Slobodne dame i ruske

Napomena čitateljima: Ovo je duga priča koja se odvija poglavlje Volim mamu poglavlje kroz oči dvoje protagonista - Marka i Else, i kao iu mnogim drugim mojim pričama uključuje rastući niz napaljenih likova.Svakih desetak poglavlja dat ću kratki sažetak na početku te epizode kako bih nove čitatelje upoznao s novostima (vidi početak poglavlja 90). Ova se priča može pojaviti u više žanrova (Ljubavne žene, Incest, Lezbijka, Fetiš i više) ovisno o poglavlju, ali opća tema je Grupa, pa sam ovaj nadimak primijenio na sva poglavlja. Priča se još uvijek piše, ali namjeravam objaviti novo poglavlje svakih nekoliko dana. Uživati.

Poglavlje 97 - Slom

Ocjena

Vidio sam Melanie i Izzy kako zajedno trče niz hodnik prema meni dok sam se vraćao u svoj ured i konferencijsku sobu izvršnih direktora od susreta s jednim od drugih rukovoditelja u mojoj tvrtki. Sheila je brzo gegala iza njih, pokušavajući graciozno nositi svoje trudno tijelo, što je bio gotovo nemoguć zadatak u ovoj fazi njezine trudnoće.

"Mark. Mark!" Mel je viknula kad me vidjela: "Elsa je u nevolji. u avionu. Dođi brzo."

– Kakve nevolje?

"Nazvala vas je prije nekoliko minuta i imali smo je na spikerfonu, ali nismo znali kamo ste otišli. Radi se o stajnom trapu na Citationu. Rekla je da će nazvati, ali je htjela raditi na problemu i razgovarati s kontrolom zračnog prometa. Počela je slijetati u The Meadows, ali leti jugoistočno od grada dok radi na avionu."

Elsa

"Drugi studeni, Mike Whisky, molim te navedi prirodu svojeg hitnog slučaja i broj duša na brodu." Glas gradskog kontrolora bio je oštar i učinkovit, Sve slobodne dame debeli je na mene djelovao umirujuće.

Međutim, to su bile riječi za koje sam se molio da ih nikad neću čuti u cijelom životu, ali pet minuta ranije prekinuo sam pristup The Meadowsu u Cessni Citationu kako bih riješio stvari na višoj nadmorskoj visini jugoistočno od grada.Nazvao sam Marka, ali on nije bio dostupan pa sam razgovarao s Melanie. Upravo sam proglasio izvanredno stanje - stvarno velika stvar u zrakoplovnom rječniku. Također sam nazvao 7700 na svom transponderu, još jedan znak za sve zabrinute da sam u dubokom sranju. Svi u kontroli zračnog prometa u krugu od dvjesto milja znali su da je ovaj pilot upravo počeo imati vrlo loš dan.

"City Approach Control, Two Mike Whisky pokazuje dva zelena i jedno crveno svjetlo na indikatoru mjenjača. Indikator pokazuje da desni glavni stajni trap NIJE spušten i zaključan. Pokušao sam reciklirati mjenjač desetak puta, a također i nekoliko G-sile prema dolje dok se zupčanik okreće, ali nema promjena u indikaciji. Zahtijevam prelet pored City Towera da mi kažu što vide. Također ću organizirati da neki ljudi iz moje posade na zemlji pogledaju isto." Zastala sam i dodala: "Oh, da, sama sam - jedna duša u avionu, samo pilot, ja, Elsa Conner. Usput, avion je Cessna Citation X." ATC je naravno znao o kakvom se avionu radi; to je podneseno kao dio mog IFR plana leta.

"Stand by Two Mike Whisky", odgovorio je City Approach. "Ostanite na ovoj frekvenciji."

Nazvao sam Air Ranch na njihovoj Unicom frekvenciji dok sam čekao da mi se Gradska prilazna kontrola javi. Wes je bio u uzorku s učenikom pilotom i odmah je odgovorio. Slobodne dame i ruske Rekao sam mu u čemu je problem i molio ga da ode do gradske zračne luke kako bi mi pomogao. Rekao mi je da je na putu. Rekao sam mu da želim da gleda u stajni trap aviona dok sam nisko prelijetao polje.

Također sam ga zamolio da spoji Adama Timmsa, čovjeka koji je bio moj instruktor letenja za moja ovlaštenja za mlažnjake u Cessni Citationu, na frekvenciji Unicoma. Adam je poznavao ovaj avion kao i bilo koji drugi kojeg sam se mogao sjetiti. Moj sljedeći poziv bio je Cindy na mobitelu, ali dovraga, otišao je u njezinu govornu poštu. Ostavio sam poruku da je volim više od svega i da obožavam zemlju po kojoj je hodala. Počeo sam osjećati da će ostatak mog života biti stvarno kratak.Imao sam ono strašno podrhtavanje nadolazeće katastrofe u utrobi, kao da gledam dva vlaka koji se sučelice jure na istoj pruzi.

Radio je živnuo. "Dva Mikea Whiskyja, prilaz gradu. Radarski kontakt. Imate odobrenje za prelet pored Gradskog tornja. Ispratit ću vas do tornja na vanjskoj ulaznoj oznaci i pokupiti vas dok budete izlazili. Popnite se do tri tisuće, skrenite lijevo na tri-nula-nula stupnjeva nakon vašeg preleta i uđite u čekanje na raskrižju 'Ellis' dok ne odlučite što ćete učiniti."

Sve sam to ponovio gradskoj prilaznoj kontroli i krenuo prema gradskoj zračnoj luci. Pregledao sam svoje kontrolne liste.

Unicom radio je živnuo. "Elsa, dušo. Mark ovdje. Jesi li dobro?" Njegov glas imao je laganu paniku. Po buci iz pozadine pretpostavio sam da koristi svoj ručni radio.

"Trenutačno sam dobro, Mark; ali možda ću ti morati malo dignuti avion ovisno o stajnom trapu. Jedno pitanje koje ćeš možda morati odlučiti je želiš li da izvedem pun trbušni pad ili klackanje na dva kotači koliko god mogu?" Primijetio sam da mi je glas zvučao nevjerojatno mirno kao da imam ikakvu jebenu ideju što radim i da mogu učiniti bilo što od onoga što sam predložio, a da ne stvorim vatreni pakao usred piste u gradskoj zračnoj luci koji bi bio zanimljiv film za večer vijesti.

"Vratit ću se. Čekaj, evo još jednog prijatelja", rekao je Mark brzo.

"Bok Elsa, ovdje Adam Timms. Čuješ li me dobro. Cindy drži svoj mobitel na zvučniku Markovog ručnog radija dok se voze prema zračnoj luci."

"Da, Adame. Dobro te čujem. Hvala na pomoći. Upravo sam krenuo prema toranju - vjerojatno pet minuta odavde. Hoćeš li biti tamo, Mark?"

Mark je prvi odgovorio: "Ne, ali uskoro, a Wes mi je telefonirao dok je letio onamo s učenikom kojeg je podučavao. Stajat će pokraj piste pokraj 172 na kojem će letjeti. Također će provjeravati oprema aviona.Još sam deset-petnaest minuta udaljen od terena.”

Umirujućim tonom, Adam je rekao: "Samo se zasad izjasni, Elsa. Možeš to učiniti i dobro izaći. Izvlačim priručnike za Citation. Ti samo leti, navigiraj i komuniciraj. zajedničko kupanje Volim mamu Ostani mirna. Doletite i javite mi što toranj vidi."

Priznao sam njihovu pomoć i pustio da se stvari stišaju. Protrčao sam kroz popise po deseti put. Bilo je udobnosti u postupku i rutini. Grlo mi je bilo suho poput pustinje, a ruke su mi se tresle da nisam mogao zaustaviti.

Gradska prilazna kontrola javila se na radiju dvije minute kasnije i predala me City Toweru dok sam prelazio vanjsku oznaku. Dok sam gledao naprijed u ogromnu zračnu luku oko pet milja ispred, mogao sam vidjeti gomilu crvenih trepćućih svjetala koja su se skupljala na pisti tri dva. Zračna luka i većina obližnjih vatrogasnih postrojbi osigurali su opremu i činilo se da ih još stiže na teren dok sam letio prilaznom stazom. Na jednoj rulnoj stazi vidio sam parkiranu Cessnu 172 kojom je Wes upravo doletio.

U dogovoru s Tornjem izravnao sam se oko sedamdeset stopa od tla, malo iznad visine tornja. Odletio sam besprijekoran prelet, sklopio opremu i izvršio zadani promašeni prilaz. Svjetlo upozorenja se ugasilo, pokazujući da je brzina podignuta i zaključana.

"Dva Mike Whiskyja, City Tower. Vidjeli smo da je vaš desni glavni zupčanik bio djelomično spušten, nagnut pod kutom od oko šezdeset stupnjeva, ali nije se pomaknuo u položaj. Uvukao se s ostalim kotačima dok ste se penjali. Lijevi glavni i nos Oprema je izgledala normalno i također se pravilno sklopila dok ste se uvlačili. Vratite se u gradsku prilaznu kontrolu za daljnje upute i pomoć."

Potvrdio sam njihovu komunikaciju i vratio se u pristupnu kontrolu. Prilaz me je natjerao da se popnem do raskrižja Ellis po svoje mjesto. Rečeno mi je da taj zračni prostor imam samo za sebe.

Vratio sam se Unicomu na svom drugom radiju, "Dva Mike Whiskyja s tobom. Pretpostavljam da si čuo Tower.Vidiš bilo što drugo."

Wes je rekao: "Čini se da se vrata mjenjača možda zaglavljuju za lim ispod krila. Učinilo mi se da sam vidio mreškanje u limu pokraj vrata na tom krilu. Teško je reći pri toj brzini."

Čulo se još neko brbljanje dok je držao mikrofon otvorenim, ali nisam mogao razumjeti što je rekao. Wes se vratio: "Šef bataljuna vatrogasne postrojbe u zračnoj luci slaže se s onim što sam vam upravo rekao. I on je pilot i promatrao je s druge strane piste. Misli da su se vrata iz nekog razloga zakačila za lim krila i više se neće otvoriti. Nismo mogli reći je li mehanizam za uvlačenje oštećen."

Rekao sam mu: "Reciklirao sam opremu otprilike tri tuceta puta otkad sam dobio početno 'svjetlo upozorenja' na ploči. Imaš li kakvu ideju što sada učiniti?" Pitao sam preko Unicoma.

Unicom je oživio nakon tišine, "Elsa, ovo je opet Zaista hardcore shemale. Mislim da razumijem što se dogodilo. Prvo, to nije ništa što si ti učinila. Drugo, postoje samo dva načina na koja mogu smisliti da to možda popravim."

"Samo naprijed, Adame", odgovorila sam. Radijske frekvencije Unicoma često su zaobilazile formalnost ATC radijskih kanala, osobito u danima lošeg vremena kada su gotovo svi 'sunčani' piloti ostajali na zemlji.

"Želimo da dobijete rezervirani blok zračnog prostora i zaronite avion sa spuštenom opremom sve do Macha jedan - čak i malo preko njega ako možete. Avion može podnijeti stres, ali vi možda nećete moći preletjeti Mach 1. Nadamo se da će se vrata mjenjača otkinuti tijekom vašeg ronjenja. Ako osjetite drhtaj Mach One ili ako osjetite da avion postaje previše vjeverica, želim da smanjite brzinu i zatim usporite na normalnu cikličku brzinu i ponovno reciklirajte opremu. Volim mamu Danica Maksimović Povucite nekoliko G, ali ne više od dva. Nakon toga, ostavite je spuštenu i zaključanu, a zatim napravite još jedan prelet. Ako je i dalje zaglavljena, mislim da biste trebali složiti stvari i baciti se na trbuh osim ako nemate bolju ideju kako to prisiliti."

"OK, Adame, vratit ću se u Approach i zamoliti za malo mjesta", rekla sam mu. Oboje smo škljocnuli mikrofonom nekoliko puta da potvrdimo.

"Gradska prilazna kontrola, dva Mike Whiskyja natrag s tobom. Željeli bismo se popeti na četrdeset tisuća i zaroniti do Macha jedan ili tako nešto i pokušati otkinuti vrata mjenjača u Dupe salsa struji. Nakon toga bismo željeli još jedan let -do i nakon toga ću se vratiti na kopno. Misliš li da nam možeš pomoći s tim?"

"Primljeno, dva Mike Whiskyja. Skrenite Zabavne male igračke na dva-osam-nula stupnjeva i popnite se na razinu leta četiri-nula-nula. Ostanite na ovoj frekvenciji; mi ćemo koordinirati vaš upad u zračni prostor Središta i izvesti vas iznad nenaseljenih područja. Vi ćete budite sami u bloku zračnog prostora u koji vas stavljamo. Željeli bismo da izvršite zaron na kursu jedan-osam-nula kako bismo vas mogli vratiti u grad za vaš sljedeći pristup. Opet, ostanite na ovoj frekvenciji dok vam se ne kaže drugačije."

Priznao sam i okrenuo se svom usponu. Ponovno sam se prijavio na FL 400. Prilaz me natjerao da krenem malo dalje u smjeru zapad-sjeverozapad prije nego što sam skrenuo prema jugu i započeo ronjenje. Odmah nakon mojih novih uputa iznenada sam imao još jednu nervoznu misao.

Vratio sam se u Unicom. "Unicom. Dva Mike Whiskyja ovdje. Adam ili Wes, što ako motor udahne ta vrata mjenjača?"

Uslijedila je duga tišina. Adam je napokon došao na radio; "To se neće dogoditi. Ako se vrata otkinu, a mislim da hoće, ostat će ispod gondola motora dok budu prolazila pokraj aviona. U svakom slučaju, budite spremni za normalno gašenje i vatru za svaki slučaj. Vjerojatno ću izgubiti sva tri vrata zupčanika u zaronu, ali ne i samu opremu."

"Oh, odlično", pomislio sam, "onda bih mogao isprobati zloglasno slijetanje 'bez zračne luke, bez motora, pokvarena oprema, pilot u panici'."

Unicom je ponovno živnuo. Mark je rekao: "Elsa, ne brini. Wes se složio s Adamom. Također, kad ovaj put proletiš, vidjet ćeš da će pista biti zapjenjena. Vatrogasci inzistiraju da je ovo samo mjera predostrožnosti.Nastavit će dodavati pjenu sve dok ne sletite - kotači gore ili dolje. Tvoj izbor. Uvučeno bi moglo uzrokovati najmanju štetu - doskok na trbuh, ali dolje bi moglo djelovati da protrese problematičnu opremu na mjesto ako je odskočite."

Opet sam priznao. Osjećao sam kako mi se u život počinje uvlačiti prava panika. Tremor u mojim rukama ponekad je bio tako jak da sam jedva mogao držati i čitati popis za provjeru ili raditi na gasu. Ovo je bila najstresnija situacija u kojoj sam se ikad našao.

"Dva Mike Whiskyja, prilaz gradu."

"Samo naprijed, City", odgovorio sam.

"Skrenite lijevo na jedan-osam-nula. Spustite se prema vlastitom nahođenju; izravnajte se nakon trčanja. Ne idite ispod šest tisuća stopa."

Započeo sam postupak skretanja ulijevo i ubrzao. Spustio sam stupanj prijenosa, ugledao to prokleto crveno svjetlo, a zatim dopustio da se brzina poveća dok sam davao gas prema naprijed. Maksimalna produžena brzina je 250 čvorova. Kako sam polako pomicao gas, brzina mi je porasla iznad 250 čvorova. Kad sam se izravnao, postigao sam 300 čvorova, a zatim potpuno povukao gas. Držao sam vodoravni let dok je brzina rasla na 350 pa 400 čvorova pa 450 stvarne zračne brzine. Zrakoplov se malo klatio, ali se i dalje činilo vrlo upravljivim. Vjerovao sam Adamovoj procjeni o plovidbenosti i upravljivosti aviona.

Mogao sam osjetiti vibracije s oba krila kad su vrata mjenjača počela lepršati. Maja Galečić price Možda je to bila moja mašta, ali mislio sam da desno krilo ima više treme.

Prešao sam s podzvučnog na transonični s otprilike 0,85 Macha. Zaronio sam u plitko; imajući na umu faktore opterećenja koje bih stavio na zrakoplov dok sam pokušavao ovaj manevar. Mach 0,87 - više podrhtavanja i lepršanja. Učinilo mi se da sam čuo trganje s lijevog krila. Pomislio sam, "Krivo krilo. Prokletstvo!"

0,89 Macha. Osjetio sam jače vibracije desnog krila i nosnog zupčanika pod nogama; Mogao sam vidjeti vidljiv drhtaj na Gangbang djevojka streaming krilu, ali sam vidio veće fluktuacije u turbulentnom vremenu.

0,93 Macha. Nema puno promjena.

0,95 Macha. Vibracije pojačane - jače.Vratio sam se na Unicom; "Ovdje Elsa. Mach 0,96. Prijeći ću u nadzvučnu razinu za dvadesetak sekundi." Nisam čekao odgovor. Probio sam se kroz 34.000 stopa, spuštajući se sada skoro 10.000 stopa u minuti.

1,00 macha, a zatim 1,05 iznenada dok sam klizio pokraj zvučne barijere. Mislim da sam zamislio udarac i poderotinu, ali stvari su zvučale čudno pri toj brzini. Ustuknuo sam na gasu i gledao kako se brzina vraća na podzvučne Machove brojeve.

Prošao sam 10 000 stopa krećući se negdje oko 580 čvorova i počeo usporavati. Imao sam brzinu iznad crvene crte na indikatoru brzine. Također sam se osjećao kao da sam izgubio dosta upravljivosti letjelice, jer sam morao neprestano nadzirati zaron kako bih avion držao na kursu i bio stabilan.

Vratio sam Cessnu Citation na razinu od 250 čvorova na 6000 stopa. Nazvao sam, "City Approach, Two Mike Whisky je spreman za još jedan let." Natjerali su me da se spustim na 3000 stopa i ponovno su mi dali vektore za pistu 32. Barem je vrijeme izdržalo. Imao sam četvrtinu pune spremnike goriva. Oblaci su se raspršili na 1000 stopa i razbili na 5000 stopa; oblačni sloj na 10 000 stopa; Nisam primijetio. Usredotočio sam se na to prokleto crveno svjetlo, svoje instrumente i pokušavao sam ostati miran.

Ponovno sam nazvao svoju posadu na Unicom dok sam se spuštao. "Ovdje Elsa. Želim da znaš da nisam povukao opremu nakon što sam prešao na sonic. Mislim da sam osjetio nekoliko neobičnih udaraca, ali vožnja je svejedno bila teška. Ne želim sklopiti opremu ako se sprema nešto novo tamo dolje; imam dovoljno goriva za još nekoliko prolaza, pa da vidimo što je ronjenje proizvelo. Još uvijek imam crveno svjetlo"

"Dobro. Dobro razmišljanje", čuo sam glas Adama Timma. Znao sam da je na Floridi, zakrpan kako bi mogao razgovarati sa mnom.

Wes je rekao: "Vraćam se na pistu gledati te kako prolaziš. Volim te. Svi te volimo. jebanje sa profesorom Volim mamu Bit ćeš dobro."

Mark se odmah oglasio, "Mark ovdje. Elsa, obožavam te. Volim te. Mel, Sheila, Izzy i Cindy su sa mnom. Volimo te."

"I ja vas volim, svi." Sada me to zabrinulo. Moja najbolja obitelj rekla mi je u napetom i opasnom trenutku da me voli. Jesu li stvarno rekli: 'Zbogom. Sakrit ću oči od vatrene kugle dok se tvoj avion ruši.' O sranje!

Ponovno sam kliknuo na frekvenciji Unicoma, "Cindy ili Mark, molim te, nemoj odgovarati na ovo. Samo reci mami i tati da ih volim ako mi se nešto dogodi i pobrini se za moje dijete." Glas mi je zvučao vrlo napeto. Zavladala je tražena šutnja. Suze su mi tekle niz lice; Nisam htjela izgubiti gledajući Philipa Emersona kako odrasta i biti sa Azijska crna priča ljudima koje sam voljela. Otvorio sam mikrofon i rekao prigušenim glasom: "Sve vas volim."

Napravio sam prelet kao i prije sa svojom visinom negdje između dvadeset stopa iznad prozora tornja. Napravio sam glatki uspon prema 3000 stopa u svom promašenom prilazu i vratio se prema raskrižju Ellis.

"Dva Mike Whiskyja, City Tower. U ovom trenutku nemate vrata mjenjača. Desni mjenjač je još uvijek nagnut pod kutom od oko šezdeset stupnjeva u odnosu na krilo ili trideset stupnjeva od okomice."

"Tower, želim reciklirati opremu i napraviti još jedan prelet. Je li u redu samo letjeti uobičajenim prometnim rasporedom za 32?"

"Primljeno, dva Mike Whiskyja; lijevi obrazac za pistu 32. Slobodno za prelet." Primio sam odobrenje. Na drugom radiju sam čuo gradsku prilaznu kontrolu kako tjera drugi zračni promet da zadrži uzorke dalje od zračne luke. Natjerao sam puno ljudi da kasne na slijetanje.

Na dionici niz vjetar reciklirao sam opremu. Molila sam se da svjetla budu zelena.

Nisu. Još uvijek sam imao jedno crveno svjetlo. Zatim sam razradio ideju snažnog poskakivanja pri slijetanju kako bih pokušao zatresti avion dovoljno da natjeram opremu u položaj.

"Gradski toranj. Dva Mikea Whiskyja bi se željela vratiti izvan vanjske oznake i napraviti normalan prilaz do potpunog zaustavljanja sletjeti sa samo dva potpuno ispružena kotača. Planiram jako odskočiti na lijevom glavnom dijelu kako bih pokušao prodrmati desni kotač dolje.Zatim ću pokušati ići okolo do potpunog zaustavljanja i slijetanja ako mogu, ali očekujem da ću se na kraju otkotrljati udesno na to krilo, tako da je sljedeći put pogodno biti vratar. Sudarite kamione i vatrogasne aparate, molim."

Approach je odgovorio: "Samo naprijed, Elsa. Naše su molitve s tobom. Neka ti bude Bog." Vrlo nestandardne ATC komunikacije.

City Approach me usmjerio u veliki oval tako da sam presreo kurs prilaza oko milju izvan vanjske oznake. Pa azijska mlada sam brzinu dok sam ponovno obrađivao postavke zakrilca i gasa za prilaz. Crveno svjetlo je ostalo. Zabio sam jedan šezdeset čvorova s ​​dvadeset stupnjeva preklopa preko vanjske oznake. Ponovno sam prošla kroz popise za provjeru. Podesite trim. Podesite zakrilca. Podesite brzinu zraka i postavku gasa. Reci zbogom ovom životu. Moliti.

"Dva Mikea Whiskyja je dozvoljeno za odskok ili slijetanje. Nema potrebe za odgovorom. Ovaj put ćete imati veliki doček na crvenom svjetlu - sva oprema će vas promatrati za svaki slučaj. Runway dobiva posljednju aplikaciju pjene za vas. " Priznao sam iako nisam morao i pokušao opustiti svoj bijeli zglobni stisak na jarmu. Rekao sam sebi po stoti put da ostanem miran. Suze su mi zamaglile oči.

Nisam toga bio svjestan kad sam bio upucan i bio blizu smrti. Onesvijestio sam se i nisam došao k svijesti sve dok nisam dovoljno ozdravio da sam bio uvjerljiv i da se nisam pomicao. Ovo je bilo drugačije. Bio sam hiper oprezan i hvatao sam svaki detalj, jer bi to mogle biti moje posljednje sekunde kao osjećajnog bića u ovom carstvu vremena i prostora.

Pažljivo sam naciljao ono što sam želio kao točku odskoka na početku sloja pjene na unutarnjoj oznaci samo dvjesto stopa iznad piste i manje od tisuću stopa do cilja. Unakrsno sam kontrolirao mlaznjak podižući desno krilo dok sam držao mlaznjak u smjeru piste - skretanje u lijevo i teško desno kormilo za skretanje udesno. Avion se nagnuo u visokom prilazu desnog krila.Prekinuo sam struju i povukao jaram natrag nekoliko sekundi kasnije, tako da smo snažno udarili o tlo - prokleto jako - metal se snažno savio. Mlaznjak je teško udario u lijevi glavni zupčanik. Mislim da je i nosni kotač dotaknuo dolje. Zrakoplov je napravio iznenadne zvukove koje nikad prije nisam čuo. Odskočio sam i avion se počeo kotrljati udesno nakon odskoka kad se ponovno počeo spuštati na tlo.