Madden girl ženska pumpa konačno otvorenih prstiju

Bila sam tako ljuta na sebe dok sam vozila niz cestu. Jutros sigurno nisam razmišljao. Sjela sam za računalo kako bih ispisala još jednu erotsku priču i nisam mislila da ću imati problem koji sada imam. Obično je moj suprug kod kuće kako bi se pobrinuo za posljedice neke od mojih priča, ali danas je otišao na pecanje, a sada sam tu bila i ja. Bila sam skoro 2 sata udaljena od svog doma, pokušavajući ignorirati svoje frustrirano tijelo, svoje mokre donjice bikinija i činjenicu da sam napaljena i da ga trebam upravo sada. Odlučio sam neko vrijeme voziti kako bih sebi skrenuo pažnju, budući da želim pravu stvar među nogama, a ne neku igračku. Napokon sam podigla pogled i Tajlandske gole galerije da je bolje da se vratim kući i uredim komad, tako da kad moj muž dođe kući, može se pobrinuti za posao. Okrenuo sam auto na prilazu stare, oronule i napuštene kuće, a zatim se vratio putem kojim sam došao.

Pretpostavljam da sam bio otprilike pola sata na povratku kad sam primijetio ova dva mlada gospodina kako se druže na prednjem trijemu lijepe brvnare. Usporio sam auto i pustio da mi pogled uzme par golih prsa i uskih traperica. Znao sam da su vidjeli moj auto spor i da su me primijetili, ili su primijetili moj crveno-crni Chevelle SS Cabrio iz 1969. U svakom slučaju nije me bilo briga; Trebalo mi je olakšanje i trebalo mi je brzo. Donji dio bikinija bio mi je još uvijek vlažan unutar kratkih hlača i još sam osjećala mošusnu aromu svog spola. Zaustavio sam se s njihovim prilazom, ubacio sam auto u parkiralište Robert Pattinsons gol izašao. Znao sam da imam njihov interes. Kod kuće je bio vruć dan i nisam se potrudila nabaciti gornji dio preko bikinija. Kratke hlače koje sam navukao preko donjeg dijela bile su vrlo kratke i uske. Znao sam da izgledam dovoljno dobro da jedem, a to je ono što sam želio.

Obišao sam prednji dio auta, smijući se u sebi jer su prvo primijetili auto, a zatim mene."Možemo li vam pomoći?" - upitao je plavuša, nakon što je pogledom prešao po stranicama mog auta, a zatim se divio mojim nogama, međunožju i velikim grudima. Mislim da je možda imao plave oči. Stvarno se ne mogu sjetiti Madden girl ženska pumpa konačno otvorenih prstiju li me uopće pogledao u oči, ali opet, nije me bilo briga. Ja sam svoje pričvrstila na njegovo međunožje i silno sam željela vidjeti što je ispod tih traperica. Madden girl ženska pumpa konačno otvorenih prstiju Brineta je prišla njegovom prijatelju iza leđa i pogledala me, a i on je ponudio svoju pomoć. Rekao sam im da sam se izgubio i dao im ime grada koji je bio 30 minuta južno od mjesta gdje sam zapravo živio. Nema razloga da Erotsko golo donje rublje dvoje toliko uzbuđujete da bi me mogli potražiti. Samo sam se jako želio poševiti. Nisam željela stalnog dječaka igračku dok je moj muž odsutan. Nastavili su mi govoriti kako da stignem kamo trebam, a ja sam se nastavio ponašati glupo. Rekao sam im da ću izvaditi kartu i oni će mi pokazati kamo trebam ići. Pobrinuo sam se da se dobro sagnem dok su mi gledali u dupe, dok su mi se kratke hlače penjale visoko uz obraze. Znao sam da uživaju u onome što gledaju, jer sam čuo žamor odobravanja koji mi nije bilo suđeno čuti.

Pružio sam kartu plavuši i dao se na posao milujući očima drugog gospodina. Znao sam da je plavuša zainteresirana za ono Goli Nijemci nudim, ali morao sam se pobrinuti da ulovim njegovog prijatelja. Kad sam ih vidio, odlučio sam da ih obojicu želim imati protiv sebe. Pustila sam da mi oči miluju njegov kurac i prešla jezikom preko usana, a zatim preko zuba. Stavila sam prst na usta i polako ga umočila unutra kako bih usisala vrh, pazeći da njegove oči ostanu u kontaktu s mojima. Vidjela sam kako mu je lice pocrvenjelo i znala sam da sam izazvala više nego njegov interes. Kliznuvši do plavuše, koja je moju kartu imala raširenu preko haube mog auta, dopustio sam da moja ruka okrzne njegovu dok sam se pažljivo pretvarao da slijedim put do kuće. Smiješeći se njegovim očima, iako su njegove gledale u obline mojih grudi, pritisnula sam glavu bliže njegovoj, puštajući da mi dah miluje njegovu kožu.Lagano se pomaknuo, tako da bi mu se ruka trljala o moju dojku, a ja sam pustila da iz mene izađe mali jecaj ohrabrenja. Okrenuvši se prema brineti, pitao sam bi li njih dvoje imali nešto protiv da uđemo unutra i napišemo sve te upute na papir.

Sada, na ovu izjavu, nisam baš dobio reakciju koju sam očekivao. Po izrastu na njihovim trapericama vidjelo se da me ti muškarci žele i da su više nego voljni zadovoljiti moju iskonsku potrebu. Primijetio sam kako se njihov način ponašanja promijenio i zanimalo me zašto. Slijedio sam ih u drvenu kolibu kući, puštajući da mi pogled zagleda njihove čvrste guzice, samo me moleći da ih uhvatim dok su se naizmjenično udarali u mene. Kad sam prešao prag njihove kuće, osjetio sam kako mi maca postaje mokra kao i prije. Dopustio sam očima da pregledaju svoje okruženje. Primijetio sam lijepo uređeni dom. Nije bilo baš puno ženskog dodira, već više muževnog osjećaja. Zanimalo me kakva je situacija dvojice muškaraca, ali nisam želio previše zabadati u njihov osobni život, budući da se nisam planirao vratiti. Bila su vrata s desne strane blagovaonice i vidjela sam da su otvorena, a iz njih je virio krevet. Pričekala sam kratak trenutak dok je plavuša otrčala gore, jer sam pretpostavila da su papir i olovka. Pustila sam da mi pogled ponovno sklizne na crnku i još jednom ga pustim da luta po njegovim izbočenim trapericama. Tada sam začuo šuštanje iz sobe s lijeve strane. Okrenuvši se, pogledao sam oblik usnulog čovjeka koji je ležao na kauču. Maja Nikolić Seks pod tušem 'Ahhh', pomislio sam u sebi, 'Zato me nisu htjeli unutra.'

Vidio sam čovjeka kako spava i slegnuo sam ramenima. Uopće nije bio čovjek lošeg izgleda; očito stariji od druge dvojice, ali ne dovoljno star da im bude tata; možda ujak ili blizak prijatelj. Pa, Vruća latina gola je spavao i stvarno nisam htjela da mi se pokvare planovi, pa sam se stisnula uz crnku dok sam čula plavušu kako silazi niz stepenice."Zašto se ne preselimo u neku od drugih soba?" upitala sam, naginjući glavu prema blagovaonici. "Tako nećemo probuditi vašeg prijatelja. Siguran sam da vam ne bi smetalo. Biste li?" Pustila sam da moj glas poprimi zvuk koji ne bi bilo lako ignorirati, dok sam provlačila ruku kroz njegovu. Odveo me u blagovaonicu i ponudio mi da sjednem. Odbio sam, položivši oba lakta na stol i naslonivši bradu na dlanove. Polako sam dopustio da mi se prsti igraju usnama, dok su oba muškarca mucajući govorila upute sa suprotne strane stola. Mogla sam reći da su bili frustrirani i nesigurni kako se nositi sa situacijom da me natjeraju da ostanem. I ja sam postajao sve više frustriran, pa sam konačno ispružio ruku i pomilovao plavušine ruke. "Obojica znate da mi stvarno ne trebaju upute. Zar ne?" Gledao sam kako se gledaju jedno u drugo i opet u mene.

"Što trebate gospođo?" - upita me plavuša. Oči su mu se spustile nisko, zureći u jednu bradavicu pa u drugu. Lice mu je pocrvenjelo kad sam iskoristila priliku da pritisnem ruke na strane grudi i stisnem ih zajedno.

"Mislim da se želi pojebati", začuo se glas iza mene. Okrenuvši se, vidio sam čovjeka koji je ranije spavao na kauču. Pustio sam da ga pogledom preletim i primijetio sam razliku između čovjeka koji je bio okrenut prema meni i dvojice koji su stajali iza mene. Ovaj gospodin je bio stariji od druge dvojice, za koje sam mislio da su u ranim dvadesetima, ili čak oko 19 ili 20. Činilo se da je, možda, u ranim ili srednjim 30-im godinama. Mogao sam reći da je bio zreliji u pogledu svojih reakcija na mene i mog očitog razloga zašto sam tamo. Pustio je da me polako svuče očima i nije pokazivao nelagodu što je to učinio i što je to bilo tako očigledno. Osjetila sam kako mi se tijelo steže dok sam mu uzvratila uslugu i mogla sam reći da je, iako nije bio potpuno uspravan u svojim crnim boksericama, sada dovoljno čvrst da steknem dojam da ima veličanstven kurac; onaj koji sam trebao probati.

Prišla sam mu i stala samo nekoliko centimetara od njega. "Da, to je ono što želim." Vidio sam izazov u njegovim očima, njegovu desnu obrvu podignutu nešto više od lijeve, a licem mu je prešao smiješak lukavosti. Uzvratila sam mu pogled i nasmiješila mu se vlastitim osmijehom dok sam čekala njegovu sljedeću izjavu. Priznajem da me iznenadilo ono što je sljedeće izašlo iz njegovih usta.

– Sve tri, gospođo.

To je sve što je rekao; tri riječi od kojih su mi ostala otvorena usta. Brzo sam ga zatvorila kad sam vidjela humor na njegovom licu. Čuo sam zajednički uzdah dvojice muškaraca iza sebe i čuo sam kako se premještaju oko mjesta gdje su stajali. Pogledao je preko moje glave i oštro ih pogledao, a oni su utišali svoje meškoljenje. Vratio je pogled na mene. Vidio je kako mi je odbijanje izašlo iz očiju, a ja sam zauzvrat vidio njegov smiješak, jer je znao da je prozvao moj blef i pobijedio. Seks pod tušem drkanje stopalima (footjob) Pobjesnila sam u tom trenutku i vidjela sam da mu je nešto zaiskrilo u očima, jer je i on vidio razliku u mom izrazu i govoru tijela. Ispravivši ramena i pritisnuvši ruku na njegove bokserice, pomilovala sam njegov veliki kurac i nagnula se prema njemu.

"Gdje?"

Zastenjao je i uzeo moju ruku sa svog međunožja, a zatim me odveo u sobu koju sam ranije vidjela. Kimnuvši dade drugoj dvojici tipova da slijede iza nas. Puls mi je bio ubrzan dok smo svi ulazili u tu sobu. Gledala sam kako mu se guzica pomiče dok je hodao, i pustila sam da mi sve te erotske slike nas četvero kako se igramo prolaze kroz glavu, dok sam se nastavila uzbuđivati. Ovo nije bilo nalik ničemu što sam ikada napravio. Naravno, imao sam puno ljubavnih veza i maštanja, ali ništa poput ovoga, i želio sam biti siguran da uživam u tome. Privukao me k sebi i izvukao mi pleteni rep iz kose, prolazeći prstima kroz moje kovrče. Okrenuvši me od sebe, povukao me uz svoj tvrdi kurac. Osjetio sam kako mi pritišće kratke hlače dok sam čuo kako govori drugoj dvojici muškaraca da se skinu. Nitko se nije usprotivio njegovim zahtjevima, već je krenuo u akciju.Gledao sam kako svaki otvara svoje traperice i spušta patentne zatvarače. Svi su muškarci bili bosi, pa su njih dvojica samo spustili traperice i izašli iz njih. Zatim je došlo njihovo donje rublje. Moja plavokosa ljubavnica nosila je par sivih bokserica. Vidio sam šator koji je imao u njima i prešao jezikom preko usana prije nego što sam se okrenuo i zagledao se u tvrdi kurac iza gaćica brinete. Svaki je muškarac skinuo svoju odjeću i stao gol preda mnom.

— Pogladi ih. Čuo sam ga kako mi govori na uho.

Okrenuvši se, pogledala sam u njegove tamne oči i preko njegove tamne kose. "Sa zadovoljstvom", odgovorio sam. Izula sam sandale i odmaknula se od njega i prišla obojici muškaraca. Hvatajući njihove penisove, po jedan u svakoj ruci, nastavio sam ih milovati svaki koristeći suprotne ritmove. Skliznuo bih uz Blondien kurac, dok sam rukom klizio niz drugi oko kojeg sam imao prste. Promatrao sam svoje ruke kako miluju ova dva fina primjerka, a onda sam pustio oči da obuhvate njihovu požudu za mnom, dok su kapljice sperme klizile iz svakog muškarca. Prislonila sam jezik na bradavicu jednog muškarca i nježno sisala, prije nego što sam krenula dražiti bradavicu drugog. Toliko sam trebao penis u sebi kao ja, dok mi se maca skupljala i više tekućine klizilo duž mojih zidova. Tada sam osjetio veliki penis pritisnut o moju guzicu dok sam ustao od sisanja brinetine bradavice. Gurnula sam guzicu o čovjeka iza sebe, shvativši da je skinuo bokserice dok sam ja mazila njegove prijatelje. Osjetila sam njegove ruke kako se podižu oko mojih grudi i hvataju ih, njegove prste kako trljaju i draže moje bradavice dok sam radila na kurcima ispred sebe. Odmaknuo je ruke od mojih grudi i kliznuo ih do naramenica mog bikinija kako bi ih odvezao. Ubrzo se moj gornji dio bikinija pridružio ostatku izgubljene odjeće u sobi. Rekao je svakom od ostalih muškaraca da preuzmu rad na mojim sisama. Spremno su mu pristali, dok mi je svukao kratke hlače, a zatim prstima prošao kroz kovrčavi crveni grm između mojih nogu.

Ugrizla sam se za usnu dok sam čekala invaziju njegovog prsta.Pritišćući svoju macu na njegovu ruku, tiho sam ga molila da uđe unutra, ali on je povukao ruku i poljubio me u vrat. Rekao mi je da se popnem na krevet i zauzmem položaj, tako da sam bila na koljenima s rukama položenim na krevet. "O da!" rekla sam mu dok sam se penjala na krevet. Natjerao me da se okrenem s glavom na podnožju kreveta i rukama uhvatim rub kreveta. Zatim je rekao brineti da se popne iza mene, a plavuši je rekao da sklizne svojim tijelom na krevet kako bi se mogao nagnuti tako da bude blizu mog boka. Bio sam tako mokar dok sam čekao da se svaki od mlađih muškaraca smjesti na mjesto. Osjetio sam ruke kako miluju moju guzicu, i osjetio sam tople poljupce kako mi pritiskaju bok, dok je seksi plavuša gurala glavu ispod mog trbuha, a zatim se pomaknula da se odmori s ustima samo nekoliko centimetara od moje vlažne pičke. Ugrizla sam se za usnicu, čekajući da ispustim svoju macu na njegovo lice. Podupirući se jednom rukom, posegnula sam i ponovno pogladila njegov tvrdi kurac, i osjetila kako mi jezikom liže macu.

Okrenuo sam se i pogledao u oči našeg vođu u ovoj aferi. Prislonio je svoj tvrdi kurac na moje zatvorene usne i polako ga trljao naprijed-natrag po mojim ustima. fauxcest price Pustila sam jezik da isplazi zmiju i okusim njegovu kožu, dok sam osjećala početke svakog muškog posla na svom tijelu. Blondie je puštao jezik da mu klizi između vlažnih usana moje glatke mace, a moje se tijelo lagano opustilo dok sam jače pritiskala macu u njegovo lice. Osjetio sam kako dva prsta klize pokraj jezika koji je milovao moj klitoris i znao sam da je brineta iza mene pronašla ono što je on tako očajnički želio. Pustio sam da mi usta pokriju glavu kite ispred mene i osjetio sam kako ga natečena glava ispunjava. Duboko sam udahnuo kroz nos i pritisnuo usta dalje niz ovu gustu, tvrdu osovinu. "Da!" Čula sam ga kako reži, dok je njegova ruka ulazila u moju kosu i gurala moju glavu dublje na njegov kurac. Tada sam osjetio kako mi se guzice šire i nekoliko mokrih prstiju klizi u i oko moje uske rupe.Gurnuo sam svoju čvrstu guzicu protiv ovih probnih prstiju i nastavio sisati taj veliki, tvrdi kurac.

Stisnula sam mišiće dok je moj plavokosi ljubavnik puštao jezik da klizi gore-dolje po mojim usnama mačkice. Jednom je rukom gurnuo prst unutra i počeo milovati zidove moje mace. Osjetila sam kako se moje tijelo savija o njegova usta, a on je prstima gurnuo jezik u rupu. Zatim sam osjetio kako penis u mojim ustima izlazi van i gledao sam kako mi ga vlasnik podiže s puta. Obuhvatio je svoja jaja i ponudio ih meni. Dopustila sam da se moje zadovoljstvo prepozna po zvuku koji je zračio iz mog grla, dok Mama siluje incest moj jezik počeo raditi laškajući svaku stranu njegove vreće, gdje sam osjetila kako se steže uz njegovu kožu. Pustila sam da moj vrući dah miluje njegova jaja i njegov kurac kad sam konačno osjetila kako tvrdi kurac klizi između mojih guzica. Lubrikant koji je bio stavljen na njegovu osovinu bio je hladan i lagano sam zadrhtao kad je hladna ljepljiva tvar dotakla moju kožu. Odmaknuvši usta od kite u kojoj sam uživao i osvrćući se, viknula sam "Jebi me!" njemu. Mogao sam osjetiti povećanje ritma na svojoj mačkici, jer sam znao da moja plavuša stvarno naporno radi na mom klitorisu. Okrenula sam se na drugu stranu i pogledala ga. Njegova je ruka jako brzo milovala njegov kurac, a ja sam se dala na posao, na sisanče svom trećem ljubavniku.

Naporno sam radio, dok je svaki od muškaraca pomagao sebi oko mog tijela. Osjećao sam se kao da mi maca gori, dok je svaki jaki utisak jezika ulazio u mene, zubi su mi grickali meso, a topli zrak iz nosa njuškao dlačice moje mace. Dupe me je boljelo da budem potpuno ispunjena. Gurajući se dalje, osjetio sam svaki udarac kite u sebi. Tvrda osovina bi se djelomično pomaknula iz moje guzice, a zatim bi se duboko zarila unutra. Stisnuo bih obraze i zaključao ga u sebi. Okusio sam veliki natečeni kurac u ustima i ruke na glavi, podižući me gore-dolje na ovom golemom kurcu. Jezikom sam se vrtio po glaviću, lizao i kušao što sam više mogao. "Brže", zapovijeđeno nam je.Brže smo krenuli. Napokon sam osjetio kako mi prvi orgazam ljulja kroz tijelo, te sam pokrio jezik, usne i lice plavuše ispod svoje mace. Laknuo je po mom klitorisu i progutao moju spermu. Još jedan val sperme bio je pucao na njegovo lice, kad sam osjetila kako kurac u mojoj guzici eksplodira svoje sjeme duboko u meni. Čuo sam obojicu muškaraca kako viču i znao sam da je plavuša iznjedrio vlastiti orgazam dok je isisavao sokove iz mog tijela. jebanje na stadionu Seks pod tušem U ušima mi je zvonilo od povika zadovoljstva, dok sam osjećala kako me ispunjava sperma iz kite u ustima. Nastavio sam sisati i gutati svaki teret, Slike momaka koji puše kurac dok nisam osjetio da se svaki muškarac polako počinje udaljavati od mene. Ohrabrivala sam penis u svojim ustima da ostane na mjestu, dok sam se jednom rukom oslanjala na rub kreveta, a drugom mazila jaja svog ljubavnika. Napokon, znala sam da imam svu njegovu spermu, i pomaknula sam usta s njegovog penisa, kako bih polizala glavu i strane njegove osovine.

Okrenuvši se, gledao sam kako me stariji muškarac gleda dolje. Lice mu je bilo puno požude, a ja sam kliznula prstima preko grudi i spustila se na macu da skupim malo vlažne sperme sa svog tijela. Okrenuvši se na trbuh, sjela sam na koljena, naslonivši dupe na savijene noge. Prinijela sam svoje mokre prste njegovim ustima i on ih je uzeo duboko unutra, čisteći svaki, sve dok sav moj slatki nektar nije bio uklonjen. Sjeo sam i odgurnuo se, naslonivši leđa na uzglavlje. Zatim je dopuzao uz mene i prebacio mi ruku oko struka. Prešla sam rukama duž njegove ruke dok je drugoj dvojici govorio da skupe odjeću i istuširaju se. Očarana, gledala sam kako njegova usta hvataju moju bradavicu nakon što su muškarci napustili prostoriju, a on je polako sisao pupoljak prije nego što me nježno poljubio u usne. Zatim je kliznuo od mene i ponovno navukao bokserice. Prilazeći krevetu, vidjela sam sladak izraz na njegovom licu dok se još jednom sagnuo i poljubio moju bradavicu. Uzevši me za ruku, pomogao mi je ustati s kreveta i obući se, prije nego što me odveo do stola u drugoj sobi s lijeve strane.

Hodao sam pokraj njega, a zatim spustio pogled na hrpu računalnog papira. Oči su mi postale ogromne na licu, a vilica mi je pala. Okrenuvši se da ga pogledam, vidjela sam veliki osmijeh na njegovom licu. Uzeo sam prvi svežanj papira koji je bio spojen i pročitao naslov jedne od svojih priča i svoje ime ispod njega. "Ja sam veliki obožavatelj", šapnuo mi je na uho, prije nego što me poljubio u vrat i izašao iz sobe. Stajao sam tamo trenutak prije nego što sam se okrenuo da odem. Zatim sam zastao, pomislio sam i vratio se do stola. Uzevši olovku, zgrabio sam prvu priču s hrpe i napisao: "Obožavatelju. Hvala. RH&F".

5 komentar na “Madden girl ženska pumpa konačno otvorenih prstiju Seks pod tušem price