakon Zaljevskog rata, bili smo oprezni, a ja sam bio pretjerano zaštitnički nastrojen prema svojoj azijskoj nevjesti. Većina Saudijaca je azijske žene tretirala kao robinje, a na moju su ženu gledali samo kao na sluškinju, unatoč mojim postupcima prema njoj.

Sjećam se jedne svečanosti na kojoj smo bili, gdje sam se sastao s nekim od važnih investitora rafinerije i njihovim suprugama. Čim smo ušli, kompletno raspoloženje se promijenilo. Moja je supruga bila odjevena u savršenu satensku haljinu s otvorenim ramenima sa stotinama briljantnih kamenčića od oniksa, koji su tamnoplavu boju naglašavali svojom crnom poput zrcala svijetlom.Nažalost, nijedna od ostalih supruga nije imala haljinu tako 's stilom' iako je većina bila prepuna nakita i dragog kamenja.

Večera je prošla glatko, ali su se neke druge žene potrudile da osramote ili ponize moju ženu, na moje veliko negodovanje, ali na zabavu njihovih muževa. Najgore je bilo kada je jedna od Saudijki pozvala svoju sluškinju, za koju se ispostavilo da je Malajka. Rom price Pred okupljenim uzvanicima oštro je govorila djevojci o nekoj ozljedi, zatim ju je okrenula i muževim štapom nekoliko puta udarila jadnu djevojku po Smiješni seksualni razgovori i zadnjici, od čega je djevojka pala na koljena od bola i suza.

Još uvijek se sjećam njenog komentara prema svima, ali posebno prema mojoj ženi.

"Ova zna svoje mjesto, na koljenima u prisustvu svojih boljih."

Otišli smo vrlo brzo nakon tog incidenta, što sam pristojnije mogao, ali uvjerivši se da moj domaćin zna moje neodobravanje. Odbio sam sve buduće pozive, završio posao i dva tjedna nakon toga smo napustili Saudijsku Arabiju. Tamo se nikad nisam vratio, iako su neki od ponuđenih ugovornih poslova bili jako precijenjeni za moje Šokantna tinejdžerska priča Prvo tinejdžeri se dogodila katastrofa i moj život kakav sam poznavao završio je. U vatrenom sudaru na rubu usamljene autoceste, u udaru zgužvanog metala i spaljene gume, ona je nestala, a ja sam bio fizički neozlijeđen. Emocionalno sam bila totalna olupina. Napustio sam Maleziju, jedva svjestan što radim, i otišao u Australiju, biti sa svojom obitelji. Trebale su još tri godine da se oporavim i počnem primjećivati ​​druge ljude te sam se ponovno zaljubila i ponovno oženila. Ona ne dijeli moju strast za disciplinom, pa je više ne prakticiram, ali imam svoja sjećanja, i možda je to najbolje, sjećanja mogu biti najjači afrodizijak od svih, ako se s njima pravilno postupa.

8 komentar na “Besplatni materijal za slike tinejdžerskih lezbijki Prvi put price