Pantyhose deluxe pantyhose

Moj me rođak zamolio da postavim privatni kamp za neke od njegovih prijatelja koji su dolazili za vikend. Bio sam blago iznerviran jer sam imao mnogo drugih stvari za obaviti. Promijenila sam melodiju kad mi je rekao da je to grupa žena kamperki. Proveo sam nekoliko sati dovlačeći drva i postavljajući tiki baklje kako bi mogli pronaći put niz šljunčanu, jednosmjernu cestu do kampa. Moj bratić i ja smo kampirali na jednom mjestu s nekoliko naših prijatelja. Jedanaest žena kampiralo je na jedinom drugom mjestu; udaljen otprilike jedno nogometno igralište.

Johnny na licu mjesta je isporučen i spremnik za vodu smo postavili unatrag, između dva kampa, bliže onom gdje ću ja kampirati. Šator za tuširanje bio je mali šator veličine tri stope sa tri stope, visok oko šest stopa. Imao je toplu tekuću vodu kada je tekla ispravno. Spremnik za vodu bio je spojen na grijač na propan kako bi se zagrijala voda, a pritisak vode proizveden je spajanjem kabela za napajanje pumpe na akumulator kamiona.

Sve su žene stigle u kamp oko deset sati i zrak je bio ispunjen njihovim glasovima – glasovima koji su pričali o životima i trenucima jedne druge. Razgovor će se nastaviti veći dio vikenda. Radili su dok su razgovarali: podizali svoje šatore; izgradnja ložišta; dovoz vode i drva do kampa; zračni madraci na napuhavanje; postavljanje stolova i organiziranje stola s hranom; i postavljanje hladnjaka radi lakšeg pristupa iz ložišta. Sa strahopoštovanjem smo promatrali ovu buru aktivnosti. Žene kamperi su rijetka vrsta i gledati ih u akciji bilo je kao gledati lavlju jazbinu u akciji.

Dok je sunce zalazilo nad njihovim kampom, zapalila se logorska vatra i ubrzo su se među grupom dijelili umak, krumpirići i pereci. Preko smijeha žena i pucketanja vatre čuo se zvecak praznih boca piva i vina koje su bacane na hrpu pokraj stola. Sljedeći je prošao Jack and Tequila - nisu bile potrebne čaše.

Mogli smo čuti riječi i fraze kako lebde noćnim zrakom praćene glasnim smijehom. Moj bratić i ja smo otišli do njihove stranice, predstavili se i pitali treba li im nešto. Ovo je bilo glupo pitanje jer su sve imali pod kontrolom. Pozvali su nas na pivo s njima pa smo rado prihvatili ponudu i sjedili i promatrali. Istovremeno su se vodili brojni razgovori. Moglo se reći da su sve žene bile vrlo opuštene jedna prema drugoj.

Sve su se predstavile, kako se zovu, imaju li muževe i djecu, odakle su. Pantyhose deluxe pantyhose Željeli smo saznati njihovu priču i kako su se svi okupili. Objasnili su da su zajedno kampirali, svake godine, zadnjih dvanaest godina. Za njih je to bio ritual, a sveli su ga na znanost.

Rekli smo im malo o nama. Zahvalili su nam na postavljanju stranice. Svi su se lijepo zabavljali. Glazba je svirala, a oni su pjevali i plesali. Posvuda je bilo kretanja. Nismo znali koju priču da slušamo ni gdje da gledamo.

Ne želeći ih ometati u dobrom provodu, niti smo htjeli da svi ljudi s naše stranice napadnu naš trenutak sa ženama, popili smo pivo do kraja i obećali da ćemo se vratiti kasnije. Vraćajući se do našeg kampa, smijali smo se koliko su se zabavljali. Naša je stranica blijeda u usporedbi. Djevojke s kojima smo bili bile su ljubomorne i oštro komentirale razgovore koji su s njihove stranice prelazili na našu. Pokušali smo se koncentrirati na razgovore Ekstremna ladyboy barbie vlastitom kampu, ali su nas zvukovi koji su dopirali s drugog mjesta ometali. Potajno smo željeli da smo na drugom mjestu.

Djevojke su odlutale do kreveta u skupinama po dvije i tri. Preostala žena je potpaljivala vatru, smijala se, pila i dijelila. Samo su trojica ostali budni dok sunce nije počelo izlaziti na istoku. Svjetlo se probija kroz žuto, crveno i narančasto lišće, čineći da izgleda kao da gori na vrhu planine koja nas okružuje.Nismo htjeli ići u krevet prije žena pa smo pokušavali držati korak s njihovim opijanjem.

Napokon smo se predali i odlutali do naših šatora dok je posljednja trojica djevojaka odlazila u svoje. Uhvatili smo nekoliko sati sna dok nas zvuci djevojaka oko vatre, miris kave i vrući doručak od špeka, kobasice, jaja i tosta nisu natjerali da slijedimo nos iz šatora. Sjedili smo mutnih očiju i pili kavu s našim mokrim žitaricama. Kako već mogu biti tako funkcionalni.

Gledali smo ženu u njihovoj jutarnjoj rutini. Kuhanje, pranje posuđa, pranje zuba. Zatim su drijemali na suncu kraj vatre; neki od njih hodaju do potoka i leže na kamenju na suncu, mačka drijemajući. Bilo je to kao da imamo web Slike jebenih trudnica 24/7 i u potpunosti smo uživali u tome.

Do ručka su pili vino, rum i kolu. Smijanje i opuštanje uz vatru, na suncu. Žene su čitale trač časopise i romane, pregledavale slike i češljale kosu. Ponekad su jedno drugom češljali kosu.

Naš kamp je odlučio ići na pješačenje pa smo otišli do djevojaka i rekli im da smo krenuli ako netko želi ići na planinarenje s nama. Nekoliko se žena upravo spremalo za tuširanje. Djevojke su odlučile da se moraju istuširati tijekom dana, dok je vani još dovoljno toplo. Samo njih četvero odlučilo je ostati i istuširati se. Ostatak njihove družine (također) odlučio je prošetati. Išli su pješačiti uz potok.

Na početku našeg pješačenja, rekao sam svom rođaku da Teen babe u čarapama ih sustići na pješačenju. lizanje ženskog čmara Grupni seks Vratio sam se u kamp i došao iza našeg kampa, skrivajući se iza šatora. Bio sam samo 12 stopa od šatora za tuširanje i oko 12 stopa od žena koje su se spremale tuširati.

Prijenosni šator za tuširanje bio je dovoljno velik samo da se u njemu može tuširati – a ne da se u njemu presvuče. Zanimalo me kako bi se žene bavile ovim poslom tuširanja na otvorenom.

Jedna je djevojka dovezla mali kamionet do šatora za tuširanje.Spojili su akumulator na grijač za bojler i krenuli s tuširanjem. Jedna osoba je morala biti izvan rezervoara, kako bi osigurala da voda ne postane prevruća. Tri djevojke - mislim da su se zvale Di, Jane i Teresa, sve su bile svučene iz logorske vatre, mirišući na traperice i majice, nabacavši svoju odjeću na hrpe preko stražnjih vrata kamioneta, donje rublje lijepo složeno na vrhu svake hrpe.

Samantha se dobrovoljno javila da uključi prekidač za toplu vodu i podijeli ručnike dok su ostale tri vadile boce i prale odjeću iz svojih torbi koje su ležale na tlu u blizini. Čeljust mi je bila razjapljena. Te su žene bile tako opuštene i mislile su da su posve same pa nisu bile zabrinute zbog pijukanja, poput mene.

Gledao sam Jane, čija je maca bila potpuno obrijana; zgrabi Terezu za ruku razigrano je povlačeći prema tušu. Di je prišao Jane iza leđa i pljesnuo je po guzici. Njihov smijeh bio je poput toplih vjetrova koji pušu oko mog lica. Jane je imala dugu plavu kosu, sve do dupeta i lijepe grudi u obliku slova C s lijepim velikim bradavicama. Di je bila niža, duge tamne Sissy cross dress gaćice, jako velikih grudi. Teresa je također bila plava, kratke dlake i izgledala je poput grudi u obliku slova C, lijepo podšišana maca. Samantha je stajala bez grudnjaka, u majici bez rukava i odgovarajućim gaćicama, radeći na vrućini.

Di se okrenula da zgrabi svoju spužvicu za kupanje i primijetio sam da je i njezina maca bila gotovo potpuno obrijana. Sagnula se nad torbu i izvukla boce za tuširanje. Spotaknula sam se dok sam bila sagnuta pokušavajući vidjeti. Brzo sam poskočila kad se Di okrenula i vidjela me. Isprva na njezinu licu izraz iznenađenja, zatim se opustila i namignula mi, okrenula leđa i skliznula pod tuš.

Gornji dio tuša bio je mrežast više od ¾ puta do tla, dajući mi potpuni pogled na djevojke. Jane je podigla lice prema mlazu, prolazeći rukama kroz dugu kosu dok ju je vlažila. Di je zgrabio šampon i počeo prati Janeinu kosu. Teresa je prala vlastito tijelo.Rukama je sapunala grudi i ravan trbuh; a zatim ih pomaknuo do njezina vrata i lica.

Toliko toga za gledati odjednom, jedva sam mogao sve poprimiti. Gole, lijepe žene u tijelu - tako blizu da sam mogao namirisati šampon od jagode. Sapun Amerikanke gole voda slijevali su im se niz leđa dok su se smijali i igrali u vodi. Voda je tekla u potočićima između njihovih grudi, niz križa i između guzica.

Bila sam izgubljena u vlastitoj glavi kad sam čula kako sve tri djevojke glasno vrisnu. Podigao sam pogled na vrijeme da vidim troje pod tušem kako iskaču iz tuša. Samantha se smijala i smijala.

"Ti kučko!. To je bila hladna voda." Jane je vikala nadglasavajući zvuk cviljenja.

"Oooppss!. Oprostite cure, ruka mi je poskliznula." Samantha se zahihotala.

"Naravno - čekaj dok ne uvučeš dupe unutra!" povikao je Di.

"U redu, u redu. Toplo je – neću to ponoviti." rekla je Samantha.

Bradavice sve tri djevojke otvrdnule su na popodnevnom hladnom, šumskom zraku. Na njihovoj su se blistavoj koži naježili trnci. Stisnuli su se jedno uz drugo zureći u Samanthu dok su brzo skočili natrag i počeli ispirati kosu i tijela pod toplom vodom.

Di je dokrajčila Janeinu dugu kosu. Grupni seks jebanje bebisiterke Teresa se okrenula i počela sapunati Janeine grudi i trbuh. Jane je sada bila u sendviču između Di i Terese. Jane je posegnula i povukla Teresina usta prema svojima. Dok je Jane ljubila Theresu, Di je posegnula i milovala jednu od Teresinih grudi jednom rukom, a drugom je rukom milovala jednu od Janeinih grudi.

Teresa je prekinula poljubac s Jane i poljubila Di u usta preko Janeina ramena. Gledao sam - nisam mogao vjerovati što vidim. Okrenula sam se i pogledala po našem kampu - tražeći nekoga s kim bih podijelila ovaj trenutak. Nije bilo nikoga na mjestu. Primaknuo sam se bliže šatoru. Između mene i mokrih žena bilo je samo nekoliko stabala.

Ruke su vijugale preko mokre kože ostavljajući sapunaste tragove gdje su putovale. Nisam bila sigurna čije su ruke pripadale jer su se tri djevojke kretale kao jedna. Dijeva su mi leđa bila.Pogledala je preko ramena da vidi gdje sam. Kad je uhvatila Grupni seks pogled, čuo sam je kako govori: "Jane, zašto ne uzmeš sapun?" dok je Terezi bacala svoj sapun pred noge.

Di je čučnula kad se Jane sagnula, s guzicom direktno u Diino lice. Di raširi Janeine mokre noge s dlanovima na Janeinim bedrima. Diovo okrenuto lice hvata vodu koja teče niz pukotinu Janeina dupeta. Janeino lice bilo je točno u Teresinoj mačkici.

Erekcija me boljela da je tako snažno pulsiralo u mojim trapericama. Protrljao sam se s vanjske strane traperica kad sam vidio kako Di jezikom liže Janeino dupe. Jane se izvijala pod Dijevim jezikom koji je mlatio i nanijela vlastiti udar na Teresin izloženi klitoris. Jane je držala ruke s obje strane Teresine lijepe plavokose obrubljene mace, otvarajući joj usne. Vidio sam kako Janein jezik brzo klizi preko Teresinih unutarnjih nabora.

"To je to. Pristajem." viknula je Samantha. "Želim malo te akcije."

Teresina koljena su klecala dok je doživljavala orgazam na Janeinom licu. Samantha je skinula majicu i gaćice kad je ušla pod tuš. Uhvatila je Teresu i pomogla joj da se spusti na pod tuša. Samantha je poljubila Jane u usta.

"Je li Teresa dobra?" Jane se nasmijala dok je ponovno ljubila Samanthu.

Trljao sam svoje traperice sve brže i brže dok je Samantha sisala Janeine vrlo uspravne bradavice. Di je jezikom gurao Janeino dupe i klizio nasapunjanim prstom unutra i van dok je Jane neprestano stenjala. Samantha je legla na bok i raširila noge dok se Teresa željno kretala između njih. Nisam mogao točno vidjeti što Teresa radi, ali po Samanthinim vokalizacijama mora da je bilo ugodno.

Imao sam izvrstan pogled na Dinu macu između koljena dok je radila na Jane. Samantha je gurnula ruku ispod Jane i prvo se igrala s njom, a zatim je prešla na Di. Diini prsti već su bili tu i više se nisam mogao suzdržati dok sam gledao kako Samantha i Diini prsti kliznu u Di u isto vrijeme. Ubrzo je šator za tuširanje bio samo zgrčena, stenjajuća, mokra i sapunasta arena.

Nisam se sjećao da sam se približio, ali sada sam shvatio da stojim oko 2 stope od šatora, s velikom mokrom mrljom na trapericama i čeljusti na tlu prekrivenom borovim iglicama. Kad sam shvatio koliko sam blizu šatora, djevojke su vrištale jedna na drugu mačku. Smrznula sam se.

Svi su ustali i počeli se ispirati, a onda su me primijetili.

"Mislim da imamo špijuna u našoj sredini." rekla je Jane.

Svi su u isto vrijeme pogledali moje traperice. Bilo mi je jako neugodno.

"Jeste li uživali u predstavi?" zadirkivala ga je Tereza.

"Možda bi trebao ući ovamo i oprati se." izjavila je Samantha.

Brzo sam se skinuo i uskočio pod tuš sa ženama. Pratio sam Dijev pogled na uzvisini iza nas i čuo ostale kako se vraćaju prema kampu. Žene su izašle ispod tuša i zgrabile svoje ručnike i odjeću i pažljivo pronašle put niz brdo do svojih Seks s kćeri hihoćući se i smijući se dok su ostali iz Izjebana baka u dupe dva kampa hodali preko brda.

Nisam baš bila sigurna što bih trebala učiniti, okrenula sam im leđa i završila s tuširanjem, ne baš sigurna da sam upravo svjedočila toj sceni.

============

Ako vam se sviđaju djevojke uz logorsku vatru, trebali biste također pročitati Kronike logorske vatre 01. Puno vam hvala na čitanju i glasovima. Gospodine uredniče - hvala Vam!!