Bicikl za djevojčice

Privremena djevojka: Božićni praznici Ch. 01

Megan i Josh pridružuju se obitelji i prijateljima na seksualnom odmoru

Ova priča (u tri dijela) prvi je nastavak "Privremene djevojke". Nadovezuje se na iste likove i nastavlja priču, međutim, ovo je samostalna priča i ne zahtijeva prethodni nastavak. Ako ovo prvi pročitate i svidi vam se, siguran sam da ćete uživati ​​u početnim poglavljima. Mnogi ljudi od kojih sam dobio komentare na izvorna poglavlja poticali su me da u svojim nastavcima pišem više o letenju i zrakoplovstvu; Želim zadovoljiti, a nadam se da će zaljubljenici u zrakoplovstvo ovdje pronaći bogato štivo. Kao i obično, priča se proteže kroz mnoge galbedesign.com kategorije pa se nadam da ćete unutar njih pronaći ono što tražite.

Ležao sam na leđima i škiljio prema zvijezdi na vrhu "našeg" božićnog drvca. Bio sam nag, znojan i jedva sam hvatao zrak; Josh, moja je zaručnica ležala pokraj mene u sličnom stanju iscrpljenosti.

Trenutačno sam patio od fenomena poznatog u seksualnim krugovima poznatog kao 'ozbiljno nakon sjaja' ili SAG. Josh me doveo do dva veličanstvena orgazma kreativnom primjenom jezika i dodira, zajedno šireći užitak od mog najsitnijeg nožnog prsta do vrhova kose na glavi, ali uglavnom je užitak bio fokusiran točno oko moje vagine.

Nakon ta dva manja krešenda spojili smo svoja tijela i radili na tome da našem partneru donesemo nevjerojatnu ekstazu. Uspjeli smo. Moje je tijelo imalo sjaj od napora kojim sam pridonio tom konačnom sjedinjenju i rezultirajućem zajedničkom vrhuncu -- mojoj trećini večeri. Popila sam i to jutro prije nego što smo otišli na posao.

Kad se Josh donekle pribrao, rekao je: "Megan, to što sam te zamolio da budeš moja 'privremena djevojka' očito je najbolja odluka ikada donesena na svijetu."

Nasmijao sam se i rekao: "Ne. Moj pristanak da preuzmem taj težak zadatak bila je najbolja odluka." Okrenula sam se na trbuh i obasula mu vrat i lice stotinama malih poljubaca. Pogladila sam njegova muževna prsa, jednu od mojih punih dojki erotično je gurala uz njega.

Dodao sam, "Sad mislim da je titula 'privremene djevojke' jedna od najčasnijih i najplemenitijih titula koje žena može preuzeti u zapadnom svijetu. Nosit ću tu titulu zauvijek s ljupkošću i dostojanstvom."

Razmislio sam na trenutak i dodao: "Pa, možda ne dostojanstvo. Uostalom, djevojka se s vremena na vrijeme mora malo zabaviti."

Josh me škakljao sve dok se nisam otkotrljala izvan dohvata, vrišteći od oduševljenja njegovom pažnjom. Venuo je tamo gdje je pao nakon našeg snošaja; Držao sam se za koljena i naizmjenično gledao s prekrasne vatre na stablo visoko osam stopa koje smo okitili tjedan dana ranije. Osjećala sam se tako toplo i Anna pješčani sat gola. Ovo je stvarno bio raj.

Ležali smo na debelom, luksuznom tepihu Flokati ispred "našeg" stambenog kamina u Charlestownu -- nadomak središta Bostona gdje smo obojica radili: Josh kao direktor obiteljske filantropske zaklade, a ja kao umjetnički direktor za brzo rastuću agencija za marketing i oglašavanje.

Sve više sam počeo koristiti riječ "naš" i "nas". Činile su se čudnima čak i sada, sedam mjeseci nakon što smo se zaručili, ali utjeha je dolazila malim koracima. Josh je poticao upotrebu riječi zajedništva i posvojnih oblika množine.

Josh i ja upoznali smo se sedam mjeseci ranije jer smo često posjećivali isti Starbucks u ulici Boylston u Bostonu. Nakon što smo se nekoliko mjeseci gotovo svakodnevno viđali u kafiću, jednog dana smo počeli razgovarati. Bicikl za djevojčice Inače ne bih razgovarala sa strancem, ali Josh je bio tako zgodan i blag ponašanja da sam napravila iznimku.

U trenutku kada smo se upoznali pitala sam se što on vidi u meni. Mislio sam da sam oko sebe imao plašt nevidljivosti; Tugovala sam za prekidom od prije otprilike devet mjeseci. Nadalje, imao sam dvadeset funti viška -- činjenicu koju sam brzo ispravio nakon što smo počeli živjeti zajedno. Smiješno, kako sam gubila na težini, kunem se da su mi grudi porasle za jedan broj -- pa, možda na C+. Josh me brzo izvukao iz ljušture, a ubrzo nakon toga i iz odjeće.

Dan nakon što smo se sreli i prvi put razgovarali, Josh me zamolio da budem njegova 'privremena djevojka' i da s njim prisustvujem vjenčanju njegove sestre u Aspenu, Colorado. Prihvatila sam i šest dana kasnije, nakon vjenčanja i erotskog vikenda s nekim od njegovih rođaka, zaprosio me da se udam za njega i prihvatila sam. Istog sam se dana počela useljavati k njemu.

Tako sam se sedam mjeseci kasnije osjećao ugodno pričajući o "našem" etažiranju. Zapravo, stan je pripadao Joshu nekoliko godina prije nego što sam ja došao: prekrasan, renoviran i moderan gornji kat u staroj kamenoj zgradi koji je bio okrenut prema spomeniku Bunker Hillu i imao pogled na horizont Bostona, luku i čak dio zračne luke Logan. Pogled je bio još bolji s krova.

Božić bi stigao u Boston i ostatak svijeta za tjedan dana. Grad je bio čudo svjetla i svečanosti još od prije Dana zahvalnosti, čak i uz pad gospodarstva.

Danas je za mene bila velika prekretnica; Polagao sam i položio letački ispit za dozvolu privatnog pilota. Sastao sam se s ispitivačem u deset sati ujutro u Hanscom Fieldu, oko petnaest milja sjeverozapadno od Bostona. Kao što sam činio tijekom većine lekcija, unajmio sam Cessnu 172 za test.

Ispitivač me zamolio da isplaniram kružni let do dvije druge obližnje zračne luke. Napravio sam planiranje leta i provjerio sve vremenske uvjete, pokazujući ispitivaču svoj rad. Zatim smo izašli do aviona i on me promatrao prije leta Cessne, povremeno postavljajući pitanja o avionu. Zatim smo krenuli na let prema prvoj zračnoj luci. Usput me ispitivač zamolio da napravim nekoliko manevara leta. Svaki sam odradio samo s tračkom nervoze koja je bjesnila u meni.

Sletjeli smo na prvu zračnu luku u mom planu leta. Ispitivač me je ponovno zamolio da kružim oko zračne luke i napravim kratko slijetanje u polje, a zatim ponovno slijetanje u meko polje, oboje do potpunog zaustavljanja. Umjesto da odletim do druge zračne luke, rekao mi je da nas vratim na Hanscom Field.Kad smo se približili aerodromu, povukao je gas i pitao me gdje bih sletio s 'pokvarenim' motorom. Očekivao sam smicalicu i znao sam da je točno ispod mene više nego odgovarajuća farma; Zaokrenuo sam avion u improviziranu shemu slijetanja, dovoljno da on zna da znam što radim.

"Vodi me kući, Megan", konačno je rekao. Odletjeli smo natrag u Hanscom i sletio sam bez ikakvih udaraca -- čak i po bočnom vjetru. Taksirali smo natrag do mjesta gdje sam unajmio avion i ugasio sam avion. Ispitivač je iskočio sa strogim pogledom; "Nađimo se unutra kad završiš."

Uzeo sam svoje karte, slušalice i još nešto letačke opreme, zavezao avion i odvukao se u ured. Unutar osoblja, uključujući mog redovnog instruktora letenja, svi su me pozdravili kad sam ušao. FAA ispitivač također je bio tamo s velikim osmijehom na licu. Prišao mi je i rekao: "Megan Watson, prošla si s odličnim ocjenama. Čestitam." Rukovao se sa mnom. Prošli smo kroz ceremoniju njegovog upisa u moj brodski dnevnik i davanja privremene dozvole.

Odmah sam nazvala Josha sa svojim dobrim vijestima i on je ispravno cijenio to postignuće, obećavši mi večernji izlazak. Puno smo jeli vani jer smo uvijek nešto slavili -- moje soliranje u zrakoplovu, našu mjesečnu godišnjicu, Starbucks koji je dodao novi okus kave, pobjedu Boston Red Soxa u ključnoj utakmici. Imali smo puno razloga za slavlje. kres šema (drugarski seks) Creampie Uvijek smo vodili ljubav jedno s drugim kao dio našeg slavlja. Puno smo vodili ljubav sa svakim i kad nismo slavili. Danas je bila proslava "Ja sam privatni pilot". Oboje smo povalili.

Tako smo se našli jako zaljubljeni, seksualno zasićeni i u zagrljaju pokraj našeg božićnog drvca i plinskog kamina. Priljubila sam se uz Josha, prebacivši jednu svoju nogu preko njegove kako bismo se još više približili.

"Uzbuđen sam što ću otići u Aspen za Božić", rekao sam Joshu. "Bit će jako zabavno s nekima od tvoje obitelji tamo."

"Neće ti nedostajati obitelj?" upitao.

"Ne.Proveli smo Dan zahvalnosti s njima, a bili smo i prilično dobri kad smo jednom mjesečno navratili u New Hampshire. Vidjet ćemo ih sutra i to će biti u redu s njima . i sa mnom. Otkako se moja sestra na neko vrijeme preselila u Europu, nisu previše slavili praznike. Uvijek sam želio unijeti malo energije u njihov Božić. Jednog dana, možda, ali ne ove sezone."

Josh je rekao: "Pa, znamo da će Carl i Katelyn biti u Aspenu. Ne znam hoće li imati svoju djecu sa sobom ili će dovesti svoje prijatelje, Douga i Beth."

poljubila sam ga. "Pa zabavite se u svakom slučaju. ili svejedno. Želite li da nazovem Katelyn i vidim kakvi su joj planovi?"

Josh se nasmiješio i rekao: "Da. Brzo biranje broj četiri." Ispružio se do pomoćnog stolića na kauču, izvukao bežični telefon s postolja i pružio mi ga.

Držao sam pritisnutu tipku "4" sve dok nisam čuo da telefon daje prave tonove koji pokazuju da bira. Telefon je zazvonio i ženski glas je podigao slušalicu.

"Katelyn?" Pitao sam. "Megan i Josh zovu."

Kroz telefon se začuo vrisak oduševljenja. "Megan, kako si lijepo zvala. Nedostaješ nam dečki i veselimo se što ćemo provesti neko vrijeme u Aspenu s vama."

"Osjećamo se isto. Upravo smo razgovarali o tebi i pitali se kakvi su ti planovi. Božić je četvrtak, a mi stižemo nedjelju prije. Želimo malo skijati."

Katelyn je rekla: "Voljela bih da možemo rano ustati, međutim, obiteljski smo vezani u području Denvera tijekom Božića. Ustat ćemo tamo u petak poslijepodne -- Dan boksanja kako ga Britanci nazivaju, ali dobra je vijest da bit ćemo bez djece pa će to biti pravi 'vikend za odrasle'."

"O, bravo", klicao sam u slušalicu.

"Više od toga," rekla je Katelyn, "Doug i Beth idu s nama. Znam da si ih srela samo nekoliko puta, ali znam da ćeš ih stvarno voljeti. Doug je vrlo osjećajan ljubavnik s nekim vrlo jedinstvenim načina da se osjećaš posebnim. Beth također.Razgovarali smo o njima kad smo te vidjeli u rujnu."

Sjetio sam se razgovora s Katelyn o Dougu i Beth kad smo se prvi put našli s njima u rujnu. Posebno je opisivala njihove ljubavne seanse i Dougov i Bethin seksualni talent. Jednog poslijepodneva, dok smo se ona i ja gladili do orgazma za orgazmom, ona je Creampie u detalje o tome što osjećaju o sebi, jedno o drugome, svojoj obitelji, svojoj četvorki i svijetu. Bio sam impresioniran i radovao sam se nekoj vrsti odnosa s njima. Creampie plodni dani (ovulacija) Kasnije sam podijelio naše razgovore s Joshom.

Josh je slušao s uhom blizu slušalice dok smo razgovarali. Okrenuo se i široko mi se nasmiješio.

"Katelyn, to je sjajno", rekao sam joj. "Tako ćemo se zabaviti."

Josh je rekao u slušalicu dok sam je držala, "Bok lutko."

"Josh, ljubavniče. Bok!" rekla je Katelyn.

"Ima li promjena u Fioninim planovima?" upitao.

"Ne. Krenula je u Minneapolis kako bi provela ključno vrijeme s Rayevim roditeljima. Ovo je stvarno prvi put da će provesti bilo koje vrijeme s njima otkako su počeli ići zajedno. Oh, znaš li što je važno u ovom putovanju koje se nikada prije nije dogodilo. "

"Ne što?" Josh i ja rekli smo istovremeno.

"Stacy ide s njima!" Katelyn je izlanula. "Rayevi roditelji ne znaju za njihov ménage a trois, ali znat će sljedeći utorak kada svi stignu."

"Misliš, čak i od vjenčanja, Ray nikada nije rekao svojim roditeljima da je zapravo oženjen dvjema ženama, a ne samo jednom?"

"Ne. Ray mi je rekao da nikad nije smislio način da išta kaže dok su bili posvuda za vrijeme vjenčanja, a onda se nije mogao natjerati da to učini preko telefona."

Rekao sam uz smijeh: "Pa to će biti zanimljiv susret u zračnoj luci. Računaju li na tihi odgovor tako što će reći njegovim roditeljima pred tisuću drugih ljudi u dvorani za dolaske?"

Katelyn je odgovorila: "Pa, stalno smo mu govorili da mora objaviti vijest prije nego kasnije.Sada je zaključio da više ne može čekati jer ga čeka još jedno iznenađenje."

"Kako to?" upita Josh.

Katelyn se usprotivila, a zatim rekla: "Znam da ti je Stacy sama htjela reći, pa se ponašaj iznenađeno kad to čuješ od nje, ali ona je trudna. Trebala bi roditi početkom svibnja."

Zacviljela sam od oduševljenja. Josh je urliknuo od radosti. "To je odlično!" oboje smo uzviknuli.

"Oh," iznenada sam rekla, "znači dio ovog putovanja je upoznati Rayeve roditelje s majkom njihovog prvog unuka. Baš slatko. Nadam se da će sve ovo dobro prihvatiti. Nisu ostavili puno vremena za prilagodbu oni?"

"Ne", rekla je Katelyn. "Nadalje, već se počela 'pokazivati'. Fiona mi je jučer rekla da su upravo kupili svoju prvu turu široke odjeće za novu majku."

"Jesu li svi uzbuđeni?" upita Josh.

"Na kraju", rekla je Katelyn. "Posebno Fiona. Šepuri se uokolo kao da je novopečeni otac. Također je povjerila da bi joj ovo olakšalo trudnoću na godinu ili više. Na dobroj je točki svoje karijere i nije htjela odjednom morati uzeti dugo odsustvo, pa bi ovo dobro ispalo za nju."

"Je li Stacy bolesna - znate ujutro?" Josh je dalje pitao.

"U početku je bila, ali čini se da to prolazi kako ulazi u drugo tromjesečje."

"Kakav im je seksualni život?" upitala sam nasmiješivši se Joshu.

"Očigledno nije tako loše", rekla je Katelyn uz smijeh. "Carl i ja bili smo s njih troje prije otprilike tri tjedna i sjebali smo jedno drugome do mozga. Tog su nam vikenda konačno rekli što se događa. Stacy je izgledala ružičastije, a grudi su joj se činile malo natečenijima. da spomenem njezin trbuh. Da sam imao još sat vremena s njom, shvatio bih to prije nego što su nam rekli."

Josh se umiješao: "Pa, nedostajat će nam u Aspenu. Oboje ih jako volimo i nadali smo se da će se vratiti na vrijeme da nam se pridruže."

"Ne, neće se vratiti prije Nove godine. Ray je Zrele porno milf priče da moraju ostati vani i doživjeti iskustvo zbližavanja s njegovim roditeljima.Objest će im se." Katelyn se nasmijala.

"Pa, nas šestero ćemo se zabavljati tamo gore, a ti ćeš nam morati ispričati najintimnije detalje onoga što je vas petero radilo kad ste se okupili. Oh, ja volim priče o seksu," rekla sam Katelyn.

Prošli smo još nekoliko sitnica razgovora naprijed-natrag i prekinuli poziv.

"Vau", rekla sam Joshu. "Opet ćeš biti ujak - na neki način."

"Da," rekao je na rubu smijeha, "žena moje sestre Mučenje glave kurac dobiti dijete. Pretpostavljam da se to kvalificira kao još jedan stupanj na ljestvici ujaka." Oboje smo se smijali kompliciranoj situaciji i neobičnom zvuku riječi 'sestrina žena'.

Dodao sam, "Dakle, budući da sam privremena djevojka, pretpostavljam da ću to učiniti privremenom tetom nakon što me uklone -- tako Kontakt sa elegantnim ruskim datuljama nedjelju ujutro sjedio sam na kopilotskom sjedalu Cessne Citation u zoni zaletišta na kraju piste 11 u Hanscom Fieldu. Josh me pogleda s iščekivanjem.

Imao sam dozvolu privatnog pilota tri dana. Proveli smo mnoge instrumente i postupke u mlažnjaku koji je posjedovala Joshova zaklada -- Zaklada Bannock. Dobio sam dozvolu leteći Cessnama 150 i 172; sada ovdje sjedim u zrakoplovu teškom oko 21.000 funti s dva Pratt & Whitney mlazna motora od kojih svaki može isporučiti preko 4.000 funti potiska. Kakva promjena!

Pogledala sam Josha. Pružio mi je dvije kontrolne liste: jednu s oznakom "Run-Up" i drugu s oznakom "Pre-Takeoff". Gurnuo sam mu ih natrag i rekao: "Molim te, polako mi pročitaj svaki."

Počeo je: "Popis za provjeru pokretanja; kočnice postavljene; ​​ventili za gorivo uključeni -- lijevo, desno, u sredini; hidraulički tlak." Prekrasna gola djevojka minuta kasnije dovršio je dva popisa za provjeru. Činilo se da je avion spreman da se uzleti u stratosferu na moju zapovijed. jebanje u prikolici price Pa, stvarno Joshova zapovijed; bio je glavni pilot.

Nazvao sam na radiju, "Hanscom Tower, November-One-Bravo-Foxtrot, spreman za polijetanje."

"Standby, One Bravo Foxtrot."

Sjedili smo tridesetak sekundi.Sada sam znao da je Tower upravo kontaktirao kontrolu odlaska u Bostonu i pobrinuo se da za nas postoji 'mjesto' u polascima u zapadnom smjeru iz raznih područnih zračnih luka.

Radio je živnuo, "Jedan Bravo Foxtrot, dozvoljeno za polijetanje. Lijevo skretanje na smjer 330 nakon prelaska 800 stopa. Procedure za smanjenje buke na snazi."

Josh mi je kimnuo. Ponovio sam dozvolu za Tower i posegnuo za gasom. Otpustio sam kočnice i postupno primijenio pravu količinu snage da počnemo kotrljati kratku udaljenost do piste.

Na pisti sam oštro skrenuo ulijevo kako bih poravnao avion sa središnjom crtom piste. Pritisnuo sam kočnice kako bih održao letjelicu mirnom samo nekoliko sekundi dok sam pomicao gas prema vatrozidu.

Dvije turbine zavrtile su se do vriska. Glasno sam povikao "power set". Otpustio sam kočnice i avion se počeo polako kotrljati niz središnju liniju. Opet sam povikao "Zračna brzina živa."

Letjelica se kotrljala sve brže prema brzini zvanoj "V-jedan" -- u ovom slučaju oko 98 čvorova, brzini kojom bismo rotirali.

Josh mi je mirno govorio u pozadini: "Svaki kvar ispod 80 čvorova prekinut ćemo polijetanje."

Zračna brzina nastavila je ubrzano rasti. Josh je nastavio: "Svaki kvar između 80 čvorova i V1 prekinut ćemo samo zbog kvara motora, požara motora, katastrofalnog kvara ili gubitka kontrole smjera. Ako pozovem 'prekid', odmah ćete uključiti reverzere potiska i ja ću ih aktivirati padobran za vuču."

Indikator brzine je prošao kroz 98 čvorova. Povikao sam, "Brzina V1. Rotacija. Pozitivna brzina penjanja." Avion se vinuo u zrak. Nakon što smo bili pedeset stopa uvis rekao sam, "Opremi se." Posegnuo sam za ručicom mjenjača i pomaknuo je u položaj "gore". Mogao sam čuti kako hidraulika ulazi u igru ​​i utješno lupanje kad je manevar završen. Nastavio sam izgovarati svoj napamet naučeni popis za provjeru, "Amortizer uključen. ."

Josh je nastavio smireno, nastojeći utisnuti upute u moj um, "Svaki kvar nakon V1 nastavit ćemo s uzlijetanjem do 1500 stopa i tretirati situaciju kao hitan slučaj tijekom leta. Koristit ćemo odgovarajući kontrolni popis kada dosegnemo sigurnu visinu, bez prepreka i stabilizirani. Kontaktirat ćemo toranj i proglasiti hitan slučaj: letjeti, upravljati i komunicirati, tim redoslijedom."

Kimnuo sam. Radio je živnuo, "Jedan Bravo Foxtrot, kontaktirajte Odlazak na jedan-dva-četiri-decimale-četiri. Dobar dan." Pozdravio sam se s tornjem i prijavio se kontroli odlaska. Uvijek sam mogao reći da su bili iznenađeni kad su čuli ženski glas, posebno u ovom slučaju iz Cessna Citationa.

"Jedan Bravo Foxtrot prošao je izravni Alpha-Sierra-Echo - Aspen, Colorado. Popnite se i održite jedan-šest tisuća; očekujte više trenutno." Ponovio sam dopuštenje za Odlazak i radio je utihnuo.

Moje je samopouzdanje raslo. Josh nije dotaknuo komande otkad je sjeo na pilotsko sjedalo. Sve sam letio s desnog sjedala.

Šutjeli smo nekoliko minuta dok smo se penjali brzinom od 3000 stopa u minuti prema šesnaest tisuća stopa. Vrijeme je bilo vedro pa smo oboje mogli gledati kako se zemlja ispod nas skuplja dok se dižemo.

Polazak se vratio i poslao nas je u Boston Center dok smo se penjali kroz 14 000 stopa. Centar nas je oslobodio do razine leta 400 -- oko četrdeset tisuća stopa ili oko osam milja iznad zemlje. Danas bismo mogli gledati unaprijed oko 200 milja. Pogled je bio spektakularan.

Uključio sam autopilota tako da se moje letenje elegantnim mlažnjakom nakon 10 000 stopa visine zapravo sastojalo od praćenja instrumenata i provjere je li svaki od tristo četrdeset brojčanika i mjerača u avionu tamo gdje treba biti. širenje guze Creampie Oni su bili.

Josh je sa mnom počeo prolaziti kroz neke od hitnih postupaka, dajući mi da zajedno s njim pročitam nekoliko popisa za hitne slučajeve dok je objašnjavao razloge koji stoje iza svake stavke.

Četiri i više sata leta do Aspena u Coloradu doslovno je proletjelo. Josh me je natjerao da zatražim vježbanje VOR DME prilaza zračnoj luci, djelomično zato što je zahtijevalo da preletimo zračnu luku, a zatim izvršimo naš prilaz sa zapada počevši od raskrižja pod nazivom Gleno na karti prilaza.