Jennifer tilly seks

Svi likovi su 18+

Upozorenje: puno dolaska, tatin kink, maštarija o mužnji i spominjanje tjelesnih tekućina

***

Osjećam se vruće u cijelom tijelu, šalješ me u stanje mahnitanja. Svake noći sanjam tvoj kurac kako ulazi i izlazi iz mene. Grebeni pulsirajuće vene pritišću moje pulsirajuće zidove. Proždire tvoj debeli kurac: vrelo, duboko i čvrsto iznutra. Zatvarajući oči, zamišljam kako se zabijaš u mene poput razjarenog bika, čvrsto me hvataš i škljocneš čeljusti nakon što kroz škrgute zube provučeš nesuvisle misli.

Sada ležim na tvom krevetu, sklizan od znoja. Sve više i više mrlja sperme curilo je iz moje pičke. Moje slatke kapljice curile su niz pukotinu moje guzice, a neke su mi se razmazale po bedrima. Oboje gledamo moju ružičastu macu kako podleže tvojim prstima koji nabijaju, vrteći se bez prestanka, dok se vrela sluz skuplja preko plahti.

Moje drhtave noge vise na tvojim ramenima. Vrhovi tvojih prstiju se savijaju, a zatim počinju trljati osjetljive zidove moje pičke. S licem iskrivljenim od zadovoljstva, molim za još. Rugaš se kako droljasto izgledam ispod tvoje dominantne figure. Znaš kako me napaliti, samo slušanje tvog zapovjedničkog glasa moglo bi mi naljutiti tange. Tako voljan biti prepušten tvojoj milosti.

Zgrabiš moju tešku dojku i gnječiš je dok ne zadrhtim. Moje napete bradavice trznu kad je iznenada stisneš među prstima dok sišeš drugu. Grčim se i migoljim pod tobom, žudeći osjetiti tvoj tvrdi kurac u sebi. Hvališ debelu kuglicu moje sperme koja oblaže tvoje debele prste, a ja ne mogu biti nervozniji da ti ugodim.

Želiš da budem dobra djevojka, obećavajući da ćeš me zauzvrat jebati kao lošu. Ali ponekad želim biti i zločest, tvoje me kažnjavanje tjera da se tresem u čistoj požudi i uživam u tvom divnom udaranju.

Moje se usne otvaraju u iščekivanju, spremne sisati tvoje prste kao što bih učinila s tvojim kurcem. Zafrkavaš me prljavim riječima dok tvoji prsti istražuju udubine mojih usta. Pjevušio sam od ambrozijalnog okusa tvojih prstiju.Omotam ruke oko tvog zgloba, držeći ga kao svoju omiljenu lizalicu. Jezikom se vrtim po vrhu, napućim obraze kako bih dobro obložio tvoje prste. Jennifer tilly seks Stenješ na moju prljavštinu dok kliziš kurcem preko mog klitorisa.

"Stavi to u mene, tata."

Želiš da te tako zovem, uživajući u ideji da ti pružim uslugu. Stalno me udaraš po guzi, učeći me da budem strpljiv. Dobra djevojka poput mene trebala bi čekati tatine naredbe. Tvoj kurac se trza na moje sablasne povike. Tračak sline curi mi sa strane usta. Povlačeći moju donju usnicu, snažno je uštipneš; pocrvenio je kao trešnja.

'Tata, molim te.'

Grleno režanje pobjegne iz tvojih prsa, šaljući osjećaj bockanja u mojoj pički. Osjećala sam kako mi uplakane stidne usne drhte. Moja ruka steže tvoj kurac, luđački ga pumpa. Gurneš glavu unazad i gunđaš. Muzem te kao ženu koja se tjera. Grizem se za usnu, klimam glavom dok te gledam. Tvoje mi oči govore da ne stajem, zubi koji se ogole dok hučiš.

Tvoja ruka ponovno miluje moju dojku, a ja zastenjem. Tako Napravi moje dupe dahću dok te gledam s očajničkim licem. Oh, jebote, tvoj kurac se trza u mojoj ruci, mogao sam osjetiti da dolaziš na vrhunac. Zaklopivši oči, čuo sam kako gunđaš. Tvoja zdjelica se zabija u mene, ti omotaš ruku preko moje, ciljajući svoj kurac u moj trbuh. Prvih nekoliko mlazeva sperme pogodilo me, gusto i vruće na mojoj koži. Tvoje vruće izdanje pokriva moju grudi. Moja maca se steže od pogleda na tebe kako mlazaš kao da bi me trebao uzgajati.

Tvoja ruka razmazuje kremu po mom tijelu. Srce mi ubrzano kuca, osmijeh mi se stvara na usnama kada tvoj dlan polako obuhvati moju pičku. Potičeš me da više driblam, prskajući moju vlagu po svom poluuspravljenom kurcu.

Podignem se i čučnem, moja ruka uhvati tvoju dužinu, trljajući vrh palcem. Vaše je meso glatko na dodir. Moje usne istog trenutka lebde iznad glavića. Jezik laprda po tvom prorezu dok gutam okus tvoje perle pre-sperme.Doista nosiš puno sa sobom, hrpu vrućeg sjemena, željela bih da ga zakopaš duboko u meni.

Stisnuo sam tvoj kurac prije Penis veličine tinejdžera što sam ga cijelog progutao. Opsovao si grubim tonom nakon onoga što sam učinio. Ispunio si praznine u mojim ustima. Usne mi se razdvajaju kako bi se prilagodile tvom opsegu, vrh tvog penisa gotovo dodiruje stražnji dio mog grla, virim kroz kapke da vidim tvoje lice u užitku. Nestrpljivo klimam glavom, a zatim te cijelom dužinom guram u svoja usta. Ruke su mi na tvojim bedrima, hvataju se za potporu.

Moje usne dodiruju podnožje tvoje kite, gušeći se od osjećaja gušenja, ali moje seksualno sanjarenje stoji protiv toga. Pušem ti kurac, duboko u grlo, a zatim ga otpuštam dok hvatam dah. jebozovna plavuša Jebi mamicu Predla sam ugledavši tvoj penis blistav od mješavine sline i pređumra.

Tapaš me po obrazima, govoreći mi da sam ti bila samo dobra djevojčica. Uspravljam se i stavljam tvoj kurac među grudi. Oduševljeni da zadovoljimo vaše potrebe.

'Samo želim ugasiti tvoj kurac tatice.'

Tvoja hrapava afirmacija zuji kroz mene. Koristeći obje ruke, stisnuo sam grudi bliže kako bih držao tvoj kurac na mjestu. Mučim na erotsku sliku nas. Obećavaš da ćemo uskoro ostvariti jednu od mojih fantazija. Hvataš me za potiljak dok se zabijaš u moje grudi.

Usne mi se Mega priča za odrasle, željna uhvatiti tvoje gusto sjeme poput sperme kakva jesam. Grozničavo se uvlačiš u mene dok ja stenjem, mrmljajući kako te tvoja djevojčica želi u njegovoj pički. Želim da uronite u moju pičku i uništite me od užitka. Jebote, osjećati kako sipaš sve unutra dok mi ne procuri utroba, pozorno ćeš gledati kako tvoje sjeme curi iz mog ružičastog otvora dok se vuče niz moja bedra.

'Da, tata.to je to.uvuci se u mene.'

Odmah stišćeš moje sise jednu uz drugu baš kad se tvoj topao izljev razlijeva u moja usta. Puno je, vrelo mi prštiš svoj teret u usta. Ja sam dobra djevojka, progutala sam svaku kap, grlo mi je poskakivalo dok sam je uzimala.

"Pokaži mi", naredila si.

Ponosno sam otvorio usta, tvoji prsti zatim crtaju krugove unutra, povlačeći moju donju usnicu dok pregledavaš. Smijuljiš mi se prije nego što mi opsjedneš usta svojim grešnim jezikom.

Položio si me na sredinu kreveta i promatrao moje ispruženo tijelo kao grabežljivac svoj plijen. Podigao sam koljena i široko se raširio ispred tebe. Eksplicitno pokazujući moju pokvarenu pičku za razmišljanje. Puziš prema meni i smjestiš se između mojih nogu. Tvoj kurac me gurnuo na ulazu.

Disanje mi se ubrzalo, predosjećajući silu. Ispružim noge šire, rukama prelazim na unutarnju stranu bedara dok te gledam svojim licem sperme. Nazivaš me prljavom droljom, što me natjeralo da se izmigoljim, a zatim tražiš Izlog mladenke i mene da se više igram sama sa sobom. Cvilim na tvoj zahtjev. Nije ti se sviđalo kad sam se loše ponašao; pljusneš mi pičku lagano, upozorenje. Moja pička vrišti za još šamara, ali ja želim biti poslušna djevojčica za tebe.

Dahćem kroz isprekidano disanje, a oči mi gledaju u mokru pičku. Bokovi mi se trzaju od naelektrizirajućeg osjećaja. Sjediš ispred mene, opušten dok me gledaš kako mahnito trljam klitoris. Vrištim, užareni osjećaj kulja u mom trbuhu. Zaključavaš svoj pogled s mojim, jezik ti prelazi preko usana. Stop. Naređuješ mi da zaustavim orgazam.

'Tata, molim te pusti me da svršim.'

Migoljim bokovima pokušavajući ga dohvatiti. Tvoj dlan je obuhvatio moju macu, snažno je pritišćući. Teško sam uzdahnuo kada je toplina iz tvoje ruke isijavala u moju. Jebi mamicu Coco de Mal Zatim sam osjetio topao, gladak mišić koji pokušava probiti moju rupu. Vrh tvog jezika zapinje u moj ulaz, bijesno ga zapljuskujući.

Tvoji prsti bez prestanka trljaju moj klitoris. Opet stenjem, zabijam svoje međunožje u tvoje lice. Mogao sam osjetiti da nešto silazi s mene, osjećaj škakljanja se povećava svakim trenutkom. Ne staješ, vene na tvojim rukama vidljivo se vide dok melješ moj klitoris. Osjećaj me obuzima, bokovi mi se mahnito grče, čvrsto stežem posteljinu, prepuštam se tvojim nemilosrdnim rukama.Topla tekućina curila je iz moje pičke, lice mi se grči od orgazma uvijanja nožnih prstiju.

Gugutao si na moje ushićeno stanje, tvoj kurac sada je ponovno potpuno uspravan. Usporila sam disanje dok si polako klizila u meni. Uzalud stenješ dok je moja pička omotala tvoj kurac svojim toplim, mišićavim stijenkama. Ti snažno pumpaš iznutra, a ja mjaučem kao odgovor.

Čekala sam da me napuniš svojim kurcem i razmnožiš me. Pojebao bi moju pičku, ali bi se povukao baš u trenutku kad ti sperma izbija. Uvijek sam, uvijek želio da staviš dijete u mene. Slika kako me jebeš dok držiš moj nabrekli trbuh. Kao iskonska stvorenja koja se pare dok ne popuste.

'Da. tata, činiš da se osjećam tako dobro!'

Intenzivno se zabijaš u mene dok sam uzvikivala tvoje ime. Tvoj kurac trza u Jennifer tilly seks, a ja sam zatvorila oči, osjećajući kako mi se očne jabučice kotrljaju u stražnjem dijelu glave. Opet sam uzviknuo tvoje ime, klimajući glavom dok sam te gledao kroz svoj sparan pogled. Tvoje su ruke obavile moje, pokrivajući mi trbuh kao da se polako stvara iznutra. Usta su mi se razjapila dok sam te gledao u bijesu, ne možeš prestati trzati se u mene. Stalno udaraš u moje osjetljive prednje zidove.

'Nemoj zaustavljati tata. samo tako!'

Čvrsto si me uhvatio za guzicu, ostavljajući otiske svojih ruku na njima. Tvoji kukovi silno se zabijaju u mene poput prenapunjenog vibratora. Još nekoliko poniranja, uletio si unutra. Mogao sam osjetiti kako mi udara u grlić maternice, a ti si sipao previše, čineći moju pičku puno kremastom. Zabacujući glavu unatrag, režite i uživate u vrhuncu koji vas nervira. Ostavio si moju macu zapjenjenu od svoje sperme, a ja to jako volim. Bacio sam se na tvoju krupnu figuru i opkolio tvoj struk, mrmljajući koliko si me danas usrećio. Naši su se udisaji miješali dok smo padali natrag, potpuno sitih tijela.