Grupa restorana Portillo

Upozorenje, ovaj naslov sadrži sljedeće: eksplicitan seks, eksplicitan jezik i neke nasilne situacije. Osim toga, svi likovi u bilo kojem seksualno eksplicitnom ponašanju stariji su od osamnaest (18) godina u vrijeme kada je ova priča napisana.

Traženje ulaza na nudističku plažu bilo je frustrirajuće. Dvaput sam se vozio tim istim šumovitim područjem i sve što sam vidio bila je mala zemljana cesta i mali, izblijedjeli znak koji je bio pribijen na stablo. Na natpisu je pisalo 'Privatno vlasništvo'.

Na svom trećem putu, nevoljko sam skrenuo na zemljanu cestu. Namjeravao sam pronaći nudističku plažu u paklu ili visokoj vodi.

Moja strast za avanturom i novim seksualnim iskustvima bila je dublja od samog načela užitka. Bio je to moj joie de vivre.moja samoaktualizacija.

Makadamski put je imao mnogo zavoja i nekoliko rupa, pa nisam mogao a da ne vozim polako i oprezno. Gledajte besplatnu priču o macama bih.

Osim što sam 'uletio' u krivu publiku, samo sam se nadao da neću sresti nikoga tko izlazi. Stvarno nije bilo mjesta za okretanje.

Nekoliko tjeskobnih minuta kasnije, zaobišao sam zavoj i odvezao se ravno na veliku improviziranu čistinu. Odmah sam vidio nekoliko parkiranih automobila i motocikala. Gužva na plaži. Evo!

Nakon što sam parkirao auto, prošetao sam okolo. S parkirališta je vodilo nekoliko pješačkih staza. Bio sam pomalo zatečen.

Pretpostavio sam da sve staze vode do plaže i da su neke vjerojatno slikovitije od drugih, a moguće je da je par čak bilo staza za trčanje. Sve je to bilo super, ali samo sam htjela doći do plaže, a ne provesti pola dana diveći se borovima!

Na kraju sam odlučio krenuti stazom koja je izgledala najčešće korištena. Vratio sam se do kamioneta da uzmem ruksak.

Čuo sam da je nudistička plaža udaljena od parkinga, pa sam se pripremio. Spakirao sam nekoliko osnovnih potrepština za dan na suncu, uključujući punu kantinu, a nosio sam i svoje trail trkače.

Nakon samo tridesetak metara niz stazu, došao sam na drugu čistinu. Bio je vrlo malen i sadržavao je dvije stare klupe u parku. Također sam vidio još jedan znak.

Ovaj je bio rukom ispisan crvenom bojom. Pisalo je 'SAMO GOLA'.

Spustio sam svoj ruksak na jednu od zgodnih klupa, skinuo svoje kratke hlače, jopicu i majicu bez rukava i strpao ih u ruksak. Zatim sam raširio noge, zgrabio svoja glatka jaja i dok sam ih radosno tresao, rekao sam: "Da. Grupa restorana Portillo Sloboda!"

Za mene nije bilo puno bolje duhovno nego odvojiti vrijeme za uživanje u kreacijama prirode i prirodi. Osim toga, kad bih mogao ovo učiniti au naturel, još bolje!

Bilo je vrlo opuštajuće i osvježavajuće -- ne stezati ga odjeća ili čak dlake na tijelu. da

Nisam bio samo potpuno gol, nego i bez kose. Obrijao sam ono malo dlačica s tijela, od vrata prema dolje.

Nakon moje reakcije oslobađanja, nanijela sam losion za sunčanje na ramena, vrat i penis i zatim nastavila stazom. Osjećao sam se bujno.

Nakon petnaestak minuta borovi su se počeli prorjeđivati ​​i mogao sam razaznati plažu ispred sebe. Mislio sam da Teen centar je zatvoren oko 200 metara daleko, kad sam krajičkom oka primijetio kretanje u šumi. Stao sam pogledati.

Činilo se da crnac i bijelac gledaju dolje u nešto. Također se činilo da bijeli tip drži nešto smeđe. Znatiželjan, polako sam im prišao.

Kad sam bio udaljen dvadesetak metara, vidjeli su me i stao sam. Bijelac me oštro pogledao i onda mi mahnuo.

Kad sam ušao na malu čistinu na kojoj su se nalazili, oči su mi se širom otvorile. Jill je bila gola, na rukama i koljenima, sisala je Billov kurac dok je Leroy gledao.

T, drugi crnac, energično je jebao Jill straga. Njegovi su udarci uzrokovali da se njezine nisko obješene, pune grudi slobodno njišu i povremeno udaraju jedna o drugu. Iako sam bio silno fasciniran slinavim pušenjem, nisam mogao skinuti pogled s Jillinih sisa. Htio sam ispružiti ruku i obuhvatiti njezine zrele grudi.Želio sam osjetiti njihovu težinu u svojim rukama.

Jedan uznemirujući aspekt ove scene erotskog seksa bio je Jillin golemi trbuh koji je bilo teško ignorirati. Činilo se da ne pristaje njezinoj tjelesnoj građi.

Kad sam čuo Jill kako guši, pogledao sam joj usta. Billovi veliki orasi bili su sa svake strane njezine brade, a usta su joj bila široko razvučena oko debelog podnožja njegovog penisa.

Bill mi je dobacio pobjedonosni pogled. Lagano sam kimnuo.

"Eto kako bi kučka trebala sisati!" radosno je uzviknuo T.

Nasmiješila sam se, diveći se Jillinoj hrabrosti. Unatoč suzama koje su tekle iz njezinih plavih očiju, niz obraze i oko usta ispunjenih kurcem, nastavila je gledati u Billa, dok je on uživao u ugodnim osjećajima njezinih valovitih grlenih mišića oko njegova kurca.

Bill i Jill ponovili su ovaj scenarij još nekoliko puta, prije nego što je konačno povukao svoj penis iz njezinih usta. Dok joj je brisao suze, rekao je: "Ne brini, dušo. dobit ćeš još kite za sisati."

Znajući da je Bill sljedeći; T je počeo pumpati Jill dugim, dubokim, brzim potezima. Trideset sekundi kasnije, glasno je zagunđao dok se napeo i počeo puniti njezinu macu svojom spermom.

Kad je T-ov orgazam popustio, izvukao se, ustao i stao ispred Jill. Poslušno je otvorila usta dok se Bill pomicao iza njezine okrugle guzice.

Dok je Jill počela lizati T-ov kurac, Bill se pogrbio i pritisnuo glavu svog kita u njezinu macu. Gotovo odmah, oči su joj se širom otvorile od šoka. Zaprepastio sam se jer se činilo da je u strašnim bolovima.

Nekoliko trenutaka kasnije, Jill je dahtala i počela glasno stenjati, "O, Bože, o Bože, o Bože," iznova i iznova dok je doživljavala orgazam. Bill je samo pola svog penisa zakopao u nju. Ona je svakako bila seksualno nabijena žena!

Dok se Jillino tijelo trzalo, Bill se smijuljio dok je nabijao posljednjih nekoliko centimetara svog debelog penisa u nju. Zatim ju je zgrabio za bokove i silovito je jebao kroz njezin orgazam.

Billovi snažni udarci neprekidno su trzali Jilline stražnje noge, zbog čega su se njezine mesnate grudi ponovno počele njihati naprijed-natrag.Opčinjen, počeo sam milovati svoj tvrdi kurac.

Kad je Jillin orgazam popustio, počeo sam iskoračiti, ali Leroy, koji se približio, odmah je počeo na silu hraniti njezina prazna, podređena usta, njegov već tvrdi, crni kurac. Bilo mu je puno lakše nego Billu i široko nam se nasmiješio dok joj je polako nabijao rupu od pite.

Jill je imala izgled čistog blaženstva na licu jer je uspjela progutati najveći penis u grupi. Odnosno, sve dok se Leroy nije spustio s obje ruke, zgrabio njezine sise koje su se ljuljale i počeo musti njezine velike, uspravne sise kao što biste to učinili kod krave.

U početku, Jill se diskretno pokušala povući, ali je brzo otkrila da joj je povlačenje samo još više boli u grudima, jer Leroy nije puštao. Zapravo, učinio je upravo suprotno. Kolin Ferel Volim mamu Povukao se naprijed, snažno istežući njezine grudi i bradavice.

Dok su Jilline grudi pocrvenjele, počela je stenjati i napinjati se gore-dolje, kao da ohrabruje obojicu muškaraca. Bill, misleći da će njegova žena Potražnja za najlonskim prajmerom svršiti, odlučio joj se pridružiti.

"Svršavam, Baby. Tako je. Odjebi to iz mene. Pokaži mi da to želiš. Aaahhh. Aaahhh!"

Leroy je dodao: "I ja ću tebe uzgajati!"

Brzo je izvukao svoj svjetlucavi crni penis iz Jillinih usta i pojurio iza nje. Bill se izvukao baš na vrijeme da Leroy zabije svoj penis u njezinu macu i svrši.

Nisam siguran da je Jill uopće osjetila kako svršavaju u njoj. Nježno je trljala sise koje su joj pulsirale.

Odjednom, Jill se okrenula prema meni, sjela i rekla, "Stavi ruku između mojih nogu."

Brzo sam skinuo ruksak i dok sam joj prilazio, pitao sam se kako mogu zavući ruku ispod njenog velikog trbuha. Nikad nisam bio u blizini žena s ovakvim trbuhom.

Jill me vidjela kako buljim, rukama je obuhvatila trbuh i naslonila se. Tada sam ugledao leptirova krila koja se tatuju oko njezine glatke mace. Bilo je vrlo šareno, ali diskretno.

Dok sam se saginjao, nisam mogao a da ne zastanem i pogledam Jillinu tetovažu.Odlučio sam ne reći ništa, čak joj ni dati kompliment, iz straha da ne kažem nešto glupo i gurnuo sam prst u nešto poput tople kante kreme.

Kad sam počeo povlačiti prst, Jill je uhvatila moju ruku, povukla je k svojim ustima i sisala spermu s mog prsta. Njezina meka, topla usta učinila su da mi jaja trnu.

"Želite li kušati?"

Tada sam i rekao nešto na rubu gluposti. Ne želeći djelovati bezobrazno, rekao sam prvo što mi je palo na pamet, "To je puno. sperme."

"Možeš imati sve", rekla je Jill.

Prije nego što sam uopće imala vremena razmisliti o tome što je Jill htjela reći, dodala je, "Zašto ne legneš.na leđa, dušo. Dečki izgledaju kao da im treba nekoliko minuta.da se oporave. "

Vidjevši seksualni žar u Jillinim očima, poslušao sam bez oklijevanja. Čučnuo sam, ispružio se na leđima i pogledao Jill.

Unatoč trbuhu i velikim sisama, Jill je imala atletsko tijelo. Imala je zaobljenu, malu guzicu i blago šire bokove. Noge su joj bile dugačke, a listovi su joj pokazivali malo mišića.

Kad su mi se oči ponovno usredotočile na Jillino lice, bila sam nagrađena šarmantnim osmijehom. Osjećao sam se kao da mi je pročitala misli.

Dok je Jill sjedila na mojim prsima, prokomentirala je: "Nadam se da voliš jesti pičku, dušo. Volim dobra usta na svom leptiru.gotovo koliko i tvrdi kurac."

Jill se rukama poduprla s obje strane mojih bokova, naslonila se i počela erotski kliziti svojom tekućom ranom po mojim prsima. Iz nekog razloga, namjerno je ostavljala mokar, ljigav, ljepljiv trag sperme i sokova od pičke na meni, dok je svoju toplu, nemarnu pičku približavala sve bliže mom licu.

"Radiš jako dobar posao, dušo.dobit ćeš vrlo posebnu poslasticu."

Dečki, koji su se oko nas odmarali na ljubičastim i narančastim dekama za plažu, malo su vikali kad su to čuli, ali ni Jill ni ja nismo odgovorili. Bio sam previše zauzet gledanjem Jillinih teških grudi kako se njišu i maštanjem o sisanju svog mlijeka iz njih dok je prstima jebala moje napaljeno dupe.

Kad se Jillina maca zaustavila na mom nosu i ustima, seksualna aroma njezinih ženskih sokova i muške sperme, brzo me vratila u misli na zadatak koji sam pred sobom imala. Oblizala sam usne u iščekivanju. Budući da su Jilline usne pičke već bile raširene poput leptirovih krila iznad nje, sve što sam trebao učiniti bilo je umetnuti jezik, mrdati ga, sisati i progutati. Bilo bi lako poput lizanja maslaca koji kaplje s toplog keksa.

Nadao sam se da će Jill biti tako dobar dok sam gurnuo jezik između njezinih ružičastih usana pičke i polako počeo ispijati jebene sokove. Meni se nije žurilo, ali Jill je.

Jill mi je snažno gurnula macu u usta, natjeravši je da se širom otvori. Moj jezik nije imao kamo, nego duboko u njenu mljackavu vaginu.

Gotovo odmah, mali komadići sperme počeli su mi kliziti preko jezika i u usta. U početku sam mogao uživati ​​u njihovom okusu, ali što je Jill jače gurala, sperma je brže izlazila. Volim mamu Katarina Velika Morao sam početi gutati spermu kako bih držao korak s njom.

Dok sam jeo Jillinu pulsirajuću macu, Jill je bila prisebna posegnuti natrag i početi milovati moj tvrdi kurac, iako pomalo frenetično. Posebno sam to cijenio kad je prstima uspjela obrisati precum s glave mog kuraca i zatim ih usisati u usta.

Nakon nekoliko minuta, popio sam svu mušku spermu i sokove od sperme koje sam mogao pronaći. Bio sam gladan i to na više načina.

Osjećajući da se Jill ne namjerava pomaknuti, počeo sam lizati njezin polu-uspravni klitoris. U tren oka, Jill je snažno jahala moje lice i vikala, "Nemoj stati. Nemoj stati. Aaahhh. Aaahhh!

"Nadam se da mu ga neće strpati u usta."

"Isuse!"

"Samo kažem."

Tada sam sa sigurnošću znao da Jill ima pecivo u pećnici. Valjda sam to znao duboko u sebi. Jednostavno to nisam htio prihvatiti. Bila sam ljubomorna što to nije moje.

Moje su se misli ponovno usredotočile nekoliko trenutaka kasnije, kad se Jillina maca prestala stezati. Ispružila je ruku natrag, ispod mojih jaja, i utisnula prst u moj napeti anus.Moj kurac, koji je već bio tvrd, uspravio se kad je moj anus automatski stisnuo njezin dugi, vitki prst.

Kad god bi mi se anus otpustio, Jill bi odlučno gurnula prst dublje. Nastavila je s tim sve dok mi nije stavila dva prsta u dupe. To nije bila misija ispunjena.

Kad je Jill počela mahati prstima u mom rektumu, počeo sam se uvijati ispod nje. Nije me bilo briga što me javno vrijeđaju. Previše sam uživao da bih uopće razmišljao o tome.

"Vidi to", rekao je jedan od momaka. "Ona ga jebe u dupe. i njega će svršiti!"

Iako sam upravo večerao Jillinu slatku macu punu sperme i popušio joj klitoris za desert, uzvratio sam uslugu. Zgrabio sam Jilline opuštene guzice, malo je podigao i spustio njezin naborani šupak na svoj ukočeni jezik. Kut nije bio sjajan, ali moj je jezik uspio prodrijeti u njezin topli, vlažni anus.

Dok je moj jezik pipao i mrdao u Jillinoj analnoj rupici, pustila je svijet da zna kako se dobro osjeća. Meni svakako nije smetalo. Bio je to moj jezik koji je bio u njezinoj guzici - zbog čega je poludjela.

"Aaahhh. Liži to. Liži mi šupak. Da, to je to. Dublje. Jebi ga. Gurni jezik dublje."

"Ona će mu se posrati ravno u usta."

"To bi bilo gadno."

Na kraju sam morao prestati jer su me gušili Jillini guzici. I ne samo to, njena maca mi je preplavila lice. Jillin analni užitak potpuno ju je obuzeo.

Kad je Jill osjetila da se moja pluća podižu, spretno je okrenula svoju guzicu oko mojih prsa, zgrabila moj kurac, pljunula na njega, podigla bokove prema gore, a zatim, dok se spuštala, usmjerila moje kruto meso pravo u svoju vruću guzicu. Nitko od dečki sada nije rekao ništa slatko.

Dok sam uvlačio zrak, imao sam prekrasan pogled na svoj natečeni kurac koji se penje u Jillin šupak. Rektum joj je bio nevjerojatno topao.

Jill je vodila oko šest inča mog penisa u dupe, a zatim me počela jebati. Nismo imali ritma. Samo smo se jebali s potpunom predanošću.

Nakon nekoliko minuta, Jill je počela frigging svoj klitoris dok je brusila dupe na bazi mog tvrdog penisa. Što su joj se trbušni mišići više stezali kao odgovor, to je njen rektum jače stiskao moj pulsirajući kurac. Nisam namjeravao još dugo izdržati.

Jill je došla nekoliko trenutaka kasnije. Ona je nesramežljivo skvičala i vrištala dok je više njezine djevojačke sperme izlazilo iz njene mace, natapajući moja jaja i bedra.

Nakon što je Jill došla do daha, iznenađujuće se podigla s mene, okrenula se, podigla moju čvrstu mošnju jednom rukom i ponovno uvukla prste u moj naborani anus. Začudo, moja erekcija je odmah počela nestajati.

Nisam se trebao brinuti, jer su Jillina meka, mokra usta brzo obuhvatila moju kurac. Nije se osjećala tako udobno kao njezin rektum, ali njezin je aktivan jezik to nadoknadio.

Kao da to nije bilo dovoljno dobro, Jill je slobodnom rukom počela musti moju vreću s orasima, dok su prsti druge njezine ruke našli moju ispruženu i nježno je počeli masirati. Stimulacija je bila toliko intenzivna da sam pokušao na silu uvući njezinu ruku u svoje dupe.

"Tako, dušo. Tvoj kurac sigurno hoće. brnjica za kurac (chastity) price Pogledaj koliki je sad. Kladim se da bi mogla svršiti a da ga ja uopće ne popušim."

Moje stanje euforije bilo je pomalo izazovno kada je Jill rekla: "Vježbam. To se zove oštrica, dušo."

Jill je tada frknula na odgovor svog muža, popela se na mene i zabila svoj rektum na moj kurac cijelom dužinom. Zapravo sam mogao osjetiti njezin anus na svojoj zdjeličnoj kosti.

Jill se zatim okrenula prema dečkima i rekla: "Gledajte ovo."

Dok su Jillini rektalni mišići stisnuli moj kurac, počela je grubo brusiti dupe po meni kružnim pokretima. Kad je preokrenula svoj pokret, uzvratila mi je pogled i stidljivo upitala: "Spremna svršiti?"

Jill se znalački nasmiješila kad sam brzo kimnuo. Zatim je okrenula glavu Volim mamu rekla: "U redu, Penis je zakrivljen sam potpuno zapanjen kada je Jill zgrabila moja jaja i povukla se dok su T i Leroy podizali svaki po jednu nogu, otkrivajući moj ranjivi šupak.Prije nego što sam mogao trepnuti, nešto ogromno, tvrdo i glatko klizilo je uz moj rektum.

Jill je još jače povukla moja jaja kad me mužić počeo jesti. Njegovi jaki thrusts, zajedno s Jill's vice-like grips na moj penis i jaja, natjerali su me brzo svršiti.

Vikala sam što sam glasnije mogla kad sam došla. Osjećao sam bol jer su mi se jaja pokušavala skupiti, ali nisu mogla. Jill ih je čvrsto rastegnula. Ipak, osjećao sam ogromno olakšanje dok sam puštao bujicu sperme u Jillino dupe.

Dok su Jill i Bill silazili s konja, ja sam se sklupčala u fetalnu loptu i poput male kučke; Počeo sam trljati bolni šupak. Međutim, kad sam shvatio da njih četvorica bulje u mene, stao sam.

T je rekao: "Prokleti Sam!"

Misleći da će uzeti pauzu, Jill je počela ustati. T ju je zaustavio, rekavši: "Nemoj se udobno smjestiti. Lezi na leđa djevojčice. Sad ću te pojebati. Juniore, evo, opustio si se zbog mene."

Jill je zakolutala očima, naslonila se i graciozno raširila noge. T je zatim podigao Jilline noge prema gore i lijevom rukom pritisnuo koljena na njezine pohotne grudi, dok je desnom rukom postrojio svoj ogromni penis s njezinim šupkom natopljenim spermom.

Kad se T gurnula naprijed, Jilline oči su se sigurno raširile jer se T nasmijala i rekla: "U pravu si. Imam mnogo veći kurac."

Iako je T dobro opljačkao Jillinu guzicu, nije dugo izdržao. Pretpostavljam da ga je kao i svakoga od nas uzbudila pomisao da javno jebe, posebno tuđu ženu - u njezinu vruću, malu, trudnu guzicu i pred njim.

Kad je T povukao svoj kurac iz Jillinog dupeta, svi smo pogledali dolje u njezin prošireni pupoljak ruže iz kojeg curi sperma. Nisam se osjećao tako glupo kad je Jill protrljala i anus.

Leroy je bio sljedeći. Nježno je okrenuo Jill na bok, opkoračio joj guzicu, a zatim gurnuo svoju ogromnu, crnu kost skroz u njezino bijelo, spermom ispunjeno dupe.

Jill nije morala raširiti guzice. Za to se pobrinuo opseg Leroyeve kite.

Leroy je zatim zgrabio punu šaku Jilline duge kose i podignuo joj glavu. Ima izvijenih leđa, rugao se: "Jebi me djevojko. Jaši moje crno čudovište. Tako je. Stisni. Nastavi pokušavati usrati!"

Ova scena trajala je nekoliko minuta, sve dok Leroy nije ustao u položaj za sklekove i počeo brutalno nabijati Jillinu guzicu. Trajao je malo dulje od T.

Kad se Leroy izvukao iz Jillinog prokletog šupka, njezin crveni pupoljak ovaj je put ostao otvoren. Nisam siguran je li to zato što se Jill naprezala usrati Leroyjevu gomilu sperme ili je to bilo zbog nevoljnog refleksa.

U svakom slučaju, Jillin šupak je glasno prdio. Pretpostavljam da je tjerala sav zarobljeni zrak iz svog napuhanog trbuščića.

Leroy i T su se nasmijali, zatim si dali petice, zgrabili svoje stvari i otišli. Nije ni čudo što su došli tako brzo, vjerojatno su imali više guzica koje su čekale da ih pojebu.

Bill mi je ponudio cigaretu dok je Jill mlitavo ležala na podu. transica (shemale) Volim mamu Šupak joj se trzao nekoliko minuta.

Kad je Jill bilo dosta tjeranja muha sa svojih ljepljivih stražnjica, uzvratila je pogled prema nama i nevino upitala jesmo li joj uspjeli vidjeti krajnike. Nasmiješio sam se, ne toliko na ono što je rekla, već na pomisao da ta djevojka nije samo vrlo lijepa i seksualni manijak, već da ima i smisla za humor. Bill je bio pravi sretnik.

Zar ne biste to znali; Jill je ustala na koljena i počela puzati prema nama na sve četiri. Ona je prva došla do mene jer sam bio Privatna priča seks je otvorila usta, kako bi Veliki debeli ljudi se jebe poravnala s mojim mlitavim penisom, prekrio sam se rukom. Moj kurac je još uvijek bio osjetljiv.

Nježno sam zgrabio Jillinu glavu i usmjerio je na kurac njezina muža. Nasmiješila se i dok je puzala pokraj mene, a ja sam joj u znak zahvalnosti malo stisnuo mesnate sise.

Neposredno prije nego što je Jill počela raditi na kiti svog muža, pristojno me pitala jesam li još gladna. Dodala je da sam zaslužio poslasticu nakon one koju sam njoj dao.

Ovaj put sam se znalački nasmiješio.Jill je to shvatila kao da, okrenula se natrag na nju na bok i počela voditi ljubav s kitom svog muškarca svojim ustima.

Uspuzao sam se uz Jilline duge noge i točno prije nego što sam otvorio njezine seksi obraze, prepustio sam se sebi na sekundu. Naslonio sam lice na njezinu veličanstvenu, dobro izjebanu pozadinu.

Jillino dupe snažno je smrdjelo na znoj, spermu i sokove od maca, ali nije me bilo briga. Zapravo, uživao sam u njezinom seksi mirisu.

Namjerno sam nas oboje zadirkivao dajući joj guzicu dugo požudno lizanje. Znao sam da oboje jedva čekamo dok ne dođem do njenog natečenog, pocrvenjelog anusa i počnem voditi ljubav s njim svojim jezikom.