Teen priča hranny bucmast teeen

Za vas koji me ne poznajete, ja sam Marca, imam 30+ godina, oženjen sam i nemam djece. Na 5' 10", s tijelom od 40 X 23 X 38 i bila sam model prije nego što sam postala gospođa (vidi Ms. Marca Ch. 1) i ja sam najveća koketica i zafrkantica koja je ikada hodala trgovačkim centrima. Poslali su me na zemlju iz jednog razloga. Potrošite novac svog muža. Bush je rekao da svi trebamo dati svoj dio u borbi u ovom ratu, tako da ja pomažem ratnoj fronti trošenjem.

Kad sam zadnji put otišao od tebe, Tim i ja bili smo kod njegova ujaka Boba u Tennu na produženi vikend, a ja sam ostao cijeli tjedan. Nešto o tom planinskom zraku Tenn. i prevelikom kurcu Timovog ujaka Boba koji će od tebe svaki put napraviti novu ženu. Kao što se sjećate, Tim je bio pozvan natrag u svoj ured i bilo mu je žao usamljenog starca te mu je ostao praviti društvo. Riječima onog tipa na radiju: "DA VAM ISPRIČAM OSTATAK PRIČE!" (Pogledajte gđu Marca Ch 59)

Šest mjeseci kasnije:

Tim je nazvao ujaka Boba da nas dođe posjetiti na tjedan dana. Isplanirao sam tako da stari dođe u petak navečer i da ga Tim odvede na pecanje za vikend. Mogao bih otići posjetiti prijateljicu preko vikenda i vratiti se kući u nedjelju navečer. Tim bi otišao na svoje sljedeće putovanje u ponedjeljak i vratio bi se kući tek u petak. Odvezem starog Boba u zračnu luku u petak oko podneva i to bi mi dalo vremena da se malo odmorim. Tim dolazi kasno u petak, bit će preumoran da bi se probudio, daje mi 24 sata da ga malo smanjim. Bože, organiziran Olga kurylenko ropstvo sam stigao u nedjelju navečer, Tim me pokupio u zračnoj luci i rekao mi da me kod kuće čeka iznenađenje. Čini se da ujak Bob nije volio letjeti sam, znaš ako avion padne treba mi netko koga poznajem da bude uz mene kako bi mogao umrijeti sa mnom. Nikad nisam razumio to obrazloženje. Stari Bob nikome nije rekao da je osoba koju je doveo mladić koji je živio u Cleveland Tennu. Teen priča hranny bucmast teeen Tim je rekao da se čini kao dobro dijete. Razumijem da su svi imali sjajan vikend u ribolovu.Kad sam ušao, ujak Bob je bio na vratima da me snažno zagrli i opipa, a izraz na njegovom licu govorio je sve . Napaljen sam!

Prije nego što sam stigao razmijeniti bok, bok, kako si, ušao je ovaj visoki mršavi koji je popio vodu. Zvao se Jason. Bio je mlad, izgledalo je kao da ima 18 godina, ponašao se kao mlada osoba. Bio je u problemima sa zakonom od svoje 14. godine i proveo je vrijeme u popravnoj školi zbog sitnih zločina. Bez obrazovanja i govorio je tako, klinac iz loše strane grada. Pa sam dobio ovog klinca i starca za zabavu sljedećih 5 dana. Znala sam što ću učiniti s ujakom Bobom, ili što će on učiniti za mene, ali nisam vidjela sliku s Jasonom sve dok nisam vidjela klinca ispred, njegov paket ispod uskih traperica.

Mogao sam vidjeti veliku izbočinu u njegovim hlačama, o Bože, možda imamo pobjednika ovdje. Sjeo sam u jednu od naših velikih fotelja od kojih mi je guzica pala ispod koljena što daje savršen pogled na nebo za sav taj pogled. Stolac je bio preko puta klinca dok je on ustao i počeo nam govoriti da će se predati. Pustila sam da mi se noge malo raspadnu, dok su mi prsti klizili niz prednjicu bluze i zaustavljali se između gornja dva gumba. Moja kratka suknja se podigla dok sam prekrižio noge znajući da će moje tange biti vidljive ako on pogleda, štoviše, imao sam ih na usnama moje mace koje su usisale zrak. Ipak sam pohlepna, želim da vidi više.

Još sam jednom prekrižila noge i još ih više raširila, da me vidi. Željela sam ga zadirkivati, natjerati ga da želi vidjeti još. Podižem pogled prema njemu dok ujak Bob priča jednu od svojih priča, a moje oči govore djetetu. (Vidiš li kako se mokrim Jasone?) Još Pušačka djevojka seks raširim noge . pogledaj to dječače tvoje svježe meso ovaj tjedan. Kad je podignuo pogled u moje oči, nasmiješila sam se i uputila mu pogled koji mu je govorio da je ovo samo čisti seks između mojih nogu. Mogao sam ga čuti kako diše i znam da se uzbudio, vidim mu to u očima. Ustanem i kažem grupi da sam pretučen i idem u krevet.Vidimo se ujutro, lijepo spavaj. Poljubim strica Boba u obraz i pređem rukom preko njegovog čučnja. Jasonu sam se široko nasmiješila i namignula. Dok sam prolazila pored njega, govorila sam mu gdje drugi ne mogu čuti . ne spavaj previše.

Dok smo se Tim i ja svlačili, pokušao sam od Tima izvući što više informacija o Bobu i djetetu. Rekao sam Timu da se ujak Bob udebljao, mora da ima 280 funti ili više. Nisam ništa rekla svom mužu, ali velika utroba starog Boba bila je još veća, mogao si vidjeti kako mu donji dio trbuha pada preko pojasa. Zatim pitam kakav je bio klinac, je li bio napet, je li imao narav. Nije mnogo govorio o dječaku. rasizam Priče o incestu Sve što mi je Tim rekao je da klinac nije pričao, vrlo tiho. Duga stanka, a zatim je Tim rekao da mi želi reći što je vidio i čuti moje Teen priča hranny bucmast teeen. Počeo mi je pričati o njihovom pecanju u subotu na jezeru i nekih 2 sata na jezeru klinac je stao u čamac i pišao. Ujak Bob je bio naprijed, leđima okrenut prema nama, a klinac mi je bio postrance kad je izvukao penis. (Tim nikad ne bi rekao kurac)

“Marca, on je velik, jednostavno je bilo nevjerojatno kako je visio iz njegovih traperica. Nisam mogao vjerovati što sam vidio. Vidio sam nekoliko muškaraca u svlačionicama, ali ne ovako!“

Maca mi je upravo pokisla. Vidio sam da dječak ima paket ispod hlača, ali je li bio Španske seksualne snimke velik. Je li Tim ikada vidio stvarno veliku. Bog zna da jesam, ali bolje da saznam činjenice o ovome!

"Tim, nasmijavaš me dušo, kad kažeš veliko/dugo, je li mu to visjelo do koljena?"

"Pa, nije izgledalo da će ići tako daleko, ali bilo je više od pola puta niz njegovu nogu, da, to je bilo točno!"

O slatki Isuse, tijelo mi je poskočilo kad je rekao preko pola puta, upravo sam doživjela mali orgazam!.

"Tim, provjerit ću ga dok te nema i javit ću ti je li velik!"

“Marca, ne bi se usudila. Ne govori tako. Dušo, moraš paziti što govoriš oko ujaka Boba i tog klinca, oni te ne poznaju kao ja i način na koji ismijavaš stvari.” (Bolje neka to bude samo klinac, ujak Bob me poznaje bolje nego ti, moj muž).

“Šalim se dušo, samo ga ismijavam, misliš li da bih ga zamolio da skine hlače. Vidim to .evo Jason da provjerim veličinu tvoje stvari, Tim i ja smo se kladili da vidimo koliko si dugačak i velik oko sebe!”

Oboje smo se nasmijali i trebalo mu je minutu da vidi smiješnu stranu onoga što sam rekla. (ovo nije smiješno, imat ću ga ispred sebe da provjerim njegovu veličinu prije nego sunce zađe novog dana). Nakon što se smirio, sve o čemu je želio razgovarati bila je riba koju su uhvatili i ona velika koja je pobjegla. Kad je Tim otišao u krevet, htio je znati kako je prošao moj posjet mojoj prijateljici Jan.

Kao i uvijek, imao sam dobru priču kako smo u petak navečer imali lijep djevojački razgovor/večeru i otišli vidjeti njezinu šogoricu u susjedni grad koji je bio oko 90 milja daleko u subotu. Šogorica je upravo dobila dijete; znaš kakve su žene kad su u pitanju nove bebe. Ostali smo do kasno kod šogorica pa smo proveli subotu navečer. Jan me dovezao na aerodrom večeras oko 7 točno na vrijeme da stignem na let kući. Vikend je bio samo zabava za nas cure.

(Koja je Besplatna dostava za igračke prava priča). Ušla sam u avion u trapericama i 20 minuta nakon leta otišla sam do toaleta i presvukla se u kratku seksi obuću koja je privukla mnogo pogleda svih u avionu. Jan i dva visoka zgodna klinca pokupili su me na aerodromu. Moji pratioci su me odveli na večeru, To je bilo u petak, bio je otprilike mojih godina i o da. Razbijao sam glavu svojim pratiljama do subote u podne. Otišao do mjesta Jan i sudario se oko 8 u subotu navečer. Ona i ja smo otišli u bar za preuzimanje i otišao sam kući s tipom koji je imao oko 28 ili 30 godina. Ševio me sve dok nije došlo vrijeme da me odveze na aerodrom. Samo jebena fešta za nas cure

“Tim.dušo, smeta li ti ako ništa ne radimo večeras, utučen sam i nadoknadit ću ti . bit ću spreman za tebe kad dođeš kući ovaj vikend!”

Nasmiješio se i poljubio me u obraz te ugasio svjetlo. Tako dobar muž. Priče o incestu Luna Đogani Sanjat ću o velikima koji mi nisu pobjegli ovaj vikend. Maca mi je već bila mokra od klinca koji me gledao i svlačio, a kad pomislim na dva velika kurca koja ću imati ovaj tjedan i na ono što sam upravo imala u zadnjih 48 sati, oh kakve ću lijepe snove imati večeras!

Tim je otišao sljedeći dan, u ponedjeljak, ja sam ustala prva rano, istuširala se, obukla lagani ljetni ogrtač i otišla Timu skuhati kavu jer je kasnio. Dobila sam poljubac za rastanak dok je izlazio kroz vrata. Ovo prilično vrijeme dalo bi mi potrebno vrijeme za razmišljanje. Imao sam toliko emocija. Osjećala sam se kao divna drolja, jedna fina kurva. Razmišljao sam o tome što još mogu učiniti da budem seksualno zadovoljan u nadolazećem tjednu. Odlučio sam da želim dijete, ali kako ću to učiniti sa starim ujakom Bobom, moram li pitati?

Dok su se ujak Bob i Jason otuširali i sišli, popio sam svoju drugu šalicu. Kad je Bob sišao, sjedio sam za stolom na terasi/terasi i čitao novine. Namjerno sam pustio da mi se ogrtač otvori kako bih otkrio vrhove grudi. Prorez na šipki se podigao tako da je bio vidljiv vrh moje glatke mace. Razgovarao sam s ujakom Bobom, znajući da me promatra. Kad je Jason izašao na terasu, pretvarala sam se da nastavljam razgovarati s Bobom i čitati, iako sam mogla vidjeti da me gleda. Sjeo je preko puta mene. Podigla sam pogled i samo rekla dobro jutro i nasmiješila se.

"Dakle, jeste li se dobro naspavali, Marca, nadam se da ste se dobro odmorili!"

“Oh da, odmoran sam, sačuvao sam to za danas, ništa se nije događalo u mojoj sobi, ništa o čemu bih pričao, zapravo pomalo dosadno ono što se dogodilo sinoć, ali mislim da ste vidjeli akciju koju sam dobio!”

Odložila sam papir i naslonila se, uzrokujući da mi se dio lijeve dojke prosuo iz ogrtača (pravila sam se da ne primjećujem). Razmaknuo sam noge, izlažući više svoje mace ispod staklenog stola. Bradavice su mi postale tvrde. Također sam mogao vidjeti Jasonov penis kako se diže u njegovim trapericama.

"Bob, imam pitanje za tebe . Je li Jason ovdje zbog mog zadovoljstva. O da . i kakva je bila tvoja večer, Bob / Jason, nadam se da ste se vas dvoje dobro odmorili!"

Bob je podigao pogled sa svoje šalice kave i nasmijao se onim velikim grubim smijehom koji ima i vratio se s, što god želiš djevojko.

"Pa, samo sam htio znati kako se osjećaš i koja su pravila igre sljedećih 5 dana!"

"Marca, dušo, izmorila si me ta dva dana što smo bili zajedno, a Jason je bio zamjena između rundi."

Otvorio sam ogrtač i stavio ruke na bokove i dao im vremena da obuhvate moje tijelo. Ponovno sam im izložio svoje sise i macu. Nepotrebno je reći da su Jasonove oči postale velike kada sam otvorila svoj ogrtač i stala gola ispred njih. Ujak mog supruga nasmiješio mi se, a zatim pogledao svog prijatelja.

"Izgleda da Marca treba jako dobro jebanje i mislim da želi da joj pomogneš, prijatelju!"

Rekao sam im da idem u spavaću sobu i spremim se za taj dan. Bob je imao taj izraz gladi na licu, klinac je imao taj izraz kao da je umro i otišao u raj.

"Oh da, još jedna stvar. u mojoj će se sobi za 15-ak minuta događati neko divlje jebanje . molim vas, nemojte me tjerati da počnem bez jednog od vas!"

Otišao sam znajući da me gledaju u dupe. Kad sam došao do vrata okrenuo sam se i rekao.

"Je li ovo meč od 15 rundi u sljedećih 5 dana?"

Kucanje na vratima mi je reklo da imam prvog posjetitelja ovog dana, a kad sam pozvala da uđem, Jason je gurnuo glavu da me potraži. Samo sam se nasmiješila velikom pastuhu dok mi se taj čudan svrbež počeo uvlačiti između bedara, isti je svrbež koji imam svake noći. Noću je tada najgore.Kad je moj suprug sa mnom u krevetu i koliko god se trudio, jednostavno se nije mogao brinuti za mene, a ja jednostavno ne mogu zaspati dok ne riješim svoje potrebe.

"Jasone, dušo, sviđa li ti se što vidiš?"

Obuhvaćam grudi rukama i polako palčevima prelazim po bradavicama. Ruka mi se počinje vući niz tijelo, vidim kako očima prati njenu stazu. Pustio sam da mi se noge malo raspadnu, dok mi prst klizi između nogu i počinje crtati po usnama moje mace. Sada je to dobar osjećaj. Šire širim noge, tako da može vidjeti kako počinjem dražiti svoj klitoris. Skriva se, ali ubrzo počinje bubriti i pulsirati dok ga trljam u malim krugovima, jedva da ga dodirujem.

Pozvala sam Jasona i podigla svoje meke smeđe sise da ih mazi i miluje. Prvi dodir njegovih mokrih usta na meni doveo je moje bradavice veličine dolara do pune erekcije. Uhvatila sam mu glavu objema rukama i privukla ga što sam čvršće mogla. Htjela sam mu strpati cijelu svoju čvrstu zrelu sisu u usta. Legla sam na krevet, a on je puzao po meni, zarivši lice između mojih velikih sisa pritiskajući ih s obje strane lica. Gledala sam ga kako ih sve ljubi, prvo jednu, pa drugu. kandida price Lizao mi je bradavice, i prvo ih je nježno sisao, a onda malo jače. Lezbejska priča u čarapama mi sise dušo, siši ih o Bože, siši ih jače", gurajući ih prema svom licu. Volim kad mi bradavice snažno sisaju. U početku su osjetljivi, ali onda im je super kad ih sisaju. Jason je širom otvorio usta i pokušao usisati što je više mogao moje sise. Osjećaj je bio fantastičan. Ustao je s kreveta i stao pokraj moje glave.

“Bože Jasone, volim se seksati ujutro, volim to kad god želim, da ti kažem istinu!”

Samo me pogledao znajući da trebam dobru ševu. Jason je bio visok pijanac vode koji je imao velika stopala, veličine 13 D i duge prste. Trebam li vam reći što je bilo još duže. Bio je na glasu da ima najvećeg pijetla u Cleveland Tennu. Tko je ikada pokrenuo tu glasinu, jednostavno nije poznavao pijetlove.Ovaj dječak je imao najveći kurac u državi Tenn. (tako sam rekao sebi)

Mogla sam vidjeti veliku izbočinu na Marine smajli fotografije ruskih nevjesta hlačama dok je otkopčavao remen.

"Neka Marca to učini, daj da ti skinem hlače."

Podigla sam pogled prema njemu i uhvatila njegov pojas, otkopčala kopču i povukla njegov zatvarač. Hlače su mu pale preko koljena i zatekla sam se kako zurim u veliku, debelu šipku u njegovom donjem rublju. Stavila sam ruku na njega i osjetila kako mi pulsira na dlanu, a zatim sam mu povukla donje rublje preko bokova. Njegov penis je iskočio i zaljuljao se tu, točno ispred mene. Bio je golem, debeo, čvrst, a glava mu je bila veličine male šljive. Ovo nije bio dječak, imao je kurac na koji bi svaki muškarac bio ponosan. Moj muž nije imao ni pola onoga što je dijete imalo.

"Jasone, o moj Bože, nadam se da ti je Bob rekao da ćeš pokrenuti tu veliku stvar. Jednostavno volim tvoj veliki kurac!"

Stajao je iznad mene, otkopčavajući košulju, dok je izlazio iz hlača. Gledala sam ga kako se skida, sjedeći u krevetu. Maca mi je već bila mokra. Kad je završio, opet je stao točno ispred mene, polako se drkajući, čineći svoj kurac tvrđim. Kad bi to bilo moguće!

"Oh, dušo, kladim se da to radiš svaki dan i svaku noć. Ovaj tjedan ne moraš drkati, ja ću Daphne Rosen anal to popušiti. Kad ne budem sisao, budi siguran da ćemo biti jebeni!"

Stavio je ruke na bokove dok sam ja prišla rubu kreveta. Prvo što sam učinila je da stavim glavu pod njegov kurac kako bih mu mogla ljubiti jaja. Bile su velike poput kokošjih jaja i sve su se rasklimale u njegovoj vreći. Poljubila sam ih jednog po jednog, a zatim se pomaknula do baze njegovog penisa gdje sam ga malo sisala, točno na mjestu gdje se osovina spaja s vrećicom. Malo je zastenjao. Lizala sam donji dio njegove osovine, a zatim se polako počela pomicati prema gore, ližući ga sve do velike glave na kraju. Kalemegdan Priče o incestu Posegnuo sam gore, zgrabio njegovu osovinu i snažno je stisnuo. Bio je tako jebeno gust da ga nisam mogao zaobići.Sve o čemu sam mogao razmišljati bio je osjećaj guranja u moju macu, prokletstvo, već sam osjećao kako mi se zidovi šire. Polizala sam usne i nasmiješila se na to dok su Ups, jebala sam svoje kćeri dečka tinejdžere kao da je to veliko usta potekla. Njegov penis je bio točno ispred mog lica. Izgledalo je masivno, dovraga bilo je masivno. Polizala sam mu glavić, oh bio je tvrd, tvrd po cijelom dijelu, lizala sam ga kao da sam ga čistila jezikom, skroz oko njega, i preko rupice za pišanje na kraju. Širom sam otvorio usta i uzeo glavić unutra, pustio usne da se smjeste na njemu dok sam se počeo ljuljati po njemu. U početku samo prvi centimetar ili dva, jer je bilo jako debelo, ali nakon što sam krenuo uspio sam uvući ukupno tri Wet pussy hentia četiri inča. Njegov kurac bio je toliko debeo da je bilo gotovo nemoguće uvući više.

Ustima sam sve jače i jače zajahala kraj njegovog debelog penisa. Meso mu je još uvijek bilo dovoljno dugo da sam mogao dobro uhvatiti ostatak objema rukama. Sisao sam ga, trzao sam ga polako, pa brzo, pa opet polako. Mogla sam reći da mu se svidjelo. Svaki put kad sam ga brzo trznula, zastenjao je kao da će svršiti, pa sam znala kada treba usporiti.

"Oh, gospođo Marca, moram to učiniti, molim vas . ne želite li da ja to ubacim, molim vas. Gospođa Marca Bob je rekla da ste uvijek spremni za ševu . zar ne želite previše zajebavati?"

Pala sam na krevet na laktove, a dupe mi je bilo na rubu kreveta. Povukao sam noge natrag preko glave i stavio ruke na unutrašnju stranu i raširio pičku koliko god je mogao. Namočila sam prste i navlažila otvor te podigla pogled prema njemu. Uzeo sam njegov kurac i povukao ga prema sebi i trljao tu veliku šljivu glavu preko usana svoje mace. “Dopustio si mi da radim ovo dijete!” Nastavila sam kliziti njegovim velikim, debelim kurcem gore-dolje po mojoj rupici, naprijed-natrag. Zatim samo malo skliznem u usne svoje mace. Njegova debela glava stisnula se u moju usku rupu, a onda sam ga pustila da gurne samo glavu oko 3 inča. Bio je debeo u redu.Stvarno sam mogla osjetiti razliku između njegove kite i drugih velikih frajera koje sam imala u prošlosti, moj muž je bio izgubljen slučaj kada je imao svoju malu stvar u meni ovako.

“Dušo, ovo je mjesto gdje me moraš pustiti da se prilagodim invaziji prije nego što počneš gurati, vi mladi momci se zanesete i mislite da možete ići koliko god želite. Ovo je divno, samo nemojte to pokvariti meni u ovom trenutku ili bilo kojoj drugoj ženi u budućnosti!”

. Moja se pička stegnula oko njega poput škripca kad sam mu konačno dopustio da stavi oko 6 inča dublje i rekao mu da samo drži i drži ga tamo. "Oh to je dobro!"

Napaljivalo me da gledam njegov kurac dok se polako probijao sve dublje i dublje u mene. Osjećao sam se ispunjeno kao nikad prije. Nije bilo stvarno bolno, ali mogla sam osjetiti koliko je velik, koliko je dugačak i debeo njegov kurac dok mi je raširio usne širom otvorene. Pokušao sam raširiti noge, ali već su bile raširene koliko sam mogao. Rekla sam mu da posegne uvis i primi moje gležnjeve i povuče ih šire za mene, a dok je to činio, upotrijebila sam njegov kurac kao da je dildo i zajebala se njime. Napokon se više nije mogao suzdržati i gurnuo je svoj kurac pravo u mene, zaronivši u moju macu sve do njegovih jaja, koja sam osjetila kako mi dodiruju šupak. Dahnuo sam "O moj Bože, tako si jebeno ogroman!"

Izvukao ga je gotovo do kraja, a zatim ga opet gurnuo duboko unutra, i to je bio najnevjerovatniji osjećaj koji sam ikada imao tamo dolje. Teško je opisati nešto tako veliko, i tako debelo, i tako toplo kao što je to klizanje unutar nježnog dijela mog tijela, ali bilo je potpuno ispunjavajuće. Od toga mi je cijela unutrašnjost mace pulsirala, a klitoris mi je trnuo kao nikad prije. Samo sam legla i pustila njegov korak da se ubrza, izvlačeći ga gotovo van, a zatim ga ponovno duboko Beautiful girl anal. Voljela sam ležati i osjećati kako me tip ševi svojim ogromnim kurcem. Sisa mi je poskakivala na prsima, sve jače i jače dok me on ševio sve dublje i dublje. Vidjela sam ga kako zuri u način na koji se kreću.

Bio je u transu gledajući moje 40DD kao klinac u prodavaonici slatkiša. Morao je polizati slatke tvrde bombone. Njegova su usta redom pronašla svaku bradavicu i očvrsnula je. Gotovo nehotice, sisala sam njegovu jahaču svojim ljubavnim tunelom, radeći mišićima pokušavajući iz njega izmusti vrhnje. Unutra i van njegova ljubavna šipka, radila me poput stroja, unutra i van, unutra i van. Legla sam ispod njega misleći da me kraljevski jebe muškarac, a ne dijete. Ševio sam se kao muškarac i volio sam to.

Zvukovi našeg vođenja ljubavi ispunili su sobu. Ne znam što je bilo ukusnije odvratno. Njegove usne i jezik tapkaju po mojim bradavicama; srkanje moje pičke dok se punila i ispuštala iz njegove kite; ili moje rastenje i stenjanje pomiješano s opscenostima koje sam koristio da kažem svijetu koliko je dobar ovaj penis.