Najbolji fetiš u čarapama

"Ovi taksiji nisu tako veliki kao londonski, ljubavi", šapnuo je.

"Znam, ali jedva čekam", rekao sam. "Moram te imati, sada. Osim toga, sretni smo što imamo jednu s prostorom za noge," zahihotala sam se, malo promućkajući, prebacujući noge u crnim čarapama preko njegovih nogu u odijelu na njegovoj strani stražnjeg sjedala, puštajući da mi visoka peta visi sa stopala i da mi se kratka baršunasta suknja penje po glatkim bedrima, otkrivajući čipkaste vrhove mojih čarapa i iste podvezice.

S vozačevog sjedala, par tamnih svjetlucavih očiju pozorno je promatrao kako trubeći gomile prometa na Manhattanu nakon kazališta i koncerata gotovo zaustavljaju približavajući se Columbus Circleu.

Otišli smo na koktel zabavu u Dakotu, smiješno dosadnu. Nosila sam usku crnu koktel haljinu od baršuna, dugih rukava, ali dubokog izreza, vjerojatno skromnu, ali užasno seksi, pokazujući moj veliki dekolte Volim mamu duge zategnute noge do savršenstva.

Odjenula sam te podvezice, crne čipkaste, s podignutim crnim čarapama s čipkastim vrhom, a nisam dobro znala da ni jednoj ni drugoj ne može odoljeti. Haljina je bila taman dovoljno duga da pokrije gornji dio čarapa i taman dovoljno sigurna da riskiram tange, odvažno čak i za mene. Ništa drugo osim jednostavnih dijamanata u mojim ušima, podignutih tamnih uvojaka i visokih peta nije bilo potrebno, a nijedan muškarac u prostoriji nije mogao skrenuti pogled s mene.

Visok šest stopa, sladostrasan i sav njegov. Ali izloženo svima da vide.

Samo zato što sam stigla pod ruku najzgodnijeg muškarca u prostoriji nije značilo da ne mogu flertovati sa svima ostalima, a to ga je izluđivalo. Lud, a napaljen.

Naginjući se u gomilu burzovnih mešetara, zabacujući glavu unatrag u lažnom smijehu, dodirujući rame starijeg partnera moje tvrtke, odmarajući ruku na ženskom koljenu. čašu za čašom šampanjca i osjećaj baršuna i čipke na moja gola bedra i dupe, i bio sam nezaustavljivi flert.

U jednom trenutku osjetio sam snažnu ruku na križima; čak iu štiklama bio je za nijansu viši od mene.Zabljesnula sam najslađim osmijehom skupini zgodnih, ali dosadnih švedskih direktora osiguranja i udaljila se, mrdajući se malo više nego što je potrebno.

Bili smo na balkonu, sami, i osjećala sam kako se raspadaju zalutali uvojci. "A sad, Andrew, dragi, postoji li problem?"

"Alexa," prosiktao je, "previše se pokazuješ ovdje. Ovo su tvoji kolege i moji. Što će oni-"

Stavila sam prst s bordo vrhom na njegove pune usne. "Ššššš, ljubavi. Hoćeš reći da ti se ne sviđa kako izgledam?" Brzo sam se okrenula, pokazujući svoje čipkaste crne tange i podvezice, kao i golu guzicu, efektno bljeskajući Central Park West s balkona na dvadesetom katu.

"Dušo!" Njegove tamne oči koje su plamtjele od bijesa, uhvatio me oko struka; međutim, izbočina na njegovom tamnom odijelu odavala je njegove prave osjećaje.

Smijući se, zgrabila sam ga za ruku. "Dođi, dragi. Zaslijepimo Šveđane i uskoro krećemo."

"Dušo, bit ćemo uhićeni!"

"Tko će zvati policiju. Gospodin 7C12?" čitajući broj medaljona. "Osim toga, mislim da prilično uživa."

Dok su moje cipele padale na pod taksija, a noge ispružene u krilo mog muža, primijetila sam da više nismo u najbržim trakama niz Sedmu aveniju i da se par prodornih crnih očiju pojavio straga gledajte u ogledalo češće nego što je potrebno za sigurnu vožnju.

Svaki put kad bih prišao svjetlucavom šanku od ružinog drveta, naslonio bih se na njega, nepotrebno, dopuštajući da mi stopalo visi s moje lakirane cipele od tri inča obrubljene kamenčićima. Pustio bih prste da polako prelaze po ramenu svakog muškarca, i svake žene, što se toga tiče.

Zgodna mala trofejna supruga mog šefa, slatka mlada dvadesetčetverogodišnja plavuša na koju nikad nisam obraćao pažnju, postala je moja nova 'najbolja prijateljica', dok smo zavjerenički sjedili u kutu utonuli u plišani baršunasti dvosjed.

Naše noge su se prekrižile jedna preko druge i ona se nagnula prema meni, pijano pljušteći nad seksualnom vještinom mojih šefova.Toliko je nestala da mi je praktički pala u krilo, a ja nisam učinio ništa da odvratim njezino slatko zaobljeno tijelo od toga, dok bi mlađi agenti i brokeri zurili u nas, otvorenih usta, prolazeći pored nas, s pićem u rukama i rastuće erekcije pod svojim skupim odijelima.

'Popravio' bih njezine sićušne naramenice dok su klizile s njezinih blijedih ramena, gurajući njezinu zlatnu kosu u stranu da joj šapnem na uho, šaljući je na hihotanje i tjerajući je da stalno pada na moje bujne grudi. Nisam bila baš biseksualna, ali popila sam dovoljno šampanjca – i gledala sam svog muža kako bulji u mene, otvorenih usta – da je to bilo sve što sam mogla učiniti da prestanem prelaziti rukom niz gola leđa ove mlade dame i ponovno mu se pridružite na drugom kraju sobe, kad je konačno hihoćući pala na sofu.

“Vidim da si se sprijateljio s Mandy,” rekao je moj šef, presreo me i potapšao po ramenu, a oči su mu se spustile s mog lica prema mojim sada uspravnim bradavicama. Najbolji fetiš u čarapama "Oh, da, gospodine Carruthers, ona je apsolutno ljupka. Vi ste pravi sretan čovjek", rekao sam, smiješeći se, grizući usnu. "Ali moram ići spasiti Andrewa od Šveđana", dodirujući svoja prsa o njegova. Nasmiješio se i mogla sam osjetiti njegove oči na sebi dok sam odšetala.

Čula sam njegov hrapavi glas u svom uhu i osjetila miris viskija u njegovom dahu, "Ova zabava me ubija, a ti me izluđuješ. Moramo otići."

"Ali Andrew. Šveđani", rekla sam sa smiješkom, pijuckajući svoj Ti si pičkica, pritišćući svoju guzicu na njegov sada bolni kurac. "Išli." Dok je služavki davao znak za naše kapute, pozdravili smo se s gospodinom i gospođom Carruthers. Oboje sam ih kljucao po usnama, zadržavajući se malo dulje nego što je bilo potrebno na grubim usnama svog šefa i mekim usnama s mirisom šampanjca njegove prekrasne mlade supruge.

Andrew me zgrabio za ruku previše čvrsto da bi me utješio i otpratio me do dizala, praktički me uvukavši unutra i stežući ga cijelim putem dolje, gdje nam je vratar pozvao taksi.

"Mmm.možda je ovaj taksi dovoljno velik." Osjetila sam njegove grube ruke kako mi pucaju podvezice, prvo sprijeda, zatim straga, dok sam dahtala od iznenađenja njegovom smjelošću.

"Andrew, ja-" samo da bi me brzo ušutkao njegov jezik koji je agresivno gurnuo Da li je bezbedno imati seks tokom menstruacije moja vruća otvorena usta.

"Ti zadirkujuća mala droljo", promrmljao je između poljubaca, jednom snažnom rukom oko mog ramena, držeći me čvrsto uz sebe, drugom rukom se polako pomičući između mojih bedara, dražeći oko vrhova mojih čarapa, Wow Nikki bbw moju baršunastu haljinu prema gore tako da mi noge i tange bile su na vidiku. "Tražio si ovo cijelu noć, zar ne?"

"Da. da, jesam", stenjući, okrećući se kako bih mogla razdvojiti noge za njega, podižući stražnji dio haljine tako da je moja gola guzica bila uz njegovo napeto međunožje i osjećam njegov rastući kurac na sebi.

"Ovdje postaje vruće." Spustio je prozore do pola, tako da su hladni noćni zrak i svjetla Manhattana strujali unutra. Promet se odvijao sporo, jako sporo. Okrenula sam se, a tamne su nas oči i dalje promatrale, još više me uzbuđujući.

Okrenula sam se i opkoračila Andrewsovo krilo, morala sam se sagnuti kako ne bih udarila glavom o krov taksija. Agresivno je gurnuo ramena moje haljine, oslobodio moje velike grudi od korzeta bez naramenica koji sam nosila i položio me bez sedla na sjedalo taksija, sišući moje tvrde bradavice.

Osjetila sam kako se taksi njiše u prometu dok ih je njegov jezik udarao i grickao, glasno stenjao nadglasavajući buku motora dok su njegove snažne ruke gnječile moje sise, moje duge noge zapetljane s njegovima i njegovo mršavo mišićavo tijelo pritisnuto uz moje.

Bez daha, posegnula sam između njegovih snažnih bedara za patentnim zatvaračem, oslobodila njegov ogromni tvrdi kurac i gurnula ga uspravno. Kad sam spustila glavu između njegovih nogu, osjetila sam kako taksi skreće ulijevo preko Times Squarea i zgrabila sam ga za bedra da ostanem mirna, a ruke su mu se zaplele u moju kosu.

Zvukovi kako sisam i ližem njegov kurac bili su nepogrešivi dok smo napuštali sve pretvaranje skromnosti; bili smo potpune životinje u kaveznoj vrućini, trgajući se i grabeći jedni druge u ograničenjima ovog vrućeg malog stražnjeg sjedala.

Glava mi je pala preko duljine njegovog pulsirajućeg tijela dok je njegova ruka nestajala ispod moje zgužvane baršunaste haljine, gurajući moje tange u stranu dok su njegovi prsti ulazili u moju mokru pičku. Stenjala sam na njegov kurac dok sam se povlačila unatrag, ližući ga po cijeloj dužini, rukama oko njegova struka, i uvlačeći ga natrag duboko u svoje grlo, dok je zadirkivao i štipao moj klitoris koji je pulsirao, dok je prstima klizio duboko u moju mokru macu.

Kad smo stigli do Pete avenije, promet je zastao, a vozač je pritisnuo nogom po gasu, jureći niz gotovo praznu ulicu. Sisala sam jače i dublje, osjećajući kako njegov pulsirajući kurac buja u mojim vrućim ustima, kušajući njegovu slatku, slanu predspermu, dok je Andrew bijesno dodirivao moju pičku koja se trzala, curila mi je pička, dok su mi se bokovi migoljili i poskakivali na sjedalu.

Dok smo prolazili Četrnaestom ulicom, moja drhtava maca se tresla i vrisnula sam dok su me preplavljivali valovi orgazma. Kliznula sam ustima preko Andrewovog cijelog penisa, skrivajući svoje stenjanje, dok su ga vibracije slale preko ruba; njegovo gunđanje i stenjanje prigušeno prolazećim kolima hitne pomoći dok je ispucavao vruće mlazove silazi niz moje grlo dobrodošlice.

Kad se taksi zaustavio do naše zgrade u Devetoj ulici, brzo smo se uspravili. Povukla sam haljinu preko prsa i ramena, pa dolje preko gornjih dijelova čarapa, žurno skinuvši podvezice; Andrew je zakopčao svoje hlače, čisteći najbolje što je mogao svojim skupim, ali beskorisnim svilenim džepom.

Malo pocrvenjevši, dao sam taksistu dvadeset za vožnju od četrnaest dolara i rekao: "Zadrži kusur." Nacerio se i rekao blago naglašenim glasom: "Gospođo, osjećam se kao da bih vam trebao platiti. Uživajte u večeri. siguran sam da ću ja imati vrlo ugodne snove."