Vern troyer seks

Moje najdraže seksualno iskustvo dogodilo se prije dosta godina, kada je prijateljica moje sestre Allison boravila kod nas nekoliko dana. Ona je prava ljepotica, s oblinama na svim pravim mjestima. Za mladića od dvadeset godina pokretanog hormonima, imati prekrasnu mladu ženu koja je spavala, svlačila se i presvlačila u mojoj vlastitoj kući izazvalo je svakakve erotske slike i zločeste fantazije. Dok sam te noći ležao u krevetu, spustio sam ruku u hlače i osjetio erekciju koju je izazvala njezina sama prisutnost. Prljave misli prostrujale su mi kroz um dok sam je čuo kako se kreće u svojoj sobi pripremajući se za spavanje. Oh, biti muha na njenom zidu dok se skidala. Iako sam to možda želio, nažalost nisam čuo ništa erotično da se događa u njezinoj sobi, a nakon nekoliko minuta tišine, moj umorni um ubrzo je zaspao.

Sljedećeg sam jutra izašao vrlo rano na kratku šetnju, do vrha obližnjeg brda i natrag dolje, što je bila moja uobičajena jutarnja rutina. Kad sam došao kući, sestrinog auta nije bilo, pa sam pretpostavio da su ona i njezina zgodna prijateljica otišle zajedno. Dakle, s čistom obalom i izopačenom muškom idejom da provjerim sveto mjesto na kojem je Allison spavala i razodjenula se prije samo nekoliko sati, otišao sam do gostinjske sobe da pronjuškam okolo. Ono što tada nisam shvaćao jest da je moja sestra otrčala sama u trgovinu na sat vremena, ostavljajući našu dragocjenu gošću u svojoj sobi da spava. Budući da sam i ja prije bio u toj situaciji, pretpostavljam da sam ležao u krevetu u nekom tuđe kuće dok nitko drugi nije bio kod kuće pokazalo se previše erotičnom prilikom koju je Allison propustila, pa se sama skinula i počela masturbirati u krevetu. Kao što se može pretpostaviti, ovo se pokazao kao moj sretan dan.

Lagano sam gurnuo vrata, ne očekujući da ću je vidjeti u sobi, ali bila je tamo, potpuno gola na krevetu i masturbirala. Može se zamisliti iznenađenje, šok i uzbuđenje koji su me odmah obuzeli kad sam shvatio rijedak rudnik zlata u koji sam upravo upao.Dolazeći samo pronjuškati okolo, dobivao sam puno više. Allison je ležala na leđima preko pokrivača, bez ijedne rubice odjeće na njezinom prekrasnom tijelu, s rukom spuštenom između nogu, užurbano radeći. Lijepe, bujne grudi, blago padajuće na svaku stranu dok je ležala, s areolama savršene veličine koje su nadopunjavale dvije vrlo lijepo podignute bradavice. Uočio sam da je lijeva bradavica primjetno mokra: poigravala se s njom. Brzi pogled prema dolje otkrio je da je potpuno obrijana, kakva je to bila zločesta slika. S jednom nogom koja je ležala ravno na krevetu, dok je druga noga bila raširena sa savijenim koljenom, pružao mi je savršen pogled na njezina obrijana čuda. Sva četiri prsta bila joj je čvrsto stisnuta, dok su dva srednja polako kružila na vrhu njezina glatko obrijanog proreza, što je bio vrlo čaroban prizor.

Kad sam je prvi put vidio, lice joj je tupo Djevojke se svađaju pa jebe u strop, u nekoj erotskoj fantaziji dok se dodirivala, i imao sam nekoliko sekundi da bacim pogled između njezinih nogu na njezine predivno ravne stidne usne, prije nego što sam shvatio da je otkrio me. Dok su nam se pogledi prikovali, izraz njezina lica bio je spokojan užitak, a to što me je vidjela na vratima kako je špijuniram nije to zamijenilo nikakvom vrstom neugode ili bijesa. Vern troyer seks Brzi pogled dolje između njezinih nogu pokazao joj je četiri prsta koja se još vrte u ravnomjernom krugu: nastavila je masturbirati, iako je znala da je gledam. Vidjeti je kako se samozadovoljava bio je raj; znajući da nastavlja pipati prstima dok sam ja gledao, jednostavno me oduševilo.

Poput lovca koji se ne usuđuje pomaknuti se niti išta ispustiti iz straha da ne prestraši plijen, stajao sam tiho i nepomično na njezinim vratima, nadajući se da neću poremetiti delikatnu situaciju koja me čekala. Nastavila je polako trljati svoj brežuljak, dok je isti mirni izraz njezina lica gledao u mene.Srce mi je sada jako brzo kucalo, nikada prije nisam imao priliku vidjeti djevojku da si ovo radi, tako da je ovo bilo ostvarenje sna. Jedinstveno ženski pokret koji je koristila na sebi natjerao je moje oči da izlete iz moje glave, i siguran sam da je po izrazu mog lica mogla zaključiti kakav je učinak imala na mene. Jedan ili dva teška udaha došla je iz nje dok je nastavljala svoj intimni ples sa svojim klitorisom, dok konačno nije prekinula tišinu, "Trebao bi pokucati prije nego otvoriš vrata."

Bilo je to rečeno na način koji nije prijeteći, zapravo se činilo da se gotovo namučila s njezine strane da izgovori riječi, toliko je bila uvučena u ono što je radila. Odgovorio sam: "Ispričao bih se i rekao da mi je žao, ali sumnjam da biste mi vjerovali."

Nasmiješila se i lagano nasmijala na moj odgovor dok se nastavila trljati, počevši malo brže pokretati rukama. Bilo je jasno da njezino uzbuđenje raste, ne samo da su joj se prsti pomicali u bržim krugovima, nego joj se i tijelo počelo pomalo koprcati. Nastavila me gledati, ali sada je taj spokojni stakleni izraz njezina lica imao malo više napetosti i hitnosti. Vidjeti njezine prste kako trljaju klitoris, vidjeti njenu vlažnu macu i prekrasne grudi bilo mi je dovoljno nevjerojatno, ali gledati taj izraz njezina lica bilo je jednako nevjerojatno. Vidio sam je mnogo puta prije, u svim vrstama raspoloženja, bilo da je sretna, uzbuđena, iznenađena, s dosadom ili iznervirana. Ali vidjeti njezino masturbacijsko lice bilo je jednostavno fantastično. Vidjevši kako sam zurila u njezinu malu predstavu, nepovezanim riječima prekinula je tišinu: "Jesi li ikada prije vidio ženu kako se igra sama sa sobom?"

Odmahnuo sam glavom ne. Njezine su se obrve uzbuđeno podigle zbog ovog odgovora: "Ne. Ooh, mora da ti srce lupa kad ovo vidiš!"

Rob scene ispred sebe, mogao sam samo kimnuti glavom gore-dolje kao odgovor. Stajala sam na dovratku i besramno zurila u ovaj najintimniji i najprivatniji ženski ritual položen na krevet ispred mene.I činilo se da joj to nimalo ne smeta, dapače, činilo se da je moja prisutnost u prostoriji pojačala njezin užitak u situaciji. Sad je pomicala prste mnogo bržim pokretom, tijelo joj se migoljilo i trzalo, a mogao sam čuti njezino teturavo disanje. "O Bože, nisam znala da bi to bilo tako erotično da me promatraju dok to radim. Dođi do podnožja kreveta."

Kad sam se pomaknuo tamo gdje je htjela, prestala je dodirivati ​​sebe na sekundu, koliko god to bilo teško učiniti u ovom trenutku. Maknula je ruku sa svoje mačkice kako bi mi dala jasan pogled na cijelo njezino genitalno područje, i razmaknula obje noge za maksimalan učinak. Očima gladno uživajući u ovom pogledu koji mi se ukazao, besramno sam dulje vrijeme zurio u njenu mokru vulvu i klitoris, sve dok nije prilično razigrano upitala: "Želite li zaviriti unutra?"

Skoro sam pucao u hlače kad me je to pitala. Bilo je to retoričko pitanje, naravno, i čim ga je postavila, prsti obje ruke krenuli su sa svake strane njezinog brežuljka i polako odvojili njezine meke vanjske usne, razmaknuvši ih kako bi otkrili njezine najdublje dijelove. Prethodno prekriven njezinim naborima, sada sam mogao vidjeti vrh njezinog vrlo uzbuđenog klitorisa kako viri ispod kapuljače, njezinu vrlo istaknutu mokraćnu cijev i onaj najdivniji vaginalni otvor, koji je namjerno otvarala i skupljala za dodatni učinak. Otvoreno, zatvoreno, otvoreno, zatvoreno. Kakva je erotika vidjeti kako radi. Bio sam u apsolutnom raju iskusivši ovaj ekstremni pogled i ona je to znala. Nisam mogao a da ne pomislim kako smiješno napaljena mora biti da to radi preda mnom. Ispadala je puno živahnija djevojka nego što sam ikada zamišljao.

Naposljetku je maknula prste, a usne su joj se ponovno zatvorile, i vratila se na klitoris, čvrsto skupljena četiri prsta, ali ovaj put okrećući se mnogo ozbiljnije.Njezino tijelo sada je u potpunosti bilo pod kontrolom osjećaja koji su izvirali iz njezina klitorisa, a ona se kretala i stenjala i stenjala. Počela se ponašati kao da više nisam u sobi, potpuno obuzeta nadirućim osjećajem. Još samo jedna minuta ili nešto više od ovog divnog čina, ritam njezinih prstiju se neprestano Zasićene masti u bademima, i odjednom su joj noge čvrsto kliznule zajedno, tijelo joj se izvilo, oči zakolutale unatrag i obuzelo ju je dugo orgazmičko cviljenje, praćeno nizom vrlo grlenih grcati. Ova orgazmička scena preda mnom trajala je dosta sekundi dok konačno nije počela nestajati, ostavljajući je nepomično na krevetu, dok su joj prsti mirno ležali na njezinom osjetljivom brežuljku.

Vidjeti njezin orgazam vlastitom rukom bila je najerotičnija stvar kojoj sam svjedočio i više Sise nisam mogao kontrolirati. Stanija Sise Ni ne razmišljajući što radim, brzo sam jednim zamahom spustio svoje kratke hlače i gaće do koljena i zgrabio svoj vrlo ukočeni kurac. Očito nije očekivala da će njezin orgazam imati tako snažnu i brzu reakciju na meni, a usta su joj se širom otvorila od iznenađenja. Tako uznemiren gledajući je kako se trlja do orgazma tako, odmah sam bio pun osjećaja čim mi je ruka bila oko tijela.

Nakon nekoliko sekundi nakon što me vidjela kako ga mazim, podigla se kako bi bolje vidjela što sam sebi radio. Podupirući se rukama, vraški je raširila noge do kraja s koljenima u zraku, dajući mi najbolji pogled na svoj goli trzaj, pokušavajući me što više napaliti. Malo je reći da je uspjelo. Oči su joj bile usredotočene na moju ruku koja je išla naprijed-natrag. Promatrajući moje pokrete, podigla je pogled prema meni i rekla: "Ne mogu vjerovati kako ga brzo maziš. I bučno!"

Gledajući je kako silazi, već sam se smiješno napalio. Imati nju kako me sada promatra kako se tako pozorno bavim, s njom potpuno golom i raširenom za moje vizualno uzbuđenje, bilo je jednostavno previše za podnijeti.Trebalo mi je manje od trideset sekundi milovanja da dođem do točke s koje nema povratka. Bio sam toliko zauzet intenzivnim osjećajem, a ona nije očekivala da ću doći tako brzo, niti jedno od nas nije imalo vremena razmišljati o tome da se ona "makne s puta". Kad je orgazam došao, čak i kad je prvi komadić sperme počeo izbijati, sve što sam mogao vidjeti pred sobom bilo je ovo prekrasno golo žensko tijelo s raširenim nogama, otkrivajući sve zbog moje požude. Kao i svakom muškarcu u ovoj situaciji, činilo se da je ideja o mom sjemenu koje leti po tom golom tijelu samo pojačala moje uzbuđenje. Usred orgazma ljudi jednostavno ne razmišljaju o stvarima dalje od iskonskih poriva. I tako sam naslonjen na podnožje kreveta gurnuo kukove naprijed što je više moguće i ispucao spermu po njenom golom tijelu.

Zacvilila je i šokirano se nasmijala kad je shvatila što se događa. Nije očekivala da ću to učiniti, ali se nije ni odmaknula od toga, gledajući moj ejakulat kako leti u potocima. Dobar grozd pogodio ju je pravokutno između grudi, drugi je odletio ulijevo i sletio joj na bedro, a ostatak je pao na krevet točno između njezinih nogu. Kad je moj orgazam popustio, sjedila je tamo otvorenih usta, Pussy prici blog da sam joj upravo ispucao svoj teret po cijelom tijelu. Nakon što ga je pregledala na svojim grudima, bedru i pokrivaču, Allison je obrisala malo toga sa svoje noge i rekla, "Icky. Vjerojatno nismo trebali to učiniti."

Nakon sekunde ponovnog razmatranja nasmijala se, "Ali koji kurac!"

Još uvijek prekrivena mojim ejakulatom, Nudistički tinejdžerski videi trenutka neodlučne tišine, iznenadila me tako što je legla natrag i odmah se vratila prstima po drugi put. Nije bilo nježnog polaganog trljanja kao prvi put. Opet se totalno napalila gledajući me kako drkam. Pretpostavljam da je to što je bila prekrivena muškim sjemenom samo pojačalo njezino perverzno uzbuđenje, pa je odmah bijesno pipala svoj klitoris. Isto tako brzo, stvari su se još više zahuktale."Brzo," rekla je, "idi u srednju desnu ladicu komode i posegni ispod moje odjeće dok ne osjetiš tvrdi predmet, daj mi ga."

Tvrd predmet. Znao sam točno što traži od mene, žurno sam posegnuo unutra i naišao na mali plavi vibrator ispod hrpe njezinog donjeg rublja. Bila je toliko napaljena da me čak tražila da prođem kroz njezine gaćice kako bih zgrabila njezinu najintimniju tajnu. Počela mi se sviđati nevjerojatna razigranost ove djevojke. Naglo je prestala dodirivati ​​svoj klitoris i istom rukom otela mi vibrator, brzo ga uključivši dok je erotski žamor ispunjavao sobu. Stavila ga je ravno na klitoris i odmah zacvilila. O moj Bože. Mislio sam da je gledanje njenog prsta erotično. Sise jebanje u svlačionici Nije bilo jedinstveno ženskih pokreta prstiju u kojima bih mogao uživati ​​dok je usvajala ovu novu metodu masturbacije, ali dodani osjećaji koje joj je pružao jasno su se širili po cijelom tijelu.

Kretala se i bacakala nekontrolirano pod kontrolom svog vibratora, ispuštajući svakakve bolno ugodne zvukove koje nikada prije nisam čuo da proizvodi. Nije prošlo minutu ili tako da sam shvatio da držim svoj penis u ruci i opet ga bijesno mlatim. Toliko o tih 15 Besplatni seks isječci bez preuzimanja vatrostalnog razdoblja koje bi momci trebali imati. Sada sam je gledao kako masturbira svojim vibratorom u istom trenutku kada su joj se oči usredotočile na ono što je moja ruka radila mom penisu. Zurio sam u sokove između njezinih nogu, čak i dok je ona gledala u višak sperme koja je curila iz mog kuraca. Što se više uzbuđivala, to je imalo isti trenutni učinak na mene, što ju je zauzvrat još više uzbuđivalo, i tako dalje. Upućivali su me u carstvo zajedničke masturbacije i bio sam u raju.

Bilo je samo pitanje vremena prije nego što će konačno opet prijeći preko ruba i izgubiti se u svom orgazmu.Izraz prekrasne agonije na njezinu licu izražavao je svaki prekrasan val koji je prostrujao njezinim tijelom, a s njim je i glasan i prekrasan jecaj pustila da odzvoni. Kad je njezino zadovoljstvo počelo jenjavati i kad je maknula vibrator sa svog klitorisa, tada sam doživio i svoj drugi orgazam, ispalivši svoju drugu količinu sperme u samo nekoliko minuta točno na njezine dvije zatvorene noge. To je vjerojatno najbrži orgazam uzastopce u kojem sam ikada uživao, a za to moram zahvaliti Allison.

Oboje smo bili prilično potrošeni nakon toga, ona je nepomično ležala, a ja sam stajao u podnožju kreveta, gledajući ispred sebe u ovo golo žensko tijelo prekriveno mojom vlastitom spermom. Ta njezina mentalna slika ostala mi je zauvijek urezana u pamet. Minuta je prošla dok smo oboje pokušavali doći do daha i osloboditi se napuha. Nasmiješila mi se. "Već neko vrijeme nisam bila tako zločesta, to je bilo tako divno", rekla je, nevoljko dodavši, "ali pretpostavljam da bi vjerojatno trebao otići sada, prije nego što učinimo nešto gore."

Točno sam znala što je mislila kad je učinila nešto gore. Gledali smo jedno drugo kako silazimo, ali još nismo dotakli jedno drugo tijelo. Da smo imali bilo kakav fizički kontakt, unatoč dva orgazma svaki vjerojatno bismo se za nekoliko trenutaka jebali kao zečići. Osim toga, moja bi se sestra uskoro vratila kući, a to što bi me uhvatili u krevetu s njezinom prijateljicom ne bi dobro prošlo. I tako, nevoljko se složivši s golom boginjom ispred sebe, izašao sam iz sobe, ali ne prije nego što sam iscijedio ostatak svoje sperme iz svog kuraca, pustivši ga da joj padne na stopala, što joj je izazvalo smijeh. Tog dana mi se po kući nekoliko stidljivo nasmiješila prije nego što je konačno otišla kući.

Godinama kasnije, još uvijek redovito masturbiram o tom danu, a Allison mi se nedavno povjerila da radi isto. Dao sam joj do znanja svoju volju i želju da ponovim to prekrasno iskustvo, ali ona me nažalost uvijek odlučno odbija.Nikada neću razumjeti žene. Dakle, noću, svatko od nas se može naći u vlastitom krevetu, u vlastitoj kući, svatko od nas masturbira i mašta o istoj stvari. Kad bi se samo još jednom moglo dogoditi. Samo ako.