Bbw analni isječak

Napomena autora: Ova priča nije jedna od mojih uobičajenih, ni po duljini ni po kategoriji. Samo mali mali za zabavu. Uživati!

***

Teško je povjerovati da je siječanj i zadnji vikend sezone lova lukom. Obično sam u ovo doba godine zamotan protiv ledene hladnoće i drhtim na jednom od svojih stabala. Ali ne danas. Bilo je već dobro zagazilo u četrdesete kad je sunce počelo proviriti kroz golo drveće. Već sam skinuo svoju tešku vanjsku odjeću i sjedio sam samo u osnovnom maskirnom sloju.

Sad kad je sunce izašlo, mogao sam vidjeti novu kuću koju su gradili sjeverno od mog imanja. Bio sam razočaran kad su počeli, buldožerima uništavajući dobar dio od pedeset jutara šume koja je graničila s mojih dvjesto. Zapravo sam bio više nego razočaran. Više kao iziritiran. Zvuči beznačajno, ali godinama sam radio na svom imanju kako bih dobio stvarno dobra mjesta za lov na jelene, a ovo, jedno od mojih omiljenih, gleda na malo jezerce koje sam tako teško radio iskopao. Sada, umjesto da su Gola djevojka šala duboko u šumi s gustim šikarom malo prema sjeveru u kojem su mogli spavati, bilo je gotovo na rubu malog polja. Zatim, da bude još gore, sagradili su ogromnu dvokatnicu manje od stotinu metara od jezera i mog štanda. Nisam sumnjao da će ovo biti posljednja sezona za ovu lokaciju štanda.

Kako je sezona lova odmicala od kraja rujna, gledao sam kako se kuća diže i sada je, osim radova na krajoliku, izgledala gotovo. Prije samo pola sata narančasti sjaj sunca bacio se na dno ranojutarnjih oblaka ispod horizonta. U samo nekoliko minuta ustupio je mjesto dugim narančastim prugama, a zatim prvim nijansama ogromnog narančastog diska koji je puzao u nebo. Bilo je to vjerojatno jedno od mojih najdražih doba dana, izlazak sunca.Gledao sam kako disk raste sve dok se nije činilo da je zalijepljen za horizont, nesposoban da se odvoji i nastavi puzati prema nebu dok se konačno nije oslobodio i njegova narančasta boja ustupila mjesto jarkožutoj, a zatim potpuno bijeloj dok je puzao sve više u nebo. Njegov je disk sada bio udaljen od vrhova drveća bez lišća nakon što je proveo gotovo pola sata provlačeći svoje narančaste zrake do mene.

Nije se lovilo samo zato što je sunce izašlo. Sada se samo promijenilo. Mogao sam vidjeti dalje i dublje u šumu. Bbw analni isječak Izvukao sam dalekozor i pretražio šumu, a naočale su mi omogućile da se fokusiram na dubinu šume umjesto na bliže drveće. Nisam vidio nijednog jelena i iz zabave sam se prebacio na traženje nažalost izvansezonske purice koju sam mogao čuti kako keca.

Ne mogavši ​​uočiti nedostižnu pticu, uperio sam naočale u kuću da provjerim napredak, pitajući se koliko će se brzo novi stanari useliti.

Kuća je građena pasivnim i aktivnim solarom, gotovo cijelo južno lice izgrađeno od prozora i kliznih staklenih vrata. Mogao sam lako vidjeti dvije spavaće sobe na prvom katu, veliku kupaonicu i kuhinju, a sve je bilo izloženo ogromnoj stražnjoj palubi sa staklom gotovo od poda do stropa. Nakratko sam se zapitao planiraju li vlasnici zavjesiti prozore ili smatraju da su zaštićeni gledajući samo prema šumi. Nisam očekivao odgovor, ali sam ga svejedno našao, u obliku visoke mršave plave žene koja je stajala na jednom od prozora spavaće sobe i buljila Sise izlazak sunca.

Tijelo joj je očito bilo zaobljeno, čak iu tankom zelenom ogrtaču do bedara. Materijal zelene boje limete bio je dovoljno proziran čak i na ovoj udaljenosti da se vide dvostruki tamni krugovi na njezinoj svjetlijoj koži grudi dok je stajala prekriženih ruku ispod grudi koje su morale biti D ili veće, povremeno podižući šalicu kave prema sebi usne. Noge su joj bile duge i isklesane, jasno mišićave, ali ne pretjerano.Plava joj je kosa visjela preko jednog ramena i djelomično Horney milf story lijevu dojku dok je stajala promatrajući izlazak sunca. Bila je izrazito zgodna po bilo kojoj procjeni, čak i na stotinjak metara udaljenosti s pedeset električnih naočala.

Bio sam toliko zauzet provjeravanjem nje da isprva nisam ni vidio drugu ženu kako puzi iz velikog kreveta iza ljepotice odjevene u zeleno. Odgurnula se iz kreveta i iskoračila iza zeleno odjevene ljepotice. Zadivljujući. To je bila najbolja riječ za opis druge žene. Odjevena samo u mali par bijelih čipkastih gaćica, zakoračila je do prozora pokraj prve žene. Glava njezine brinete bila je možda dva ili tri inča viša od plavuše, grudi su joj bile malo veće, iako su se još više objesile pod vlastitom težinom, a svaka je poprimila oblik koji je podsjećao na veliku kapljicu vode. Njezina smeđa kosa bila je umjereno kratko ošišana, jedva da je sezala do polovice zatiljka. Bradavice su joj već bile tvrde jer su stršale iz velikih, okruglih, napuhanih areola. Tijelo joj je bilo vitko i zategnuto i nije mi bilo teško zamisliti da provodi dosta vremena u teretani kako bi održala svoje seksi tijelo.

Okrenula se tijelom nakon nekoliko trenutaka gledanja sunca, okrenula se prema plavuši i kliznula rukama oko Shemalesshemale dvdstgirl fuck struka, nježno je okrećući tako da se okrenu jedna prema drugoj.

Sjedio sam i gledao kako se njih dvoje grle, očito zagrljaj ljubavnika. Usne su im bile stisnute kao i njihova tijela, brinetine su ruke lutale po tijelu plavuše, i preko i ispod ogrtača. Ubrzo je ogrtač gurnut s njezinih ramena i skliznuo joj niz ruke, otkrivajući njezino potpuno golo tijelo ispod.

Šalicu za kavu su joj uzeli i stavili na pod dok je brineta padala na koljena pred svojim ljubavnikom. Njezini su poljupci započeli s njezinim trbuhom i polako, primamljivo, pomicali su se oko plavušinog brežuljka i bedara sve dok se brinetino lice nije pritisnulo između njezinih nogu.Plavušine su se ruke pomaknule prema glavi njezina ljubavnika i s usana joj se oteo očit uzdah. Nije bilo potrebe za maštom da bi se saznalo gdje je brinetin jezik.

Osjećao sam se malo krivim, sjedeći na drvetu stotinjak metara dalje, njima nepoznati dok su dijelili svoj privatni trenutak, ali nisam mogao otrgnuti pogled od zapanjujućeg prizora. Dotaknuo sam fokus na svom binozu i izoštrio sliku, usredotočujući se na plavušine čvrste bradavice i naboranu areolu dok je stenjala i ustima nešto govorila svom ljubavniku.

Brineta je odmaknula lice od plavuše i stala, ponovno obgrlivši plavušu, a njihove velike sise stisnute jedna uz drugu. Ruke plavuše kretale su se oko tijela njezina ljubavnika, milujući i milujući dok su se njih dvoje ponovno ljubili, u dugom sporom, strastvenom zagrljaju. Njezini su prsti pronašli gaćice njezina ljubavnika i spuštali ih sve dok joj prsti nisu mogli pronaći put ispod obline njezine guze. Iznenadni pokret brinete govorio je o plavušinim prstima koji su pronašli metu, bilo guzicu ili macu. Odmaknula se od svog plavokosog ljubavnika i povukla je natrag prema krevetu, mičući nogama da se riješi gaćica prije nego što je sjela, a zatim ponovno legla na krevet. Guzica joj je bila jedva na krevetu dok je visoko podigla noge, široko ih raširivši kako bi svom ljubavniku omogućila pristup i istovremeno nesputan pogled. Plavuša se pomaknula između nogu svog ljubavnika dajući mi samo trenutke da vidim njezinu obrijanu macu, njezine pune okrugle glatke usne koje uokviruju značajnu količinu tamnije cvjetne unutarnje usne koja je seksipilno stršala.

Plavuša je kleknula između nogu svog ljubavnika i spustila lice na macu koju sam upravo vidio, dok je guzicom gurala prema meni dok je s entuzijazmom počela lizati obrijanu macu svog ljubavnika.

U tom si trenutku stvarno nisam mogao pomoći. Moj se kurac naprezao ne bi li se oslobodio njihovog zatočeništva i znao sam da sam jedini lovac u ovom dijelu šume.Otkopčao sam hlače i izvukao kurac, obuhvativši ga slobodnom rukom i polako ga gladeći po tvrdoj dužini dok sam promatrao plavušu. Povukla je kosu u stranu dok je klimala glavom gore-dolje, dovodeći svog ljubavnika do vrhunca ekstaze jezikom i prstima. Gledao sam je kako raširi vlastita koljena dalje na podu pokraj kreveta, njezino dupe gurnuto prema meni dok je posezala između vlastitih nogu rukom kojom joj je upravo pomicala kosu. Monika Beluči Sise Milovala je prstima svoju macu nekoliko trenutaka prije nego što je povukla ruku, ostavljajući mi pogled na njenu raširenu i mokru macu, njene velike sise koje vise ispod nje, vidljive između njenih razmaknutih koljena.

Zamišljao sam sebe kako klečim iza nje i guram svoj debeli čvrsti kurac u nju dok sam se polako gladio jednom rukom, zureći u njezine okrugle usne, samo je mala unutarnja usna virila, ali vlažno svjetlucala na jutarnjem suncu. Moja je pažnja bila podijeljena između plavušine mace i iznenadnog udaranja brinete po krevetu, očito padajući u muke orgazma. Zamišljao sam da klečim s kitom duboko u plavušinoj mačkici, gledajući njezinu smeđokosu prijateljicu koja doživljava vrhunac na licu i očito talentiranom jeziku. Mogao sam vidjeti kako izvija leđa i gura svoju macu u lice svog ljubavnika, kako joj ruke prelaze na vlastite grudi kako bi stisnula i povukla svaku tvrdu, napuhnutu bradavicu.

"Jebote, da", tiho sam zaustio dok je brineta doživljavala vrhunac na licu plavuše.

Nakon što je doživjela vrhunac, brineta je pomaknula stopala s plavušinih leđa i pustila ih da vise preko ruba kreveta dok je nagovarala plavušu da se popne na krevet sa sobom. Snimila je plavušine velike sise dok se penjala na krevet i puzala uz tijelo. Rukama je skupila i stisnula velike mekane sise dok je plavuša spustila svoje lice na brinetino za još jedan dugi vlažni poljubac. Obje su mi njihove mačkice bile potpuno otkrivene dok su se ljubile, brineta je pustila jednu dojku kako bi kliznula rukom između plavušinih nogu.Dva prsta su kliznula u plavušinu macu, polako radeći unutra i van dok su se ljubili. Njezini su potezi ulazili i izlazili iz njezine mace, klizeći pritom preko klitorisa i tjerajući je da izvija leđa u ritmu s brinetinim potezima. Minute su prolazile dok su se njih dvoje grlili, plavušino uzbuđenje raslo je iz trenutka u trenutak.

Skinuo sam pogled s njih dovoljno dugo da ustanem na stalku, dok mi je kurac stršio ravno iz otvorenih hlača, koje su pokušale dijelom kliznuti niz moja bedra. Ponovno sam se usredotočio na njih i vratio se milovanju svog uzbuđenog penisa, znajući da je moj vlastiti vrhunac samo nekoliko trenutaka daleko. Plavuša je počela energičnije ljuljati bokovima, pomažući brinetinim prstima ulaziti i izlaziti iz njezine mačkice, a njih dvoje nisu prekinuli dugi poljubac. Mogao sam osjetiti toplinu kako se širi mojim tijelom i kako trnci u mojim preponama rastu dok se moje tijelo priprema za oslobađanje. Bio sam potpuno zaokupljen, gledajući plavušu kako je njen ljubavnik jebe prstom, a njezin vrhunac očito je bio nekoliko trenutaka daleko, kao i moj. Moj um me zamišljao kako stojim iza nje, pumpam bokovima amo-tamo kako bih uvukao i izvukao kurac iz njezine vruće mokre mace, zamjenjujući brinetine prste. Vidio sam kako joj noge drhte i pustio sam vrhunac Glumica bez gaćica sam suzdržavao, dok je moj kurac izbacivao spermu u zrak da bi pao šesnaest stopa do lišća ispod. Stajao sam sve dok mi se kurac nije ispraznio i ostala je samo slina koja je curila prije nego što sam sjeo, spustivši čaše dok sam sjedio i hvatao dah.

Nakon nekoliko trenutaka ponovno sam uperio binos u njih, prsti više nisu bili u plavušinoj mačkici. Njih dvoje ležali su napola jedno na drugome, napola jedno na drugome, noge su im bile isprepletene dok su se dodirivale i milovale, dok su mi mačkice još uvijek bile potpuno otkrivene.

Osjećao sam se više nego malo krivim što sam upao u njihovu privatnost i ponovno skinuo dalekozor s lica. Nikada nisam učinio ništa slično. Pitao sam se kako bih se osjećao da me je netko špijunirao u seksu s mojom ženom.Na kraju sam odlučio da ne bi bilo važno da ne znam za to. Isto tako, pokušao sam ne osvrnuti se na njih, ali nisam si mogao pomoći da ne pogledam natrag na kuću, iako ovaj put bez dalekozora. Pitao sam se bih li ih trebao nekako uputiti u njihovu privatnost ili nedostatak iste, kad mi je pogled zapeo pokret na još jednom prozoru od poda do stropa. Ovaj Slike devojaka sa tange na prozoru na drugom katu na drugom kraju kuće od mjesta gdje su dvije ljepotice upravo vodile ljubav.

Podigao sam dalekozor i usredotočio se na prozor.

Stajala je iza teleskopa, potpuno gola, rukama je nježno dražila vlastito tijelo, jednom je rukom mazila od dojke do dojke, dražeći joj bradavice, dok je drugom rukom vršcima prstiju gladila brežuljak i povremeno između nogu. Nakon što smo se promatrali otprilike sat vremena, ali vjerojatno samo dvije ili tri minute, izašla je iza teleskopa na stativu i pustila me da je vidim. Lagano je mahnula, dajući mi do znanja da doista vidi da je promatram. Nije mogla imati više od dvadesetak godina, dok su druge dvije žene vjerojatnije bile u kasnim tridesetima ili malo više.

Ponovno je zakoračila iza nišana, promatrajući moju reakciju. Pretpostavljao sam da sam nezapažen u svojoj potpunoj kamuflaži u šumi dok sam upadao u privatnost dviju ljubavnica, samo da bih otkrio da moja vlastita privatnost nije ni približno sigurna kao što sam pretpostavljao. I dalje sam sjedio s još uvijek otkrivenim kurcem, pitajući se što dalje učiniti.

"Skloni svoj kurac!" Promrmljao sam sebi u bradu dok sam spuštao naočale i pustio ih da vise na remenu oko mog vrata. Ustao sam i još jednom pogledao mladu ženu prije nego što sam se ušuškao i zakopčao patentni zatvarač. Ponovno sam sjeo na svoje mjesto i ponovno usmjerio naočale na prozor drugog kata, razočaran što vidim da je mlada žena nestala. Opet sam pogledao dolje na prvi kat i više nisam mogao vidjeti dvije žene u spavaćoj sobi.Brzo pretraživanje prozora na prvom katu pronašlo ih je u kupaonici, jedno drugo umivali su se u velikoj tuš kabini, dok su im tijela uglavnom bila zamagljena parom na staklenim vratima tuš kabine. Sise kontraceptivne pilule Ponovno sam pogledao natrag prema prozoru na drugom katu, ponovno pronašavši svoju mladu ženu, ovaj put na prozoru, a ne iza teleskopa. Sagnula se i naslonila nešto veličine velike knjige na prozor prije nego što je sjela na pod ispred prozora. Sjela je na pod samo nekoliko stopa od prozora i raširila koljena, otkrivajući svoju macu i mali uredno podrezani plavi grm na svom brežuljku. Naslonila se i povukla prepuni jastuk iza leđa, ostavivši je zavaljenu ispred prozora. Gledao sam kako je posezala između nogu jednom rukom i dražila svoju macu, njezine pune okrugle glatke usne blistale su od njezine vlage. Polako je pritisnula prst u sebe prije nego što ga je izvukla i raširila svoj sok na malu količinu unutarnje usne koja je stršila. Nakon što se pogladila i po drugi put umočila prst, posegnula je za nečim i povukla dugi vitki vibrator u obliku ružičastog kurca između nogu. Uključila ga je i polako ga gurnula u nju, uvlačeći ga duboko u njezinu macu. Ležala je tamo, klizeći ga unutra i van nekoliko desetaka puta prije nego što ga je izvukla i podigla do vlastitih usta. Lizala ga je i sisala nekoliko sekundi prije nego što ga je ostavila sa strane. Sjedajući, posegnula je za nečim što je izgledalo kao komad kartona koji je stavila na prozor i okrenula ga kako bi otkrila bijelu stranu s natpisom. Još uvijek sam čitao tekst na papiru kad je ustala i otišla do teleskopa. Stajala je iza tronošca, ponovno ga fokusirajući na mene. Ponovno sam pogledao karton i ponovno pročitao znak.

"Pokaži mi opet!"

Ozbiljno. Htjela je da joj to samo izbacim. Spustio sam naočale, ne znam što učiniti.Gledati nekog drugog bilo je jedno, ali namjerno se pokazivati. Nikada nisam napravio tako nešto. Dovraga, nisam bio siguran da mogu.

Podigao sam pogled, namjeravajući reći ne, ali otkrio sam da ona ne gleda, već je pomaknula stativ niže. Gledao sam njezine sise možda C šalice kako se migolje dok je radila, zbog čega mi je kurac opet nabubrio u hlačama. Kad ju je namjestila, podigla je ploču i odnijela je do teleskopa. Sjela je tako da može vidjeti kroz nišan iz svog poluzabačenog položaja na jastuku i napisala na ploči prije nego što ju je okrenula da mi je pokaže. Pogledala je kroz dubinu, očito očekujući odgovor.

"Niste sramežljivi?"

Spustio sam naočale i pretjerano kimnuo.

Kad sam ponovno podignuo pogled, ona je brisala ploču, koja mora biti ploča za suho brisanje, a ne karton. Opet je napisala po njoj, a zatim se nagnula da je postavi uz prozor da je čitam. Poruka je bila puno duža i manja, pa mi je trebalo nešto više vremena da je pročitam u cijelosti.

"Molim te. Želim te gledati kad dolaziš kad i ja. Osim ako ne želiš doći ovamo i jebati me!"

Očekivala je da će ovo biti dvosmjeran događaj. Znao sam da nema šanse da odem tamo i poseksam se. Nikada nisam prevario svoju ženu s kojom sam bio četrdeset godina i nisam namjeravao sada početi. Ipak sam još uvijek bio prokleto uzbuđen. Što bi joj moglo naštetiti drkanje, pogotovo ako se u isto vrijeme igrala sama sa sobom?

Ustao sam i otkopčao hlače, gurajući ih i gaćice niz noge, puštajući ih da se skupe na gornjim dijelovima mojih čizama. Skinuo sam svoju majicu dugih rukava i stajao duge sekunde, dopuštajući joj da pregledava moje gotovo golo tijelo, dok mi je oko stršilo prema njoj. Podigao sam naočale i sjeo natrag kako ne bih ispao sa svog postolja. Razdvojio sam koljena kako bi me mogla vidjeti što više od mene koliko sam ja sada mogao od nje dok je sjedila raširenih nogu, gurajući vibrator u svoju macu.

Očito je bila kći plavokose žene, crte lica bile su joj zapanjujuće slične.Sjedio sam i gledao je kako gura igračku unutra i van sebe dok sam sjedio i mazio se u ritmu s njezinom. Nije mi trebalo puno mašte da se pretvaram da moj kurac ulazi i izlazi iz njezine očito mokre mace. Gurnula je unutra i van dugi ružičasti vibrator u obliku kurca. Ruka mi je išla gore-dolje, prateći njezine udarce. Pustio sam da mi se ruka prevrne preko nabrekle glave kako bih raširila pretkum preko trupa, a tijelo mi je postajalo sve uzbuđenije sa svakom minutom. Gurala je vibrator unutra i van, gledajući kako ja gledam nju. Gore-dolje moja ruka je išla, promatrajući je i zamišljajući kako pumpam svoj kurac unutra i iz njezine mlade mokre mace.

Znao sam da se ponovno približavam, kao i ona. Žmarci žurbe raširili su se kroz mene i ustala sam, puštajući dalekozor da mi visi s remena oko vrata, oslobađajući ruku da držim stablo dok se moj vrhunac približavao. pijano jebanje price Gladio sam svoj kurac, zamišljajući kako guram unutra i van njezine mace, a žurba je brzo rasla. Bokovi su mi se gurali u ritmu s mojim potezima i nakratko sam se ponadao da joj pružam dobru predstavu.

Osjetio sam kako moja sperma juri uzduž mog penisa i izleti u zrak dok su mi se bokovi savijali prema njoj. Pucanj za pucanjem eruptirao je dok sam se gladio, zamišljajući kako ga pumpam u njezinu mladu macu, ispunjavajući njezin duboki mokri tunel. Iznova i iznova moj je kurac prštao, a bokovi su mi se grčili dok sam stajao zatvorenih očiju, držeći se za Teen vruće porno slike drveta za ravnotežu dok je Web kamera azijskog tipa sperma padala na tlo ispod mene.

Ispražnjena i na trenutak iscrpljena, sjela sam i podigla naočale da vidim je li i moj obožavatelj doživio vrhunac.

Mlada dama ležala je na jastuku pokraj teleskopa, vibrator joj je virio iz mace, a prstima je nježno milovala gore-dolje po tijelu. Trebalo je nekoliko sekundi prije nego što sam shvatio da netko drugi kleči iza stativa, široko raširenih koljena da spusti tijelo dovoljno nisko da gleda kroz nišan. Vidio sam kako se glava pomiče iza masne cijevi, vidjevši lice plavokose žene kako gleda preko vidokruga prema meni.Vidio sam kako je pogledala svoju kćer i rekla nešto prije nego što je prekoračila do ploče. Sagnula se, još uvijek potpuno gola, a sise su joj se njihale i njihale dok ga je podigla, i ostavši pognuta, izbrisala je ono što je bilo tamo. Još se više sagnula da podigne marker koji je ležao na podu blizu mjesta na kojem je bila ploča i provela nekoliko trenutaka pišući po njemu. Odložila ju je uz prozor prije nego što se uspravila i prešla sobu i izašla kroz vrata.

Tekst je bio sitan, ali ipak sam ga mogao razaznati.

"Lijep kurac. Nisam znao da imamo susjede. Slobodno gledaj, ali moraš me poševiti prije nego što možeš poševiti moju kćer. Navrati bilo kada."

Bio sam uhvaćen. Još gore, morala je znati da sam je i ranije promatrao. Odjednom sam se zabrinuo što ona ima misliti o meni, drkajući pri pogledu na svoju kćer koja radi isto. Morala je misliti da sam nekakav perverznjak, iako je poruka na ploči ostavljala malo toga mašti. Je li mislila da ću doći pojebati njezinu kćer. Je li morati prvo poševiti nju izazov ili poziv. Nije da bih to prihvatio na bilo koji način. Kakav način za upoznavanje novih susjeda!