Alat za latinski prevodilac

Saune općenito imaju vanjske dijelove, budući da je goli boravak na otvorenom također izvanredan užitak. Gola koža izložena suncu može biti izvrsna, kao i osjećaj kiše ili magle koja se kovitla dok sjedite u grijanom bazenu zimi. No, koliko god bila ugodna, ipak joj nedostaje sloboda nudističke plaže.

Nekoliko ljudi s posla otišlo je s mojom suprugom i mnom isprobati novi kanu na napuhavanje prije mnogo godina. Vrijeme je bilo savršeno, čak iako je napuhavanje kanua bio pomalo naporan posao. Jezero je bio stari kamenolom, a ne službeno kupalište, ali za koje su svi u regiji znali. Lagano smo veslali uz obalu, a nakon što smo kružili preko polovine dužine, mogli smo vidjeti travnate površine, u usporedbi s padinama s drvoredima s druge strane.

Dok smo prolazili trećim takvim područjem, travnatom obalom u visini očiju, otkrivena je gola žena naših godina, kako leži na leđima. Noge blago otvorene, svijetloplave stidne dlake uokviruju joj macu, grudi s vidljivim bradavicama. Prizor je bio potpuno neočekivan, prvi put vidjela nepoznatu ženu potpuno golu, a sunce joj obasjalo lagano preplanulu kožu. Kanu koji je klizio uzduž pomogao je da sve ostane pristojno, zbog čega je bilo nemoguće zuriti nakon kratkog trenutka. Iza nje je bilo još nekoliko ljudi i bilo je jasno da je nije bilo briga što bi je itko mogao vidjeti na leđima, lagano raširenih nogu dok se opuštala.

Stav koji je čak i tada lako razumjeti, jer biti gol znači da te ljudi vide golog. U nekom trenutku jednostavno nema brige tko bi mogao vidjeti. Ili koga vidite. Barem nakon zadovoljenja znatiželje. Gledanje nekoga koga poznajete kako se oblači ili svlači može biti ugodno na način na koji je učiniti isto sa strancem u najmanju ruku nepristojno. Ova osnovna razina pristojnosti - ili u najmanju ruku, svijesti - očekuje se od posjetitelja na lokalnom mjestu.

Moje prvo veće iskustvo kada sam bio gol u javnosti s drugima na otvorenom bilo je na nudističkoj plaži na obali Atlantika.Moja žena je ovdje prvi put bila u toplesu kada je bila tinejdžerka - i ozbiljno je izgorjela svoje bradavice. Lekcija koju sam primila k srcu, pazeći da posvuda koristim mnogo losiona za sunčanje. Iako ne na plaži - kuća je bila točno preko puta plaže, a ja bih Moja napaljena devojka stavila losion. Samo se činilo da je to bolji način da se izbjegne bilo kakva neugodnost.

Nakon prvih nekoliko dana, naše su se preplanulosti lijepo razvijale, druženje goli postalo je poznato. Bili smo na početku sezone, i iako su vrijeme i voda bili idealni, plaža je ostala prilično prazna. Također sam naučio iz nezaboravnog iskustva da ne idem gol na surfanje tamo gdje plaža ima dio sitnog kamenja umjesto pijeska. Alat za latinski prevodilac Prvi tjedan uključivalo je čak i druženje sa starijim nudističkim parom, dijeljenje suncobrana.

Šetajući plažom našeg prvog petka ujutro oko 10 sati, pokrivajući milju između dijela nudističke plaže i niza hotela i restorana, vidio sam dvije žene u mekšem surfanju između pješčanog spruda i prave plaže. Dio je bio praktički pust ovako rano, iako sam mislio da su uvjeti na plaži savršeni. Prilazeći s više visine na kosoj plaži, postalo je očito da su prilično intimno povezani. Voda nije bila bistra, samo su im gola ramena stalno bila iznad vode. Međutim, bilo je više nego povremeno viđenih golih bradavica dok su se otekline dizale i spuštale, i nekoliko iznimnih oteklina koje su pokazivale da ni one ne nose donjicu.

Na mojoj najbližoj udaljenosti, izrazi na oba lica bili su blaženi, zatvorenih očiju. Čak ni sada nisam siguran što su točno radili zajedno u vodi, ali kad su se vraćali, oboje su ležali goli na zajedničkim ručnicima, očito kao par.

Ovo je bilo moje prvo upoznavanje s razlikama između plaže i saune. U takvom okruženju priroda ima više mogućnosti da nastavi svojim tijekom, bez ikoga zaduženog.Iako nisam viđao druge parove u tako intrigantnim okolnostima na tom odmoru, bilo je lakše otkriti određene podzemne struje. Alat za latinski prevodilac tijekom drugog tjedna, kako je na plaži postajala sve veća gužva, a otac moje žene i njegova druga žena stigli su dijeliti kuću na plaži.

Janet je bila u srednjim 50-ima, okrugle ženstvene figure i upečatljivo velikih grudi. Privlačile su pažnju, u čemu je i ona rado sudjelovala, bez grudnjaka, au košuljama koje su nerijetko otkrivale prekrasan pogled. Kao što su košulje s gumbima, koje su često imale ili lijep razmak da se vidi neka sisa, ili su bile zakopčane na način koji nije pokrivao. Malo je upitno da je zračila određenim seksualnim mamcem, nešto što moja žena nije cijenila. Iako smo razgovarali o tome, više nego povremeno dok sam gladio svoj kurac.

Predmet je bio malo izvan središta, iako primamljiv. Prvo, razgovarali smo o ženi koju je njezin otac ševio - a čak je i tada bilo prilično očito da nisu bili monogamni par. Drugo, bez obzira na to kako sam pronašao Janet u uskom fizičkom smislu, komplikacije su bile previše za rješavanje, čak i ako samo potencijalno. Više volim određenu izravnu jednostavnost kad se bavim seksom, a dijeliti muškarca sa ženom koju je njezin otac ševio bilo je jednostavno previše za moju ženu. Djelomično zato što je doista imala Napaljena kinky babe s Janetinim prilično opuštenim stavom prema seksu, smatrajući ga neprikladnim.

Na kraju, to mi nije bilo važno, a ako je iskušenje i bilo, jednostavno ga je držati u pozadini. Definitivno kad je moja supruga bila u blizini, što je bilo većinu vremena - što je većinu vremena olakšavalo, iako je način na koji je Janet flertovala kad moja žena nije bila u blizini također bio privlačan.

Još jedna stvar koju moja žena nije odobravala je to kako je Janet redovito pila vino, nedvojbeno u vezi s time koliko je izgledala dostupna nakon nekoliko čaša vina. Ne samo za muškarce, jer je Janet bila prilično zainteresirana za žene.Uključujući, više nego pomalo nespretno, i moju ženu u nekoliko prilično pijanih prilika kada je bilo jasno da Janet nije samo očijukala sa mnom. Obje smo znale što se događa, djelomično zato što smo već vidjele Janet i još jednu ženu na slikama s odmora - uključujući gole u sobi, u bliskom kontaktu. Na slikama je i jedan od prijatelja njenog supruga, a snimio ih je Janetin suprug.

Sve se to dogodilo nekoliko godina prije ovog godišnjeg odmora, a situacija se s vremenom adekvatno sredila. Janet je i dalje koketirala, ali činilo se da nije mogla to učiniti - takva je bila. Stvara zanimljiv kontrast na plaži. Gola iu javnosti, nije osjećala potrebu učiniti bilo što kako bi privukla pozornost. Doduše, privukla je pažnju supruge i mene čim smo je prvi put vidjeli golu. Njezina puna zrela figura bila je u suprotnosti s figurom moje supruge, s tim da je Janetina figura bila tip koji je moja žena preferirala za žene. Prvih nekoliko puta kada bi se skidala pokušavali bismo ne obraćati pozornost, ali uglavnom je hvatala i zadržavala naše poglede.

Ležeći na svojoj prostirci, često bi imala sličan položaj kao prva nudistička Tinejdžerski biblijski izazov neočekivano viđena prije nekoliko godina, ali za razliku od tog prvog pogleda, ja sam mogao u potpunosti uživati ​​u pogledu, više puta. Zajedno s gledanjem kako će joj grudi visjeti dok se oslanjala na laktove pokraj mene. Kad moje žene nije bilo u blizini, njezino bi čavrljanje postalo više nego malo rizično, do te mjere da bi mi se kurac uzburkao.

Činjenica koju su kasnije podijelili u krevetu nakon prvog dana kada je vidjela Janetinu golu bljedoću na otvorenom jednog prekrasnog ljetnog dana. Iako moja žena nije odobravala piće, to nije značilo da se neće napiti - i to prilično napaljena. Sunce je prilično kasno zašlo, nebo je još uvijek svijetlo kad su otvorili nekoliko boca vina koje su donijeli. jebanje za ocenu Mama jebi sina Svi smo pili prilično brzo od početka. Janet se istuširala, sjedeći s nama za stolom samo u otvorenom kućnom ogrtaču. Neobično, moja žena nije imala ništa protiv dok smo razgovarali i pili.Otišli smo na spavanje za njima, ali samo za par minuta, nakon što smo sredili stvari. Uključujući moju ženu koja je popila posljednje vino iz boce, pjevajući koliko je bila opuštena

Skinula se gola, a zatim legla u krevet, posegnula je da dodirne moj kurac, usta blizu mog uha, pitajući me što mislim o Janet. Uzdahnuvši dok je moj kurac počeo rasti, rekao sam da ima jako lijepe velike grudi. Što je bila istina, iako je to bila i vrsta detalja koji moja žena smatra seksi. Dodao sam da ih kućni ogrtač nije baš prekrivao nakon prve čaše vina i da sam vidio da i ona gleda u njih, pogotovo kad je stala da nam napuni čaše, grudi koje su se primamljivo ljuljale blizu.

Kliznuvši rukom duž njezine unutarnje strane bedra, prstima dosegnuvši njezine meke stidne dlake, spomenuo sam da možeš vidjeti i njezin grm dok sjedimo za stolom. Kad su moji prsti počeli kliziti preko njezina primamljivo skliskog proreza, zahihotala se, rekavši da svatko može vidjeti više od grma, Janet se napijala tako gotovo gola. Pritišćući moj prst malo dublje u njenu sočnu macu, njezino kretanje na mojoj kiti se promijenilo, usporavajući i stežući se dok je moj sada podmazani prst počeo kliziti preko njenog klitorisa.

Znajući koliko se napalila, pomaknuo sam glavu kako bih pritisnuo otvorena usta na Ukrala joj bikini, ljubeći je duboko, jezikom koji je u potpunosti iskoristio njezino sve rastresenije stanje. Kad se stvarno napije vina, ima voćni okus i miris koji je neodoljiv. Zajedno s macom koja se čudesno smoči, otkrivena kad sam je počeo jebati prstima njezinu sada pulsirajuću pičku.

Nije bila jedina pijana osoba čije su se normalne inhibicije raspadale, počela joj je pričati kako je vidjela Janetinu pičku nakon što je napustila surfanje. gledajući izravno, više puta. Kad sam palcem počeo dodirivati ​​njezin klitoris, počela je stenjati, a zatim je rekla da gleda i Janetinu otvorenu macu na plaži, a ne samo njezine velike vruće sise. S dva prsta unutar njezinog mekog uskog tunela, rekao sam da Janet ima fantastične sise, čak i seksipilnije uživo nego na slikama.U tom je trenutku moja žena počela prelaziti preko ruba, slušajući me kako pričam o prekrasnim velikim bradavicama spremnim za ljubljenje i stiskanje.

"Pričaj . vruće sise . Janet . otvorena rupa za jebanje . pička drolja" bilo je nevjerojatno eksplicitno za nju, pravo paljenje. Budući da smo oboje vidjeli Janetinu macu na plaži i kako sjedi preko puta nas dok smo pili, činjenica da je bila napaljena, i da je postajala napaljenija što je više pila, nije bila tajna. Čak i kad Prvi veliki kurac se osjećao kao da počnem pričati o Janet mojoj vrlo uzbuđenoj ženi. Okrenuo sam se i bio iznad nje, moj tvrdi kurac klizio je preko njezina grma, a njezina ga je ruka vodila između njezinih otvorenih nogu.

"Vidio sam . velike bradavice . gole Mlada crna djevojka gola . tako mokre . jebi da . iznutra . Janet . jebi pičku . mokru pičku . jebi" prije nego što smo oboje počeli stenjati nepovezane riječi dok smo se jebali do bezumnog orgazma. Mama jebi sina queer Oboje smo svjesni da nas je Janet učinila tako spremnima za pijano jebanje, pokazujući svoju macu kad je uključena, znajući da vidimo razliku između plaže i sada.

No osim tog određenog vremena, ostatak tjedna prošao je bez ikakvih događaja. Kao što je Janet naučila ne flertovati previše, mi smo naučili jednostavno prihvatiti njezino skidanje golotinje na plaži. Njezino skidanje postalo je sve kraće, počela je nositi samo tanki omot na plaži kad smo izašli iz kuće. Jedan općenito dovoljno otvoren da vidi kako joj se grudi pomiču i više nego povremeno bljesne njezin plavi grm.

Iako bi moja gola žena više nego povremeno namazala Janet losionom, to nikad nije bilo ni približno seksualno. Moja supruga i ja zapravo nismo trebali losion kad smo bili na suncu nekoliko sati, uživajući u plivanju na dasci, samo družeći se na širokom pješčanom sprudu, gledajući prave valove s Atlantika. Drugi su uživali radeći isto, i divno je vidjeti ženske gole grudi kako se dižu i spuštaju u vodi. Okus koji dijelimo oboje.

Uskoro bismo mogli razlikovati nudiste, nenudiste i one koji tek trebaju pocrnjeti dovoljno da bi mogli pogađati.Uz osunčane, koje inače smatramo nenudistima, jer postoje mjesta u kojima je sunčanje cjeloživotno učiteljsko iskustvo.

Ova je razlika pomalo relevantna za ono što se dogodilo posljednjeg dana odmora na plaži. Bio je mali bistro na plaži preko puta zgrade spasilaca gdje je završavala drvena staza, ispod vrha dine. Iako malo prije ručka, već sam uživao u svom prvom pivu. Vraćajući se plažom, već prilično punom uglavnom golih ljudi, primijetio sam ženu blizu vrha plaže, samo malo u stranu od spasilačke stanice.

Izgledom nije bila nudistička, a sigurno nije ni način na koji je sjedila. Većina nudista koje poznajem počnu izlaziti goli vani čim proljeće postane dovoljno toplo, a njihov ten rano pocrni. Tu su i ljudi s čistom bijelom kožom gdje su inače nosili nešto na suncu. Činilo se da ova žena zapravo ne pripada niti jednoj skupini, iako je posvuda imala dovoljno preplanulosti da barem ne brine da će brzo izgorjeti na suncu.

Kad se približila, djelovala je nekako izdvojeno, pa je bilo puno lakše gledati u njezinu namjerno raširenu macu. Bila je sama, ništa joj nije smetalo osim ručnika na kojem je bila. Bila je prekrasna svjetlucava ružičasta između nogu, izložena svima koji su podizali pogled s plaže - ili prolazili pokraj nje. Držao sam ručnik za skromnost za pultom bistroa, ali kad je okrenula glavu tek toliko da potvrdi moju prisutnost, pomaknuo sam ga tako da može vidjeti moj sad rastući kurac, otkrivajući se.

S određenom ironičnom perspektivom, budući da žene nemaju ni približno isti interes vidjeti muškarce kao što muškarci imaju da gledaju ženu s otvorenom pičkom. Međutim, činilo se da je barem donekle cijenila učinak koji je imala na potpunog stranca na nudističkoj plaži. Ovo je bio uvod u drugo područje, gdje je seks bio poanta javne golotinje, do te mjere da su se mnoge fantazije mogle barem zamisliti.

Vraćajući se istim putem sa svojom hladnom limenkom piva, prizor je ostao potpuno primamljiv, iako je njezin izraz lica ostao prilično prazan. Kontrast u samom njezinom javnom izlaganju i njezinom stavu bio je upečatljiv, objasniv na različite načine, od kojih su mnogi izrazito erotični. Prije nego što sam popila to pivo, pridružila mi se žena, a da nije primijetila ženu.

Dovršivši to pivo prilično brzo, žena je još uvijek bila tamo, jednako raširenih nogu. Bilo je jednostavno pronaći ispriku da treba izbaciti limenku kako bi ponovno prošetala plažom, s obzirom na to koliko joj je maca na raspolaganju. Činilo mi se to dijelom seksualne igre, iako postrance. Ipak, cijenio sam priliku da budem promatrač, i to ne samo njezine golotinje. To je bilo znatno više od gledanja ženske ljupke mace, činjenice koja nikad nije spomenuta mojoj ženi.

Dok sauna zahtijeva pravila kako bi sve bilo civilizirano, vani je drugačije. Kao što sam trebao saznati u sljedećih nekoliko godina.