Ogromne brazilske sise

Probudio sam se uz ritmičan zvuk disanja i tiho stenjanje. Visoki stropovi sobe bili su osvijetljeni snopovima plave mjesečine. Bila je sredina noći na vikend skijanju u planine. Naš prijatelj Shaun imao je ključeve stana svojih roditelja u otmjenom odmaralištu i svi smo uzeli potreban odmor. Stan je bio prekrasan, ali je imao samo jednu spavaću sobu pa smo mi, moja djevojka Sara i ja, dijelili dnevnu sobu s našim prijateljima Jackom i Kim.

Tiho stenjanje dolazilo je od Kim. Kad sam otvorila oči, vidjela sam Jackovu tamnu siluetu kako se usporava gore-dolje na onaj stari poznati način. Kim je bila na trbuhu, glave okrenute od mjesta gdje smo spavali. Jack je bio na njoj i zabijao se bokovima polako ali čvrsto u njezinu punašnu okruglu guzicu. Bio je oslonjen na ruke, duga kosa mu je visjela oko lica. Gledala sam kako polako povlači kukove Tetovaže golih devojaka, a zatim ih jednako polako tjera naprijed Kako povećati svoju guzu dodatnim malim potiskom na kraju. Sa svakim posljednjim guranjem Kim je vrlo tiho seksi zastenjala. Gledala sam kako Jack ponavlja ovaj pokret opet i opet. Odjednom je Jack zabacio kosu s lica i uhvatio moj pogled. Bez prekidanja ritma ili sporog, metodičnog tempa svojih prodora, namignuo mi je i nasmiješio se. Sramežljivo sam se nasmiješila i ležerno se prevrnula pomalo posramljena što sam voajer.

Sljedećeg jutra za doručkom svi su bili uzbuđeni zbog daskanja po svježem prahu koji je pao noć prije. Spavao sam vrlo malo nakon što sam svjedočio Jacku i Kim u činu, tako da sam bio malo van toga i trebao sam veliku šalicu jave. Shaun, mišićavi crni pastuh smijao se Jacku koji je izašao iz kupaonice u dugom donjem rublju i kacigi za snowboarding. Pokraj Shauna bila je njegova djevojka Keisha, vijugava crna sirena. Moja se djevojka Sara hihotala na Jackove ludorije, sviđa mi se način na koji njezino pjegavo lice zasja kad se smije. Međutim, dobro raspoloženo zezanje nije dugo trajalo jer je Keisha upala rekavši: "OK, smiješni dečki, Sara i ja imamo malo loših vijesti."

Svi smo prestali jesti i obratili pažnju. Ogromne brazilske sise Keisha je rekla da će oluja koja je nanosila sav ovaj snijeg na kraju zatvoriti prolaz iz doline. "A budući da Sara i ja imamo 'PRAVE' poslove za razliku od vas gubitnika," nasmiješila se, "moramo krenuti 'ŠTO prije' kako ne bismo zaglavili ovdje."

Shaunu i meni su se vilice spustile. "Hajde dušo!" Rekao sam, "javi se bolesnim i ostani." Sara je odbila, a Keisha je rekla da ne može propustiti nadolazeći sastanak i to je bio kraj rasprave. Privatno smo molili naše djevojke, ali bezuspješno. Sara i Keisha brzo su Besplatna priča o vojuerskom seksu odjenule, spakirale i otišle u Shaunovu terencu.

"Moglo bi se najbolje iskoristiti", reče Shaun, "idemo po puder!" Svi smo urlali i urlali i krenuli prema planini.

Bio je to sjajan dan neprekidnog jahanja. Nakon što se planina zatvorila, uzeli smo pizzu i vratili se u stan. Slike tetovaže djevojaka smo se iz snježne opreme i sjeli uz toplu pizzu u dugom donjem rublju. Dok smo jeli i ispijali nekoliko piva, Jack je pitao: "Hoćete li izaći van?"

"Ne", rekao je Shaun, Kim i ja smo se složili. Svi smo bili potučeni i činjenica da Shaun i ja nećemo dobiti ništa večeras bila je svjesna. Kim je primijetila promjenu našeg raspoloženja i ustala je iz stolca.

Kim ima kratku gustu plavu kosu, blistave plave oči i vragolast pogled. Visoka je oko 5'6" sa živahnim malim sisama, B košaricom, pretpostavljam, i lijepom okruglom guzom s mišićavim nogama. Ona je osobna trenerica i radila je kao plesačica. Dok je skakutala prema kuhinji, nisam mogao pomoći, ali gledajte kako se njezino slatko dupe trese po sobi. Zgrabila je bocu tekile s pulta i rekla, "Čaje svuda okolo za malo at-tee-titude adjust-a-mento!" Natočila nam je zdravu čašicu i brzo ispila svoju ' natrag. "Aaah!" uzviknula je Kim dok je nadlanicom brisala usta na smiješno animiran način. Stavila je ruke na bokove i ispružila svoje živahne sise i u vrlo kaubojskom stavu i rekla: lažno otegnuto "je li bolje dečki. Što kažete na vruću kadu?"

Jack je prvi izašao do kade na palubi, skidajući sa sebe preostalu odjeću dok se probijao. Kim je bila iza njega dok je skidala odjeću. Shaun i ja smo zurili zaprepašteno dok je Kim pogledala preko ramena i s prepredenim smiješkom rekla "je li vama dečki TEŠKO skinuti se iz donjeg rublja?" Zahihotala se i smjestila se u hidromasažnu kadu pokraj Jacka. Shaun i ja skliznuli smo u kadu baš na vrijeme da sakrijemo svoje nabrekle kite. Jack je imao veliki osmijeh na licu, a po načinu na koji se Kimino rame pomicalo bilo je jasno da ga je mazila. Uz očite insinuacije, Kim je rekla, "ovo je sigurno dobar osjećaj." Jack je samo zadovoljno zastenjao.

Kim je šapnula nešto Jacku na uho, a on je rekao, "samo napred, dušo." Izvila je leđa i stisnula obje sise podižući ih iz vode.

Kim je rekla, "u redu je izgledati dečki, ne smeta mi ni ako dodirnete." Njezine mokre sise bile su pokrivene dvjema velikim natečenim ružičastim areolama, bile su 3" u promjeru i stršile su dobrih pola inča poput malih grudi na vrhu grudi.

"Izgledaju dovoljno dobro za jelo", našalio se Shaun.

"Onda samo naprijed pastuš, Jacku neće smetati, hoćeš li dušo?" Kad je Kim pogledao prema Jacku, on je s odobravanjem odmahnuo glavom i nasmiješio se. Shaun nije gubio vrijeme i kretao se pokraj Kim te je počeo lizati i sisati njezine sise. Kim se izvijala i stavljajući ruku na Shaunov potiljak usmjeravala ga od jedne do druge bradavice. Dok je Shaun sisao Kimine sise, Jack je kliznuo ispod nje tako da mu je sjedila u krilu. Jack je očito držao ruku u njezinom međunožju i radio joj macu. Kimino disanje se ubrzavalo dok ju je Jack grickao i ljubio u vrat, a Shaun je naizmjenično mijenjao njezine sise i usta.

Do tada sam već bio Fakultetski goli prici woodyja i buljio sam u totalnoj požudi u ono što se događa ispred mene. Izašavši iz transa izazvanog zadovoljstvom, Kim mi se opako nasmiješila i kažiprstom mi dala znak da priđem. Uzevši moju čeljust u svoju ruku, privukla me svojim ustima i podijelili smo vreli mokri francuski poljubac."Ustani dušo, i ti Shaun", zapovjedila je. Oboje smo stajali ispred Kim, oboje potpuno uspravni. feromoni Grupni seks Moj kurac je oko 7 inča tvrd i prilično debeo, lijepo se okreće prema gore kada je tvrd. Bacila sam pogled na Shauna i vidjevši ga pod tušem nisam bila iznenađena onome čemu sam svjedočila. Shaun je visok oko 6 inča, s čokoladom kože i vrlo mišićave građe. Njegov neobrezan kurac bio je visok preko 8" i imao je blagu zakrivljenost udesno, bio je uistinu masivan.

Kim je pogledala naše kite i podsvjesno oblizala usne. Uzimajući po jedan kurac u svaku ruku, rekla je: "Jack ima svoj kurac u mojoj mačkici i njegova ruka trlja moj klitoris i osjeća se takoooooooooooo." Njezino kratko pripovijedanje o tome što se događalo natjeralo me da bacim sva oklijevanja u vjetar. Zatim je naizmjenično lizala i sisala između Shauna i mog penisa privlačeći nas blizu.

Dok se Kim ljuljala na Jackovom kitu, ona je stručno dala Shaunu i meni glavu. Stavila je oba kurca u usta, a prizor je bio krajnje erotičan. Da bismo postigli ovo "dvostruko sisanje" Shaun i ja morali smo stajati vrlo blizu. Zapravo su nam se tijela stisnula jedno uz drugo, što je bilo dobro na hladnom zraku. Shaun je bio potpuno u trenutku i njegova je ruka skliznula oko mog struka kako bi se smirio. Kim je izvadila naše kite iz usta i s dvije ruke milovala gore i dolje po osovinama dok je stiskala naše kite. Osjećaj je bio nevjerojatan, Shaunovo toplo tijelo pritišće me, naše dvije bone trljaju se i kotrljaju zajedno.

Kim je pogledala prema nama i rekla, "mmmm kurac uz kurac, znam da vi takve klinceze volite." Snažno ih je stisnula i vrškom jezika igrala se spermom koja je curila. Shaunova ruka je počivala na vrhu moje guzice, Kim me uzela za ruku i stavila je na Shaunovo čvrsto oko iza. S rukom preko moje stisnula mu je guzicu. "Dobar je osjećaj, zar ne?" rekla je između lizanja naših kurčeva. Shaun je zastenjao, a ja sam nastavila pipati njegovo dupe i leđa. Osjećaj Shaunova snažnog tijela bio je toliko drugačiji i tabu da me još više uzbuđivao.

Jack koji je stalno radio na Kiminoj mačkici predložio je da se zabavimo unutra i svi smo se složili. Dok smo ulazili u kuću, Shaun nam je bacao ručnike. Prvi put sam mogla vidjeti Jacka golog, njegova 6' staza bila je vitka s trbušnjacima na dasci za pranje. Njegov kurac od 7 inča bio je usmjeren prema gore pod kutom od 45 stupnjeva i bio je glatko obrijan. Kim je omotala svoj ručnik oko sebe tako da su joj se obrijana maca i guzica vidjeli na dnu. Stojeći ispred nas Veliki kurac tranny cijevi je, "večeras želim fantaziju o moje će se ostvariti, ali prije nego što me netko zajebe, moraš učiniti ono što kažem, obećavaš li?"

Naravno da smo svi bili toliko napaljeni da smo bez oklijevanja rekli DA. Kim je zacičala od oduševljenja i istrčala iz sobe da bi se vratila za sekundu s bocom ulja za masažu i posteljinom.

Položivši plahtu na pod, Kim je naredila Shaunu da legne na leđa na nju. Zatim je rekla Jacku i meni da ispružimo ruke koje je ona prekrila uljem. Kim nam je tada rekla da počnemo masirati Shaunovo tijelo. Pogledali smo Shauna, a on se samo nasmiješio i slegnuo ramenima pa smo počeli. Naši prvi oprezni dodiri bili su po njegovim nogama i ramenima, ali nakon što je Kim upalila plinski kamin, pridružila nam se. Nanoseći ulje na vlastite ruke, također je počela raditi na Shaunu. Kim je počela na njegovim prsima i spuštala se do njegovih kratko ošišanih stidnih dlačica. Uzimajući više ulja počela je milovati njegov tvrdi kurac. Grupni seks mrežaste čarape Shaun je zatvorio oči i nakon nekoliko udaraca uzela je Jackovu ruku i zajedno s njezinom pomaknula ju je kako bi joj pomogla milovati veliki crni kurac.

Kim je maknula ruku, a Jack je nastavio milovati Shauna. Pomaknuo je ruku prema vrhu i povukao kožicu natrag otkrivajući Shaunovu sjajnu glavu penisa. Umjesto da sam bio odbojan, smatrao sam da su ti događaji iznimno uzbudljivi. "Liži dušo", rekla je Kim. Jack je bez oklijevanja počeo vješto lizati i sisati golemi kurac. Jack je povukao Shaunov prepucij i pustio niz sline na Shaunovu glavu penisa.

Kim je zatim prišla do mene i stala ispred mene tako da je njezino okruglo blijedo dupe bilo u razini mog lica. S lakoćom se sagnula i gledajući između nogu rekla, "samo naprijed, dušo liži." Jezik mi je odmah otišao do njezine mokre mace, izletjevši do njezina klitorisa. Imala je ženstven i divan okus. Držeći njezina čvrsta bedra lizao sam joj macu odostraga koliko god sam vrijedio, nosom trljajući njezin slatki ružičasti šupak. Kim je odgovorila dubokim stenjanjem i brušenjem natrag u moje lice. Ubrzo mi je lice bilo prekriveno njezinom vlagom.

Kimino tijelo počelo je drhtati dok sam gutao njezinu macu. Odlučivši to podići na sljedeću razinu, umetnuo sam dva prsta u njezin mokri ugriz i počeo obrubljivati ​​njezin slatki ružičasti šupak. Ona je odgovorila sikćućim "YESSSSSS" dok sam ja nastavio jebati jezikom njezin pupoljak ruže. Kim je počela sve više drhtati i lajati, "Jebi me, jebi me u dupe svojim jezikom, mmmmmm tako dobro, pogledaj se kurčeve, imaš me tako fuck'n HOT!"

Dok sam radio na Kiminoj stražnjoj strani, osjetio sam nešto mokro i vruće. Bila su to Shaunova usta na mojoj kiti. Skliznuo je ispod mene i lizao mi donju stranu tijela. Bila sam poludjela od strasti i slobodnom rukom sam mu gurnula svoj kurac u usta. Jack je stajao ispred Kim, a ona mu je sisala kurac. Kim je povikala, "Idem na CUM", a tijelo joj se grčilo u valovima orgazma. Moja je ruka bijesno radila po njezinom klitorisu dok se gubila u orgazmu. Njezini su sokovi tekli na moju ruku dok sam je jebao prstima kroz njezin orgazam.

Nakon što je doživjela orgazam, Kim se okrenula i uhvatila me za ruku i povukla me tako da sam bila preko Shaunovog tijela. I dalje je dizao moj kurac dok sam ja opkoračila njegovo lice. "Sad popuši taj lijepi kurac, popuši ga!" zahtijevala je Kim. Uzeo sam Shaunovo čudovište u usta. Svidio mi se način na koji se osjećao, čvrst, gotovo baršunaste teksture. Dizao sam Sleeping land porn gore-dolje dok sam lizao i sisao.

"On je prirodan!" rekao je Jack. Dok smo Shaun i ja nastavljali u našim 69, mogao sam osjetiti Kimine ruke kako trljaju moje dupe, a onda sam odjednom osjetio njezin jezik.Nemarno mi je obrubila rupu i to me Grupni seks. Olakšala je prst i mislio sam da ću svršiti, ali me je nagovorila. Zatim je popustila drugim prstom i počela jebati moju guzicu. Tijekom ovoga Shaun je odlično obavljao posao držeći me na rubu orgazma naizmjenično me sišući i stiskajući podnožje mog natečenog penisa.

Onda sam čuo Kim kako kaže, "dobro Jack, spreman je." Mogla sam osjetiti Jackove ruke na svojim leđima, a zatim njegovu glavu gurnuti o moj šupak. Kim mi je šapnula u uho, "jesi li spremna uzeti to, dušo. znaš da želiš da te njegov penis jebe, uzmi sve." Bila je u pravu. Htio sam to. I slabašno sam zastenjao u znak slaganja. Željela sam Jackov kurac u sebi. Odgurnuo sam se u susret njegovoj tvrdoj osovini. Jack je polako, ali čvrsto gurao naprijed sve dok mu glava penisa nije ušla. Početna bol ubrzo je zamijenjena zadovoljstvom kad je Kim nanijela lubrikant na Jackov kurac. Shaun je sada naizmjenično mijenjao moj penis i Jackovo dupe i jaja. Kim mi se pridružila sišući Shaunov kurac.

Moja glava i tijelo plivali su u moru osjeta. jebanje sa profesorom price Sve je ovo bilo previše. Viknuo sam, "Idem na CUM!" To je sve što je trebalo, sva trojica su nam Cum porno priča. Kim je Shaunovu prvu injekciju dala u usta, a zatim mi brzo dala Shaunov kurac. Isisala sam još dva velika gutljaja iz Shauna dok mi je Jack ulazio u dupe. Vruće sperme u meni bilo je previše, dopustio sam da moj najveći snop ikad puca u Shaunova usta. Shaun je uzeo koliko je mogao, ali mu se debeli pramen spustio niz usta i bradu. Kontrast moje bijele sperme na njegovoj tamnoj koži bio je tako seksi.

Jack je završio s orgazmom i srušio se na pod pokraj mene. Osjećaj njegovog još uvijek natečenog penisa kako se izvlači iz mog dupeta bio je izvrstan. Kim se otkotrljala na njega i razmijenili su poljubac pun sperme. Osjećajući da sam zbunjena što učiniti sa svojim zalogajem, Kim je rekla, "nemoj pljuvati ili gutati bebo, dođi ovamo i daj mi ga." Odmaknuo sam se od Shauna i spojio usne s Kim.Njezin je jezik zario duboko u moja usta i podijelili smo ljepljivi francuski poljubac. Spustio sam se na pod pokraj Jacka i Kim, nas troje još uvijek osjećamo sjaj iskustva.

Svi smo se nasmijali i nisam mogao a da ne kažem "WOW."

Nakon minute primijetila sam da je Shaun nestao. Odjednom je uletio u sobu s velikim osmijehom na licu i držeći narančastu bočicu s receptom. "Tko je za Viagru!?" pjevao je.

Nastavit će se.

Ova priča je fikcija i prikazuje odrasle u seksualnim situacijama. Nije namijenjena maloljetnicima niti svima koji su uvrijeđeni erotskom literaturom.