Teen u gaćicama twilgh teen

Pretpostavljam da postoji mnogo različitih načina na koje ljudi održavaju svoje veze zdravima, ali za muža i mene čini se da je aktivan i avanturistički seksualni život jedan od naših ključeva uspjeha. Imajući to na umu, otkrili smo da bacanje Tk vruća ebanovina tinejdžerka jedno na drugo s vremena na vrijeme izaziva i potiče našu seksualnu energiju. Evo nekoliko naših priča.

Hubby's Dare #1: "Odvezite se Teen u gaćicama twilgh teen naše omiljene javne planinarske staze i parkirajte na mjestu gdje obično parkiramo. Krenite niz stazu jednu milju, a zatim napustite Žive lutke seks prema sjeveru oko 200 stopa. Tamo iznad staze nalazi se mali nasad drveća. Skinite svu svoju odjeću i vežite se lisicama za jedno od stabala. Budite sigurni da su vam ruke iza leđa i da ste okrenuti prema jugu prema stazi. Slijedit ću vas točno jedan sat iza vas s ključem od lisica."

Meni je Hubbyjevo usuđivanje zvučalo dovoljno jednostavno i bila sam uzbuđena mogućnošću da se natjeram da se skinem gola i zaključam za drvo – sve u vidokrugu prilično aktivne pješačke staze. Strah od mogućeg javnog poniženja, pomiješan s erotskim uzbuđenjem zbog izlaganja neznancu ili skupini stranaca, snažna je i poticajna emocija.

Muž mi je poželio sreću dok sam izlazila te subote ujutro. "Nemaš razloga za brigu, dušo, bit ću odmah iza tebe." Rekao je, umirujući, dok mu se vragolasti smiješak počeo oblikovati na licu.

Nikada nisam znala kad bi mužić mogao imati dodatni trik ili iznenađenje u rukavu, a taj njegov vragolasti smiješak samo je pojačao tjeskobu koju sam već osjećala dok sam ulazila u auto i izlazila s prilaza.

Znajući po kakvom ću terenu pregovarati, odlučio sam obući planinarske hlače, jednostavnu majicu, čvrste cipele za hodanje i šešir u australskom stilu sa širokim obodom - razumnu odjeću koja bi me također potaknula da se uklopim u gomilu, da tako kažemdok sam se spuštao niz stazu.

Zaustavivši se na parkiralištu na početku staze, vidio sam da su tamo već bila tri druga automobila.Nitko nije bio u blizini, pa sam pretpostavio da su svi stanari daleko ispred mene na stazi. Nije bilo neobično imati tucet automobila parkiranih ovdje, budući da je ova staza za planinarenje bila prilično popularna. Područje nije bilo park, samo po sebi, samo javno rekreacijsko područje. Zemljana staza je lutala kroz oko 12 milja otvorenih područja uglavnom travnatih i grmljem prekrivenih brda, prošaranih malim nasadima drveća i povremenim prirodnim izvorom. Nisam mogao poželjeti ljepši dan jer je toplo sunce sjalo ovog ranog ljetnog dana bez oblaka.

Kad sam izašao iz auta, mogao sam osjetiti tjeskobu kako navire u meni. "Što ako se mužić pokvari na putu da me spasi?" mislio sam u sebi. "Panične" misli strujale su mi kroz um dok sam mehanički prolazila kroz proces zaključavanja torbice u prtljažnik i osiguravanja automobila za odlazak. Nabacivši šešir na glavu, zatvorio sam i zaključao vrata automobila i krenuo niz stazu.

Činilo se da prevaljivanje jedne milje traje samo nekoliko minuta, iako sam znao da je prošlo dobrih 20 minuta otkako sam napustio auto. Nastavio sam sve dok nisam bio točno ispod stabala drveća koje je suprug opisao. Zastajući tek toliko da pregledam stazu u oba smjera da vidim ima li koga u blizini, naglo sam skrenuo lijevo i krenuo blagom strminom prema drveću.

Malo sam dahtao kad sam konačno stigao na odredište. Pretpostavio sam da stojim oko 50' u visini iznad i oko 75 jardi udaljenosti od staze. Teen u gaćicama twilgh teen Činilo se mnogo bližim nego što sam mislio da će biti kad je Hubby prvi put predložio svoj izazov. Ipak, poslušno sam se počela skidati kao što sam obećala.

Sastojina se sastojala od manje od desetak malih stabala pamuka i smreke, od kojih nijedno nije imalo promjer debla veći od 12 inča. Okolna je trava na većini mjesta lako bila visoka od jedne do dvije stope, a nekoliko malih grmova također je bilo razbacano po obronku. Gledajući dolje na stazu, osjećao sam da ću biti prilično izložen svakome tko bi tuda prolazio i mogao pogledati u mom smjeru.Ali to je bilo uzbuđenje svega, zar ne?

Pazeći na bilo kakvo kretanje na stazi ispod, skinula sam majicu i grudnjak, oslobađajući svoje vesele male sise od 36C. Počeo sam se zagrijavati tijekom šetnje, posebno tijekom postupnog uspinjanja do drveća. Doći do hlada i izgubiti majicu bilo je vrlo opuštajuće i pomoglo mi je da se malo smirim dok sam izlazio iz kratkih hlačica i gaćica. Sada sam se stvarno osjećao slobodnim, dok sam ispružio ruke i ponovno tražio kretanje na stazi.

Dok sam gledao okolo po drveću pokušavajući odlučiti za koje se deblo pričvrstiti, posegnuo sam do svoje mace i pročešljao prste kroz svoj gusti grm crvene kose. Uvijek sam držao svoje stidne kosti uredno manikiranima, ali sam radije ostavio debljinu na mjestu. Nježno sam zavukao prst u svoju macu i začudio se koliko sam već postao mokar.

Uredno odloživši svoju odjeću na obližnji balvan, zakoračio sam do susjednog stabla uz rub šumarka okrenut prema stazi. Stablo koje sam odabrao bilo je samo oko 8 inča u promjeru, tako da sam znao da ću moći staviti manžetu iza leđa bez previše problema. Sada je bio trenutak istine. Navukao sam jednu manšetu na lijevo zapešće, unatrag do stabla, i zatvorenih očiju pričvrstio svoje desno zapešće za drugu manžetu. Mogao sam osjetiti kako mi se želudac steže od straha/panike/uzbuđenja, dok sam slušao manšetu kako škljoca oko mog zapešća.

To je učinilo; Sada sam stajao tamo vezan lisicama za drvo, bez načina da pobjegnem - moje 5'8", 140 lb, 40-nešto godina staro golo tijelo izloženo svijetu. U ovom trenutku, rekao bih da je erotično uzbuđenje mog situacija je zasjenila moju tjeskobu, jer sam primijetio da su mi bradavice potpuno uspravne i čeznuo sam za nečim što bi zadovoljilo moju hiperstimuliranu macu.

Neposredno prije nego što sam se uhvatila za drvo, bacila sam pogled na sat i 'procijenila' da će mužić doći za pola sata. Sve je teklo po planu.

Iako sam mogao sjesti, odlučio sam ostati stajati kako bih pratio aktivnosti na stazi. Nakon možda pet minuta, ugledao sam muškarca i ženu kako silaze niz stazu iz smjera parkirališta. Nosili su ruksak i izgledalo je kao da su krenuli na piknik. Tada mi je palo na pamet da je drvored za koji sam se našao siguran bio jedini sastav drveća u dužini od nekoliko milja. Kao što smo muž i ja otkrili prošlog ljeta, ovo je savršeno mjesto za piknik.

Želudac mi se ponovno počeo stezati dok sam gledala kako se par približava. Kako su se približavali, čučao sam sve niže i niže, čučeći tek toliko da vidim stazu. Kad su stigli do staze točno ispod mene, zadržao sam dah, gledajući što će učiniti. Znao sam da ne mogu ne vidjeti me ako zastanu da pogledaju.

Trenutak je brzo prošao dok je par nastavio niz cestu, niti jednom ne pogledavši prema meni. Polako sam se vratio na noge i odahnuo. Bilo bi tako ponižavajuće da je par odlutao uz brdo i pronašao me vezanog golog okovom za drvo. Kako su minute prolazile, počela sam zamišljati što se moglo dogoditi s tim parom da su me otkrili. Odjednom sam imao sliku djevojke koja mi mazi macu, dok tip siše i povlači moje bradavice.

Moje sanjarenje iznenada je prekinuto Dječak sisati zrelo sam čuo psa kako laje dalje niz stazu. Moja pretpostavka je bila da se par križa s nekim sa psom. Moje su se oči i uši ponovno usredotočile na trag dok sam čekao da vidim tko ili što bi se moglo pojaviti. Nakon samo nekoliko trenutaka, primijetio sam čovjeka kako se probija cestom sa Domaći bdsm namještaj laboratorijem koji ga je pratio u neposrednoj blizini. Psa nije imao na uzici, a pas je bio zauzet njuškanjem svega i svačega što je mogao, a da ne zaostane previše za svojim vlasnikom.

Sagnuo sam se što sam niže mogao i još uvijek vidim što se događa. Katarina Lazić Terapeut Pas se ukočio na svom putu, točno ispod mene.Prestao sam disati i pokušao ostati što sam mogao mirniji. Na moj užas, pas se počeo probijati uz brdo. Njegov vlasnik, stariji čovjek vjerojatno u ranim 60-ima, stao je i doviknuo svom psu da se vrati. Ali mogao sam reći da je ovaj pas bio na misiji, a ja sam bio njegovo odredište. Dok se pas približavao, mogao sam vidjeti njegovog vlasnika kako nerado slijedi svog psa uz brdo.

Dok je pas stigao do mene, sjedio sam na zemlji, s nogama skupljenim na prsa. Obuzeli su me panika i strah kad je pas, mašući repom i dašćući, došetao do mene i počeo mi lizati lice. Smeten na trenutak, nisam vidio vlasnika psa sve dok nije stajao oko deset stopa dalje.

"Naredniče, dođi ovamo, idiote!" Stariji čovjek je vikao. "Oprostite gospođice, nismo vas htjeli uznemiravati."

Dok je stari narednik odskakutao natrag prema svom vlasniku, čovjek je shvatio da sjedim tamo gol, zbog čega mu je lice poprimilo onu savršenu nijansu 'crvene srama'. To je brzo zamijenio zabrinuti pogled. "Stvarno mi je žao gospođice. ali je li sve u redu?" Pitao je, jer je očito vidio da sam lisicama vezan za drvo.

Sada je bio moj red da promijenim ten svog lica u 'crvenu srama'. "Uh, moj muž i ja se malo igramo.uh, znaš, mala igra." rekla sam.

Čovjek se nasmijao i rekao da su on i njegova žena radili svašta kako bi zadržali pikantnost i u braku. "Izgleda da ti je vrlo neugodno dok sjediš tamo. Mogu li ti pomoći da ustaneš?" – upitao je kad je prišao pokraj mene i pružio mi ruku.

Kimnula sam potvrdno, a on me zgrabio za ruku i pomogao mi da ustanem. Čim sam ustala, pustio je moju ruku i odmaknuo se. Pogledavši me od glave do pete, primijetio je da sam previše lijepa da bih bila ostavljena ovdje Muzička priča golih golih dama sama, lisicama vezana gola za drvo. Nasmiješila sam se, zahvalila mu na komplimentu i uvjerila ga da ću biti dobro.

Nasmijao se dok je svom sretnom malom psu pukao povodac i okrenuo se da ode.Nakon što je napravio korak, okrenuo se i iz ruksaka izvadio fotoaparat. "Mogu li snimiti jednu ili dvije fotografije. Moja žena nikad neće povjerovati u ovo bez dokaza?" Upitao. Samo sam se nasmiješila i klimnula glavom u redu. "Koji vrag." rekla sam.

Prebacivši pseći povodac preko zapešća, okinuo je tri-četiri slike sa svog digitalnog fotoaparata. Moj strah i panika zbog toga što su me uhvatili brzo su se pretvorili u uzbuđenje dok sam gledala ovog totalnog stranca kako me slika golu na kojoj sam lisicama vezana za drvo. Mogao sam osjetiti sokove u mojoj mački kako se miješaju, a moje bradavice pulsiraju, moleći da ih sišem.

Nakon što je spremio fotoaparat natrag u ruksak, pozdravio se i krenuo niz brdo s narednikom u ruci. Gledao sam čovjeka dok je dolazio do staze, a zatim krenuo u smjeru parkirališta. Budući da je tip djelovao cool tijekom cijelog susreta, moja je neugodnost malo popustila. Iako je poniženje od svega toga trajalo dosta dugo.

Nakon, činilo se, nekoliko sati, ali vjerojatno samo deset ili petnaest minuta, ugledala sam mužića kako se probija niz stazu. Sa sobom je imao ruksak i brzi korak u hodu. Kad je stigao do staze ispod mene, skrenuo je ravno prema meni. "Sve je u redu?" Upitao. "Prošao sam pokraj starca na stazi koji me glupo pogledao i rekao da se nada da ja imam ključ. Terapeut Srbija Pretpostavio sam da to znači da ste se sreli, ha?"

Nastavila sam detaljno objašnjavati cijelu avanturu, dok je mužić otvarao moje lisice. Ne znam tko je od nas bio uzbuđeniji, jer sam ispričao sve što se dogodilo. Ipak, mogu ti reći da smo mužić i ja proveli ostatak poslijepodneva razbijajući glavu pod onim drvećem.

Kao što sam rekla mužu nakon što smo se vratili kući, uzbuđenje i avantura njegovog posljednjeg izazova samo su umanjili moj apetit za još u budućnosti. Jedva sam čekao njegovu sljedeću ideju