Velike sise lezbijke jebanje

Na zadnjoj godini koledža, moj cimer John i ja bili smo u zgradi studentskog doma koja je također služila kao smještaj za pravni fakultet. John je počeo izlaziti sa Sylviom, jednom od studentica prava, a ja sam bila malo ljubomorna. Sylvia je bila prekrasna azijsko-američka djevojka s tendencijom nošenja kratkih suknji. Imala je pun poštovanja prema Johnu, a prema meni je bila asertivnija.

Jednog sam dana otišao u njezinu sobu da joj vratim bocu meda koju sam posudio. Bacio sam pogled na plahte nagomilane na njezinu krevetu i na trenutak sam pomislio da John leži tamo. Nije bio, a kad sam krenula odlaziti, pitala sam gdje je i spomenula da gleda u plahte. "I mislio si da je to John?" veselo je rekla i potapšala me po guzici, poslavši me na put.

Taj manji fizički ukor bio mi je na umu sljedećih nekoliko dana. Pitao sam se bih li mogao dobiti dodatne trenutne kazne od Sylvijine ruke za buduće mudrovanja ili druge prijestupe.

Te subotnje večeri John i Sylvia su imali spoj. Pojavila se u našoj sobi u kratkoj crnoj haljini, tamnim tajicama i štiklama. Pretpostavljam da nisam bio previše suptilan kad sam je pogledao, jer su i ona i John to primijetili. "Moramo ti naći djevojku, Gene", rekao je John dok su njih dvoje odlazili.

Očekivala sam da će John te noći ostati kod Sylvije, Media youtube sigurna pretraga tinejdžera što je inače radio vikendom. Kasno te noći, ležala sam u krevetu u sobi koju smo on i ja dijelili, vizualizirajući Sylviu u onoj kratkoj haljini, a zatim sam zamislila njih dvoje kako me grde što je provjeravam; onda me John zgrabio za ruku i savio me preko stola, kako bi Sylvia mogla udariti udarac kao neki dan; ali ovaj put sa spuštenim hlačama i donjim rubljem oko gležnjeva.

Bila je to samo fantazija. Nisam očekivao da će se tako nešto dogoditi.

U nedjelju ujutro sam se probudio u 7. Kao što je i očekivano, Johnov krevet je bio prazan. Ali neočekivano, stigla je poruka od Sylvije koja je stigla prije samo nekoliko minuta. "Ustani ovamo, Gene", pisalo je. “Želimo te vidjeti.Čim ustaneš."

To je bilo čudno. Nisam znao što da mislim o tome, ali mislio sam da je brz odgovor na redu. "Odmah ustani." Oprala sam zube, obukla trenirku preko gaćica u kojima sam spavala, plus majicu kratkih rukava, i krenula uza stube u paru mokasinki koje sam koristila kao papuče. Htjela sam pokucati na Sylvijina vrata kad su se otvorila. Velike sise lezbijke jebanje John me uveo unutra. I on je bio odjeven u trenirku. Oči su mi se brzo prebacile na Sylviu, dok sam se pitala što će nositi ovo rano jutro. Nadao sam se Teddy spavaćici, ali ispala je duga Brojač kalorijskih vlakana masti, koja je bila gotovo jednako dobra.

John je sjeo na sofu pokraj Sylvije. "Što se događa?" rekao sam stojeći pred njima, pomalo zabrinut da možda nešto nije u redu.

"Ništa posebno", rekao je John, pomalo oštrim tonom. “Ali primijetio sam da si puno provjeravao moju djevojku i ponekad se šalio na njen ili moj račun, i da te je neki dan čak morala udariti po guzici da te drži u redu. ."

Nisam znala što bih rekla. Je li to bila ozbiljna pritužba. Činilo se tako, po Johnovom izrazu lica, ali onda sam pogledao Silviju, a ona mi je namignula i brzo se nasmiješila.

John je nastavio. "Ovdje ćemo se razumjeti", rekao je. "Ako se ovakvo ponašanje nastavi, u potpunosti sam ovlastio Sylviu da te ispraši po guzici kad je to potrebno."

Opet, nisam imao pojma što da kažem, ali moj penis se sada brzo ukočio. Ideja prigovaranja nije se činila posve privlačnom. U svakom slučaju, John nije završio razgovor.

"Nadalje, ono što ne znaš jest da Sylviju tu i tamo ispljuskam po dupetu kad osjećam da je potrebno. Dakle, ako smatram da je pretjerano popustljiva prema tebi ili prihvaća tvoje nedolično ponašanje, ona će mi ići preko koljena, čak i ako to znači da to radim pred vama."

Taj zadnji dio kao da je iznenadio Sylviu. Ostalo kao da je očekivala, ali ne i mogućnost da ja budem svjedok njezinih kazni.

– Ima li tko primjedbi. upita John.

Uslijedio je trenutak tišine, a onda je Sylvia rekla, "Ne," uz lagano odmahivanje glavom. Oboje su me pogledali. Moj se kurac sada napinjao uz moje trenirke. Uzbudila me pomisao da me Sylvia udari, a pomisao da je gledam kako je udaraju još više. Nisam se namjeravao buniti, ali nisam mogao izgovoriti riječi.

"Ne čujem te", rekao je John, a ton mu je postajao oštriji. "Imate li problema s ovim dogovorom?"

"Ne", rekao sam, pokušavajući zvučati nonšalantno, ali ispalo je pomalo mrzovoljno. Kao da sam bio buntovni mladić koji nevoljko prihvaća stegu od autoriteta. Što, kad bolje razmislim, i nije bilo posve netočno.

"Dobro", rekao je John odlučnim tonom. "Počet ćemo odmah." Potapšao se po bedru i na trenutak sam pomislila da bih mu se trebala popeti preko krila. Nisam pristao na to, zar ne. Ali gledao je Silviju. Pogledala je u mene, zatim u njega i s pomalo ogorčenim Priča besplatno bbw lica legla preko njegovih bedara. John je zatim podignuo njezinu majicu. Na trenutak sam pomislio da ispod nema ništa, ali na sebi je imala ružičaste gaćice.

John ju je malo udario po stražnjici, a njezine su oči skočile prema meni prije nego što je spustila pogled. Imao sam osjećaj da se žali što će prva dobiti batine prema novom dogovoru. Boris Beker Majka i sin Prije samo nekoliko dana uspostavila je neki autoritet nada mnom, tako da je biti u ovoj poziciji preda mnom sigurno bilo neugodno.

"Samo stoj tamo", rekao mi je John. "Ruke uz tijelo. Ne pokušavaj pokriti to oko, a ako ga dotakneš, ja ću te osobno ispljuskati po guzici."

Poslušala sam, stojeći tamo zadubljena dok je John opet i opet spuštao ruku na Sylvijine gaćice. Nakon nekog vremena počeo joj je povlačiti gaćice prema dolje, a ona se počela migoljiti i vraćati ruku unazad kako bi smetala. John joj je spustio gaćice, a zatim je Majka i sin za zglob. "Pristala si na ovo, mlada damo", rekao je. "A ti znaš svoju sigurnosnu riječ."

"Nisam znala da će to biti pred njim, tako brzo", požalila se Sylvia. No, očito nije namjeravala upotrijebiti svoju sigurnosnu riječ, a udaranje se nastavilo po njezinoj goloj zadnjici.

Stajao sam tamo kao ukočen, gledajući njegovu ruku kako udara. Neki su bili tvrđi od drugih, iako se činilo da nijedan neće dati više od blagog uboda. Ipak, s vremenom joj se zadnjica počela pristojno zagrijavati, a povremeni pogledi na mene bili su podsjetnik da je itekako svjesna moje prisutnosti. Je li ta neugodnost bila pomiješana s uzbuđenjem, nisam bila sigurna.

Ubrzo sam dobio odgovor. John je polizao prst i potom ga nježno stavio u njezinu macu, a Sylvia je zastenjala, ljuljajući se po njegovom krilu dok je on zadavao zadnji udarac.

Pustio ju je da ustane, a Sylvia je uredila majicu i gaćice, a zatim je sjela pokraj Johna na sofu. Ukradeno me pogledala, dok me John zurio u glavu. "Vaša sigurna riječ je 'banana'", rekao je. "Sad skini hlače i prijeđi Sylviji u krilo." Ustao je da napravi mjesta. "I tvoje gaćice također. Sada."

Učinio sam kako mi je rečeno, pustio sam da mi trenirke padnu na pod i izašao iz njih, a zatim spustio gaćice. Kurac mi je pulsirao u zraku. Prije nego što sam uspjela potpuno skinuti gaćice, John me zgrabio za ruku i odveo do sofe. Pomogao mi je da se smjestim u Sylvijino krilo. Na moje iznenađenje, zgrabila je moj kurac i stavila ga između svojih bedara. Zatim me počela udarati, ponekad se smijući nakon što joj se ruka spojila s mojom guzom.

Pogledao sam Johna, koji je zgrabio stolicu i sjedio nekoliko metara dalje. "Još uvijek ti moramo naći djevojku", rekao je s osmijehom. "Previše Dugi penis u vagini napaljuješ kad te moji udaraju."

Sylvia je opalila još nekoliko šamara. Zatim je zastala kad joj je John postavio pitanje. "Što ti misliš, Sylvia?" On je rekao. "Je li on potpuno pokoran, a mi smo pronašli nekoga tko ga može držati u redu. Ili unutra postoji neki dom koji čeka da bude oslobođen?"

Sylvia me opalila jače nego prije."Pa, Gene se užasno napalio gledajući kako curu udaraju", rekla je. "Za sada kažem da on to samo može gledati, a mi ćemo pronaći ribu koja ga može držati u redu. Ako zaradi pravo disciplinirati bilo koga, možemo to razmotriti kao odbor."

Moj se kurac migoljio između njezinih bedara dok je njezina ruka još nekoliko puta pala. Majka i sin promena pola Onda sam došao ja, glasno stenjući. Ležao sam preko Sylvijinog krila, moj kurac koji se smanjivao još uvijek je bio između njezinih nogu, koje su sada bile poprskane mojom spermom. "Kakav nered", rekla je. "Trebao bih te natjerati da to očistiš svojim jezikom."

"Nema tu nikakvog 'trebao'", ispravio ju je John.

Sišao sam sa Silvijinog krila i kleknuo na koljena, a zatim počeo lizati spermu s njezinih bedara. Činilo se da mi se podložnost javlja sasvim prirodno. S druge strane, bilo bi lijepo imati djevojku kojoj bih mogao nešto naređivati. Tko je znao što bi mogao biti ostatak godine?