Vruća školska maca

Moja djevojka Diane i ja poznajemo se gotovo cijeli život. Bili smo u istom razredu biologije u drugoj godini srednje škole. Nedavno smo se ponovno zbližili i otkrili da imamo dosta istih seksualnih želja. Razmjenjujemo poruke i čavrljamo naprijed-natrag na Facebooku tijekom dana dijeleći fantazije i perverzije. Naša posljednja fantazija odnosi se na femdom i sluškinju. Ja sam njezin voljni rob. Želi me odvesti u fetiš klub i pokazati me. Pusti me da radim sa mnom što god ona želi. Nikada nisam nosila kožu. Ali kupila mi je kožne tange koje mi jedva pokrivaju intimne kosti i kožni ovratnik za vrat. Crne Tinejdžer malena siše ogroman kurac boje i ima srebrne gumbe. Hrišćanski problematični tinejdžer i uzicu.

Diane je lijepa kao što je bila u srednjoj školi. Ona je plavuša. Još uvijek ima lijepu figuru. Velike grudi koje voli pokazivati ​​i guzica koja ne odustaje. Ona voli nositi crveni ruž i lakira nokte u crveno za mene. Nosi haljine, čarape i visoke pete. Jako usrećujemo jedno drugo. Rekao sam joj da ću učiniti sve što želi. Bilo što. Vruća školska maca Nadam se da će me večeras kad izađemo u fetiš klub testirati na ovo. Žudim za njezinom pažnjom i ne želim ništa više nego zadovoljiti svoju ljubavnicu. Voli da je zovem gospođica Di.

Dok se dovršava šminkati u kući prije nego što odemo, poljubim je i kažem joj koliko je lijepa i koliko sam sretan što je imam u životu. Uzvraća mi poljupce dugo i snažno. Provlači nokte kroz moju kosu, a drugom rukom razigrano me stišće međunožje. Zamoli me da otvorim ladicu kraj noćnog ormarića. Izvadim kožne tange i vibrirajuće analno jaje. Radi na baterije, srebrne boje i kada ga uključite vibrira nekoliko sati na jednu bateriju. Kaže mi da se sagnem preko kreveta i ubacim ga u dupe. Krenem uzimati lubrikant, ali ona mi kaže da ga namažem svojom slinom i ona će ga ubaciti unutra. Brzo poslušam. Malo me boli ulazak, ali onda me preplavi zadovoljstvo.Obučem kožne tange i presvlačim se.

Zatim mi je rekla da donesem ogrlicu i povodac. Otvaram drugu ladicu i donosim joj je. Pažljivo mi ga stavlja oko vrata i malo prečvrsto steže. Štipa me. Zatim zakopča kopču na uzici i snažno je povuče. Moja glava automatski slijedi. Liži mi macu ona zahtijeva. Kleknem na koljena, podignem joj haljinu i vidim da na sebi nema gaćica. Njezina maca je glatka i blistava. Nestrpljivo lapkam njezine sokove. Brzo svršava i upija mi lice. POLIŽI SVE, viče ona!. Očisti me dobro. Ljubim i ližem svu vlagu, a zatim se ispričavam u zahod po toplu krpu za pranje. Počinjem otkopčavati kopču na ovratniku, ali ona neće imati ništa od toga. Objašnjavam da moram koristiti zahod ne samo da se pospremim, već i da odem u kupaonicu prije nego što odemo. Ona kaže da će snimak ostati. Slijedi me u kupaonicu. Oprao sam lice. muškarac guta tuđu spermu Priče o incestu Namočite krpu za pranje. Obriši joj bedra i macu. Poljubi ga. Zatim ustanite i ponovno vas molim da mi dopustite da koristim kupaonicu nasamo. Dobiva zli osmijeh na svojim slatkim usnama. Radi svoj posao rob!. Sjedim na WC školjki i vodi me vječno da piškim. Nervozna sam s njom ovdje. Ponovno nanosi svoj crveni ruž. Završim i obrišem se. Ponovno operi ruke i reci joj da sam spreman ići.

Otvaram joj vrata auta i ona ulazi na suvozačevu stranu. Tražim da me otkopčaju kako bih mogao obići auto do vozačevih vrata. Ona odbija. Ja sam njezin rob. Imam ogrlicu i neću biti otkopčan cijelu večer, ali ona mi daje vlastiti povodac i hodam okolo do vozačeve strane. Ulazim i počinjem stavljati ključ u bravu. Ona zgrabi povodac i snažno ga povuče. "Jao", viknem. Privuče me k svom licu i kaže, "Želim poljubac Hoochie prije nego što odemo." Ljubim je snažno i duboko. Naši jezici istražuju jedni druge. Kad me završi poljubiti, kaže: "Kad uđemo u klub, iskoristit ću te u bilo koje svrhe.Želim da znaš da te jako volim i da je ova večer posvećena našem zajedničkom zadovoljstvu. Poslušat ćeš svaku moju riječ. Učini što god tražim, bez pitanja." Kimnem u znak slaganja. Ona kaže, „Reci!!"

Odgovaram: "Volim vas gospođice Di. Učinit ću sve što tražite bez pitanja." Vozimo se do kluba.

Kad smo se parkirali, izlazimo iz auta. Gospođica Di mi naređuje da hodam iza nje dok ona vodi s mojim povodcem. Samo mi je dopušteno gledati u njezinu guzicu dok se šepuri unutar fetiš kluba. Kad uđemo, teško je samo gledati u njezinu guzicu. Posvuda ima pokornih mužjaka i ženki. Njihovi dominantni gospodari im naređuju da rade što žele. Priče o incestu Kajli Džener Baš kao što mi je gospođica Di naredila. Sada me pogleda i kaže: "Skini hlače i košulju. Ostavi ih kod vratara. ODMAH." Tako sam uzbuđena, ali pomalo zabrinuta zbog vibracije koju još uvijek osjećam u guzici. Jaja mi se trljaju o kožne tange i trljaju. Okrenem se prema njoj kad sam gol, osim u tangama. Naginje se i ljubi me dugo i duboko. Znam da me ova domina voli. Kurac mi odmah naraste. Nekako imam strah i uzbuđenje u očima kad je sada gledam. Spremna je igrati svoju ulogu.

"Dolje na koljena, sub, želim da sada poližeš Crna mama dupe macu. Neka svi gledaju što mi možeš učiniti." Na moje iznenađenje, svi se povuku i formiraju krug oko nas. Gospođica Di me čvrsto drži za povodac, a ja joj počnem lizati usne, šireći ih tako da joj mogu jezikom udariti po klitorisu. Čujem stenjanje oko sebe. Otvaram oči, a drugi gledaju, dodiruju se, dodiruju jedni druge. Ja sam zvijezda sub. U središtu pozornosti, svi se skidaju s mene dok kušam Miss Di. Zatim me gospođica Di natjera da stanem povlačeći uzicu. Vidi da još uvijek imam želju u očima dok gledam u nju. "VAS!" Gospođica Di pokazuje na drugog pokornog mužjaka. "Dođi ovamo i izvuci kurac. Moj sluga je kurva s spermom.Pušit će te dok ne svršiš, dok svi gledaju." Ovaj mladić je toliko nestrpljiv da dođe do mene da je zaboravio da je na uzici. Njegova domina ga je došetala. Ona mu povuče hlače, drži mu kurac pušiš. Pristajem. Onda gđica Di počne ljubiti drugu dominu dok joj ja sisam sub.

Ovo je prvi put da sam popušila muškarca. Njegov kurac je tvrd od uzbuđenja. Lupanje. Stavim ga u usta i sisam. Koristim jezik da ga milujem. Potpuno mi ispuni usta. Nastavljam tjerati spermu iz njegovih jaja. Znam kako mi se sviđalo da me ljubavnica puši i ne želim je razočarati. Zastajem i ližem penis od baze do vrha i guram jezik u prorez. To ga tjera da podivlja od želje.

Bacim pogled i vidim najljepše mjesto na svijetu. Gospođica Di, ljubavi moja, moja ljubavnica ljubi drugu dominu. Njihove usne proždiru jedna drugu. Izluđuje me crveni ruž koji se razmazuje po njezinim usnama. Ona me uzbuđuje kao nitko drugi. Nadam se da ću jednog dana voditi ljubav s gospođicom Di dok ona zadovoljava drugu ženu. Una Grujić price Misli mi se vraćaju na posao jer mi u tom trenutku rob kojeg sisam eksplodira u usta. Davim se i gušim, ali sve gutam. Predivan mi je okus. Nastavljam sisati i lizati dok mi gospođica Di ne kaže da prestanem.

Dva doma gledaju dolje i gledaju roba kako mi svršava u usta. Oboje uzbuđeni zbog ovoga. Druga domina naredi svome robu da klekne na koljena i poliže Miss Di. Gospođica Di mi naredi da ližem njezinu novu prijateljicu. Nastavljaju se ljubiti. Njihovi podređeni zadovoljavaju druge. Gomila postaje uzbuđena i međusobno se dodiruju i maze dok se mi povlačimo u svoju stražnju sobu.

Privatna soba ima veliki okrugli krevet. Najveći krevet koji sam vidio s mnogo raskošnih mekanih jastuka. Mi podmornice penjemo se na krevet kako nam je rečeno. Slijede naši domovi. Sve četvero se ljubimo naprijed-natrag, sub do sub, dom do sub, dom do doma. Gospođica Di miluje izuzetno veliki kurac koji sam upravo popušio.Opet teško želi moju ljubavnicu. Obuzima me lagani osjećaj ljubomore. Gospođica Di me dobro poznaje i vidi ovo. "Dođi ovamo, dušo." Kaže ona meni. Odmah se osjećam bolje kad sam ona uključena. Zatim mi kaže da legnem na leđa i držim noge u zraku. Miss Di mi liže jaja i niže, do moje guzice. Slatki jezik zabija se u moj uski šupak. Oh, volim ovu ženu. Tada osjetim nešto veliko uza se. Ustima je izvukla vibrirajući analni čep.

Jesam li spomenuo da volim ovu ženu. Zatim je povukla drugi sub do mene, ubacujući njegov penis u mene. Drži ruke na mojim gležnjevima, drži me na mjestu da me ševi. Gospođica Di vlaži njegov kurac i moju guzicu svojim mazivim jezikom. Stenjem, pritisak je intenzivan. Prije nego što sam uspio vrisnuti, druga domina mi je prekrila usta rukom. sexy pirsing Priče o incestu uhvati me panika. Gospođica Di me upućuje: "Budi miran, opusti se, uživaj u ovom iskustvu." Dok se opuštam, osjećam kako me rasteže veliki penis koji sam upravo probao. To me čini tjeskobnim, jer još uvijek osjećam vibracije čepa analnog jajeta. Sada njegov dom ima njezine grudi koje vise na mom licu upućujući me da joj ližem i sisam bradavice. Osjećam se kao da ću eksplodirati.

Njegov dom je brineta po imenu Miss Kitty. Puna smeđa kosa srednje dužine s ljubičastim pramenovima. Divno miriše. Njezina ruka na mojim ustima ima duge tamnoljubičaste nokte. Ona gleda dolje u moje uplašene, divlje oči. Obuhvaća svoje grudi i spušta ih na moja čekajuća usta. Moje dupe vrišti. Njegov golemi kurac lupa me iznova i iznova. Osjećam kako postaje sve veći. Nabujao od želje. Moja me ljubav smiruje. Ona liže moju vreću za lopte. Uzimajući ih u usta. Talila je moj kurac svojom rukom. Držeći svoja jaja s drugim. Miss Kitty se podiže da mi se popne na lice. Dok ona ustaje, gledam svoju ljubav kako ljubi njezine subbradavice. Grizući ih. Štipajući ih. Uvijajući ih. Viče od bola. Drži mu lice u dlanu i nježno Vruća školska maca ljubi.Miss Kitty opkorači moje lice i spušta svoju mokru macu na moj jezik. Pička joj je dlakava. Tako dlakavi. Volim glatko obrijanu macu, ali sam tako uzbuđena, željno ližem i sisam. Doslovno melje svoju macu po mom licu. Ona mi jebe jezik. Ona se pomiče naprijed i moj jezik joj ulazi u guzicu. Ona melje jako. Osjećam kako se naginje naprijed i čujem svoju ljubav kako je ljubi. Druga podmornica nastavlja me udarati po guzici, ali je blizu dolaska. Oba doma se okreću kako bi mu gledala lice dok mi zabija svoj teret u dupe. Gurne još nekoliko puta. Zatim izvlači svoj kurac iz mene. Gospođica Kitty mu naredi da mi očisti dupe. Saginje se i jezicima jezici moj šupak. Čišćenje dobro. Gospođica Di klizi na vrh mog čekajućeg penisa i jaše me dok se ona i drugi dom nastavljaju ljubiti.

Odjednom se vrata otvore i u sobu uđe vrlo krupan, vrlo tvrd crnac. On nije dom ili sub. On je bik. Ovdje za razmnožavanje. Prilazi krevetu gdje još uvijek jedem guzicu Miss Kitty. Ona se diže i on stavlja glavu svog penisa na moja usta. Prevelik je. Gospođica Di kaže, "Popuši ga". S oklijevanjem otvaram usta. Grubo ga ugura. Počinje mi jebati grlo. Njegova dugačka zmija je jedva napola uvučena i izlazi na dnu mog grla. Gura dublje pa se izvlači kako bih mogla disati. Ne mogu učiniti ništa. Ne mogu sisati, ne mogu lizati. Njegov kurac je toliko velik da mi uništava grlo. Unutra i van. Moram se koncentrirati samo da udahnem između njegovih prodora. Naposljetku se izvlači i Miss Di i Miss Kitty odmah postaju Zamjene. Svaki želi da ga pojebe ovaj veliki bik. Gura me u stranu i zauzima svoje pravo mjesto da ga obožavaju.

Miss Di ide prva i nudi mu svoju raširenu macu. Uzima je i nije nježan. On je jako i dobro ševi. Prvo plače. Priđem joj da je uhvatim za ruku i poljubim. Reći joj da će biti u redu. Ubrzo bol jenjava i na svom ljubavnom licu vidim samo zadovoljstvo. Jesam li rekao da volim ovu ženu. Tako je seksi.Glumiti svoje fantazije jednostavno je prekrasno. Anna Miller xxx ju je jednako brzo uzeo, gurnuo mog ljubavnika u stranu i počeo jebati dlakavu pičku Miss Kitty. Gospođica Di me poljubi i onda naredi meni i drugoj podmornici da joj pomognemo. Idemo tamo gdje je bik i služimo ga najbolje što možemo. Naizmjence ližući njegov kurac dok ulazi i izlazi. Gospođica Di penje se ispod drugog doma i liže i siše svoj klitoris, a on se nastavlja zabijati u nju. Miss Kitty eksplodira, njezini sokovi su posvuda. Gospođica Di ima puna usta, okreće se prema meni i govori. Uživamo u okusu mačkice Miss Kitty u ustima, kušajući i sisajući jedno drugome jezik. Tako smo zaljubljeni, a tako slični u našim erotskim željama.

Osjećam velike ruke na svojoj guzici, koje mi šire obraze. Okrenem se da pogledam i vidim tamno lice kako mi se smiješi. Ogromno zloban smiješak, kaže: "Razbit ću ti guzicu. Sada mi moraš biti pokoran i podređen. Želim te na koljenima. Sljedeći ću te jebati." Pojurim da kleknem, uzbuđena bez razloga. Poznavajući tako dobro veličinu ovog bika. Samo mi je gušio zrak u grlu. Miss Di legne ispod mene i počne me sisati, u stilu 69. Glava mi pada na njezinu glatko obrijanu macu i osjećam veliku bol i pritisak između stražnjice. Bik tjera svoj penis da se gura u moju guzicu. Želim vikati, ali samo zaroni u muf gospođice Di i liži. Tako je snažan, gura se unutra, drži me na mjestu. Gospođica Di mi liže kurac istim ritmom u kojem me on jebe. Oh slatka ljubavi, nikad se u životu nisam osjećao tako ispunjeno ili sretno. Ovo je ono za čime sam žudio.

Gospođica Kitty i njezina podmornica su zadivljene koliko sam dobro obučen. Nastavljam lizati i sisati macu svoje ljubavnice. Uhvatim Bullsov kurac do kraja. On mi bjesomučno izluđuje dupe. Tako sam uska. To ga izluđuje. Stežem mišiće i stisnem ga tako snažno da mu oči iskolače od zaprepaštenja. Skoro sam mu slomio kurac u sebi. Zacvili od oduševljenja.Gospođica Di je u pravu, ovo je ono o čemu sam toliko dugo sanjao. Neizmjerno uživam. Ne želim da nikad završi. Da ovaj bik dominira mojim dupetom dok je moja ljubav ispod nas i liže mi i siše kurac. Lice sam zario duboko u njezinu macu pokušavajući ne vrištati. Ali, nažalost, svim dobrim stvarima mora doći kraj, pa tako i izdržljivosti mog bika. Uz gunđanje od zadovoljstva svršava u mene. Osjećam kako njegov penis podrhtava dok pulsira mlaz za mlazom vrućeg crnog sjemena. Kad se izvukao iz mene, gospođica Di uhvati dio njegove hrabrosti u svojim ustima. Ona to dijeli sa mnom u dubokom senzualnom poljupcu. Njam Bik odlazi zadovoljan i zatvara vrata. Moje dupe je zjapeća sperma.

Gospođica Di me uzima u naručje. Otkopčava me s ovratnika i govori mi kako sam bio dobar rob. Polako me ljubi po cijelom tijelu. Voditi ljubav sa mnom. Njezini me poljupci zadovoljavaju kao nitko drugi. Napokon sam svršio u nju ispuštajući svoja bolna jaja. Dok smo ležali i mazili se, gospođica Kitty dolazi i poljubi nas oboje za rastanak i obećava da će biti sljedeći put. Njezina okovana podmornica također nas ljubi na rastanku. Do sljedećeg puta, ljubavi moja.