Slike ženki koje se seksaju

Parkirao sam kamion u blizini početka staze. Sinoć je pao prvi zimski snijeg, a šest inča svježeg praha prekrilo je parkiralište. Nije bilo drugih automobila.

Baš kako smo planirali.

Postavio sam telefon na ploču tako da je kamera bila usmjerena prema početku staze. Onda je moja supruga otvorila aplikaciju na svom telefonu (izvorno aplikacija za monitor za bebe) i provjerila stream. Sve je izgledalo dobro, iako je padao snijeg, bilo je 3 stupca od 4g i mogli smo jasno vidjeti ulaz u stazu. Budući da je ovo bio jedini ulaz na ovu stazu, mogli bismo reći ako je netko planinario iza nas.

Moja je žena otvorila vrata i ušao je nalet hladnog zraka. Izašla je. Posljednji sam put provjerio kameru telefona, znao sam da odugovlačim, a zatim zgrabio ruksak i krenuo za njom. Već je ulazila u stazu i ja sam potrčao da je sustignem, dok su mi čizme škripale po Ona ima vruću britansku tinejdžerku snijegu.

Jedan od glavnih razloga zašto smo odabrali ovu stazu je taj što je išla ravno u gustu šumu. Nije bilo otvorenih pogleda ili područja, a bilo je puno malih zavojitih bočnih staza. A snijeg koji pada dodatno je smanjio vidljivost.

Požurili smo glavnom stazom, a zatim krenuli jednom od sporednih staza koje smo ranije izvidjeli. Malo je vijugao, a onda smo došli do starog korita potoka. Hodali smo oko 5 minuta. Supruga me pogledala i vidio sam da je malo nervozna jer je šaputala iako nas ionako nitko nije mogao čuti.

"provjeri telefon"

Provjerio sam, aplikacija je i dalje prikazivala vrh staze i nema drugih parkiranih vozila. Nismo očekivali da će itko drugi ići planinariti po ovakvom vremenu.

"nitko"

Uzvratila mi je osmijeh, a zubi su joj počeli cvokotati.

"idemo"

Uhvatila me za ruku i krenula brže niz stazu. Ruka joj je počela malo drhtati, a bili smo zajedno dovoljno dugo da sam znao da to nije samo od hladnoće. Odjednom je bacila pogled iza nas i skrenuli smo sa staze u šumu. Napravili smo nekoliko koraka, a zatim stali i slušali.Bio sam siguran da nas nitko ne prati, ali oboje smo po prirodi oprezni ljudi i stvarno nismo htjeli da nas uhvate jer je ovo naš rodni grad.

"telefon?"

Izvadio sam ga i povukao prstom po ekranu. Pojavila se aplikacija i skoro sam poskočio. Pokazao sam joj telefon. Slike ženki koje se seksaju Upravo se zaustavio zeleni Subaru. Pogledao sam je.

"želiš li nastaviti?"

Oči su joj Mama jebi sina na trenutak udaljile, a zatim je podigla pogled prema meni.

"da, oko šest minuta, točno?"

Ranije tog mjeseca mjerili smo koliko je vremena potrebno za hodanje stazom, čisto da budemo sigurni.

"da, to je ako slučajno krenu ovim tragom"

Ponovno mi se nasmiješila i vidio sam da joj se lice počelo rumeniti. Osjetio sam da mi je i lice postalo vruće i kimnuo sam.

Okrenula se i zašla dublje u šumu. Provjerio sam vrijeme na svom telefonu, 7:42, a zatim brzo pošao za njom. Odabrali smo malu čistinu oko pet sa pet stopa malo dalje od staze. To je bilo jedino relativno ravno područje koje smo mogli pronaći u našim izviđačkim putovanjima prošlog mjeseca. Nedostatak je bio djelomično vidljiv na stazi s koje smo upravo skrenuli, ali zato smo postavili kameru i aplikaciju za monitor.

Sad je praktički trčala naprijed, a dvadeset sekundi kasnije stigla je do čistog mjesta. Imao je čisti bijeli sloj ravnog snijega.

Čim je stigla na to mjesto, sagnula se i povukla džemper preko glave. I dalje je bila okrenuta od mene i gledao sam kako joj se duga crna kosa njiše na blijedim leđima. Brzo je odbacila džemper u stranu i počela izuvati čizme.

Skinuo sam ruksak i bacio ga u snijeg, a zatim počeo skidati kaput i košulju. Okrenula se prema meni, bacivši brzi pogled na stazu, zatim otkopčala traperice i povukla ih zajedno s gaćicama. Zatim je povukla sportski grudnjak i bila potpuno gola.

Lice joj je bilo potpuno rumeno, a usta su joj bila otvorena i čuo sam kako diše kako ubrzava.Imala je onaj distancirani pogled koji dobije kad je jako napaljena, i osjetio sam kako postajem tvrd samo gledajući je kako stoji tamo na hladnoći.

Počela je drhtati. Bradavice su joj se skupljale više nego što sam ih ikada prije vidio, a Seks karneval u Riju je podigla jednu ruku i počela hvatati dojku i povlačiti bradavicu. Druga joj se ruka spustila među noge i počela je milovati gore-dolje.

Usta su joj bila otvorena i počela je tiho stenjati, dok su joj se oči suzile u proreze. Snijeg je sad sve jače padao Free sex mivie počeo se topiti na njezinu tijelu. Bila je izgubljena od tog osjećaja, stenjala je i gladila se dok je drhtala.

Osjećao sam se kao da ću svršiti u hlače samo je gledajući i čujući njezino stenjanje, pa sam se usredotočio i na skidanje odjeće. Odvezao sam cipele i skinuo hlače i bokserice, zatim čarape i čizme. Počela sam snažno drhtati od hladnoće. Pogledao sam.

Gledala je u mene, ali je još uvijek imala onaj udaljeni pogled u poluzatvorenim očima. Čučnula je i potom legla na leđa. Malo je dahnula kad joj je snijeg dodirnuo leđa i stisnula se na nekoliko sekundi. Zatim je zatvorila oči, opustila tijelo u snijeg i pustila bedra da se otvore.

Zastenjala je, ovaj put malo glasnije, a zatim se jednom rukom nastavila milovati, a drugom stezati dojku.

Hodao sam i stajao iznad njenog blijedog tijela, gledajući je kako masturbira i počeo nježno milovati moju kitu. Prošlo je neko vrijeme otkako sam je vidio da se ovo tako brzo pali i nisam želio svršiti dok nije bila spremna. Ispružila je ruku i zagrabila šaku snijega, a zatim utrljala snijeg po svom klitorisu. Ponovno je dahnula i počela se brže trljati.

Otvorila je oči i pogledala me, otvorenih usta i dahtajući. Oči su joj pogledale moj kurac i gledala me kako mazim. Počela je raditi male nevoljne trzajne pokrete gornjim dijelom bedara, bila je blizu orgazma.

Skinula je pogled s mog penisa i vratila se na mene, a oči su joj pokazivale da je blizu vrhunca. Glasno je stenjala.

"svrši na mene.svrši na mene."

Napravio sam korak naprijed tako da sam stajao iznad njezina trbuha. Pogladio sam ga još nekoliko puta, ali znao sam da više ne mogu izdržati. Pucao sam van na hladan zrak, i svuda po rumenom i drhtavom licu moje žene. udvaranje (muvanje) Mama jebi sina Zatvorila je oči i otvorila usta, pustivši da joj moja sperma padne na jezik, i počela visoko stenjati. Cijelo joj se tijelo počelo stezati, a trljala je klitoris dok je ispružala noge. Utihnula je, samo joj je ruka micala između nogu, zadržavajući dah i okrećući glavu na jednu stranu.

Ruka joj je prestala trljati. Tijelo joj se na trenutak umirilo, lice čvrsto stisnuto. Onda je došla ona. Noge su joj se stisnule, pa otvorile, pa spojile, pa otvorile. Nakon nekoliko trenutaka prevrnula se na koljena, što inače čini nakon što dođe, i počela duboko disati, pokušavajući ponovno doći do daha.

Prišao sam ruksaku da uzmem ručnik i očistim joj lice. Kad sam se okrenuo, pomaknula se tako da joj je guzica bila okrenuta prema meni. Opet se trljala, ovaj put polako klizeći prstom unutra i van sebe.

Nešto je šapnula, ali nisam mogao čuti što je.

"što je to bilo?"

".jebi me"

Bio je to prvi put u šest godina braka da sam je čuo da kaže tako nešto. Samo sam stajao nekoliko sekundi, napola zapanjen. Način na koji je to rekla.gladna i zapovjednička.

Prišao sam, kleknuo iza nje, uhvatio je za bokove i gurnuo svoj sada tvrdi kurac u nju. Ispustila je dugi polagani jauk koji se pretvorio u oblak pare ispred nje. Stajao sam mirno, pokušavajući povratiti kontrolu, osjećao sam se kao da ću opet svršiti.

Gurnula je dupe natrag u mene, gurajući me još dublje u sebe. Zatim je počela poskakivati ​​odskok i naprijed. Okrenula je glavu u stranu.Oči su joj bile zatvorene, moja sperma je i dalje bila po cijelom njenom licu i curila je u snijeg.

"jebi me. jebi me jako"

Čvrsto sam je uhvatio za bokove i počeo je nabijati, znajući da neću dugo izdržati. Rekao sam joj da ću uskoro svršiti.

"Svrši u mene, Svrši u mene, Svrši u mene"

Nikad je nisam čuo da tako moli i bilo mi je previše, povukao sam je duboko na sebe.

Osjetio sam kako se steže oko mog penisa, a onda joj se cijelo tijelo ponovno ukočilo. Gurnula je lice u snijeg kad ju je preplavio još jedan orgazam. Poprskao sam u nju, moje je tijelo pulsiralo zajedno s njezinim, oboje smo teško dahtali dok smo se približavali. Prevrnuli smo se u snijeg, još uvijek povezani i pokušavajući doći do daha. Nakon minute odmora potapšao sam je po guzi.

"Mislim da ovo moramo raditi češće"

Malo se nasmijala, a ja sam ustao da uzmem ručnik. Pomogao sam joj da ustane jer još uvijek nije mogla otvoriti oči, a zatim sam joj pomogao da očisti lice. Još uvijek smo bili u laganom vrtoglavom raspoloženju, ali ja sam počeo osjećati stvarno, stvarno jezivu hladnoću, a ona je sad jako drhtala.

Odjednom sam se sjetio Subarua. Izvukao sam telefon iz ruksaka, gurnuo ga. 7:51. prošlo je devet minuta, dovoljno da se popnem na stazu. Pokazao sam svojoj ženi.

Brzo smo se obukli i vratili na glavnu stazu.

Bez otisaka stopala osim naših, mora da su krenuli drugom stranputicom. Pogledali smo se, nacerili, pa vratili u kamion da se ugrijemo.