Laura Ramsey seks

Oboje smo nosili svoje uniforme i skupili se na jesenjem noćnom zraku na rubu šume iza blagovaonice. Do sada nije bilo razloga da namještamo toplu odjeću osim što je moja mušica bila otkopčana. Kurac mi je bio vani dok sam se naslonio na deblo, ali su ga usta kaplara Harta držala toplim.

Kaplar Hart bio je samo jedan od mojih voljnih momaka. Prešli smo dug put zajedno do Berlina i dalje od slijetanja u Anziu, i mnogi od nas postali su bliski i utješni, zainteresirani i spremni na zajedničko oslobađanje kao što mogu biti muškarci koji su u pokretu na nogama za dvoje godine i podvrgnuti strijeljanju na licu mjesta jer su svoje olakšanje pronašli u ženama koje su susreli na putovanju kroz Europu. Nije da nije bilo jednako opasno biti uhvaćen u izdanju koje smo napravili.

Hart je pogledao gore u moje oči, s molećivim izrazom u njima, pitajući, znala sam, jesam li spreman trbuhom ga prisloniti na stablo, pokriti mu leđa i dati mu punu dužinu i obujam svog penisa.

Bio sam i to bih učinio da nije bilo komešanja koje je dolazilo sa stražnjih vrata blagovaonice, pokraj kanti za smeće, gdje je Cook grubo razgovarao s nekim u sjeni.

"Hej, što radiš tamo. A tko si ti. Ti nisi iz kampa, zar ne. Mještanin. Švaba, mislim."

S uzdahom, nježno sam gurnuo Teda Harta unatrag, savio svoj kurac natrag u hlače i zakopčao se dok sam hodao prema kantini. Dužnost zove. Ovdje ispod litice planine Kehlstein u njemačkim Alpama, u najudaljenijem jugoistočnom kutu Bavarske, već je bio gotovo mrkli mrak. Samo je svjetlo s kuhinjskih prozora blagovaonice, bacano preko sjena dvojice muškaraca, jednog prilično malog i koji se borio, a drugog visokog i teškog i koji je hvatao manju figuru blizu, pružalo bilo kakav kontekst Cookovu grubom glasu i odgovornom cvilenju na njemačkom. Moja neposredna pomisao dok sam se približavao ovoj slici bila je da ću tamo biti neki stražar kojeg ću morati obući.Njemački državljani nisu smjeli ulaziti u logor bez pratnje - a ne noću uopće.

Zapravo, imali smo dozvolu da ih ustrijelimo na mjestu. Bilo je znakova, na njemačkom, koji su to objašnjavali zalijepljenim na ogradama.

"Pronašao sam ovu Švabu kako prekapa po kantama za smeće", rekao je Cook dok sam prilazio. "Rekao sam ti da sam prošlog tjedna mislio da je divlja životinja u limenkama. Ispostavilo se da je to samo ovaj mali."

"Pa, da vidim što imamo ovdje", rekao sam kad sam stigao do njih. "Ne izgleda tako opasno."

I, doista, nije izgledao nimalo opasno. Izgledao je tako slabo i mršavo da je možda na izmaku. Šteta, pomislio sam. Bio je prilično zgodan Goli fudbaleri. Ne mladi, mladi, naravno. Laura Ramsey seks Možda u kasnim dvadesetima ili ranim tridesetima, ali život je očito bio okrutan prema njemu. Nikome od nas to nije bilo toliko drago jer je Drugi svjetski rat bio na izmaku diljem Europe. A neki od nas morali su hodati ovdje od vrha čizme koja je bila Italija.

Odveo sam svoje dečke čak do Berlina da tamo pomognu odsjeći glavu zmiji prošlog svibnja, a pritom nisam izgubio niti jednog vojnika. Za nagradu su nas poslali ovamo u daleke krajeve Bavarske da sjedimo u privremenom kampu između planinskog grada Obersalzberga, uz niže litice planine Kehlstein i u sjeni trećeg najvišeg vrha u njemačkim Alpamaplanina Watzman. Ne želim se rugati zadatku koji smo dobili dok smo čekali da nas pošalju kući — gotovo svi mi ženama i djeci bez obzira na to u što smo se uvalili tražeći utjehu i olakšanje tijekom posljednje dvije godine marširajući iz Italije ovamo. Zapravo smo imali težak zadatak. Obersalzberg je bio zimsko utočište za samog Adolfa Hitlera i njegove sikofante, izgrađen ovdje na nižim obroncima Kehlsteina kao utočište za führera tijekom Olimpijskih igara 1936. u obližnjem Garmish-Partenkircheru.

Hitler je provodio sve više vremena ovdje gore u godinama na izmaku rata, i ovdje je sakrio mnogo plijena koji su on i njegovi prijatelji izvukli iz umjetničkih muzeja diljem Europe tijekom njemačke okupacije. Posao moje jedinice bio Bijeli sisati crni kurac čuvati i popisivati ​​ovu zalihu dok se ponovno ne propisno rasprši. Nismo bili daleko od kraja ostvarenja ovoga, što je bila dobra stvar, jer nas je zima 1945.-46. pritiskala, a ovo će mjesto u prosincu biti jedna snijegom prekrivena santa leda.

A pogled na očito izgladnjelog mladića u pohabanoj odjeći i kaputu kojeg je Cook držao za gušu rekao mi je da je malo vjerojatno da bi mogao preživjeti zimu.

Oči su mu pokazivale mješavinu straha i rezignacije. Srce mi se preokrenulo. Vidio sam previše patnje među civilima u ovom ratu. O njemu nije bilo ničega što bi vojnički govorilo. Više se uklapao u račun gladnog umjetnika. Potpuni izraz predaje i ranjivosti u njegovim očima dirnuo me - i ne samo moje srce. Očišćen i nahranjen bio bi gotovo neodoljiv meni i mojim apetitima.

"Tko ste vi i kako ste dospjeli u logor?" Pitao sam. Pogledao me s potpunim nedostatkom razumijevanja. Dakle, njemački izbjeglica bez sumnje. Zasigurno nije američki i sasvim sigurno ne pripada ovom taboru. Poznavao sam sve svoje ljude - više od nekoliko njih sam poznavao biblijski.

"Jesi li gladan. Jeste li tražili hranu u kantama za smeće?"

U očima mu je bljesak prepoznao, ali ipak nije rekao ništa. Vjerojatno je znao da traženje hrane ovdje izaziva smrtni metak. Morao je biti potpuno očajan da je uopće razmišljao o tome da riskira. U tom je trenutku na kuhinjska vrata došao pomoćni kuhar, redov Green.

"Kyle", rekla sam mu. "Je li nešto ostalo od noćnog nereda?"

“Ostalo nam je malo šunke, a ima i kruha”, odgovorio je vojnik.

"Možete li napraviti sendvič s tim, molim vas - jedan veliki - i dati ga ovom čovjeku, a zatim ga otpratiti natrag do glavnog ulaza, molim vas. Večeras sam previše umoran da bih napisao izvješće o incidentu. Ali, na put natrag, molim vas obiđite stražare, obavijestite ih da je civil ušao u kamp. Recite im da pogledaju svaki centimetar ograde i da me sutra jave. I recite im da, unatoč proboju, nisam nisam izdao nikakve naredbe koje dopuštaju vježbu gađanja."

"Da, gospodine", odgovorio je Kyle. u motelu Medicinski Kad se vratio sa sendvičem, zamotanim u novine, i pružio ga mladiću, Cook ga je pustio, a ja sam skrenuo i Cookovu i Kyleovu pozornost na sebe da ih zamolim da nikome ništa Fotografija su nevjeste ako jesu govore o ovome. Nismo smjeli nuditi nikakvu pomoć njemačkim civilima. Međutim, u trenutku koji je bio potreban da to učinim, mladi Nijemac je nestao.

uzdahnula sam. Ipak bih morao napisati nekakvo izvješće. "Još uvijek želim da odeš do stražara, Kyle, rekao sam. Boga mi, nadam se da netko od njih neće upucati mladića dok se pokušava vratiti iz kampa. Ali negdje postoji pukotina u ogradi. Jedina nepokrivena strana je litica ispod Kehlsteina, a to je strmi kameni zid."

Sad pomalo tužan - zbog toga što nam rat svima čini - i pomalo iznerviran što ću morati napisati izvješće o Medicinski, vratio sam se do ruba šume gdje me kaplar Hart čekao u mraku. Vraćajući se na raniju fazu naše pripreme, malo smo se igrali usnama i pipali prije nego što me ponovno popušio.Bilo je to s umornim mislima o svemu što smo prošli io danaku koji je uzeo na ljudima poput onog mladića u kantini, čije sam ruke vidio - ruke profesionalca ili zanatlije, a ne farmera ili vojnika — da sam zagrlio Teda Harta odostraga dok se naslonio na drvo i raširio noge, ušao duboko u njega uz njegovo stenjanje i stenjanje, i snažno ga opterećivao kako bismo oboje bili oslobođeni i nešto ugodnije za razmišljanje od onoga što bismo htjeli prošao u posljednje dvije godine.

Završavala sam s Tedom, držeći ga čvrsto u zagrljaju, njegova glava bila je okrenuta prema meni, usne su nam se susrele, a posljednji kratki mlazovi moje sperme ejakulirali su u brzini njegovog prolaza kad sam isplivala iz našeg vremena "prenesenog negdje drugdje" odvojili od sadašnjosti i polako ponovno postali svjesni svoje okoline.

Dok sam se vraćao u stvarnost, osjetio sam da nas dvoje nismo sami - da nas netko promatra. Polako sam okrenuo glavu uokolo, ne želeći prestrašiti tko god to bio. Ali samo taj blagi zaokret bio mi je dovoljan da čujem pucketanje borovih iglica pod nogama dublje u šumovito područje. Samo na trenutak koji sam vidio bila je pohabana odjeća u smeđoj, sivoj i crnoj boji, i odmah sam pomislio na mladog Nijemca koji je uhvaćen kod kanti za smeće.

Pustio sam Teda, koji se skljokao na deblo, i nakon nježnog udarca po obrazu krenuo u smjeru u kojem sam osjetio da nas netko promatra. Ali naravno, kad sam došao do stabla koje sam označio kao skrovište figure, nije bilo nikoga.

* * * *

Cook mi je prišao u kantini dvije večeri kasnije dok se vrijeme za večeru približavalo, a muškarci su napuštali dvoranu. Ovdje u podnožju njemačkih Alpa bili smo u stanju nenaviknutog limba.Muškarci su se oprezno vukli kroz polja, izbjegavajući ceste, gdje bi se mogle postaviti zasjede, i godinama su bili svjesni svog okruženja prije nego što su se iskrcali ovdje u malom kampu blizu Obersalzberga ispod Orlovog gnijezda, poznate Hitlerove čajane na vrhu planine koja je isklesana od stijene Kehlstein. Evo, marš je bio gotov. Rat je bio gotov. Opasnost je vjerojatno prošla, iako se i dalje šuškalo o partizanskim ćelijama "izgubljenog slučaja" koje su Amerikance držale blizu njihovih logora i baza. Muškarci su imali malo toga za raditi navečer nakon večere i prije noći kada su se mogli potajno kretati po svojim barakama u krevete jedni drugima. Zadržali su se u blagovaonici, ali bio je mrak i kasno je.

Obično sam jela kasno, hodajući do stolova ranije tijekom obroka, s kavom u ruci, provjeravajući dobrobit muškaraca - i često dogovarajući s jednim ili dvojicom od njih sastanke u svojoj zasebnoj sobi tijekom noći.

"Oprostite, kapetane", rekao je Cook oklijevajućim glasom.

"Da. Ima li problema. Vidio sam da je danas došao kamion za opskrbu. Nedostajali su nam neki obroci?"

"Ne, kapetane, sve je u redu. To je njemački izbjeglica od prošle noći."

"Mladić koji je nekako ušao i izašao iz logora, a da nije upozorio jednog od stražara?" Još uvijek sam bio ljut zbog toga što se dogodilo. Udvostručio sam stražare. Također sam bila pomalo nervozna jer sam omekšala i dala mu nešto za jelo. Bio sam pomalo iznenađen što nisam imao polovicu stanovništva Obersalzberga na ulaznim vratima sljedećeg jutra kako moli da dobije ono što ima.

"Da, isto", rekao je Cook. "Vratio se. Uhvatio sam ga kako ponovno pregledava smeće."

"I je li pobjegao kad ste ga pronašli - kao one noći. Mogu pozvati ljude da ga traže u kampu. Moramo znati kako ulazi."

"Ne, gospodine. Medicinski Kim Katral Zadržao sam ga."

"Zadržali ga?" Jeza mi je prošla kralježnicom.Propisi su bili da se po kratkom postupku strijelja svaki Lijepa ruska supruga com koji upadne u logor da ukrade bilo što, osobito hranu. Mislio sam da je to barbarski, ali su me uvjeravali da je to jedini način da se izgladnjelo stanovništvo spriječi u pokušaju preplavljivanja logora. Kroz glavu mi je prolazio primjer koji se proširio po cijeloj zemlji i, kako me je uvjerilo visoko zapovjedništvo, bio je istinit i ponavljan je kao sredstvo odvraćanja. Priča je da je mladi njemački dječak zaradio ostatke hrane u američkoj bazi u blizini Heidelberga nedugo nakon pada Berlina glancajući cipele zapovjedniku baze. Viđen je kako trči iz zapovjednikova šatora s parom cipela u ruci i ustrijelio ga je stražar koji nije znao za dogovor. Odmah iza mjesta na kojem je pao nalazila se stijena na kojoj su bili uredno poslagani laštilo za cipele i četka. Upravo ih je tog dana odlučio osvijetliti vani, a ne unutar šatora.

Možda sredstvo odvraćanja, ali gušilo me svaki put kad bih pomislio na okrutnost rata. Znao sam da sam mogao ustrijeliti mladog njemačkog smetlara dvije noći ranije - i da bi možda neki od ljudi očekivali da to učinim i smatrali bi slabošću što nisam. Vjerojatno sam zato o incidentu rekao samo kome sam morao. Dakle, dio mene osjetio je olakšanje što je pobjegao.

Ali sada se vratio, i pod kontrolom, ako sam dobro Analni ona muško Cooka.

"Da, gospodine, zaključao sam ga u spremištu."

"Pa, onda je bolje da se pobrinemo za njega", rekla sam uz duboki uzdah. "Ipak, ne dopustimo da cijeli tabor čuje za ovo." Nisam imao apsolutno nikakvu odluku upucati mladića. Nakon što sam pokušao razaznati kako ulazi u logor, poslao bih ga dalje. Još sam se u mislima mučila da li da ga pošaljem s hranom ili ne. Kad bih ga ponovno nahranila, znala sam da će se vratiti. Da ga ne hranim, možda bi shvatio da je ovo slijepa ulica za njega. Znao sam da sam se u mislima stvarno mučio želim li da se ponovno vrati - i kamo bi to moglo odvesti.Nisam ga uspjela izbaciti iz misli.

Kad su vrata skladišta bila otvorena, bio sam rastrgan između plača i smijeha. Mladić je sjedio na podu, u mraku, i pronašao i natrgao u vreću sirovi krumpir. Žvakao je jednu. Pogledao me na vratima s paničnim izrazom lica, ali držao je pola sirovog krumpira kao da mu život ovisi o tome. Nisam mislio ni da će predati ostatak vreće bez borbe do smrti. A kako je izgledao još mršavije nego dvije noći ranije, moguće je da mu je život ovisio o tome.

Ništa drugo nisam mogao učiniti. Okrenula sam se Cooku. "Ima li još gulaša u loncu od večernjeg obroka?"

"Da gospodine."

"Spremi zdjelu toga—i komad kruha i malo kave. I odnesi našem gostu u blagovaonicu. I, vojniče Zeleni," rekao sam okrećući se pomoćnom kuharu, "Vidi možeš li zašuškati neku civilnu odjeću koja će pristajati ovom mladiću. Stavi je u moju sobu."

Ušao sam u ostavu i sagnuo se, te podigao mladića na noge. Bio je lagan kao perce. "Kommen mit mir, bitte", rekao sam, nadajući se da je moj izmučeni Besplatne slike seksa stopala razumljiv. "Sie mussen essen."

Pogledao me ostakljenim očima, ali mi je dopustio da ga odvedem u sada praznu blagovaonicu. I dalje je držao vreću krumpira ispod ruke, a ja se nisam pomaknula da mu je oduzmem.

Nakon što je popio drugu zdjelu gulaša, a ja sam mu dao znak da će mu još pozliti i izgubit će sve, ponovno sam pokušao s njim komunicirati. "Konnen Sie sagen mir—?"

"Možda bismo trebali govoriti engleski", iznenada je rekao. "Cijenim vaše pokušaje s njemačkim, ali."

Bio sam previše šokiran da bih govorio na bilo kojem jeziku nekoliko sekundi. "Govorite engleski. Mislim engleski engleski, a naglasak vam je besprijekoran."

"Hvala. Živio sam i u Londonu i u Parizu."

Ovo je samo učinilo sve tragičnijim za mene.Bio je obrazovan i govorio je profinjenim naglaskom. I pao je ovako nisko.

"Što onda radiš ovdje. A jesi li Englez?"

"Ja sam Nijemac. Slikao sam u inozemstvu kad je počeo rat. Ali morao sam se vratiti. zbog svoje obitelji."

Ah, bio sam u pravu. Ivana Stamenković Sindi price Umjetnik. Bio je slikar. "I jeste li pronašli svoju obitelj?"

"Ne", tiho je rekao. "Ja sam Židov. Moja obitelj je otišla kad sam se vratio."

"Oh. Moje ime je Trent. Vaše je—?"

"Možeš me zvati Jake. Ali vidim da si ti kapetan. Stoga te moram zvati kapetan."

"U redu, onda, Jake. Možeš me zvati kapetan Carter. Zamolio sam da ti se nađe neka čišća odjeća i možeš se vratiti u moju sobu. Ja se okupam. Možeš se tuširati tamo. Nosim je gdje god želiš live nema mogućnost pranja?" Naravno, želio sam da mi kaže gdje je živio i kako je uspio ući u logor a da ga stražar nije vidio - i da ga je moguće ustrijelio.

"Ne bih mogao. ali hvala vam na obroku. Trebao bih sada ići."

Oboje smo ustali od stola. "Hoćeš li ostaviti tu vreću krumpira ovdje?" Pitao sam. I kad ga je s ljubavlju pogledao, rekao sam, "Možeš uzeti krumpire, Jake. Ali moraš prestati dolaziti u kamp. Trebali bismo ustrijeliti svakoga tko to učini."

"Biti upucan nije najgora stvar koja se može dogoditi ovdje u ovom vremenu", rekao je jednostavno, spuštenih očiju. Ali je pokupio vreću krumpira.

"Zima će ovdje biti loša", rekao sam. “Trebali bismo biti ovdje još samo mjesec dana, ali ako mi obećaš da nećeš dolaziti u kamp i ponovno pregledavati kante za smeće — i ako to ne kažeš drugima — pobrinut ću se da možeš pojesti nešto hrane. ostavlja za tebe svaku večer."

Stajao je tu nepokolebljivo, oborenih očiju, iako sam razaznao blagi drhtaj u njegovom tijelu koji je možda bio uzrokovan emocijama. Bila sam zapanjena koliko je lijep, čak i u ovakvom stanju, a tijelo mi se uzburkalo.

„Hrana se ipak mora ostaviti izvan kampa.Znate li za stazu odavde uz planinu i vjersko svetište oko 100 metara iza glavnih vrata uz rub ceste—ono sa zatvorenim drvenim spremnikom u podnožju?"

On je samo kimnuo.

"Tamo ćete dobro jesti sve dok smo ovdje utaboreni."

Rekao sam si da to ne radim zato što me potaknuo na želju - a svakako ne zato što je bio Nijemac - već zato što je bio Židov i bio je na slobodi te se vratio unatoč opasnosti da pronađe svoju obitelj. I zato što ih nije našao. Rat u Europi sada je bio gotov - pravdu i humanost trebalo je vratiti u svijet. Pa makar i na male načine u početku.

"Ali imam uvjet da vam povremeno ostavljam hranu."

"Što?"

"Moraš se večeras očistiti i uzeti novu odjeću. Ona je u dronjcima."

Kad se istuširao u kupaonici uz moju sobu - budući da su moje vlastite prostorije bile privilegija čina i zapovijedanja, čak iako je moja jedinica bila mala - ušao je u moju sobu gol. Tijelo mu je bilo savršeno oblikovano i iako mršav kakav je postao, zadržao je tonus mišića. Bio je lijepo opremljen.

"Hoćeš li me sada odvesti u svoj krevet?" upitao je jednostavno, tihim glasom, dok su mu oči s dugim, kovrčavim tamnim trepavicama lepršale.

"Ispričajte me?" rekla sam. Dejvid Bouvi Medicinski Uzela sam kaput koji sam zamijenila iz ormara i držala sam ga između njega i sebe u obrani, divlje se pitajući kako je mogao znati da sam se ukočila od spoznaje da je bio go, pod mojim tušem.

"Vidio sam te neku noć, s mladićem, u šumi. Vidio sam da si vodio seks s muškarcima. Ako želiš da budem čist, to mora biti zato što me želiš iskoristiti. Možeš to učiniti. Lagat ću ispod tebe. Žao mi je što sam sada previše mršava da bih bila poželjna, ali ti si ljubazan prema meni, i—"

"Ne hvala.To nije potrebno," rekla sam, posramljena - posramljena ponajviše zato što sam sve vrijeme dok je bio pod tušem maštala o tome da ga poševim, misli koje su se raširile samo kad bi ušao u sobu gol. "Uvjeravam te da Nemam nacrte za tebe. Samo obuci ovu odjeću i idi, molim te. Poslat ću nekoga da vas otprati do glavnog ulaza. I uzmi hranu iz svetišta; ne pokušavaj ući i proći kroz smeće. Možda ćeš biti ustrijeljen zbog pokušaja."

"Žao mi je ako sam bio drzak - ili ako sam vas razljutio", rekao je oborenih očiju.

"Nipošto", odgovorio sam. "Ipak, ne bih ni sanjao da ću te iskoristiti."

"Ne bi bilo iskorištavanje", promrmljao je. "Ja ležim ispod muškaraca."

Ovo je bilo moje otvaranje, ali bio sam previše šokiran i opsjednut svojom odgovornošću da bih odgovorio. I to što nisam odgovorio odjednom postalo Jessica Alba sex beach odgovor.

Stajala sam, drhteći, nakon što je otišao. Sada sam ga željela još više nego prije nego što mi se ponudio, a ja sam ga odbila. Tek nakon što je otišao, shvatila sam da ono što sam mu rekla znači da bih ga, pod drugim okolnostima, željela poševiti.

Nisam učinio ono što sam imao za njega da uvučem svoj kurac u njega. Sigurno nisam. Nisam htio vjerovati da je to možda bio motiv, čak ni podsvjesno. Nisam bio toliki grabežljivac. Razmišljanje o tome natjeralo me da razmišljam i dalje od toga. Sve to vrijeme hodanja od Italije do ovdje. Ja sam zapovijedao. Ševio sam što, pet-šest svojih muškaraca redovito. Je li to bilo zato što su to željeli koliko i ja. Jesam li se zavaravao. Iskorištavajući svoj položaj. Sigurno bi vojska to tako vidjela.