Debele stare dame gole

Tijekom godina bavio sam se skoro svakom nastranom napravom ili izumom koji bi se mogao sjetiti. Sakupio sam i testirao svaki vibrator, set za vezivanje, nove i stare, napravio vlastite igračke, postao dizajner alata, kreator tehnika itd. Moje inženjersko iskustvo dobro se snašlo u svijetu BDSM-a. Ali kako je vrijeme prolazilo, moram i ja. Nisam Dom kakav sam bio, nakon što mi je žena preminula prije nekoliko godina, a moje životno djelo od tada je ostalo neiskorišteno.

Nema potrebe da budete tužni, iskoristili smo vrijeme koje smo proveli zajedno. Danas nam je upravo godišnjica i posebna je jer radim nešto o čemu smo oduvijek sanjali.

Uvijek smo sanjali o vlastitom kafiću. Pa točnije kafić s nastranim asketom. Počast našim seksualnim bježanjima tijekom godina. Privlačan i svijetao poput bilo kojeg kafića, miris svježe mljevenog graha i jutarnjeg napitka. Međutim, postoji očita razlika u odnosu na lokalno mjesto ili Starbucks.

Duž zidova redaju se simboli naših avantura, odjeća, dildo, par lisica, itd. Sve ukusno, ali s prizvukom onoga što biste mogli nazvati seksualnim oslobođenjem. Svaki predmet, odjeća, uređaj, naprava, svi su imali svoju priču. Uz svaki je priložena bilješka avanture koja je proživljena, za one koji su dovoljno zaintrigirani da pogledaju i raspitaju se samo veselje.

Odavajući izgled suprotan tamnici, bio je svijetao i primamljiv za pridošlice. Što je bilo savršeno jer je danas bilo otvorenje. Dućan nazvan po mojoj ženi, dragocjena kava.

Kava je bila besplatna za otvorenje, a posjetitelji su bili ljubazni i radoznali. Ništa nije bilo inherentno seksualno u kafiću, ali teme i rasprave sigurno jesu. Publika je bila mješavina onih koji su došli čitati erotiku, koji su htjeli kavu prije posla i onih koji su došli samo pogledati.

Kupci su dolazili širom otvorenih očiju, pitajući se koja je priča iza svakog artikla, neki su jasno znali, a drugi s izrazom čuda.Nikakvi znakovi golotinje i ništa za prodaju osim kave činili su ovo više nastranim muzejom nego bilo čime drugim.

Prošla je otprilike polovica jutra prije nego što mi je ljubazna mlada žena napokon pristupila s jedinstvenim pitanjem.

"Hej, jesi li ti vlasnik?"

"Da, jesam. Kako vam mogu pomoći?"

„Pa, ​​pitao sam se o onoj stvari obješenoj na zid.

Pokazala je prema mjestu gdje je počivao

"Čini se zanimljivim. Ali nema priložene poruke?"

"Oh.to je bila jedna moja žena.ona hmmm nikada nije uspjela to upotrijebiti."

"Oh, žao mi je!"

"Bez brige, život ide, nadao sam se da ću vidjeti poruku koju će napisati za to, ali ne ide sve"

Zadesila ju je kratka stanka.

"Ako je nekorišten. misliš li. Debele stare dame gole da bih ga mogao. posuditi?"

".Za koju svrhu?" Dobro znajući implikacije, ali testirajući njezinu odlučnost

"Možda imam svoju bilješku za napisati"

Budući da već neko vrijeme nisam čuo tako izravan odgovor koji podsjeća na moju pokojnu suprugu, nema načina da kažem ne.

"Pa, nije na prodaju i ovo nije knjižnica, ali ako nestane do kraja dana, to neće biti problem. Sve dok se vrati, čisto i s pričom."

Oči su joj se raširile od uzbuđenja. Mora da je isprva mislila da ću je odbiti.

Kad sam zatvarao dan čisteći vitrine, primijetio sam da jedna stvar nedostaje.

Također je pobjegla s jednim neobičnim.

Tjedan poslije.

Posao je bio stabilan i dok sam otvarao za taj dan, primijetio sam da je uređaj vraćen. Ali priložena je bilješka s pojedinostima o nekoj avanturi koja se dogodila s njim. Polako sam je otvorio i počela je u istom formatu kao i ostale u trgovini.

Bio sam više nego znatiželjan, ovo je bila jedina poruka u Beacon azijski kafić koju nikad nisam pročitao. Radoznalost me svladala. Kakvu je avanturu doživio ovaj stranac?

Počelo je slično kao i sve ostale bilješke, uvodom koji je oslikao scenarij:

Slijedio sam upute za T.Trenutno sam vani gola kao na dan kad sam se rodila, zajedno s ovim čarobnim štapićem. To govori da je zapravo magičan. Uz igračku ide mali šator i torba za šator.

Jedine upute bile su da izvadim šator iz torbe, stavim svoju odjeću u vreću i postavim šator da uđem unutra. Međutim, mjesto bi trebalo biti neko mjesto poput parka ili staze.

Otišao sam do jedne od mojih omiljenih ruta planinarskih staza koja je imala kampove tik uz stazu i uvjerio se da sam na pristojnoj lokaciji. Još uvijek nisam svjestan što bi se točno događalo osim uživanja s ovom igračkom.

Dopuštam si da se opustim i udobno smjestim. Šator je imao mjesta za oba moja gležnja koja su bila zaključana prisiljavajući moje noge da se otvore na obje strane. Bio sam zaintrigiran pa sam ih naravno stavio. Zabio sam kolce šatora prilično duboko i zapravo nisam uspio uvući šator kako sam očekivao.

Neke neobične specijalne brave bile su u torbi posebno za ovo što je dodatno povećalo moju znatiželju.

Posljednje upute bile su "uživati". Tada nisam puno razmišljao, ali dok sada pišem ovu bilješku, vidim koliko su te riječi bile istinite.

Okrenuo sam prekidač na štapiću i svi su se dijelovi spojili. Odmah. Osjećao sam se sigurno u svom šatoru spreman uživati ​​u svom vremenu, ali dok je igračka zujala, shvatio sam da ovaj šator nije običan, već nešto znanstveno-fantastično.

Sunčeva svjetlost od koje sam prije bio zaštićen počela je obavijati moje tijelo i vanjski dio šatora polako je dolazio u vidokrug. Kao da je polako blijedio, šator je prelazio iz neprozirnog, u proziran, u proziran.

"Kako?!"

Uspaničio sam se kad sam shvatio da moja golotinja dolazi u vidokrug pored prometne staze. Bio sam zaključan na mjestu s malo slobode. Sto mogu uciniti!?

"Uživaj" bile su jedine riječi koje su mi padale na pamet. Učinio sam ono što se u tom trenutku činilo glupim i zabio štapić među noge, ispustivši nedugo nakon toga jauk od zadovoljstva. Ubrzo se šator vratio u prijašnje stanje. Bio sam zaštićen. Ali samo za sada.

Čuvar trgovine:

"U Vintage biciklistički printovi, ni šator ni štapić zapravo nisu bili znanstvena fantastika. Koristili su PDLC film, senzore tlaka i Bluetooth. Poseban film može postati optički čist kada se primijeni napon. Ali nekome tko to ne bi znao Siguran Uska mala curica da se činilo kao magija"

Nisam bio siguran kako pa sam pustio štapić da napusti moju macu Debele stare dame gole nakon 3 sekunde šator se ponovno počeo čistiti. Sada sam u potpunosti razumio svoju situaciju. Držao sam ga na mjestu kako bih bio pokriven, nisam bio siguran na koliko dugo sam se prijavio. Anica Dobra Sise Vibrator srećom nije na najvišem stupnju pa se moglo upravljati. Ali kad mi je ta misao prošla glavom, porasla je. Do točke koja bi me zapravo gurnula preko ruba.

Pokušavao sam i borio se da ne svršim prebrzo, sigurno bi mi trebao odmor, ali bilo je previše. Prešao sam preko držanja vibracije na mjestu pokušavajući izjahati svoj orgazam. Izdržao sam koliko sam mogao, ali sam onda morao napraviti pauzu. Ovaj put šator je brže počeo propuštati svjetlost. Staza se ukazala i nisam mogao puno učiniti. Pokušao sam staviti vibraciju na nogu, trbušnu ruku, itd. Ne bi mi dopustio da varam. Zatim sam u daljini čuo glas nekih planinara kako izlaze iz automobila.

Nema šanse da me ne bi vidjeli da hodaju ovom stazom. Zgrabio sam svoj štapić bojeći se pretjerane stimulacije i utisnuo ga u sebe. Sada sam opet bio pokriven, nisam bio siguran kada će proći. Držao sam ga. Misleći da će mučenje orgazmom nekako nadmašiti poniženje što ga vide. Jednom rukom drži štapić, a drugom rukom na ustima potiskujući moje stenjanje. Izdržala sam dok me užitak tjerao iz jednog orgazma u drugi. Skoro sam se rasplakala kad sam čula škripu lišća na stazi!

Netko je hodao ovuda, a sada nije bilo vrijeme za obavljanje nužde. Držao sam ga čvrsto stisnutim iz poriva da me ne vide. Moj sljedeći orgazam je rastao jer je rizik da budem viđen samo pojačavao sva moja osjetila. Doživio sam vrhunac upravo kad su prešli ispred mog šatora, držeći se živu glavu da ne ispustim ni glasa.Počeo sam štrcati, što se ne događa često. Nakon što je to prošlo morao sam napraviti pauzu. Uklonio sam igračku i prihvatio da me šator ponovno izloži prirodi.

Sad opet okupan suncem, uzeo sam trenutak da se saberem prije nego što sam odlučio kako se nositi sa svojom nevoljom. Nisam imao pojma koliko će me još ove brave držati na mjestu, a staza će biti samo prometnija što sam dulje ostajao. Znao sam da moja maca više ne može podnijeti, već sam bio na granici orgazama i izdržati više bilo bi nemoguće.

Ali poznato pucketanje lišća opet je počelo. Ne ostavljajući mi puno izbora. Ponovno sam uključio vibru, ovaj put je bila na još višoj postavci nego prije. Lagano sam se pritisnula i bilo je kao da mi je munja prošla kroz tijelo. Bilo je previše za izdržati i opet sam se morao povući. Trebalo mi je nekoliko sekundi da zastanem prije nego što sam čuo korake koji su se približavali i vratio se užitku kojeg sam strahovao.

Bio sam psihički spremniji na osjećaj trzanja i držao sam ga na mjestu dok su moji prigušeni jauci zadovoljstva prigušivali sve druge zvukove prirode. Međutim, primijetio sam da sam još uvijek nepokriven i da me šator nije počeo pokrivati ​​više nego prije. Sise u kadi Pretpostavio sam da je moja pauza bila preduga. Sigurno sam se nadao da je to sve dok sam držao igračku na mjestu nadajući se da će mi se prilika za dostojanstvo uskoro vratiti. Svaki orgazam koji je postajao sve nepodnošljiviji, pritiskala sam još jače da vidim ne pritiskam li dovoljno. Ubrzo je reagirao na to i ponovno sam bila pokrivena, ali sve me boljelo. Nikada nisam doživio takvo zadovoljstvo i stimulaciju. Bilo je dobro, ali predobro. U ovom sam trenutku izgubio brojanje koliko sam puta došao, više od 20 u ovom trenutku. Samo je postajalo sve teže kako je vrijeme prolazilo.Borio sam se Hardcore sex clip zadržim šator na trenutnoj neprozirnosti, ali pritisak na koji sam ga morao držati, povećanje okoline i ponovno čujanje škripanja lišća pokraj mog šatora natjerali su me da eksplodiram u najintenzivnijem orgazmu koji sam ikada imao. ikad imao. Pravim nered u šatoru, ja ispuštam dubok jauk, a šator me još jednom otkriva svijetu da vidim da je točno ispred mene jelen. ne osoba, već divlji život. Dostojanstvo kojeg sam se tako očajnički pokušavao držati tijekom ovog iskušenja sve zbog životinje na paši. Odjurilo je zbog mog teškog disanja ostavljajući me iscrpljenim neredom. Nisam imao energije za nastavak i onesvijestio sam se u šatoru. Probudio sam se nakon nekog vremena s otključanim bravama i šatorom koji me ponovno skrivao, vibrator isključen. Napokon sam bio slobodan, spakirao sam sve i ponovno se obukao kako bih krenuo kući sa svojim novim uspomenama. Avantura koju nikada neću zaboraviti, ali možda će mi trebati više prakse prije ponovnog pokušaja. Ipak se rado prisjećam svakog trenutka unatoč tome koliko je sve to moglo biti intenzivno.

-P

Intenzitet 8

Kreativnost 10

zabava 6

Poruka je završila kao Igra s sestrama sve ostale u dućanu. Ocjena doživljenog iskustva. Nikad nisam tražio od supruge da elaborira svoju ocjenu samo da bi mi dala brojke. Shvatite to kao izazov da sljedeći put dobijete savršen rezultat. Samo nekoliko artikala u dućanu dala je cijelih 30/30. Od nje je to uvijek bio rijedak prizor. Vidjevši da su brojke niže od očekivanih probudilo je moj natjecateljski duh. Pokazat ću joj, pomislio sam. Sišao sam u podrum i izvukao nekoliko nedovršenih uređaja, brišući s njih prašinu razmišljajući o sjećanju na svoju ženu dok sam ih čistio. Stavila sam ih u trgovinu prije otvaranja, baš kao i sve druge izložbene komade. Doduše, kao i onaj prije bez bilješke.

Čekao sam tjedan dana, ali svi su i dalje ostali tamo gdje sam ih ostavio, tajanstvena Stidljiva voli velike sise u sportu se vjerojatno nikada neće vratiti. Ali sljedeći dan na zatvaranju jednog od njih opet nije bilo. Mogao sam samo pretpostaviti da je to opet ona.Kao moljac plamenu uzela je komad koji sam očekivao. Sada sam bio zabrinut s kakvom će se pričom ovaj put vratiti.