Mg midget sill

Budući da je moj muž otišao iz mog života, bilo je tužno, ali uzbudljivo znati da je moj najmlađi sin konačno Ti dat dupe svoj stan. Bio je sretan kad je njegov brat bio ovdje s nama, ali u posljednje vrijeme osjećam atmosferu kad god je dovodio svoje prijatelje da se opuste u vrtu i stakleniku. Isprativši ga jednog dana, gledao je u izlog agenta za nekretnine i odlučio sam otići tamo, primijetio sam da gleda mjesto za koje sam znao da bi bilo idealno za njega. Samo pet minuta hoda od naše kuće znala sam da si to ne može priuštiti pa sam se osjećala dobro kad sam mu rekla da ću mu rado pomoći jer sam vidjela kako mu se lice razvlači u neobuzdani osmijeh.

Nije mogao dovoljno brzo ući tamo, u svoje mjesto, mjesto gdje mi je bilo žao njegovih susjeda, a ipak sam čeznuo za mirom i spokojem koji su mamili moju kuću. Međutim, bio je to potresan dan u mom životu, kuća koja je dala moja dva sina i dala mi najbolje godine mog života gledajući ih kako odrastaju u mlade ljude sada će ponovno utihnuti. Tih prvih nekoliko tjedana činilo mi se da ga više viđam nego dok je živio ovdje. Sve dok je imao svoju glazbu i krevet tada je to bilo jedino što mu je bilo važno, o praktičnim stvarima poput pribora za jelo i tanjura nije razmišljao. Ipak, konačno je postajao sve organiziraniji i osim što su ga viđali da navrati većinu večeri oko večere, ostatak vremena bi telefonirao prije nego što bi došao.

To mi je odgovaralo jer je još bliže mojoj kući živio Dave, oženjen čovjek za čijeg su mi braka rekli da je skoro gotov. Bio je zgodan muškarac, više od deset godina mlađi od mene i s pretjerano aktivnim seksualnim genom u sebi činio je da se osjećam željenom kad god bismo se sreli. Ipak su to bile rijetke prilike; jeftini hotel u blizini, vlasnik me znao po imenu, bilo lažno, kad god sam se ondje prijavio.

Budući da je bio u braku, nisam se mogla probuditi sljedećeg jutra s njegovim rukama oko mene. Uvijek je odlazio prije ponoći i tjerao me da se iskradam, osjećam se prljavo, iskorišteno, ali ipak zadovoljno u sitne sate.Darren, moj sin je znao da izlazim s muškarcem; poznavao je Davea i ne bi volio znati što naša afera podrazumijeva. Za njega je to bila samo povremena veza s nekim tko živi u našem gradu i ništa zbog čega bi se uzbuđivao.

Ležeći u ovoj prljavoj hotelskoj sobi, Dave je otišao kući dok sam ja ležala, potpuno iscrpljena, ali u miru sa svijetom, pitajući se zašto bismo bili u tom prljavom hotelu. Imam savršeno respektabilnu kuću u koju je sada dobrodošao, bez smetnji tada je sve izgledalo idealno.

Dogovarajući se s njim putem mobitela, smatrao je da je to također dobra ideja, a za testera mi je rekao da ga očekujem nakon što završi s poslom te večeri. Za njega je to trebao biti samo brzinski posao, njegova žena nije trebala ni znati da će kasniti kući. Odlazeći s posla sat vremena ranije, ne bih volio ni pomisliti što on misli o meni dok sam otvarao vrata samo u dugom svilenom negližeu. Trebalo mi je cijelo poslijepodne da se spremim za njega, ležeći u kadi i tuširajući se. Gledajući se u ogledalo, pretjerala sam da izgledam što bolje za njega, ali kad je zazvonilo ono zvono na vratima, postala sam drhtava olupina. Krevet je bio star, zapravo desetak godina, ali za sve to vrijeme na njemu nikada nije bio muškarac. Čim je moj bivši otišao i spavao u svojoj sobi, prvo sam uništio stari madrac.

Bio je topao dan; Dave je također izgledao kao da je imao naporan dan na poslu. Kravata mu se razvezala i dok smo se ljubili u prolazu, mogla sam osjetiti mirise dana na njegovom Lezbejke sišu stopala. U hotelu bismo se oboje prethodno otuširali, ali danas nemamo vremena za to jer smo stisnuli usne u tišini hodnika. Mg midget sill Moja koljena, besramno otvorena i grleći njegova dok smo se ljubili, nikad se nisam toliko zabrinula kao onog dana kad sam ga uzela za ruku i odvela u spavaću sobu.

Seks je bio bolji nego ikad te večeri, silno me želio i ja sam željela njega, međutim, bilo je gotovo za nekoliko minuta, ležala sam dok je njegov kurac pulsirao u meni dok sam osjećala da posljednji njegovi ostaci dolaze prazni u moju zadovoljnu nutrinu. Snažno me grizao za vrat dok su moji nokti čvrsto stiskali njegovu čvrstu stražnjicu prije nego što sam osjetila kako se njegova napetost opušta s njegovog oznojenog tijela. Ležeći tako zadovoljan, iznenada sam se ukočio kad sam čuo ključ kako otvara ulazna vrata. Darrena se nije očekivalo jer sam mu rekla da sam zauzeta i da se držim podalje, no kad sam ga čula kako zove uza stepenice, razmišljala sam što dalje. To što sam bila Daveova prijateljica i znala da je oženjen dovela bi me u kompliciranu zbrku sa svojim sinom.

Brzo sam odjenula haljinu, a zatim sam polako pokušavajući se sabrati sišla niz stepenice da ga pozdravim. Pristavio je kuhalo i bez brige me upitao želim li šalicu. Kosa mi je bila zamršena, graške znoja tekle su mi niz čelo i još gore, osjećala sam kako Dave curi iz mog tijela dok sam ga bez daha pitala zašto je došao. Pogledavši me prvi put čudno, njegove prve riječi bile su da me pita imam li muškarca gore. Bio sam loš lažljivac u najboljim trenucima. Pokušao sam mu reći da nisam i osjetio olakšanje kad je znao da lažem, spustio je šalice za čaj i rekao mi da je bolje da ode. Prljav pogled u moje oči dok je prolazio i namjerni uzvik zbogom dok je zalupio vrata za sobom.

Osjećala sam se iskorišteno i iznervirano, ovo je bila moja kuća, a ipak je moj sin smatrao lošim što imam svog dečka u blizini, iako nije imao pojma da mu je on prijatelj. Moj je libido bio na najnižoj razini dok sam se oprezno penjala stepenicama i na neki način bila sretna što se Dave Lezbejska priča u čarapama obukao i spreman za polazak.

Trebalo je vremena da prebolim neugodnu situaciju u koju sam se dovela, nazvao me nekoliko puta i bio je više nego voljan pokušati još jednom.Nisam, međutim, jednoga ručka kad je zazvonio predložio sam da se nađemo u našem hotelu kao nekad. Nije mu se svidjela ideja, no lako ga je nagovorio da pristane na to. Provodeći poslijepodne još jednom se pripremajući, Amature supruga xxx sam telefonirao u hotel i još jednom naručio našu sobu.

Srećom, nisam bio dotjeran kad sam rano stigao u hotel, parkirao sam auto diskretno izvan pogleda i bojažljivo sam se osvrnuo oko sebe prije nego što sam ušao u predvorje hotela. Djevojka na recepciji me već dobro poznavala, Dave i ja smo ga koristili u nekoliko navrata prije. Nekada je bilo vrlo tajnovito u ranim danima, no razgovarajući s njom sada je barem dala do znanja da razumije moju situaciju s njim. Međutim, dok smo ovaj put razgovarali, zaprepastio sam se čuvši kako su hotelska rotirajuća vrata kliknula. Bio je to moj drugi sin i njegova žena, vidjeli su me kako ulazim u hotel i rekli su mi da ih je znatiželja natjerala da dođu vidjeti što se događa.

Stručna recepcionarka brzo je odgovorila umjesto mene, rekavši im da sam stari prijatelj i da sam samo u prolazu. Odmah sam po njihovim očima znala da joj vjeruju i laknulo im je kad su mi rekli da su u gradu u kupovini i pitaju se hoću li im se pridružiti. Nisam mogla reći ne znajući da mi je kupovina omiljena zabava. Prije nego što sam uspio reći da, recepcionarka se ubacila i rekla im da su zakasnili jer je već dogovorila spoj sa mnom. Šuteći, nastavila je objašnjavati da ne izlazi s dužnosti za deset minuta i da ćemo zajedno objedovati. Dok je govorila, pogledao sam iza njih i vidio Davea kako zbunjeno gleda u predvorje. Poznavao je i mog najstarijeg i misleći da opet nešto nije u redu brzo je prošao.

Nakon kraćeg razgovora moj sin i njegova supruga su se oprostili od mene rekavši mi gdje bi bili da imam vremena kasnije.Nadao sam se da nisam, pomislio sam u sebi kako sam još jednom zahvalio recepcioneru, uzeo ključ i otišao u našu sobu. Prošlo je gotovo mjesec dana otkako sam ga posljednji put vidio; Toliko sam ga željela i ležala sam na krevetu s velikim ručnikom oko sebe čekajući njegov dolazak. Nije stigla, umjesto toga nakon sat vremena ili više čula sam zvuk mobitela koji mi je govorio da imam poruku. Moj sin i snaha su ga također vidjeli i nakon zajedničkog razgovora zaključio je da je prerizično vratiti se u hotel.

Satima sam ležala sama pod ručnikom, ponovno proživljavajući svoje postojanje; Opet sam bio samac, moja dva sina su odrasla i napustila me, ali su i dalje vladali mnome. Nisam odgovorio Daveu; da jesam tada bi to bila kratka oproštajna poruka. To zapravo nije bila njegova krivnja, samo moj komplicirani način života.

Znajući da on neće biti pravi za mene, još uvijek je sretno oženjen i nikad se ne javlja, jednostavno sam to pripisala lijepom iskustvu, dok je trajalo. Bio sam sretan što sam ga opet čuo, iako je prošlo dosta vremena. tata i sin Priče o incestu Ponovno kratka poruka u kojoj mi piše da mora ići u Španjolsku poslovno i da ima slobodno mjesto u zrakoplovu. Odgovorio sam na to, bilo da je to jednostavan odgovor; Da!

Opet, ništa drugo nismo rekli između nas, on je ipak bio čovjek od riječi i ja sam se uzbudila kad su jednog jutra avionske karte stigle na moj prag preko mog poštara. Sljedećeg dana uslijedila je kratka sarkastična bilješka o tome da putujem sama u odmaralište u slučaju da se netko od mojih sinova nađe u zračnoj luci u vrijeme polaska. Kako se dogodilo, moj me sin Darren odvezao na kratko putovanje i nadao se da ću se lijepo provesti jer je obećao da će biti u zračnoj luci čekajući moj povratak ovamo za dva tjedna.

Ovo mi je trebao biti prvi put, putovao sam u Španjolsku tri ili četiri puta, ali svaki put sa svojim sinovima koji rastu.Sjećam se kako sam se osvrnula na večeri kada su ljubavnici šetali šetnicom držeći se za ruke i mazili dok sam ja sjedila iznad njih na svom balkonu i čuvala svoja dva sina.

Život je tada bio lijep, muškarci nisu pridonosili našim životima jer sam im davala punu pažnju. Istrošenih i zijevajući u ponoć sretno bih sjedila na balkonu potpuno zaljubljena u svijet dok bih pijuckala toplu čašu ili dvije crnog španjolskog vina.

Ipak, ovaj će odmor biti toliko drugačiji, samo sam jednom bio s Daveom sam cijelu noć, i to u onom hotelu dok je njegova žena jednom bila u bolnici preko noći. Morao je otići ujutro, a ja sam Jedva legalan Božić xxx morala nejako opravdati da ću ustati jer imam cijeli dan za ubijanje. Istina je bila da sam bila toliko shrvana da sam se pola dana osjećala paralizirana za krevet. Nakon četrnaest dana od toga su mi se dlake na vratu nakostriješile dok sam osjećao kako mi iznutra trnu od iščekivanja.

Čekala sam njegov dolazak, a onda ništa, sjetivši se da sam isključila telefon, dobila sam jednu poruku. 'Žena nije dobro, ne može doći.' Osjetio sam kako svaki djelić emocije istječe iz mog tijela u to vrijeme; tamo sam bio u dolaznom dijelu zračne luke očekujući dva tjedna nekomplicirane zabave kad mi je tih šest malih riječi potpuno razbilo živce.

Otišavši ravno u čekaonicu za odlazak, objasnio sam situaciju osobi na šalteru koja mi je rekla da se o karti koju imam ne može pregovarati i da bih sada otišao značilo bi da moram kupiti kartu u jednom smjeru za povratak u Englesku. Novac nije značio ništa i tako sam platio povratno putovanje i imao vremena za kavu sjedio sam sam čekajući da mi spiker nazove broj leta.

Već rano navečer trebalo je proći rani sati prije no što sam trebao stići kući, a onda sam se počeo osjećati suicidalno zbog objave u kojoj mi je pisalo da je avion neočekivano odgođen. Sada sam već gotovo u suzama otišao do šaltera za informacije da pitam kada se očekuje da će avion biti spreman.Ostao sam iscrpljen i bez riječi kad mi je rečeno da postoji problem i da mogu proći sati prije nego što se popravi i bude spreman za skidanje.

Budući da nijedna druga letjelica nije poletjela te noći, uzeo sam dovoljno za jedan dan. Odustajući, otišao sam do taksi stajališta pitati ima li ikoga da me odveze do mog stana. Sjedio sam sam u tišini dok je taksist tovario moje kofere u auto i ignorirao sam njegov jadni pokušaj da razgovara sa mnom na svom pokvarenom engleskom. Shvativši da nisam sretna, konačno je odustao od pokušaja da održim razgovor, a ja sam bila više nego sretna kada je taksi konačno ušao u jarko osvijetljenu ulicu. Mora da je to bilo malo selo u kojem smo oboje trebali ostati; u roku od nekoliko sekundi osjetio sam miris mora, a zatim i odsjaj mjeseca koji je udarao po ogromnom otvorenom oceanu mirnog izgleda.

Osjećajući se sada loše, dok smo se zaustavljali do moje stambene zgrade na pješčanoj šetnici, shvatio sam da je moj stan na drugom katu i govoreći svoje prve riječi svom vozaču ljubazno sam ga pitao bi li imao nešto protiv da mi pomogne s koferima. Ovaj put mi je pružio šutnju; iako je huktao za sebe, zahvalno sam mu otvorila vrata dok me slijedio mramornim stubištem. Zahvalivši mu se tada sam shvatio da uopće nemam stranog novca, viza kartica Crna pornografija besplatna slika u njegovu licu izazvala je čudan izraz s njega, tako da mi je preostalo samo nešto engleskog novca. Dajući mu mogućnost izbora, pažljivo je pregledao bilješke prije nego što je uzeo jednu od njih, nasmiješio mi se i poželio mi lijep pozdrav.

Soba je bila mračna, usamljena i čudna, stvarno nisam želio biti ovdje, ali još nekoliko sati u čekaonici za odlazak dovelo bi me do nevolje zbog mojih frustracija. Bilo je vruće, sparna vrućina zbog koje je znoj curio niz moje bolno lice. Sjedeći tiho na krevetu, mogao sam čuti daleku glazbu Mg midget sill klubova i barova ispod.S vremena na vrijeme preplašio bi me glasan povik ili vrisak nekog pijanog turista dok sam sjedio sam i miran na nepospremljenom krevetu.

Prošlo je neko vrijeme dok sam pokušavao otresti usamljenost iz sebe, bio sam prljav, trebao sam se okupati, gladan, trebao sam jesti, pa sam se pokušao pomiriti sa svojim stanom i sprijateljiti se s njim barem na jednu noć. Ipak mi nije pomoglo, uključivanje tuša nije učinilo ništa, a ljepljiva vrata na balkonu su me gotovo uspaničila dok sam ih silno pokušavala otvoriti. Frustracija me je savladala te noći dok sam vrištala i šakama udarala po staklenim vratima.

Mora da sam izgledao neurotično koliko sam se osjećao kad sam pogledao na balkon i vidio dva zabrinuta lica iz susjednog stana kako me alarmantno gledaju sa svog balkona. Shvativši da sam zapeo unutra, gledao sam kako se čovjek penje sa svog balkona na moj i pokušava mi pomoći s vratima. Nije se pomaknuo dok se staklo treslo od udaraca kojim sam ga udarao. Silovito mašući rukama skočio je natrag na bok i dok me njegova žena pokušavala utješiti svojim postupcima primijetio sam da je ušao unutra. Nadao sam se da ću dobiti čekić, mislio sam, ali ne, došao je do mojih vrata i čuvši kako lupa po njima, prestao sam lupati po vratima i otišao mu odgovoriti.

Bio je Šveđanin, nije znao govoriti ni riječ engleskog, iako je bio divan, nosio je samo par kratkih hlačica koje su mi oduševile kako se intimno zabavljao sa svojom ženom koju sam bez sumnje prekinuo. Bez ijedne izgovorene riječi petljao je s ključem u vratima i nekako mi otvorio vrata terase. 'OK' bilo je sve što je rekao kao zbunjen sada sam ga pitao što je učinio. Pokazavši mi, shvatio sam da su vrata još uvijek zaključana dok sam se svim silama trudio Daphne Rosen anal ih. Nasmijao se, ja također i skočivši natrag na njegovu stranu, mahnula sam im obojici u znak zahvalnosti.

"Ti si Engleskinja", čuo sam je kako govori s boljim naglaskom nego što sam to mogao sam izgovoriti.

"Da," ljubazno sam odgovorila, poželjela im ugodnu večer i vratila se u svoju sobu, nimalo raspoložena za razgovor s njima te večeri. Priče o incestu u žbunju Moj tuš ipak nije radio pa sam je, čuvši ih malo kasnije na njihovom balkonu, bojažljivo upitala može li njezin muž doći i popraviti mi to. Znao sam da smetam i stvarno sam se osjećao loše, ipak sam trebao Bib crni kurac više od svega i nije me bilo briga što ih opet prekidam.

Prišao je i pokazao mi kako radi tuš; to je opet bio moj nedostatak znanja i ništa drugo. Ostavljajući me, izgledao je frustrirano dok sam mu još jednom zahvaljivala znajući da se sada barem mogu istuširati. Živci su mi bili potreseni nakon dana koji sam proživio, iako sam se osjećao čistim dok sam ležao na krevetu i pokušavao čitati knjigu. Nekada je to bilo uvjerljivo štivo, iako sam znao da je, uz sve prekide, sada knjiga u kojoj nikada neću moći uživati.

Još uvijek mokar od tuširanja ležao sam na ručniku s otvorenim balkonskim vratima, dok mi je hladni vjetar opuštao napeto tijelo. Iako sam još uvijek mogao čuti njih dvoje kako se smiju jedno drugome, svježina noći mi je sada barem učinila stvari ugodnijima. Nisam mogao ne primijetiti tišinu u susjednoj kući, jer sam se sada mogao više opustiti. Misleći da su otišli u krevet, skinuo sam kućni ogrtač i ispružio se na velikom hladnom bračnom krevetu.

Ubrzo sam mogao prigušiti zvuk, iznenađen sam pogledao po zamračenoj prostoriji da vidim odakle dolazi. Sada se svakih nekoliko sekundi taj zvuk pojavljivao i postajao sve glasniji. Shvativši da je to par iz susjedstva koji vodi ljubav, odmah sam im zavidjela. Glasniji prasak sada me natjerao da poskočim, čim sam čula izdajničke uzdahe, iako sam zamišljala kako se krevet pomiče po podu jer je njihovo uzbuđenje očito raslo.

Navirale su mi misli o mom hotelu i Davidu dok sam pokušavao zamisliti kroz što je ona prolazila u susjednoj kući.Moje uzglavlje bi ih trebalo držati budnima, pomislila sam u sebi dok su njihovi uzdasi i jauci postajali sve glasniji. Zvuk očitog Seksi dlakava devojka trebao bi me uzbuditi dok sada ležim raširenih nogu i stežem stidnu regiju. Međutim, osjećajući se toliko sažaljevajući samu sebe, nisam uspio pokrenuti iskru u svom tijelu i brzo sam osjetio hladnoću sada sam ponovno omotao ogrtač oko sebe.

Nastavak tišine u susjedstvu, oči su mi se odbijale zatvoriti ove posebne večeri i tako sam u mraku izašao na balkon pogledati prekrasne prizore mjeseca kako udara u more i daleki sjaj noćnog života u obližnjem gradu. Svjetlo u susjednoj kući na trenutak me prestrašilo jer su završili i također nisu htjeli spavati. Završavajući omotavanje svile oko njezina tijela, praktički sam mogao vidjeti zadovoljan osmijeh na njezinu licu. Nesvjesna da me držala budnom, i ona je pogledala u more i na engleskom mi rekla kako je lijep pogled. Započinjući prijeko potreban razgovor s njom, pitala je želim li čašu vina. Gola napolju znao koliko je sati, sat mi je još bio na engleskom vremenu i nisam imao pojma što je to ovdje. Nisam mogao spavati i bilo mi je drago što imam nekoga s kim mogu razgovarati, pa sam sa zahvalnošću prihvatio njezinu ponudu.

Vrativši se minutu kasnije, sa sobom je imala dvije čaše i punu bocu vina. Natočivši mi čašu, predstavila se kao Stephanie. Njezin suprug od samo tri dana za mene je bio Dan. Kad je stigla dan ranije, odmah je bila znatiželjna zašto sam sama. Pokušavajući joj reći da se majka mog dečka razboljela na dan našeg odlaska, mislila sam da bih radije nego da uzalud trošim karte mislila da ću ipak doći i nadam se da će on moći slijediti kad se njegova majka bude osjećala bolje.

Zašto sam lagao potpunoj stranci bila je misterija, no pretpostavljam da je to bio najsigurniji odgovor koji sam joj mogao reći. Sprej silikonsko mazivo u isto vrijeme Vruće azijsko pušenje sam kako je pogledala u svoju sobu i nekoliko trenutaka kasnije iz nje je izašao vrlo umoran Dan.Dok mu je Steph počeo objašnjavati moju situaciju na švedskom, mogla sam reći da sam treća strana, što on zapravo nije želio u blizini. S ljubavlju se priljubio uz nju i ne pokazujući nimalo zanimanja shvatila sam da je vrijeme da ih ostavim na miru.

Silno sam se trudila zatvoriti oči; njih par nije pomoglo, jer je njihov smijeh bio samo nekoliko centimetara od mjesta gdje sam pokušao nasloniti glavu. Iako me toplo i nekoliko čaša vina barem opustilo, bilo mi je loše kad sam ustao i zatvorio vrata na terasi. Na kraju sam ipak naspavao prijeko potreban san, iako sam znao da me probudio zvuk njihovog kreveta koji je udario o moj zid barem još jednom tijekom noći.

Nakon lošeg dana i kasne noći još jednom me rano probudio beskrajni udar njihovog uzglavlja o moj zid, bilo je rano jutro i tada sam znao da je dan počeo i da je moj kratki san završio. U gorem raspoloženju nego kad sam legao u krevet, umorno sam teturao po stanu da vidim ima li mjesta za kuhanje vrućeg čaja. Sve što sam našla bio je kuhalo za vodu, tako da mi je to što nisam imala s čim skuhati čaj ili kavu dodatno pogoršalo raspoloženje. Međutim, spasio sam se kad sam čuo Steph kako zove kroz vrata terase, otvarajući ih, imala je veliki srebrni lonac napunjen do vrha vrućom kavom.