Slike fetiša ruža za usne

U srpnju, Claire i ja idemo na naše dugo očekivano putovanje u UK. Letimo iz Kansas Cityja za Toronto gdje se planiramo ukrcati na avion za Irsku. Međutim, naš let je otkazan i ne možemo krenuti do jutra. Srećom, kriva je zrakoplovna kompanija pa su nas smjestili u hotel na noćenje. Stižemo u hotel točno na vrijeme da večeramo u hotelskom restoranu prije nego što većina drugih putnika koji su otkazali poziv stigne i preplavi blagovaonicu. Oboje smo razočarani što ćemo propustiti vrijeme koje smo planirali doći u Irsku, ali dobra vijest je da nismo imali ništa rezervirano za sljedeći dan, tako da tamo ne bismo ništa propustili.

Idemo do hotela i puštam je da se prva istušira. Kad izađem ispod tuša, ona već leži u krevetu. Oblačim stare kratke hlače i majicu i odlazim u krevet. Uključujem telefon i okrećem se da idem spavati. Čujem kako je također spustila telefon prije nego što me počela maziti. Treba mi samo trenutak prije nego otkrijem da je potpuno gola. Posegnem iza sebe i osjetim njezinu toplu kožu pod vršcima prstiju dok joj rukom prelazim po nozi do dupeta. Malo ga stisnem, a ona se sagne kako bi zgrabila moj mekani kurac kroz kratke hlače.

"Želiš li dodati Kanadu na popis mjesta gdje smo imali seks?" pitala je.

Moje tijelo ne reagira na nju, a kako mi srce počinje brže kucati, shvaćam da nisam toliko umoran od putovanja koliko sam mislio da jesam. Prevrnem se na leđa i uhvatim je za ruku povlačeći je na sebe. Odmah me snažno poljubi u usne. Hvatam je za guzicu objema rukama i stišćem je dok se gladno ljubimo. Ona sjedne opkoračivši me i zabaci pokrivač otkrivajući svoje potpuno golo tijelo na dramatičan način. Sjednem s njom u krilu i zabijem glavu među njezine sise. Njušim njezinu kožu i uživam u glatkoj mekoći njezinih sisa. Jednu dojku stišćem dok drugoj sišem bradavicu. Slike fetiša ruža za usne Ona zabacuje glavu dok se usredotočuje na zadovoljstvo. Prebacujem se na njezinu drugu bradavicu i sisam je i grickam.

Odmaknem se i ona me ponovno pogleda. Počinje mi navlačiti majicu preko glave i ja je skidam do kraja. Ona izlazi iz mog krila i skida moje kratke hlače bacajući ih negdje preko sobe. Brzo je zgrabila moj kurac i prinijela ga ustima. Ona liže gore-dolje po njegovoj dužini, prvo na vrhu, a zatim na donjem dijelu prije nego što vješto ubaci moj sada potpuno tvrdi kurac u svoja usta. Siše ga samo nekoliko minuta prije nego što me ponovno uzdigne.

Međutim, ne ubacuje mi kurac odmah. Umjesto toga, ona ga pušta trzajući se uz moje tijelo dok počinje trljati svoju macu gore-dolje po mojoj osovini. Počinje jače mljeti moj kurac pomičući bokove naprijed-natrag sve brže i brže. Gledam kako ona postaje sve vlažnija i vlažnija i čini moj kurac glatkim i sjajnim svojim mokrim usnama. Posegne prema dolje i počne snažno trljati klitoris dok se melje. Stenje sve glasnije i glasnije dok ne najavi da će doći. Ne mogu ništa učiniti osim ležati i uživati ​​u pogledu. Ubrzo su joj se noge tresle, a tijelo drhtalo dok je dolazila na moj kurac.

Dok još uvijek trlja klitoris i snažno se približava, podiže se s mene i drugom rukom vodi moj kurac u svoju usku macu. Snažno se sruši uzimajući moju cijelu dužinu u sebe. Ona melje s jedne na drugu stranu dok nastavlja dolaziti i trljati joj macu. Posegnem za njezinim bokovima i povučem je sa sebe samo malo tako da imam dovoljno mjesta da počnem gurati svoj kurac u i van nje odozdo. Počnem brzo i snažno, a njezine sise divlje poskakuju dok joj udaram po maci.

"Osjećaj je jebeno dobar", stenje ona. – Doći ću opet.

Podižem je malo više kako bih iz nje mogao izbaciti još svog debelog penisa. Čini se da njezinom prvom orgazmu zapravo nema kraja ni početka drugog. Cijelo vrijeme dok je ševim ona stenje i trese se od zadovoljstva. Na trenutak čujem škripu opruga na krevetu i pitam se ima li koga u susjednoj sobi.Nadam se da ima, da je čuju kako izgovara moje ime. Želim da znaju da smo jebeno tvrdi. Zatim sam preplavljena početkom vlastitog orgazma. Međutim, ona to mora vidjeti na mom licu, i baš kad sam trebao doći, ona izvlači moj kurac iz svoje mace i brzo ga mazi. Ona postavlja moju glavu točno na njezinu macu, a ja počinjem bacati teret prema gore na njezinu macu koja čeka. Pomazi me još nekoliko puta dok moja sperma curi niz njezine usne i moj kurac. Glasno dahnem dok me ona zatim ubacuje natrag u svoju macu i počinje me jahati gore-dolje.

"Jebote," zastenjem dok stisak njezine mace na mojoj debeloj kiti šalje udarni val za udarnim valom kroz moje tijelo.

Mislio sam da sam završio, ali njezin manevar ili produži moj orgazam ili me tjera da ponovno dođem tako brzo jer uskoro ponovno eksplodiram. Ovaj put šaljem svoj teret duboko u njezinu željnu macu. Nastavlja me jahati i zadnje što vidim je moj spermom prekriveni kurac kako ulazi i izlazi iz njezine sperme natopljene mace. slikanje (fotografisanje) Koledž Zatvaram oči i počinjem se grčiti dok mi osjeti eksplodiraju od užitka. Sve nestaje osim intenzivnog i gotovo bolnog zadovoljstva. Kad sam konačno mogao otvoriti oči, prestala me ševiti, ali još uvijek drži moj kurac u svojoj mačkici.

"To je bilo nevjerojatno", kažem joj.

Sjahala je Vruće zrele raunchiest sperma kaplje iz nje na moj kurac. Ona žuri u kupaonicu, a ja se također počinjem čistiti. Kad se vrati, nježno se ljubimo i mazimo u krevetu nekoliko minuta prije nego što se oboje sjetimo koliko smo umorni od putovanja i zaspimo.

Vožnja avionom preko oceana je duga i skučena, i odjednom vidim zašto bogati ljudi plaćaju sjedala u prvoj klasi. Jako sam strpljiv pa mi ne dosadi, ali zadnja dva sata počinjem biti nemiran. Počinjem postajati blaga klaustrofobična i osjećam olakšanje kad konačno sletimo i možemo se iskrcati. Iako smo krenuli rano ujutro, promjenom vremena smo izgubili gotovo cijeli dan.Dok stignemo u naš hotel, vrijeme je za večeru. Hodamo malo okolo i tražimo gdje jesti, ali zapravo ništa ne vidimo. Mora da smo u krivom dijelu grada ili tako nešto. Naposljetku nalazimo McDonald's. Znam da ćemo imati dovoljno vremena za jelo na lokalnim mjestima tijekom sljedećih nekoliko dana našeg odmora, ali čini se pomalo tužno što su naš prvi obrok u Irskoj pileći nuggets.

Kad se vratimo u naš hotel, oboje se tuširamo i otkrivamo da odvod zapravo ne radi dobro i da se voda skuplja na dnu. Shvaćamo da smo ponijeli samo jedan ispravan adapter za utičnicu i da moramo naizmjence puniti svoje telefone. Krevet se čini starim, a jedan od pokrivača je malo zamrljan. Cijelo mjesto je malo previše prljavo i prljavo. Claire se ispričava, ali znam da nije ona kriva. Nismo si mogli priuštiti super lijepe hotele, a ovaj je jednostavno imao razočaravajuće tri zvjezdice. Imamo balkon koji gleda na Dublinski zaljev. Lijevo su svjetla grada. Pogled je sjajan i zamišljam da je pogled na zaljev lijep na svjetlu, ali trenutno izgleda samo kao zastrašujuće prostranstvo tamne vode. Ovaj put smo zapravo preumorni od vožnje avionom da bismo imali seks. Oboje zaspimo gotovo čim nam glave dotaknu jastuk.

Sljedeći dan provodimo u gradu i obilazimo rijeku Liffey brodom. Uživamo u pravoj irskoj hrani. Planirali smo otići u nekoliko muzeja, ali pokazalo se da su malo previše nezgodni za nas. Plus, budući da smo izgubili dan, ionako nemamo vremena za sve. Ipak, lijepo je imati dan za malo odmora jer će sutrašnji dan biti ispunjen cjelodnevnom autobusnom turom. Nakon večere vraćamo se u hotel i tuširamo se. Kad sam izašao, vidim Claire kako stoji na balkonu u bijeloj satenskoj košulji. Prekriva otprilike polovicu njezine velike guzice, a Slike fetiša ruža za usne otkriva. Vidim da ima i bijele čipkaste gaćice.Kurac mi se trza u znak zahvalnosti za pogled dok navlačim kratke hlače i pridružujem joj se.

Nekad davno bio bih šokiran kad bi stajala tako tamo gdje bi je svatko mogao vidjeti. Koledž nemoj u mene Međutim, tijekom proteklih godinu i pol seksualno smo se otvorili i to sada nije ni šokantno ni neugodno. Umjesto toga, jednostavno je uzbuđujuće. Zagrlio sam je dok gledamo boje neba. Iako sunce zalazi iza nas, nebo je ispunjeno ružičastim, žutim i plavim bojama. Na horizontu vidim prvi pojas noćnog neba kako se pojavljuje.

"Prekrasno je", kaže ona.

"Ostani tamo."

Vraćam se u sobu i zgrabim telefon. Kažem joj da se okrene prema meni dok je fotografiram sa zalaskom sunca i pjenušavim vodama zaljeva kao pozadinom. Besplatne slike tinejdžerskih orgija nije slika s odmora koju ćemo moći podijeliti, ali je jedna od najljepših i najseksi i najerotičnijih njezinih fotografija koje sam ikada snimio. Opet odložim telefon i vratim se na balkon. Traka noćnog neba se proširila. Dok stojim pokraj nje, posežem dolje i stisnem je točno na mjestu gdje se guzica spaja s bedrom. Ona okreće glavu i gleda prema meni. Na Lezbijska dominacija rapidshare se smiješi svojim savršenim osmijehom punim ljubavi prije nego što se pretvori u njezin seksi i vragolast osmijeh.

Brzo se spušta na koljena i spušta mi hlače izlažući moj polu-erekirani penis cijelom Dublinu. Okrenem se i suočim s njom, a ona mi počne milovati kurac dok mi nježno siše jaja. Zatim poliže vrh moje kite prije nego što ga ubaci u usta. Njezine seksi usne klize gore-dolje po mom tijelu dok me polako siše. Prođem rukom kroz njezinu meku smeđu kosu i zatvorim oči na trenutak jednostavno uživajući u zadovoljstvu. Ponovno ih otvaram kad čujem kako se ispod nas otvaraju i zatvaraju vrata automobila u kružnoj vožnji do ulaza u hotel. Podsjeća me da smo na balkonu potpuno izloženi ne samo nebu nego i ulici ispod. Još uvijek ima dovoljno svjetla da bi nas itko mogao vidjeti kad bi pogledao.

Claire podiže pogled prema meni dok mi brže siše kurac i pogledi nam se spoje. Neka starija verzija mene dotrčala bi unutra ili barem predložila da to učinimo, ali ja to ne činim. Umjesto toga, samo sa čuđenjem gledam kako mi siše kurac kao profesionalac. Nakon još nekoliko minuta, izvlači mi kurac iz usta i mazi ga dok mi drugom rukom gnječi jaja. Zatim ustaje i mogu vidjeti da su joj bradavice tvrde i da joj uzbuđeno vire kroz donje rublje. Okreće se i podiže rub svoje košulje otkrivajući svoju debelu guzu. Njezina preplanula koža u prekrasnom je kontrastu s čistom bijelom bojom njezinih čipkastih gaćica. Stavlja ruke na ogradu i saginje se dajući mi savršen pogled. Koraknem naprijed i nabijem kitu na njezino dupe. Ona se gura uz mene dok melje uz gradsku glazbu. Nebo je sada gotovo potpuno tamno nad našim glavama.

Svučem joj gaćice i baš kad se spremam zabiti kurac u njezinu čekajuću macu, začujem škripu drvenih vrata na susjednom balkonu. Izlazi čovjek koji ne može biti više od nekoliko godina stariji od nas i odmah nas gleda. Ima crno odijelo i izgleda kao da je ovdje zbog nekog posla. Malo teško diše kao da mu se žuri. Gledamo poglede na trenutak i onda gurnem svoj kurac u Claireinu macu. Gledam dolje dok se ona čvrsto hvata za ogradu i glasno stenje. Osvrnem se na čovjeka, a on skida sako i baca ga kroz otvorena balkonska vrata.

Hvatam Claireine bokove i počinjem ubrzavati. Ljulja se naprijed-natrag snagom mojih snažnih zabadanja. Stišćem njezine obline i ponovno gledam na drugi balkon. Muškarcu se pridružila žena koja je također odjevena u poslovnu odjeću sa sivom suknjom i crvenom bluzom. Gleda me dok jebem Claire straga, ali poput muškarca ne govori ništa. Okrenem se prema Claire i na trenutak usporim svoje udarce. neće da guta spermu price Hvatam joj glavu za kosu i okrećem joj glavu ulijevo za nju.Ona stenje dok nas gleda. I ja se osvrnem i vidim da žena kleči ispred muškarca koji izvlači svoj tvrdi kurac iz muhe. Muškarac se okreće tako da ih imamo bočni pogled dok mu ona počinje sisati kurac baš kao što je Claire imala.

Zastenjem dok ponovno Tabela tinejdžerske depresije. Zrak je ispunjen zvukovima udaranja moje kože o Claireinu i srkanjem gutljaja žene koja siše muškarcu kurac. Brzo se izvučem, a Claire frustrirano zastenje. Okrenem je tako da je izravno okrenuta prema paru, a zatim joj savijem leđa preko ograde. Još jednom je počinjem udarati odostraga i siguran sam da muškarac Lizi joj anus pogled na njezine sise koje poskakuju dok je snažno ševim. Stavlja ruku na ženinu glavu i počinje je jebati u usta dok ona sisa. Oni gledaju nas i mi gledamo njih počinje me slati preko ruba i jače stišćem Claireine bokove.

Ona ustane uzrokujući da moj kurac isklizne iz njezine glatke mace. Ona klekne, a ja se moram okrenuti kako bismo i njima dali pogled sa strane. Claire odmah ponovno počinje sisati moj kurac, ali ne treba dugo prije nego što sam blizu ponovnog dolaska. Ne moram joj ni signalizirati. Vadi moj kurac iz usta i počinje ga milovati objema rukama sklopljenima oko mojeg deblja. Uperi ga u svoje lice i isplazi jezik. U trenutku, mlaz sperme izbija iz moje kite i prska njeno čekajuće lice i jezik. Mogu čuti čovjeka kako stenje na drugom balkonu kako glasno stenje dok prelazim preko cijelog Claireina lica. Kad sam prestao pucati, ona iscijedi zadnjih nekoliko kapi na jezik i proguta sve što sam joj tamo dao.

Odmaknem se i gledam kako Claire ustaje i suočava se s parom na drugom balkonu. Liže moju spermu sa svojih usana i gleda ih dok joj sperma curi niz lice i na Xxx trgovina za odrasle rublje. Pogledam muškarca i ženu baš na vrijeme da vidim kako se napinje i počinje ulaziti ravno u ženina usta. On gunđa dok dolazi.Kad je završio, vidim ženu kako guta sve na blijeđem svjetlu. Ona ustaje i oboje nam se cerekaju.

Claire se saginje i podiže gaćice s poda balkona. Brzo ih baci na kratku udaljenost između balkona i žena ih uhvati. Trlja ih osjećajući na njima Claireinu vlažnost prije nego što ih preda muškarcu. Zatim poseže ispod suknje i svuče vlastite crvene čipkaste gaćice i izađe iz njih s još uvijek na petama. Ona mi ih baca i ja ih hvatam. Baš poput nje, gledam ih i osjećam njihovu vlažnost, kad pogledam natrag, muškarac se vraća u njihovu sobu držeći ženinu ruku iza sebe. Claire i ja se također vraćamo u svoju sobu i ona čisti lice. Kad izađe iz kupaonice, uzme gaćice od mene i opipa ih. Smiješi mi se dok ih slaže i stavlja uz naš kofer kao prvi suvenir s ljetovanja.