Vruće tinejdžerske fotografije Tiffany

Gledanje žene kako piški izbliza oduvijek me uzbuđivalo. Puno avanturistički nastrojenih prijateljica i djevojaka koje sam imao vole pokazivati ​​tu vještinu kad su raspoložene. Sjajna stvar koju možete zajedno raditi u kadi ili pod tušem, kao i na otvorenom. Osjećaj tople mace koja se trlja o moje Proizvođači proizvođača najlona i tople mokraće iz nje koja mi teče niz nogu pod tušem oduvijek me uzbuđivao. Ovo je samo mali uzorak od nekoliko nepoznatih susreta s pišanjem koje sam imao u posljednjih 30-ak godina. Dvije od njih bile su samo prijateljice, a s jednom sam bio u kratkoj vezi od 3 mjeseca. Vau vrijeme leti.

Malo pozadine:

Kupam se s mojom prvom partnericom i držim je da sjedi visoko na kraju kade s raširenim nogama i vidim koliko mi blizu može ušpricati svoju mokraću dok sam ja u vodi na drugom kraju. Prije je voljela držati moj kurac palcem preko vrha osjećajući pritisak mlaza dok smo zajedno bili u kadi. Također je volim gledati dok stoji u kadi i piški sprijeda, ili stoji iznad mene okrenuta od mene na isti način i gleda kako struji ispod njezine guzice kako joj se spušta između usana.

U mojoj prvoj vezi partnerica bi me natjerala da joj obrijem vulvu i analno područje nakon zajedničkog kupanja, a zatim sam je gledao dok je piškila dok je sjedila na WC školjci raširenih nogu i dok joj je urin izlazio iz svježe obrijane mace. Lijepo i široko otvoren kako bi pružio stvarno uzbudljiv i detaljan pogled na sve što se događa samo nekoliko centimetara ispred mog lica. Ova su iskustva više smiješna o nenamjernim stvarima koje ne idu uvijek po planu.

Prvo iskustvo s prijateljem:

Nakon što se moja prva veza raspala prije otprilike 20 godina, proveo sam godinu dana s drugom ženom dok nisam kupio vlastiti stan, nikada nismo ušli u seksualni odnos, ali smo se jednom malo nastrano zabavili.Dnevni boravak u njezinoj kući u kojem je TV bio odmah do WC-a i slušanje šištavog zvuka njezina mokrenja za mene je uvijek bilo tajno uključeno. Nikad joj to nisam rekao, mislim da nije shvaćala koliko je zapravo buke napravila. Mislim da je mislila da TV prigušuje njezin zvuk.

Nakon što sam se iselio, otprilike godinu dana kasnije, jedno sam poslijepodne bio kod nje u posjeti i počeli smo razgovarati o seksu. Uglavnom genitalije. Rekla je da joj je čudno da tip ne može piškiti s erekcijom. Rekao sam joj da mogu, ali bilo je samo malo teže natjerati ga da ide kamo želiš i gotovo je nemoguće usmjeriti mlaz prema dolje u WC školjku. Rekao sam joj da sam znao piškiti vani na travi ako sam imao jako jaku erekciju usred noći. Obično bi mi to napravio nekoliko sati nakon povratka iz puba. Bila je fascinirana ovim novootkrivenim znanjem i rekla je da bi me voljela gledati kako to radim. Pristao sam na to sve dok sam je mogao gledati koliko daleko može uzvratiti brizganjem po travi. Vruće tinejdžerske fotografije Tiffany Pristala je na to sve dok sam ja išao prvi.

Nikada se prije nismo vidjeli goli ili bez hlača pa je mogućnost ovoga bila prilično uzbudljiva. Rekao sam joj da ako želi vidjeti moju erekciju mora učiniti nešto da to ostvari, rekla je da je to shvatila i da će također biti sretna kada za to dođe vrijeme. Nisam bio u WC-u par sati prije nego što sam došao do nje i predložio da prvo popijemo po jednu kavu jer to prolazi kroz mene kao voda kroz hidroelektranu.

Skuhala nam je kavu i nastavile smo razgovarati, 30 minuta kasnije rekao sam da stvarno moram ići jer mi je mjehur postao jako pun. Spomenula je da je i ona. Budući da sam ja trebao ići prvi, ona se pomaknula na kauč i sjela pored mene, počela mi je otkopčavati rajsferšlus, izvadila moj kurac, a zatim ga počela polako masirati kako bi me uhvatila lijepo i čvrsto. Nakon nekoliko minuta imao sam punu erekciju koja je stajala uspravno.Pomirisala ga je, brzo polizala po glaviću i provela nekoliko sekundi ljubeći ga. Dala je nekoliko komentara o njegovoj veličini i rekla da je prošlo gotovo 10 godina otkako ga je zadnji put imala. Za mene je to bila samo prosječna veličina i ništa strašno, ionako je zvučalo kao da je veće od tipova s ​​kojima je prije bila.

Skinuo sam traperice i donje rublje i izašli smo na stražnji travnjak prirediti joj predstavu. Čvrsto povlačeći kožicu i pišajući gotovo ravno do otprilike 1 metar više od glave u velikom paraboličnom luku i spuštajući se na tlo. Nakon otprilike 10 sekundi prišla je, maknula mi ruku s kite, zgrabila moj još uvijek tvrd kurac dok sam još piškio bacajući se postrance i u kružnim uzorcima pokušavajući napraviti uzorke u zraku s mokraćom. Ovo je bilo prilično smiješno. Pogled na ovo ju je oduševio i trebala mi je dobra minuta da ispraznim mjehur.

Bila je vrlo zahvalna i uzvratila mi je tako što je skinula svoje traperice i gaćice, čučnula na tlu naslonjena unatrag na ruke sa široko raširenim nogama i stražnjicom podignutom od tla kako bi mi dala jasan pogled da vidim koliko daleko može brizgati. Nije joj prošlo ni preko koljena. Gurnula je još malo i prdnula je prilično glasno čega se čini da joj je bilo malo neugodno. Mislio sam da ću joj pomoći pa sam došao, stavio kažiprst preko njezinog klitorisa i povukao ga unatrag (trik koji sam naučio od svog partnera u prošloj vezi). Ovo je otišlo malo više i dalje, ali mokrenje je išlo posvuda, niz unutarnju stranu njezinih bedara, udarajući joj po stranama koljena, preko čarapa koje je nosila . mnogo neurednije nego što sam mislio da će biti. Ušao sam unutra, uzeo ručnik za nju i pomogao joj da se osuši. Bilo je očito da nikad prije nije isprobala taj trik. Koliko god bih volio da sam ostao radi malo više zabave, morao sam pucati negdje drugdje nakon kratkog vremena nakon ovoga. I danas smo prijatelji, ali to je još uvijek jedini put da joj se tako nešto dogodilo.Oboje nas je to prilično zabavljalo (barem mene) i malo smo se Odjeveni azijski tinejdžer tome kad smo jedne večeri kasnije tog tjedna otišli zajedno na čaj. To je bila najintimnija zabava koju smo ikada imali zajedno. Iz nekog čudnog razloga to nakon toga više nikada nismo spomenuli niti međusobno kupili. Uvijek sam žalio što sam tog dana morao otići ranije nego što sam iznenada želio i ponekad se pitam kako bi dan ispao da sam ostao još nekoliko sati.

2. iskustvo, tijekom veze.

Bio sam vani i pio s drugom djevojkom u pubu jedne subote navečer prije 20-ak godina, popila je puno više od mene. Izlazili smo tek nekoliko tjedana, ali seks s njom bio je sjajan. Planirala je prespavati kod mene, dok smo se vozili kući, rekla je da je stvarno htjela pišati, nisam mogao stati usred grada pa je morala čekati još 20 minuta prije nego što smo uspjeli doći Dom. Parkirali smo auto i ona je otrčala unutra kako bi otišla do WC-a, vidio sam to kao sjajnu priliku da je gledam izbliza tako da nisam puno zaostajao. Spustila je gaćice i sjela na WC dasku, a zatim počela piškiti, baš kad sam ušao, bio je toliki pritisak iza toga da je mlaz potekao ravno van umjesto dolje, pola je otišlo preko WC daske, dolje i palo u sredinom njezinih hlača i gaćica, mokraća koja je otišla na sjedalo tekla je s prednje strane sjedala poput malog vodopada padajući na stražnji dio njezinih gaćica i traperica, dok nije shvatila što se događa njezine traperice, gaćice i donji dio majica joj je bila natopljena njezinim urinom i mokrenja je bilo po cijelom podu. Dio koji nije prešao preko sjedala poprskao je s prednje strane kvaseći joj unutarnju stranu bedara i poprskao joj macu, majicu i dolje u zdjelu. cenzura Utroje Mislim da je manje od pola završilo u WC-u.Malo smo se nasmijali zbog toga, stavili smo njezinu odjeću u Utroje te večeri i osušili sljedeće jutro. Zajedno smo se okupali i Momci vole tokom seksa seksali te večeri, ali mislim da joj je bilo malo neugodno zbog toga sljedećeg jutra. Nikada to više nije spomenula, a ni ja to nisam spominjao (barem s njom).

3. iskustvo, drugi prijatelj:

Uglavnom.ovaj put je bilo neobičnije. Puno sam se penjao po stijenama sa ženom iz Njemačke, Gemmom, prije otprilike 10 godina. Radila je na istom mjestu gdje sam i ja. Vrlo ljubazna djevojka, ali živjela je s drugim tipom koji nije bio zainteresiran za penjanje, bio sam oženjen i moja žena je radila svake subote i osim što se pokušala penjati i nekoliko me puta osigurala, moja žena je ubrzo otkrila da to nije njezina stvar. Gemma i ja smo bile samo dobre prijateljice koje smo radile na istom mjestu kao i ja, ovo je bilo samo partnerstvo za penjanje jednom tjedno ili ponekad dva puta tjedno obično subotom ujutro na otvorenom i u Mandy dobre forme tijekom tjedna nakon posla svakog utorka ili srijede.

Subotom smo često bili samo ja i Gemma na stijeni ujutro dok se poslije podne ne bi pojavilo još nekoliko ljudi, obično sveučilišnih studenata koji su se još uvijek oporavljali od mamurluka prethodne noći. Kad smo bili sami, Gemma se sigurno nije sramila spustiti hlače preda mnom da se presvučem ili čučnuti za curenje.

Prvi put se to dogodilo nakon što smo se penjali svake subote nekoliko mjeseci, stvarno nisam to očekivao. Prvi put je to učinila usred razgovora koji smo vodili o molekularnoj biologiji, odvezala se, otišla do grma nekoliko metara dalje, okrenuta prema meni, spustila hlače usred razgovora, čučnula i počela mokri dok me gleda, i dalje priča o ekstrakcijama DNK kao da se ništa neobično ne događa.

Nisam znao kamo da gledam, je li bilo nepristojno ako sam se okrenuo ili grublje samo se pretvarati da ništa ne mislim o tome i ne skidati pogled s nje. Mislim da nije razumjela - ovo je bilo kao davanje alkohola alkoholičaru. Stvarno sam joj želio prići bliže kako bih je bolje pogledao, ali držao sam je u kontaktu očima sve dok nije završila s piddlom. Uspravila se i bez žurbe navukla svoje gaćice i hlače natrag, ponovno namjestila zavezani pojas i nastavili smo tamo gdje smo stali, a ja nisam baš vjerovao što sam upravo vidio.

Kad je čučnula održavajući kontakt očima sa mnom, hlače i gaćice su joj bile oko koljena i smetale su mi tako da nisam mogao vidjeti nikakve detalje, vidio sam više kad je ustala i bez žurbe povukla gaćice i dignutih hlača nije izgledala kao da joj je uopće smetalo što sam mogao dobiti vrlo jasan pogled na njezinu vulvu i podrezani grm i sunce koje je svjetlucalo na nekoliko komadića svježeg urina u Gole sise i vagine grmu.

Još uvijek sam bio pomalo iznenađen i nisam znao kamo bih u ovoj fazi. Bio sam svjestan našeg prijateljstva i to je bila posljednja stvar koju sam želio narušiti pa sam se poigrao kao ona gdje to nije bila velika stvar, ali za mene jest. Drugi put, kao što sam se i nadao, učinila je to nekoliko tjedana kasnije, upravo sam je završio s osiguranjem s uspona od 25 metara, odvezala se, rekla nešto poput "Hoću da piškim" i prišla grmu i ustao okrenut od mene. Ne baš toliko iznenađena ovaj put, malo sam se pomaknula u stranu tako da sam malo bolje vidjela stranu i mogla sam jasno vidjeti mlaz mokraće kako puca dobar metar od njezina tijela. Straga je izgledalo kao da tip curi. Rekao sam joj 'kako to radiš?'. Ne govoreći ništa, okrenula se i suočila sa mnom s punim prednjim pogledom i nastavila dok nije ispraznila mjehur. Ne prolivši ni kap, podigla je svoju opremu i zavezala je. Nikad prije nisam vidio nijednu ženu da to radi.

Rekla je da ju je majka u Njemačkoj naučila piškiti stojeći i da je to bila dobra vještina. U tome sam se u potpunosti slagao s njom. Također je rekla da je kupljena u obitelji koja je posjećivala nudističke kampove otkad se sjeća i da se nema čega sramiti u vezi s ljudskim tijelom, vidjela ga je 100 puta prije od svoje mladosti. Shvatio sam to kao nagovještaj. Za nju je sve to bilo savršeno prirodno, ali je priznala da bi to učinila samo pred ljudima kojima vjeruje. Jedini problem kad to radi na otvorenom, rekla je, bio je to što se morala osušiti. Imala je i cool smisao za humor.

Treći put nakon tjedan dana mi je detaljno pokazala kako je počela - spustila je prednji dio hlača točno ispod grma, razdvojila usne srednjim prstom, razmaknula koljena radeći malu vrstu čučnja, povukla klitoris kažiprstom i otišla. I lako ju je mogla brizgati dovoljno daleko da joj ne napravi nered na odjeći. Vježbanje čini savršenim, a ona je imala mnogo toga. To je bilo stvarno super za gledati, a njezina otvorenost u vezi s tim bila je još kul. Utroje silikoni Počeo sam se osjećati izostavljeno pa sam se odlučio pridružiti i stajati pored nje kad je otišla, zbog čega je bila vrlo sretna. Pretpostavljam da se počinješ osjećati izvan mjesta ako si jedini koji radi cijelo vrijeme, a ja svakako nisam želio da ona prestane. U početku sam se malo brinuo oko prijevoza pozornice, ali osjetio sam olakšanje kad se to nije dogodilo. Nastavio sam s njom penjati još 2 godine nakon toga. Bilo je puno puta kad smo pišale jedna uz drugu i siguran sam da me pokušavala isprskati, ali nikad nije uspjela.

Nikada nije pokazivala zanimanje za mene osim penjanja i mokrenja zajedno i uvijek je uživala pokazujući mi taj trik. Ponekad bismo svratili u pub na pola sata ili nešto više na piće na putu kući, ali razgovor je uvijek bio povezan s penjanjem ili poslom. Upoznala sam njenog dečka nekoliko puta i on je jako fin.Pretpostavljam da su prilično nastraan par. Vratila se u Njemačku dvije godine kasnije i još uvijek povremeno razgovaram s njom putem e-pošte, ali ne očekujem da ću je ikada više osobno vidjeti. Nedostaju mi ​​ti dani. Sjetit ću se još nekoliko incidenata, ali to bih mogao ostaviti za drugi put.