Nudiste djevojke gole

Šesnaesto poglavlje: Život za oltarom

Bilo mi je jako teško, puzao sam umjesto da hodam, i bilo mi je čudno što je moj penis probušen prstenom koji je pomogao da mi se kost pretjerano klati. Moj je prsten u nosu bio bizaran, a metalni biseri u mojim ustima još čudniji, a ipak je najčudniji osjećaj od svih dolazio iz mog repa. Znao sam tada i tamo da će trebati puno vremena, mnogo dana, mnogo mnogo dana, mjeseci, možda godina vježbanja, prije nego što se naviknem nositi grivu kose uz anus. Nije bilo lako i nije bilo ugodno, nositi nešto tako teško samo sa svojim šupkom. Bio je to još jedan odvratan osjećaj koji nisam mogao izbjeći, osjećaj duboko u meni. Dok sam se meškoljio, vuklo me s jedne strane na drugu, i iznutra i izvana. Stabljika je bila sužena, debela do tanka, ali meko nepopustljiva, a kraj joj se povremeno vijugao. Vrškanje me natjeralo da stanem i postanem napet, trgnem se, sagnem se i ponekad poskočim u napadima šokantne nelagode, i znate tko je to volio.

Moja me znatiželja natjerala da nakratko pogledam novu ženku. Djelovala je ponosno, arogantno, stajala je vrlo visoko i držala mi nos vrlo visoko. Bila je to bucmasta djevojka, ali uzbudljiva na pogled, maslinaste puti, tamne kose i svijetlosmeđih očiju boje pijeska. Imala je male okrugle sise koje su brzo vibrirale dok je hodala, ništa u usporedbi s teškim grudima gospođe Handlesmen, koje su se njihale naprijed-natrag poput par djelomično napunjenih vreća s pijeskom.

Djevojka je imala vrlo okrugao ukusan izgled straga, ali ne baš tako okrugao kao kod gospođe Handlesmen. Globusi blizanci mog ljubavnika bili su tako okrugli, tako dobrih proporcija i tako savršeno odvojeni da su držali svaku moju misao da odjekuje u pukotini koju su tvorili. Djevojka se nosila na par kratkih nogu uvučena u par dugih crnih čizama s visokom petom, koje su završavale točno ispod njezinih guzica. Nosila je par pripijenih crnih kožnih rukavica koje su joj sezale do ramena, do ispod pazuha.Uhvatio sam je kako bulji u mene, zapravo gledajući, s vrelim podsmijehovim pogledom. Imala je vrlo sočna usta koja su blistala na svjetlu, kojih je bilo u ugodnoj količini. Svjetlost su davale svijeće duž zidova. Stotine svijećnjaka protezale su se duž hodnika iznad glave moje ljubavnice, niz obje strane. Vidio sam sve što sam trebao vidjeti i pogled mi se vratio na gospođu Handlesmen, ženu koju sam volio.

Koraknuo sam uz djevojku, boreći se da držim rep visoko i poskakujući poput psića. Mislio sam da je to razlog zašto su mi stavili jedan, a osim repa mi nije ostavio izbora. Držao sam oba oka na gospođi Handlesmen, i poput gladnog francuskog kuhara u potrazi za tartufima, upotrijebio sam ih da počnem kopati po vlažnoj pukotini koju su stvorili obrazi gospođe Handlesmen. Nudiste djevojke gole Bio sam opčinjen načinom na koji su se njezina globusa kretala u tandemu s njezinim korakom, izgubljena u njihovom zavodljivom ritmu. Njezine duge noge bile su savršeno okrenute i kretale su se gracioznije od svih koje sam ikad vidio. Njezina su leđa bila djelo Michelangela i vratila su mi sjećanja iz djetinjstva na srednjoškolsku knjižnicu. Još se sjećam listanja starih knjiga vrlo rane europske umjetnosti, erotskih slika koje su stvarali majstori.

Poznavao sam gđu. Rukovođeve grudi ljuljale su se naprijed-natrag na njezinim prsima, čak sam i letimično ugledao jednu, dok se njihala s drugom, daleko udesno. To što nisam mogao vidjeti grudi svojih ljubavnika hranilo je moje ludilo, a spoznaja da su gole samo je pogoršala stvari i u jednom trenutku me natjerala da povučem lanac, u pogrešci koja je dobila upozorenje. Slijedio bih gospođu Handlesmen bilo gdje i po bilo Momci jebeno dupe cijenu.

Hodnik je bio dugačak i uzak s visokim stropovima, a jedina druga vrata, osim onih kroz koja smo izašli, bila su na drugom kraju. Gospođa Handlesmen usporila je korak i počela se kretati ležernije, dajući mom umu priliku da sustignem. Došlo je do toga da se igram u erotskim sanjarenjima dok To najlonsko pređe bi moglo se penjao s očima na njezino tijelo.Također sam dobio trenutak da razmislim o metalnim biserima koje sam trljao po krovu i dnu svojih usta. Nastavio sam ih sisati, ali nisam imao pojma zašto sam ih dobio. Na kraju smo stigli do drugih vrata i slijedio sam gospođu Handlesmen u sobu.

Bila je to topla blago osvijetljena soba s golemim krevetom u sredini. Bio je to najveći krevet koji sam ikad vidio. Imao je teški drveni okvir, golemo uzglavlje i Priče o incestu kutne stupove. Madrac je bio nečuveno debeo kao i jorgan i jastuci. Svijeće su davale svjetlo iu ovu prostoriju, što je komori davalo topli ugodan sjaj u kombinaciji s toplim drvenim interijerom sobe. Bilo je malo namještaja, najviše nekoliko stolova. Sag je bio debeo i mogao sam osjetiti kako mi ruke, Bleach xxx priča bolje reći šape, tonu u njegovu duboku hrpu.

Pažljivo sam promatrao gospođu Handlesmen dok je prilazila krevetu i puzala na njega. Uhvatio sam pogled na njezine grudi dok su se njihale ispod nje. Pustila je da padne i prevrne se na leđa. Tijelo joj je ušlo u veliki luk, a ruke su joj se pomaknule iza glave. U tom su položaju njezine grudi zapele u zraku u uzbudljivom prikazu koji su moje oči proždrale. Odveli su me do kreveta, a zatim mi dopustili da kleknem i stavim šape na njega. Ovako sam dobio odličan pogled na svoju ljubavnicu, ženu mojih snova, koju sam obožavao. Gledao sam kako joj se prsa pomiču pri svakom udisaju, gledao je kako se proteže sve dok joj se grudi ne zaljuljaju u vrlo slasnom prikazu. Njezin glatki breskvasto kremasti ten i vatrenocrvena kosa, u svjetlu svjetlucavih svijeća, bili su đavolski primamljivi naspram tamnoplave satenske tješilice. Njezine duge ruke i noge bile su loze u koje sam se želio zaplesti i smotati. Noge je ispružila, prsti su joj se migoljili, a zatim se glava okrenula u mom smjeru.

"Ne zaboravi to je torbica draga", rekla je djevojci Normalna učestalost seksa mojim povodcem.

"O da, gospođo", djevojka je odgovorila dubokim glasom, s gorljivim prizvukom koji me zabrinuo.Uzela je malu pamučnu navlaku s podnožja kreveta i kleknula pokraj mene. "Budi miran", naredila je.

Pogledao sam je samo na sekundu, prije nego što sam požurio natrag u svoje snove. Nikad prije nisam vidio golu ženu i nisam mogao zamisliti da će biti tako lijepa. Kao kod super slatke glazure, zubi me bole od samog pogleda na gospođu Handlesmen. Sandra Meduza Priče o incestu Kleknuo sam pokraj njezina kreveta, obuzet i obuzet strastima koje su mi izjedale iznutra. Moja siva tvar i moždane stanice bile su juha koja se brzo kuhala u ulju želja. Od njezine kose, do njezinih očiju, njezinih usana, grudi, preko trbuha, bedara, nogu, stopala, nožnih prstiju i leđa, iznova i iznova, moje su oči promatrale, smirivale se i jurile da ponovno pogledaju. Preko brda, u dolinu i duž doline moje su oči putovale, uvijek otkrivajući novo, ne mogavši ​​pronaći dovoljno, ili neki mali dio njezina tijela koji nije uzbuđivao. Djevojka je provukla pamučnu cjevčicu preko mog penisa i prstena kroz prikladno smještenu rupu za gumb. Bio je to rukav koji je zavukla uz moju cijelu dužinu, a zatim ga pričvrstila na mjesto, povezujući krajeve dviju uzica s druge strane mojih jaja. Naravno, čvrsto ga je stegnula.

- Na gospođi je - rekla je djevojka. Skinula je uzicu s moje minđuše i ustala.

Osjećala sam se kao da će mi srce eksplodirati od uzbuđenja, izletjeti iz grudi. Sav svrbež s kojim sam se mučio gotovo cijeli dan odjednom se preselio na moje pulsirajuće oko. Moje oči, iako nikada nisu mirovale, nikada nisu skrenule s tijela mog ljubavnika. Treperavo svjetlo svijeće natjeralo je njezine grudi da zaplešu, njihove duge debele bradavice da se erotično vrte, a ja da padnem u nesvijest. Pamučna ovojnica pričvršćena oko mog penisa već je bila mokra i mijenjala se između vrućeg i hladnog. Djevojka je stajala kraj kreveta, s moje lijeve strane, blago se nagnula i zlobno se smiješila. Njezina desna ruka nježno se igrala mojim testisima dok je njezin palac pritiskala gore i u moj čep za repove.Osjećaji u meni uzrokovani vrhom stabljike koji se migolji u kratkim brzim oscilacijama, udružili su se s razigranošću djevojaka i zajedno potaknuli da izbacim sjeme kao nikada prije. Držala je moja jaja tako čvrsto i tako čvrsto da je bilo više nego bolno.

Moj penis je imao problem. Mmmmmm, nije se mogao odlučiti na kojem dijelu tijela gospođe Handlesmen želi da se oči smjeste. Sama pomisao na zadržavanje na jednom području značila je isključivanje drugog, što je smetalo mom opijenom drugom-ja, koje je ubrzano postajalo više ja, nego ono Najlonska priča o seksu je od mene ostalo. Stari ja mogao je artikulirati, ali novi ja je bio sretan ako je znao sricati. Jesam li se želio odvratiti od toga da postanem svoj penis. Mogu li. Nisam li jednostavno priznao istinu. Nisu li gotovo svi muškarci jednostavno penisi. S penisnim mozgom?!

Kakve duge lijepe nožne prste ima gospođa Handlesmen, istovremeno uglađene i bucmaste i koliko je još dražesniji s noktima nalakiranim u jarko ružičasto kako bi se slagali s njezinim gaćicama, usnama i prstima. Kako lijepa stopala ima i tako lijepe ruke. Ima duge vitke prste i duge nokte spremne za rat i ljubav. Njezine su ruke naučene u umjetnosti muške anatomije i spremne preuzeti posjed, mučiti i zadovoljiti. To su duge, graciozne ruke, ali prokleto sigurne ruke, dio cijelog ženskog paketa koji razumije svoje odgovornosti, posebno u ophođenju s muškarcima. Ruka koja mi je bila najbliža pala je preko kreveta u mom smjeru i spustila se s dlanom prema gore. Glava joj se okrenula prema meni i pogledi su nam se sreli. Sada sam znao da je bolje nego dopustiti da mi pogled odluta od njezinih jednom kad me uhvati. Priče o incestu korišćenje meda Ili da kažem, moj penis je znao bolje. Moja voditeljeva ruka naizmjenično je prelazila između mojih jaja, štipajući prvo jednu dok nisam skočio, a zatim drugu. Natjerala me da poskakujem u sitnim počecima i izgovarajući.

"Ow. Ow." u sićušnom lavežu, što je natjeralo mog ljubavnika na osmijeh. Kažiprst gospođe Handlesmen se podigao, zovući me da dođem ovamo.

"Dođi ovamo, Joey. Donesi ta svoja mala loptice ovamo i nježno ih stavi u moj dlan. Dođi Joey, kao dobro malo štene.Hajde mala mačkice," prošaptala je dugim, strastvenim, dobro zaokruženim riječima. Kao i soba, njezine su artikulacije bile duboko ukrašene i pogodile su me u sam korijen. Odmahnuo sam glavom da i gorljivo poslušao.

Pristala sam bez oklijevanja i skočila na krevet. Rep mi je vukao stražnjicu naprijed-natrag dok sam se borio za kontrolu. Cijela moja stražnjica se klatila sa situacijom i mahala repom u zraku iznad mene, dok ga je moja guzica nosila zajedno s mojim skokom. Sletio sam pravo, s koljenom s obje strane ljubavnikove ruke. Gledajući dolje između svojih nogu, usmjerio sam svoja jaja i postavio ih da se priljube što sam nježnije mogao na njezin topli dlan. Gledao sam njezine prste kako se sklapaju oko mog skrotuma i razmišljao o Venerinoj zamci za muhe. Njezina se ruka samoolakšano okrenula, kako bi dobila bolji stisak, a zatim me spustila, ispruživši me duž svoje ruke.

Nervozno sam naslonio bradu na njezino rame, a pogled mi je poslušno ostao s njezinim, a onda se okrenula na bok da se suoči sa mnom. Stavila je svoje grudi između nas, poravnala ih s mojima i pritisnula ih na moja prsa. Gotovo sam vrisnula na žigosanje dok je moje tijelo bilo sprženo i kauterizirano užarenim željezom Erosa. Zauvijek bih nosio brendove bradavica gospođe Handlesmen, poput teleta u oboru i stadu, komad govedine na udici. Prodrle su duboko, zapalile su se u moje astralno ja i dušu.

Nisam više mogao podnijeti i bio sam pred orgazmom kad mi je gurnula glavu natrag u svoj mekani jastuk. Znala je za moje granice i krizu mnogo prije mene, mogao sam to vidjeti u njezinom osmijehu, samouvjerenom izgledu i načinu na koji joj se ruka pomaknula. Gospođa Handlesmen zaustavila je moj otpust puno prije nego što sam toga postao svjestan i lako je manipulirala mnome na taj način.

Gledanje s periferije ovdje je bilo nedostatno, potpuno nezadovoljavajuće. Trebao sam gledati izravno u grudi svoje ljubavnice, zuriti, proučavati i držati jednu u rukama. Evo ih, najbolje blago koje se čovjek mogao nadati držati, tako blizu, a opet tako daleko da ih još nisam mogao vidjeti.A kad bi mi bilo dopušteno vidjeti ih, ne bih ih mogao dotaknuti rukama. Gospođa Handlesmen kotrljala je svoje hrpe vrućeg mesa na mene, izluđujući me sve više i više i ona je to znala, uživala je u tome. Bacila je pogled pokraj mene, na mlađu damu, nacerila se, a zatim mi se vratila nasmijavši se i odmahnuvši glavom.

"Izgledaš ljupko s repom Joey, jednostavno savršeno. Nadam se da ćeš ga naučiti cijeniti koliko i ja. Želim da ga ponosno nosiš za mene, poput mog čovječuljka, to jest malog muškog psa", gđa. Rukovoditelji su šaptali s kimajućim osmijehom i nježnim poljupcem kroz zaobljene vlažne usne. Meni ova žena nije mogla učiniti ništa loše i nasmiješio sam joj se na jednostavno radosan način, od uha do uha. I moj ljubavnik i dama prasnuli su u smijeh, a ja sam se, naravno, tiho nasmijao.

U tom sam se trenutku predao iskušenju i krenuo krasti taj brzi pogled na jednu dojku, ali zatekao sam gđu Handlesmen kako čeka. Držala je moje oči pod kontrolom i upotrijebila svoje kako bi me počela grditi. Štipala me za lijevi testis dok nisam zacvilio i počeo ga brinuti. Kad se uvjerila u moju pokornost i svoju kontrolu, moja je gospodarica ponovno postala nježna. Čak mi je dopustila da pomjeram tijelo uz njezinu šaku i ruku.

Gospođa Handlesmen smotala me, preko i bliže, uhvativši moje rame i prsa između svojih grudi. Zatim je svoju desnu nogu prebacila na moja donja leđa, preko lijevog guzice i svoje strane mog repa. Sada sam mogla osjetiti cijelog svog ljubavnika i borila sam se da polako dišem, kako bih mogla ostati pri svijesti. Sva je bila gola pored mene, najljepša žena koju sam ikad vidio bila je gola pored mene i naša su tijela bila stisnuta jedno uz drugo. Bio sam u raju, a ipak sam se brinuo što ću sa svojom lijevom šapom, onom između nas, ne želeći poremetiti trenutak. Tijelo joj je bilo nevjerojatno čvrsto, a opet meko, dobro zategnuto, toplo i umiljato. Osjećao sam se sigurnije i uzbuđenije nego ikad prije.

"Joey", rekla je tiho, ali na neki način s namjerom da privuče moju pozornost.Gledala me vrlo ozbiljno i osjetio sam da smo doista ušli u poseban odnos. uska pička price Nisam mogao sasvim razumjeti našu privrženost, ali sam razumio zašto sam uživao u tome i zašto je nikada nisam želio izgubiti.

Gospođa Handlesmen je imala moju pažnju, imala je svu moju koncentraciju cijelo vrijeme. Nisam se više mogao suprotstaviti, pomirio sam se sa stvarnošću. Ono o čemu sam sanjao svih ovih godina pokazalo se više nego što sam mogao zamisliti i zahvalio sam Bogu na tome. Dok je njezini prsti pokušavali stisnuti jedan od mojih testisa, osjetio sam kako sam dao još jedan debeli snop lubrikanta, koji je brzo upio moj pamučni omotač. Odlučio sam jednom zauvijek prestati sa svojim samootporom i vratiti se u svoju preddvodomnu prošlost. Do kada moj um nije razmišljao o sebi niti razlikovao. Poklonio sam se pred svojim kurcem, nedavno puštenim čudovištem, svojim organom barbarskih žeđi i želja, koje sam tako dugo držao pokorenim, toliko, mnogo godina. Boca je bila odčepljena i moj je kurac bio oslobođen da traži ono što mu pripada, svoju naknadu za Reasonove Uzmi moj kurac netolerancije. Moja duša je poslušala svoje pandemično jastvo i sa šest stopa plodnog psihičkog tla ispunila grob koji sadrži Razum. Zatim se pridružio mom Pricku i njegovim prijateljima, Dionizu, Bachusu i svim Sybaritima u beskrajnom veselju i razvratu.

Bokovi su mi malo poskočili kad god bi gospođa Handlesmen uštipnula testis, ali to mi je dalo prilike da se približim, da se uvalim između njezinih grudi i još dublje migoljim. Kupao sam se u našem znoju i oduševljavao njezinim mirisom, dahom, osjećajem njezinih bradavica. Nikada ih se nisam mogao zasititi i nisam želio ništa bolje nego uštipnuti jednu i usisati je u usta. Kao i uvijek, počelo je nenamjerno, ali ubrzo sam se grbio, ovaj put o zapešće svog ljubavnika. Trljao Slike ebanovine tinejdžerice pokazuje se mokru ovojnicu i prsten po njoj, dok mi je rep pomicao u zraku iznad nas, u sramotnom prikazu seksualne ovisnosti.

"Budi miran Joey," bilo je sve što je trebala šapnuti, a ja sam svoje pulsirajuće tvrdo tijelo nelagodno naslonio na njezino zapešće.Bio sam svemirski šatl sa svim uključenim sustavima, punim gasom, ciljajući u orbitu oko Zemlje, ali bio sam prikovan na mjestu. Čvrsto su me držali, dok su mi plamenovi pržili lice i testirao sam prag samouništenja. "Ne budi vulgaran, Joey."

Naše oči nikada nisu odvajale jedno od drugoga, a ipak smo putovale preko tijela jedno drugoga, njezino da koristim i zlostavljam, moje da preklinjem i srušim se u ekstazi. Djevojka se prevrnula preko mene i kleknula na krevet s moje desne strane. Odatle se nagnula naprijed i poljubila gospođu Handlesmen. Gledao sam svog ljubavnika kako odgovara, kako joj se usne spajaju i popuštaju djevojkama. Vlaga se digla od spajanja njihovih mekih fileta i gđa Handlesmen je čvršće stisnula moje testise. Glasno sam zastenjao, dok su oni slinili u žestokoj razmjeni. Djevojka se zatim popela preko gospođe Handlesmen i sljedeće čega sam se sjetio bilo je da su oboje gledali u mene. Nadao sam se da će ovo biti romantična večer, što god to zapravo značilo. Oči su mi sada letjele između obje dominatrix i gospođe Handlesmen, koja mi je pustila jaja.

"Pokaži mi svoj jezik Joey," zahtijevala je i ja sam ispružio organ u njezinom smjeru, ispruživši ga između usana što sam više mogao. Obje žene su se nasmiješile, zahihotale jedna drugoj i jednom rukom posegnule za mojim jezikom. Obje su ruke prišle mom licu, blokirajući mi pogled dok su me njihovi prsti zgrabili. Jedan je bio mekan i slatkog mirisa, drugi je mirisao na kožu i prljavštinu. Prljavi prsti silom su se probili niz moje grlo i zgrabili mi jezik što su bliže mogli, uzrokujući da povraćam.

Djevojka je držala moj mekani jezik između kožnatog palca i prstiju, namjerno čvrsto stegnuta. Prsti gospođe Handlesmen nježno su se poigravali crnim metalnim biserima koji su sada bili pričvršćeni za njegov vrh. Moja je gospodarica nastavila govoriti dok je nastavljala istraživati. Izabel Iper Priče o incestu Ne mogavši ​​gutati, slina mi je slobodno tekla iz usta, niz bradu do kreveta.

Ubrzo mi je djevojka pustila jezik i otišla po gđu.Rukovođeve grudi, mogao sam osjetiti kako je podigla meku kuglu s mene i gurnula ruku ispod nje. Namjerno je oduzela dojku od mene, u vlastitu vruću rukavicu i nasmijala se pritom. Ta djevojka je morala biti barem godinu dana mlađa od mene, ali znala je da je se bojim i znala je kako me povrijediti.

Ostala mi je lijeva dojka gospođe Handlesmen i naslonila sam se na nju tražeći potporu i utjehu, ljubomorno žudeći za njom, kao da je sve moje. Gledao sam djevojku kako gricka uho moga ljubavnika, izazivajući drhtavicu kod gospođe Handlesmen, čak sam i ja osjećao. Poljubila je gospođicu Handlesmen u obraz i oči mog ljubavnika su se zatvorile, a zatim se pomaknula ispruženog jezika. Njihovi nježni ružičasti organi uskoro su se spojili i slinili zajedno u strastvenom dvoboju koji je uzrokovao da se moja jaja stegnu u većoj proizvodnji sperme. Gospođa Handlesmen je stala i tiho mi se obratila.

"Joey. Želim te za sebe. Želim te posjedovati." Govorila je dok je oslobađala jezik i još jednom posezala za testisom. Opet me ozbiljno gledala, ali je u igri posegnula da prihvati djevojčin jezik koji je dolazio s kapljicom sline. Mogao sam osjetiti djevojčinu ruku kako radi na mom ljubavniku, njezinu čvrstu kožnu rukavicu kako kida sise moje ljubavnice i nisam mogao vjerovati. Skočio sam do stiska gospođe Handlesmen, a zatim se uvukao što sam više mogao, gledajući obje dame iskosa. "Znam da me voliš Joey i da želiš biti moj vlasnik. Ovi umjetni udovi, rep koji sad nosiš i koji ćeš od sada nadalje nositi, samo su početak."

'Umjetni', moji su udovi bili umjetni. Bio sam tako sretan to čuti.

"Također želim da nosiš moju tetovažu i moj brend. Ali za sada, želim da započneš svoju karijeru i zaradiš onu plaću koju sam ti obećao." Kao i uvijek, njezine su me riječi ostavile zbunjenim, zabrinutim i sretnim više od mojih najluđih snova. Djevojka se pomaknula kako bi gospođi Handlesmen dala mjesta da se okrene na leđa i krajičkom oka gledao sam kako se grudi moje ljubavnice njišu u brežuljke na njezinim prsima.

"Objasni mu što da radi, draga", rekao je moj ljubavnik gledajući djevojku.Djevojka je spustila usne na usne gđe Handlesmen dok je posezala za mojim prstenom u nosu. Bilo je potrebno samo lagano povlačenje.