Nashville pussy uživo

Ova priča dio je natječaja "Summer lovin 2021".

Veliko hvala čitateljima koji su dali povratne informacije i ostavili komentare.

Engleski još uvijek nije moj prvi jezik, pa se ispričavam za eventualne pogreške.

Svi likovi su stariji Žena jebe crnca 18 godina.

***********************

Volim odmor na Gran Canariji. Čak razmišljam da kad odem u mirovinu ovdje kupim malu kuću ili stan. Klima je lijepa. Konstantna temperatura tijekom cijele godine. Topli ocean. Puno zabave za sve ukuse. Ukusna kuhinja i odličan kanarski rum od meda. Ali bolje je uživati ​​u životu dok ste mladi i puni energije.

Ovaj put putovanje nije uspjelo. Nije bilo tako. Zbog ispita na fakultetu na kojem studira moj sin Michael, morala sam pomaknuti godišnji odmor. Let s tri presjedanja i duga noć na aerodromu u Madridu. Renoviranje susjednog hotela pretvorilo je prekrasan pogled na ocean u turobni krajolik na skelama. Dodajte buku i prašinu. Pa, moja žena je počela imati "crvene dane". To znači dva tjedna odmora, jedan će biti bez seksa. Totalno razočarenje. Također i problemi sa sinom, koje sada ne znam kako riješiti.

Znate, odmor na Kanarima stvara romantično ili bolje rečeno seksualno raspoloženje. I ovaj put smo doveli Michaela u svrhu namještanja njegovog seksualnog života. On je stvarno visok, zgodni sportski tip. Ima 19 godina i student je druge godine sveučilišta. Nashville pussy uživo On uči jezike. engleski, njemački, francuski i španjolski. Da četiri odjednom. On je pravi štreber. Vrlo sramežljiva štreberica. On je također djevac. Što je nevjerojatno. Mislim, postoji skoro deset djevojaka za svakog tipa u njegovom razredu. Teen dreams teendream je smetati čak i mojoj ženi. Ovaj put, ne samo da nismo dobili obiteljsku sobu, dobili smo zasebnu sobu za Michaela. Da bi mogao dovesti djevojku. No, zbog promjene vremena godišnjeg odmora, zapali smo u razdoblje poznatih festivala Maspalomas Gay Pride "Dunas" i Maspalomas Fetish Week "La Boca Loca". Općenito, ovdje ima puno djevojaka i žena.Ali njih ne zanimaju dečki. One su lezbijke. A dečke ovdje zanimaju drugi dečki. I tako će biti još deset dana. Pa šeta plažom, gleda gole sise, guzice u bikiniju ili ne, i slini.

Prvi put sam ih vidio kad sam ujutro išao od lifta do restorana na doručak. Par. Ona je plavuša zlatne kose s plavim očima i kožom boje rastopljenog mlijeka. A ona, Afrikanka, duge okrugle guze, crne kose i kože boje mliječne čokolade. Dirljivo su se držali za ruke i čekali da se prijave na recepciji.

Ponovno sam ih vidjela na bazenu kad je crna mazala svoju zlatokosu prijateljicu uljem za sunčanje. Prizor je bio toliko erotičan da je privukao pažnju gotovo svih oko njih.

- Tako vruće. - šapnula mi je moja Sophia na uho. "Ako ostanu ovdje dovoljno dugo, možemo ih pozvati na čašu šampanjca. Koga bi prvo pojebao. Bijelog ili crnog?

Da, moja žena je zločesta djevojka. Ali samo s djevojkama. Samo na odmoru. Samo sa mnom u paru. Nema tuđih kuraca. Doli Baster Koledž To je pravilo koje je ona postavila. Još od našeg medenog mjeseca. Pa, ne mogu se žaliti.

Sophie je zgodna mala brineta zelenih očiju, crne kovrčave kose poput gavranova krila, dugih i skladnih nogu, uske okrugle guzice, uskog struka, ravnog trbuščića, visokih zaobljenih grudi poput jabuke. Iako sada ima 39 godina, nitko joj ne daje više od 25 godina. Više liči na sestru naše djece nego na majku.

- Zapravo, nema razlike. Sve dok si prvi na mom kurcu. - Odgovorio sam.

Istina, usput. Osim naših zajedničkih avantura na odmoru, nikada nisam prevario svoju ženu. Nikada. Pa, mislim da ne biste trebali razgovarati o varanju kada radite stvari zajedno.

Crno-bijeli par promatrao je i Michael. Ono što je vidio toliko mu se svidjelo da je šator koji je izrastao u njegovim kupaćim hlačicama zaokupio pozornost skupine mladih gay muškaraca s druge strane bazena.Počeli su ga bodriti gestama odobravanja i povicima, što ga je dodatno posramilo.

- Michael, donesi meni i mojoj mami još jednu čašu Cuba Librea - obratila sam mu se dajući mu priliku da se skloni i smiri.

- Jeste li se sjetili da smo htjeli Tajlandski šou maca s djecom u Brazilski muški seks Birds Activity Park Puerto Rico, a zatim u Holiday World Maspalomas. - upitala me Sophia.

Da, osim Michaela imamo još djece. Blizanci Victor i Valerie. 14 godina star. Dečko i cura.

- Dušo, žao mi je, ali ne mogu doći. Imam video konferencijski poziv u 12:00, a zatim ću biti zauzet do 15:00. rješavanje radnih pitanja. Ali nitko drugi me neće gnjaviti ovaj tjedan.

- Dobro, vjerujem ti na riječ. Djeco, idemo se pakirati. Autobus do Angry Birds Activity Parka za 20 minuta," rekla je i mrdala bokovima dok je išla prema ulazu u hotel.

Sa čežnjom sam gledao kako magarac nestaje. Htio sam je više od svega zgrabiti, razdvojiti bujne punđe njezine stražnjice i okrznuti se usnama o njezinu slatku, mokru macu. Crno-bijeli par ljepotica kao da dijeli moju želju. Dočekala sam ih s polupraznom čašom i osmijehom, na što su prasnuli u smijeh. Djevojke su ustale sa svojih ležaljki i počele se spremati. Do sada su nosile samo sićušne tange koje su jedva pokrivale njihove mačkice. Michael, koji je donio koktele, ukočio se kao stup soli, zureći u čarobni prizor dva para savršenih sisa koje su se njihale.

- Nemoj samo stajati. Kupi djevojkama koktel. - prosiktala sam mu u uho, i lagano ga gurnula u smjeru djevojaka. Napravio je nekoliko oklijevajućih koraka i pružio im čaše. Sve njegove jezične vještine kao da su mu u trenu iskliznule iz glave.

Sve što je mogao reći bilo je: "Evo. Koledž mama i sin Por favor. Trinken."

Djevojke su se opet nasmijale, popile piće i poljubile ga u oba obraza istovremeno. Zatim su mi poslali zračni poljubac i smijući se otrčali u hotel.

- Idem malo raditi.Onda ću vjerojatno biti u baru. Mama i blizanci otišli su u zabavni park," rekao sam Michaelu crvenom poput rajčice, "A kakvi su tvoji planovi?

- Pa nisam još razmišljao o tome, vjerojatno ću biti u svojoj sobi. Igranje na računalu ili čitanje.

- U REDU. Onda se vidimo prije večere.

Začudo, stvari sam obavio prilično brzo i lako. Samo sam morao smisliti što da radim dok se Sophia i djeca ne vrate. Bilo je vrijeme lijene sieste. I tako sam se liftom popela na krov, gdje je bila terasa za sunčanje i mali bar. U ovom su trenutku terasa i bar bili prazni. Nema barmena, nema kupaca. Natpis na šanku pozivao je goste na samoposluživanje. Nakon što sam si pripremio veliku čašu džina i tonika s puno leda, pogledao sam oko sebe. S visine od 16 katova pružao se zapanjujući pogled na San Agustin, Playa del Ingles i dine Maspalomas. Na terasi su bili postavljeni veliki četvrtasti madraci i dvije hidromasažne kade. Odlučivši iskoristiti priliku, razodjenula sam se i zgrabila čašu te uronila u hidromasažnu kadu. Malo manipulacije daljinskim upravljačem, i sada su mi elastični mlazevi vode masirali tijelo. Hladno piće. Žubor vode. Milovanja mjehurića zraka. Misli na Sofijino meko, gipko tijelo. Mora da sam zadrijemao.

- Oh, oprostite. Možemo li i mi koristiti jacuzzi. - iz sna me trgnuo ugodan ženski glas.

Dvije nimfe boje otopljenog mlijeka i mliječne čokolade stajale su pokraj kade i upitno me gledale.

- Naravno, osjećajte se kao kod kuće.

Djevojke su se, podupirući jedna drugu, popele u kadu i sjele preko puta mene.

Moja je ruka posegnula za čašom. Nažalost, led se otopio i piće je uništeno.

- Idem si napraviti piće. Mogu li vam donijeti nešto za dame. - upitala sam ih, i ne čekajući odgovor izašla iz jacuzzija.

- A. Na tebi je - rekla je plavuša mucajući.

Nisam mislio da bih ikoga mogao osramotiti.Bilo je to više iznenađenje.

Uobičajena manipulacija za šankom, i za nekoliko minuta vraćam se s visokim čašama pića. Long Island Ice Tee za mene i dva Strawberry Mojita za djevojke.

Nakon što su prihvatili svoja pića, popili su po jedan veliki gutljaj, a ja sam se vratio u kadu.

- Vau, ovo je savršeno. - uzviknula je Afrikanka.

- Vrlo je dobro. - A ti.?

- Ne, to je samo hobi. Samo malo spretnosti i malo magije. - odgovorio sam na nepostavljeno pitanje. - Odmah ću vam reći: dužina 20 cm, promjer 6,5 cm, sve 100% pravo. Oženjen, sretno oženjen. Troje djece. - nasmiješila sam se gledajući u zaprepaštena lica svog otkrića. - Ali moja supruga i ja rado bismo vas dvoje pozvali u moj krevet na nekoliko zabavnih noći.

Afrička djevojka zabrinuto je pogledala svoju prijateljicu u čijim su očima zasjale iskre zanimanja.

- Ne zanimaju nas muškarci - brzo je rekla

- Dobro, i ja više volim žene. Volim sisati sise i lizati macu. Već imamo mnogo toga zajedničkog. podmazivanje kurca za anal price Moglo bi se reći da sam 100% lezbijka. - grubo sam se našalio, - Ali bolje da se predstavimo. Ja sam Victor.

- Ja, Lizzie, - predstavila se plavuša, - A ovo je Angie. Ona je moja žena i ovdje smo na medenom mjesecu.

- Super cure, ovo je savršeno mjesto za takav događaj. Ali što se tiče muškaraca, nisi u pravu.

- Mi smo Lezbijke. I vjenčani smo. - usprotivila se Angie.

- O duso. Drago mi je da si tako odlučio. To potvrđuje vašu ljubav, a ne vaše seksualne sklonosti. Čak ni homoseksualac. Samo još niste upoznali muškarca koji vas može u potpunosti zadovoljiti. Vjerujte, ima ih.

- Muškarci su divlje, prljave životinje nesposobne istinski razumjeti i voljeti ženu. Oni misle samo na sebe", rekla je Angie.

- Oni su bezobrazni i sebični. - rekla je Lizzie.

- Cure, polako. Tone golih erotskih tinejdžera mi je što ste imali tako loše iskustvo u svojim životima. Samo kažem da, iako se volite i u braku ste, nikako niste lezbijke. Naprotiv, vi ste biseksualac.I stoga se ne biste trebali ograničiti na zabavu.

- Jesmo li BI. - začudila se Angie.

- Naravno da jesmo. Niste valjda odmah došli do istospolne ljubavi. Prvo ste eksperimentirali s dečkima, zar ne. Svidjeli su ti se. Toliko su vam se svidjeli da ste im vjerovali. Nešto je pošlo po zlu. Niste bili zadovoljni. Razočarali ste se. Bio si povrijeđen. Možda uvrijeđen. Momak je bio neiskusan. Ili preuzbuđen. Moglo bi biti tisuću razloga. domina (gospodarica) Koledž Nalazio si zadovoljstvo u milovanju svoje djevojke. Ali to te nije učinilo lezbijkom.

- Kako onda nazivaš naš odnos. - sa smiješkom je upitala Lizzie.

- Ako pitate o osjećajima, to je ljubav. Ako pitate o seksu, to je samo otkrivanje novih aspekata seksualnosti. Sudeći po tvojim letimičnim pogledima i signalima tijela, ne smeta ti što se ševiš s dobrim kurcem. Ali vama nedostaje nježnosti i senzualnosti. To Azijska djevojka jebana ono što možete pronaći u Angie.

- Što mi nedostaje. - upitala je Angie.

- Oh, nedostaje ti dobar kurac. Iskusan, vješt. Kurac - može vas podići do vrha i nježno spustiti dolje, da vam pruži istinski užitak.

- Hoćeš reći da si takav čovjek. Da to možeš dokazati meni i mojoj djevojci. - upitala je Lizzie gledajući me sumnjičavo.

- Da, to su samo riječi da nam se uvuku u gaćice. - Angie je pristala.

- Onda se kladimo. Zadovoljit ću Lizzie bez pomoći kurca, bolje nego ženu. I pojebat ću Angie tako da će to nazvati najboljom ševom u svom životu. A kad dobijem ovu okladu, ispunit ćeš mi dvije želje.

- A kad izgubiš, što mi dobijemo. - s izazovom je upitala Lizzie.

- Ako se to dogodi, što je dvojbeno, dobivate tri dana ekskluzivnog pristupa mojoj ženi. Oboje ste zurili u nju pored bazena. - odgovorila sam, promatrajući posramljene djevojke. - Pa što. Dogovor?

- Dogovor. Dogovor. - brzo mi je stisnula ruku Lisi, ne obraćajući pažnju na Angien pogled neodobravanja.

- Pa, onda, idemo na udobnije mjesto. Možemo na ovim madracima.

Izašao sam iz hidromasažne kade i galantno pomogao djevojkama da siđu.

- Mislim da biste se trebali skinuti i raskomotiti se. I dok nam pripremam još pića

Za nekoliko minuta pružio sam djevojkama čašu lijepo ukrašenu kišobranima, slamkama i voćem.

- Koktel "Seks na plaži".

Dok su ljepotice uživale u okusu koktela, ja sam uživao u pogledu na ljepotice. Bili su prekrasni. Kremasti vrhovi brežuljaka Lizzienih grudi bili su okrunjeni svijetloružičastim bradavicama na malim okruglim aureolama. Na pubisu joj je bio uredan grm zlatne dlake u obliku srca. Bucmaste pljeskavice njezinih velikih stidnih usana bile su čvrsto stisnute jedna uz drugu. Između njih su sramežljivo virile jarkoružičaste latice malih usana. I Angiene grudi bile su savršene, ali malo više stožaste. Njezine čokoladne bradavice bile su veće, na lagano nabreklim velikim aureolama. Dok su Lizziene bradavice željele lizati i milovati mojim jezikom, Angiene su bradavice željele samo sisati, nadajući se porciji životvornog majčinog mlijeka. Usta su mi se odmah napunila slinom. Angien pubis bio je potpuno bez vegetacije. Velike stidne usne su se razdvojile i pokazale otvarajući cvijet koji su stvorile male usne. Njihova vanjska strana bila je boje čokolade, a unutarnja jarko crvena, otkrivajući crvena vaginalna usta. Iznad mjesta gdje su se latice skupljale, poput gardista na straži, stajao je jarko crveni klitoris.

- Lezite na leđa. - obratila sam se Lizzie, treba mi nekoliko minuta da upoznam i istražim tvoje tijelo.

Lagano, nježno, samo vršcima prstiju počeo sam gladiti Lizzieno tijelo od vrha do dna, od obrva do nožnih prstiju, ne propuštajući niti jedan kvadratni centimetar, pažljivo prateći odgovor.

- Hajde da te sjednemo. - predložio sam nakon nekoliko minuta i stavio joj nekoliko jastuka pod leđa i glavu. Angie me promatrala sa zanimanjem i napetošću.

- Mogu li te poljubiti. – upitao sam Lizzie gledajući je u oči, a nakon što sam u njima pročitao odgovor, nježno sam je poljubio u usne.Zadržao sam usne na njezinima, a poljubac je postajao sve dublji i strastveniji. Napokon mi je rukom obuhvatila potiljak i snažno me povukla k sebi. Njezin jezik isprepleo se s mojim u strastvenom plesu. Činilo se da je zaboravila disati. Kad smo prekinuli poljubac, lice joj je ozario osmijeh, a pogled joj se zamaglio.

Rukom sam primio njezin lijevi dlan i prinio ga usnama. Poljubio sam svaki nokat, njezine vrhove prstiju, njezine prste i unutarnju stranu njezina dlana. Moj je jezik istraživao njezine linije života i ljubavi. Poljupci su se postupno preselili na njezino zapešće, njezinu podlakticu. A kad sam je poljubio u pukotinu lakta, Lizzie je doživjela svoj Legalno plava Elle Woods orgazam. Bilo je to poput električne struje koja je prolazila njezinim tijelom. Slatki jecaj oteo joj se s usana. Pogledala me širom otvorenih očiju u nevjerici što se dogodilo. Angie je promatrala, grizući donju usnicu. Pogled joj je bio pogled nevjerice, nerazumijevanja i divljenja.

- Hoćemo li nastaviti?

Lizzie je kimnula u znak slaganja.

Ljubio sam vrh njenog nosa, njene usne. Zatim su se poljupci preselili na njezinu bradu, liniju jagodica, malo uho i iza ušiju. Njezin je dah pokrenuo zlatne uvojke. Nježni dodiri mojih usana izmjenjivali su se s brzim udarcima vrhom jezika, lizanjem i sisanjem. Kad su moje usne dosegle udubinu u dnu njezina vrata, ispod njezine brade, Lizzie je doživjela svoj drugi orgazam.

U to su vrijeme moje ruke nježno milovale brežuljke njezinih grudi. Nashville pussy uživo su mi trljali i trljali natečene bradavice. Kad su mi usne stigle do njih, već su bile skroz tvrde i stršale gotovo dva centimetra. Kad sam ih poljubio, Lizzie je dugo i strastveno stenjala.

Ljubio sam joj grudi i milovao ih jezikom, grijao joj bradavice dahom i hladio mokrim jezikom, gnječio ih rukama i grickao prstima. Sve je to izazvalo još jedan orgazam. Nije to bio jauk koji je došao s njezinih usana, već strastveni urlik.

Nastavio sam joj milovati grudi usnama, a moja desna ruka već se spustila do njenog međunožja i nježno raširila usne njezine mace. Opet sam položio Lizzie na leđa. Usne su mi se počele spuštati duž njenog trbuha do pubisa. Moj je jezik crtao vlažne šare po njezinu trbuhu, istražujući urednu udubinu njezina pupka. Njegov je dah uzburkao zlatne guštare. Jauci djevojke nisu prestajali, stopili su se u divnu pjesmu. Ruke koje su joj milovale unutarnju stranu bedara nježno su ih raširile, otkrivajući moj pogled na njezinu pičku iz koje je curila slatka vlaga. Nabori njezinih malih usana bili su poput čarobnog cvijeta u čijim se dubinama skupljao mirisni nektar. Jezik mi je zaronio u samo središte. Okus je bio veličanstven. Slatki okus mlade, strastvene i klonule žene. Strastveno sam poljubio ovu vruću pičku i počeo se igrati s njom jezikom. Raširila sam i polizala svaki nabor. Zaronio sam joj jezik duboko u vaginu, gotovo došavši do G-točke. Osjetio sam sjeme njenog klitorisa i milovao ga. Kad je klitoris dosegao veličinu zrna graška, usne su mi kružile po njemu i stidnim usnama i strastveno se uvlačile u moja usta. Moj je jezik udarao po njegovom klitorisu frekvencijom metronoma. Lizzieno tijelo zatreslo se u nevjerojatnom orgazmu, preplavivši moja usta bujicom njezina nektara. Iz usta mi se otelo režanje pantere. Kukovi su mi stiskali glavu poput škripca. Desna mi se ruka uhvatila za rame, grebući mi nokte dok nisu prokrvarili. Moja lijeva ruka, stisnuta u šaku, snažno je udarila o madrac. Lizzie je dugo svršavala. Nekoliko minuta. Zatim se iscrpljena srušila na madrac, a na licu joj je blistao blaženi osmijeh.

Angie je, zaprepaštena, promatrala svoju prijateljicu. Napokon se nagnula prema djevojci koja je ležala zatvorenih očiju i nježno je prodrmavši za rame upitala:

- Lizzie. Dijete. Jesi li dobro?

- Dobro sam. Ja sam Plavuše porno prici raju. Želim biti ovdje zauvijek. - Lizzie je govorila kao u snu.

- Kako.kako ti.. - začuđeno će Angie.

- Tridesetogodišnje iskustvo. Dvadeset godina bračnog života. Dvadeset godina nevjerojatnog svakodnevnog seksa s fantastičnom ženom. - Odgovorio sam. Kad sam prišao zaprepaštenoj mladoj ženi, zagrlio sam je, pomilovao je po obrazu i poljubio. Poljubac je bio dug i nježan.

- Nije li to bio Lizzien ukus. Moja Lizzie. Njezina maca. - rekla je sumnjičavo. - Ali nikad nije bila ovako slatka.

- Smiri se. Ostani s Lizzie. Doći će sebi za nekoliko minuta. U međuvremenu ću ti napraviti nešto za piće.

U baru sam se oprao i napravio nam još pića.

Kad sam se vratio djevojkama, Lizzie se već dobro oporavila i šaputala je Angie o nečemu.

- "Margarite za ljupke i ukusne dame", poslužio sam piće.

- Što je tvoje. - upitala je Angie.

- Malo jače za vas, bojim se. To je rum od meda koji se radi samo ovdje. 50% alkohola. Ali lakše ga je piti od sode.

Nemam problema s postizanjem erekcije. Mogu imati seks četiri ili pet puta dnevno. Ali ako popijem neki žestoki alkohol, moja erekcija traje satima. Takva osobitost tijela. Ali ne treba svima govoriti o ovoj maloj tajni.

- Dakle, kakva je vaša presuda. - upitala sam Lizzie.

- Super. Bio je to stvarno najbolji orgazam koji sam ikada doživio. Ali najneobičnije je to što svršavam od ljubljenja ruke. Nitko mi ne bi vjerovao.

- Drago mi je da si uživao. Sada je vrijeme za Angie.

Legao sam na leđa između djevojaka. Moj napeti kurac ponosno je stajao usmjeren prema nebu i trzao se nonšalantno.

- Dick, upoznaj Lizzie i Angie. Djevojke, upoznajte Dicka. - Upoznao sam prijateljicu s djevojkama.

- Bok, Dicky. - Lizzie se nasmijala i pozdravila ga. - Ovo mi ne stane u ruku. Kao da držiš limenku piva.

Angiene su se oči raširile.

- Neću ga moći staviti u sebe. - Odmahnula je glavom u znak protesta.

- Dušo, smiri se. Možete držati više od toga. Naše pičke prave bebu. A Dick nije velik kao beba. - uvjeravala ju je Lizzie. - Bolje da ga diraš.

Lizzie je uzela Angienu ruku i stavila je na svoj kurac. Nije ga mogla obuhvatiti jednom rukom, pa ga je zgrabila drugom.