Teen Barbie cumming

Svi likovi u ovoj priči su izmišljeni i svi koji se upuštaju u seksualne aktivnosti stariji su Najbolja bračna agencija u Ukrajini 18 godina. Nadam se da ćete uživati ​​čitajući je!

Ovo je moja prijava za natjecanje Summer Lovin'.

Ova priča može stajati samostalno, ali slijedi nakon druge serije, 'Blizanci s druge strane ulice'. Prethodna serija nije obavezna za čitanje, ali čini ovu priču potpunijom ako to učinite.

Želim zahvaliti Guinahartu što je pristao nastaviti uređivati ​​moj rad. Napravio sam neke izmjene nakon što je ona ispravila moj rad, tako da su sve pogreške koje sada nađete isključivo moje.

Nadam se da ćete uživati ​​u ovoj zabavnoj priči!

**********************************************************

Smiješna je stvar željeti nešto čega više nema. Kod mene je to prvi put došlo s bivšom ženom, nakon što me ostavila. Sada dolazi u obliku mojih susjeda, blizanaca s kojima sam nedavno provodio dosta vremena. Nas troje smo se stvarno povezali i moram reći da je prošlo ljeto bilo jedno od najboljih razdoblja u mom životu.

Nakon što su na jesen otišli na koledž, sljedećih sam nekoliko tjedana proveo samo družeći se kao neženja. Izašao bih van sa svojim poslovnim prijateljima, obično samo u našem omiljenom Irish Pubu niz ulicu. Imao sam nekoliko spojeva s nekim damama koje sam upoznao, ali ni s jednom ništa nije uspjelo. Nemojte me krivo shvatiti, nekolicina s kojima sam imao seks bili su nevjerojatni, ali uvijek se činilo da im nedostaje osobnosti.

Znam da nisam najzgodniji dečko na planeti, ali sam uvjeren da sam barem u toj kategoriji. Jednom, davno, moja mi je bivša žena rekla da svi njezini prijatelji misle da imam oko 7 ili 8 godina. Znao sam da dečki ocjenjuju žene po izgledu, ali do tog trenutka nisam imao pojma da su žene jednako nepristojan, ako ne i gori, nego što muškarci mogu biti. Hej, još sam učila.

Kad su došli praznici, blizanci su se vratili iz svojih škola, na zimske praznike. Nisam ih imao puno prilike vidjeti, osim mahanja dok su dolazili i odlazili. Ipak sam dobio poruku od Teri.

Sretan Božić Johne

Nadamo se da ste topli!

;)

Kratka, ali slatka poruka, podsjetila me na naše zajedničko vrijeme. Vrijeme koje smo proveli bilo je sjajno i žudio sam za njima. Sad sam poželio da sam zamolio Teri da mi bude djevojka, ali morao sam si priznati da bi zbog njezina života na koledžu bilo prilično teško ostati vjeran. Dakle, racionalizirao sam, ovako je Slika afričke pičke bolje.

Život je išao dalje i nakon praznika sam bio zaokupljen poslom više nego ikad prije. Za, činilo se, nekoliko dana, proljetni praznici bili su udaljeni još samo tjedan dana. Razgovarao sam sa svojom susjedom, Marie Rios, i odlučio sam je pozvati na spoj. Teen Barbie cumming Djelovala je kao zanimljiva žena, i prokleto je bila prekrasna.

Otišli smo na večeru i kino, što je učinilo ugodnu večer. Dobro smo se slagali, ali osim njezine ljepote, nije bilo prave iskre. Mislim da je i ona mogla reći, pa smo završili. Sljedećeg sam dana, dok sam bio na poslu, razmišljao o stvarima koje bih mogao obaviti tijekom proljetnih praznika.

Nakon što mi je nekoliko opcija proletjelo kroz mozak, odlučio sam da je putovanje u redu. Ponovno sam zakopao svoj mentalni 'popis mjesta' mjesta koja sam želio posjetiti. Sjetio sam se da sam, prije nego što smo se razišli, oduvijek želio odvesti svoju bivšu ženu u posjet Napa Valleyju, dolje u Kaliforniji. U to je vrijeme to za nas zvučalo kao vrlo romantičan bijeg. Odlučio sam da će to biti moje odredište ovog ljeta.

Sada, nisam namjeravao nazvati svoju bivšu i zamoliti NJU da ide sa mnom, pa sam bio zapanjen. Trebam li ići sam ili zamoliti nekoga s kime ću ići. Pomislio sam na Teri, ali ona je još uvijek bila odsutna u školi, ili možda čak na nekoj 'normalnoj' lokaciji za proljetne praznike na fakultetu. Pretpostavljam da bi, budući da je bila u Georgetownu, bila Myrtle Beach. Dovraga, tamo bih otišao, da sam na njezinom mjestu.

Hmmm, uvijek bih joj se mogao pridružiti. Možda je to bila dobra ideja. Kad bolje razmislim, možda nisam star, ali bih se svejedno osjećao jako staro da se motam oko sve te mlađe djece s fakulteta. To bi moglo biti u najmanju ruku neugodno. Vratio sam se ideji o Napi i shvatio, koji vrag. Odlučila sam nazvati Marie.Barem smo se slagali, makar budućih svadbenih zvona nije bilo na vidiku. Mogao bih učiniti i gore od romantičnog putovanja s lijepom ženom koja me prati.

"Bok, Marie, John je. Samo sam se pitao imaš li kakvih planova za sljedeći tjedan?"

"Hej, Johne. Sljedeći tjedan. Hm, još nisam siguran. Pretpostavljam da radim. Zašto pitaš?"

"Pa, ako se ne bojite previše mog potencijala uhode, razmišljao sam o posjetu Napa Valleyu, dolje u Kaliforniji. Oduvijek sam želio ići i čuo sam da imaju neke od najboljih tura za kušanje vina u zemlji. Pitao sam se želiš li mi se pridružiti. Ja kupujem!" uzviknuo sam sa smiješkom, kao da je TO vidjela preko telefona.

Nastala je stanka. Pitao sam se razmišlja li o putovanju ili o činjenici da sam spomenuo potencijal uhode. Još uvijek nisam doista znao koje su njezine granice, pa je to bilo kockanje.

Izdahnula je, a zatim, "OK, ideš. Učinimo to. Nisam imala stanku otkako sam se preselila ovamo, i stvarno bi mi dobro došla."

"Sjajno!"

Dogovorili smo se da krenemo iduće nedjelje, kako bismo barem tri dana proveli u obilasku vinarija i jednostavnom opuštanju. Ceca Medicinski Bila sam malo nervozna, ali uglavnom zato što nisam mislila da sam u njezinoj ligi. Znao sam da nisam klošar, ali ona je sama bila u sasvim drugoj kategoriji.

Ona je bila sama definicija egzotične ljepotice. Imala je gotovo maslinastu kožu, a uz to je išla i crna kosa. Njezine tamne oči boje lješnjaka bile Ebony pussy sok upečatljive i lako je mogla proći kao model za pistu. Bio sam u strahu što je ova prekrasna žena pristala poći sa mnom.

Odvezao sam nas do zračne luke i let je bio ugodan. Cijelo putovanje bilo je lijep paket aranžman koji sam pronašao na internetu, tako da su svi detalji putovanja bili unaprijed dogovoreni. Nakon što smo sletjeli, uslijedio je prijevoz koji nas je odveo do hotela. Bilo je to prekrasno mjesto, zvano Bardessano, u Yountvilleu. Kako nikad nisam bio u ovom kraju, oduševio sam se.Imala je raspored u gotovo japanskom stilu, s kratkom, kamenom fasadom i popločenim šetnikom kroz sredinu. Stazu je s obje strane okruživala mala, njegovana živica. Bile su tu fontane, male kamene formacije i opća aura mira. Ovo je mjesto bilo poput velike verzije vodopada za meditaciju.

Ne želeći biti drzak, rezervirao sam nam dvije sobe, svaka s bračnim krevetom. Barem su bili u susjedstvu, za svaki slučaj. Nakon što smo se smjestili, napustili smo imanje i lagano prošetali dobro korištenom stazom. Ta su brda bila kombinacija zelenog grmlja i suhog, gotovo pustinjskog tla. Tako kontrastne boje, bio sam zadivljen. Mislim da je i Marie bila.

Lagano smo razgovarali, uglavnom o tome što nam se sviđa, a što ne, ništa preduboko. Zaista sam uživao slušajući je, govoreći o njezinoj strasti prema izvedbenim umjetnostima. Dok je sunce zalazilo za sljedeću padinu, stali smo i sjeli na veliku ravnu stijenu.

"Marie, samo sam ti htio još jednom zahvaliti što si pošla sa mnom."

"Johne, ne moraš mi zahvaljivati. Ja moram tebi zahvaljivati ​​što si me doveo. Ovo mjesto je čarobno."

"Drago mi je da uživate. Sutra bi trebalo biti još bolje. Vozit ćemo se 'Napa Valley Wine Train', za koji sam čuo da je sjajan način za razgledavanje krajolika, dok kušate neka od najboljih vina u okolici ."

"To zvuči lijepo, Johne."

Sjedili smo u tišini nekoliko minuta, sjedeći jedno pored drugog, dok je veliki kamen polako ispuštao svoju toplinu. Dok su nas obavijale zavjese tame, stisnule smo se bliže jedna drugoj, a ona je položila glavu na moje rame. Toplina njezina obraza uz mene i mjesec koji se polako diže na horizontu, doista su stvorili raspoloženje. Marie mi je ovila ruku oko leđa i čvrsto se stisnula uz mene. Osjećao sam se luksuzno i ​​nisam želio da završi.

Napokon se počelo hladiti, a jedini zvuk koji se čuo bili su cvrčci cvrčaka u daljini.Na kraju sam okrenuo lice prema njoj i poljubio je u vrh glave. Držala me čvrsto uza se, kao da će pasti sa stijene bez našeg zagrljaja. Tresla se upravo u tom trenutku, i ako nisam znao bolje, osjećala se kao da plače.

"Marie, jesi li dobro. Što nije u redu?" upitala sam zabrinuto.

Prestala se tresti, šmrcnula i posegnula da obriše oči nadlanicom desne ruke. Medicinski mašina za jebanje Malo se uspravila i pogledala me pomalo podbuhlim crvenim očima.

"Johne, ovo je apsolutno divno, a ja ne zaslužujem ništa od toga. Ja sam tako užasna osoba." Zamalo se opet slomila, ali je vidno suzdržala jecaje.

Zurio sam u nju u nevjerici. Kako je ovo ljupko stvorenje moglo biti tako nesigurno u sebe?

"Kako to možeš reći. Ti si jedna od najslađih osoba koje poznajem. Zabavna si, lijepa i tako draga prema svima."

Skoro se nasmijala, "Ne bi rekao tako lijepe stvari da znaš kako sam bila grozna." Zastala je, povukla ruku oko mog struka i čvrsto stisnula ruke. "Bio sam prije Bbw booty poppin, za Devonte Williams, još u Chicagu."

Htio sam joj postaviti pitanja, poput toga kako je biti u braku Početna stranica dodaj tinejdžera bivšim NFL igračem, ali sam zaključio da to vjerojatno nije najbolji smjer u tom trenutku. Ovo bi bio njezin razgovor, budući da je zvučalo kao da treba nešto skinuti s grudi.

"Johne, prevarila sam muža, a on se zbog toga razveo od mene. Ne krivim Devontea, ali još uvijek mi jako nedostaje. Bila sam budala. Imala sam sve i uzimala sam to zdravo za gotovo. "

Sada je ponovno počela jecati i nagnula se Besplatni xxx cam chat mene, pa sam je omotao rukom oko ramena. Tresla se nekoliko minuta, a ja sam je samo držao da to prođe. Osjećao sam se zbog nje, držeći se tako užasne krivnje. Sada sam također bio malo zabrinut, s obzirom na to kako me moja bivša žena prevarila. Njezino priznanje podsjetilo je na Ekstremni fetiš blog strašnu noć kad me žena ostavila. Brzo sam ga odgurnuo u stranu. To je bila prošlost i ništa nisam mogao učiniti u vezi s tim.

Ljudi zaslužuju drugu priliku, ali također nisam bio siguran želim li se uozbiljiti s nekim tko je već prevario nekoga koga je tvrdila da voli. Samo sam je držao i dao joj do znanja da će biti u redu. Sjedili smo na stijeni još tridesetak minuta, dok se nije smirila.

"Marie, to zvuči bolno, ali moraš ići dalje. Imaš puno toga za sebe i trebala bi gledati naprijed, umjesto unatrag."

"Hvala ti, Johne, to mi je trebalo."

Ustali smo, vratili se u svoje sobe, a ja sam imao isprekidane noći, ispunjene snovima o goloj Marie. Pretvorilo se u noćnu moru kad su u prostoriji bili drugi muškarci, postrojeni za svoj red. Probudio sam se uz drhtaj i shvatio da se znojim.

Ustao sam iz kreveta, pojačao klima uređaj i otišao u kupaonicu. Stao sam ispred umivaonika, poprskao lice vodom i pogledao se u ogledalo. Koji je to kurac bio. Bio sam i uzbuđen i uništen tim snom/noćnom morom. Nisam imao želju proživjeti tu noćnu moru stvarno, nikada. Ovo mi je postajalo previše stvarno.

Vratio sam se u krevet i našli smo se na doručku sljedećeg jutra. Bio je to lagani namaz, od voća i peciva, soka i vrlo bogate kave. Tiho smo jeli, nijedan nije znao što reći drugome. Napokon je razbila čaroliju.

"Johne, htjela sam se ispričati za sinoć. Stvarno nisam htjela biti toliko emotivna, ali samo sjediti s tobom podsjetilo me na nježnost koju sam dijelila sa svojim bivšim."

"Marie, u redu je, stvarno. Samo mi je drago da se jutros osjećaš bolje", rekla sam sa smiješkom. Stvarno nisam imao pojma što drugo reći.

Uzvratila nam je osmijeh i završili smo doručak. Vožnja vlakom tog dana bila je jedinstvena, ali u konačnici ne onakva kakvu sam očekivao. Vozili smo Debela sočna guza u jednom od salonskih automobila i uživali u vinu. Vlak je neko vrijeme vozio uz autocestu, koja nije bila baš zanimljiva, ali ubrzo se otvorio prekrasan krajolik vinograda na niskim valovitim brežuljcima.

Na kraju smo izašli iz vlaka i kušali još vina prije nego što smo ušli u autobus za povratak. Autobus se dva puta zaustavio kod vinarija radi dodatne degustacije. Kad nas je autobus vratio, oboje smo osjećali posljedice opijanja tijekom dana.

Slijedio sam Rob i veliki debeli stazom, do vrata njezine sobe. Kad ga je otvorila, okrenula se i čvrsto me zagrlila. Bilo je toplo i privlačno, ali nažalost više sestrinski nego romantično. pornografija price U tom sam trenutku znao da ona i ja nikada nećemo biti par i s tim sam se slagao. Držao sam zagrljaj koliko god je htjela, a onda se odlijepila od mene i otišla u svoju sobu.

Vratili smo se kući dva dana kasnije, nakon što smo se zajedno dobro zabavili. Nakon što smo se oboje usmeno složili da ćemo vjerojatno biti bolji prijatelji nego par, istinski smo uživali u međusobnom društvu. Ispričala mi je sve o svom djetinjstvu i svojim snovima da i dalje ima obitelj. Ispričao sam joj o svojoj bivšoj ženi, vojnoj prošlosti i sadašnjem poslu. Oboje smo se složili da je to bilo sjajno putovanje.

Život se nakon tog odmora vratio u normalu, a vrijeme sam provodio popravljajući stvari po kući, kad nisam bio na poslu. Bližila se jesen, a ja sam pomislio na svoje roditelje. Ponekad bih razmišljao o njima, io svim stvarima koje nisu stigli učiniti ili vidjeti, jer su umrli kad sam imao samo devetnaest godina. Drago mi je što nisu uvidjeli moju pogrešku što sam oženio Sheri, ali i tužno što nisu poživjeli dovoljno dugo da vide unuke.

Proveo sam još jedan rođendan uglavnom sam, ali nije me bilo toliko briga. Lijepo sam ručao s Marie i proveo večer počastivši se 18 godina odležanim viskijem od malog slada. Gledao sam i jedan stari akcijski film, moj omiljeni Tango i Cash. Sada sam imao dvadeset pet, pa nisam baš vidio smisla brojati godine. Vjerojatno bih se svake godine od sada do smrti pretvarao da imam dvadeset dvije godine. Nasmijao sam se svojoj internoj šali.

Dan zahvalnosti je uvijek bio težak trenutak za mene, budući da su moji roditelji voljeli raditi veliku stvar oko toga. Kad sam bio tinejdžer, kuhali bi dovoljno hrane za vojsku, samo za nas troje. Kad sam bio vrlo mali, večerali bismo s maminom stranom obitelji, na prilično velikom okupljanju. Većina njih je prestala razgovarati sa mnom nakon smrti mojih roditelja. U početku sam bio ljut na sve njih, okrenuli su leđa obitelji. Upravo sam prihvatio da oni možda nisu bili pristojni ljudi kojih sam se sjećao iz djetinjstva.

Srećom, blizanci su bili kući iz škole na kratkom odmoru. Dobit će duži zimski odmor za nekoliko tjedana, ili su mi barem tako rekli. Oboje su svratili da me vide kad su ušli, a oboje su me nagradili poljupcem.

Katie je otrčala kući, dok je Teri odlučila ostati i posjetiti ih još neko vrijeme. Zatvorio sam i zaključao ulazna vrata, pa smo se strastveno ljubili na mom Medicinski. Kao da je prošlo samo nekoliko dana od našeg boravka na otocima, a žar između nas bio je jednako jak. Slomili smo se za zrak i samo gledali jedno drugome u oči.

"Bože kako si lijep", dahtala sam.

Njezin megawatt osmijeh mogao bi osvijetliti gradsku ulicu. "Hvala, i ti si meni nedostajao. Čini mi se kao da sam i ja nedostajao nekom drugom", rekla je, još uvijek se cerekajući, dok je osjećala moju pulsirajuću erekciju, zarobljenu u platnenom kavezu.

Uzvratio sam mu osmijeh i prešao rukama oko njezina vrata, gore iza ušiju, kako bih je nježno privukao za još jedan tinjajući poljubac. Naše usne kao da su stvorene jedno za drugo, a naši su jezici veselo plesali u tandemu.

Odmaknula se od mene, dobila zloban izraz lica i skočila.

"Zadnji u spavaću sobu, prvi silazi na drugu!"

"Varalica!" Vikao sam dok sam pokušavao sustići njezin oblik koji se povlačio. Da budem iskren, ionako nisam želio pobijediti. Trčala je niz moj hodnik hihoćući se. Pogled na njezinu guzicu i pomisao da se 'moram' spustiti na nju uistinu mi se nisu činili kao kazna.

Uletjela je u moju sobu, a ja sam joj bio za petama. fetiš uniformi Medicinski Odskočila je na krevet, a ja sam skočio na nju poput tigra koji juriša. Zacvilila je, dok sam joj jezikom i usnama napadao vrat. Dok sam joj radio na vratu, ruke su mi lutale prema dolje, sa strane njezine košulje. Uhvatio sam donji rub, povukao ga gore i s nje.

Završila je skidanje ostatka odjeće, a ja sam ponovno sjeo na pete. Pomogla mi je skinuti odjeću, a ja sam je poljubio. Počeo sam ponovno blizu njezina vrata i spuštao se do njezina trbuha. Ljubio sam vanjske strane njezinih bradavica, ne dodirujući te osjetljive izbočine. Usne su mi polagano pratile niz bočne strane obje dojke, završavajući oko njezina pupka.

Zadirkivao sam je jezikom, činilo se da je prošlo gotovo deset minuta prije nego što joj je konačno bilo dosta. Bila je toliko napaljena da me snažno zgrabila za potiljak i snažno me gurnula u svoje uplakane nabore. Bilo je teško disati, ali nije mi smetala ideja da umrem ovako. Bio sam u raju, a sudeći po njezinom jauku i ona.

Počela se grčiti i snažno mi udarila lice. Bila je prekrasna stvar, gledati je kako se migolji dok je dostizala taj nevjerojatni vrhunac. Valovi užitka koji su je zapljuskivali izgledali su nevjerojatno dok je i dalje drhtala. Pomaknuo sam se uz njezino tijelo i poljubio je kao da se nikada više nećemo poljubiti.

Ležimo zajedno dok se nije vratila iz stratosfere, a nakon toga smo vodili polaganu, nježnu ljubav. Prelazio sam prstima niz njezine ruke, kružeći njima po bradavicama i vanjskim stranama njezinih grudi. Usne su mi se spustile niz njezin vrat, pa preko ključne kosti, gore s druge strane. Ispružio sam jezik, lagano polizao iza njezina uha, i udario joj režanj, prije nego što sam ga nježno zagrizao. Na to je zacvilila, dok sam ja nastavljao napadati na cijelo njezino tijelo. Kretali smo se kao jedan i oboje smo dosegli svoj vrhunac u gotovo isto vrijeme. Osjećao se nevjerojatno.

Oboje smo bili vrlo sretno zadovoljni i nismo htjeli da se čarolija prekine.Nažalost, morala je ustati i vratiti se kući na svoju obiteljsku gozbu.

Pozdravili smo se i obećali da ćemo se vidjeti tijekom zimske stanke. Otišla je, a moj krevet nikad nije bio tako prazan. Svake sam večeri u glavi ponavljala taj trenutak koji smo dijelili. Bila je nevjerojatna i dopustio sam joj da ponovno ode iz mog života, a da joj nisam rekao što osjećam. Mislim da je i ona osjećala isto prema meni, ali još je bila na koledžu i znao sam kakvo bi to okruženje moglo biti bogato ciljano.

Opet se radilo, kao i uvijek pred praznike. Kad bi snijeg počeo padati u planinama, a temperature stvarno pale na sjeveru, imali bismo posla. Posao bi obično prestao gotovo sredinom prosinca. Ni ove godine nije bilo drugačije.

Došao je prosinac, a ja sam većinu sporih vremena radio od kuće. Radovao sam se Terinom dolasku kući, sada više nego prije. Jednog dana kad sam otišao u ured, vratio sam se kući do nje koja me čekala. Bio sam sretan kao i uvijek.

"Bok Johne. Teri je otišla na skijanje s nekim svojim prijateljima, pa sam mislio da bi ti dobro došlo malo društva da te ugrije."

Dakle, ovo je bila Katie koja je bila u posjetu, proklete blizanke. Pomislili biste da ih do sada mogu bolje razlikovati. Nasmijao sam se vlastitoj internoj šali, dok me ona samo zbunjeno pogledala.

"Nema veze, samo sam se smijao vama blizancima, to je sve." Nasmiješio sam se, pazeći da shvati da se ne smijem njima. "Biste li htjeli ući?"

Zahihotala se: "Naravno, blesavo!"

Ispričala mi je koliko je dosad provela na UNLV-u i kako joj se svidjelo u Nevadi. Imala je jako lijep ten, a izgledala je fenomenalno kao i uvijek.

"Sunce ti lijepo stoji."

"Hvala, sviđa mi se. Trebao bi me jednom posjetiti."

Razmišljao sam o tome na trenutak i odlučio odložiti ideju za kasnije. Putovanje u Vegas zvučalo je sjajno, ali morat ću ga ubaciti u svoj raspored nakon što prođe praznično usporavanje.

"To zvuči zabavno, možda i hoću."

Katie je provela noć sa mnom i bila je to noć koju nikada neću zaboraviti. Radili smo stvari za koje nisam mislio da su ljudski moguće. Rekla mi je da je dovoljno fleksibilna da se stavi u perec i to je dokazala. Bio sam najsretniji čovjek na svijetu i to sam joj rekao.