Tinejdžerski jebač s crvenom cijevi

Ovo ljeto primijetio sam da je moj stambeni kompleks zaposlio dva nova spasioca za bazen. Obje su spasiteljice bile mlade žene i barem iz daljine izgledale su prilično privlačno. Zabilježio sam da idući dan posjetim bazen kako bih ih pobliže pogledao.

Sutradan sam oko podneva otišao do bazena i predstavio se dežurnom spasiocu. Odmah sam mogao reći da je strankinja. Govorila je na lošem engleskom i s obzirom na njezin naglasak zaključio sam da je Europljanka. Razgovarali smo nekoliko minuta i saznao sam da je iz Bugarske i da se zove Belonna [izgovara se: bEE-lon-a.] Ne znam pišete li to tako. Njezina prijateljica se zove Anna i slučajno su najbolje prijateljice jer su odrasle zajedno. Belonna mi je rekla da oboje imaju 23 godine. Oni izmjenjuju svoj posao kao spasioci koristeći raspored "dan za danom". Objasnila je da su u zemlji tek nekoliko mjeseci i da planiraju ostati samo ljeto, a zatim bi se trebali vratiti u Bugarsku. Pitao sam jesu li zadovoljni vremenom provedenim u Americi. Uvjeravala me da nije tako; samo im je nedostajao dom. Osjećao sam da naš razgovor postaje malo predug i neugodan pa sam se pozdravio i smjestio se u ležaljku uz bazen na nekoliko sati. Tijekom tog vremena mogao sam potpunije provjeriti njezino tijelo. Moram reći da ju je bilo jako lijepo gledati. Otprilike 5’8 inča s oštrim crtama lica okruženim svijetlosmeđom kosom do ramena. Bila je atletske građe, ali ne pretjerano mišićava. Od mrtvila (moji omiljeni dijelovi žene) bila je nevjerojatna. Guzica joj je bila čvrsta i lijepo zaobljena. Noge su joj bile nevjerojatno duge i oblikovane. Tinejdžerski jebač s crvenom cijevi Bilo je očito da se održava u formi. Nisam mogao odvojiti pogled od njezinih nogu dok sam gledao tonus mišića u njezinim clavovima kako se lagano mreška dok je hodala oko bazena.Uzbudilo me promatranje nje na ovaj način, a da ne izgledam tako očito, smirio sam se skočivši u hladnu vodu bazena.

Njezina najbolja prijateljica bila je jednako ugodna za pogledati. Anna je bila otprilike iste visine kao Belonna. Kosa joj je bila tamnija i skupila ju je u rep. Poput Belonne, imala je zategnuto dupe i još duže, zgodnije noge. Annina kosa bila je čvrsto skupljena unatrag i davala je njezinom licu vrlo naučen, gotovo čvrst "kučkasti" izgled. Činilo se da je taj pogled nadoknadila povremenim zločestim osmijehom koji je meni djelovao seksi. Obje su djevojke lijepo preplanule, vrlo duboko i tamno.

Posjećivao sam bazen svaki dan i nakon nekoliko tjedana cure i ja smo se bolje upoznale. Imam 39 godina i prilično sam udoban u svom fetišu za ženske noge i stopala. Pokušao sam dati do znanja Belonni i Anni da me privlači ovaj dio njihova tijela. Obje su relativno bistre djevojke i nije im trebalo dugo da uhvate moj fetiš za svoje donje ekstremitete. Mogao sam reći da su uživali pokazujući mi se kad god je to bilo moguće i bez da su izgledali previše očito, grabili su svaku moguću priliku.

Jednog dana tijekom trećeg tjedna posjeta bazenu i Belonna i Anna bile su tamo. Bio je zapravo Annin radni dan, ali pretpostavljam da je Belonna odlučila uživati ​​u bazenu kao gošća umjesto kao spasilac. Stigao sam tamo oko 19 sati i sunce je počelo zalaziti. Bilo je očito da nisam došao uživati ​​u suncu i vodi, već u društvu. Ostali gosti su otišli i primijetila sam Belonnu i Annu kako sjede za stolom ispod suncobrana. Prišao sam im i pozdravio ih. Odložio sam ručnik na stolicu za stolom i skočio u bazen. Voda je bila malo hladna jer je bio kraj dana. Otplivao sam natrag do ruba blizu djevojaka. Okrenuvši se prema njima, prekrižio sam ruke na betonskom rubu naslonivši bradu na podlaktice.

Nasmiješio sam im se govoreći: "Osjećam se hladno, ali dobro."

Belonna se okrenula prema Anni govoreći joj nešto.Nisam mogao čuti što govori, ali znao sam da se odnosi na mene.

Anna je pomalo iznenađeno uzvratila pogled prema Belonni, a zatim je pogledala mene. Zahihotala se i rekla Belonni, "U redu."

Bilo je očito da sam ja predmet njihova razgovora. Rekao sam: "U Americi nije lijepo razgovarati o ljudima, a da im ne daš do znanja što govoriš."

Belonna je ustala i krenula prema meni govoreći: "To je ženska tajna za Annu i mene."

Čineći to očitim kao i uvijek, zurio sam u njezine lijepe noge dok mi je prilazila.

Belonna se nasmijala i na svom lošem engleskom rekla: "Sviđaju ti se moje i Annine noge, znam to."

Sjela je pokraj mene s moje desne strane njišući stopalima i potkoljenicama u hladnoj vodi.

Pogledala me dolje govoreći: "Možeš dirati."

Ispružio sam ruku ispod vode i počeo prelaziti rukom duž donjeg dijela njezine desne noge. Polako sam ga pomicao gore-dolje od gležnja do lista iza koljena. Noga joj je bila glatka i čvrsta. Odmah sam osjetio kako postajem tvrd kad mi je kurac počeo oticati, a glava mi se pritisnula na trup. Pogledao sam dolje i vidio da nosim šator dobre veličine u svojim kupaćim hlačama. Belonna je to primijetila kao što sam i ja vidio njezin osmijeh kad se okrenula da pogleda Annu koja je još uvijek sjedila za stolom iza nje.

Belonna me pogledala dolje i sa smiješkom rekla, "Skini svoje hlače da se mogu igrati s tvojim.kako ti kažeš ovdje deeek?"

Nasmijao sam se, "Misliš kurac."

Osvrnula sam se da se uvjerim da smo samo mi na bazenu. Devet stopa visoka drvena ograda okruživala je bazen. Padao je mrak pa nisam bio previše zabrinut hoće li netko pogledati unutra.

Belonna je pomalo nestrpljivo upitala: "Pa, radiš li ovo za mene i Annu?"

Nasmijao sam se i rekao: "U redu."

Odvezao sam surle i spustio ih dolje izlazeći iz njih pod vodu. autostopiranje Grupni seks Podigao sam ih dijelom prema gore nožnim prstom i posegnuo prema dolje izvlačeći ih iz vode i bacajući ih na beton pokraj stola.Anna se nasmiješila i ustala krenuvši prema zatvorenom ulazu u bazen kao da će otići. Umjesto toga, bilo mi je drago vidjeti da je otišla zaključati bazen, službeno ga zatvorivši za taj dan. Zbog toga sam se osjećao opuštenije jer se nisam morao brinuti hoće li itko ući.

Belonna nije gubila vrijeme kad sam osjetio kako vanjski dio njezinog gležnja počinje dodirivati ​​moj već tvrdi član. Okrenuo sam se prema njezinoj desnoj nozi, oslanjajući lijevu ruku na rub bazena za oslonac.

Na najdubljoj točki bazen je bio dubok samo 4 stope. Sada smo bili na toj razini i voda mi je došla do donjeg dijela prsa.

Belonna je podigla desnu nogu nježno stajući na moj ukočeni član, tjerajući moj kurac da strši ravno iz mog tijela. Polako je počela kliziti nogom naprijed-natrag duž moje kite. Pogledala me dolje smiješeći se dok je lagano naginjala glavu u stranu. Osjećaj njezinog mekog naboranog potplata koji klizi po vrhu mog potpuno uspravnog člana natjerao me da lagano zagunđam. Čuvši moj odgovor, zahihotala se i okrenula pogled prema Anni. Nakon nekoliko trenutaka toga, mahnula je Anni da priđe.

Anna je prišla i sjela na rub bazena sa suprotne strane od mene. Nagnula se da gleda što mi Belonna radi nogom. Belonna je kliznula desnom Fotografije golih trudnica natrag uz podnožje mog tijela držeći ga tamo pritisnutim. Zbog toga je vanjski dio njezine noge pritisnuo moj trbuh i prsa. Počeo sam ga trljati gore-dolje rukama. Gledao sam kako je zatim premjestila prste svoje lijeve noge i počela uglavljivati ​​glavu mog penisa između nožnog palca i drugog nožnog prsta. Pristajanje je bilo čvrsto dok sam osjećao kako njezini nožni prsti pritišću strane moje natečene glave dok se probijao između njih. Zagunđao sam sa svakim pokretom njezinih nožnih prstiju. Belonna je stala i Anni rekla nešto na bugarskom. Anna je brzo ustala i dotrčala do stola. Kad se vratila, pružila je Belonni bočicu ulja za sunčanje.

Belonna se nasmiješila i pokazala mi ga govoreći: "Ovo je bolje."

Izvukla je lijevo stopalo Lauren Watts gola natopila prste uljem te protrljala prste između prstiju, pazeći da su potpuno pokriveni. Spustila je nogu unatrag i odmah sam osjetio kako ponovno rade na glaviću mog penisa. Ulje je djelovalo kao izvrstan lubrikant i osjetio sam kako glavić mog penisa polako klizi između njezina dva nožna prsta. Bilo je čvrsto i zagunđala sam podižući kukove prema gore.

Belonna je rekla, "to je dobar zvuk."

Čuo sam Annino hihotanje kad je ponovno zauzela položaj s druge strane mene. Belonna je maknula desnu nogu s vrha moje kite i počela maziti moj član punom dužinom između velikog i drugog prsta svoje lijeve noge. Gledao sam kako se njezino preplanulo koljeno diže i spušta unutra i iz vode u sporim ritmičkim pomacima. Naslonila se na ruke i pogledala u nebo, zatresla raspuštenu kosu i nasmiješila se Anni. Nakon nekoliko minuta toga osjetio sam kako polako počinjem gubiti kontrolu dok mi se gornji dio torza počeo povijati prema naprijed, a moj stisak na njezinoj nozi koja je pumpala postao je čvršći. Primijetivši moj odgovor, Anna je Belonni rekla nešto na njihovom materinjem jeziku. Belonna se složila i pomaknula se na svoju lijevu stranu praveći mjesta za Tužna debela devojka dok je držala prste na mojoj osovini. Gledao sam kako Belonna klizi dalje niz rub bazena praveći mjesta za Annu, a njezina duga noga ispružena preda mnom. Grupni seks čupanje za kosu Anna je ustala i sjela na rub između Belonne i mene. Nasmiješila mi se dolje, a ja sam gledao kako maže nožne prste i listove. Noge su joj izgledale nevjerojatno na zalazećem suncu, njezin duboki ten blistao je na mekom prirodnom svjetlu. Vidjevši kako očima gutam njezine noge, Anna mi se nasmiješila dok je stavljala svoja stopala i noge u vodu pored Belonninih nožnih prstiju. Anna se nagnula kako bi dobro vidjela što mi je Belonna radila pod vodom i ubrzo sam osjetio vrhove njezinih mekanih nožnih prstiju u dodiru s bazom moje osovine.Osjetio sam kako se šire i čvrsto klize oko osovine. Annini nožni prsti bili su ispod Belonninih nožnih prstiju, što je nastavilo sve učestalije raditi na mojoj glavi kurca. Zatim se nasmiješila i nešto rekla Belonni. Oboje su me istovremeno počeli trzati nožnim prstima. Annini nožni prsti gladili su moj donji dio tijela dok sam osjećao kako Belonnini stisnuti nožni prsti trzaju moju osjetljivu kitenu glavu. Svaki put kad su se oba skupa nožnih prstiju podignula na moju kitu, osjetio sam kako mi se tijelo nekontrolirano trza dok su Belonnini nožni prsti trljali osjetljive žlijezde na glavi mog kuraca sada sve češće. Bio je to odgovor koji nisam mogao kontrolirati jer sam bio prisiljen nagnuti se naprijed i gunđati gurajući bokove naprijed gurajući svoj kurac između oba skupa njihovih slatkih masnih nožnih prstiju.

Anna i Belonna obje su se naslonile na svoje ruke potpuno opušteno dok su me kontrolirale nožnim prstima. Izgledali su mirno i opušteno dok su nastavili raditi moj penis između nožnih prstiju. Njihov način ponašanja bio je u potpunoj suprotnosti s mojim dok sam osjećala kako mi krv počinje kolati venama i kako mi srce brže lupa sa svakim pokretom njihovih nožnih prstiju. Nisam mogao vjerovati što se događa dok su me te dvije zgodne cure preganjale. Svaki mišić u mom tijelu bio je napet kad sam počela teško disati, a srce mi je lupalo. Obuhvatio sam svaki od njihovih lijepo oblikovanih listova rukama dok su njihove snažne noge i čvrsti nožni prsti ljuljali moje tijelo. Djevojke su nastavile pričati i povremeno se međusobno hihotati, očito komentirajući moje reakcije na to kakav utjecaj imaju na mene. Nakon nekoliko minuta Anna je sjela i pogledala u vodu moj kurac između njihovih nožnih prstiju. Zatim je podigla lijevu nogu i stavila mesnati dio svoje preplanule potkoljenice na vrh moje kite i počela ga trljati naprijed-natrag dok su me oboje nastavili trzati nožnim prstima. Njezino glatko tele bilo je nevjerojatno uz žlijezde na glavi mog penisa i natjeralo me da škrgućem zubima dok sam glasno stenjao od užitka. Djevojke su se zajedno smijale na moj račun.Belonna je sjela kad sam osjetio kako joj nožni prsti klize točno ispod glavića mog penisa. Anna je skliznula lijevom potkoljenicom lagano je pritisnuvši uz vrlo osjetljivu kožu na dnu glavića mog penisa. Belonna je nožnim prstima trzala i trljala glavić moje kite o Annin glatki list. Gledajući Shemale camila saenz osjećajući to još me više uzbudilo kad sam se grčevito počeo trzati uz njihove snažne noge. Povlačeći svoj torzo uz njihove lijepo oblikovane noge, očajnički sam se pokušavao zadržati protiv tog novog osjećaja. Belonna je ubrzala ritam trzajući glavu mog penisa brže o Annin list. Annini drugi nožni prsti nastavili su trzati donji dio moje kite. Moja osjetila su poludjela dok sam sve ovo gledala. Djevojke su obje nastavile gledati Tinejdžerke vruće tinejdžerke u vodu smiješeći se i gledajući me kako brzo gubim kontrolu svakim trenutkom. Anna se nagnula naprijed i ispružila ruku zgrabivši svoju produženu nogu, onu koju je trljala o glavić moje kite. Polako je prešla rukama duž gornje strane noge i upotrijebila ih da jače pritisne list na moju napetu glavu kite. Gledao sam kako Belonnini nožni prsti klize točno ispod glave mog penisa i čvrsto ga pritišću u Annin mekani preplanuli mišić potkoljenice uvijek iznova. Zatim ga je nožnim prstima polako vodila duž Anninog lista. Bio sam u potpunom seksualnom blaženstvu dok sam stenjao i grcao osjećajući kako se moja glava penisa polako vodi gore-dolje po Anninom glatkom produženom listovu. Anna mi je dobacila onaj nepokolebljivi, gotovo kučkin pogled dok je prstima i listovima radila na mom napetom kitu, zatim mi se nasmiješila i seksi namignula baš kad sam osjetio kako mi se tijelo nekontrolirano klati. Nagnuo sam se nad njihova stopala i noge dahćući u kratkim udisajima dok sam osjećao kako njihovi nožni prsti još brže pumpaju moju osovinu. Voda ispred mene počela je prskati dok su djevojke pojačavale svoje pumpanje, uzrokujući da se njihove preplanule noge brže podižu i spuštaju u vodi. Počeo sam gurati kukove u skladu s njihovim trzavim nožnim prstima i Anninim neprestanim listovima koji su trljali moju natečenu glavu kurice.Anna je nešto rekla Belonni i obje su se nasmijale.

Djevojke su nastavile međusobno razgovarati na stranom jeziku dok su polako ubrzavale korak. Anna je maknula prste svoje desne noge s baze mog penisa i izvukla cijelu nogu iz vode ispred mene. Zatim je naslonila nogu na moje lijevo rame. pička se trlja o kurac price Zatim se nagnula naprijed i objema rukama na drugoj nozi počela gurati mišić potkoljenice naprijed-nazad po glavi mog penisa. U isto vrijeme, Belonna, koja je sada imala potpuni pristup mom kuracu, počela ga je u punoj mjeri gladiti između svojih malih stisnutih nožnih prstiju. Osjećaj je bio nevjerojatan dok sam gledao te dugonoge prelijepe žene kako nogama i nožnim prstima rade preko mojeg kite i tijela. Nakon samo nekoliko minuta ovo moje tijelo više nije moglo podnijeti jer sam osjetio poriv za svršavanjem kako se brzo približava sa svakim Belonninim povlačenjem mog člana koji steže nožne prste i trljanjem glave mog penisa u Annino lijepo preplanulo tijelo.

Rekao sam zadihano, "Ja sam Cumming."

Belonna se zahihotala govoreći: "Da, znamo to."

Glasno sam zagunđao kad sam osjetio kako se Belonnini nožni prsti stežu ispod glave mog penisa i snažno trzaju gurajući ga u Annin list. Istog trenutka Puši magarac osjetio kako moje sjeme izlazi iz mene. Rekao sam, "O Bože!"

Anna je rekla nešto na bugarskom pokazujući u vodu. Pogledao sam dolje baš kad je još jedna gomila sperme izvučena iz moje kite kad sam osjetio kako Belonnini stisnuti nožni prsti počinju na dnu moje osovine i stišću se do glavića poput tube paste za zube. Gledao sam kako niti mog bijelog sjemena pucaju o Annino tele i djelomično se zalijepe za njega, a zatim plutaju na vrh. Belonna Knjiga Brownie izviđača podigla drugu nogu tek toliko da joj nožni prsti probiju površinu. Gledao sam kako ih je ubacila u moje Ekstremna ladyboy barbie sjeme koje je plutalo ispred mene. Kontrast moje bijele sperme koja je strpala u nitima između njezinih migoljnih preplanulih nožnih prstiju bio je nevjerojatan i uzbudio me jer sam osjetio kako njezini drugi nožni prsti trzaju još jedan snažan teret s mene, uzrokujući nekontrolirano grčenje mog tijela dok sam još jednom ejakulirao izravno u Annino list.Nakon još nekoliko povlačenja osjetila sam kako mi orgazam počinje popuštati, dok mi se disanje vratilo u normalu i srce mi više nije lupalo u ušima.

Anna se nagnula naprijed i ispružila ruku skupivši malo moje sperme u svoj dlan. Gledao sam kako ga je utrljala u preplanulu nogu koju je naslonila na moje rame.

Pogledala me dok je to radila i lukavo se nasmiješila govoreći: "Sviđa mi se ovo na meni."

Ušuškali su se zajedno sjedeći jedno uz drugo s nogama u vodi. Anna je omotala svoju dugu desnu nogu oko moga vrata i njome me uvukla u njih. Stajala sam u vodi okrenuta prema njihovim nogama još uvijek drhteći od snažnog orgazma i jedva dolazeći do daha. Široko sam raširila ruke odmarajući ih duž vanjske strane njihovih bedara. Nagnula sam se naprijed pritiskajući bokove o njihove glatke potkoljenice. Počeo Tinejdžerski jebač s crvenom cijevi osjećati njihove prste i stopala kako miluju moj mlohavi kurac i prazna jaja. Ostali smo ovako neko vrijeme. Uživao sam u osjećaju dok su se polako igrali mojim članom i u osjećaju njihovih glatkih preplanulih nogu kako se trljaju o moj donji dio trbuha.

Bio sam tako opušten i nakon deset do petnaest minuta počeo sam osjećati uzbuđenje u preponama. Nije me iznenadilo što sam se ponovno uzbuđivao. Ono što me iznenadilo je koliko brzo!

Anna je prva primijetila dok je pomalo iznenađeno rekla: “Hej. Ti si napaljeno kopile.”

Podigao sam pogled prema njoj i primijetio da mi se opet lukavo, kučkino smiješi.

Belonna je mrdala nožnim prstima ispod mojih jaja govoreći: "Ovaj put imam dobru ideju za tebe."

Dvije su djevojke spojile glave šapćući jedna s drugom dok su stopalima i nožnim prstima nastavile milovati moja jaja i sve stvrdnjavajući kurac. Zatvorio sam oči i uživao u osjećaju. Otkrio sam da mogu razlikovati koji nožni prsti pripadaju kojoj djevojci jednostavno prema osjetu. Belonnini nožni prsti kratki su i maleni i kad je prošla mojim tijelom između njih, bio je to vrlo čvrst stisak. Annini nožni prsti su dugi i ima lijep razmak između palca i drugog prsta.Moje se tijelo sasvim lijepo uklopilo između njezinih. Kad me oboje trzaju zajedno, dvostruki je osjećaj gotovo nepodnošljiv.

Nije prošlo dugo prije nego što sam ponovno bio potpuno tvrd. Djevojke su završile raspravu i skočile sa mnom u bazen. Oboje su se spustili u vodu hihoćući se dok su zgrabili moj penis i jaja. Prekrasan osjećaj osjetiti toliko prstiju oko moje kite i u mojoj vreći za orahe bio je nevjerojatan dok su me milovali svojim nasmijanim, hihotajućim licima nekoliko centimetara od mog. Nataša Bekvalac Grupni seks Slušao sam ih kako se hihoću i smiju dok su im vrhovi prstiju brzo plesali po mojoj batici, glavi kurca Li kim gola jajima. Moje disanje se još jednom ubrzalo dok je njihov smijeh odjekivao u mojoj glavi, pala mi je u glavi i na trenutak sam pomislila da ću se onesvijestiti od uzbuđenja. Isprva to nisam shvatio, ali primijetio sam da me vode prema plitkom kraju bazena.

Anna je primijetila moje stanje vrtoglavice i nježno mi stisnula jaja svojim dugim vitkim prstima povlačeći me u svom smjeru.

Dok je to činila, nasmijala se rekavši: "Sada imam tvoja jaja u Djevojka nije odgovorila, ako se fintiraš, držat ću ih za tebe."

Oboje su nastavili uzmicati povlačeći me (vodeći) prema plitkom dijelu bazena. Kad smo konačno stigli do ugla bazena, djevojke su me uputile da sjednem na plitke stepenice. Sjeo sam, a razina vode mi je jedva dosezala do jaja, i gledao Annu kako sjeda na rub bazena. Nogama okrenutim prema mojoj lijevoj strani stavila je stopala u moje krilo. U isto vrijeme Belonna se pomaknula iza mene sjedeći na višim stepenicama i omotala svoje duge noge oko mog struka, također odmarajući svoja stopala u mom krilu. Odmah su počeli ponovno raditi na mojoj kiti. Naslonio sam se između Belonninih bedara i gledao ih kako nogama rade na mojoj kiti. Annini dugi nožni prsti raširili su se kad se nagnula i desnom rukom vodila glavić mog penisa između oba seta nožnog palca i drugog nožnog prsta.Uhvatila je prste preko prednje strane koljena i počela pomicati noge gore-dolje kratkim brzim pokretom. Dahnuo sam osjetivši kako glavić mog penisa klizi između njezinih nožnih prstiju, a osjetljive žlijezde stalno trljaju o njezine nožne prste. U trenu me natjerala kad sam počeo podizati stražnjicu sa stepenica kao odgovor na njezine trzaje nožnih prstiju. Anna se nagnula naprijed promatrajući moju reakciju i zadovoljna mojim odgovorom, ironično mi se nasmiješila i zatim zahihotala.