Besplatne slike zrelih lezbijki

A/N: Prvo, želim vam se zahvaliti za CC koji sam dobio u prvom poglavlju. Da riješimo neke probleme u vezi s Annie: Ona više nema macu. Ima kurac, muda i šupak. Znam, tehnički nije 'futa', ali kako god, to je moja priča pa ima svojih mana. Oprosti ako ti smeta. Bez toga, uživajte u drugom poglavlju!

*****

Glasno zujalo odjeknulo je prostorijom. Stenjući, polako sam sjela u krevet i protrljala oči. Dugo zijevajući, ispružio sam ruke iznad glave prije nego što sam primijetio da monitor na zidu ima ispisanu poruku: "Dan 2: Kompatibilnost. Recite 'priznato' kada ste spremni za početak." Manji mjerač vremena također se pojavio u kutu monitora i upravo je prošao oznaku od dvije minute i počeo je odbrojavati. Brzo sam podigao kombinezon s poda i presvukao se. Pogledao sam dolje i primijetio da su moj novi penis i jaja formirali prilično očitu izbočinu u uskom kombinezonu. Nakon što sam obuo cipele, brzo sam pljunuo, "Primljeno na znanje!"

Iz interkoma se začulo 'ding', a za njim je došao ženski glas umjetne inteligencije: "Molim pričekajte."

Ubrzo nakon prekida interkoma, otvorila su se vrata moje spavaće sobe i Cait je umarširala praćena dvojicom stražara. S lagano napuhanim prsima i objema rukama iza leđa, primijetio sam nešto što prije nisam. Caitin crni kombinezon također je imao prilično veliku izbočinu. "Cijenim način na koji me gledaš, ali trebam tvoje oči ovdje gore, Mali!" Lice mi je pocrvenjelo kad sam skrenuo pogled na njezine oči, a licem joj se razlio osmijeh. "Prati me." Ona je počela. "Danas ćeš upoznati novu prijateljicu i mislim da će ti se jako svidjeti." S treskom se odmah okrenula i izašla kroz vrata sa mnom i stražarima za sobom. Prošli smo kratku udaljenost bijelim hodnikom bez prozora sve dok se nije zaustavila pred vratima s natpisom "Kompatibilnost". Cait je zgrabila ključ-karticu s pojasa i otvorila vrata. "Zabavi se, Mali." Cait se nasmiješila dok me je pozivala u sobu.

Vrata su se automatski zatvorila za mnom kad sam bojažljivo prešao njihov prag. Besplatne slike zrelih lezbijki Unutar male sobe, doktorica Allison Werner nasmiješila se mom dolasku dok je stajala pokraj metalnog stola za kojim je sjedila još jedna djevojka. "Sjedni, Annie." rekla je Allison dok je mahala rukom prema stolu. Sjeo sam nasuprot druge djevojke i pogledao između Allison i stranca. "Sad, oboje ste upoznati sa mnom, ali ovaj sljedeći test bit će o vama dvoje!" Osmijeh ne silazi s Allisonina lica. "Annie, ovo je Lilith. Lilith, ovo je Annie!" Alli je klicala. Na našem upoznavanju oboje smo se pogledali od glave do pete.

Lilith je imala dugu, ravnu kosu crnu poput ponoći koja joj je padala do struka. Njezina besprijekorna blijeda koža bila je u kontrastu s njezinim tamnosmeđim očima. Mogao sam također vidjeti da su joj sise možda malo veće od mojih, ali još uvijek solidne B, i izgledale su kao kod kuće na njenoj vitkoj građi. Lilith je imala izraz lica kao da je uopće nije briga što se uopće događa. "Kako je ovako mirna. Možda ne zna što oni ovdje rade. Ima li uopće već kurac. Treba li?!" Mislio sam. "H- Bok, Lilith. Drago mi je." promucao sam.

"Sup, Annie" Lilith se vratila.

"U redu. Sad kad je to gotovo, možemo započeti današnje testiranje!" Allison je cvrkutala. "Nadam se da ste oboje do sada primijetili, ali ako niste, bit ćete sretni znati da je danas riječ o kompatibilnosti", naglasila je Allison. "Evo dogovora." Allison je započela: "Imate oko 15 minuta da jedno Djevojka vrućim tušem dovedete do orgazma barem jednom. Ako oboje završite, sutra ćete nastaviti s testiranjem. Ako ne, oboje ćete biti eliminirani iz programa. Morate doživjeti orgazam uz pomoć od strane druge osobe. Nema solo nastupa." Nakon što je objasnila uvjete testa, posegnula je u svoju laboratorijsku kutu i izvadila nekoliko malih crvenih tableta. "Sada, molim vas da se oboje skinete i sagnete se nad stol."

Lilith je bez riječi pomaknula stolicu dok je stajala.S pogledom uprtim u Alli, skinula je kombinezon sa sebe i odbacila ga sa sebe kako bi otkrila svoje golo tijelo. Oči su mi se raširile kad sam vidio da i ona ima kurac. Položila je ruke na stol i savila se u struku tako da joj je tijelo bilo pod gotovo savršenim kutom od devedeset stupnjeva dok joj je guzica virila prema suprotnom zidu. Još uvijek sam bila smrznuta u stolici kad su se Lilith i doktor okrenuli da me pogledaju.

Doktor Werner je rekao: "Hajde, dušo, pokrenimo se!" dok je mahala rukom u pokretu 'požuri'.

S mnogo manje samopouzdanja od svog partnera, ustao sam sa stolca. Jedno po jedno rame, kombinezon mi se polako ljuštio s tijela dok konačno nisam bojažljivo zakoračila naprijed iz njega. Bacio sam pogled na Lilith i zauzeo isti položaj na suprotnoj strani njezina stola Kapuljača bijela djevojka očima zalijepljenim za ploču stola. Alline potpetice su tapkale po sobi kad sam je čuo kako zauzima položaj iza Lilith. klitoris Priče o seksu Ubrzo nakon toga, Lilith je progunđala, a ja sam bio previše uplašen da skrenem pogled sa stola da vidim zašto. Liječnica se zatim brzo promeškoljila iza mene, a ja sam se trgnuo kad je odmah raširila guzicu jednom rukom. Glasno sam viknuo i oči su mi skoro izašle iz očnih duplji dok je drugom rukom brzo gurnula tabletu u moj šupak. Pilula je brzo ušla u moj sustav i tijelo mi je počelo drhtati. Osjetio sam poznatu toplinu koja raste u meni, a kurac mi se brzo ukočio. Drhtavo sam se uspravio i vidio da Lilith gleda ravno u mene. Izgled čiste požude zamijenio je prazan pogled koji je imala prije i svih šest inča njezina kamena tvrdog kuraca bili su upereni ravno u mene.

Allison me je udarila rukom po ramenu i rekla: "Pa, vi djeco pokušajte se dobro zabaviti. Vraćam se za 15 minuta". Rekavši to, okrenuo sam glavu i gledao je kako brzo izlazi iz sobe.

Prije nego što sam se uspio okrenuti i pogledati Lilith, naglo sam bio odgurnut uza zid. Lilith mi je brzo prikliještila ruke uz bokove i počela mi napadati usta svojim jezikom. Ona je poludjela od požude, a i ja sam krenuo tamo.Kad su me droge počele preuzimati, uhvatio sam se kako joj uzvraćam poljubac jednako nasilno. Naši jezici istraživali su svaki centimetar usta jedno drugoga, i ubrzo se povukla s tragom sline koji je još spajao naše usne. Njezine su oči pogledale duboko u moje prije nego što je stavila ruke na moja ramena i bez riječi me gurnula na koljena. Nisam čak ni razmislio prije nego što sam zgrabio njen penis u dnu i omotao svoje usne oko glave njenog kurca. Naizmjenično sam kružio jezikom po glaviću i nemarno ga ljubio sve dok slina nije počela curiti iz mojih usta i njenog bodljika. Ubrzo, Lilith je navela moju glavu dalje na svoj djevojački kurac jednom rukom gurajući moj potiljak. Polako sam gutao sve više i više njezina mesa dok mi se usne konačno nisu susrele s njezinom zdjelicom. U tom trenutku, moj jezik je bio prisiljen izaći iz mojih usta kako bi zahvatio dno njezinih jaja, a Lilith je tiho gugutala.

Njezine su ruke napustile moju glavu i krenule masirati njezine sise. Premjestio sam vlastite ruke da je zgrabim za guzicu kao polugu dok sam nastavio s pušenjem. Glava mi je skakutala sve brže i brže dok sam se opetovano začepio u njezin kurac. Moje hvatanje za guzicu evoluiralo je u grubo pipanje dok sam rukama dodirivao njezinu stražnjicu kako bih pohvalio moje vatreno pušenje. Nastavila me koristiti kao oralni rukav dok se njezino stenjanje nije pretvorilo u naglašeno gunđanje, a ja sam osjetio kako se napela. Odjednom sam se gušio u njezinoj cijeloj dužini dok se još jednom gurala u moju toplu i mokru rupu. Uže za užetom sperme išlo je ravno niz moje grlo i u mene dok je držala svoj štap duboko u meni. Mogao sam osjetiti toplinu njezine vruće sperme kako mi se skuplja u trbuhu kad je završila. Zatim je podigla ruku s moje glave, a ja sam se polako skinuo s njezina još uvijek tvrdog kuraca kako bih duboko udahnuo s tragom naših spojenih sokova koji su još uvijek premošćuvali jaz između mojih usana i njezine glave kurca.

Pogledala me dolje i nasmiješila se dok je rekla: "Hvala što si me podmazala, Annie.Sad mi dopusti da uzvratim uslugu." Bez daljnjeg objašnjenja, podigla me na noge i smjesta me sagnula preko stola tako da mi je glava bila naslonjena na ploču stola, a stražnjica stršila u zrak. Pokušao sam se okrenuti glavu da pogledam iza sebe, ali nisam mogao vidjeti Lilith dok je čučala iza mene. Zacvilio sam dok je grubo raširila oba moja guzice kako bi otkrila moj mali pupoljak ruže. Nisam više morao čekati da shvatim što planirala učiniti. Lilith je polako i grubo vukla jezik po mom šupku prije nego što je napravila brze krugove oko njega. Priče o seksu jebanje u radionici Ubrzo nakon toga, zarila je lice duboko među moje guzice, i osjetio sam kako me njezin jezik napada. Uletjela je unutra i van, i Tiho sam zastenjao dok sam osjećao kako se povremeno trudi pokušavajući premazati svaki centimetar moje utrobe svojim prirodnim lubrikantom. Na kraju se povukla uz perverzni zvuk sisanja. Lilith je ustala i brzo zamijenila jezik svojim tvrdim kurcem u sendviču između moji obrazi.Lilithin kurac zadirkivao je moj šupak dok je polako prelazio naprijed-natrag u dolini mesa.

"Molim te", preklinjao sam, "Molim te, prestani me zadirkivati ​​i samo me jebi!"

Čuo sam Lilith kako se smiješi iza mene dok je rekla "Kako želiš, moja mala droljo." stavljajući žalac u posljednju riječ.

Jedna Lilithina ruka pomaknula se s moje guzice kako bi svoj kurac poravnala s mojom stražnjicom. Njezin se vrh polako utiskivao u mene dok je polako povećavala pritisak. Nisam mogao pomoći, ali sam se napeo u iščekivanju svog prvog jebanja u guzicu. Čak i sa svojim temeljito podmazanim šupkom i njezinim glatkim kurcem, previše sam se stegnuo da bi njezin član mogao ići dublje od glavića. Frustrirana Lilith je zagunđala dok me je čvrsto uhvatila za struk i grubo se natjerala u mene. Vrisnuo sam kad su njezini bokovi iznenada udarili o moje dupe, a jaja su se zaljuljala u moja. Nekoliko je puta duboko udahnula dok me samo držala ondje sa svih šest svojih inča zakopanih duboko u meni, a ja sam refleksno pokušao još više stegnuti rupu.Lilith se nagnula naprijed dok joj lice nije bilo tik iznad mog uha i šapnula je, "Samo se opusti, Annie, i dopusti mi da ti pomognem da svršiš."

Ruke su joj klizile s mog struka natrag na moje guzice i počela ih nježno masirati. Ispustio sam dug dah za koji nisam ni znao da ga zadržavam i polako opustio stražnji prolaz. Lilith mi je gugutala u uho i rekla "mnogo bolje" prije nego što je ponovno ispravila leđa. Tvrdi djevojački kurac duboko smješten u moj šupak polako se izvlačio iz mene sve dok unutra nije ostao samo vrh. Puno strpljivija Lilith polako je djelomično nabila svoj kurac u mene prije nego što se izvukla. Unutra i van, njezin se član probijao sve dublje sa svakim zamahom sve dok se ponovno nije uspjela zakopati do balčaka. Oboje smo začuli gunđanje, gotovo se u potpunosti udaljila i brže zaljuljala natrag do podnožja svog kuraca. Brže dišući, ubrzala je korak. Ubrzo je prostoriju ispunio zvuk udaranja tijela o meso dok mi je bušila guzicu mahnitim tempom. Moj vlastiti kurac je mahao naprijed-natrag ispod ploče stola u tandemu s njezinim guranjem prije nego što sam posegnuo dolje da ga zgrabim desnom rukom. Poznati pritisak stvorio mi se u jajima dok sam se bijesno gladio u ritmu Lilithina jebanja. Obuzelo me kombinirano zadovoljstvo dok sam vrištala i eruptirala po podu. Dok sam dolazio, moj se šupak stegnuo oko napadajuće debljine, a pritisak je tjerao i Lilith preko ruba. Uz urlik se zavukla duboko u mene dok mi je njezin kurac svojim sjemenom u bijelo bojio unutrašnjost, a ja sam i dalje pravio veliku lokvicu sperme na podu. Napokon, Lilithin kurac prestao je štrcati u meni, a ona je iskliznula iz mene kad joj je kurac omekšao, ostavljajući trag sperme koji je curio po mom kitu i jajima iz moje olabavljene rupe.

Iscrpljeni, oboje smo se skljokali na svoje stolce pognutih glava i poluspuštenih očiju. Začulo se zvono, a zatim je doktorica Werner ušla kroz vrata sa širokim osmijehom na licu.Lijeno sam okrenuo glavu da je pogledam dok je stajala na čelu stola između mene i Lilith. "To je bilo nevjerojatno, djevojke." Počela je: "Usput, hvala što si potvrdio da pilule djeluju. Mislim, vas dvoje ste znali samo kako se zovete i samo sam vas gledala kako trčite kao životinje. Očito ste oboje prošli pa to znači da možete ostati 'ovdje'" Dok je završavala rečenicu, kimnula je glavom prema zidu suprotnom od vrata. Nekoliko zidnih pločica uvučeno je da otkrije drugu sobu. Alli je otišla do novog otvora i rekla: "Odjeni se ako želiš, upoznat ćeš još dva sudionika testa. Zapravo, oni su upravo prošli isti test!"

Zastenjala sam dok sam se lijeno uspravljala i obukla kombinezon preko znojnog tijela. Lilith se, na svoj tipičan način, obukla bez imalo pompe. Našu pozornost ponovno je privukla Alli dok je čistila grlo. Brzom kretnjom dala nam je znak da je slijedimo u sobu. Unutar učionice, Cait je već čekala na drugom kraju s još dvije djevojke koje su stajale ispred nje. Dok smo polako hodali do njih, primijetila sam naše nove prijatelje. Poput nas, dvije su djevojke bile zajapurene i bez daha. Također kao i mi, bili su potpuno drugačiji. Djevojka s Caitine lijeve strane bila je mala miša brineta s valovitom kosom koja joj je padala sve do dupeta. Bila je nešto Svakodnevno gola djevojka od mojih 5' 2" i također mršavija od mene zbog čega su par grudi tipa A izgledale kao kod kuće na njezinu tijelu. monogamija price Njezine velike smeđe oči počivale su iza naočala s velikim, okruglim žičanim okvirom. Ipak, najupečatljiviji detalj bio je njezin žarkocrveni kombinezon. Druga djevojka bila je polarna suprotnost male crnke. Da budem iskrena, ova je djevojka bila tipična bomba. Bila je visoka solidnih šest stopa, ljuljala se vitka atletska građa, duge plave kose u konjskom repu, velikim plavim očima i parom sisa u obliku slova D koje joj gotovo izbijaju iz gornjeg dijela.Niska, mršava djevojka u crvenom i visoka prsata plavuša u bijelom svakako su bile zanimljiv duo.

Zaustavili smo se nekoliko metara ispred trija. Cait se podsmjehnula kad je njezin pogled susreo moj i zalajala: "Mala. Boji me iznenađena. Nisam mislila da ćeš proći taj 'test'. A opet, naši lijekovi su vraški dobri, ha?" Nasmijala se, a zatim prebacila pogled na Lilith, "Nisam previše iznenađena tobom, Shade." Mentalno sam zabilježila Lilithino prezime i mislila sam da to prilično pristaje djevojci bez ikakvih emocija (kada nije duboko u nečemu lijepom i toplom).

Doktorica Werner pročistila je grlo iza nas i rekla: "Cait, molim te, budi dobra prema djevojkama. Annie, Lilith, ovo je Sophia Kelton." Pokazala je sićušnoj brineti, "a ovo je Brittany Miller" mijenjajući gestu visokoj plavoj djevojci.

Nakon što je ponovila uvod za druge djevojke, Cait je zalajala: "Pa sad kad ste svi upoznali svoje nove cimere iz ćelije, ja-"

"Cait, oni nisu zarobljenici!" ubacila se Alli.

Cait se nasmiješila i odgovorila: "Da. Naravno. U svakom slučaju, dopusti mi da te provedem." Pokazujući na zid iza sebe, rekla je: "Svima vam je ovo poznato. Cijeli ovaj zid je ekran, pa će se ovdje pojaviti upute za Igla u pičkici koji test koji trebamo izvesti." Pokazujući kroz vrata na susjednom zidu, nastavila je: "Ovdje ćeš odsjesti. To je kao tvoja druga soba, samo veća." I sam sam pogledao kroz vrata kako bih pogledao svoju novu sobu. Postavljena su četiri kreveta za jednu osobu, po dva s lijeve i Crni shemale jebeni tip strane s prolazom u sredini. Pravokutni stol taman dovoljno velik da nas četvero sjedimo u sredini, a nekoliko kombinacija WC-a i umivaonika bilo je zabačeno u udaljeni kut. Uglavnom isti smještaj kao moja posljednja 'ćelija', samo preuređen za još tri osobe. Cait je opet počela: "Pa cure, to je to. Osjećajte se kao kod kuće, udobno se smjestite, što god.Samo nastavi prolaziti testove ako želiš ostati." Pogledala je Alli i rekla, "Dobro, doktore, idemo dalje. Ove djevojke moraju nadoknaditi dio svoje energije. Možda se usput upoznamo." Allison nam je kimnula prije nego što je pošla za Cait iz naše nove ustanove za testiranje.

Ni sekundu nakon što su otišli, preko portafona je zazvonio 'ding'. Primijetio sam da je stropna ploča nestala iznad stola za blagovanje, a bijela kutija je spuštena dok nije ležala na ploči stola. "Hej," počeo sam, "vidi ovo." Nas četvero sjedilo je za stolom. Ja i Lilith bili smo na jednoj strani, a Sophia i Brittany na drugoj. Lilith je otvorila kutiju i otkrila četiri pladnja s hranom uredno zapakirana unutra. Nisam ni primijetio da mi je ovo prvi pravi obrok otkako sam upao u ustanovu. S pladnjem pred svakim od nas, nitko nije čekao da se udubi. Ja sam prvi prekinuo neprestano žvakanje. "Hej, uh, Sophia, zar ne. Što je s crvenim odijelom. jebanje na fotelji Priče o seksu Mislio sam da svi moramo nositi ovu bijelu stvar", rekao sam štipajući svoj kombinezon.

I dalje žvačući, rekla je, "oh," Zatim je progutala hranu, "Oprosti, jebeno umirem od gladi. U svakom slučaju, pretpostavljam da ovo znači da sam normalna djevojka. Uh, sranje, bez uvrede, Annie. Mislim ja još uvijek imam svoju macu, dakle, nemam kurac i/ili jaja. Odlično, ha?" Brittany je spustila pogled na svoj pladanj i nasmiješila se. Sophia ju je pogledala i pogledala: "Oh, da, stvarno je uživala u tom posljednjem testu. Sigurna sam da možete zamisliti."

Lilith je pročistila grlo prije nego što je progovorila: "Čekaj, znači lijekovi jednostavno nisu djelovali ili što. Zašto si ovdje?"

Sophia je uzela trenutak da zagrize Multiarmandina seksi japanska tinejdžerka jedan zalogaj prije nego što je odgovorila: "Oh, dobro su djelovali. Samo drugačija droga. Vidiš, prije jučer nisam ni pomislila na seks. Zapravo, bila sam djevica. Nikad nisam razgovarala s dečkima, djevojkama, ljudima općenito, kako god. Brzo naprijed do jučer, a sada ne mogu prestati Besplatne porno tajne o tome. Vraški sam napaljen gotovo cijelo vrijeme ako ne svršim u nekoliko sati. Dakle, koju god drogu da su mi dali, Uvjeravam vas da radi kako je predviđeno.Barem Doc Werner tako misli nakon prvog 'testa'." Namignula je na posljednjoj riječi.

Nakon što smo svi pojeli hranu, vratili smo prazne Besplatne slike zrelih lezbijki u kutiju i ona se ponovno popela na strop. Punih želudaca izležavali smo se po sobi. Ja i Sophia ostali smo sjediti za stolom dok je Lilith ležala u svom krevetu, a Brittany je sjedila u svom. Tijekom sljedećih nekoliko sati razgovora svi smo naučili ponešto jedni o drugima. Očekivano, svi smo prošli kroz iste testove prošlog dana i imali gotovo ista iskustva osim Sophie naravno. Sophia je zapravo upravo proslavila svoj 18. rođendan prije nekoliko tjedana, Brittany je bila u sveučilišnoj atletskoj ekipi (što bi objasnilo njezinu čvrstu građu), a Lilith je bila pjevačica u lokalnom punk rock bendu. Nastavili smo čavrljati kako bismo prekratili vrijeme dok se na interkomu nije začulo poznato zujanje. AI je zvučao: "Pripremite se za sljedeći test. Molimo prijeđite u sobu za testiranje kada budete spremni."

Ubrzo smo stajali rame uz rame ispred ogromnog ekrana u sobi za testiranje. Na zaslonu je dvominutni mjerač vremena popraćen riječima: "Kompatibilnost: Drugi test. Zahtjevi: Svaki subjekt u bijelom mora doživjeti orgazam barem jednom. Svaki subjekt u crvenom mora doživjeti orgazam jednom za svakog bijelog subjekta. Vremensko ograničenje: 15 minuta. Skinite se do početi."

Širok osmijeh razbio se na Sophijinom licu dok se hihotala, a ja sam se sjetio što je rekla o tome da se napaljuje svakih nekoliko sati. Po mom računanju, prošlo je više od nekoliko sati od posljednjeg testa pa sam zaključio da se prilično zadržala. Odjednom, Brittany je vrisnula s moje desne strane. Pogledavši prema gore, vidio sam da Sophia nije gubila vrijeme na početak. Jednom rukom grubo je pipkala Brittanyin kurac kroz tkaninu kombinezona, a drugom je brzo obrađivala njihove kombinezone.

Prije nego što sam ih mogao dalje promatrati, Lilith me potapšala po ramenu. Svojim tipičnim monotonim glasom rekla je: "Hej, Annie, hajde, vremena nam ponestaje." Kimnula je prema mjeraču vremena.

"R- Točno, oprosti." odgovorio sam. Dok sam se ja skinuo gol, Sophia je već uspjela staviti i Brittany i sebe gole na pod s glavom proždirući Brittanyin kurac. Bez droga koje prolaze kroz moj sustav, nisam se mogao oraspoložiti onoliko brzo koliko sam želio. Oči su mi bile zalijepljene za Sofiju koja se nasilno guši Brittanynim kurcem.

Opet me Lilith prekinula. "Dakle, želiš mi popušiti. Ili bih ja trebao prvo tebe za promjenu?"