Roditeljstvo tinejdžera

Temeljeno na istinitoj priči.

Kad smo izašli iz kombija kraj staze duboko u šumi, moja tazbina i ja ustanovili smo da je zrak ranog listopadskog jutra prilično svjež. Zahvalni na dodatnim slojevima koje smo ponijeli sa sobom, skupili smo našu opremu i pripremili se za pješačenje od 3 milje planinskom stazom. Njih su dvoje bili stariji od ikoga koga sam ikad vodio na planinarenje i iznimno neiskusni, pa sam se morao podsjećati da budem strpljiv -- način razmišljanja koji je već bio neophodan, budući da im je trebalo iznimno dugo da obuju čizme i skupljanje voda.

Dok sam ih čekao, primijetio sam solo planinara kako izlazi iz automobila koji je bio parkiran dalje niz zemljanu cestu. Spremna jednostavno razmijeniti ležeran pozdrav, zastala sam ugodno iznenađena kad je podignula pogled. Topli osmijeh počivao je na privlačnim crtama lica mlade žene otprilike istih godina kao ja. Dok je prilazila, veselo sam je pozdravio:

"Prekrasno jutro za jesensko planinarenje!"

Odgovorila je istom mjerom i zabljesnula još širim osmijehom. Dok sam sada stajao samo nekoliko koraka od mene, odmah su me zarobili njezine gipke usne, nježno lice i duboke zelene oči koje su blistale razigranom energijom. Zaokupljeni njihovim pripremama, moji su svekrvi bili predaleko da bi se uključili u pozdrav, pa sam se upustio u divan, iako kratak, razgovor 1:1 s tim strancem.

Iako je bila odjevena u prikladnu planinarsku odjeću, pitanja koja mi je postavljala o stazi dala su dojam da nije pretjerano iskusna. Ali čak i dok sam procjenjivao njezinu spremnost za planinarenje, također sam diskretno pokušavao procijeniti nju gore. Bilo je teško naslutiti njezin pravi oblik tijela ispod svih njezinih slojeva, ali bila je prilično privlačna i spremno bih se ponudio da joj budem društvo u planinarenju kako bih imao priliku flertovati . da nisam imao dodatni društvo.

Osjećajući trunku razočaranja zbog te stvarnosti, naposljetku sam joj poželio dobro pješačenje, a ona mi je slatko mahnula okrećući se prema stazi. Dok se udaljavala od mene, bez srama sam joj dugo pogledao stražnjicu: ugurana u prilično uske planinarske hlače, stražnjica joj je izgledala prilično stisljivo i zamamno, a dugi valoviti pramenovi dobro održavane crnke kose padali su joj preko ramena ispod pletiva šešir.

Dok sam nastavio buljiti, odjednom je zastala i glava joj se okrenula u stranu. Iako se djelomično bojala da će me uhvatiti kako buljim u nju, moja znatiželja što ju je natjeralo da zastane spriječila me da skrenem pogled. Nakon nekoliko dugih sekundi, konačno se ponovno okrenula prema naprijed i nastavila hodati stazom, ali ta je stanka bila doista očita. Je li se pitala buljim li u nju? Je li i ona imala želju za pratnjom? Kad je krenula stazom i na kraju nestala iz vida, u sebi sam slegnuo ramenima da nikada neću saznati te odgovore.

Nekoliko sati kasnije, naša mala grupa od troje je konačno stigla do vrha. Moje je strpljenje redovito bilo na kušnji jer sam očuhu svoje supruge morao dati odmor gotovo svakih 5 minuta, ali sve frustracije zbog pretjerano sporog putovanja brzo su izbrisane fantastičnim pogledom koji nam se pružao na Adirondack High Peaks u njihovoj jesenskoj slavi. Taj pogled nikad ne zastari, a kao dodatni bonus ovog hladnog jesenskog dana, otvoreni vrh omogućio je toplini sunca da nas grije u njegovim zrakama. Vanjski slojevi su se skinuli, a mi smo sjedili i upijali sve unutra, a stopala su visila preko ruba male litice.

Nakon što sam se rado malo odmorio, sjetio sam se da sam na karti vidio da se staza nastavlja preko druge strane vrha, i bio sam znatiželjan što bih mogao otkriti na drugoj strani. Oklijevajući sam upitao tazbinu žele li poći sa mnom ili bi se htjeli i dalje odmarati, nadajući se da će odgovoriti na ovo drugo kako bih se mogao odvažiti sam.Srećom, moja je hipoteza bila točna, pa sam se ispričao i krenuo natrag bez ruksaka da još malo istražujem.

Ovim užim dijelom staze se definitivno manje putovalo i pomalo je zarastao, ali sam uživao istražujući nekoliko sporednih staza koje su stršale prema stražnjoj strani vrha. Iako su ograničeni pogledi s malih čistina na krajevima tih sporednih staza bili nešto manje inspirativni, svakako su bili privatniji. Roditeljstvo tinejdžera Tijekom penjanja na vrh, susreli smo nekoliko grupa planinara, neki su prolazili pored nas, a neki su se vraćali dolje, ali nisam čuo niti vidio nikoga na tim manjim stazama.

Dramatična razlika u privatnosti pobudila mi je sjećanje na vrijeme od prije nekoliko godina kada sam spontano masturbirao na otvorenom kamenom vrhu, oklijevajući se izlažući panoramskom pogledu. Dok sam se u mislima vraćao na taj dan, mogao sam osjetiti kako mi krv navire u međunožje od same mogućnosti da ponovim takvu nedopuštenu egzibiciju. Vrlo brzo je ta glava počela preuzimati, a moja je pažnja postala usmjerena isključivo na pronalaženje prikladnog područja za brzo izdrkanje.

Hodajući sada odmjerenijim tempom, sve me više motiviralo sjećanje na to kako je dobar osjećaj imati nalet orgazmičkog oslobađanja pojačan potencijalnim rizikom da me uhvate, a mogla sam osjetiti kako mi se sve deblji kurac njiše između nogu i trlja se uz prednji dio mojih hlača. Vraćajući se na jedan od privatnih vidikovaca koje sam ranije pronašao, tiho sam zastao nekoliko trenutaka kako bih pogledao i osluškivao u svim smjerovima. Nakon što sam zadovoljavajuće čuo nikakve glasove niti vidio bilo kakvo kretanje među drvećem, brzo sam povukao pojas i povukao hlače i bokserice do gležnjeva.

Iako još nije bio potpuno uspravan, moj oslobođeni kurac odmah je zaokupio pozornost, pokazujući gotovo ravno prema pogledu na planinsku dolinu daleko dolje, i nisam gubio vrijeme na uvijanje desne ruke oko mog člana koji se dizao.Taj prvi osjet mesa na mesu uvijek je eksponencijalna žurba i mogao sam osjetiti kako mi srce lupa od osjećaja iščekivanja koji je brzo kolao cijelim mojim tijelom.

Očiju gledajući ravno ispred sebe u pogledu, ali sva ostala osjetila usredotočena na to kako se moj otvrdli penis osjeća u ruci, počela sam ga nježno milovati cijelom dužinom. Pogled mi je odlutao do baze tijela, gledajući kako se koža zateže, otpušta i ponovno zateže sa svakim odgovarajućim potezom. Kao što sam često činio, namjestio sam lijevu ruku da čvrsto zgrabim guzicu, vrhovima prstiju blizu mrlje. Gledajući kako glava mog penisa instinktivno blista od žudnje da ga oslobodim, brzo sam se gubio u zoni užitka.

"Sada to je lijep pogled."

Srce mi je praktički iskočilo iz grudi i dah mi je ispario. Užasnuto sam se okrenula prema izvoru ženskog glasa koji je iznenada progovorio iza mene. S hlačama oko gležnjeva i desnom rukom čvrsto omotanom oko kurice, lice mi je odmah pocrvenjelo od mješavine šoka i srama; zapravo, cijelo mi se tijelo napelo u onom što je instinktivno izgledalo kao trenutak 'bori se ili bježi'.

U nemogućnosti da se pomaknem ili čak progovorim, trebalo mi je nekoliko sekundi da shvatim da osoba koja stoji iza mene nije nitko drugi do djevojka s početka staze. Trebalo mi je još nekoliko sekundi da primijetim još nešto: od zapešća prema dolje, ruka joj je bila gurnuta u prednji dio hlača. Iako skriveni ispod tkanine, mogao sam razabrati taman dovoljno oblika njezinih prstiju da otkrijem da su gotovo sigurno između njezinih bedara. Moje sposobnosti jedva su se počele vraćati kad je ponovno progovorila, ovaj put sa zavodljivošću u glasu.

"Nemoj stati na moj račun . mogu li nastaviti gledati?"

Napeta atmosfera dramatično se preokrenula, a sada mi je kurac pulsirao s drugačijom vrstom uzbuđenja, pitajući se može li se moja tajna maštarija o masturbiranju vani dok me nedopušteno promatraju uskoro ispuniti.Ubrzanog srca, smogao sam hrabrosti Leila zvijezda najbolji jebač ikada na njezino pitanje uz uvjet:

"Samo ako mogu gledati što god to radiš tamo dolje."

Uhvaćena nespremna mojim odgovorom, podigla je obrve i iznenađeno napućila usne. Vjerojatno je trajalo samo nekoliko sekundi, ali u trenutku koji se činio kao vječnost, pogledala me u oči i zahtijevala kontakt očima s požudnim intenzitetom koji nije bio sličan ničemu što sam ikada prije iskusio. Ipak je prvo trepnula, a kad je to učinila, slobodnom je rukom polako spustila hlače do gležnjeva, a da nije prekidala kontakt očima sa mnom. Po prvi put otkrile su se njezine seksi glatke noge, no moj pogled nije mogao a da se ne fiksira na visoko izrezane crne gaćice koje su oskudno pokrivale njezino međunožje.

U međuvremenu joj se desna ruka nije pomaknula ni za centimetar i sada je bilo očito da su joj prsti ne samo unutar gaćica, već su sezali između proreza. Svjestan da još uvijek bulji u mene onim dubokim zelenim očima, nevoljko sam skrenuo pogled kako bih ponovno uspostavio kontakt očima.

Nakon što je zabljesnula osmijehom zavodnice, potom je objema rukama brzo povukla svoje gaćice koje su same pale na tlo kad su joj se spustile ispod koljena.

I eto ga.

Moj se penis proširio na novu razinu tvrdoće dok sam s čudesnim čuđenjem zurio u iznenada razotkrivenu macu ove nevjerojatno privlačne stranke. Dok sam stajao nekoliko metara dalje, zatekao sam se opčinjen tankom Devojka puca iz puške linijom stidnih dlačica koje su se poput sletne staze spuštale od njezina struka, a bedra su joj bila razmaknuta taman toliko da sam vidio par natečenih usana kako vire između njezinih nogu. Igrom slučaja, nedavno sam počeo održavati sličan vlastiti izgled, pa sam podignuo donji dio svoje košulje kako bih to otkrio dok sam nespretno govorio:

"Vau. Čak se i poklapamo."

Iako joj nisam dao kontekst, mora da je shvatila što sam htio reći jer se tiho nasmijala.Nakon kratke stanke, kimnula je prema mojoj ruci koja je još uvijek bila smrznuta na mjestu.

"Sada nastavi raditi ono što si radio."

Tako opijen njezinom djelomičnom golotinjom, gotovo sam zaboravio što sam radio, ali moj pulsirajući kurac brzo me podsjetio. Kad sam se nastavio milovati, počela je trljati dva prsta okomito gore-dolje između usana. Oči su mi bile fiksirane na to kako se igrala sa svojom mačkom, što me navelo da se ovaj put sporije trljam u nastojanju da uskladim njezino vrijeme. Brzi pogled na njezino lice otkrio je da se usredotočila na pokrete moje ruke jednako pozorno kao što sam ja promatrao njezine.

“Volim gledati dečke kako drkaju”, šapnula je ova lijepa polugola neznanka dok smo se bez srama nastavljale ugađati. – Fascinira me.

Nekoliko trenutaka kasnije, dodala je pitanje koje Volim mamu činilo istinski znatiželjnim: "Kakav je to osjećaj??"

Nisam se mogao sjetiti da su me to ikada prije pitali, a misli su mi jurile kako bih to opisala. Zatvorio sam oči i polako pokušao verbalizirati ono što sam primijetio u sebi dok sam nastavljao s entuzijazmom masturbirati.

"Kao da je ostatak svijeta nestao. Ne mogu misliti ni o čemu drugome. Ne mogu osjetiti ništa osim udarnih valova zadovoljstva svaki put kad se pogladim gore-dolje. Volim osjećati toplinu vlastite kože. hvatajući mišić koji postaje toliko čvrst da se čini kao čelična šipka . seks-bomba Volim mamu primjećujem kako mi povlačenje vuče jaja . osjećam kako mi srce lupa sve brže i brže poput bubnja . osjećam bujicu sperme koja se skuplja iz duboko u sebi, samo čeka da bude oslobođen."

Nastavio bih, ali čuo sam buku. Otvorivši oči, otkrio sam da se diskretno probila do mjesta gdje sam stajao. Sada klečeći ispred mene, njezina djelomično otvorena usta bila su samo nekoliko centimetara udaljena od vrha mog penisa iz kojeg je već curila pretsperma.

"Pomakni ruku", bilo je sve što je šapnula, a ja nisam vidio potrebu tražiti razlog.

Tek što sam izvukao ruku iz njenog čvrstog stiska na mojoj kiti, ona ga je željno zamijenila svojim ustima. Iznenadni osjećaj da je moja muškost obavijena toplom vlagom usta ovog stranca oduzeo mi je dah. Glasni nekontrolirani uzdisaji su mi pobjegli dok je čvrsto obuhvatila usne oko mog tijela i sisala mi kurac istim tempom kojim sam se maloprije milovao. Njezina je ruka posegnula za mojim jajima, a ja sam raširio stopala kako bi imala lakši pristup.

S mojim penisom koji je bockao njezine obraze, moja jaja koja je masirala u njezinoj ruci, a dva vrha njezina prsta pratila moju mrlju, kombinirani osjećaji bili su spremni eksplodirati gotovo odmah. Glasno sam dahtao i žurno upitao što pokušava učiniti.

Izvukla je usta s moje kite tek toliko da odgovori:

"Želim da mi svršiš u usta."

I s tim riječima, zaronila je ustima natrag u mene, i istovremeno kliznula vrhom prsta unutar čvrstog prstena mog anusa. Bilo je previše. Iskonski jecaj bio je sve što sam mogao izustiti dok se snažan orgazam nekontrolirano uzdizao iz dubine u meni i silovito eksplodirao u njezina voljna usta. Glasno sam stenjao, pijan od užitka, dok je val za valom sperme navirao kroz moj kurac i lansirao se u njeno grlo. Oči su mi se stisnule, a tijelo mi je zadrhtalo od orgazmičkog oslobađanja dok se svijet privremeno topio.

Podsvjesno sam nekako primijetio da stalno iznova guta. Dio mene osjetio je ubod suosjećanja zbog toga koliko sam sperme upravo ispustio u nju, a ipak je bilo jasno da se neće povući sve dok se ne uvjeri da me je pomuzla.

Usred postklimaks blaženstva, dok sam se čudio ovom nevjerojatno erotskom preokretu događaja, iznenada sam također osjetio brzi osjećaj krivnje. Iz nekog razloga, misli o mojoj ženi - ženi koju nikada nisam prevario i nisam imao namjeru to učiniti - ušle su u moj um.U želji da što prije odagnam te misli, nastojala sam uvjeriti samu sebe da potpuno neočekivano pušenje nije varanje. Uostalom, samo sam pokušavao masturbirati; nije bilo kao da sam pozvao tu djevojku da me pronađe, niti sam je zamolio da priđe sa svojim gipkim ustima i svojim vještim rukama da me dokrajči.

U isto vrijeme, nisam mogao a da se ne nasmiješim iznutra na tu posljednju misao: doista, bila je dosta vješt. Lako sam zaključila da je to moralo biti najbolje popušenje koje sam ikad primila. i odjednom mi se učinilo pomalo ženomrsce ne ponuditi mi uzvratiti uslugu. Na kraju krajeva, ako ova prekrasna neznanka koja mi je popušila nije stvarno varala. pa, onda ne bi bilo varanje ni to što sam joj se obrušio, zar ne. Povrh toga, moja supruga nikada ne bi pristala učiniti nešto što je iole blisko ovoj vrsti sirovog pokazivanja seksualne aktivnosti. Kako bi to moglo biti varanje ako je ono što se događa bilo potpuno izvan područja bračnih mogućnosti. Spremno sam se uvjerio da je sve to u redu sve dok se ne pojebemo jedno drugo . bez obzira koliko se to činilo primamljivim (i mogućim).

Nisam siguran koliko sam dugo živio s tim Prijavite se plavokosa tinejdžerka mislima, ali trgnuo sam se iz svojih razmišljanja kad se na kraju odvojila. Dok je Europa singl ruske nevjeste činila, niz sline i sperme visio je na otvorenom između mog vrha i njezinih usana. Oboje smo se nasmijali dok ga je brisala i lizala ostatak sa svojih nježnih usana. Njezin ugodan glas prekinuo je tišinu.

"Pa. je li ti bilo dobro?"

Otkrio sam da njezino nasmiješeno lice odgovara njezinu tonu, prenoseći osjećaj ponosnog postignuća, ali i skriveno očekivanje da nismo završili jedno s drugim. Brzo pregledavajući svoju okolinu, pokazao sam na meku mrlju lišaja odmah iza nje i nisam gubio vrijeme hrabro izjavljujući svoje sada nesputane namjere: "To. to je bilo više nego nevjerojatno. Volim mamu u gužvi Sada idi lezi tamo."

Oči su joj se raširile od iščekivanja kad je ustuknula, sjela golu guzicu na lišaj i polako se nagnula unatrag da se osloni na laktove. Napola zavodljivo, ali i opravdano znatiželjno, upitala je: "Hm, zašto moram ležati. što ćeš mi?"

Kurac je još curio dok sam se odmicao do mjesta gdje je bila izvaljena, nisam rekao ni riječ i jednostavno sam počeo kleknuti između njezinih gležnjeva. Vjerojatno očekujući to, dragovoljno je raširila noge dovoljno široko da mogu kleknuti između njih.

Točne sunčeve zrake, koje su sjale kroz drveće, slučajno su bile savršeno usmjerene na njezin struk, obasjavši prirodno svjetlo reflektora na ljepotu njezine gole ženstvenosti. Potpuno izložena otvorenom, njezina briljantna maca bila je apsolutno veličanstvena u svojoj delikatnosti, a nabori njezinih ružičastih usana svjetlucali su od vlage. Dok sam buljio u sladostrasnom obožavanju, moj je još uvijek tvrdi kurac gotovo vrištao tražeći priliku da ga osobno upoznam s njezinim najintimnijim mjestom. Iako je to iskušenje da je poševim bilo gotovo potpuno nadmoćno, takva je bila i moja predanost da uzvratim njezinim postupcima i umjesto toga upotrijebim svoj jezik da istražim ovog opojnog stranca.

Kad sam naglo pomaknuo tijelo naprijed iz klečećeg položaja kako bih glavom prema naprijed zaronio prema njezinim međunožjima, moj nevjerojatno erotični polugoli pratitelj je glasno dahnuo u iščekivanju. Sudeći prema stupnju njezine uzbuđenosti da bih mogao preskočiti tipičnu predigru, širom sam otvorio usta, odmah pritisnuvši gornju usnu čvrsto na njezin klitoris dok sam ispružio jezik u njezinu vaginu koja je čekala.

Glasan jecaj zadovoljstva izbio je iz nje dok sam se upijao u nju. Nijedna riječ ne može opravdati ovo, pomislio sam u sebi; okus njezina spola bio je zarazno sladak, a njezin ženski miris bio je nevjerojatno privlačan. Gostio sam njezinu macu kao da je najukusnije zabranjeno voće i nije prošlo dugo prije nego što sam mogao vidjeti da moja divlja energija ima izražen učinak na nju.Jedva sam uspostavio obrazac kad je raširila noge gotovo okomito, istodobno me objema rukama uhvativši za glavu kao da se boji da bih iz nekog razloga mogao prestati s onim što radim.

Klečeći pred njom kao u erotskom obožavanju, premjestio sam ruke ispod njezinih divno punačkih guzica i snažno ih stisnuo, podižući joj bokove s tla. Ta promjena položaja, stavljajući njezino sve u još izravniji kontakt s mojim Teen centar je zatvoren ustima, izazvala je nepogrešiv grč u njezinim pokretima tijela. Gurnuvši bokove nasilno naprijed u moje lice, povikala je sve glasnije: "Jebote . oh svršit ću . o nemoj prestati . o jebote . da . DA . DA . unnhh . DA . UNNNHHHH ."

Kad joj je pobjegao onaj posljednji glasni jecaj, cijelo joj se tijelo ukočilo dok joj je snažan orgazam parao jezgru. Usta su mi se očajnički lijepila za njezinu macu tijekom njezine vožnje vrhunca, i ubrzo sam osjetio kako mi njezina svježa sperma dopire do jezika. Nestrpljivo sam ga popio prije nego što me pristojno odgurnula od svoje eventualne osjetljivosti. Dok sam ponovno kleknuo, pustila je da joj se tijelo sruši u hrpu na tlo, nogu još uvijek raširenih, a ruka joj je instinktivno odlutala da utješi svoju pulsirajuću macu. Uživao sam u okusu njezinih dragocjenih sokova na svom jeziku i, nakon što sam pomirisao gornju usnicu, bio sam oduševljen što je njezin miris utisnut u moje brkove.

Zadovoljno sam se nasmiješio dok sam je gledao kako leži polugola, ranjiva, a opet potpuno bezbrižna, zatvorenih očiju, sanjareći u orgazmičkom blaženstvu. Dok su moje oči gledale njezino tijelo koje je bilo praktički mlohavo od zadovoljstva, tanak mlaz njezine sperme počeo je curiti iz nje. Mora da je to osjetila, jer ga je nježno utrljala natrag u svoju macu, a zatim otvorila oči da me pogleda u požudnoj izmaglici. Duboko je zadovoljno udahnula prije nego što mi je šapnula riječi od kojih bi se svaki muškarac napuhao:

"Vau, usta su ti jebeno nevjerojatna."

Iz nekog razloga, kad sam se iznenada sjetio kako sam je prvi put pozdravio, šaljiv osmijeh navukao mi se na lice dok sam ponavljao onaj prethodni komentar koji se tada činio tako nevinim: "Prekrasan dan za planinarenje, zar ne?"

Izašla je iz svoje orgazmičke omamljenosti dok se glasno nasmijala: "Ummm, da . očito je lijep dan i za pušenje strancima."

Nasmijao sam se izravnosti njezina komentara i odmahnuo glavom nad nevjerojatno smiješnom prirodom dana. Dok sam to činio, ponovno se podigla na laktove kako bi me pogledala -- ili, točnije, zagledala se u moje međunožje. Vidjevši da sam još uvijek tvrd poput kamena (radost što sam je natjerao da svrši u moja usta zamalo me dovela do drugog orgazma), oklijevajući je postavila pitanje sa sramežljivim izrazom lica.