Femdom žene koje žestoko bičuju muškarce

Imajte novu priču za praznike. Nadam se da vam se sviđa i da ćete komentirati. Komentari su tako važni. Sretni blagdani.

Kad sam čuo zvuk upozorenja za sigurnosni pojas, otvorio sam oči i povukao Odrasle djevojke koje nose pelene, uvjeravajući se da sam vezan. Stjuardesa mi se nasmiješila dok je hodala prema stražnjem dijelu zrakoplova provjeravajući jesu li svi sigurni.

Zabacio sam glavu i ponovno zatvorio oči, vjerojatno ih više neću otvoriti dok ne osjetim kako kotači udaraju o asfalt. Ne smeta mi letjeti, ali sam malo nervozan kad slijećemo. Imao sam loše iskustvo prije nekoliko godina i ne mogu ga se otresti. Ali, to me ne sprječava da letim.

Mora da sam zadrijemao, jer sam se probudio kad se avion spustio. Modeli seksualnih snimaka sam umoran, ali osjećao sam se bolje nego inače nakon tako dugog leta.

Ja sam George Hawkins, Jr. U ranim sam tridesetima i visok sam malo više od metar i pol, težak sam oko 185 iu prilično sam dobroj formi. Stalno vježbam. Ja sam građevinski inženjer koji radi za veliku multinacionalnu građevinsku tvrtku. Zbog svog posla letim po cijelom svijetu i provodim mjesece i gotovo godine daleko od kuće. A da ne vježbam, vjerojatno bih nagomilao kilograme. Ali, čak i uz sav taj posao i zarađivanje stvarno dobrog novca, ovaj posao nije bio dobar za moj osobni život.

Moja bivša žena, Jeannette, nije mogla podnijeti biti toliko sama i našla je nekoga bliže kući, tko je bio uz nju. To je bilo prije otprilike dvije i pol godine i pretpostavljam da sam još uvijek pomalo sramežljiv jer uopće nisam izlazio otkad je razvod finaliziran. Ali da budem iskren, nisam imao mnogo prilika upoznati bilo koju slobodnu ženu.

Upravo sam proveo posljednjih devet mjeseci u Tadžikistanu, maloj zemlji bivšeg Sovjetskog Saveza u središnjoj Aziji radeći kao glavni inženjer projekta na brani hidroelektrane usred ničega. Oko dvjesto pedeset milja od grada bilo koje veličine.Ali to je bilo najbolje mjesto za postavljanje brane i tamo smo je gradili.

Putovao sam posljednja dva dana. Napustio sam Tadžikistan iz zračne luke Dashanbe avionom Tajik Air. Bio je to prilično moderan avion i let nije bio tako loš. Femdom žene koje žestoko bičuju muškarce Uletio sam u zračnu luku Kabul i srećom proveo samo sat vremena prije polijetanja na letu Delte za Beč.

Sinoć smo poletjeli iz Beča i stigli u New York u 11:00 sati po lokalnom vremenu. Kad smo konačno stigli do izlaza, uzeo sam svoju ručnu torbu (to je sve što nosim) i krenuo prema terminalu JFK.

Nisam bio u New Yorku više od dvije godine. Iako sam ovdje rođen, odrastao i živio, preselio sam se u Chicago, grad u koji sam se zaljubio prije nego što sam se udao. Jeannette je bila iz Chicaga i kad smo se razveli, dobio sam stan u tamošnjoj zadruzi.

Mislim da sam tamo proveo sva dva mjeseca od razvoda. Kao što rekoh, puno putujem. Nisam siguran zašto čuvam stan. Pretpostavljam da je to neka vrsta sidra. Daje mi osjećaj pripadnosti, svoj dom. U svakom slučaju tvrtka plaća održavanje i održava ga čistim.

Dok sam prolazio terminalom prema stajalištu taksija, nazvao sam majku na mobitel, ona živi sjeverno od grada. Nisam namjeravao ostati tamo, imao sam rezervacije u hotelu na Manhattanu i namjeravao sam otići u hotelsku sobu i spavati dan-dva, jer nisam morao biti u uredu još dva-tri dana. Matični ured je u Chicagu.

Odgovorila je: "Georgie, znala sam da ćeš biti kod kuće za Božić. Svima sam rekla da ćeš biti ovdje i nitko mi nije vjerovao."

Nasmijala sam se: "Mama, rekla sam ti da ću pokušati biti ovdje. Znaš da ne mogu ništa obećati."

"Pa ti si ovdje i to je jedino što je važno. Reći ću Sharon da te pokupi oko tri. To će ti dati dovoljno vremena da se smjestiš u hotelskoj sobi, istuširaš, obriješ i odjeneš. Ne moraš uzmi samo par hlača i jaknu."

"Mama, o čemu pričaš. Samo ću se istuširati, leći u krevet i spavati. Putovao sam zadnja dva dana i idem spavati. Vidimo se sutra."

"George. (Znao sam da sam u nevolji) Sharon će doći po tebe u tri i odvesti te do tete Mildred."

Zastenjao sam, "Kod tete Mildred. O sranje, Badnjak je, zar ne."

"Da, George, Badnjak je. I nisi bio kod tete Mildred od. o Bože. ne znam. Mislim da si zadnji put kad si bio tamo, još uvijek bio s Jeannette. Pa Sharon doći ću po tebe i odvesti te tamo. Dolazim s ujakom Miltom, ali on večeras ostaje s Barb i djecom, pa će me Sharon dovesti kući. Možeš i ti doći ako želiš, ali morat ćeš spavaj na kauču. Ili možeš uzeti taksi i provesti noć u tom hotelu."

Zaboravio sam, bio je Badnjak i to je bila noć kada je teta Mildred sve zaustavila. Došla joj je cijela obitelj, oko tisuću prijatelja i vjerojatno stranaca koje je toga dana srela na ulici. Danica Maksimović Prvi put Svi bi ostali na večeri i desertu itd. itd. itd.

Bila je to tradicija i mama se nikad ne bi protivila tradiciji. U svakom slučaju, Mildred joj je bila najdraža sestra, bile su blizanke i mislim da se mama tome veselila cijele godine. Bio sam zaglavljen.Morao sam ići.Nisam imao izbora.

Ispod glasa mrmljam, "Oh Kriste." Onda sam rekao: "U redu mama, bit ću spreman kad Sharon stigne u hotel."

"Čuo sam to.bolje bi ti bilo bolje da raščistiš prije nego što odeš do Mildred. Tamo će biti djece, znaš."

"Da, dobro mama, bit ću dobro, ne brini."

"Vidiš da jesi, Georgie. Vidimo se kasnije. Volim te, Georgie" I poklopila je slušalicu.

Moj san da popijem piće i uhvatim koji Z, ispario je kao jutarnja rosa.Namjeravao sam provesti noć kod rodbine, odgovarati na pitanja o svom životu, zašto radim to što radim, što se dogodilo između Jeanette i mene. (bila je tako fina djevojka), zašto se nisam ponovno oženio i milijun drugih pitanja koja se nisu ničija ticala. Neće biti zabavno.

Sharon je moja starija sestra, udana je i ima dvoje djece. Njegov suprug Steven otišao je prije nekoliko mjeseci. Rekao je da se mora pronaći, vjerojatno s drugom ženom. Nije se natjerala na to da se od njega odvoji. Mislim da se nada da će se on vratiti i da će se ponovno naći. Tko zna?

Zgrabio sam taksi i začas stigao do Hiltona. Pretpostavljam da promet na Badnjak nije krenuo ili sam vozio u rikverc. Prijavio sam se u hotel, uzeo neke stvari koje sam tamo poslao i otišao u svoju sobu, istuširao se, obrijao i obukao. Trebalo mi je više vremena da se spremim nego što sam mislio, jer prije Bočice parfema vintage što sam si uspio natočiti piće, Sharon je nazvala moj mobilni i rekla mi da njih troje čekaju ispred hotela i da je bolje da siđem dolje što je prije mogućejer nije htjela dobiti kaznu za parkiranje.

Prije nego što sam otišao iz Tadžikistana, naručio sam hrpu poklona putem interneta i dao ih dostaviti u hotel tako da sam bio spreman za Božić.

Odmah sam otišao dolje, bacio nekoliko velikih vreća darova u prtljažnik i ušao u auto. Sjela sam na stražnje sjedalo jer, "Ujak Georgie mora sjediti sa mnom", odlučila je moja desetogodišnja nećakinja, Greta. U svakom slučaju, njezin brat Pete nije namjeravao odustati od svog mjesta.

Putovanje do okruga Nassau trajalo je dosta duže od putovanja s JFK-a. Tako sam mogla čuti sve o životu svoje sestre, sa i bez Stephena, životu moje nećakinje i mog nećaka, Peteovim nedjelima (ali to nije bila moja krivnja), prije nego što smo stigli do tete Mildred.

Teta Mildred je bila krcata, mama i ujak Milt su već bili tamo i komentirali koliko nam je trebalo da stignemo tamo.Odustao sam od pokušaja da bilo što objasnim prije mnogo godina i samo sam rekao, "Promet."

Čak i prije nego što sam uspio proći kroz grljenje i ljubljenje raznih rođaka i prijatelja, ujak Milt me ​​je zgrabio da razgovaramo "od srca do srca". Mama je pogledala i nasmiješila se. Očito su ona i ujak Milt razgovarali o tome. Počeo me voditi u jazbinu govoreći: "George, moramo razgovarati."

Otprilike u vrijeme kad me ujak Milt satjerao u kut, čuo sam ženu Femdom žene koje žestoko bičuju muškarce kaže: "Pa, Bogorodice, izgleda da me pokušavaš izbjeći, zar ne?" Okrenuo sam se oko sebe, zagrlio me, a ona je nastavila: "Hajde, imamo puno toga za nadoknaditi. Možeš ga dobiti kasnije, Unca Milt. Jer sada imam Georgieja."

Spasila me moja sestrična Anne, kći tete Mildred. Anne je nešto više od godinu dana starija od mene, malo mlađa od Sharon. Ona je visoka djevojka, nije debela nego je dopadljivo punašna. Smrša kad ima drugu osobu, ali kad prekinu, udeblja se.

Ali bilo kako bilo, volio sam je. Bili smo, kako ona kaže, prijatelji. Prvi put Nataša Moskva Ima oko pet devet godina i crvenkasto plavu kosu. Grudi su joj manje, ali ja joj kažem da su savršene za njezino tijelo i zaista tako mislim. Kad smo bili mladi, žalila bi se da su premali. Oštro bih se protivio, a ona bi se raspravljala sa mnom. Ali kasnije bi pitala: "Zar stvarno tako misliš?" I naravno, rekao bih da, onda bi se ona nasmiješila i tema bi bila odbačena.

Bili smo prilično bliski kad smo bili tinejdžeri (zapravo tada sam se zaljubio u nju). Kao mi protiv obitelji. Sjedili bismo zajedno na svim obiteljskim okupljanjima i rugali se rodbini.

Kad smo bile mlađe, činilo se da Anne uvijek ima dečka. Bila je vrlo popularna u srednjoj školi i na fakultetu. Zaručila se na zadnjoj godini fakulteta i trebala se udati odmah nakon diplome. Ali nije bilo tome, njezin je zaručnik poginuo u prometnoj nesreći, nedugo prije vjenčanja.

Njegova smrt je na neki način uništila Anne.Prvi put se udebljala i kao da je odustala od života. U to sam vrijeme bio student na koledžu. Preuzeo sam na sebe da je izvučem iz njezine ludosti i proveo sam svoj božićni odmor s njom. Dao sam sve od sebe pokušavajući je vratiti u život. Na neki način je upalilo, pretpostavljam da sam ja započeo proces, a drugi su ga završili, jer kad sam došao kući na ljeto, ona se vratila, na neki način. Nikada zapravo nije bila ista, ali se dobro predstavila.

U desetljeću koje je prošlo od tada, njezina je težina padala, mršava kad ima nekoga i teška kad je sama, što se u posljednje vrijeme čini najčešće. Imam dojam da se Anne više nikad ni s kim ne uozbilji, bit će s njima neko vrijeme i onda naći razlog za prekid.

Sada je izgledala malo debela, ali uzeo sam je u naručje i zagrlio. Šapnula je: "Spasila sam te od sudbine gore od smrti, zar ne?"

"Veliki ti dugujem, Cuz."

Hihotala se dok smo se vraćali u dnevnu sobu držeći se za ruke. Anne je rekla svima: "Vidite koga sam pronašla. Izgubljeni sin se vratio i večeras je moj. Dakle, ako netko želi zaviriti u njegov privatni život. šteta. Večeras je on samo moj. Morat ćete pričekati do sljedeće godine."

Sharon se počela smijati i rekla, "Georgie dušo, puno si dužnik Anne." Zatim je dodala: "Pobrini se da ti se plati, Anne."

Anne se zahihotala dok me odvela u dnevnu sobu i sjedile smo na kauču i razgovarale. Kao i obično Anne je najviše govorila. Priča mi o svom poslu, putovanjima i ponešto o svom ljubavnom životu, koji je, kako je rekla, bio "nekako na čekanju". Nije mi smetalo sjediti i slušati, stvarno mi se nije dalo ni o čemu razgovarati. Nismo bili predugo jer su nas ubrzo nakon sjedenja pozvali na večeru.

Večera je bila prekrasan događaj, vrištanje i svađa, bacanje hrane i to za stolom za odrasle.Nagnuo sam se prema Anne i scenskim šapatom rekao: "Znaš, gotovo bih poželio da imam dijete, tako bih mogao sjediti s djecom za njihovim stolom i uživati ​​u obroku."

Anne se zahihotala i rekla: "Pa, Bože, kad bismo sada počeli, mogli bismo sljedeće godine sjediti za dječjim stolom, što misliš?"

Gotovo sam ispljunula svoja usta puna krumpira i pogledala Anne. Uputila mi je najneviniji osmijeh i rekla: "Zamisli samo, mirna večera sljedeći Badnjak."

Sabrao sam se, progutao slinu i uz veliki smiješak rekao: "Nemoj misliti da je jedan dan mira vrijedan tri stotine šezdeset četiri dana bučnih večera."

Zahihotala se, "Killjoy."

Odmahnula sam glavom i nasmijala se. Anne zna reći najšokantnije stvari s tako nevinim licem da se zapitate jeste li je dobro čuli. No, iako to slušam već toliko dugo i točno znam što ona radi, ne prestaje me iznenađivati ​​ni na trenutak.

Zatim sam je stavio rukom oko ramena, privukao je k sebi i šapnuo joj: "Jednog dana, Annie, prihvatit ću te s tim, a što ćeš onda učiniti?"

Samo mi se samodopadno nasmiješila i tihim glasom bez daha rekla: "Vjerojatno se najbolje provodim u životu."

Nasmijao sam se i rekao: "Da, i ja."

Pogledala me u oči i rekla, "Misliš?"

U tom trenutku mama me počela pitati gdje ću provesti noć. Rekao sam joj da nemam namjeru spavati na kauču ili u vreći za spavanje na podu kod nje. Namjeravao sam se vratiti u svoj hotel i dobro se naspavati, u pravom krevetu.

Anne je uskočila i rekla mami: "Ne brini teta Helen, pobrinut ću se da Georgie sigurno stigne u hotel i da bude ušuškan u svom krevetu prije nego što dođe Djed Mraz."

Anne živi na Manhattanu, ima stvarno lijep stan na Upper East Sideu. Skupo je, ali ona je kemičarka za veliku farmaceutsku tvrtku i daju joj vraški dobru plaću.

Podigla je čašu i nastavila: "Vidiš, pijem samo seltzer pa mogu sigurno voziti." Okrenula se prema meni i stavila mi ruku na obraz rekla: "Sa mnom ćeš biti siguran, Georgie."

Nasmiješio sam se i šaptom rekao: "Lažljivice."

Uzvratila je osmijeh i odgovorila: "Dođi u moj salon."

"Rekao je pauk muhi", rekao sam sa smiješkom.

"Obećavam da neću gristi. prejako." Rekla je s tim oh tako nevinim pogledom.

Tako je prošao ostatak večeri, razgovarajući s rodbinom i prijateljima i komentirajući jedni druge ispod glasa.

Konačno je Sharon počela pakirati djecu i mamu. Mama je opet počela govoriti o tome da ostajem kod nje. Naravno, odbio sam i rekao da ću sutra otići vlakom do Fleksibilna djevojka se jeba je Anne rekla: "Što ću ti reći teta Helen, ako me pozoveš na večeru, sutra ću dovesti našu Georgie k tebi."

Mama je blistala: "O Anne, hoćeš li. I naravno, ostat ćeš na večeri. To će biti divno, bit će to Sharon i djeca, ujak Milt, Barb, Jack i njihove bolje polovice i djeca. Imat ćeš sjajno. U svakom slučaju, tvoja će mama biti kod Debbie s Mackom i njegovom obitelji. šampanjac price S nama će vjerojatno biti puno mirnije."

Zastenjao sam mirno. S tim kućnim, da, točno. Zamrla sam razmišljajući o sjajnom provodu i osjećala sam se malo krivom što sam Anne uplela u to. Ali onda sam pomislio: "Dovraga, ona je bila ta koja je tražila da dođe na večeru, pa je za sve sama kriva."

Čim su Sharon i mama otišle, Anne i ja smo spakirali njezin auto Animirani kurac oprostili se. Vratili smo se na Manhattan, dobro se zabavljajući jer je još bilo malo rano. Anne je pitala možemo li prvo otići kod nje i istovariti se. Mama, sestra i brat dali su joj gomilu darova i bilo bi puno lakše za nas dvoje da ih odnesemo iz garaže u njezin stan.

Auto je parkirala u garaži ispod svoje zgrade, "Da, bilo je skupo kupiti mjesto u garaži, ali isplati se.Parkiranje ovdje je užasno, a s alternativnom stranom svakog radnog dana, prava je muka."

Uzeli smo sve darove i donijeli ih gore u jednom izletu. Neki od darova bili su otvoreni, ali neki su još bili zamotani. Imao sam jednu za Anne za koju joj nisam rekao.

Bila je to figurica mlade žene u dugim lepršavim haljinama od lapis lazulija koja drži bebu. Napravio ga je u Dashanbeu otac prijatelja s kojim sam radio na brani. Dmitry je inženjer koji radi s lokalnom upravom i postali smo prilično dobri prijatelji. Izrada je bila izvanredna, a duboka plava boja pristajala je uz Anneine oči. Bilo je malo skupo, Extreme ladyboys mint isječak puno jeftinije nego kupiti nešto slično ovdje u Sjedinjenim Državama.

Rečeno mi je da se u određenim područjima figurica obično daje ženi nakon što sazna da je trudna s njihovim prvim djetetom. Nisam bio siguran bih li to rekao Anne. Barem ne odmah.

Vidio sam Japanska djevojka tinejdžerka u Dmitrijevoj kući. Dao je svom ocu da ga napravi za svoju ženu, Nousafarin kad je zatrudnjela. Bilo je prekrasno i zaljubila sam se u njega. Ispričali su mi povijest iza toga, a ona mi je rekla da je to njezin najvrjedniji posjed. Dmitrij se nasmijao i rekao: "Mislim da sam izgubljen ako biram između spašavanja sebe i kipića."

Nousafarin se zahihotala i rekla: "Ne brini, ljubavi, spasio Merilyn porno velikih sisa te nakon što sam spasio našeg sina, kip, svoju odjeću." Prošla je kroz popis stvari koje je prvo trebalo spasiti.

Zamolila sam njegovog oca da mi napravi jedan i rekla sam im da ću ga čuvati dok se ne udam i ne dobijem dijete. Imao sam sve namjere dati ga Anne čim dođem kući.

U jednom smo putovanju stigli do njezina stana. Moram reći da Anne ima fantastičan stan. Nalazi se na trideset drugom katu njezine zgrade i gleda na East River. Dok je odlagala neke od stvari, stavio sam poklon pod njezino drvce, a zatim sjeo na ljubavno sjedalo u njezinoj dnevnoj sobi, okrenuto prema velikom prozoru.Mogu cijelu noć sjediti u tom ljubavnom sjedalu i gledati u rijeku.

Nakon nekoliko minuta začuo se tihi jazz i Anne je sjela pokraj mene. Ispružila je čašu u kojoj je bilo jantarne tekućine i kockica leda. Uzeo sam čašu i nasmiješio joj se. Rekla je: "Znaš da ćeš, ako počnem ovo piti, morati podzemnom željeznicom ili taksijem do hotela. Ili možeš spavati na dnevnom krevetu u slobodnoj sobi."

Nasmiješio sam joj se, zakucao čašama i rekao: "Ispij, izgleda da je večeras dan u krevetu."

"Nadala sam se da ćeš to reći", nasmijala se. Oboje smo popili gutljaj.pa možda je to bilo malo više od gutljaja, ali tko onda vozi?

Činilo se da smo tu prvu čašu prilično brzo prošli. Ustala je i napravila nam još jednu. Kad je sjela i pružila mi ga bila je bliže nego što je bila.

Nagnuo sam se prema njoj i rekao: "Pokušavaš li me napiti da bi me mogao zavesti?"

Stisnula se uz mene, "Georgie, ako ću te zavesti.definitivno ne želim da budeš pijana."

Malo sam se nasmijao i rekao: "Pa ako ću biti zaveden, definitivno ne želim biti pijan."

Pogledao sam je, spustio svoje lice na njezino i nježno joj poljubio usne. Ivana Ivy Mlađović Prvi put Nasmiješila mi se, "Sad, tko koga pokušava zavesti?"

"Je li to bitno?" Pitao sam.

"Nikako."

Još jednom su nam se usne susrele i ono što je počelo kao nježni poljubac pun ljubavi, brzo je eskaliralo u žestoko strastveno maženje otvorenih usta. Ruke su nam se omotale jedna oko druge, zgnječivši tijela. Naši su jezici plesali i hrvali se, cijelo vrijeme istražujući usta drugoga.

Usne su nam se razdvojile, a ja sam nastavio ljubiti njezin obraz i čeljust. Prešao sam na njezin vrat i rame. Anne me držala uza se, ispuštajući tihe zvukove mjaukanja. Bio sam vrlo spor i nježan s mojim ljubljenjem, kao da sam uživao u ukusnoj poslastici. Bila je ukusna i htio sam kušati njezino cijelo tijelo.

Malo se odmaknula i naslonila svoje čelo na moje. Pogledala me sa suzama u očima. "Georgie, samo me zagrli. Drži me kao da me voliš.Treba me držati.samo neka vjerujem da me voliš."

Pogledao sam je u oči i blagim glasom rekao: "Ne moram se pretvarati da te volim, Anne."

Ispustila je zvuk koji je zvučao poput jecaja i rekla: "Zbilja to misliš, Georgie. Voliš li me?"

"Anne, volio sam te zauvijek i voljet ću te zauvijek, čak i kad smo voljeli druge, ja sam volio tebe."

"Oh Georgie, skoro ti vjerujem."

Još jednom su nam se usne spojile, jezici su se sreli i pomilovali. Povukao sam je u sebe i čvrsto je držao. Ruke su mi prelazile gore-dolje po njezinim leđima dok je ona prolazila prstima kroz moju kosu.