Besplatan kalendar ovulacije za začeće djevojčice

Istinita je ova priča koja se dogodila na obiteljskom izletu u Disneyworld u siječnju 2013. Oduvijek sam imao maštarije o pipanju, ali nikad nisam imao priliku proživjeti ih osim nekoliko susreta s voljnim damama. Nisam bio zainteresiran za odbacivanje svog braka, samo se malo zabavite. Večeras bi bila ta noć.

Upravo smo vidjeli emisiju Fantasmic uživo @ Hollywood Studios i čekali smo da uhvatimo autobus za Art of Animation Studios. Autobusi i parkirališta su bili prepuni jer se park zatvarao. Baš kad je autobus stigao, prilično atraktivna žena u srednjim tridesetima stala je odmah iza nas u znaku sa svojom kćeri koja je izgledala kao da ima oko 14 ili 15 godina. Njezina je mama nosila bijelu bluzu s dugmadima i uske crne hlače za jogu. Imala je nekoliko kilograma viška, ali na atraktivan način. Još ih je ljudi slijedilo pa sam znao da će u autobusu biti gužve.

Ušli smo u autobus s cijelom grupom koja se jedva ugurala, Dlakavi teen med da smo stajali blizu jedni drugih i nismo imali kamo. Stajao sam sa svojom ženom s desne strane, desna mi je bila uz bok, a lijevom visoko podignutom rukom držala sam se za stup kao oslonac. U ovom položaju, moja lijeva strana je bila pored, ali nije dodirivala ženu iz reda koja je došla iza mene.

Vrata autobusa su se zatvorila, svjetla su se ugasila i počeli smo se polako udaljavati od rubnika. Bit će to vrlo spor proces izlaska s parkirališta jer smo se mogli samo malo pomicati zbog škripe automobila i autobusa koji su svi pokušavali izaći u isto vrijeme. Dok je autobus izlazio, zateturao se naprijed i zatim se zaustavio nakon samo nekoliko stopa. Ženu su gurnuli unatrag, a guzicu mi pritisnuli na lijevu stranu u gotovo potpunom mraku autobusa. Iznenadilo me što se činilo da uopće ne reagira. Zapravo, uzelo joj je vrijeme da se udalji od mene i nastavila se veseliti. Kurac mi se promeškoljio jer sam dobio zanimljivu ideju.Spustio sam lijevu ruku uz tijelo, nekoliko centimetara od ženine guzice, a desnu sam stavio na stup pored svoje žene i čekao sljedeći korak naprijed pored autobusa. Okrenuo sam se svojoj ženi i pitao je li Kristy Swanson seks priča samo kako bih bio siguran da njezin položaj neće dopustiti da vidi što se događa. Bio sam na čistini.

Onda se to dogodilo, autobus je brzo krenuo naprijed i opet je bila prisiljena uz moje tijelo samo ovaj put je pritiskala moju ruku, a ne bok. Počela se polako udaljavati, ali autobus se opet pomaknuo i opet je gurnuta u moju ruku. Besplatan kalendar ovulacije za začeće djevojčice Ovaj put se uopće nije pomaknula i samo je stajala mirno dok je moja ruka čvrsto dodirivala Stranice za odrasle super vruće tinejdžerke divnu guzu. Nisam mogao vjerovati svojoj sreći. U ovom trenutku siguran sam da je znala da ovo nije bila nesreća, a ipak je ostala ondje s mojom nadlanicom na sredini njezine guzice. To je ono o čemu sam godinama sanjao i to se ostvarivalo.

Svaki put kad bi autobus krenuo naprijed, ona bi bila još jače pritisnuta uz moju ruku, čak bi se lagano počela pomicati gotovo trljajući moju nadlanicu. To se nastavilo dok smo polako izlazili s parcele. Trebam li ići dalje. Svakako je znala što se događa i činilo se da joj je sve u redu. Nakon nečega što se činilo kao vječnost njezinih pokreta po mojoj ruci, odlučio sam da je sad ili nikad. Ispružio sam kažiprst i počeo lagano, ali namjerno trljati njezin mesnati obraz. Bi li vrištala, bi li me udarila, bi li rekla mojoj ženi. Srce Besplatan kalendar ovulacije za začeće djevojčice je tuklo u grudima dok sam iščekivao svoju sudbinu. Počela se meškoljiti i malo se odmaknula, ali tada se dogodilo nešto nevjerojatno. Čvrsto me odgurnula. Nije se odmicala, namještala mi je ruku gdje je htjela. Čuo sam kako je oštro izdahnula i zamalo sam došao u hlačama.

Dakle, stojim pokraj svoje nesuđene supruge, u autobusu punom obitelji, s rukom na guzici potpunog neznanca prekrivenom hlačama za jogu, a ona ne samo da to podnosi, nego kao da me i ohrabruje.Sada sam službeno u raju s kurcem tvrdim kao kamen.

To se nastavlja još desetak minuta dok oslobađamo parkiralište i sada smo na dobrom putu prema našem odmaralištu. Na trenutak sam razmišljao kako bih mogao protrljati svoju bolnu kost o njezinu savršenu guzicu, ali brzo sam shvatio da bi moja žena primijetila takav pokret i razmislila o tome. Sad sam ludo napaljen i krivom glavom razmišljam. Odlučio sam pokušati još jednu stvar prije nego što stignemo u hotel. Lagano guram srednji prst naprijed tjerajući njezine hlače za jogu da se saviju u pukotinu njezine guzice i počinjem ga pomicati gore-dolje u dolini između njezinih slatkih obraza. Na moje iznenađenje, još uvijek nema reakcije i uhvatim se kako mislim da ona uživa u tome koliko i ja. Okrenem ruku i uhvatim je za desni obraz i počnem je lagano milovati. Moj kurac vrišti za oslobađanjem. Počinje tiho stenjati što privlači pozornost njezine kćeri.

Njezina se kći naginje naprijed, dok se približavamo hotelu i mama joj nešto govori. Oboje se hihoću i ona se polako odmiče od moje ispružene i sada prazne ruke. Svjetlo iz hotela obasjava autobus dok se potpuno zaustavljamo na označenom području. Ljudi počinju izlaziti iz autobusa i svi krećemo naprijed. Neposredno prije nego što izađemo iz autobusa, ne mogu a da još jednom "slučajno" ne dotaknem tu ljupku guzicu.

A onda je nestala. Moja supruga i ja krenuli smo prema našoj sobi i dobro zasluženom odmoru za moj penis nakon što je moja tajna mašta o pipanju konačno ispunjena. Dok smo ulazili na vrata, moja žena me zgrabi za kurac i kaže mi: "Mislim da si stvarno uživao u toj vožnji autobusom. Uđi i pusti me da se pobrinem za to umjesto tebe."