Dreams com niše tinejdžer

Oni od vas koji prate moje dogodovštine bit će svjesni da sam prije toga uživao u večeri koja se razvila u najuzvišeniju orgiju. Kao studenta moj me profesor pozvao u svoj dom na večeru s njegovom ženom, dražesnom i prilično otmjenom Sophie. Dok sam ulazio u okićenu blagovaonicu nisam ni slutio da ćemo za sat ili više svi biti goli u trostrukom zagrljaju. Nisam shvatio da je naše energično jebanje samo prva faza, ali nakon pića Sophie je spustila čašu i prišla mi.

Fiksirala me svojim prodornim plavim očima, stavila mi ruku oko kite i povela me preko sobe; zatim mi je naredila da kleknem. Nagnuo sam se naprijed da joj počnem lizati pičku, ali me ona razigrano odgurnula.

"Ne, Michael, na redu je moj muž", tiho je rekla kad sam okrenuo glavu da vidim Profesov polutvrdi penis u razini mojih usta. Nije to bio ogroman penis, ali je bio dobrih proporcija sa svjetlucavom crvenom kvrgavom glavom koja je počela nadimati od uzbuđenja. Stavio sam jednu ruku Beauty sex clips dršku, a drugom sam nježno uhvatio Profesova jaja. Bile su iznenađujuće teške, vjerojatno zato što, za razliku od Sophie i mene, on još nije svršio. Uz nekoliko poteza moje ruke, Profov penis je stajao ukočen, tvrd kao stijena s venama koje su se ispupčile duž osovine. Ispružila sam jezik i polizala ga od proreza na vrhu do mjesta gdje se drška spaja s njegovim Držite usta zatvorena. Čula sam kako je dahtao od zadovoljstva. Zatim sam stavila njegovu glavicu u usta i motala jezikom po njoj. Opet je dahnuo i krajičkom oka vidjela sam Sophie položenu na sofi raširenih nogu, polako se dodirujući dok me gledala kako sisam njezina muža.

Počeo sam s ujednačenim usisavanjem i pravilnim pokretima pomicao usta od glave gumba niz dršku. Ne bi potrajalo dugo i kad sam osjetila da se Profov penis počinje grčiti, posegnula sam kroz njegove noge i stisnula mu jaja.Ispucao mi je veliki mlaz vrućeg duha u usta i osjetila sam kako me udara u stražnji dio grla, zatim još jedan, pa još jedan. Nagnuo se prema meni, a ja sam ustima sisala njegov kurac sve dok se nije povukao i spustio na pod. Nagnula sam se nad njega i ponovno uzela njegov omekšavajući kurac u usta; Bio sam odlučan da mu iscijedim svaku kap sperme i to sam i učinio.

Sophie je prva progovorila svojim glasom sa savršenim naglaskom: "Bravo Michael, izvrstan primjer oralne vještine."

Pridružila nam se na podu i gurnula me dolje vršcima prstiju tako da sam ležao na tepihu. U trenutku je bila gotova i na meni, njene ogromne grudi spustile su se preko mojih prsa. Pomicanjem ramena njezine bradavice šiljate grudi počele su se njihati preda mnom. Zamamno, ali samo izvan dosega mojih usana.

Pomaknuo sam svoje tijelo ispod nje, podižući svoj kurac za ulazak u njezinu pičku. Vrh mog penisa okrznuo je njezine usne i vlažna mrlja soka od maca proširila se preko moje kvrgave glave. Odjednom se Sophie okrenula iznad mene: "Ne, Michael, ne ta rupa." i u trenu je dahtala moju dršku i usmjerila moj kurac prema svom anusu. Dreams com niše tinejdžer Nježno se spustila na moju kvrgavu glavu i on je skliznuo kroz čvrsti stisak njezine guzice i skliznuo kroz prolaz unutra. Sophie se nagnula naprijed, gušeći me svojim grudima.

"Moj ti si veliki dečko", prošaptala je Sophie kad se naslonila i zastala kao da želi doći do daha; a onda se gurnula dolje bruseći moj kurac do balčaka i krenuli smo - unutra van, unutra van, u užurbanoj vožnji užitka.

Nikada nisam jebao svoju djevojku u dupe i sviđao mi se čvrsti stisak Sophiene rupe na mojoj osovini. Ubrzo je zagunđala i njezine su se dvije goleme sise počele ljuljati van i unutra uz pucketajući zvuk kad su se susrele na mojim prsima. Odjednom se Sophie zatresla od grča i došla s gunđanjem. Osjetio sam kako mi se sperma bućka u jajima i počeo zabijati spreman za pucanje, ali baš kad sam se spremao zaluditi, Sophie se povukla, ostavljajući moju kitu na cjedilu, stojeći sam, uspravan i čvrst.

"Još ne Michael, jer sada ćeš jebati mog muža."

Pogledao sam i vidio Profa kako kleči na podu s podignutom guzicom, spreman da me primi.

"Samo naprijed Michael, on čeka", naredila je Sophie, pomalo žestoko s tim otmjenim naglaskom. Prišao sam i smjestio se iza njega. Zgrabio sam svoj kurac i gurnuo ga prema njegovoj rupici, ali je skliznuo na lubrikant i skliznuo između njegovih obraza. Profesor je frustrirano dahnuo.

"Samo naprijed, Michael" zalajala je Sophie "Nastavi."

Pokušao sam ponovno, ali kombinacija pretjeranog uzbuđenja i gotovo straha od nečega što prije nisam učinila uzrokovala je da mi kurac omekša. Ljudi bez velikih penisa ne znaju koliko je teško njima upravljati. Oni nisu poput malih koji se Utroje i postanu čvrsti u sekundi, oni postaju tvrdi postupno. U svakom slučaju, moj je bio klonuo i Sophie Hot gole slavne besplatno nije bila situacija koju bi tolerirala.

"O moj Bože, dođi sada ovamo." Pozvala me do mjesta gdje je bio dugačak stolac za noge. "Lezi na ovo." Učinio sam prema uputama s leđima na stolcu i raširenih nogu, sa stopalima raširenim na podu kako bih uspostavio ravnotežu. "U redu, sredit ćemo ovo." Sophie se smjestila klečeći između mojih nogu i ispružila ruku prema naprijed uhvativši mi kurac jednom rukom, a drugom jaja. Uz nekoliko nježnih poteza osovine moj penis se digao. Krenuo sam ustati, spreman nastaviti, ali me odgurnula.

"Ne, nije tako lako, Michael; pobrinut ću se da ovaj put to stvarno želiš."

Jednom rukom držeći moj kurac pri dnu, dlan druge stavila je na moju kvrgavu glavu. Polako je rotirala dlanom sve oko žlijezda pružajući mi izuzetne nalete zadovoljstva. Osjetila sam kako mi se sperma uzburkava u jajima dok je krenula na put kroz moj kurac, ali nisam mogla postići orgazam - samo je dolazila u valovima užitka sve do ruba i onda stala prije nego što je započeo drugi val. Sve je to bilo previše i Sophie je bilo teško nastaviti s pokretima jer sam se jako trzao i trzao. Skoro sam pao sa stolice.

Sophie je pogledala prema profu koji je gledao i polako se igrao sa svojim penisom. "Richard dođi ovamo i drži ga, a Michael ako ne budeš mogao ostati miran, možda ću te morati vezati."

Profesor je čučnuo iznad mene okrenut prema mojoj kiti i spustio težinu svog tijela na moja prsa. Nisam se mogao pomaknuti i Sophie je nastavila s poslom. Nakon, kako se činilo, cijelog života erotskog mučenja prestala je. Na trenutak se divila mojoj erekciji tvrdoj kao kamen.

"Tačno, Richard klekne, a Michael ode i jebe ga."

Kad sam krenuo prema njemu, Sophie me zgrabila za ruku. "Michael, ne smiješ prebrzo svršiti, treba mu dobro jebanje - stavi ovo." U ruci je držala tri gumena prstena za penis.

"One će te čvrsto držati i odgoditi tvoju ejakulaciju. Možeš ih skinuti kad ja kažem." Brzo sam ih prebacio preko kite i jaja i krenuo prema Prof.

Čak i s kurcem tvrdim kao kamen i s puno lubrikanta bilo je teže ući u Profesovu guzicu nego u Sophienu, ali jednom kroz uski ulaz moj je kurac kliznuo uz njegovu cijev do balčaka. Zagunđao je kad je stigao do vrha. Počeo sam polako, a zatim ubrzao u ravnomjernom ritmu.

Sophie je ohrabrivala: "Dobar dečko Michael, dobar dečko."

Nabijao sam i dalje, dok je Profesovo gunđanje pratilo svaki utisak. Ponekad sam osjećao kako svršavam, ali kad je snaga došla do baze mog penisa, prstenovi su ga zaustavili. Odjednom je Sophie bila pored, a Profesor se pomaknuo na sve četiri dok sam držala svoj penis duboko u njegovoj guzici. U trenutku je bila ispod njega i sisala mu kurac. jebanje sekretarice Utroje Počeo se bjesomučno derati, ali ja sam zgrabio njegovu izljev i nastavio jebati. Bilo je očito kad je došao jer se srušio naprijed gotovo ugušivši Sophie i izbacivši moj kurac.

Primijetio sam kako sperma curi niz Sophieina usta dok je govorila. "Bravo Michael, sada je tvoj red." Ustala je s grudima koje su joj se spustile do trbuha; blago se nasmiješila, "Samo ću staviti remen."