Zavesti stranke lako zatvoriti

Dok sam živio na otoku Cipru, razvio sam dobar ukus za mlade turske muškarce. Kad biste uspjeli dobiti zgodnog, dobro građenog Turčina prije nego što zađe previše u četrdesete, gotovo biste mogli jamčiti da ćete imati nešto snažno, energično, izravno i dobrodušno za igru. Također, vrlo često biste imali tipa s prilično teškim krznom na sebi. E sad, nisam osobito volio dlakave tipove, ali na Turčinu je to moglo biti prilično uzbudljivo, a ponekad mi se jednostavno dopalo da trljam bradavice o finu dlaku na prsima.

Cipar je podijeljeni otok, s dvije južne trećine u grčkim rukama, a sjevernom, izoliranijom, trećinom u turskim rukama, sa UN-ovom "zelenom" zonom koja razdvaja dvije zaraćene strane. Sa svojim sam poslom mogao ići naprijed-natrag između strana i bio sam dovoljno dugo na otoku da vidim da i grčki i turski mladići imaju svoje dobre strane. Međutim, brzo sam otkrio da su Turci - barem ciparski Turci - imali manje inhibicija protiv muško-muških aktivnosti nego ciparski Grci u pravilu, unatoč povijesnoj reputaciji Grka, iako nikad nije bilo teško napraviti udicu gore od bilo kojeg. Turski muškarci bili su samo stvarniji i požudniji u svom jebanju i nisu bili prepušteni dugotrajnim pripremama ako su vidjeli nešto što ih zanima.

Tako je bila prva prilika za vikend sam na turskoj strani, bio sam u bijegu. Moja žena i djeca bili su u Ateni pet dana, tijekom vikenda, pa sam odlučio da je vrijeme da jednog petka provjerim ured na turskoj strani i da ostanem na obali ciparskih Turaka za vikend.

Nakon kratkog pojavljivanja u petak poslijepodne u uredu u turskom sektoru Nikozije, glavnog grada - koji su Turci zvali Lefkosa, jurio sam svojim BMW kabrioletom preko širine otoka do udaljenog hotela Salamis Bay.Ovaj hotel nalazi se na stjenovitoj plaži na rubu drevnih ruševina grčkog grada Salamine, koji su utemeljile grčke trupe vraćajući se nakon pljačke Troje i koji je uništen u potresu, a Sredozemno more ga je uvelike vratilo u posjed. treće stoljeće prije Krista. Odabrao sam ovo odredište jer je bilo u zabačenom kutu otoka, gdje je bilo malo vjerojatno da će me prepoznati, imalo je zloglasnu nudističku turističku plažu, a dobio sam i adresu malog gay bara u blizini hotela. Htio sam maksimalno iskoristiti svoj slobodni vikend na turskoj strani.

Kad sam stigao do istočnog kraja otoka, sišao sam s ne tako dobre izravne ceste za Salamis na stvarno ne tako dobru obalnu cestu kako bih mogao locirati bar u koji sam želio otići te večeri. Otkrio sam to prateći stvarno lošu glazbu benda uživo koji se spremao u sumrak prije nego što je sunce zašlo ispod planina Troodos na drugom kraju otoka. Bio je to bar na plaži sastavljen od kolica s pićem okruženih barskim stolcima, ispod travnatih suncobrana oko neuređenog bazena na terasi koja je izlazila na Mediteran. Ograđeni prostor jedva je bio odvojen od pogleda na cestu neurednom ogradom od bambusovih letvica. Vidio sam da momci već stižu na večer; izgledalo je kao mlada gomila i uglavnom kao kraljica, iako sam među njima vidio neke dobro izrezane klinove. Mogla sam vidjeti da je tipična odjeća minimalistička. Zaustavio sam BMW uz rub ceste blizu ulaza u bar kako bih ga bolje pogledao, a jedan od nabildanijih mladića, gibak, tamnoput, ali glatke kože, tip koji je izgledao kao da ima devetnaest ili dvadeset godina, zazviždao je i došao do auta. Po načinu na koji je gledao auto, mogao sam zaključiti da zviždi stroju, a ne meni. Ali barem je bio dovoljno pristojan da me, uz zubati smiješak i podsmijeh, upita hoću li ući u bar, a ja sam mu rekla da bih se mogla vratiti kasnije.

Hotel Salamis Bay, sedmerokatna zgrada s balkonom koja bi izgledala neprikladno na ovoj pustoj obali da i sam nije renoviran u dva desetljeća, bio je udaljen samo desetak minuta vožnje od bara. Zaustavio sam se u baru u predvorju na pivo da skinem prašinu s ceste između Lefkose i obale, a zatim sam otišao u svoj apartman na sedmom katu. Zavesti stranke lako zatvoriti Pretpostavljam da su ovo nazvali apartmanom jer sam imao svoju kupaonicu, Priča o automobilu velikih sisa bilo je u redu za moje potrebe. Siguran sam da su diplomatske tablice na mom BMW-u imale veze s relativno kraljevskim tretmanom koji sam ovdje imao, iako sam se, naravno, registrirao pod lažnim imenom. Na podu je bio tepih koji nije izgledao previše pljesniv, možda sam dobio jedini bračni krevet u hotelu, a postojao je i prostrani balkon s pogledom na ruševine Salamine, s kojeg bi se pružao spektakularan pogled na izlazak sunca iznad Mediteran — kad bih bio budan u zoru.

S obzirom na odjeću koju sam vidjela ulazeći u gay bar na plaži, odlučila sam se za niske krojeve i sandale, kopču za novac, nekoliko kondoma i ključeve od auta—i ništa drugo, uključujući gaćice. Nisam bio ovdje da bih kupovao; Došao sam poševiti.

Glazba u baru je i dalje bila loša kad sam stigao tamo, ali je bila puno glasnija nego prije, a bilo je i puno više ljudi koji su se njihali uz glazbu, bokova skupljenih ili plivajući - i, Mogao sam reći, jebeno - u sjeni u središnjem bazenu. Jeftina stroboskopska rasvjeta treperila je posvuda, čineći posjetitelje frenetično raznobojnim i pomagala im prikriti ono što su imali ruku. Mogao sam reći da pravim veliku pometnju u mjestu, kao primamljivi strani element, i put se odvojio između mene i jednog od barova ispod travnatih suncobrana kad sam ušao. Zatražio sam pivo Efis i moj američki naglasak učinio cijelo mjesto mojim prijateljem iz grudi. Za nekoliko sekundi imao sam najbolje od onoga što sam mogao vidjeti kako njuška oko mene, tražeći otvor.Pogledom sam pokazao mišićavog građevinskog radnika u iznošenim trapericama i crnoj majici kratkih rukava s logotipom Harley-Davidsona, zbog čega je morao vratiti tjednu plaću. Bio je zgodan na ružan način "ne petljaj se sa mnom", tamnopute kože, s bradom koja je izrasla dva dana, i grubom, kovrčavom crnom kosom koja je pokušavala pobjeći iz svakog otvora na njegovom T. Samo promjena tempa za koji sam bio raspoložen.

Na pola puta kroz moj Efis, sjedio je na barskoj stolici, s nogama oko mojih bokova i vukao moju guzicu u svoju tvrdu košaru. Pomicao je moju zdjelicu po svom međunožju u ritmu glazbe i osjećala sam da me želi na najgori način. Još jedan sasvim prihvatljiv kandidat pokušavao je privući moju pozornost. Stajao je blizu mene ispred. Držao je dlan jedne ruke preko jedne od mojih bradavica, a drugom je rukom uzeo moju pivsku bocu od mene i sugestivno zabio jezik u nju i dao mi puno "svršiti ovamo" oko. Vratio mi je bocu i pomaknuo svoje lice u moje, vjerojatno zbog nemarnog poljupca, kad je došlo do dubokog progunđanja od tipa koji me lapnuo, a snažna ruka je izašla i odgurnula izazivača. Činilo se da je bitka za moju pozornost tada završena.

Još nisam popio pivo kad je moj domaćin Europa singl ruske nevjeste rukom i gurnuo mi je ispod pojasa te me držao blizu svog gurajućeg kurca držeći kožu na koži moj kurac i jaja. Zatim mi je drugom rukom otkopčavao i otkopčavao šiške i mislim da bi me pojebao odmah tu i onda na barskoj stolici da nisam preuzela kontrolu i maknula mu ruke i rekla mu da ako želi da me pojebe morao bi se vratiti u moju hotelsku sobu. Nije mu se svidjela ta ideja, ali sam počeo uspostavljati kontakt očima sa sljedećim najboljim kandidatima u blizini, a on je rekao da će, OK, napustiti bar sa mnom.

Kad smo izašli na parkiralište, mladi pastuh od ranije tog dana sjedio je na prtljažniku mog BMW-a.Izgledao je razočarano kad me vidio kako izlazim s drugim tipom - tipom koji bi ga lako mogao prepoloviti na dva dijela. Dok smo ulazili u auto, rekao sam mladiću da sam odsjeo u hotelu Salamis Bay, i ako se želi provozati mojim kabrioletom i bude ispred hotela u nedjelju ujutro, možda ću moći daj mu jednu. Činilo se da je prilično zadovoljan time i energično je mahnuo dok smo izlazili s parkirališta.

Moj "suputnik" me zamolio da zaustavim auto i pustim ga van prije nego što stignemo do ulaza u hotel. Rekao je da je tamo poznat i da nije osobito dobrodošao i da će se morati popeti stražnjim stepenicama. Dao sam mu broj svoje sobe i ostavio Kako dati jesti djevojci van pokraj ceste.

Stigao je na vrata moje sobe gotovo prije mene. Imao je ruke Azijska crna priča meni i počeo me hrvati na tepih čim sam ga pustila da uđe i zatvorila ih, ali rekla sam mu da će se morati temeljito istuširati i koristiti kondom ako me želi poševiti. Ovo mu se nije svidjelo, ali uspjela sam ga odvesti u kupaonicu i odbila njegov zahtjev da uđem s njim, iako sam rekla da ću se istuširati prije nego što se i mi kresnemo. Pitao sam ga je li ponio kondom, a on me negativno, zlokobno pogledao. Trebao sam otkriti da Turci neće dobrovoljno koristiti zaštitu. Taj mi je tip rekao da su kondomi nemuževni dok me mrko gledao. Rekla sam mu da će ili morati upotrijebiti jednu ili otići, i malo sam se bojala da će me jednostavno odvesti tamo pod svojim uvjetima. To je svakako mogao učiniti, ali možda su ga sve nevolje u kojima je bio s hotelom u kombinaciji s Amerikancem, nepoznate, ali vrlo vjerojatne moći, držale u redu, makar jedva.

Nakon što se istuširao, ušao je gol u sobu i vidjela sam da sam dobro odabrala. Njegov penis nije bio pretjerano velik, ali je bio prilično uslužan, a tijelo mu je bilo lijepo oblikovano. u trafici Volim mamu Kao bonus, teško bacanje na njega bilo je intrigantno i dalo mi je kurac malo zategnuti.Bit će to kao da me pojebe divlji medvjed. Htio sam to probati.

Nisam riskirao i zaključao sam vrata kupaonice dok sam se tuširao i dobro očistio. Kad sam se vratila u sobu, očekujući da ga vidim ispruženog na krevetu, soba je bila prazna. Onda sam ga vidio kako sjedi, još uvijek gol, vani na balkonu, dureći se zbog onoga što je morao učiniti da dobije rep. Zgrabio sam i otvorio paketić kondoma i uzeo tubu lubrikanta te izašao na balkon. Pogubio se kad mi je ispao ručnik i vidio je kakvu dobru ponudu dobiva. Upustili smo se u naš prvi poljubac, ja sam stajala iznad njega, dok sam motala kondom na njegov uspravni kurac i mazala lubrikant po njegovom alatu. Tada sam, znajući da neće podnijeti daljnje odgađanje, opkoračila njegova bedra, okrenuta prema njemu, postavila njegov kurac na svoja stražnja vrata i spustila se na njegovu muškost. Ispustio je siktavi zvuk dok sam mu stavljala kurac u korice i pomogla sam mu ustima da pronađe jednu od mojih bradavica.

Klizao sam gore-dolje na njegovom stupu nekoliko minuta, dok je on ispuštao zvukove gunđanja koji su postajali sve jači. Nisam mislila da će mi dopustiti ovako dugo kontrolu i bila sam u pravu. Uz iskonski, grleni zvuk iz njegove nutrine, ustao je, nakratko mi se zabio u dupe svojim kurcem, i odnio me u spavaću sobu, tresnuo me potrbuške na krevet, udario mi jednu ruku u čekić. iza mojih leđa, svojim koljenima raširio moje noge, drugom rukom namjestio svoj kurac na ulaz u moju rupu, a zatim zabio svoj kurac u mene. Vrisnula sam i gotovo izvila tijelo od površine kreveta dok se on probijao uz mene, udarajući me i udarajući, pokazujući mi tko je gazda. Na pola puta da se podigne, oslobodio mi je ruku iz svog stiska, kružio rukama ispod moje zdjelice, obujmio moj kurac u jednu ruku i obujmio jaja u drugu, i pošteno podigao moja stopala s poda dok me pumpao naprijed-natrag na njegovu kitu.

Kad smo obojica zapucali, pao je na mene i ostao ležati, oboje se uzdižući, dok nam se disanje nije normaliziralo. Zatim me skinuo, ponovno obukao odjeću, široko mi se nasmiješio u znak zahvalnosti i otišao. Iskren i direktan. Oboje smo dobili ono što smo željeli uz najmanje muke. Nisam očekivao da će ostati prespavati ili nešto slično, a intenzitet ševe me jednako razveselio što nije ostao da to ponovi. Ali moja je pretpostavka bila da on doista nije želio biti uhvaćen u hotelu ili unutar nekog od njegovih posjetitelja i da se vratio u bar na plaži na svoju sljedeću ševu.

Ipak sam bio budan da uhvatim izlazak sunca na svom balkonu, i to je bio spektakularan pogled.

Doručkovao sam u hotelskoj blagovaonici, a hrana nije bila ni upola loša. Dok sam jeo, primijetio sam dobro okrenutog konobara kako mi daje više nego jednom, i skoro sam se ugušio u kavi kad sam shvatio da je on bio jedna od "sljedećih najboljih alternativa" u mom posjetu baru prethodne večeri. Zabilježio sam njegovu prisutnost kao moguće poglavlje u mom turskom vikendu.

Zatim smo otišli na nudističku turističku plažu. I grčko i tursko društvo su puritanska, ali su oba također izrazito poduzetnička. Na oba dijela otoka postojale su nudističke plaže, ali one su, po zakonu, bile ograničene na strane turiste, a domaći su navodno bili ograničeni na promatranje s dalekih rubova dalekozorom. Budući da je ovo Mediteran, međutim, mještanin je mogao doći na plažu samo tako što je platio policiju koja je bila tamo da ih drži podalje i također da se pobrine da se na plaži ne izvode stvarni, grafički seksualni činovi. Čini se da teško maženje nije kršilo ovaj zakon, ali možda su policijski stražari na dužnosti samo smatrali da im je to dopuštenje sporedna pogodnost. U još jednoj anomaliji grčkog i turskog sustava u vezi s tim, gole turistkinje trebale su samo biti promatrane, pod prijetnjom ozbiljne kazne, ali su goli muškarci turisti prihvaćeni kao oglašivači svoje dostupnosti.

Tako je bilo to da kad sam stigao na plažu i odložio svoj ručnik, a zatim skinuo svoj oskudni Speedo - Speedo iste veličine koji sam mjesecima koristio da imam vrlo lijepu preplanulost - ono što je ostalo nepotamnjelo postalo je gotovo reklamni pano, i dovoljno lijepa reklama da sam bila okružena muškarcima nekoliko različitih nacionalnosti u tren oka. Ovo je ipak trebao biti turski vikend, pa sam se odmaknuo od Skandinavaca i Izraelaca i koncentrirao na turske mogućnosti. Nekoliko tih muškaraca izgledalo je kao da bi to učinili, a ja sam isprobao nekoliko s nekim rukama - njihove na meni, a moje na njima - aktivnost koju nisu imali ništa protiv podijeliti s njima Volim mamu a lokalna policija nije imala ništa protiv promatranja. Činilo se da su me četvorica mladića dovoljno uzbudila, a kad sam spomenula potrebu za kondomom i pitala jesu li došli spremni, spala sam na dvojicu.

Umjesto da biram između ovo dvoje, jer nisam mogao uočiti veliku razliku između njih osim da je jedan imao nešto veći kurac od drugog, samo sam ih nazvao Turk A (lijepi kurac) i Turčin B (ljepši kurac) i pitali što da radimo u vezi s pravilom o zabrani seksa na plaži i lutajućom policijom. Oboje su se nasmijali, uzeli veliki ručnik za plažu i mene i pogurali me dolje do vode. Volim mamu Ružica Veljković Ušli smo u vodu i kretali se oko stijene, gdje je bio mali zaklon okružen glatkim stijenama, mjesto koje se nije moglo vidjeti s plaže.

Turčin A je ispružio svoj ručnik na jednu od tih stijena, a nas troje smo se opustili uz nekoliko minuta međusobnog divljenja dijelovima tijela i maženja i sisanja istih, popraćeno mnogo ljubljenja i dobrodušnog smijanja. Napokon me Turčin A gurnuo leđima na ručnik, a ja sam raširila noge za njega i pustila ga da mi pripremi šupak za njegov napad.Uvjerila sam se da je u omotaču tako što sam sama namatala kondom na njega, a onda se Turčin B ispružio pokraj mene i igrao se s mojim bradavicama, kurcem i jajima dok me Turčin A ševio snažno kao i moj "spoj" od prethodne večeri. Kad smo i on i ja svršili, smotala sam kondom Turku B i, Njegov mali penis njegovim uputama, gacala u vodu s njim. Kad smo stajali u vodi gotovo do bradavica, popela sam se na njegov torzo u plutajućoj vodi, omotala noge oko njegova struka i pomogla mu da ubaci svoj ljepši kurac u moje dupe, a on se zajebao u mene tamo u tirkiznoj. plavo, mirno mediteransko.

Kad smo se vratili na plažu, bio sam dovoljno iscrpljen pažnjom ta dva Turčina da sam ponovno navukao Speedo i ležao na suncu, potpuno zadovoljan kako mi je prošao vikend.

Prije nego što je poslijepodne završilo saznao sam zašto je lokalna policija tako popustljiva prema seksualnim aktivnostima na plaži. Još uvijek me prosidila skupina mladih momaka kad nam je prišao policajac. Dečki su se razbježali i mislio sam da ću možda biti malo tužan, ali policajac, još jedan mladi, vrlo naočit Turčin, samo mi se sramežljivo nasmiješio i rekao mi što bi želio raditi te mi pokazao da je čak donio vlastiti kondom. Nisam želio napasti nikoga na vlasti, a on je stvarno bio lijep i pristojan, pa sam mu dopustio da me odvede do šupe u koju Slike maca Miranda cosgrove zaštitnici plaže otišli skloniti se sa sunca, a on je zajebavao ja odostraga uza zid, ispuštajući vrlo zadovoljne zvukove kroz cijeli spoj.

Kad sam ušao u hotel s izleta po plaži, u predvorju me čekao "još jedan dobar kandidat" zaposlenik hotela. Pozdravio me dok sam prelazio do dizala i upitao me, vrlo oštrim tonom, može li nešto učiniti da moj boravak učini ugodnijim ili nezaboravnim.Rekla sam mu da idem u svoju sobu da se istuširam i rekla sam mu da bi mi dobro došlo malo rada na mišićima, ako je on maser ili ga poznaje. Dok sam se tuširala, upotrijebio je svoju propusnicu i pridružio mi se pod mlazom vode. Uzevši k srcu moju nenamjernu primjedbu, malo je radio na mišićima između mojih nogu, a zatim me izveo do kreveta, položio me na trbuh i počeo mi masirati mišiće ramena. To je trajalo samo dvadesetak sekundi prije nego što smo se zajedno otkotrljali po krevetu i stigli u položaj 69, gdje smo polako sisali jedno drugo. Zatim smo se još malo otkotrljali, a kad se ponovno napunio, opšalio je moje bokove odostraga, rukama držeći moje ruke na površini kreveta, i zajebavao me s onim što sam naučio da je tipična turska snaga i entuzijazam i s Siguran sam da je najduži kurac koji sam uzeo tog vikenda. Barem je ostao dovoljno dugo nakon glavnog događaja da mogu proći rukama kroz tursko krzno, od prsa do stidnih kostiju. Na moj poziv, vratio se i pojeo me za desert nakon što sam večerala u hotelskoj blagovaonici i prespavala pola noći sa sobom u hotelskom krevetu, dokazujući nekoliko puta tijekom noći da Turčin može biti nježan i snažan u isto vrijeme.

Nedjeljno jutro odredio sam za istraživanje ruševina u Salamini, ali kad sam izašao na ulazu u hotel, tamo je sjedio nacereni mladi Turčin kojeg sam dva dana ranije susreo na ulazu u gay bar na plaži. Sjedio je na prtljažniku mog auta, očekujući onu vožnju koju sam mu obećao. Dakle, odlučio sam ga istražiti prije istraživanja ruševina i odveo sam ga na dugu vožnju u BMW-u sa spuštenim krovom, zaustavivši se i zadržavajući se u maloj šumici daleko od ceste na rubu Mediterana, gdje sam zatim odveo na stražnje sjedalo mog auta i jahao ga do iznemoglosti.Imao sam veći i duži kurac od svih koje sam vidio na Turčinu tog vikenda, a on je zacvilio od oduševljenja dok sam ga raspolovio i otkrio da su Turci jednako dobri u primanju kao i u davanju.